Connect with us

Lifestyle

5 Must Ιδέες & Τάσεις για μία Super Ρετρό Διακόσμηση!

Η ρετρό διακόσμηση υπήρξε για πολύ καιρό στο επίκεντρο της προσοχής μας και χρησιμοποιείται για να περιγράψει εκείνο το στυλ που ενώνει αρκετές δεκαετίες μεταξύ τους. Είναι αρκετά ζωηρή, σχεδόν διασκεδαστική μιας και συνδυάζει θέματα και σχέδια που επηρεάζονται από τις τάσεις του παρελθόντος.

Ίσως με μία πρώτη ματιά ο όρος “ρετρό” να μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να περιγράψει οποιαδήποτε διακόσμηση υιοθετεί στοιχεία από δεκαετίες του παρελθόντος. Πιο συγκεκριμένα, όμως, η ρετρό διακόσμηση μας ταξιδεύει στα χρόνια μεταξύ της δεκαετίας του 50’ και του 70’. Αν επιστρέψουμε λίγο πιο μακριά θα βρεθούμε πιο κοντά στο vintage στυλ διακόσμησης. Αρκετά συχνά τα δύο αυτά στυλ διασταυρώνονται και το αποτέλεσμα μπορεί να είναι πραγματικά εντυπωσιακό!

Θέλεις να υιοθετήσεις το ρετρό στην εσωτερική διακόσμηση του σπιτιού σου; Θα είμαστε απόλυτα ειλικρινείς μαζί σου. Είναι αρκετά τολμηρό και απαιτεί “funky” και εκκεντρική διάθεση για σε οδηγήσει σε αυτό που θέλεις να επιτύχεις! Γύρισε για λίγο πίσω στην εποχή του 70’, σκέψου τα υφάσματα και τις υφές που αποθεώθηκαν και θα συλλάβεις αμέσως μία εικόνα για το τι σημαίνει πραγματικά ρετρό στυλ διακόσμησης.

Ας μπούμε, λοιπόν, βαθύτερα στο σημερινό μας θέμα. Όσο αφηρημένο και αν είναι το ρετρό, υπάρχουν ορισμένα κοινά σημεία που θα σε βοηθήσουν να φέρεις σε πέρας την αποστολή της μεταμόρφωσης του χώρου σε αυτό το στυλ. Συγκεντρώσαμε τα βασικότερα από αυτά και είμαστε έτοιμοι να σου τα παρουσιάσουμε!

Top 5 Ιδέες για να διακοσμήσεις το Σπίτι σου σε ρετρό στυλ!

Τολμηρά Χρώματα & Σχέδια

Το ρετρό στυλ διακόσμησης θα φέρει στο σπίτι σου έντονα μοτίβα και χρώματα. Αν είσαι λάτρης των σχεδίων που τραβούν την προσοχή μη διστάσεις να τα ενσωματώσεις σε μεγάλες επιφάνειες του χώρου σου. Από την ταπετσαρία, τις κουρτίνες, το χρώμα του τοίχου μέχρι και τους καναπέδες μπορείς να “παίξεις” με τολμηρά σχέδια και έντονα χρώματα. Μην ξεχνάς, όμως, ότι ο χώρος σου πρέπει να έχει ισορροπία. Άφησε το χρώμα να επιδράσει σε όλα τα στοιχεία του χώρου, όπως είναι τα υφάσματα στα μαξιλάρια και τις κουρτίνες.

Προσοχή! Πριν ξεκινήσεις να γεμίζεις το δωμάτιο, διάλεξε τα χρώματα γύρω από τα οποία θα κινηθείς. Πολλές διαφορετικές αποχρώσεις και μοτίβα θα κάνουν το χώρο να μοιάζει χαοτικός και αφιλόξενος.

Κυκλικές & Κυκλικές Μορφές

Ένα από τα πιο κλασσικά στοιχεία στη ρετρό διακόσμηση είναι οι καμπύλες και οι κυκλικές μορφές. Τα έπιπλα μοιάζουν λες και ανταγωνίζονται μεταξύ τους για να βρεθούν στο επίκεντρο της προσοχής. Αν δεν θέλεις να επενδύσεις σε καινούργια έπιπλα, μπορείς απλά να μεταμορφώσεις τα ήδη υπάρχοντα, ανανεώνοντας τα υφάσματα τους. Αντικατάστησε τα ξεπερασμένα υφάσματα των επίπλων με καινούργια. Τα μοντέρνα έπιπλα, ταπετσαρισμένα με funky ρετρό εκτυπώσεις, θα δημιουργήσουν μια τολμηρή δήλωση.

