Connect with us

Lifestyle

4 απλές λύσεις για να εξαφανίσεις μία γρατζουνιά σε τζάμι!

Έρχεται εκείνη η ώρα που η γρατζουνιά σε τζάμι είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρείς στο παράθυρο σου, αντί για τη θέα. Προτού βιαστείς να ενημερώσεις τον ιδιοκτήτη του σπιτιού ή να προχωρήσεις σε αντικατάσταση, σου παρουσιάζουμε 4 εύκολες και φθηνές λύσεις για την εξαφάνιση της γρατζουνιάς.

4 Τρόποι για να επιδιορθώσεις μία Γρατζουνιά σε Τζάμι

Μάθε με ποιους τρόπους θα επιδιορθώσεις μία γρατζουνιά σε τζάμι, χωρίς κόπο και έξοδα: 

1. Τρίψιμο με Οδοντόπαστα

Η συγκεκριμένη λύση, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να εξαφανίσεις και γρατζουνιές από καθρέφτες και φακούς γυαλιών. 

– Τι θα χρειαστείς:

  • Οδοντόπαστα λευκή 
  • 1 πανί με μικροΐνες (καθαρό και χωρίς χνούδι)

Αρχικά, καθαρίζεις καλά το τζάμι από τη σκόνη και τους λεκέδες, με ένα καθαρό πανί ελαφρώς βρεγμένο και το αφήνεις να στεγνώσει. Έπειτα, βρέχεις σε χλιαρό νερό το πανί και το στραγγίζεις καλά.  

Προσθέτεις λίγη οδοντόκρεμα πάνω στο πανί, τόση ώστε να μοιάζει με ρεβίθι. Μπορείς πάντα να προσθέσεις περισσότερη αργότερα αν χρειαστεί. Η οδοντόκρεμα χρειάζεται να είναι λευκή, ιδανικά με βάση τη μαγειρική σόδα και όχι σε μορφή τζελ. 

Image credits : Pinterest

Τοποθέτησε το πανί με την οδοντόκρεμα πάνω στο τζάμι και τρίψε το απαλά με κυκλικές κινήσεις για 30 δευτερόλεπτα. Μόλις σταματήσεις, έλεγξε τις γρατζουνιές και αν χρειαστεί επανέλαβε τη διαδικασία με επιπλέον οδοντόκρεμα, μέχρι να εξαφανιστούν. 

Τέλος, με ένα καθαρό βαμβακερό πανί, ελαφρώς βρεγμένο, καθάρισε απαλά το τζάμι από την επιπλέον οδοντόκρεμα. 

2. Καθάρισμα με Μαγειρική σόδα

– Τι θα χρειαστείς:

  • 1 κουταλιά μαγειρική σόδα σε σκόνη
  • 1 κουταλιά νερό
  • 1 πανί με μικροΐνες (καθαρό και χωρίς χνούδι)

Ξεκινώντας, καθαρίζεις καλά το τζάμι από τη σκόνη και τους λεκέδες, με ένα καθαρό νωπό πανί και το αφήνεις να στεγνώσει.

Σε ένα μπολ ανακάτεψε τη σόδα με το νερό μέχρι να γίνει μία ομοιόμορφη αλοιφή χωρίς σβόλους. Με ένα νωπό πανί μικροϊνών που έχεις στραγγίξει καλά, συλλέγεις μία μικρή ποσότητα από την αλοιφή που έφτιαξες και την εφαρμόζεις πάνω στη γρατζουνιά. Τρίβεις απαλά το υλικό πάνω στο τζάμι με κυκλικές κινήσεις για 30 δευτερόλεπτα, μέχρι να εξαφανιστεί η γρατζουνιά. 

Image credits : Pinterest

Τέλος, χρησιμοποίησε ένα καθαρό βαμβακερό πανί το οποίο έχεις βρέξει σε χλιαρό νερό και έχεις στραγγίξει καλά, για να καθαρίσεις το τζάμι από την επιπλέον σόδα.

3. Πέρασμα με Βερνίκι νυχιών

Η λύση αυτή λειτουργεί καλύτερα σε μικρές γρατζουνιές σε τζάμι. Ιδανικά επίλεξε ένα διάφανο βερνίκι που επιδιορθώνει τις φθορές στα νύχια. 

– Τι θα χρειαστείς:

  • 1 διάφανο βερνίκι νυχιών
  • 1 ασετόν
  • 1  πανί με μικροΐνες (καθαρό και χωρίς χνούδι)

Πρώτα απ’όλα, καθαρίζεις καλά το τζάμι από τη σκόνη και τους λεκέδες, με ένα καθαρό νωπό πανί και το αφήνεις να στεγνώσει.

Με το πινέλο του βερνικιού εφάρμοσε μία μικρή ποσότητα πάνω στη γρατζουνιά. Προσπάθησε όσο μπορείς να αποφύγεις το υπόλοιπο τζάμι. Το βερνίκι, εισέρχεται μέσα στη γρατζουνιά και τη συμπληρώνει. Αφήνεις το βερνίκι για μία ώρα περίπου να απορροφηθεί από τη γρατζουνιά. 

Image credits : Pinterest

Έπειτα, προσθέτεις λίγο διαλυτικό βερνικιού σε ένα καθαρό πανί μικροϊνών, μέχρι να βρέξει ελάχιστα εκείνο το σημείο στο πανί. Με το πανί σκούπισε το σημείο που έκανες με το βερνίκι, ώστε να εξουδετερωθεί το επιπλέον υπόλειμμα από το τζάμι. 

4. Εφαρμογή Γυαλιστικού ασημικών

Η λύση αυτή είναι ιδανική για τη λείανση ευαίσθητων επιφανειών, όπως το παρμπρίζ του αυτοκινήτου. 

– Τι θα χρειαστείς:

  • 1 γυαλιστικό ασημικών 
  • 1 πανί με μικροΐνες (καθαρό και χωρίς χνούδι)

Όπως και στις προηγούμενες περιπτώσεις, καθαρίζεις καλά το τζάμι από τη σκόνη και τους λεκέδες, με ένα καθαρό νωπό πανί και το αφήνεις να στεγνώσει. Βάζοντας το πανί με τις μικροΐνες στο δείκτη του χεριού σου, παίρνεις μία μικρή ποσότητα από το γυαλιστικό. Προσοχή στην ποσότητα του γυαλιστικού καθώς υπερβολικό υλικό μπορεί να οδηγήσει σε επιπλέον γρατζουνιές στο τζάμι.

Image credits : Pinterest

Συμβουλή: Για καλύτερα αποτελέσματα, το γυαλιστικό που θα επιλέξεις χρειάζεται να περιέχει οξείδιο του δημητρίου . 

Με κυκλικές και απαλές κινήσεις, εφαρμόζεις το γυαλιστικό στην γρατζουνιά για περίπου 30 δευτερόλεπτα. Δε βάζεις επιπλέον ποσότητα καθώς μπορεί να οδηγήσει στα αντίθετα αποτελέσματα. 

Τέλος, χρησιμοποίησε ένα καθαρό βαμβακερό πανί το οποίο έχεις βρέξει σε χλιαρό νερό και έχεις στραγγίξει καλά, για να καθαρίσεις το τζάμι από το επιπλέον υλικό.

Για περισσότερες πληροφορίες :

https://blog.douleutaras.gr/gratzounia-se-tzami/

Continue Reading
1 Comment

1 Comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εκδηλώσεις

Τι έτρωγαν στην αρχαία Πιερία? … 8.000 χρόνια πριν 

Πραγματοποιήθηκε στην Μουσειακή Αποθήκη Μακρυγιάλου στα πλαίσια του 54ου Φεστιβάλ ΟΛΥΜΠΟΥ η πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση «Τι έτρωγαν στην αρχαία Πιερία? Μακροχρόνιες παραδόσεις & νεωτερισμοί». Ήταν μια σύντομη τεκμηριωμένη αναδρομή στην γαστρονομία της Βόρειας Πιερίας τα τελευταία 8.000 χρόνια συνεχώς …

Η πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση ξεκίνησε με μια έκπληξη από την αρχαιολόγο κα Άρτεμη Μπροφίδου η οποία μας ξενάγησε στα εκθέματα της Μουσειακής Αποθήκης Μακρυγιάλλου. Η ευχάριστη διάθεση και ενημέρωση για τα εκθέματα ήταν η έκπληξη. Αλλά η πιο μεγάλη έκπληξη ήταν η όμορφη περιγραφή των εκθεμάτων. Όλη η ομάδα συνεργατών της Μουσειακής Αποθήκης, με την φροντίδα της κας Αθηνάς Αθανασιάδου παρουσίασε ένα πρωτόγνωρο άριστο αποτέλεσμα. 

Και οι εκπλήξεις συνεχίστηκαν με την ομιλία της Δρ Ρένας Βεροπουλίδου, η οποία μίλησε εκπροσωπώντας και την Δρ Νάνσυ Κραχτοπούλου και την Δρ Αλεξλανδρα Λιβάρδα, η οποία παρουσίασε κάποια συμπεράσματα των αρχαιολογικών ερευνών για την διατροφή στην αρχαία βόρεια Πιερία από το 6.500 περίπου πΧ έως και το 354 πΧ. Φαίνεται ότι οι ανασκαφές έγιναν και με την ευκαιρία και την χρηματοδότηση μεγάλων τεχνικών έργων (σιδηρόδρομος, αυτοκινητόδρομος κλπ).

Η Δρ Ρ. Βεροπουλίδου επεσήμανε ανάμεσα σε πάρα πολλά άλλα ότι: Η τροφή όπως και το νερό είναι αναγκαία για την βιολογική επιβίωση. Η τροφή ήταν και είναι κινητήριος μοχλός για την ανάπτυξη των ανθρώπινων κοινωνιών σε οικονομικό και τεχνολογικό επίπεδο, όπως και αιτία πολέμων και βίαιων ανακατατάξεων. Ένας από τους λόγους που οι άνθρωποι διαλέγουν το πού θα ζήσουν είναι η εύκολη πρόσβαση στην εύρεση και την παραγωγή της τροφής, δηλαδή εάν έχει κοντά νερό και γη κατάλληλη για καλλιέργεια, βοσκοτόπια, ζώα για κυνήγι, λίμνες, ποτάμια και θάλασσα για ψάρια και οστρακοειδή. Το τι τρώμε, το πως μαγειρεύουμε και σερβίρουμε το φαγητό, το που, με ποιους και πότε τρώμε, ποιες είναι οι συνήθειες κατά την διάρκεια του γεύματος χαρακτηρίζουν τους ανθρώπους στα διάφορα μήκη και πλάτη της γης, γιατί όλα αυτά επηρεάζονται από το περιβάλλον και το κλίμα, και βεβαίως από το μορφωτικό και οικονομικό επίπεδο, συνήθως σε συνδυασμό με τις θρησκευτικές ή πολιτικές πεποιθήσεις των ανθρώπων. Το φαγητό είναι ιδεολογία, είναι στάση ζωής και είναι ένα από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν αλλά και διαφοροποιούν τόσο τους ανθρώπους μεταξύ τους όσο και τους λαούς. Εξάλλου οι συνήθειες & οι τελετές γύρω από το φαγητό αποτελούν ένα κομμάτι της ταυτότητας & του πολιτισμού μας. 

Ακούσαμε την Δρ Ρ. Βεροπουλίδου να ενημερώνει ότι το 6.500 πΧ μερικά από τα αρχαιότερα χωριά στην Νεολιθική περίοδο είναι στην βόρεια Πιερία. Είναι τα Ρεβένια Κορινού, τα Παλιάμπελα Κολινδρού και ο οικισμός της νεότερης νεολιθικής στον Μακρύγιαλο. Οι κάτοικοι της Βόρειας Πιερίας προτιμούσαν ένα συγκεκριμένο είδος οστρακοειδών, την μπουρλίδα ή μπουρλήθρα. Το πέρασμα των χιλιετιών φαίνεται ότι δεν επηρεάζει σημαντικά το τι έτρωγαν οι κάτοικοι της Βόρειας Πιερίας. Οι άνθρωποι στα τελευταία 8.000 χρόνια στην βόρεια Πιερία ακολουθούσαν βιώσιμες πρακτικές καλλιέργειας των χωραφιών, εκτροφής των ζώων και εκμετάλλευσης των θαλασσίων πόρων, που επέτρεψαν τη συνεχόμενη κατοίκηση και ανάπτυξη της βόρειας Πιερίας για κοντά 8.000 χρόνια!

Σήμερα τα ευρήματα ότι οι αρχαίοι κάτοικοι της περιοχής πριν 8.000 χρόνια έτρωγαν οστρακοειδή μπορεί να είναι ένα πιθανό ισχυρό στοιχείο μάρκετινγκ για τα φημισμένα οστρακοειδή Πιερίας (Μακρυγιάλου & Μεθώνης). Σήμερα η τοπική παραδοσιακή γαστρονομία, όπως αναπτύχθηκε διαχρονικά, εμπεριέχει ψήγματα της αειφορίας για τις κοινωνίες της περιοχής. Οι κάτοικοι συνέχεια καλλιεργούν μονόκοκκο & δίκοκκο σιτάρι, κριθάρι, φακές, ρόβη (βίκο), λαθούρι (φάβα) και κουκιά. Τις τελευταίες δεκαετίες οι κάτοικοι «τρελάθηκαν» και καλλιεργούν υβρίδια και εισαγόμενες καλλιέργειες για να μεγιστοποιήσουν το εκχρηματισμένο κέρδος εις βάρος της αειφορίας του περιβάλλοντος και των ανθρώπινων κοινωνιών.

Τα στοιχεία της έρευνας «Τι έτρωγαν στην αρχαία βόρεια Πιερία, 8.000 χρόνια πριν» μπορούν, εν συντομία, να αποτελέσουν θέμα για το Συνέδριο «ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΠΑΙΘΡΟΥ» το οποίο σχεδιάζεται να γίνει στο Πολιτιστικό Κέντρο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ στον Καταχά του Δήμου Πύδνας-Κολινδρού της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας το ΣαββατοΚύριακο

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Πρώτη Πανελλαδική Παρουσίαση της κορυφαίας Γκάμας Toyota BEV SUV

Toyota Battery Electric Τεχνολογία

Πρώτη Πανελλαδική Παρουσίαση της κορυφαίας Γκάμας Toyota BEV SUV

Η Toyota, πιστή στη δέσμευσή της στη «Multipath – way» στρατηγική της, ώστε μέσα από ευρεία γκάμα εξηλεκτρισμένων τεχνολογιών, να δίνει επιλογές καλύτερης μετακίνησης σε όλους, παρουσίασε για πρώτη φορά, στην Ελλάδα,  τα νέα, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της. Το ριζικά ανανεωμένο Toyota bZ4X, το iconic Toyota C-HR+ και το γεμάτο περιπέτεια Urban Cruiser Electric. 

Το λανσάρισμα έγινε σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά για εκπροσώπους του ειδικού τύπου και αποτέλεσε σημαντική ευκαιρία για την εταιρεία να αναλύσει εκτενώς τη στρατηγική πολλαπλών τεχνολογιών της και κυρίως να εμβαθύνει στους κεντρικούς πυλώνες που καθιστούν κορυφαία τη τεχνολογία Toyota Battery Electric, έχοντας ως παρακαταθήκη δεκαετίες εμπειρίας και τεχνογνωσίας μέσα από 30.000.000 εξηλεκτρισμένα οχήματα ήδη να κυκλοφορούν σε κάθε γωνία του πλανήτη μας. 

Η τεχνολογία Toyota Battery Electric αξιοποιεί το παρακάτω τρίπτυχο, ώστε να απολαμβάνει ο κάθε οδηγός την καλύτερη σχέση απόδοσης και αυτονομίας, κορυφαία οδηγική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες και φυσικά την απόλυτη ηρεμία, χάρη και στην 11ετη εγγύηση τόσο για την μπαταρία, όσο και για το όχημα συνολικά. 

  • Toyota BEV; Battery & Energy Care Package
  • Toyota BEV; Driving Dynamics
  • Toyota BEV; Peace of Mind

Toyota BEV; Battery & Energy Care Package

Στην τεχνολογία Battery & Energy Care Package, η μπαταρία αποτελεί δομικό στοιχείο, ωστόσο η διαχείριση, η προστασία και η παρακολούθηση της λειτουργίας της διαμορφώνουν τις προϋποθέσεις για την απόδοση και τη διάρκειά της. Με το ολοκληρωμένο σύνολο συστημάτων φροντίδας της μπαταρίας, κάθε τεχνολογική επιλογή εξυπηρετεί ένα σημαντικό στόχο: το απόλυτο Toyota Peace of Mind. 

Η τεχνολογία Battery & Energy Care Package της Toyota χαρακτηρίζεται από σειρά καινοτομιών, όπως η ενισχυμένη προστασία της μπαταρίας από πιθανές συγκρούσεις, η προηγμένη παρακολούθηση λειτουργίας και θερμοκρασίας μέσω τριών επιπέδων ελέγχου, η δυνατότητα θερμικής προετοιμασίας για βελτιστοποιημένη απόδοση κατά τη φόρτιση, καθώς και η χρήση υγρού ψύξης σε όλη την επιφάνεια του συστήματος. Παράλληλα, η σχεδίαση ελαχιστοποιεί τα μεταλλικά μέρη που έρχονται σε επαφή με τη μπαταρία, εξασφαλίζοντας απόλυτη σταθερότητα και αποδοτικότητα. 

Το σύνολο των παραπάνω διασφαλίζει τη μακροχρόνια διατήρηση της απόδοσης της μπαταρίας, η οποία – όπως αποδεικνύουν οι μετρήσεις – διατηρεί ποσοστό άνω του 90% ακόμη και μετά από δέκα έτη χρήσης, ενώ συνοδεύεται από εγγύηση διάρκειας έως 1.000.000 χιλιομέτρων.

Toyota BEV; Driving Dynamics

Τα TOYOTA BEV κατασκευάζονται πάνω στην ειδικά αναπτυγμένη πλατφόρμα για BEV οχήματα e-TNGA 2.0, η οποία φέρει τα πλεονεκτήματα της TNGA ενώ ενσωματώνει καινοτομίες για τη διάταξη και δομή των Αμιγώς ηλεκτρικών στοιχείων και επιτυγχάνει χαμηλό κέντρο βάρους, σωστή κατανομή βάρους, τη μέγιστη ακαμψία και ελαφρύ αμάξωμα, ώστε να απολαμβάνεις ομαλή και σταθερή οδήγηση. Στόχος μας είναι ο οδηγός μας να απολαμβάνει τη τεχνολογία Toyota Battery Electric, ως αυτοκίνητο πρώτα και φυσικά μεγιστοποιώντας την απόδοση και την αυτονομία. 

Σε κάθε Toyota BEV, έχουν εφαρμοστεί 75% περισσότερα σημεία συγκόλλησης, συμβάλλοντας στην ενισχυμένη ακαμψία, ενώ η εξαιρετικά άκαμπτη και ελαφριά ανάρτηση τύπου γόνατα MacPherson μπροστά, και τα διπλά ψαλίδια πίσω, απορροφούν εξαιρετικά τους κραδασμούς, συμβάλλοντας στην εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά. 

Φυσικά, ο κορυφαίος αεροδυναμικός συντελεστής σε κάθε Toyota BEV, αλλά και μέσω της μείωσης του βάρους αμαξώματος και εξαρτημάτων, με υλικά υψηλής αντοχής και χάλυβα υψηλής τάσης, τόσο στο e-Axle & Μονάδα Παροχής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ESU), όχι μόνο γίνεται πιο αποδοτικό, αλλά επιδοτεί την οδηγική συμπεριφορά. 

