Connect with us

Μόδα

3η μέρα AXDW: New Designers Awards by Lufthansa

Nέα ταλέντα στην 3η ημέρα της Athens Xclusive Designers Week

New Designers Awards by Lufthansa

 

Το ταλέντο και η δημιουργικότητα πρωταγωνίστησαν στην τρίτη ημέρα της 23ης Athens Xclusive Designers Week και στα New Designers Awards by Lufthansa. 17 νέοι σχεδιαστές συμμετείχαν στην ημέρα των νέων σχεδιαστών, παρουσίασαν τις συλλογές τους στο κοινό και σε εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωσης ενώ 9 από αυτούς διαγωνίστηκαν διεκδικώντας τα σημαντικά βραβεία Best Catwalk, Best Trendsetter, Best New Designer και SayYesToTheWorld by Lufthansa.

Αυτή τη σεζόν χορηγός του θεσμού New Designers Awards ήταν η Lufthansa, η μοναδική ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία 5 αστέρων και μία από τις κορυφαίες εταιρείες σε διεθνές επίπεδο. Στο πλαίσιο της καμπάνιας της #SayYesToTheWorld, η Lufthansa προσκάλεσε τους νέους Έλληνες σχεδιαστές μόδας να σχεδιάσουν μια ξεχωριστή  δημιουργία εμπνευσμένη από ένα προορισμό του κόσμου. Συγκεκριμένα, οι 9 νέοι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν τις δημιουργίες τους από τη Νέα Υόρκη, τη Σαγκάη, το Παρίσι, το Λονδίνο, το Τόκυο, το Ρίο, το Μαϊάμι, τη Βαρκελώνη  και το Βερολίνο.  Ένα δύσκολο εγχείρημα που όμως είχε τα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα καθώς οι δημιουργίες που παρουσιάστηκαν στην πασαρέλα κέρδισαν τις καλύτερες εντυπώσεις.

Παρουσιαστής στην τελετή απονομής των βραβείων ήταν ο γνωστός ηθοποιός και  παρουσιαστής Νίκος Αναδιώτης, ο οποίος επέλεξε να φορέσει ένα κοστούμι Giannetos Handmade.

Σημαντικοί εκπρόσωποι από τον χώρο της μόδας τίμησαν τη διοργάνωση με τη συμμετοχή τους στην κριτική επιτροπή:

Ο σχεδιαστής Μάκης Τσέλιος, η Εύη Κλαουδάτου, Διευθύντρια Marketing στα Πολυκαταστήματα Attica, η  Βαλέρια Τάραντο, Διευθύντρια Αγορών & Ανάπτυξης  στα Πολυκαταστήματα Attica, ο Omi Chowdhury fashion photographer & fashion editor από το Deux Magazine του ομίλου Conde Nast από τη Νέα Υόρκη και η Μαρία Βυτινίδου, Διευθύντρια της σχολής Αthens Fashion Club.

Η πρόεδρος της Athens Xclusive Designers Week, Τόνια Φουσέκη, συνεχάρη όλους τους συμμετέχοντες των New Designers Awards by Lufthansa και τόνισε το σημαντικό ρόλο του θεσμού στην στήριξη και ανάδειξη των νέων σχεδιαστών αλλά και πόσο σημαντικό είναι οι νέοι σχεδιαστές να έχουν όνειρα και στόχους και να προσπαθούν να τα πραγματοποιήσουν. Αναφέρθηκε επίσης στην ιδιαίτερη σημασία που έχει μεγάλες εταιρείες όπως η Lufthansa να στηρίζουν τους νέους και να αποτελούν αρωγό για την επίτευξη των στόχων τους.

Στα New Designers Awards by Lufthansa συμμετείχαν οι:

Sadykova: «Σκοτεινή Πολυτέλεια» ο τίτλος της νέας της συλλογής με εντυπωσιακά βραδινά φορέματα και θηλυκά κοψίματα. Χρώματα σε  μαύρο και ασημί με διάφορες τεχνικές στις λεπτομέρειες.

Timothy Papas: Παρουσίασε τη νέα της συλλογή “The mystery of the Night” FW 2018/19. Χειροποίητα κεντήματα, σατέν, μετάξι, φούστες με έντονα σκισίματα με κυρίαρχα χρώματα άσπρο και μαύρο.

