Connect with us

Μόδα

3η μέρα AXDW: New Designers Awards by Lufthansa

Nέα ταλέντα στην 3η ημέρα της Athens Xclusive Designers Week

New Designers Awards by Lufthansa

 

Το ταλέντο και η δημιουργικότητα πρωταγωνίστησαν στην τρίτη ημέρα της 23ης Athens Xclusive Designers Week και στα New Designers Awards by Lufthansa. 17 νέοι σχεδιαστές συμμετείχαν στην ημέρα των νέων σχεδιαστών, παρουσίασαν τις συλλογές τους στο κοινό και σε εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωσης ενώ 9 από αυτούς διαγωνίστηκαν διεκδικώντας τα σημαντικά βραβεία Best Catwalk, Best Trendsetter, Best New Designer και SayYesToTheWorld by Lufthansa.

Αυτή τη σεζόν χορηγός του θεσμού New Designers Awards ήταν η Lufthansa, η μοναδική ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία 5 αστέρων και μία από τις κορυφαίες εταιρείες σε διεθνές επίπεδο. Στο πλαίσιο της καμπάνιας της #SayYesToTheWorld, η Lufthansa προσκάλεσε τους νέους Έλληνες σχεδιαστές μόδας να σχεδιάσουν μια ξεχωριστή  δημιουργία εμπνευσμένη από ένα προορισμό του κόσμου. Συγκεκριμένα, οι 9 νέοι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν τις δημιουργίες τους από τη Νέα Υόρκη, τη Σαγκάη, το Παρίσι, το Λονδίνο, το Τόκυο, το Ρίο, το Μαϊάμι, τη Βαρκελώνη  και το Βερολίνο.  Ένα δύσκολο εγχείρημα που όμως είχε τα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα καθώς οι δημιουργίες που παρουσιάστηκαν στην πασαρέλα κέρδισαν τις καλύτερες εντυπώσεις.

Παρουσιαστής στην τελετή απονομής των βραβείων ήταν ο γνωστός ηθοποιός και  παρουσιαστής Νίκος Αναδιώτης, ο οποίος επέλεξε να φορέσει ένα κοστούμι Giannetos Handmade.

Σημαντικοί εκπρόσωποι από τον χώρο της μόδας τίμησαν τη διοργάνωση με τη συμμετοχή τους στην κριτική επιτροπή:

Ο σχεδιαστής Μάκης Τσέλιος, η Εύη Κλαουδάτου, Διευθύντρια Marketing στα Πολυκαταστήματα Attica, η  Βαλέρια Τάραντο, Διευθύντρια Αγορών & Ανάπτυξης  στα Πολυκαταστήματα Attica, ο Omi Chowdhury fashion photographer & fashion editor από το Deux Magazine του ομίλου Conde Nast από τη Νέα Υόρκη και η Μαρία Βυτινίδου, Διευθύντρια της σχολής Αthens Fashion Club.

Η πρόεδρος της Athens Xclusive Designers Week, Τόνια Φουσέκη, συνεχάρη όλους τους συμμετέχοντες των New Designers Awards by Lufthansa και τόνισε το σημαντικό ρόλο του θεσμού στην στήριξη και ανάδειξη των νέων σχεδιαστών αλλά και πόσο σημαντικό είναι οι νέοι σχεδιαστές να έχουν όνειρα και στόχους και να προσπαθούν να τα πραγματοποιήσουν. Αναφέρθηκε επίσης στην ιδιαίτερη σημασία που έχει μεγάλες εταιρείες όπως η Lufthansa να στηρίζουν τους νέους και να αποτελούν αρωγό για την επίτευξη των στόχων τους.

Στα New Designers Awards by Lufthansa συμμετείχαν οι:

Sadykova: «Σκοτεινή Πολυτέλεια» ο τίτλος της νέας της συλλογής με εντυπωσιακά βραδινά φορέματα και θηλυκά κοψίματα. Χρώματα σε  μαύρο και ασημί με διάφορες τεχνικές στις λεπτομέρειες.

Timothy Papas: Παρουσίασε τη νέα της συλλογή “The mystery of the Night” FW 2018/19. Χειροποίητα κεντήματα, σατέν, μετάξι, φούστες με έντονα σκισίματα με κυρίαρχα χρώματα άσπρο και μαύρο.

