Connect with us

Επιχειρηματικότητα

3+1 μέθοδοι για ένα πιο παραγωγικό εργασιακό περιβάλλον Hatzi Filax

Η παρακίνηση και ενθάρρυνση ομάδων δεν είναι κάτι που αφορά μόνο μεγάλες εταιρείες. Σε κάθε επιχείρηση οι πρωτοβουλίες παροχής κινήτρων είναι ένας ουσιαστικός τρόπος ενίσχυσης και παρακίνησης παραγωγικότητας για τους συνεργάτες-εργαζόμενους σας. 

Οι ικανοποιημένοι και παρακινημένοι εργαζόμενοι κάνουν τους Πελάτες σας ικανοποιημένοι, άρα και πιο συνεργάσιμους. Αντίθετα, ένας εργαζόμενος που δεν έχει κίνητρο ή θέληση θα συμπεριφερθεί με τέτοιο τρόπο, ο οποίος ενδέχεται να   απομακρύνει τους Πελάτες της επιχείρησης. Ανάμεσα σε αυτούς τους δύο τρόπους σκέψης, βρίσκεται η τέχνη της διαχείρισης που φέρνει κάθε φορά, τη διαφορά. 

Είναι μια δύσκολη τέχνη, που απαιτεί σταθερότητα και συνέχεια, καθώς επίσης η  διαχείριση και η ανάπτυξη  των εργαζομένων στην επιχείρηση σήμερα, είναι αποδεδειγμένα προτεραιότητα! 

Σε αυτό το πλαίσιο, είναι εύκολο να κατανοήσουμε πως η παρακίνηση και η ενθάρρυνση λειτουργούν σε καθημερινή βάση και για τον λόγο αυτό, είναι απαραίτητο να εφαρμόζονται καθημερινά οι τεχνικές αυτές. 

Ας δούμε τις 3+1 βασικές τεχνικές για την ενθάρρυνση και παρακίνηση των εργαζομένων σας και των συνεργατών σας, με στόχο πάντα την μεγαλύτερη επιτυχία και κέρδος της επιχείρησης.

  1. Να παρέχετε μπόνους 

Η πληρωμή διαφόρων μπόνους σε όλους ή σε μέρος των εργαζομένων αποτελεί τον πιο συνηθισμένο τρόπο παρακίνησης. Ο σχεδιασμός της διαδικασίας και η παροχή  μεμονωμένων μπόνους δεν είναι απλή διαδικασία, καθώς πολλές φορές δεν είναι σαφές αν η πώληση έχει γίνει στο ταμείο, ή αν κάποιος άλλος συνάδελφος της ομάδας ξεκίνησε την διαδικασία της πώλησης. Υπάρχει δηλαδή κίνδυνος να μην αποδοθεί δίκαια το μπόνους με αποτέλεσμα να φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που θέλουμε και να δημιουργήσει κλίμα ανταγωνισμού και εντάσεων. Ειδικοί σύμβουλοι, μπορούν να προτείνουν στους διοικητικούς υπευθύνους, ανάλογα με τις ανάγκες τους, συστήματα παροχής κινήτρων, με βάση την δική τους πραγματικότητα, τα οποία θα ενεργοποιήσουν και κινητοποιήσουν την ομάδα.

  1. Επιβραβεύστε τους εργαζόμενους με σύστημα μη-χρηματικών δώρων: Ταξίδια & Δώρα 

Συνίσταται η έναρξη, για παράδειγμα, μιας βραχυπρόθεσμης πρόκλησης (διάρκειας μίας εβδομάδας ή δεκαπέντε ημερών- ενός μήνα ή τριμήνου)  για την επίτευξη των προβλεπόμενων εμπορικών στόχων, με αυξημένες πωλήσεις και εναλλαγή του προσωπικού, σε όλα τα προϊόντα. Στη συνέχεια, οι εργαζόμενοι ανταμείβονται σύμφωνα με ένα προκαθορισμένο σύστημα που είναι γνωστό σε όλους, με ένα κουπόνι δώρου ή ένα ταξίδι ή ό,τι άλλο σκεφτείτε πως θα ενθαρρύνει την ομάδα της επιχείρησης σας!

  1. Εκχώρηση αρμοδιοτήτων : Ανάπτυξη των εργαζομένων 

Αυτό είναι ένα μέσο που διαθέτει ο υπεύθυνος για να επιτρέψει την επαγγελματική ανάπτυξη των εργαζομένων και των συνεργατών του, με την προϋπόθεση της ανάθεσης και παραχώρησης πραγματικής αυτονομίας στην ομάδα του. Οι εργαζόμενοι προτείνουν ιδέες, αλλά εννέα φορές στις δέκα αυτές δεν εξετάζονται βαθύτερα. Μόλις καθοριστούν οι τομείς ανάπτυξης ή οι προτεραιότητες για την επιχείρηση, οι εργαζόμενοι θα αποτελέσουν την  κύρια κινητήρια δύναμη πίσω από τη στρατηγική διαφοροποίησης. Πρέπει λοιπόν να μοιραστείτε μαζί τους την στρατηγική  σας σκέψη, να τους παροτρύνετε στο να γίνουν υπεύθυνοι, δίνοντάς τους ένα τμήμα να διαχειριστούν. Η ανάθεση αρμοδιοτήτων μπορεί να είναι ολική ή μερική.

 

  1. Εκπαιδεύστε τους ανθρώπους σας

Για να βελτιστοποιηθεί η αποτελεσματικότητα των εργαζομένων σε μία επιχείρηση, πρέπει να δοθούν τα απαραίτητα εργαλεία στους εργαζόμενους, ιδίως μέσω της  εκπαίδευσης, με στόχο την ενίσχυση των δεξιοτήτων τους. Ο  εργαζόμενος που είναι υπεύθυνος για έναν τομέα ή  ένα τμήμα, χρειάζεται να έχει λάβει εκπαίδευση, έτσι ώστε να έχει αρχικά τις τεχνικές γνώσεις, να γνωρίζει δηλαδή τι πουλάει, αλλά και να έχει αναπτύξει τις δεξιότητές τους, δηλαδή το πως πουλάει. Η εκπαίδευση των εργαζομένων ενισχύει την αυτοπεποίθησή τους και την αποτελεσματικότητά τους, συμβάλλοντας ενεργά στην επίτευξη των στόχων της επιχείρησης.

Για παράδειγμα, ένας εργαζόμενος πρέπει να έχει εκπαιδευθεί στο να παρέχει εμπειρία στον Πελάτη, αφού σήμερα που ζούμε στην Εποχή του Πελάτη. Οι εργαζόμενοι πρέπει να έχουν εκπαιδευθεί στην σωστή διαχείριση χρόνου, έτσι ώστε να μπορούν να μεγιστοποιήσουν την απόδοση τους και την Εμπειρία του Πελάτη.

Δεξιότητες όπως οι παραπάνω θα βοηθήσουν τους εργαζομένους σε διάφορα πεδία στη ζωή τους, είτε σε επαγγελματικό, είτε σε προσωπικό επίπεδο. Αυτές οι δεξιότητες παρέχονται μέσω ειδικευμένων φορέων μη-τυπικής εταιρικής εκπαίδευσης, με επίκαιρη μεθοδολογία και καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας όπως η Hatzi Filax Training Group. 

 

Τι πρέπει να θυμόμαστε

Τα κίνητρα πρέπει να συμβαδίζουν με τη συνήθη οργάνωση της επιχείρησης. Ο επιχειρηματίας πρέπει συνεχώς να λαμβάνει υπόψη του  να λάβει υπόψη ορισμένες παραμέτρους. Για παράδειγμα την κατανομή ευθυνών και το επίπεδο αυτονομίας των εργαζομένων του. Πρέπει να στοχεύει συνεχώς στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού, μέσω της καλής επικοινωνίας και της παροχής δυνατοτήτων προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης στους εργαζομένους του της εταιρίας, μέσα από προγράμματα εταιρικής εκπαίδευσης.

Χάτζη Φύλαξ

www.hatzifilax.com

Επιχειρηματικότητα

Συνεργασία Κωστόπουλος – Hatzi Filax Group

Η δημιουργία CX Academy “Our CX leading the way” για τη δημιουργία ενιαίας   κουλτούρας στο μοντέλο της εμπειρίας του Πελάτη της Κωστόπουλος.

Εκπαίδευση πραγματοποιήθηκε για το Ανθρώπινο Δυναμικό της επιχείρησης Κωστόπουλος, η οποία αποτελεί μέρος του έργου «Our CX leading the way» στοχεύοντας με αυτόν τον τρόπο στην εξοικείωση των εργαζομένων με το μοντέλο παροχής εμπειρίας Customer Experience – CX. H Hatzi Filax Group Training| Consulting| Technology ανέλαβε την ευθύνη σχεδιασμού και υλοποίησης του έργου. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα υλοποιήθηκε μέσα σε εκατό (100) ημέρες και συμμετείχανε εργαζόμενοι και στελέχη από διάφορα τμήματα και θέσεις της επιχείρησης Κωστόπουλος. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα εκπονήθηκε με workshops και με πολλές διαδραστικές ασκήσεις . Κύριος στόχος του προγράμματος ήταν η εφαρμογή του μοντέλου της εμπειρίας του Πελάτη – Customer Experience – CX. Η ανάπτυξη νέων πρακτικών και η εφαρμογή του μοντέλου στοχεύουν στην προσφορά θετικής εμπειρίας του Πελάτη και στην αύξηση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους εντός της επιχείρησης Κωστόπουλος. Στα πλαίσια διεξαγωγής του έργου, σημαντικό είναι να αναφερθεί ότι υπήρξε εξαιρετική συνεργασία με  το τμήμα HR και  την κ.Ελίνα Δέρμου, HR Director της επιχείρησης, καθώς και με τα είκοσι (20) Ανώτερα Στελέχη της επιχείρησης. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα ήταν άρρηκτα ευθυγραμμισμένο με τις αξίες και το όραμα της Κωστόπουλος. Τα workshops υλοποιήθηκαν δια ζώσης σε αίθουσα, μέσω δυναμικών ασκήσεων αλληλεπίδρασης. Αυτό το καινοτόμο μοντέλο εκπαίδευσης αποτελεί πρότυπο για την αλλαγή κουλτούρας της επιχείρησης Κωστόπουλος, η οποία επέρχεται μέσω της πιστής εφαρμογής του. 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Online Τρίμηνο Πρόγραμμα Mentoring “Find your Mentor”

Το Women Do Business στο πλαίσιο της προώθησης της γυναικείας επιχειρηματικότητας, διοργανώνει Online Τρίμηνο Πρόγραμμα Mentoring “Find your Mentor”. Το εν λόγω Πρόγραμμα θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο 2022 και θα διαρκέσει έως και τον Μάρτιο και θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά. Οι αιτήσεις ξεκινούν την Τετάρτη 17 Νοεμβρίου με καταληκτική ημερομηνία το Σάββατο 27 Νοεμβρίου και ώρα 18:00.

Οι ενδιαφερόμενες μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο link εδώ: https://tinyurl.com/m7np8ym4

Στη διάρκεια του προγράμματος, 30 γυναίκες από όλη την Ελλάδα θα έχουν τη δυνατότητα, κατόπιν επιλογής και με βάση την αίτησή τους, να παρακολουθήσουν 1on1 Mentoring, δηλαδή την εμπειρία της ατομικής καθοδήγησης, δίνοντας τους την ευκαιρία να εξελίξουν τα επιχειρηματικά τους βήματα, έχοντας τη βοήθεια και τη συμβολή έμπειρων και καταρτισμένων Μεντόρων. Στην πράξη κάθε μία από τις 30 επιτυχούσες, θα πραγματοποιεί 1 διαδικτυακή συνάντηση κάθε μήνα, και για 3 μήνες συνολικά, με την δική/τον δικό της Μέντορα αποκλειστικά.

Οι γυναίκες που θα συμμετάσχουν θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να βελτιώσουν την απόδοσή τους, να οργανώνουν την επιχειρηματική τους ιδέα μέσω της προσωπικής και της επιχειρηματικής ανάπτυξης των δεξιοτήτων τους αλλά και μέσω της παρακίνησης. Επίσης, θα μάθουν να εφαρμόζουν πρακτικά βήματα για την ανάπτυξη των επιχειρηματικών ιδεών τους.

Υπεύθυνη για την δομή το εκπαιδευτικό υλικό και την παρακολούθηση του Online Τρίμηνου Προγράμματος Mentoring “Find Your Mentor”, είναι η Μάγδα Κατόπη, καταξιωμένη Οικονομολόγος, Σύμβουλος Επικοινωνίας & Στρατηγικής Επιχειρήσεων.

Οικονομική συμμετοχή για το Πρόγραμμα, ως ενίσχυση στο έργο της Οργάνωσης, είναι 10€ συνολικά και για τους τρεις μήνες.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην επιχειρηματία Τζίνα Τσαντρίζου από την “SUPER CRETA GAS – ΚΟΥΜΟΥΛΑΣ ΑΕ” & “Super Creta Group” για την υποστήριξη της στην γυναικεία επιχειρηματικότητα, στα “Super Markets ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ”, που είναι πάντα δίπλα στο έργο του Women Do Business και στην Κοινωνία των Πολιτών και την “ΚΟΥΒΙΔΗΣ” που άνοιξαν την πόρτα τους εγκάρδια και στηρίζουν κάθε θετική αλλαγή. Ένα επίσης, μεγάλο ευχαριστώ στην οργάνωση Womenact για την συμβολή τους.

Χωρίς την έμπρακτη υποστήριξη και την εμπιστοσύνη τους το Women Do Business δεν θα μπορούσε να κάνει τις ενέργειες του πράξη.

Η ομάδα του Women Do Business!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology: Νέα συνεργασία με το City Unity College

στο πλαίσιο του Project : Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού 

Νέα συνεργασία με το City Unity College ξεκίνησε τον περασμένο Μάρτιο η Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology, με στόχο την αναδιοργάνωση του Κολεγίου, το οποίο ιδρύθηκε το 1999 και λειτουργεί ως αναγνωρισμένο Κολέγιο από το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Το Κολέγιο παρέχει  σπουδές υψηλού Ακαδημαϊκού επιπέδου, που εστιάζουν στις ανάγκες των φοιτητών, έτσι ώστε ο κάθε ένας , να γίνει  ιδιαίτερα ικανός  και εξειδικευμένος επαγγελματίας σε ένα παγκόσμιο, διαρκώς μεταβαλλόμενο εργασιακό περιβάλλον.

Η κ. Χάτζη Σκευοφύλακα και η ομάδα της , ειδικεύονται στο να ανακαλύπτουν και να «ξεκλειδώνουν» δεξιότητες και δυνατότητες του Ανθρώπινου Δυναμικού , ώστε να οικοδομήσουν επιτυχημένες επιχειρήσεις και να έχουν μια εξαιρετική προσωπική ανάπτυξη.

Το project υλοποιείται βάσει δύο πυλώνων; της Διοίκησης Επιχειρησιακών Λειτουργιών με καινοτόμες και σύγχρονες διαδικασίες  και της χαρτογράφησης του ταξιδιού του Φοιτητή.

Έχοντας ως στόχο τη διεκπεραίωση του έργου, χρησιμοποιούνται καινοτόμα και σύγχρονα εργαλεία, όπως τεστ επαγγελματικών δεξιοτήτων και το μοντέλο CX Customer Experience, όπου διδάσκεται πως να παρέχεται θετική εμπειρία στον φοιτητή σε ό,τι βλέπει ,ακούει και αισθάνεται. Επιπρόσθετα, το έργο στοχεύει στη δημιουργία και παράδοση σύγχρονων διαδικασιών μέσω ατομικών και συλλογικών συνεντεύξεων με το Προσωπικό. 

H Διοίκηση, τα στελέχη, και οι άνθρωποι του Κολεγίου, έχουν ανταποκριθεί θετικά στις μέχρι τώρα αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί και με τους φοιτητές του Κολεγίου δημιουργούνται σχέσεις εμπιστοσύνης.

Continue Reading

Trending