Γκάμα Toyota BEV SUV

Ειδικό κεφάλαιο στην στρατηγική της Toyota αποτελεί το bZ4X, το οποίο ανανεώνεται και επανατοποθετείται στην αγορά ως το απόλυτο SUV, με αναβαθμίσεις που υπερβαίνουν τα όρια ενός συμβατικού facelift. Το νέο bZ4X ενισχύεται δομικά και τεχνολογικά σε πολλαπλά επίπεδα, προσφέροντας αυξημένη προστασία μπαταρίας, ενισχυμένες συγκολλήσεις στο πλαίσιο και ανώτερη διαχείριση ενέργειας μέσω συστήματος θερμικής απόδοσης και βελτιωμένης αντλίας θερμότητας. Διατίθεται με δύο επιλογές μπαταρίας – 57,7 kWh και 73,1 kWh – επιτυγχάνοντας αυτονομία έως και 573 χιλιόμετρα και ισχύ έως 343 ίππους στην έκδοση με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Το όχημα προσφέρει τη μεγαλύτερη αυτονομία στην κατηγορία D-SUV και εξοπλίζεται με καινοτόμες λειτουργίες, όπως ταχεία DC φόρτιση, προηγμένο ενσωματωμένο φορτιστή 22kW για ταχύτερη AC φόρτιση και δυνατότητα ρυμούλκησης έως 1.500 κιλά. 

Το νέο bZ4x διατίθεται για παραγγελίες στην ελληνική αγορά, με την ισχυρότερη σχέση αξίας τιμής, από 39.820€* (μπαταρία 57,7KW) και 43.820€* (μπαταρία 73,1KW) 

*Η τιμή δεν περιλαμβάνει το πρόγραμμα επιδότησης Κινούμαι Ηλεκτρικά. 

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota C-HR+ το οποίο παρουσιάστηκε επίσης στο πλαίσιο της εκδήλωσης, συνδυάζει την ξεχωριστή coupe-SUV σχεδίαση του δημοφιλούς μοντέλου με τις απαιτήσεις της ηλεκτρικής κινητικότητας. Το σύμβολο «+» στην ονομασία του οχήματος αποτυπώνει τη διευρυμένη πρακτικότητα, την αυξημένη ευελιξία και την ενισχυμένη τεχνολογική ταυτότητα του μοντέλου. Η καμπίνα και οι αποθηκευτικοί χώροι πληρούν προδιαγραφές ανώτερης κατηγορίας, ενώ η οδηγική συμπεριφορά του μοντέλου ενισχύεται από την πλατφόρμα e-TNGA, την ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση και το δυναμικό σύστημα διεύθυνσης. Οι διαθέσιμες επιλογές μπαταρίας περιλαμβάνουν χωρητικότητα 57,7 kWh και 77 kWh, με εκδόσεις είτε με εμπρόσμια είτε με τετρακίνηση. Στην κορυφαία έκδοση AWD, το C-HR+ αποδίδει 343 DIN ίππους, επιτυγχάνοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα. Η έναρξη της εμπορικής του πορείας στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται στα τέλη του 2025, ενισχύοντας την παρουσία της Toyota στην καρδιά της κατηγορίας των C-SUV BEV.

Το νέο C-HR+ θα  διατίθεται για παραγγελίες στην ελληνική αγορά, από τις 8/7 με την ισχυρότερη σχέση αξίας τιμής, από 36.990€* (μπαταρία 57,7KW) και 39.990€* (μπαταρία 73KW) . 

*Οι τιμές δεν περιλαμβάνει το πρόγραμμα επιδότησης Κινούμαι Ηλεκτρικά. 

Το τρίτο μοντέλο ήταν το νέο Urban Cruiser Electric, το οποίο διαθέτει μια σύγχρονη «Urban Tech» αισθητική που αποπνέει αυθεντική ποιότητα SUV. Στο εμπρός μέρος, δύο στοιχεία που μοιράζεται η νέα γενιά μοντέλων της Toyota είναι η χαρακτηριστική σχεδίαση «hammerhead» και τα λεπτά φωτιστικά σώματα. Στο πίσω μέρος, τα μυώδη φτερά και η φωτιζόμενη μπάρα που αγκαλιάζει το αμάξωμα τονίζουν τη δύναμη και τη σταθερότητα. Το Urban Cruiser βασίζεται σε μια ισχυρή πλην όμως ελαφριά πλατφόρμα, η οποία προορίζεται αποκλειστικά για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Ο σχεδιασμός της εξαλείφει την ανάγκη για εγκάρσιες δοκούς στο δάπεδο, προσφέροντας έτσι περισσότερο χώρο για τη μπαταρία, χωρίς χωροταξικούς συμβιβασμούς. Η νέα αυτή πρόταση ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες ενός σύγχρονου αστικού τρόπου ζωής, διατηρώντας ταυτόχρονα όλα τα γνωρίσματα αξιοπιστίας και ποιότητας που χαρακτηρίζουν τη μάρκα Toyota.

Το νέο Urban Cruiser θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες στην ελληνικής αγορά, από το Σεπτέμβριο 2025. 

Toyota BEV; Peace of Mind

Οι καινοτομίες που έχουν εφαρμοστεί από τη Toyota έχουν εξασφαλίσει τη μέγιστη δέσμευση τόσο ως προς την υγεία της μπαταρίας, αλλά και συνολικά του οχήματος. Πάνω από όλα, όμως, στο απόλυτο Peace of Mind, συμβάλλει το εξουσιοδοτημένο δίκτυο Εμπόρων και Επισκευαστών Toyota, σε όλη την Ελλάδα, το οποίο πάνω από 25 έτη, εκπαιδεύεται και χτίζει τεχνογνωσία και εμπειρία στις εξηλεκτρισμένες τεχνολογίες. Το δίκτυο Toyota στην Ελλάδα είναι το 1ο και μοναδικό δίκτυο που έχει λάβει την ανώτατη διάκριση και κρατική πιστοποίηση «Τεχνιτών Υψηλής Τάσης». 

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ TOYOTA; Η ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ! 

Με σταθερή δέσμευση στην ποιότητα και την αξιοπιστία, η Toyota θέτει νέα πρότυπα στην εξυπηρέτηση after-sales, παρουσιάζοντας το πιο ολοκληρωμένο πρόγραμμα μακροχρόνιας εγγύησης στην αγορά. Στόχος αποτελεί η διασφάλιση πως κάθε οδηγός Toyota απολαμβάνει διαρκή υποστήριξη και ηρεμία καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματός του. Κάθε Toyota μπορεί να απολαμβάνει την προστασία της κορυφαίας εγγύησης, μέχρι και το 11έτος ή τα 200.000χλμ., ενώ για την μπαταρία (υβριδική ή ηλεκτρική) έως 11 έτη ή 1.000.000χλμ.

A grey rectangular sign with white text

AI-generated content may be incorrect.
  • Για κάθε νέο Toyota, νέα 6ετης ολοκληρωμένη εγγύηση, με μεγαλύτερες καλύψεις σε βάθος 6ετίας και έως 200.000χλμ (έναντι 180.000χλμ). 
  • Πρωτοποριακό πρόγραμμα Toyota Relax για έως και τα 11 έτη ή τα 200.000 χλμ.* για ολόκληρη τη γκάμα Toyota – καινούρια, επαγγελματικά και μεταχειρισμένα οχήματα
  • 1.000.000 χλμ. Εγγύηση υβριδικής και ηλεκτρικής μπαταρίας

Λίγα λόγια για την TOYOTA HELLAS

Η TOYOTA, με παρουσία στην Ελλάδα από το 1965, αποτελεί μία από τις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας. Το 1986, η ίδρυση της TOYOTA HELLAS σηματοδότησε την αρχή μιας πορείας που χαρακτηρίζεται από καινοτομία και επιτυχία, διαμορφώνοντας το τοπίο της ελληνικής αγοράς και κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών.

Η TOYOTA HELLAS, μέλος του διεθνούς ομίλου Inchcape plc, αντιπροσωπεύει τα προϊόντα της TOYOTA MOTOR CORPORATION στην ελληνική αγορά, παρέχοντας ένα πλήρες δίκτυο πωλήσεων και υποστήριξης. Ο όμιλος Inchcape, με παρουσία σε πάνω από 30 χώρες και πάνω από 17.000 εργαζόμενους παγκοσμίως, δραστηριοποιείται σε όλους τους τομείς του αυτοκινητοβιομηχανικού κλάδου, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών εισαγωγής, διανομής, εκμισθώσεων, χρηματοδοτήσεων και ασφαλίσεων.

Με το όραμα «Κινητικότητα για Όλους», η TOYOTA συνεχίζει να πρωτοπορεί στην ανάπτυξη λύσεων κινητικότητας, προσφέροντας οχήματα που συνδυάζουν την ασφάλεια, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα. Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για κλιματική ουδετερότητα, στοχεύει στη μείωση των εκπομπών CO2 σε όλα τα νέα οχήματα στην Δυτική Ευρώπη μέχρι το 2035, ενώ παράλληλα προσφέρει μια μεγάλη γκάμα Hybrid, plug-in Hybrid, αμιγώς ηλεκτρικών και υδρογονοκίνητων μοντέλων.

Η TOYOTA, πιστή στην αποστολή της να προάγει μια βιώσιμη και χωρίς αποκλεισμούς κινητικότητα, συνεχίζει να επενδύει στο μέλλον της, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Έναρξη προγράμματος «Ανοιχτή Ακαδημία Ελαιοκομίας – Μεσσηνία»

Με ενεργή και θερμή συμμετοχή ξεκίνησε την Παρασκευή το πρόγραμμα «Ανοιχτή Ακαδημία Ελαιοκομίας – Μεσσηνία» στις εγκαταστάσεις του Αγροτικού Συνεταιρισμού «Ένωση Μεσσηνίας». Το πρόγραμμα αποσκοπεί στη μεταφορά τεχνογνωσίας στους ελαιοκαλλιεργητές της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας, μέσω ενός ολοκληρωμένου, συνεκτικού και ταχύρρυθμου κύκλου σεμιναρίων κατάρτισης πάνω στον κλάδο της ελιάς και του ελαιόλαδου, ο οποίος περιλαμβάνει και βιωματική εκπαίδευση.

Το πρόγραμμα «Ανοιχτή Ακαδημία Ελαιοκομίας – Μεσσηνία» συγχρηματοδοτείται από τον οργανισμό Νέα Γεωργία Νέα Γενιά μέσω της ιδρυτικής δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), από το Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου και υποστηρίζεται από τις εταιρείες Bayer, BASF και PJ Condelis SA, σε σύμπραξη με την Ένωση Μεσσηνίας

Η πρώτη εκπαιδευτική ενότητα, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή και το Σάββατο, είχε τίτλο «Καλλιεργητικές Πρακτικές» και περιλάμβανε τις θεματικές:

  • Εφαρμογή καλλιεργητικών χειρισμών (άρδευση, κλάδεμα, λίπανση)
  • Κατεργασία εδάφους – Συλλογή ελαιοκάρπου – Μέθοδοι μηχανικής συλλογής

Εισηγητής της ενότητας ήταν ο κ. Πέτρος Ρούσσος, Καθηγητής του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο οποίος μοιράστηκε με τους συμμετέχοντες εξειδικευμένες γνώσεις και πρακτικές συμβουλές για τη βελτιστοποίηση της παραγωγής.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 54 εκπαιδευτικές ώρες, κατανεμημένες σε έξι (6) διήμερα, και καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεματικών που διατρέχουν ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της ελαιοκομίας, με στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της βιωσιμότητας του κλάδου στη Μεσσηνία.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την «Ανοιχτή Ακαδημία Ελαιοκομίας – Μεσσηνία» μπορείτε να βρείτε εδώ.

Continue Reading

Trending