Αlexandra Design: Tα κρόσσια κυριάρχησαν στη νέα της συλλογή «Flecos Argetninos» σε τόνους του μπλε, γαλάζιου, ανοιχτού πράσινου και λευκού τόσο σε μονοχρωμίες όσο και σε συνδυασμούς των χρωμάτων μεταξύ τους.

Μonnoir: “Superstratum” η συλλογή SS18 για το ολοκαίνουριο deluxe avant-garded brand της σχεδιάστριας Μαρίας Γεωργίου. Σούρες και φριλ κυριάρχησαν στην πασαρέλα με αέρινα maxi αλλά και κοντά φορέματα σε αποχρώσεις χρυσού aλλά και ασημί.

Julietta: “Moon dust” η νέα της συλλογή φθινόπωρο/χειμώνας 2018-19 με φούστες, φορέματα, ολόσωμες φόρμες, και crop top σε ίσια και εφαρμοστή γραμμή, εντυπωσιακές διαφάνειες και γκλίτερ να κυριαρχούν.

Lefkon: Η Ειρήνη-Λουίζα Ανδρικοπούλου παρουσίασε τη νέα της συλλογή για το φετινό καλοκαίρι με τίτλο “Elements”. Μίνιμαλ γραμμές, γήινες αποχρώσεις και γεωμετρικές λεπτομέρειες αποθεώνοντας το λευκό και το γαλάζιο.

Κlelia Andrali: Η συλλογή της SS18 με  τα πολύχρωμα σχέδια μαγνήτισε τα βλέμματα. Φορέματα με μοναδικά patterns, έντονα prints, φωτεινά χρώματα και φαρδιές γραμμές κατέκλυσαν την πασαρέλα.

Frini GiannouliΤα φορέματα είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα της συλλογή με maxi δημιουργίες σε παλ αποχρώσεις και σε στενή γραμμή. Στην πασαρέλα παρουσιάστηκαν και ιδιαίτερα νυφικά  σε στυλ φορέματος.

Galanu: “Sparkling Era” η νέα κολεξιόν της Μαργαρίτας Γαλανού με παλ χρώματα, μεταξωτά υφάσματα και διαφάνειες. Τα γεωμετρικά patterns κεντημένα με πολύτιμους λίθους που είχαν όλα τα φορέματα που παρουσιάστηκαν έδωσαν λάμψη στην πασαρέλα.

Νικητές των New Designers Awards by Lufthansa της 23ης AXDW αναδείχθηκαν οι:

Best New Designer: Η Ειρήνη-Λουίζα Ανδρικοπούλου με το brand Lefkon. Το έπαθλο αντιστοιχεί στη δυνατότητα συμμετοχής του σε ένα fashion week του εξωτερικού.

Best Trendsetter:  Η Αλεξάνδρα Φαρδή με το brand Alexandra Design. Το έπαθλο είναι μία υποτροφία συνέχισης σπουδών στον κλάδο της μόδας στην σχολή Athens Fashion Club.

Best Catwalk: H Klelia Andrali με τη νέα της συλλογή The Freak Show. Το έπαθλο αντιστοιχεί σε ένα αφιέρωμα σε υψηλής κυκλοφορίας γυναικείο περιοδικό.

Say yes to the world by Lufthansa:  To brand Lefkon απέσπασε το 4ο βραβείο και 2 αεροπορικά εισιτήρια από τη Lufthansa δίνονται στη σχεδιάστρια με προορισμό το Μαϊάμι,  από το οποίο εμπνεύστηκε και την δημιουργία που παρουσίασε.

Επίσης, απόφοιτοι και αριστούχοι από τη σχολή AKTO παρουσίασαν την πρώτη ολοκληρωμένη προσωπική τους collection. Ιδιαίτερες δημιουργίες και από τους 7 ταλαντούχους νέους σχεδιαστές.

Επιπλέον, η Blondie.e, Ελευθερία Καρδάμη, η Best New Designer της προηγούμενης σεζόν, παρουσίασε  ολοκληρωμένη πλέον κολεξιόν με τα μάλλινα παλτό της νέας της συλλογής να ξεχωρίζουν με τις μοναδικές τους αποχρώσεις.

