Connect with us

Μόδα

3η μέρα AXDW: New Designers Awards by Lufthansa

Nέα ταλέντα στην 3η ημέρα της Athens Xclusive Designers Week

New Designers Awards by Lufthansa

 

Το ταλέντο και η δημιουργικότητα πρωταγωνίστησαν στην τρίτη ημέρα της 23ης Athens Xclusive Designers Week και στα New Designers Awards by Lufthansa. 17 νέοι σχεδιαστές συμμετείχαν στην ημέρα των νέων σχεδιαστών, παρουσίασαν τις συλλογές τους στο κοινό και σε εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωσης ενώ 9 από αυτούς διαγωνίστηκαν διεκδικώντας τα σημαντικά βραβεία Best Catwalk, Best Trendsetter, Best New Designer και SayYesToTheWorld by Lufthansa.

Αυτή τη σεζόν χορηγός του θεσμού New Designers Awards ήταν η Lufthansa, η μοναδική ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία 5 αστέρων και μία από τις κορυφαίες εταιρείες σε διεθνές επίπεδο. Στο πλαίσιο της καμπάνιας της #SayYesToTheWorld, η Lufthansa προσκάλεσε τους νέους Έλληνες σχεδιαστές μόδας να σχεδιάσουν μια ξεχωριστή  δημιουργία εμπνευσμένη από ένα προορισμό του κόσμου. Συγκεκριμένα, οι 9 νέοι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν τις δημιουργίες τους από τη Νέα Υόρκη, τη Σαγκάη, το Παρίσι, το Λονδίνο, το Τόκυο, το Ρίο, το Μαϊάμι, τη Βαρκελώνη  και το Βερολίνο.  Ένα δύσκολο εγχείρημα που όμως είχε τα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα καθώς οι δημιουργίες που παρουσιάστηκαν στην πασαρέλα κέρδισαν τις καλύτερες εντυπώσεις.

Παρουσιαστής στην τελετή απονομής των βραβείων ήταν ο γνωστός ηθοποιός και  παρουσιαστής Νίκος Αναδιώτης, ο οποίος επέλεξε να φορέσει ένα κοστούμι Giannetos Handmade.

Σημαντικοί εκπρόσωποι από τον χώρο της μόδας τίμησαν τη διοργάνωση με τη συμμετοχή τους στην κριτική επιτροπή:

Ο σχεδιαστής Μάκης Τσέλιος, η Εύη Κλαουδάτου, Διευθύντρια Marketing στα Πολυκαταστήματα Attica, η  Βαλέρια Τάραντο, Διευθύντρια Αγορών & Ανάπτυξης  στα Πολυκαταστήματα Attica, ο Omi Chowdhury fashion photographer & fashion editor από το Deux Magazine του ομίλου Conde Nast από τη Νέα Υόρκη και η Μαρία Βυτινίδου, Διευθύντρια της σχολής Αthens Fashion Club.

Η πρόεδρος της Athens Xclusive Designers Week, Τόνια Φουσέκη, συνεχάρη όλους τους συμμετέχοντες των New Designers Awards by Lufthansa και τόνισε το σημαντικό ρόλο του θεσμού στην στήριξη και ανάδειξη των νέων σχεδιαστών αλλά και πόσο σημαντικό είναι οι νέοι σχεδιαστές να έχουν όνειρα και στόχους και να προσπαθούν να τα πραγματοποιήσουν. Αναφέρθηκε επίσης στην ιδιαίτερη σημασία που έχει μεγάλες εταιρείες όπως η Lufthansa να στηρίζουν τους νέους και να αποτελούν αρωγό για την επίτευξη των στόχων τους.

Στα New Designers Awards by Lufthansa συμμετείχαν οι:

Sadykova: «Σκοτεινή Πολυτέλεια» ο τίτλος της νέας της συλλογής με εντυπωσιακά βραδινά φορέματα και θηλυκά κοψίματα. Χρώματα σε  μαύρο και ασημί με διάφορες τεχνικές στις λεπτομέρειες.

Timothy Papas: Παρουσίασε τη νέα της συλλογή «The mystery of the Night» FW 2018/19. Χειροποίητα κεντήματα, σατέν, μετάξι, φούστες με έντονα σκισίματα με κυρίαρχα χρώματα άσπρο και μαύρο.

Αlexandra Design: Tα κρόσσια κυριάρχησαν στη νέα της συλλογή «Flecos Argetninos» σε τόνους του μπλε, γαλάζιου, ανοιχτού πράσινου και λευκού τόσο σε μονοχρωμίες όσο και σε συνδυασμούς των χρωμάτων μεταξύ τους.

Μonnoir: “Superstratum” η συλλογή SS18 για το ολοκαίνουριο deluxe avant-garded brand της σχεδιάστριας Μαρίας Γεωργίου. Σούρες και φριλ κυριάρχησαν στην πασαρέλα με αέρινα maxi αλλά και κοντά φορέματα σε αποχρώσεις χρυσού aλλά και ασημί.

Julietta: “Moon dust” η νέα της συλλογή φθινόπωρο/χειμώνας 2018-19 με φούστες, φορέματα, ολόσωμες φόρμες, και crop top σε ίσια και εφαρμοστή γραμμή, εντυπωσιακές διαφάνειες και γκλίτερ να κυριαρχούν.

Lefkon: Η Ειρήνη-Λουίζα Ανδρικοπούλου παρουσίασε τη νέα της συλλογή για το φετινό καλοκαίρι με τίτλο “Elements”. Μίνιμαλ γραμμές, γήινες αποχρώσεις και γεωμετρικές λεπτομέρειες αποθεώνοντας το λευκό και το γαλάζιο.

Κlelia Andrali: Η συλλογή της SS18 με  τα πολύχρωμα σχέδια μαγνήτισε τα βλέμματα. Φορέματα με μοναδικά patterns, έντονα prints, φωτεινά χρώματα και φαρδιές γραμμές κατέκλυσαν την πασαρέλα.

Frini GiannouliΤα φορέματα είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα της συλλογή με maxi δημιουργίες σε παλ αποχρώσεις και σε στενή γραμμή. Στην πασαρέλα παρουσιάστηκαν και ιδιαίτερα νυφικά  σε στυλ φορέματος.

Galanu: “Sparkling Era” η νέα κολεξιόν της Μαργαρίτας Γαλανού με παλ χρώματα, μεταξωτά υφάσματα και διαφάνειες. Τα γεωμετρικά patterns κεντημένα με πολύτιμους λίθους που είχαν όλα τα φορέματα που παρουσιάστηκαν έδωσαν λάμψη στην πασαρέλα.

Νικητές των New Designers Awards by Lufthansa της 23ης AXDW αναδείχθηκαν οι:

Best New Designer: Η Ειρήνη-Λουίζα Ανδρικοπούλου με το brand Lefkon. Το έπαθλο αντιστοιχεί στη δυνατότητα συμμετοχής του σε ένα fashion week του εξωτερικού.

Best Trendsetter:  Η Αλεξάνδρα Φαρδή με το brand Alexandra Design. Το έπαθλο είναι μία υποτροφία συνέχισης σπουδών στον κλάδο της μόδας στην σχολή Athens Fashion Club.

Best Catwalk: H Klelia Andrali με τη νέα της συλλογή The Freak Show. Το έπαθλο αντιστοιχεί σε ένα αφιέρωμα σε υψηλής κυκλοφορίας γυναικείο περιοδικό.

Say yes to the world by Lufthansa:  To brand Lefkon απέσπασε το 4ο βραβείο και 2 αεροπορικά εισιτήρια από τη Lufthansa δίνονται στη σχεδιάστρια με προορισμό το Μαϊάμι,  από το οποίο εμπνεύστηκε και την δημιουργία που παρουσίασε.

Επίσης, απόφοιτοι και αριστούχοι από τη σχολή AKTO παρουσίασαν την πρώτη ολοκληρωμένη προσωπική τους collection. Ιδιαίτερες δημιουργίες και από τους 7 ταλαντούχους νέους σχεδιαστές.

Επιπλέον, η Blondie.e, Ελευθερία Καρδάμη, η Best New Designer της προηγούμενης σεζόν, παρουσίασε  ολοκληρωμένη πλέον κολεξιόν με τα μάλλινα παλτό της νέας της συλλογής να ξεχωρίζουν με τις μοναδικές τους αποχρώσεις.

Οι προσκεκλημένοι της διοργάνωσης έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τον αγαπημένο τους καφέ illy και να ανακαλύψουν την πιο stylish in-home μηχανή με κάψουλα για οικιακή χρήση, την illy Iperespresso απολαμβάνοντας τα shows των νέων σχεδιαστών.

Οι προσκεκλημένοι επίσης μπορούν να δοκιμάσουν τη νέα σειρά οίνων, BiancoNero White & Pink Sparkling Wine που διαθέτουν εκρηκτική και φρουτώδη γεύση.

 

Επίσημος χορηγός μακιγιάζ της εβδομάδας μόδας είναι και αυτή τη φορά η Shiseido, ο πρωτοπόρος ιαπωνικός οίκος καλλυντικών συνυφασμένος με τις τέχνες και τη μόδα, και επιμελείται τα makeup looks των σχεδιαστών, υπό την καθοδήγηση του Makeup Director Βαγγέλη Θώδου.

Η Rene Furterer, επίσημος gold hairstyling sponsor της εβδομάδας μόδας αυτής της σεζόν, σε συνεργασία με τη σχολή Κομμωτικής Βασίλης Διαμαντόπουλος, δημιούργησαν μοναδικά hair looks προτείνοντας τις τάσεις για τη νέα σεζόν.

Οι προσκεκλημένοι  της εβδομάδας μόδας έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν αλλά και να αποκτήσουν τις τρέχουσες συλλογές S/S2018 των Ελλήνων δημιουργών 2K10, Christina Karakalpaki, E.T. Collection, Fey Papanikou, Lit Stylish Tshirts, Maria Kaprili, She by she, Topology  που συμμετέχουν στην ειδική πλατφόρμα της AXDW, Xclusive Elements.

Για όλες τις ημέρες της διοργάνωσης, διεξάγεται το Fashion Design Project, ο ανοιχτός διαγωνισμός σχεδίου της διοργάνωσης, που δίνει την ευκαιρία σε ένα σχεδιαστικό ταλέντο που θα ψηφιστεί από το κοινό μέσω facebook να συμμετάσχει στα επόμενα New Designers Awards.

 

23rd Athens Xclusive Designers Week / 28 Μαρτίου-1 Απριλίου 2018

 

Gold Sponsors: Ιlly, Rene Furterer/Ilias and Staff, YHE Group 

 

New Designers Awards Sponsor: Lufthansa

 

Official Makeup Sponsor: Shiseido

 

Official Hairstyling Sponsor: Rene Furterer – Ilias & Staff Salons

 

Official Hospitality Sponsor: Electra Metropolis Hotel

 

Official Car: Volkswagen 

 

Beachwear Fashion Show Sponsor: Piz Buin

 

Communications Sponsors: COSMOTE TV, MAD TV, MAD RADIO, EN LEFKO,

DOWN TOWN, DELUXE, TLIFE, FASHION DAILY, NAFTEMPORIKI.GR, CLICKATLIFE.GR

Partners: So Fine! Communications Management, Σχολή Κομμωτικής Diamantopoulos, Pansik

Under the auspices: Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), Enterprise Greece, Δήμος Αθηναίων, Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ), Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών (ΕΣΑ), Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδας (ΣΕΛΠΕ), Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΠΣΕ), Σύνδεσμο Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΒΒΕ), Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού  Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ), Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΒΕΑ)

 

Για περισσότερες πληροφορίες για τους δημοσιογράφους:

Αλεξάνδρα Ταμπακάκη, 210-9211013-6936883800/ [email protected]

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Lifestyle

WORTH PROJECT

Συνέντευξη με την Βυτινίδου Μαρία – Ambassador του Ευρωπαϊκού Χρηματοδοτικού Προγράμματος στην Ελλάδα.

 

1.Το WORTH PROJECT είναι ένα Καινοτόμο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Χρηματοδότησης Fashion Startups, που δίνει μέχρι 10.000 ευρώ σε Νέους Σχεδιαστές για την υλοποίηση της ιδέας τους σε Επιχείρηση.

Πως προέκυψε αυτή η συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ενωση και ποια η αρμοδιότητά σας?

 

Πριν λίγους μήνες, κατά την διάρκεια των επαφών που κάναμε με διάφορους φορείς Ανάπτυξης με αφορμή την διοργάνωση του 1ου Fashion Startup Weekend στην Ελλάδα, ενημερωθήκαμε ότι υπάρχει ένα Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Χρηματοδότησης για Νέους Δημιουργούς Μόδας.

Αποτελεί στόχο της 1ης Θερμοκοιτίδας  Μόδας ‘The Fashion Gate’, την οποία αναπτύξαμε  ως συνέχεια της Σχολής Μόδας AthensFashionClub,  η Σχεδιαστική και Επιχειρηματική ανάπτυξη των Νέων Δημιουργών.

Προετοιμάζουμε μέσω ειδικού εκπαιδευτικού προγράμματος Σχεδιαστικά και Επιχειρηματικά τους Νέους Σχεδιαστές να δημιουργήσουν Συλλογές με Διεθνείς προδιαγραφές και να τις προωθήσουν άμεσα κάθε Άυγουστο στην Εμπορική Εκθεση Styl Kabo στην Τσεχία.

Στο πλαίσιο αυτό, η υποστήριξη των Νέων Δημιουργών με το αρχικό κεφάλαιο των 10.000 ευρώ, αποτελεί μεγάλη ώθηση και ενθάρρυνση στην Επιχειρηματικότητά τους.

Οι Υπεύθυνοι του προγράμματος στην Ευρώπη, αντιλήφθηκαν την σοβαρότητα της στόχευσης, της λειτουργίας και του έργου  της Θερμοκοιτίδας The Fashion Gate και θεώρησαν ότι αποτελούμε ιδανική επιλογή να τους εκπροσωπήσουμε ως Αmbassadοrs του WORTH στην Ελλάδα.

Εχουμε την ευθύνη της σωστής ενημέρωσης των προϋποθέσεων ένταξης των Νέων Σχεδιαστών στο πρόγραμμα, έτσι ώστε να δώσουμε την ευκαιρία να αναπτυχθεί η Επιχειρηματικότητα στους νέους δημιουργούς, η Δι-Εθνική Συνεργασία μεταξύ Ευρωπαϊκών χωρών και η Καινοτομία.

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να τονίσω, ότι για να αναπτύξεις συνεργασία με το εξωτερικό και πολύ περισσότερο για να συνεργαστείς με Ευρωπαϊκούς φορείς είναι επιβεβλημένο να διαθέτεις στο portfolio σου Διεθνείς συνεργασίες και Διακρίσεις. Αυτές τις έχουμε ήδη κατακτήσει στο αντικείμενο της Καινοτομίας από το 2013, που διακριθήκαμε στον Accelerator StartupΒootcamp στην Ολλανδία ως μία από τις καλύτερες 20 εταιρίες Υψηλής Τεχνολογίας Μόδας στον κόσμο καθώς και από την Διεθνή Εκθεση Premiere Vision στο Παρίσι ως το πιο Kαινοτόμο Fashion Brand στην Φορέσιμη Τεχνολογία.

Το γεγονός ότι παράλληλα με την Εκπαίδευση δραστηριοποιούμαστε εμπορικά με 2 διαφορετικά Fashion Brands και με το αντικείμενο της Φορέσιμης Τεχνολογίας, μας δίνει την γνώση της αγοράς και των δυσκολιών που αντιμετωπίζει ο κάθε Δημιουργός που θέλει να καινοτομήσει και να λανσάρει ένα πετυχημένο Fashion Brand.

 

2.Πως λειτουργεί το Χρηματοδοτικό Πρόγραμμα  WORTH PROJECT υποστηρίζοντας τους Νέους Δημιουργούς;

­Το πρόγραμμα Worth Partnership Project  είναι ανοιχτό για όλους τους Νέους Δημιουργούς και χρηματοδοτεί Καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες μέχρι 10.000 ευρώ.

Στόχος του προγράμματος είναι η ανάπτυξη Καινοτόμων προϊόντων μέσω δι-εθνικών συνεργασιών Σχεδιαστών, Κατασκευαστών, εταιριών Τεχνολογίας, design & technology labs.Τα τελικά προϊόντα πρέπει να φέρουν στοιχεία Καινοτομίας και μπορούν να ανήκουν στους τομείς: Ενδυσης, Υπόδησης, Υφανσης, Επίπλωσης, Εσωτερικής διακόσμησης, Γούνας/Δέρματος, Κοσμήματος, Αξεσουάρ

Οι συνεργασίες που θα αναπτυχούν πρέπει να σχηματιστούν μεταξύ 2 ή 3 συμμετεχόντων με διαφορετικό προφίλ και από τουλάχιστον 2 διαφορετικές χώρες. Μπορεί να συμμετάσχει οποιοσδήποτε έχει μία ιδέα και έχει βρεί ένα συνεργάτη ή ψάχνει να βρει μέσω του προγράμματος.

Το πρόγραμμα παρέχει μέχρι 10.000 ευρώ Χρηματοδότηση, εξατομικευμένη καθοδήγηση και συμβουλευτική, υποστήριξη στο Marketing & Branding, συμμετοχή σε 2 διαφορετικές διεθνείς συναντήσεις, δικτύωση, cross-sector συνεργασίες και υποστήριξη στην ανάπτυξη του προιόντος.

3.Ποιες είναι οι προϋποθέσεις συμμετοχής στο WORTH και ποια είναι η δική σας συμβουλή για τους Νέους Δημιουργούς;

Για την δήλωση συμμετοχής πρέπει να υποβληθεί μία πρόταση συνεργασίας σε pdf, σχέδια και σκίτσα σε πορτφόλιο, ένα σύντομο Βusiness Plan και ένα Pitch Video, τα οποία θα τα υποβάλλουν ηλεκτρονικά στην σελίδα www.worthproject.eu  μέχρι τις 24 Οκτωβρίου 2018.

Ως Ambassador του WORTH μπορώ να ενημερώσω και να συμβουλέψω τον κάθε Νέο Δημιουργό πως να  βελτιώσει την πρότασή του πριν την κατάθεση της αίτησής του καθώς και να τον υποστηρίξουμε μέσω των συνεργατών της Θερμοκοιτίδας  ‘Τhe Fashion Gate’ στην δημιουργία ενός Business Canvas Model, Portfolio και Pitch Video.

Οποιοσδήποτε θελήσει άμεσα να υποβάλλει συμμετοχή στο WORTH μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στα τηλέφωνα της Σχολής AthensFashionClub ή της Θερμοκοιτίδας The Fashion Gate καθώς και να συμπληρώσει την Φόρμα Υποστήριξης  WORTH.

Εύχομαι, τις ‘Ευκαιρίες Ζωής’  σαν το WORTH να τις κυνηγήσουν οι Νέοι Δημιουργοί και να αναδείξουν το ταλέντο τους!

Μαρία Βυτινίδου

Ambassador WORTH PROJECT

Fashion Designer/ CEO AthensFashionClub & The Fashion Gate

www.athensfashionclub.com

Continue Reading

Μόδα

Blended Fashion Show

Μια καλοκαιρινή βραδιά γεμάτη μόδα

Μία καλοκαιρινή βραδιά γεμάτη μόδα, λάμψη και στιλ είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τη Δευτέρα 9 Ιουλίου οι εκλεκτοί επισκέπτες του Blends στη Γλυφάδα. Ο πανέμορφος κήπος του all day bar restaurant μεταμορφώθηκε σε μια ατμοσφαιρική πασαρέλα και υποδέχθηκε ένα Blended Fashion Show με τις αιθέριες δημιουργίες του γνωστού Έλληνα σχεδιαστή Tassos Mitropoulos. Περίτεχνα κρόσσια, ρομαντικές δαντέλες και αέρινα τούλια, μάξι φορέματα αλλά και τολμηρά μίνι ήταν μερικά από τα highlights της συλλογής που παρουσίασε ο σχεδιαστής. Tα ιδιαίτερα κεντήματα πάνω στα υφάσματα, οι τόνοι του χρυσού και του μπεζ, το διακριτικό μπρονζέ make-up look που επιμελήθηκε η Inglot και τα σινιόν wet look που πρότεινε η ομάδα του Hair Tonic, κέρδισαν τις εντυπώσεις και ανταμείφθηκαν με ένα θερμό χειροκρότημα. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς οι καλεσμένοι απόλαυσαν τα νέα spritz cocktails της Belvedere Vodka που ήταν χορηγός της βραδιάς.

Στο Blended Fashion Show παρευρέθηκαν αρκετοί γνωστοί και φίλοι του σχεδιαστή και των ιδιοκτητών του μαγαζιού, όπως Σάσα Σταμάτη, Λευτέρης Πανταζής, Δέσποινα Μοιραράκη, Γιάννης Δρυμωνάκος, Χριστίνα Κολέτσα, Ορέστης Καρύδας, Πέτρος Δινάλης, Γιάννης Τόγκος κα. 

Χορηγοί της βραδιάς ήταν η Belvedere Vodka, η Inglot και το Hair Τonic.

Την καλλιτεχνική επιμέλεια του show είχε ο Αντώνιος Σπάθας.

Η ομάδα του Blends παραμένει πιστή στη φιλοσοφία “see, feel, taste, smell & listen” και συνεχίζει να εξελίσσει το παιχνίδι της ανάμειξης και ανάδειξης των αισθήσεων σε όλα τα επίπεδα.

Blends.

The place to blend your senses.

Για τα νέα του Blends, μπορείτε να ενημερώνεστε από την ιστοσελίδα του http://www.blends.com.gr και τις σελίδες τους στο Facebook https://www.facebook.com/BlendsGlyfada/ και το Instagram https://www.instagram.com/blendsglyfada/

Blends: Φοίβης 19 Γλυφάδα, ΤΚ 16674, Τηλ: 21 1182 1711

Λίγα λόγια για το Blends:

Το Blends, το νέο all day café bar restaurant στην Πλατεία Νυμφών συνδυάζει την urban αισθητική με natural στοιχεία, το σύγχρονο interior design με την τέχνη, επιτυγχάνοντας να δημιουργεί ένα συνονθύλευμα μοναδικών εμπειριών, αναμειγνύοντας τις αισθήσεις. Κυρίαρχα στοιχεία του Blends είναι τα πολλαπλά επίπεδα και το υψηλής αισθητικής landscape design στους εξωτερικούς χώρους που συνθέτουν μια ατμόσφαιρα πραγματικά μοναδική, όπου υπερισχύουν τα γήινα χρώματα.

Ο επισκέπτης του Blends έχει τη δυνατότητα να ξεναγηθεί στους διάφορους χώρους και να απολαύσει πολλαπλές επιλογές, όλες τις ώρες της ημέρας, ανάλογα με τη διάθεση του. Το Tapas Bar του Blends είναι το κατάλληλο μέρος για να απολαύσει κανείς μια αξέχαστη γευστική εμπειρία. Ενώ για τους λάτρεις του πούρου, το όμορφο Prive Cigar Lounge τους περιμένει. Το Blends πιστό στη φιλοσοφία “see, feel, taste, smell & listen”, εξελίσσει το παιχνίδι της ανάμειξης και ανάδειξης των αισθήσεων σε όλα τα επίπεδα. 

Continue Reading

Lifestyle

Elena’s creation

Χειροποίητο κόσμημα φτιαγμένο με μεράκι και natural υλικά με ημιπολύτιμους λίθους, αχάτη ,οψιδιανό, χαολίτη αμαζονίτη, μάτι της τίγρης αίματιτη και επίσης ξύλο λάβα.Κτήματα για όλους.Κοσμήματα για παιδικά πάρτυ events.Κοσμήματα χαραγμένα για αναμνηστικά σχολείων.Κοσμήματα διαφορετικά.Χειροποίητα.Το καθένα με την ενέργεια του σε ατομική συσκευασία δώρου.Εντός δύο ημερών στο χώρο σας.Dare to be different με ένα κόσμημα από τα Elena’s creation 😊

 

      

Continue Reading

Trending