Αlexandra Design: Tα κρόσσια κυριάρχησαν στη νέα της συλλογή «Flecos Argetninos» σε τόνους του μπλε, γαλάζιου, ανοιχτού πράσινου και λευκού τόσο σε μονοχρωμίες όσο και σε συνδυασμούς των χρωμάτων μεταξύ τους.

Μonnoir: “Superstratum” η συλλογή SS18 για το ολοκαίνουριο deluxe avant-garded brand της σχεδιάστριας Μαρίας Γεωργίου. Σούρες και φριλ κυριάρχησαν στην πασαρέλα με αέρινα maxi αλλά και κοντά φορέματα σε αποχρώσεις χρυσού aλλά και ασημί.

Julietta: “Moon dust” η νέα της συλλογή φθινόπωρο/χειμώνας 2018-19 με φούστες, φορέματα, ολόσωμες φόρμες, και crop top σε ίσια και εφαρμοστή γραμμή, εντυπωσιακές διαφάνειες και γκλίτερ να κυριαρχούν.

Lefkon: Η Ειρήνη-Λουίζα Ανδρικοπούλου παρουσίασε τη νέα της συλλογή για το φετινό καλοκαίρι με τίτλο “Elements”. Μίνιμαλ γραμμές, γήινες αποχρώσεις και γεωμετρικές λεπτομέρειες αποθεώνοντας το λευκό και το γαλάζιο.

Κlelia Andrali: Η συλλογή της SS18 με  τα πολύχρωμα σχέδια μαγνήτισε τα βλέμματα. Φορέματα με μοναδικά patterns, έντονα prints, φωτεινά χρώματα και φαρδιές γραμμές κατέκλυσαν την πασαρέλα.

Frini GiannouliΤα φορέματα είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα της συλλογή με maxi δημιουργίες σε παλ αποχρώσεις και σε στενή γραμμή. Στην πασαρέλα παρουσιάστηκαν και ιδιαίτερα νυφικά  σε στυλ φορέματος.

Galanu: “Sparkling Era” η νέα κολεξιόν της Μαργαρίτας Γαλανού με παλ χρώματα, μεταξωτά υφάσματα και διαφάνειες. Τα γεωμετρικά patterns κεντημένα με πολύτιμους λίθους που είχαν όλα τα φορέματα που παρουσιάστηκαν έδωσαν λάμψη στην πασαρέλα.

Νικητές των New Designers Awards by Lufthansa της 23ης AXDW αναδείχθηκαν οι:

Best New Designer: Η Ειρήνη-Λουίζα Ανδρικοπούλου με το brand Lefkon. Το έπαθλο αντιστοιχεί στη δυνατότητα συμμετοχής του σε ένα fashion week του εξωτερικού.

Best Trendsetter:  Η Αλεξάνδρα Φαρδή με το brand Alexandra Design. Το έπαθλο είναι μία υποτροφία συνέχισης σπουδών στον κλάδο της μόδας στην σχολή Athens Fashion Club.

Best Catwalk: H Klelia Andrali με τη νέα της συλλογή The Freak Show. Το έπαθλο αντιστοιχεί σε ένα αφιέρωμα σε υψηλής κυκλοφορίας γυναικείο περιοδικό.

Say yes to the world by Lufthansa:  To brand Lefkon απέσπασε το 4ο βραβείο και 2 αεροπορικά εισιτήρια από τη Lufthansa δίνονται στη σχεδιάστρια με προορισμό το Μαϊάμι,  από το οποίο εμπνεύστηκε και την δημιουργία που παρουσίασε.

Επίσης, απόφοιτοι και αριστούχοι από τη σχολή AKTO παρουσίασαν την πρώτη ολοκληρωμένη προσωπική τους collection. Ιδιαίτερες δημιουργίες και από τους 7 ταλαντούχους νέους σχεδιαστές.

Επιπλέον, η Blondie.e, Ελευθερία Καρδάμη, η Best New Designer της προηγούμενης σεζόν, παρουσίασε  ολοκληρωμένη πλέον κολεξιόν με τα μάλλινα παλτό της νέας της συλλογής να ξεχωρίζουν με τις μοναδικές τους αποχρώσεις.

Οι προσκεκλημένοι της διοργάνωσης έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τον αγαπημένο τους καφέ illy και να ανακαλύψουν την πιο stylish in-home μηχανή με κάψουλα για οικιακή χρήση, την illy Iperespresso απολαμβάνοντας τα shows των νέων σχεδιαστών.

Οι προσκεκλημένοι επίσης μπορούν να δοκιμάσουν τη νέα σειρά οίνων, BiancoNero White & Pink Sparkling Wine που διαθέτουν εκρηκτική και φρουτώδη γεύση.

 

Επίσημος χορηγός μακιγιάζ της εβδομάδας μόδας είναι και αυτή τη φορά η Shiseido, ο πρωτοπόρος ιαπωνικός οίκος καλλυντικών συνυφασμένος με τις τέχνες και τη μόδα, και επιμελείται τα makeup looks των σχεδιαστών, υπό την καθοδήγηση του Makeup Director Βαγγέλη Θώδου.

Η Rene Furterer, επίσημος gold hairstyling sponsor της εβδομάδας μόδας αυτής της σεζόν, σε συνεργασία με τη σχολή Κομμωτικής Βασίλης Διαμαντόπουλος, δημιούργησαν μοναδικά hair looks προτείνοντας τις τάσεις για τη νέα σεζόν.

Οι προσκεκλημένοι  της εβδομάδας μόδας έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν αλλά και να αποκτήσουν τις τρέχουσες συλλογές S/S2018 των Ελλήνων δημιουργών 2K10, Christina Karakalpaki, E.T. Collection, Fey Papanikou, Lit Stylish Tshirts, Maria Kaprili, She by she, Topology  που συμμετέχουν στην ειδική πλατφόρμα της AXDW, Xclusive Elements.

Για όλες τις ημέρες της διοργάνωσης, διεξάγεται το Fashion Design Project, ο ανοιχτός διαγωνισμός σχεδίου της διοργάνωσης, που δίνει την ευκαιρία σε ένα σχεδιαστικό ταλέντο που θα ψηφιστεί από το κοινό μέσω facebook να συμμετάσχει στα επόμενα New Designers Awards.

 

23rd Athens Xclusive Designers Week / 28 Μαρτίου-1 Απριλίου 2018

 

Gold Sponsors: Ιlly, Rene Furterer/Ilias and Staff, YHE Group 

 

New Designers Awards Sponsor: Lufthansa

 

Official Makeup Sponsor: Shiseido

 

Official Hairstyling Sponsor: Rene Furterer – Ilias & Staff Salons

 

Official Hospitality Sponsor: Electra Metropolis Hotel

 

Official Car: Volkswagen 

 

Beachwear Fashion Show Sponsor: Piz Buin

 

Communications Sponsors: COSMOTE TV, MAD TV, MAD RADIO, EN LEFKO,

DOWN TOWN, DELUXE, TLIFE, FASHION DAILY, NAFTEMPORIKI.GR, CLICKATLIFE.GR

Partners: So Fine! Communications Management, Σχολή Κομμωτικής Diamantopoulos, Pansik

Under the auspices: Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), Enterprise Greece, Δήμος Αθηναίων, Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ), Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών (ΕΣΑ), Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδας (ΣΕΛΠΕ), Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΠΣΕ), Σύνδεσμο Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΒΒΕ), Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού  Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ), Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΒΕΑ)

 

Για περισσότερες πληροφορίες για τους δημοσιογράφους:

Αλεξάνδρα Ταμπακάκη, 210-9211013-6936883800/ [email protected]

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Lifestyle

Η MISS POLYPLEXI παρουσιάζει τη νέα της συλλογή επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά την υψηλή αισθητική του brand

Έχοντας πλέον συμπληρώσει σχεδόν 4 χρόνια παρουσίας στον ελληνικό και διεθνή χώρο της μόδας, η MISS POLYPLEXI διανύει την πιο ώριμη δημιουργικά περίοδο και για τη νέα της συλλογή, Φθινόπωρο-Χειμώνας 20/21, εμπνέεται από τη Νεοκλασική αρχιτεκτονική των διατηρητέων κτιρίων που συναντά κάποιος κάνοντας μια βόλτα στο όμορφο κέντρο της Αθήνας. Έτσι, πολλά από τα νέα σχέδια ενσωματώνουν για πρώτη φορά πλεκτά νεοκλασικά μοτίβα που γίνονται ακόμα πιο ενδιαφέροντα μέσα από τη χρωματική παλέτα που έχει επιλεγεί για τη νέα κολεξιόν.

Μαλακά νήματα από virgin merino, και lana αγκαλιάζουν τους χρωματικούς τόνους του μπλε, του καφέ του ξύλου, του γλυκού μπεζ, αλλά και του ζεστού κίτρινου, χρώματα εμπνευσμένα από το φθινοπωρινό τοπίο του κέντρου της πρωτεύουσας. Από τη χρωματική παλέτα, δεν λείπουν φυσικά το μαύρο και το γκρι που αποτελούν πλέον πυλώνες κάθε συλλογής και τα βλέπουμε σε κλασικά και νέα σχέδια, όπως οι τσάντες Monaco και Ophelia.

https://www.misspolyplexi.com/product/monaco-black-bubble-shoulder-cross-body-bag-with-gold-accessories/

https://www.misspolyplexi.com/product/ophelia-black-tote-bag/

 

Από τη νέα συλλογή, ξεχωρίζει η Antiquaria Tote Bag, πλεγμένη στο χέρι, με περίσσεια δεξιοτεχνία και φτιαγμένη από μαλακό νήμα η οποία θα γίνει η αγαπημένη σύντροφος των ζεστών χειμωνιάτικων παλτό. Τα πλεκτά μοτίβα στο μπροστινό και πίσω μέρος της τσάντας κλείνουν το μάτι στην παράδοση και την ξεχωρίζουν από όποιο άλλο σχέδιο μας έχει παρουσιάσει μέχρι τώρα η MISS POLYPLEXI. Βρείτε την εδώ: https://www.misspolyplexi.com/product/antiquaria-multicolour-brown-tote-bag/

 

Στη νέα αυτή εντυπωσιακή συλλογή θα βρούμε μικρά και μεγάλα μεγέθη σε αρχετυπικά σχέδια που επιβεβαιώνουν τόσο την κομψότητα, αλλά και τη διαχρονικότητα του brand, που φέτος τον χειμώνα επισφραγίζει την αυθεντικότητα του πιο δυναμικά από ποτέ.

Δείτε το πρώτο μέρος της καμπάνιας της νέας κολεξιόν εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=qSAGb-Ptqpo καθώς και το εντυπωσιακό catwalk με τα νέα σχέδια: https://www.youtube.com/watch?v=v0lC20hAI7Q τα οποία θα τα βρείτε τόσο στο e-shop της MISS POLYPLEXI https://www.misspolyplexi.com/shop/ όσο και στα social media:

https://www.instagram.com/miss_polyplexi/?hl=en

https://www.facebook.com/misspolyplexi/

Continue Reading

Lifestyle

Η MISS POLYPLEXI παρουσιάζει τη νέα της συλλογή στο πρώτο phygital fashion event της πόλης!

Φέτος, το Fashion Room Service επέστρεψε πιο ανανεωμένο από ποτέ, προσαρμόζοντας τα εδραιωμένα πλέον συστατικά επιτυχίας του θεσμού στις νέες συνθήκες, αφού συνδύασε πολύ επιτυχημένα τη digital με τη φυσική παρουσίαση.

Έτσι, στις 5 Νοεμβρίου μεταδόθηκε ένα πρωτοποριακό fashion show όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή του brand MISS POLYPLEXI με live streaming στο YouTube και σε social media channels. Στη φιλοσοφία του “See Now – Buy Now”, οι fashionistas έχουν πλέον τη δυνατότητα να αγοράσουν τη συλλογή, μέσω του dedicated e-shop https://fashionroomservice.gr/miss-polyplexi/ και για 29 ημέρες ακόμα από την ημέρα του fashion show. Ενώ στις αρχές Δεκεμβρίου όλη η συλλογή θα φιλοξενηθεί στο νέο creative hub της πόλης, “Metaphor”, στην πλατεία Μαβίλη, Δορυλαίου 10. Την επιμέλεια του design του pop-up store έχει αναλάβει το αρχιτεκτονικό γραφείο PILA Studio, το οποίο έχει σχεδιάσει πρόσφατα και το showroom του οίκου Versace στη Νέα Υόρκη.

 

Η νέα συλλογή της MISS POLYPLEXI είναι εμπνευσμένη από τη Νεοκλασική αρχιτεκτονική των διατηρητέων κτιρίων που συναντά κάποιος κάνοντας μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας. Έτσι, τα νέα σχέδια ενσωματώνουν πλεκτά νεοκλασικά μοτίβα που γίνονται ακόμα πιο ενδιαφέροντα μέσα από τη χρωματική παλέτα που έχει επιλεγεί για τη νέα κολεξιόν. Κυριαρχούν οι χρωματικοί τόνοι του μπλε, καφέ, μπεζ και γκρι που είναι must για το φετινό χειμώνα και επιπλέον συνδυάζονται εύκολα με όλα τα outfits.

Δείτε το εντυπωσιακό catwalk της νέας κολεξιόν εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=v0lC20hAI7Q&t=28s&ab_channel=MissPolyplexi

 

Και βρείτε τα νέα σχέδια, είτε στο e-shop της MISS POLYPLEXI https://www.misspolyplexi.com/shop/, είτε στο

https://fashionroomservice.gr/miss-polyplexi/ όπου φιλοξενούνται αποκλειστικά ορισμένα από τα νέα σχέδια για τις επόμενες 29 μέρες από την ημέρα του fashion show.

Continue Reading

Lifestyle

Utopia at Golden Hall! “Fashion Matters”

Το Utopia, το φουτουριστικό concept showroom του Golden Hall, επέστρεψε από την Πέμπτη 15 Οκτωβρίου, με curator για το 2020 το διεθνές περιοδικό μόδας Marie Claire και την Editor-in-chief του για την Ελλάδα, Γαλάτεια Λασκαράκη. Η νέα θεματική Utopia “Fashion Matters” παρουσιάζει τους πιο εμβληματικούς σταθμούς στην ιστορία της μόδας και τα σημεία όπου η μόδα έγινε εργαλείο επικοινωνίας στον αγώνα για τα δικαιώματα της γυναίκας.

 

Το Marie Claire, εδώ και 70 χρόνια, στηρίζοντας τη μόδα που δεν επιβάλει αλλά προτείνει, απελευθερώνει και ενισχύει τη θέση της γυναίκας, έρχεται μέσα από το Utopia “Fashion Matters” να εξερευνήσει την άρρηκτη σχέση μεταξύ μόδας και γυναικείας ενδυνάμωσης. Με ιδιαίτερες επιλογές από τα καταστήματα του Golden Hall, οι επισκέπτες του Utopia “Fashion Matters” θα ανακαλύψουν τους πιο επαναστατικούς σταθμούς στην ιστορία του στυλ. 

 

Από το κίνημα των σουφραζετών ως την εποχή του #metoo, την καθιέρωση του άνετου στυλ από την Coco Chanel ως τις μίνι φούστες και τα γυναικεία σμόκιν, και φτάνοντας σήμερα στη διαμαρτυρία κατά της σεξουαλικής βίας με τα μαύρα φορέματα στο κόκκινο χαλί, η μόδα και οι κοινωνικές αλλαγές φαίνεται να κινούνται παράλληλα. 

 

Σε έναν χώρο υψηλής αισθητικής και design με επιλεγμένα αντικείμενα και ρούχα από τα καταστήματα του Golden Hall, η Γαλάτεια Λασκαράκη θα υποδέχεται κάθε εβδομάδα από έναν εκλεκτό καλεσμένο (Ορσαλία Παρθένη, Δάφνη Ζουμπουλάκη, Παναγιώτη Μένεγο, Χρήστο Χωμενίδη, Γιώργο Παπαγεωργίου κ.α.) για μια κουβέντα για τη στενή σχέση μόδας και γυναικείας ενδυνάμωσης. 

 

Ταυτόχρονα, οι επισκέπτες του Utopia “Fashion Matters” θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν από κοντά τις καλύτερες στιγμές της φωτογραφίας μόδας των διεθνών εκδόσεων του περιοδικού Marie Claire

 

Το Utopia “Fashion Matters” θα διαρκέσει μέχρι και τον Δεκέμβριο 2020. 

 

Για περισσότερες πληροφορίες, καθώς και για όλα τα τελευταία νέα του 

Utopia “Fashion Matters” @ Golden Hall, επισκεφτείτε το www.goldenutopia.gr 

Continue Reading

Trending