Οι προσκεκλημένοι της διοργάνωσης έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τον αγαπημένο τους καφέ illy και να ανακαλύψουν την πιο stylish in-home μηχανή με κάψουλα για οικιακή χρήση, την illy Iperespresso απολαμβάνοντας τα shows των νέων σχεδιαστών.

Οι προσκεκλημένοι επίσης μπορούν να δοκιμάσουν τη νέα σειρά οίνων, BiancoNero White & Pink Sparkling Wine που διαθέτουν εκρηκτική και φρουτώδη γεύση.

 

Επίσημος χορηγός μακιγιάζ της εβδομάδας μόδας είναι και αυτή τη φορά η Shiseido, ο πρωτοπόρος ιαπωνικός οίκος καλλυντικών συνυφασμένος με τις τέχνες και τη μόδα, και επιμελείται τα makeup looks των σχεδιαστών, υπό την καθοδήγηση του Makeup Director Βαγγέλη Θώδου.

Η Rene Furterer, επίσημος gold hairstyling sponsor της εβδομάδας μόδας αυτής της σεζόν, σε συνεργασία με τη σχολή Κομμωτικής Βασίλης Διαμαντόπουλος, δημιούργησαν μοναδικά hair looks προτείνοντας τις τάσεις για τη νέα σεζόν.

Οι προσκεκλημένοι  της εβδομάδας μόδας έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν αλλά και να αποκτήσουν τις τρέχουσες συλλογές S/S2018 των Ελλήνων δημιουργών 2K10, Christina Karakalpaki, E.T. Collection, Fey Papanikou, Lit Stylish Tshirts, Maria Kaprili, She by she, Topology  που συμμετέχουν στην ειδική πλατφόρμα της AXDW, Xclusive Elements.

Για όλες τις ημέρες της διοργάνωσης, διεξάγεται το Fashion Design Project, ο ανοιχτός διαγωνισμός σχεδίου της διοργάνωσης, που δίνει την ευκαιρία σε ένα σχεδιαστικό ταλέντο που θα ψηφιστεί από το κοινό μέσω facebook να συμμετάσχει στα επόμενα New Designers Awards.

 

23rd Athens Xclusive Designers Week / 28 Μαρτίου-1 Απριλίου 2018

 

Gold Sponsors: Ιlly, Rene Furterer/Ilias and Staff, YHE Group 

 

New Designers Awards Sponsor: Lufthansa

 

Official Makeup Sponsor: Shiseido

 

Official Hairstyling Sponsor: Rene Furterer – Ilias & Staff Salons

 

Official Hospitality Sponsor: Electra Metropolis Hotel

 

Official Car: Volkswagen 

 

Beachwear Fashion Show Sponsor: Piz Buin

 

Communications Sponsors: COSMOTE TV, MAD TV, MAD RADIO, EN LEFKO,

DOWN TOWN, DELUXE, TLIFE, FASHION DAILY, NAFTEMPORIKI.GR, CLICKATLIFE.GR

Partners: So Fine! Communications Management, Σχολή Κομμωτικής Diamantopoulos, Pansik

Under the auspices: Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), Enterprise Greece, Δήμος Αθηναίων, Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ), Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών (ΕΣΑ), Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδας (ΣΕΛΠΕ), Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΠΣΕ), Σύνδεσμο Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΒΒΕ), Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού  Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ), Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΒΕΑ)

 

Για περισσότερες πληροφορίες για τους δημοσιογράφους:

Αλεξάνδρα Ταμπακάκη, 210-9211013-6936883800/ [email protected]

Continue Reading

Lifestyle

Η MISS POLYPLEXI με ΝΕΑ Συλλογή πιο μοναδική από ποτέ!

Η ποιότητα και η μοναδικότητα είναι δυο χαρακτηριστικά στα οποία δεν χωρούν περιθώρια αμφισβήτησης στη νέα συλλογή της MISS POLYPLEXI, το ελληνικό brand με τις υπέροχες χειροποίητες τσάντες που πλέον έχει γίνει συνώνυμο της διαχρονικής ομορφιάς και κομψότητας.

Στη συλλογή για το Φθινόπωρο – Χειμώνα 2022, τα σχέδια της MISS POLYPLEXI χαρακτηρίζονται από υψηλή αισθητική, διαχρονικότητα και απαράμιλλη δεξιοτεχνία που κάνουν τις τσάντες και τα αξεσουάρ της μία must επιλογή για όλες τις γυναίκες. Τα σχέδια της εν λόγω συλλογής που φέρει το όνομα «Sculpting Femininity» έχουν εμπνευστεί από την τέχνη της γλυπτικής τόσο σε επίπεδο σιλουέτας του κάθε σχεδίου όσο και του ιδιαίτερου pattern που έχει επιλεγεί για την κάθε τσάντα. Ο συνδυασμός των υλικών για ακόμα μια φορά μοναδικός δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις αλυσίδες για ένα mix-and-match που θα σας εντυπωσιάσει.

Διαχρονικές τσάντες ώμου, μοντέρνες cross-body και top-handle tote bags συνθέτουν τη μοναδική συλλογή που χαρακτηρίζεται από σχέδια με γοητευτικές καμπύλες αλλά και αυστηρές γραμμές όπως και τα γλυπτά έργα ανερχόμενων καλλιτεχνών που αποτέλεσαν την κινητήριο έμπνευση της σχεδιάστριας, Βασιλικής Θεοδώρου. Η χρωματική παλέτα της συλλογής αγγίζει το βαθύ πράσινο, το σκούρο μπλε, το καμηλό και το ανθρακί μαζί με τo κοραλένιο κόκκινο να πρωταγωνιστεί για την εορταστική περίοδο, και να υποδέχεται κι άλλα νέα σχέδια σε μοναδικές αποχρώσεις και χρωματικούς συνδυασμούς.

Δύο highlights της συλλογής, η Ganymede Shoulder Bag, καθημερινή και εύχρηστη τσάντα, με μοναδικό συνδυασμό πλεκτού και δέρματος, και με τα χαρακτηριστικά μεγάλα bubbles της MISS POLYPLEXI – δείτε την εδώ https://www.misspolyplexi.com/product/ganymede-multicolour-black-shoulder-bag/ – και ένα νέο λανσάρισμα, οι πανέμορφες, sustainable και άκρως πρακτικές θήκες κινητού https://www.misspolyplexi.com/product-category/phone-cases/ με eco-leather ρυθμιζόμενο λουράκι που θα κρατάει το πιο πολύτιμο και προσωπικό σας αντικείμενο πάντα πάνω σας έτοιμο για δράση – ένα ιδανικό δώρο και για τις γιορτές. 

Δείτε τα νέα σχέδια στο e-shop της MISS POLYPLEXI https://www.misspolyplexi.com/shop/ όπως επίσης και στα social media:

Facebook

Instagram

It’s all about handmade goodness!

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Θεσσαλία επιχειρεί: Οίκος Μόδας VATRIMA

Ο Οίκος Μόδας VATRIMA αποτελείται από 3 σχεδιάστριες μόδας, οι αδερφές Βασιλική, Τριανταφυλλιά και Μαριάννα Κατσούρα, συνεχίζουνε ως 2η γενιά την οικογενειακή επιχείρηση 20 ετών, από το 2001, μαζί με την μητέρα τους και ιδρύτρια του ατελιέ VATRIMA, Παρασκευή Μίχου – Κατσούρα, αναγνωρισμένης μοντελίστ και ειδήμων της υψηλής ραπτικής, με εμπειρία άνω των 40 ετών. 

Σχεδιάζουν και δημιουργούν ρούχα υψηλής ραπτικής, νυφικά και τουάλετες υψηλής αισθητικής, αλλά και prêt a porter de luxe κομμάτια, όπως παλτό, ταγιέρ, φορέματα, καπαρντίνες, από όμορφα υφάσματα, πιο ευκολοφόρετα και πάντα με μια δόση πολυτέλειας.

Οι νυφικές και αμπιγιέ γόβες που δημιούργησαν φέτος, συμπληρώνουν άψογα τις δημιουργίες τους, μαζί με τις χειροποίητες τσάντες και τα αξεσουάρ.

Δημιούργησαν στην Covid εποχή μια casual athleisure συλλογή από T- Shirts, hoodies, φούτερ φόρμες και φορέματα από βαμβάκι ή βελούδο.

Απαραίτητο και χρήσιμο αξεσουάρ της εποχής οι stylish μάσκες προστασίας από καπιτονέ ύφασμα ή βαμβακερές, αξεσουάρ για τα μαλλιά (κορδέλες και scrunchies), προσπαθώντας να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα και τα νέα δεδομένα.

1. Ο τίτλος του περιοδικού μας είναι businesswoman.gr .  τι σας έρχεται   
στο μυαλό όταν ακούτε αυτήν την λέξη.

Μια δυναμική γυναίκα της σύγχρονης εποχής, τολμηρή, θαρραλέα, επίμονη, αλλά και υπομονετική, που τολμά να επιχειρεί, να πραγματοποιεί τα όνειρά της, να δημιουργεί συμμάχους, συμπορευτές στην διαδρομή της, κόντρα στις δύσκολες συνθήκες των εποχών, σε ανδροκρατούμενες κοινωνίες, που πρέπει με ήθος και πυγμή να προβάλει το όραμά της.

Μια γυναίκα, που καλείται να παίξει πολλαπλούς ρόλους, αλλά πάνω απ’ όλα να είναι ηγέτης στο όραμά της και στην ομάδα της.

2. Ποιο είναι το «δυνατό» σημείο της εταιρίας σας, το πλεονέκτημά της σε
σχέση με τις άλλες εταιρίες του ανταγωνισμού;

Η τέχνη της υψηλής ραπτικής

Το δυνατό σημείο της επιχείρησης είναι οι 4 δυναμικές γυναίκες, μια οικογένεια, μια ενωμένη ομάδα, με κοινό όραμα, που με αλληλοσεβασμό και μεθοδικότητα, συμπληρώνουν η μια την άλλη, δημιουργώντας χειροποίητα και μοναδικά ρούχα από ποιοτικά πολυτελή υφάσματα, με πολύ μεράκι και αγάπη για τη μόδα, για το όμορφο, το ωραίο, αγάπη για την γυναίκα, με προσωπική επικοινωνία και επιμέλεια ως την παραμικρή λεπτομέρεια από όλη την ομάδα για ένα άρτιο αποτέλεσμα.

Η κάθε εμφάνιση γίνεται προσωπική μας υπόθεση και η επιτυχία είναι προδιαγεγραμμένη. 

Επίσης, η επιμέλεια ολόκληρου του ντυσίματος, από το φόρεμα, τα παπούτσια και την τσάντα μέχρι τα αξεσουάρ, δημιουργούν μια εικόνα απόλυτης επιτυχίας της εμφάνισης.

3. Υπάρχει κάποιο όνειρο ζωής που δεν το έχετε ακόμη καταφέρει;

Επειδή η επιχείρηση είναι οικογενειακή υπόθεση, τα βήματά μας είναι αργά και σταθερά. Ένα βήμα την κάθε φορά. Τα όνειρά μας είναι πολλά και δουλεύουμε σκληρά για αυτά και σίγουρα ένα από αυτά είναι να γνωρίσει την δουλειά μας όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Φωτογραφήσεις, συμμετοχές σε  fashion shows και σε αναγνωρισμένα περιοδικά μόδας. Το σημαντικότερο είναι να αγαπηθούν και να φορεθούν τα ρούχα μας , κάνοντας πολλές γυναίκες ευτυχισμένες και να γίνει το στυλ μας διαχρονικά αναγνωρίσιμο. Ιδανικά, θα θέλαμε να αφήσουμε το σημάδι μας στον χώρο της μόδας, ως ένα  brand ιδιαίτερο, ξεχωριστό και καινοτόμο.

4. Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια
επιχείρηση;

Όλα ξεκινούν με ένα όνειρο. Έμπνευση και φαντασία για να δημιουργήσεις μια πρόταση, υπομονή για να αντέξεις και να ξεπεράσεις τα εμπόδια, επιμονή κόντρα στις συνθήκες για να φτάσεις τον στόχο σου, καινοτομία για να δείξεις τις δικές σου προτάσεις, να αφήσεις το στίγμα σου, να αφουγκράζεσαι τις ανάγκες της αγοράς και να προσαρμόζεσαι στα δεδομένα της κάθε εποχής.

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το ανθρώπινο δυναμικό κάθε επιχείρησης, η ομάδα που δημιουργεί, οι εσωτερικοί και εξωτερικοί συνεργάτες, που θα έχουν κοινό όραμα, θέληση, μα πάνω απ’ όλα αγάπη για να επιτευχθεί ο κοινός στόχος.

Τέλος, η επιμονή στην υψηλή ποιότητα των πρώτων υλών είναι αυτό που ξεχωρίζει την επιχείρησή μας και έχει κάνει όλα αυτά τα χρόνια τον κόσμο να μας εκτιμήσει και με την αγάπη του να στηρίξει το όνειρό μας.

5.Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

Μετά από 2 δύσκολα χρόνια της Covid εποχής, αλλά και της απώλειας του πατέρα μας, ο οποίος ήταν το στήριγμα της οικογένειας και της επιχείρησής μας, επαναπροσδιοριζόμαστε και επιστρέφουμε πιο δυναμικές με νέες φρέσκες συλλογές, προτάσεις σε νυφικά παπούτσια και αξεσουάρ. Η συμμετοχή μας σε κάποια περιοδικά μόδας, η παρουσία μας σε fashion shows , τόσο στην πόλη μας, την Λάρισα, όσο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς και να δημιουργήσουμε νέες συνεργασίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Continue Reading

Lifestyle

Η MISS POLYPLEXI συνεχίζει την υποστήριξη της στο «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ» με μια πανέμορφη συλλεκτική ροζ δημιουργία

Το brand με τις πιο μοναδικές και πρωτότυπες χειροποίητες τσάντες, MISS POLYPLEXI, συνεχίζει για 3η χρονιά φέτος να υποστηρίζει τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνου Μαστού, «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ», και σχεδιάζει μια συλλεκτική πλεκτή ροζ τσάντα για να συνδράμει στο πολύτιμο έργο του Συλλόγου.

Με το σύνθημα, #STRONGERTOGETHER, η MISS POLYPLEXI καλεί όλες τις γυναίκες να προσφέρουν απλόχερα τη δύναμη τους και να ενωθούν σε μια γροθιά που θα νικήσει τη μάχη που δίνουν σήμερα όσες γυναίκες παλεύουν με τη συγκεκριμένη νόσο.

Ένωσε κι εσύ τη δύναμη σου μαζί μας και με κάθε αγορά της συλλεκτικής τσάντας MISS POLYPLEXI «Alma Rose Pink» που θα πραγματοποιείς, 50% της αξίας της θα δωρίζεται στο «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ». Στόχος του Συλλόγου είναι η ενημέρωση για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση της νόσου, η οργανωμένη αλληλοβοήθεια και η ψυχοκοινωνική στήριξη των γυναικών με καρκίνο του μαστού.

Η χειροποίητη τσάντα «Alma Rose Pink» έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά από τη δημιουργό του brand, Βασιλική Θεοδώρου, μια γυναίκα πολύ ευαισθητοποιημένη σε θέματα υγείας που αφορούν τις γυναίκες. Διατίθεται σε ένα υπέροχο ροζ τριανταφυλλένιο χρώμα και πλαισιώνεται από χρυσή μεταλλική διπλή αλυσίδα για να μπορεί να φορεθεί τόσο στον ώμο, όσο και χιαστί. Το συγκεκριμένο design της τσάντας είναι το πιο αντιπροσωπευτικό και παράλληλα best-selling του brand, «ντυμένο» στα ροζ για το συγκεκριμένο σκοπό. 

Βρείτε τη συλλεκτική τσάντα MISS POLYPLEXI «Alma Rose Pink» αποκλειστικά στο e-shop: https://www.misspolyplexi.com/product/alma-rose-pink-shoulder-cross-body-bag/. Καθώς και την καμπάνια για την ενίσχυση του Συλλόγου στο youtube: https://www.youtube.com/watch?v=_PVjyrctSAo. Η Έλλη Τσιτσιπά, μια εξαιρετικά δημιουργική κοπέλα, πρωταγωνιστεί ως «Pink Ambassador», εμπνέεται από την «Alma» τσάντα, αφήνει ροζ πινελιές σε καμβά και κάνει πιρουέτες στο άκουσμα κλασικής μουσικής όντας μια μπαλαρίνα στην κεντρική αίθουσα ενός παλιού επιβλητικού Αθηναϊκού ξενοδοχείου.

Continue Reading

Trending