Connect with us

Lifestyle

50 Αποχρώσεις του Γκρι για το Σαλόνι σου!

Στη καθημερινότητα μας τα πράγματα σπάνια είναι απλά και ξεκάθαρα. Αυτό που λέμε μαύρο ή άσπρο δύσκολα συναντάται. Τα άκρα άλλωστε δεν είναι ποτέ καλά. Η αλήθεια βρίσκεται σχεδόν πάντα στη μέση. Στο γκρι, το χρώμα της ισορροπίας. Το ίδιο ισχύει και για το σπίτι μας. Ο προσωπικός μας χώρος είναι ένας μικρόκοσμος που διαμορφώνουμε μόνοι μας. Το κέντρο του, λοιπόν, δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από ένα γκρι σαλόνι.

Το γκρι έχει γίνει το νέο must χρώμα στη διακόσμηση. Η δημοτικότητα του έχει ανέβει στα ύψη και βρίσκεται ανάμεσα στις επιλογές κορυφαίων διακοσμητών. Αν και παλιότερα δεν το προτιμούσαν συχνά, τελευταία, έχει αναδειχθεί στη λύση, που θα σου λύσει τα χέρια. Ιδιαίτερα για το σαλόνι, το γκρι είναι ένα χρώμα που θα μας απασχολήσει πολύ. Αν ακόμα αμφιβάλλεις, συνέχισε να διαβάζεις.

Σχεδίασε ένα Υπέροχο Γκρι Σαλόνι σε 5 Βήματα!
1. Συνδύασε το με Παστέλ αποχρώσεις

Ένας λόγος που πολλοί αποφεύγουν το γκρι είναι ο φόβος ότι το δωμάτιο θα «σκοτεινιάσει». Στην πραγματικότητα υπάρχουν αρκετοί δημιουργικοί τρόποι για να αποφύγεις αυτό το ενδεχόμενο. Το γκρι έχει αμέτρητες αποχρώσεις και μπορεί να λειτουργήσει ως χρώμα «μπαλαντέρ» σε κάθε χώρο και στυλ διακόσμησης. Ένας αγαπημένος μας συνδυασμός είναι το μολυβί με παστέλ αποχρώσεις, όπως είναι το ροζ, το μπεζ και το χρώμα της άμμου.

Αυτό το γκρι σαλόνι αμέσως φωτίζεται χάρη στο χρώμα του τοίχου και το μεταλλικό τραπέζι που ακολουθεί αρμονικά τη χρωματική παλέτα του δωματίου. Κάπως έτσι, λοιπόν, παντρεύεται το ρομαντικό με το μοντέρνο ύφος και το αποτέλεσμα είναι φανταστικό!

Εδώ το γκρι στοιχείο είναι αρκετά πιο περιορισμένο. Οι λεπτομέρειες, όμως, είναι εκείνες που κάνουν τη διαφορά! Μπορείς να διαλέξεις μία απόχρωση σαν και αυτή για το ξύλινο πάτωμα στο σαλόνι σου και να τη συνδυάσεις με έναν επιβλητικό γωνιακό καναπέ. Η χρωματική παλέτα φωτίζεται από τις ροζ λεπτομέρειες και το μαρμάρινο εφέ στα μαξιλάρια. Όσο για τον τοίχο, προτίμησε ένα λευκό με υπόγειους τόνους μπεζ ή κίτρινου για να κάνεις το χώρο να μοιάζει μεγαλύτερος απ’ ότι είναι στην πραγματικότητα.
2. Πρόσθεσε μεταλλικά στοιχεία

Θεωρείς το γκρι σαλόνι μονότονο; Ίσως ήρθε η στιγμή να αλλάξεις γνώμη! Μπορείς να «σπάσεις» την ουδετερότητα προσθέτοντας τα κατάλληλα στοιχεία στα σωστά σημεία.

Σκέψου πώς θα έμοιαζε αυτό το σαλόνι χωρίς τα έντονα μαξιλάρια και τα χρυσά φωτιστικά. Βαρετό, ίσως; Πολύ σκούρο ή ακόμα και καταθλιπτικό; Το μόνο που χρειάστηκε για να αλλάξει στυλ ήταν μερικές πινελιές χρώματος και αμέσως απέκτησε ενδιαφέρον!

Σε αυτό το σαλόνι το γκρι έχει υπόγειους τόνους καφέ και συνδυάζεται φανταστικά με μεταλλικές λεπτομέρειες και γεωμετρικά print. Όσο για το φωτιστικό είναι από μόνο του ένα statement στοιχείο που απογειώνει την αισθητική του χώρου. Επιλέγοντας έναν τόνο πιο ανοιχτό για τον τοίχο θα μπορούσες να φωτίσεις ακόμα περισσότερο το δωμάτιο. Εδώ σίγουρα οι διακοσμητικές λεπτομέρειες κάνουν όλη τη διαφορά!
3. Δώσε έμφαση σε Artistic Λεπτομέρειες

Αν πιστεύεις ακόμα ότι το γκρι είναι πολύ αδιάφορο χρώμα, οι παρακάτω εικόνες θα σε κάνουν να το ξανασκεφτείς. Το γκρι έχει τόσες πολλές αποχρώσεις που ακόμα και αν μείνεις σε αυτές μπορείς να φτιάξεις μία υπέροχη παλέτα. Παίξε με διαφορετικές υφές στα υφάσματα όπως είναι το βελούδο ή το δέρμα. Οι βελούδινοι καναπέδες είναι άλλωστε must στη διακόσμηση Σπιτιού για το 2018. Ειδικά αν λατρεύεις την τέχνη, το γκρι σαλόνι μπορεί να λειτουργήσει φοβερά σαν καμβάς για να εκθέσεις τα αγαπημένα σου αντικείμενα.

Αν το σαλόνι σου κινείται σε πολύ σκούρους τόνους του γκρι μπορείς να το φωτίσεις με μερικά μικρά και μεγάλα φυτά εσωτερικού χώρου. Τα φυτά δίνουν αμέσως χρώμα στους εσωτερικούς χώρους του σπιτιού μας με τον πιο όμορφο και οικονομικό τρόπο.
4. Παίξε με χρωματικές Αντιθέσεις

Σου αρέσει να δοκιμάζεις και να τολμάς στην εσωτερική διακόσμηση του σπιτιού σου; Μη διστάσεις να παίξεις με τις χρωματικές αντιθέσεις στο γκρι σαλόνι σου. Ένα σκοτεινό «σκηνικό» βοηθά να αναδειχθούν αμέσως οι φωτεινοί τόνοι και τραβά φυσικά όλα τα βλέμματα. Μπορείς ακόμη και να δοκιμάσεις ιδιαίτερα μοτίβα για να χαρίσεις στυλ και ζωντάνια στο χώρο σου. Τα γεωμετρικά σχήματα βρίσκονται ανάμεσα στις κορυφαίες τάσεις στη διακόσμηση σπιτιού για τη φετινή χρονιά.

Εναλλακτικά μπορείς να δοκιμάσεις το φλοράλ στα μαξιλάρια και τις κουρτίνες του σαλονιού σου. Αγαπημένος μας συνδυασμός; To γκρι σκούρο με το φούξια.
5. Διαμόρφωσε ένα χαλαρωτικό γκρι σαλόνι

Ας επιστρέψουμε και πάλι στο πρώτο βήμα, σ’ ένα πιο κλασσικό γκρι σαλόνι. Μπορείς να σχεδιάσεις ένα ευδυλλιακό, χαλαρωτικό περιβάλλον μπλέκοντας απαλές αποχρώσεις του γκρι με φυσικούς τόνους όπως είναι το λευκό, το μπεζ, το γκρεζ και το καφέ. Διαμόρφωσε ένα πολύ φιλόξενο και ζεστό γκρι σαλόνι απ΄όπου θα δυσκολεύεσαι να φεύγεις. Πώς; Διάλεξε ένα ανοιχτό γκρι για τον τοίχο του σαλονιού και ξύλινο πάτωμα σε απαλούς φυσικούς τόνους. Συνδύασε το με υφάσματα που κινούνται στην ίδια παλέτα και σίγουρα το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει.
3 λόγοι που το Γκρι Σαλόνι είναι κάτι που πρέπει να σκεφτείς!
#1 Είναι εύχρηστο και διαχρονικό.

Το γκρι έχει καταλάβει επίσημα τη θέση του άσπρου. Είναι και τα δύο εύχρηστα χρώματα, καθώς μπορούν να συνδυαστούν με πολλά άλλα. Υπάρχει, ωστόσο, μια ουσιαστική διαφορά. Το μονότονο, σχεδόν βαρετό άσπρο, δεν μπορεί να συναγωνιστεί τον chic αέρα που αποπνέει το γκρι. Για αυτό και η ζυγαριά γέρνει αισθητά προς τη μία μεριά. Το γκρι σαλόνι είναι ότι το μαύρο φόρεμα για μια γυναίκα. Σοφιστικέ, στυλάτο και πάντα στη μόδα.
#2 Ταιριάζει σε όλα τα στυλ.

Το γκρι είναι ένα χρώμα με πολλές αποχρώσεις. Για την ακρίβεια πάρα πολλές. Θες ένα ζεστό αποτέλεσμα με παστελ χρώματα; Γίνεται. Θες ένα σαλόνι με pop πινελιές; Γίνεται. Θες να είναι industrial ή κάτι πιο παραδοσιακό; Γίνεται και γίνεται. Το γκρι μπορεί να ανταποκριθεί πλήρως σε όλα τα στυλ διακόσμησης. Επιλέγοντας τον κατάλληλο τόνο και συνδυάζοντας τον με τα αντίστοιχα έπιπλα και αξεσουάρ, το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει. Μη το σκέφτεσαι, είναι στο χέρι σου να του δώσεις τη μορφή, που θέλεις.
#3 Είναι ορατό και αόρατο.

Ίσως έχεις παρατηρήσει ότι το γκρι είναι το χρώμα που χρησιμοποιούνταν κυρίως στα παλιά εργοστάσια, και τώρα στην βιομηχανική διακόσμηση. Ξέρεις γιατί; Γιατί δεν υπήρχε λόγος να δοθεί σημασία στους τοίχους. Αυτή η ιδιότητα χαμαιλέοντα, που έχει, είναι από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του. Ανάλογα με την απόχρωση που θα διαλέξεις, μπορείς να το κάνεις να είναι στο παρασκήνιο ή να τραβήξει τα βλέμματα. Εσύ τι θες; Ένα απλό πορτραίτο για να κλέψουν τα έπιπλα σου την παράσταση ή μια δυναμική τεχνοτροπία που θα πρωταγωνιστήσει στο χώρο;

Πηγή/Εικόνα:douleutaras.gr

Από:Τένη Βαλεριάνου

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending