Connect with us

Μόδα

3η μέρα AXDW: New Designers Awards by Lufthansa

Nέα ταλέντα στην 3η ημέρα της Athens Xclusive Designers Week

New Designers Awards by Lufthansa

 

Το ταλέντο και η δημιουργικότητα πρωταγωνίστησαν στην τρίτη ημέρα της 23ης Athens Xclusive Designers Week και στα New Designers Awards by Lufthansa. 17 νέοι σχεδιαστές συμμετείχαν στην ημέρα των νέων σχεδιαστών, παρουσίασαν τις συλλογές τους στο κοινό και σε εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωσης ενώ 9 από αυτούς διαγωνίστηκαν διεκδικώντας τα σημαντικά βραβεία Best Catwalk, Best Trendsetter, Best New Designer και SayYesToTheWorld by Lufthansa.

Αυτή τη σεζόν χορηγός του θεσμού New Designers Awards ήταν η Lufthansa, η μοναδική ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία 5 αστέρων και μία από τις κορυφαίες εταιρείες σε διεθνές επίπεδο. Στο πλαίσιο της καμπάνιας της #SayYesToTheWorld, η Lufthansa προσκάλεσε τους νέους Έλληνες σχεδιαστές μόδας να σχεδιάσουν μια ξεχωριστή  δημιουργία εμπνευσμένη από ένα προορισμό του κόσμου. Συγκεκριμένα, οι 9 νέοι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν τις δημιουργίες τους από τη Νέα Υόρκη, τη Σαγκάη, το Παρίσι, το Λονδίνο, το Τόκυο, το Ρίο, το Μαϊάμι, τη Βαρκελώνη  και το Βερολίνο.  Ένα δύσκολο εγχείρημα που όμως είχε τα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα καθώς οι δημιουργίες που παρουσιάστηκαν στην πασαρέλα κέρδισαν τις καλύτερες εντυπώσεις.

Παρουσιαστής στην τελετή απονομής των βραβείων ήταν ο γνωστός ηθοποιός και  παρουσιαστής Νίκος Αναδιώτης, ο οποίος επέλεξε να φορέσει ένα κοστούμι Giannetos Handmade.

Σημαντικοί εκπρόσωποι από τον χώρο της μόδας τίμησαν τη διοργάνωση με τη συμμετοχή τους στην κριτική επιτροπή:

Ο σχεδιαστής Μάκης Τσέλιος, η Εύη Κλαουδάτου, Διευθύντρια Marketing στα Πολυκαταστήματα Attica, η  Βαλέρια Τάραντο, Διευθύντρια Αγορών & Ανάπτυξης  στα Πολυκαταστήματα Attica, ο Omi Chowdhury fashion photographer & fashion editor από το Deux Magazine του ομίλου Conde Nast από τη Νέα Υόρκη και η Μαρία Βυτινίδου, Διευθύντρια της σχολής Αthens Fashion Club.

Η πρόεδρος της Athens Xclusive Designers Week, Τόνια Φουσέκη, συνεχάρη όλους τους συμμετέχοντες των New Designers Awards by Lufthansa και τόνισε το σημαντικό ρόλο του θεσμού στην στήριξη και ανάδειξη των νέων σχεδιαστών αλλά και πόσο σημαντικό είναι οι νέοι σχεδιαστές να έχουν όνειρα και στόχους και να προσπαθούν να τα πραγματοποιήσουν. Αναφέρθηκε επίσης στην ιδιαίτερη σημασία που έχει μεγάλες εταιρείες όπως η Lufthansa να στηρίζουν τους νέους και να αποτελούν αρωγό για την επίτευξη των στόχων τους.

Στα New Designers Awards by Lufthansa συμμετείχαν οι:

Sadykova: «Σκοτεινή Πολυτέλεια» ο τίτλος της νέας της συλλογής με εντυπωσιακά βραδινά φορέματα και θηλυκά κοψίματα. Χρώματα σε  μαύρο και ασημί με διάφορες τεχνικές στις λεπτομέρειες.

Timothy Papas: Παρουσίασε τη νέα της συλλογή “The mystery of the Night” FW 2018/19. Χειροποίητα κεντήματα, σατέν, μετάξι, φούστες με έντονα σκισίματα με κυρίαρχα χρώματα άσπρο και μαύρο.

Αlexandra Design: Tα κρόσσια κυριάρχησαν στη νέα της συλλογή «Flecos Argetninos» σε τόνους του μπλε, γαλάζιου, ανοιχτού πράσινου και λευκού τόσο σε μονοχρωμίες όσο και σε συνδυασμούς των χρωμάτων μεταξύ τους.

Μonnoir: “Superstratum” η συλλογή SS18 για το ολοκαίνουριο deluxe avant-garded brand της σχεδιάστριας Μαρίας Γεωργίου. Σούρες και φριλ κυριάρχησαν στην πασαρέλα με αέρινα maxi αλλά και κοντά φορέματα σε αποχρώσεις χρυσού aλλά και ασημί.

Julietta: “Moon dust” η νέα της συλλογή φθινόπωρο/χειμώνας 2018-19 με φούστες, φορέματα, ολόσωμες φόρμες, και crop top σε ίσια και εφαρμοστή γραμμή, εντυπωσιακές διαφάνειες και γκλίτερ να κυριαρχούν.

Lefkon: Η Ειρήνη-Λουίζα Ανδρικοπούλου παρουσίασε τη νέα της συλλογή για το φετινό καλοκαίρι με τίτλο “Elements”. Μίνιμαλ γραμμές, γήινες αποχρώσεις και γεωμετρικές λεπτομέρειες αποθεώνοντας το λευκό και το γαλάζιο.

Κlelia Andrali: Η συλλογή της SS18 με  τα πολύχρωμα σχέδια μαγνήτισε τα βλέμματα. Φορέματα με μοναδικά patterns, έντονα prints, φωτεινά χρώματα και φαρδιές γραμμές κατέκλυσαν την πασαρέλα.

Frini GiannouliΤα φορέματα είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα της συλλογή με maxi δημιουργίες σε παλ αποχρώσεις και σε στενή γραμμή. Στην πασαρέλα παρουσιάστηκαν και ιδιαίτερα νυφικά  σε στυλ φορέματος.

Galanu: “Sparkling Era” η νέα κολεξιόν της Μαργαρίτας Γαλανού με παλ χρώματα, μεταξωτά υφάσματα και διαφάνειες. Τα γεωμετρικά patterns κεντημένα με πολύτιμους λίθους που είχαν όλα τα φορέματα που παρουσιάστηκαν έδωσαν λάμψη στην πασαρέλα.

Νικητές των New Designers Awards by Lufthansa της 23ης AXDW αναδείχθηκαν οι:

Best New Designer: Η Ειρήνη-Λουίζα Ανδρικοπούλου με το brand Lefkon. Το έπαθλο αντιστοιχεί στη δυνατότητα συμμετοχής του σε ένα fashion week του εξωτερικού.

Best Trendsetter:  Η Αλεξάνδρα Φαρδή με το brand Alexandra Design. Το έπαθλο είναι μία υποτροφία συνέχισης σπουδών στον κλάδο της μόδας στην σχολή Athens Fashion Club.

Best Catwalk: H Klelia Andrali με τη νέα της συλλογή The Freak Show. Το έπαθλο αντιστοιχεί σε ένα αφιέρωμα σε υψηλής κυκλοφορίας γυναικείο περιοδικό.

Say yes to the world by Lufthansa:  To brand Lefkon απέσπασε το 4ο βραβείο και 2 αεροπορικά εισιτήρια από τη Lufthansa δίνονται στη σχεδιάστρια με προορισμό το Μαϊάμι,  από το οποίο εμπνεύστηκε και την δημιουργία που παρουσίασε.

Επίσης, απόφοιτοι και αριστούχοι από τη σχολή AKTO παρουσίασαν την πρώτη ολοκληρωμένη προσωπική τους collection. Ιδιαίτερες δημιουργίες και από τους 7 ταλαντούχους νέους σχεδιαστές.

Επιπλέον, η Blondie.e, Ελευθερία Καρδάμη, η Best New Designer της προηγούμενης σεζόν, παρουσίασε  ολοκληρωμένη πλέον κολεξιόν με τα μάλλινα παλτό της νέας της συλλογής να ξεχωρίζουν με τις μοναδικές τους αποχρώσεις.

Οι προσκεκλημένοι της διοργάνωσης έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τον αγαπημένο τους καφέ illy και να ανακαλύψουν την πιο stylish in-home μηχανή με κάψουλα για οικιακή χρήση, την illy Iperespresso απολαμβάνοντας τα shows των νέων σχεδιαστών.

Οι προσκεκλημένοι επίσης μπορούν να δοκιμάσουν τη νέα σειρά οίνων, BiancoNero White & Pink Sparkling Wine που διαθέτουν εκρηκτική και φρουτώδη γεύση.

 

Επίσημος χορηγός μακιγιάζ της εβδομάδας μόδας είναι και αυτή τη φορά η Shiseido, ο πρωτοπόρος ιαπωνικός οίκος καλλυντικών συνυφασμένος με τις τέχνες και τη μόδα, και επιμελείται τα makeup looks των σχεδιαστών, υπό την καθοδήγηση του Makeup Director Βαγγέλη Θώδου.

Η Rene Furterer, επίσημος gold hairstyling sponsor της εβδομάδας μόδας αυτής της σεζόν, σε συνεργασία με τη σχολή Κομμωτικής Βασίλης Διαμαντόπουλος, δημιούργησαν μοναδικά hair looks προτείνοντας τις τάσεις για τη νέα σεζόν.

Οι προσκεκλημένοι  της εβδομάδας μόδας έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν αλλά και να αποκτήσουν τις τρέχουσες συλλογές S/S2018 των Ελλήνων δημιουργών 2K10, Christina Karakalpaki, E.T. Collection, Fey Papanikou, Lit Stylish Tshirts, Maria Kaprili, She by she, Topology  που συμμετέχουν στην ειδική πλατφόρμα της AXDW, Xclusive Elements.

Για όλες τις ημέρες της διοργάνωσης, διεξάγεται το Fashion Design Project, ο ανοιχτός διαγωνισμός σχεδίου της διοργάνωσης, που δίνει την ευκαιρία σε ένα σχεδιαστικό ταλέντο που θα ψηφιστεί από το κοινό μέσω facebook να συμμετάσχει στα επόμενα New Designers Awards.

 

23rd Athens Xclusive Designers Week / 28 Μαρτίου-1 Απριλίου 2018

 

Gold Sponsors: Ιlly, Rene Furterer/Ilias and Staff, YHE Group 

 

New Designers Awards Sponsor: Lufthansa

 

Official Makeup Sponsor: Shiseido

 

Official Hairstyling Sponsor: Rene Furterer – Ilias & Staff Salons

 

Official Hospitality Sponsor: Electra Metropolis Hotel

 

Official Car: Volkswagen 

 

Beachwear Fashion Show Sponsor: Piz Buin

 

Communications Sponsors: COSMOTE TV, MAD TV, MAD RADIO, EN LEFKO,

DOWN TOWN, DELUXE, TLIFE, FASHION DAILY, NAFTEMPORIKI.GR, CLICKATLIFE.GR

Partners: So Fine! Communications Management, Σχολή Κομμωτικής Diamantopoulos, Pansik

Under the auspices: Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), Enterprise Greece, Δήμος Αθηναίων, Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ), Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών (ΕΣΑ), Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδας (ΣΕΛΠΕ), Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΠΣΕ), Σύνδεσμο Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΒΒΕ), Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού  Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ), Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΒΕΑ)

 

Για περισσότερες πληροφορίες για τους δημοσιογράφους:

Αλεξάνδρα Ταμπακάκη, 210-9211013-6936883800/ [email protected]

Continue Reading

Lifestyle

Tο ιδανικό δώρο για εκείνη στη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου

Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι η μέρα που οι περισσότεροι άνδρες ιδανικά θα ήθελαν να διαγράψουν από το ημερολόγιο τους.

Από τη φύση τους (ας το αποδώσουμε εκεί) προτιμούν να μιλούν με πράξεις παρά με λόγια.  Ίσως γιατί είναι πιο εύκολο, λιγότερο ανώδυνο και μετρήσιμο από πλευράς αντιδράσεων, αλλά όταν πρόκειται για την γιορτή των ερωτευμένων τα πράγματα δυσκολεύουν. Κάθε χρόνο σχεδόν βρισκόνται στην όχι και τόσο ευχάριστη θέση να πρέπει να ψάξουν – στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή –  για να βρουν το ιδανικό δώρο για την εκλεκτή της καρδιάς τους. Αν ανήκεις και εσύ σε αυτή την κατηγορία τότε καλό είναι να διαβάσεις παρακάτω!

Σκέφτεσαι “Να της πάρεις λουλούδια, να της πάρεις σοκολατάκια, να της αγοράσεις ένα τεράστιο αρκούδο ή να την βγάλεις για ρομαντικό δείπνο;”. Δε θα σου απαριθμήσουμε τους λόγους που δε πρέπει να κάνεις τίποτε από τα παραπάνω. Θα σου πούμε μόνο ότι αν ήσουν 18 ετών μπορεί και να είχαν νόημα, αλλά από  ένα σημείο και ύστερα στη ζωή σου, οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες.

Τι είναι αυτό λοιπόν που θα την κάνει να καρδιοχτυπήσει και θα σου δώσει extra bonus, γιατί εδώ που τα λέμε όλοι μας θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι σε όλα. Οι άντρες με εμπειρία θα σου πουν ότι ο πιο γρήγορος δρόμος για να κατακτήσεις την καρδιά μιας γυναίκας είναι αυτός της καρδιάς σου. Και τι πιο ξεχωριστό από ένα κόσμημα που θα αντιπροσωπεύει ακριβώς αυτό; Μια καρδιά τόσο ξεχωριστή όσο η δική σου, που θα την κρατήσει στα χέρια της σαν ότι πιο πολύτιμο έχει! Για να μην ψάχνεις, βρήκαμε αυτήν που κάνει τη διαφορά, από το ελληνικό brand G&P Jewellery. Το κορίτσι σου θα εκτιμήσει ιδιαιτέρως τον ξεχωριστό σχεδιασμό του και την ιδιαίτερη αισθητική αυτού του δαχτυλιδιού. Όσο για το μέγεθος δε χρειάζεται να έχεις καμία ανησυχία. Το δαχτυλίδι αυξομειώνεται για να ταιριάζει σε όλα τα δάχτυλα.

Δες ΕΔΩ το Δαχτυλίδι Silver Wavy Heart

 

Δες ΕΔΩ το δαχτυλίδι Gold Wavy Heart

Θα το παραλάβεις σε πολυτελή κασετίνα!

 Eshop: gpjewellery.gr

FB: G&P Jewellery Designer 

Instagram: gpjewellerydesigners 

Continue Reading

Μόδα

WHO’S NEXT – BIJORHCA Δυναμική ελληνική παρουσία στις εκθέσεις ενδύματος

Εξήντα επτά (67) εταιρείες συμμετείχαν στα εθνικά περίπτερα που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στις διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος (WHO’S NEXT – BIJORHCA), καθώς και διακόσμησης σπιτιού και εσωτερικών χώρων (MAISON ET OBJET), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι, το διάστημα από 18 ως 22 Ιανουαρίου.

Η χώρα μας άφησε θετικές εντυπώσεις με την αξιοσημείωτη παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα του φετινού χειμώνα στο Παρίσι, δημιουργώντας πολλές προσδοκίες για το μέλλον, καθώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών-πελατών για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες συνεχώς αυξάνεται.

Πιο συγκεκριμένα στη MAISON ET OBJET PARIS, η οποία διεξήχθη από 18 έως 22 Ιανουαρίου 2024 στον εκθεσιακό χώρο Paris Nord Villepinte, συμμετείχαν 32 ελληνικές εταιρείες από τους δημιουργικούς κλάδους της διακόσμησης και των αντικειμένων. Στις 5 ημέρες που διήρκησε η έκθεση, δόθηκε η ευκαιρία στους Έλληνες συμμετέχοντες να αυξήσουν το πελατολόγιο τους μέσω προγραμματισμένων B2B συναντήσεων και γενικότερων δράσεων δικτύωσης. Στη φετινή διοργάνωση σημειώθηκε αύξηση κατά 9% στις συμμετοχές σε σύγκριση με την αντίστοιχη διοργάνωση του Ιανουαρίου του 2023, φτάνοντας τον αριθμό των 2516  συμμετεχουσών εταιρειών ενώ ποσοστό 30% αυτών συμμετείχαν για πρώτη φορά στη διοργάνωση.

Παράλληλα, στις 20 Ιανουαρίου ξεκίνησαν οι διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος WHO’S NEXT – BIJORHCA στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles. Στη χειμερινή διοργάνωση των Who’s Next – BIJORHCA, τις μεγαλύτερες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις μόδας και αξεσουάρ του Παρισιού, φιλοξενήθηκαν περισσότεροι από 1550 εκθέτες. Με την υποστήριξη της Enterprise Greece συμμετείχαν 35 ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς της μόδας, του κοσμήματος και των εσωρούχων, αριθμός που κατέταξε την Ελλάδα στην τέταρτη θέση ανάμεσα στις 40 χώρες που συμμετείχαν μέσω των brands τους στις διοργανώσεις.  Για πρώτη φορά φέτος στη διοργάνωση της Who’s Next,  λειτούργησε και ο τομέας της Salon international de la Lingerie, με τη συμμετοχή 250 εταιρειών.

Εξήντα επτά (67) εταιρείες συμμετείχαν στα εθνικά περίπτερα που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στις διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος (WHO’S NEXT – BIJORHCA), καθώς και διακόσμησης σπιτιού και εσωτερικών χώρων (MAISON ET OBJET), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι.

Η χώρα μας άφησε θετικές εντυπώσεις με την αξιοσημείωτη παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα του φετινού χειμώνα στο Παρίσι, δημιουργώντας πολλές προσδοκίες για το μέλλον, καθώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών-πελατών για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες συνεχώς αυξάνεται.

Πιο συγκεκριμένα στη MAISON ET OBJET PARIS, η οποία διεξήχθη από 18 έως 22 Ιανουαρίου 2024 στον εκθεσιακό χώρο Paris Nord Villepinte, συμμετείχαν 32 ελληνικές εταιρείες από τους δημιουργικούς κλάδους της διακόσμησης και των αντικειμένων. Στις 5 ημέρες που διήρκησε η έκθεση, δόθηκε η ευκαιρία στους Έλληνες συμμετέχοντες να αυξήσουν το πελατολόγιο τους μέσω προγραμματισμένων B2B συναντήσεων και γενικότερων δράσεων δικτύωσης. Στη φετινή διοργάνωση σημειώθηκε αύξηση κατά 9% στις συμμετοχές σε σύγκριση με την αντίστοιχη διοργάνωση του Ιανουαρίου του 2023, φτάνοντας τον αριθμό των 2516  συμμετεχουσών εταιρειών ενώ ποσοστό 30% αυτών συμμετείχαν για πρώτη φορά στη διοργάνωση.

Παράλληλα, στις 20 Ιανουαρίου ξεκίνησαν οι διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος WHO’S NEXT – BIJORHCA στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles. Στη χειμερινή διοργάνωση των Who’s Next – BIJORHCA, τις μεγαλύτερες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις μόδας και αξεσουάρ του Παρισιού, φιλοξενήθηκαν περισσότεροι από 1550 εκθέτες. Με την υποστήριξη της Enterprise Greece συμμετείχαν 35 ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς της μόδας, του κοσμήματος και των εσωρούχων, αριθμός που κατέταξε την Ελλάδα στην τέταρτη θέση ανάμεσα στις 40 χώρες που συμμετείχαν μέσω των brands τους στις διοργανώσεις.  Για πρώτη φορά φέτος στη διοργάνωση της Who’s Next,  λειτούργησε και ο τομέας της Salon international de la Lingerie, με τη συμμετοχή 250 εταιρειών.

Continue Reading

Μόδα

Fashion show | Maison Margiela x Jonh Galliano

Το fashion week της haute couture δεν θα μπορούσε να κλείσει καλύτερα με ενα fashion show που αγγίζει τα όρια της τέχνης, η μαλλόν είναι η απόλυτη τέχνη. Ήταν μια απάντηση σε όλους αυτούς που πάντα περιμένουν κάτι καινούργιο , κάτι δυναμικό και μοναδικό.   


Η συγκεκριμένη επίδειξη του οίκου Margiela ήταν ένα μεγάλο θεατρικό δρώμενο. Ένα δρώμενο που εξελίσσονταν μπροστά στα μάτια των θεατών που ήταν τυχεροί να παραβρίσκονται εκεί και όλους εμάς που βλέπαμε όλο αυτό το θέαμα σε Live streaming.  Για το ξεκίνημα της παράστασης, ο σκηνοθέτης Baz Luhrmann δημιούργησε ένα φιλμ νουάρ με ένα inspo των πραγμάτων που θα ακολουθήσουν. Οι πρωταγωνιστές μας βγαλμένοι από μια άλλη πιο σκοτεινή εποχή , μέσα από τον υπόκοσμο και τα σκοτάδια του άλλοτε φωτεινού Παρισιού. Η εποχή αυτή δεν είναι άλλη από την Belle Epoque. 


Ο,τι περπάτησε σε αυτή την πασαρέλα θα μπορούσε να είναι κομμάτι αυτού του freak show, με φιγούρες που σίγουρα τραβούσαν την προσοχή ακόμα και από τις φανταστικές δημιουργίες. Όλοι οι χαρακτήρες-μοντέλα είχαν διαφορετικό περπάτημα , σταματούσαν σε διάφορα σημεία και έπαιρναν διάφορες πόζες κάνοντας ακόμα πιο ατμοσφαιρικό το show.  


Μερικά από τα υλικά που κυριάρχησαν στις μοναδικές του δημιουργίες ήταν η οργάντζα, το μαλλί, το τούλι και το μετάξι . Το make up που χρησιμοποιήθηκε ήταν και αυτό talk of the town , ήθελαν να δώσουν μια όψη μαριονέτας-πορσελάνινης κούκλας και κατά την γνώμη μου πιο εύστοχο make up δεν θα μπορούσε να ήταν.  

Είναι ένα show που πρέπει να δείτε. Είναι ένα show που ξεπερνάει κατά πολύ τα όρια της μόδας και αγγίζει και άλλες μορφές τέχνης. Είναι ένα που θα το θυμόμαστε όλοι οι λάτρεις και μη της συγκεκριμένης βιομηχανίας. Its a show to remember. 

Συνάκτης : Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Trending