Συνδύασε τα με νέα έπιπλα από δέρμα, ξύλο ή λάκα. Αυτή η ένωση θα μεταμορφώσει αμέσως το ύφος και το στυλ του χώρου σου!

Μεγάλα Ανοίγματα

Αν παρατηρήσεις προσεκτικά τα σπίτια της δεκαετίας του 70’ θα δεις αμέσως κάτι πολύ οικείο που παραπέμπει στο σύγχρονο στυλ διακόσμησης. Το σαλόνι οδηγεί, συνήθως, σε μία ανοιχτή τραπεζαρία που έρχεται σε άμεση επαφή με την κουζίνα, η οποία, επίσης, δεν ξεχωρίζει από τον υπόλοιπο χώρο. Αυτή η ανοιχτή διαρρύθμιση είναι αρκετά δημοφιλής και στις μέρες μας. Αν σχεδιάζεις το σπίτι σου από την αρχή θα πρέπει να σκεφτείς την τοποθέτηση μεγάλων ανοιγμάτων σε όλα τα δωμάτια.

Τα τεράστια παράθυρα που ξεκινούν από το πάτωμα και καταλήγουν στο ταβάνι και οι διπλές συρόμενες πόρτες είναι must για τη ρετρό διακόσμηση του σπιτιού σου. Ακόμα και αν αποφασίσεις κάποια στιγμή να αλλάξεις την εσωτερική διακόσμηση του χώρου σου, σίγουρα θα θέλεις να απολαμβάνεις τον καφέ σου σε ένα ευάερο και ευήλιο σαλόνι.

Ζωηρά Πλακάκια

Εκτός από το κλασικό μωσαϊκό – που δεν στο προτείνουμε για το πάτωμα του σπιτιού σου – την τιμητική τους εκείνες τις δεκαετίες είχαν το ξύλο για τα πλακάκια. Αν θέλεις να κάνεις μία μεγάλη αλλαγή στο μπάνιο ή την κουζίνα σου, τα ρετρό πλακάκια θα σου κλέψουν την καρδιά. Μια κλασική και διαχρονική επιλογή είναι η διχρωμία. Πρωταγωνιστής εκείνης της εποχής ήταν φυσικά το ασπρόμαυρο, σε στυλ σκακιέρας. Θες να αποφύγεις αυτούς τους τόνους; Διάλεξε ένα τολμηρό χρώμα και συνδύασε το με το λευκό. Μπορείς ακόμη και να διαλέξεις κάποιο άλλο σχέδιο για πλακάκια του μπάνιου ή της κουζίνας σου.

Αν από την άλλη είσαι λάτρης των ξύλινων επιφανειών, υπάρχουν πολλές επιλογές. Αγαπημένη μας στη ρετρό διακόσμηση το ξύλινο πάτωμα από δρυ σε στυλ ψαροκόκκαλο!

Γούνινα Χαλάκια

Μεταξύ της δεκαετίας του 50’ και του 70’ τα γούνινα χαλάκια στο σαλόνι και το υπνοδωμάτιο ήταν το must της εποχής. Από πορτοκαλί μέχρι μαύρο μπορούσες κυριολεκτικά να τα βρεις σε όλα τα χρώματα της παλέτας. Αν θέλεις να συνδυάσεις το ρετρό με το σύγχρονο στυλ διακόσμησης μπορείς να κινηθείς σε πιο απαλούς τόνους. Ακόμα και ένα μπεζ ή λευκό γούνινο χαλί μπορεί να φέρει στο χώρο σου το ξέγνοιαστο ύφος της εποχής, χωρίς να φαίνεται ξεπερασμένο.

Υπάρχει και ένα αρνητικό σε αυτή την επιλογή που πρέπει να γνωρίζεις. Ο καθαρισμός του χαλιού δεν θα είναι εύκολη υπόθεση μιας και μεταξύ των ινών τείνουν να συσσωρεύονται βρωμιές που δεν μπορείς να καθαρίσεις την ηλεκτρική σκούπα. Ειδικά αν έχεις κατοικίδιο μέσα στο σπίτι, λοιπόν, δεν στο συνιστούμε!

Πηγή/Eικόνες:douleutaras.gr

Από:Tένη Βαλεριάνου

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending