Connect with us

Μόδα

3η μέρα AXDW: New Designers Awards by Lufthansa

Nέα ταλέντα στην 3η ημέρα της Athens Xclusive Designers Week

New Designers Awards by Lufthansa

 

Το ταλέντο και η δημιουργικότητα πρωταγωνίστησαν στην τρίτη ημέρα της 23ης Athens Xclusive Designers Week και στα New Designers Awards by Lufthansa. 17 νέοι σχεδιαστές συμμετείχαν στην ημέρα των νέων σχεδιαστών, παρουσίασαν τις συλλογές τους στο κοινό και σε εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωσης ενώ 9 από αυτούς διαγωνίστηκαν διεκδικώντας τα σημαντικά βραβεία Best Catwalk, Best Trendsetter, Best New Designer και SayYesToTheWorld by Lufthansa.

Αυτή τη σεζόν χορηγός του θεσμού New Designers Awards ήταν η Lufthansa, η μοναδική ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία 5 αστέρων και μία από τις κορυφαίες εταιρείες σε διεθνές επίπεδο. Στο πλαίσιο της καμπάνιας της #SayYesToTheWorld, η Lufthansa προσκάλεσε τους νέους Έλληνες σχεδιαστές μόδας να σχεδιάσουν μια ξεχωριστή  δημιουργία εμπνευσμένη από ένα προορισμό του κόσμου. Συγκεκριμένα, οι 9 νέοι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν τις δημιουργίες τους από τη Νέα Υόρκη, τη Σαγκάη, το Παρίσι, το Λονδίνο, το Τόκυο, το Ρίο, το Μαϊάμι, τη Βαρκελώνη  και το Βερολίνο.  Ένα δύσκολο εγχείρημα που όμως είχε τα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα καθώς οι δημιουργίες που παρουσιάστηκαν στην πασαρέλα κέρδισαν τις καλύτερες εντυπώσεις.

Παρουσιαστής στην τελετή απονομής των βραβείων ήταν ο γνωστός ηθοποιός και  παρουσιαστής Νίκος Αναδιώτης, ο οποίος επέλεξε να φορέσει ένα κοστούμι Giannetos Handmade.

Σημαντικοί εκπρόσωποι από τον χώρο της μόδας τίμησαν τη διοργάνωση με τη συμμετοχή τους στην κριτική επιτροπή:

Ο σχεδιαστής Μάκης Τσέλιος, η Εύη Κλαουδάτου, Διευθύντρια Marketing στα Πολυκαταστήματα Attica, η  Βαλέρια Τάραντο, Διευθύντρια Αγορών & Ανάπτυξης  στα Πολυκαταστήματα Attica, ο Omi Chowdhury fashion photographer & fashion editor από το Deux Magazine του ομίλου Conde Nast από τη Νέα Υόρκη και η Μαρία Βυτινίδου, Διευθύντρια της σχολής Αthens Fashion Club.

Η πρόεδρος της Athens Xclusive Designers Week, Τόνια Φουσέκη, συνεχάρη όλους τους συμμετέχοντες των New Designers Awards by Lufthansa και τόνισε το σημαντικό ρόλο του θεσμού στην στήριξη και ανάδειξη των νέων σχεδιαστών αλλά και πόσο σημαντικό είναι οι νέοι σχεδιαστές να έχουν όνειρα και στόχους και να προσπαθούν να τα πραγματοποιήσουν. Αναφέρθηκε επίσης στην ιδιαίτερη σημασία που έχει μεγάλες εταιρείες όπως η Lufthansa να στηρίζουν τους νέους και να αποτελούν αρωγό για την επίτευξη των στόχων τους.

Στα New Designers Awards by Lufthansa συμμετείχαν οι:

Sadykova: «Σκοτεινή Πολυτέλεια» ο τίτλος της νέας της συλλογής με εντυπωσιακά βραδινά φορέματα και θηλυκά κοψίματα. Χρώματα σε  μαύρο και ασημί με διάφορες τεχνικές στις λεπτομέρειες.

Timothy Papas: Παρουσίασε τη νέα της συλλογή “The mystery of the Night” FW 2018/19. Χειροποίητα κεντήματα, σατέν, μετάξι, φούστες με έντονα σκισίματα με κυρίαρχα χρώματα άσπρο και μαύρο.

Αlexandra Design: Tα κρόσσια κυριάρχησαν στη νέα της συλλογή «Flecos Argetninos» σε τόνους του μπλε, γαλάζιου, ανοιχτού πράσινου και λευκού τόσο σε μονοχρωμίες όσο και σε συνδυασμούς των χρωμάτων μεταξύ τους.

Μonnoir: “Superstratum” η συλλογή SS18 για το ολοκαίνουριο deluxe avant-garded brand της σχεδιάστριας Μαρίας Γεωργίου. Σούρες και φριλ κυριάρχησαν στην πασαρέλα με αέρινα maxi αλλά και κοντά φορέματα σε αποχρώσεις χρυσού aλλά και ασημί.

Julietta: “Moon dust” η νέα της συλλογή φθινόπωρο/χειμώνας 2018-19 με φούστες, φορέματα, ολόσωμες φόρμες, και crop top σε ίσια και εφαρμοστή γραμμή, εντυπωσιακές διαφάνειες και γκλίτερ να κυριαρχούν.

Lefkon: Η Ειρήνη-Λουίζα Ανδρικοπούλου παρουσίασε τη νέα της συλλογή για το φετινό καλοκαίρι με τίτλο “Elements”. Μίνιμαλ γραμμές, γήινες αποχρώσεις και γεωμετρικές λεπτομέρειες αποθεώνοντας το λευκό και το γαλάζιο.

Κlelia Andrali: Η συλλογή της SS18 με  τα πολύχρωμα σχέδια μαγνήτισε τα βλέμματα. Φορέματα με μοναδικά patterns, έντονα prints, φωτεινά χρώματα και φαρδιές γραμμές κατέκλυσαν την πασαρέλα.

Frini GiannouliΤα φορέματα είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα της συλλογή με maxi δημιουργίες σε παλ αποχρώσεις και σε στενή γραμμή. Στην πασαρέλα παρουσιάστηκαν και ιδιαίτερα νυφικά  σε στυλ φορέματος.

Galanu: “Sparkling Era” η νέα κολεξιόν της Μαργαρίτας Γαλανού με παλ χρώματα, μεταξωτά υφάσματα και διαφάνειες. Τα γεωμετρικά patterns κεντημένα με πολύτιμους λίθους που είχαν όλα τα φορέματα που παρουσιάστηκαν έδωσαν λάμψη στην πασαρέλα.

Νικητές των New Designers Awards by Lufthansa της 23ης AXDW αναδείχθηκαν οι:

Best New Designer: Η Ειρήνη-Λουίζα Ανδρικοπούλου με το brand Lefkon. Το έπαθλο αντιστοιχεί στη δυνατότητα συμμετοχής του σε ένα fashion week του εξωτερικού.

Best Trendsetter:  Η Αλεξάνδρα Φαρδή με το brand Alexandra Design. Το έπαθλο είναι μία υποτροφία συνέχισης σπουδών στον κλάδο της μόδας στην σχολή Athens Fashion Club.

Best Catwalk: H Klelia Andrali με τη νέα της συλλογή The Freak Show. Το έπαθλο αντιστοιχεί σε ένα αφιέρωμα σε υψηλής κυκλοφορίας γυναικείο περιοδικό.

Say yes to the world by Lufthansa:  To brand Lefkon απέσπασε το 4ο βραβείο και 2 αεροπορικά εισιτήρια από τη Lufthansa δίνονται στη σχεδιάστρια με προορισμό το Μαϊάμι,  από το οποίο εμπνεύστηκε και την δημιουργία που παρουσίασε.

Επίσης, απόφοιτοι και αριστούχοι από τη σχολή AKTO παρουσίασαν την πρώτη ολοκληρωμένη προσωπική τους collection. Ιδιαίτερες δημιουργίες και από τους 7 ταλαντούχους νέους σχεδιαστές.

Επιπλέον, η Blondie.e, Ελευθερία Καρδάμη, η Best New Designer της προηγούμενης σεζόν, παρουσίασε  ολοκληρωμένη πλέον κολεξιόν με τα μάλλινα παλτό της νέας της συλλογής να ξεχωρίζουν με τις μοναδικές τους αποχρώσεις.

Οι προσκεκλημένοι της διοργάνωσης έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τον αγαπημένο τους καφέ illy και να ανακαλύψουν την πιο stylish in-home μηχανή με κάψουλα για οικιακή χρήση, την illy Iperespresso απολαμβάνοντας τα shows των νέων σχεδιαστών.

Οι προσκεκλημένοι επίσης μπορούν να δοκιμάσουν τη νέα σειρά οίνων, BiancoNero White & Pink Sparkling Wine που διαθέτουν εκρηκτική και φρουτώδη γεύση.

 

Επίσημος χορηγός μακιγιάζ της εβδομάδας μόδας είναι και αυτή τη φορά η Shiseido, ο πρωτοπόρος ιαπωνικός οίκος καλλυντικών συνυφασμένος με τις τέχνες και τη μόδα, και επιμελείται τα makeup looks των σχεδιαστών, υπό την καθοδήγηση του Makeup Director Βαγγέλη Θώδου.

Η Rene Furterer, επίσημος gold hairstyling sponsor της εβδομάδας μόδας αυτής της σεζόν, σε συνεργασία με τη σχολή Κομμωτικής Βασίλης Διαμαντόπουλος, δημιούργησαν μοναδικά hair looks προτείνοντας τις τάσεις για τη νέα σεζόν.

Οι προσκεκλημένοι  της εβδομάδας μόδας έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν αλλά και να αποκτήσουν τις τρέχουσες συλλογές S/S2018 των Ελλήνων δημιουργών 2K10, Christina Karakalpaki, E.T. Collection, Fey Papanikou, Lit Stylish Tshirts, Maria Kaprili, She by she, Topology  που συμμετέχουν στην ειδική πλατφόρμα της AXDW, Xclusive Elements.

Για όλες τις ημέρες της διοργάνωσης, διεξάγεται το Fashion Design Project, ο ανοιχτός διαγωνισμός σχεδίου της διοργάνωσης, που δίνει την ευκαιρία σε ένα σχεδιαστικό ταλέντο που θα ψηφιστεί από το κοινό μέσω facebook να συμμετάσχει στα επόμενα New Designers Awards.

 

23rd Athens Xclusive Designers Week / 28 Μαρτίου-1 Απριλίου 2018

 

Gold Sponsors: Ιlly, Rene Furterer/Ilias and Staff, YHE Group 

 

New Designers Awards Sponsor: Lufthansa

 

Official Makeup Sponsor: Shiseido

 

Official Hairstyling Sponsor: Rene Furterer – Ilias & Staff Salons

 

Official Hospitality Sponsor: Electra Metropolis Hotel

 

Official Car: Volkswagen 

 

Beachwear Fashion Show Sponsor: Piz Buin

 

Communications Sponsors: COSMOTE TV, MAD TV, MAD RADIO, EN LEFKO,

DOWN TOWN, DELUXE, TLIFE, FASHION DAILY, NAFTEMPORIKI.GR, CLICKATLIFE.GR

Partners: So Fine! Communications Management, Σχολή Κομμωτικής Diamantopoulos, Pansik

Under the auspices: Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), Enterprise Greece, Δήμος Αθηναίων, Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ), Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών (ΕΣΑ), Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδας (ΣΕΛΠΕ), Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΠΣΕ), Σύνδεσμο Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΒΒΕ), Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού  Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ), Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΒΕΑ)

 

Για περισσότερες πληροφορίες για τους δημοσιογράφους:

Αλεξάνδρα Ταμπακάκη, 210-9211013-6936883800/ [email protected]

Continue Reading

Lifestyle

Μαρία Τζάνη:”Μια γυναίκα όλα τα μπορεί.”

Η δουλειά της Μαρίας είναι εκπαιδευτικός στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση(συγκεκριμένα νηπιαγωγός) εδώ και 12 χρόνια, αλλά ασχολείται ενεργά με τη μόδα καθώς σχεδιάζει ρούχα και σε συνεργασία με ένα ατελιέ στο Ηράκλειο υλοποιούνε limited edition συλλογές, με δικά τους υφάσματα και prints που  εμπνέονται από  κάθε τι όμορφο γύρω τους! Παράλληλα διαφημίζει και εταιρίες στο ινσταγκραμ!

  • Φροντίζετε να έχετε ελεύθερο χρόνο  για τον εαυτό σας

Η αλήθεια είναι ότι έχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο λόγω
των πολλών δραστηριοτήτων που ασχολούμαι, αλλά φροντίζω να βρίσκω σίγουρα για να διοργανώνω ταξίδια ( εκτός πανδημίας )

  • Είστε πραγματικά πανέμορφη, έχετε κάποια μυστικά ομορφιάς;

Αγαπώ στη διατροφή μου οτιδήποτε είναι πράσινο, κοιμάμαι  σωστές  ώρες και το πιο βασικό για μένα, ξεκινώ τη μέρα μου πάντα με ένα χαμόγελο που αντικατοπτρίζει την ψυχική αρμονία ,γέννημα της οποίας είναι η ομορφιά και η  ωραία αύρα!

  • Aκολουθείτε πιστά τις επιταγές της μόδας  ή αυτοσχεδιάζετε ; πως ντύνεστε στη καθημερινή σας ζωή ;

Ως σχεδιάστρια αυτό που προτείνω και μέσα από  τα ρούχα της συλλογής μας , είναι να φοράμε οτιδήποτε μας κάνει να νιώσουμε όμορφες, να είμαστε άνετες μέσα σε  αυτό και να αναδεικνύει  την προσωπικότητα μας!  Αυτή είναι η φιλοσοφία μου και στη καθημερινότητα μου ενώ φυσικά επιλεγώ και πολλές φορές ρούχα της συλλογής μας στις αποδράσεις μου!

  • Ποια είναι η σχέση σας με τα social media

Έχω πολύ ενεργό ινσταγκραμ, καθώς ασχολούμαι επαγγελματικά ενώ στα υπόλοιπα social media δεν έχω ιδιαίτερη κινητικότητα

  • Έχετε όνειρα που ακόμη δεν έχουν γίνει πραγματικότητα

Στο επαγγελματικό κομμάτι θέλω τα ρούχα της συλλογής μας  να αποκτήσουν μεγαλύτερη εμβέλεια στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό και να κάνω μια όμορφη οικογένεια

  • Πιστεύετε μια γυναίκα  πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το επιθυμεί  με όποιο τίμημα και αν συνεπάγεται αυτό;

Θεωρώ όλα χρειάζονται μέτρο και τις σωστές προτεραιότητες στη κατάλληλη ηλικία!

Μια γυναίκα πρέπει να είναι συνειδητοποιημένη στο τι θέλει απ τη ζωή της, αν έχει όνειρο να κανει και μια οικογένεια σίγουρα το βιολογικό κομμάτι τη δεσμεύει μέχρι κάποια ηλικία! Όχι ότι σα μανούλες δε μπορούν οι γυναίκες να ναι επιτυχημένες, απλά πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία! Μη ξεχνάμε άλλωστε… ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙ!

  • Πόσο business women πιστεύετε ότι  είναι οι  Ελληνίδες ;

Θεωρώ ότι με τη πάροδο των χρόνων οι Ελληνίδες εξελίσσονται όλο και περισσότερο, βλέπουμε επιτυχημένες γυναίκες  σε όλους τους κλάδους και αυτό με χαροποίει ιδιαίτερα!

  • Ποια είναι τα επόμενα σχεδιά σας ;

Ασχολούμαι πυρετωδώς με τις επόμενες συλλογές των ρούχων μας  αλλά και τη προώθηση τους σε μεγαλύτερη εμβέλεια ενώ σα Μαρία  θέλω και  να κάνω μια όμορφη οικογένεια!

Continue Reading

Lifestyle

Πώς ένα fashion brand μπορεί να αναπτυχθεί αποδοτικότερα ψηφιακά?

Βιώνουμε μια εποχή όπου οι εξελίξεις διαδέχονται η μια την άλλη, σε σημείο, ενδεχομένως,  που δεν προλαβαίνουμε να τις παρακολουθούμε στην ολότητά τους. Η ψηφιοποίηση προϊόντων ή υπηρεσιών, αντίστοιχα, ήρθε για να μείνει. Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι η μετά covid-19 περίοδος, επέφερε αλλαγές που υπό άλλες συνθήκες θα παρατηρούνταν μετά από 100 χρόνια.

Ο χώρος της μόδας είναι μια από τις ανταγωνιστικές και δυναμικές βιομηχανίες στον κόσμο. Από τις πιο γνωστές μέχρι τις λιγότερο γνωστές και από τις πιο μεγάλες μέχρι τις πιο μικρές εταιρείες ανταγωνίζονται – συναγωνίζονται η μια την άλλη, ακόμα συμπράττουν και μεταξύ τους, προκειμένου να επικρατήσουν και ν’ αποκτήσουν το δικό του χώρο στον κόσμο της μόδας. Βάσει της μεθόδου της τμηματοποίησης, έρευνες έδειξαν ότι οι αγοραστές πλέον γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικοί και δεν αγοράζουν ένα προϊόν απλά για να το αγοράσουν. Επιθυμούν να προβούν στην αγορά ενός προϊόντος, ανεξαρτήτου κόστους, που έχει να πει ΚΑΤΙ – μια ιστορία, ένα lifestyle, ένα συναίσθημα! Αυτό είναι και το βασικό μυστικό για την διαμόρφωση ενός άρτιου content στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, social media, ο συνδυασμός της δημιουργίας του περιεχομένου και η διαμόρφωση ενός έντονα παραστατικού περιεχομένου, μέσω φωτογραφιών, στα social media. Η σχεδιαστική αυτογνωσία είναι το όπλο για το πλέξιμο της παρουσίασης σε μεγαλύτερη εμβέλεια. 

Να ξέρω…

  • Ποιο είναι το brand?
  • Tί το διαφοροποιεί από τον «ανταγωνισμό»?
  • Πού στοχεύω μέσω αυτού? – Ποια είναι η αγορά – στόχος μου?
  • Ποιο θα είναι το ιδανικό story telling που θα προκαλεί ταύτιση με το κοινό και την παράλληλη αποτύπωσή του μέσα από εικόνες
  • Ποιο θα είναι το παραγωγικό υλικό που θα αποτελέσει την προστιθέμενη αξία για το brand μου

Κι αυτό να μπορώ να το αποδώσω πρακτικά και κυρίως ουσιαστικά!

Τί είναι BRAND?

Bold – κάτι τολμηρό 

Rare – κάτι σπάνιο

Amazing – κάτι φανταστικό

Notorious – κάτι με προοπτικές ν’ ακουστεί παγκοσμίως

Dynamic – κάτι δυναμικό

    Είναι η σχέση που χτίζεις με το κοινό σου, γιατί αντηχεί με το όραμα, τις αξίες και την φωνή σου!

Όμως η γέννηση ενός brand προκύπτει από τον ίδιο τον δημιουργό του και από την φιλοσοφία που υιοθετεί προκειμένου να το πραγματοποιήσει, καθώς αυτό και μόνο δημιουργεί εικόνες και οι εικόνες γεννούν σχέδια. Αυτή είναι ταυτόχρονα και μια γνωριμία με το «ψηφιακό» κοινό που επιθυμεί να σας γνωρίσει μέσα από το brand σας. Πώς μπορεί μια τυπική γνωριμία να μετατραπεί, χωρίς ν’ ακυρωθεί ως τέτοια, σε ψηφιακή με παραγωγικό και ανταποδοτικό τρόπο.

Η οικοδόμηση της επωνυμίας σας από το μηδέν δεν είναι εύκολη υπόθεση, για αυτό το branding είναι μια από τις πιο ακριβές επενδύσεις που πραγματοποιούν νέες εταιρείες. Η καθιέρωση επωνυμίας είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα λογότυπο, είναι πώς η επιχείρησή σας κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται αυτό που έχετε να προσφέρετε. Είναι ο τρόπος που επικοινωνείτε και εμπνέετε. Όπως το έθεσε ο Jeff Bezos, “Η επωνυμία σας είναι ό, τι λένε οι άνθρωποι για εσάς όταν δεν βρίσκεστε στο δωμάτιο.”

Χριστίνα Τριποδιανάκη

Instagram Page: @christinatripodianaki \

Digital Marketing Consultant, Βranding Specialist, Speaker

Η Χριστίνα Τριποδιανάκη  μέσω της ατομικής της επιχείρησης www.christinatripodianaki.com, προσφέρει υπηρεσίες digital marketing, branding,  δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας, image making, e-consultation & workshops σε άτομα με ή χωρίς εταιρική ταυτότητα, ομάδες, επιχειρήσεις ή οργανισμούς, ώστε να δομούν μια άρτια επιχειρησιακή και ψηφιακή  εικόνα.

Αποφοίτησε από το Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Κρήτης, διαθέτει master στο Digital Marketing από το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος  και διπλωματικές εξειδικεύσεις στην Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων, στο Human Resources Development & στο Tourism Management & Marketing από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ωστόσο φροντίζει να εκπαιδεύεται διαρκώς και να βρίσκεται πάντα up-to-date με ό,τι συμβαίνει στον ψηφιακό κόσμο και στην αγορά ΤΩΡΑ.

Συνεργάζεται με άτομα από όλο τον κόσμο που επιθυμούν να δομήσουν το προφίλ τους από την αρχή, μέσα από σεμινάρια, ομιλίες, και consultation one-to-one ή online.

Continue Reading

Lifestyle

Κλασικό και Ακαταμάχητο Μπλέ

Από την Μαριάννα Τσουλιά

Η Μαριάννα Τσουλιά είναι Σύμβουλος διαχείρισης κρίσεων και διαπιστευμένος Διαμεσολαβητής του Υπουργείου Δικαιοσύνης. Πρώην Διευθυντικό στέλεχος στην Εθνική Τράπεζα, την ICAP και τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης και senior consultant σε Εταιρείες εντός και εκτός Ελλάδας. Έχει ΜΒΑ και οικονομικές σπουδές αλλά και πτυχίο και άδεια εξασκήσεως Κτηνιάτρου(MDV).Είναι μαμά τριών παιδιών και έχει πέντε εγγόνια!

Ας παίξουμε ντουλάπες.

Η Καραντίνα χρονίζει και μέσα μας  σκεφτόμαστε και αναρωτιόμαστε  για το πότε θα έρθει το τέλος της.

Ο χρόνος πολύς μέσα στο σπίτι.

Μια αγαπημένη μου ασχολία είναι να τακτοποιώ τις ντουλάπες μου. Τα χρόνια συγκέντρωσαν πολλές ενδυματολογικές επιλογές, όλες προσαρμοσμένες στους εκάστοτε ρόλους μου, κατά βάσει τους επαγγελματικούς γιατί αυτό ήταν ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου. Όμως πάντα αγαπούσα και συνεχίζω να αγαπώ το ντύσιμο και την πολυάριθμες συνδυαστικές επιλογές που σου προσφέρουν τα όμορφα και αγαπημένα κομμάτια, που αγοράστηκαν με λαχτάρα και επιθυμία, φορέθηκαν πολύ και συνεχίζουν να μαγεύουν την φαντασία μου. Το όμορφο ντύσιμο είναι πηγή ευχαρίστησης και δεν έχει χρόνο και ηλικία. Είναι  ένδειξη τιμής στο εαυτό μας και τους άλλους.

Ανοίγω τις ντουλάπες μου λοιπόν και σας ξεναγώ στις δικές μου προτάσεις γυναικείας χαράς . Όπως όλες μας συνδυάζω το παλιό με το καινούργιο, το περασμένο με το μοντέρνο και το μεταχειρισμένο με την φρέσκια  δύναμη των αξεσουάρ.

Οι Ρίγες είναι παρούσες πάντοτε σε όλες τις κολεξιόν….

Οι επιλογές είναι πολυάριθμες , ξεκινάμε και πειραματιζόμαστε.

Ρίγα άσπρη-μπλε για όλες τις ηλικίες και όλες τις περιστάσεις.

Εάν θέλεις δοκίμασε το με κάτι μονόχρωμο στην ίδια απόχρωση του μπλε και δώσε μια πινελιά με ενα κολιέ…

Για ένα πιο εντυπωσιακό λουκ συνδύασε ρίγα με ρίγα.

Μάρτης:  Ο μήνας του κλασικού και ακαταμάχητου μπλε!

Continue Reading

Trending