Connect with us

Lifestyle

50 Αποχρώσεις του Γκρι για το Σαλόνι σου!

Στη καθημερινότητα μας τα πράγματα σπάνια είναι απλά και ξεκάθαρα. Αυτό που λέμε μαύρο ή άσπρο δύσκολα συναντάται. Τα άκρα άλλωστε δεν είναι ποτέ καλά. Η αλήθεια βρίσκεται σχεδόν πάντα στη μέση. Στο γκρι, το χρώμα της ισορροπίας. Το ίδιο ισχύει και για το σπίτι μας. Ο προσωπικός μας χώρος είναι ένας μικρόκοσμος που διαμορφώνουμε μόνοι μας. Το κέντρο του, λοιπόν, δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από ένα γκρι σαλόνι.

Το γκρι έχει γίνει το νέο must χρώμα στη διακόσμηση. Η δημοτικότητα του έχει ανέβει στα ύψη και βρίσκεται ανάμεσα στις επιλογές κορυφαίων διακοσμητών. Αν και παλιότερα δεν το προτιμούσαν συχνά, τελευταία, έχει αναδειχθεί στη λύση, που θα σου λύσει τα χέρια. Ιδιαίτερα για το σαλόνι, το γκρι είναι ένα χρώμα που θα μας απασχολήσει πολύ. Αν ακόμα αμφιβάλλεις, συνέχισε να διαβάζεις.

Σχεδίασε ένα Υπέροχο Γκρι Σαλόνι σε 5 Βήματα!
1. Συνδύασε το με Παστέλ αποχρώσεις

Ένας λόγος που πολλοί αποφεύγουν το γκρι είναι ο φόβος ότι το δωμάτιο θα «σκοτεινιάσει». Στην πραγματικότητα υπάρχουν αρκετοί δημιουργικοί τρόποι για να αποφύγεις αυτό το ενδεχόμενο. Το γκρι έχει αμέτρητες αποχρώσεις και μπορεί να λειτουργήσει ως χρώμα «μπαλαντέρ» σε κάθε χώρο και στυλ διακόσμησης. Ένας αγαπημένος μας συνδυασμός είναι το μολυβί με παστέλ αποχρώσεις, όπως είναι το ροζ, το μπεζ και το χρώμα της άμμου.

Αυτό το γκρι σαλόνι αμέσως φωτίζεται χάρη στο χρώμα του τοίχου και το μεταλλικό τραπέζι που ακολουθεί αρμονικά τη χρωματική παλέτα του δωματίου. Κάπως έτσι, λοιπόν, παντρεύεται το ρομαντικό με το μοντέρνο ύφος και το αποτέλεσμα είναι φανταστικό!

Εδώ το γκρι στοιχείο είναι αρκετά πιο περιορισμένο. Οι λεπτομέρειες, όμως, είναι εκείνες που κάνουν τη διαφορά! Μπορείς να διαλέξεις μία απόχρωση σαν και αυτή για το ξύλινο πάτωμα στο σαλόνι σου και να τη συνδυάσεις με έναν επιβλητικό γωνιακό καναπέ. Η χρωματική παλέτα φωτίζεται από τις ροζ λεπτομέρειες και το μαρμάρινο εφέ στα μαξιλάρια. Όσο για τον τοίχο, προτίμησε ένα λευκό με υπόγειους τόνους μπεζ ή κίτρινου για να κάνεις το χώρο να μοιάζει μεγαλύτερος απ’ ότι είναι στην πραγματικότητα.
2. Πρόσθεσε μεταλλικά στοιχεία

Θεωρείς το γκρι σαλόνι μονότονο; Ίσως ήρθε η στιγμή να αλλάξεις γνώμη! Μπορείς να «σπάσεις» την ουδετερότητα προσθέτοντας τα κατάλληλα στοιχεία στα σωστά σημεία.

Σκέψου πώς θα έμοιαζε αυτό το σαλόνι χωρίς τα έντονα μαξιλάρια και τα χρυσά φωτιστικά. Βαρετό, ίσως; Πολύ σκούρο ή ακόμα και καταθλιπτικό; Το μόνο που χρειάστηκε για να αλλάξει στυλ ήταν μερικές πινελιές χρώματος και αμέσως απέκτησε ενδιαφέρον!

Σε αυτό το σαλόνι το γκρι έχει υπόγειους τόνους καφέ και συνδυάζεται φανταστικά με μεταλλικές λεπτομέρειες και γεωμετρικά print. Όσο για το φωτιστικό είναι από μόνο του ένα statement στοιχείο που απογειώνει την αισθητική του χώρου. Επιλέγοντας έναν τόνο πιο ανοιχτό για τον τοίχο θα μπορούσες να φωτίσεις ακόμα περισσότερο το δωμάτιο. Εδώ σίγουρα οι διακοσμητικές λεπτομέρειες κάνουν όλη τη διαφορά!
3. Δώσε έμφαση σε Artistic Λεπτομέρειες

Αν πιστεύεις ακόμα ότι το γκρι είναι πολύ αδιάφορο χρώμα, οι παρακάτω εικόνες θα σε κάνουν να το ξανασκεφτείς. Το γκρι έχει τόσες πολλές αποχρώσεις που ακόμα και αν μείνεις σε αυτές μπορείς να φτιάξεις μία υπέροχη παλέτα. Παίξε με διαφορετικές υφές στα υφάσματα όπως είναι το βελούδο ή το δέρμα. Οι βελούδινοι καναπέδες είναι άλλωστε must στη διακόσμηση Σπιτιού για το 2018. Ειδικά αν λατρεύεις την τέχνη, το γκρι σαλόνι μπορεί να λειτουργήσει φοβερά σαν καμβάς για να εκθέσεις τα αγαπημένα σου αντικείμενα.

Αν το σαλόνι σου κινείται σε πολύ σκούρους τόνους του γκρι μπορείς να το φωτίσεις με μερικά μικρά και μεγάλα φυτά εσωτερικού χώρου. Τα φυτά δίνουν αμέσως χρώμα στους εσωτερικούς χώρους του σπιτιού μας με τον πιο όμορφο και οικονομικό τρόπο.
4. Παίξε με χρωματικές Αντιθέσεις

Σου αρέσει να δοκιμάζεις και να τολμάς στην εσωτερική διακόσμηση του σπιτιού σου; Μη διστάσεις να παίξεις με τις χρωματικές αντιθέσεις στο γκρι σαλόνι σου. Ένα σκοτεινό «σκηνικό» βοηθά να αναδειχθούν αμέσως οι φωτεινοί τόνοι και τραβά φυσικά όλα τα βλέμματα. Μπορείς ακόμη και να δοκιμάσεις ιδιαίτερα μοτίβα για να χαρίσεις στυλ και ζωντάνια στο χώρο σου. Τα γεωμετρικά σχήματα βρίσκονται ανάμεσα στις κορυφαίες τάσεις στη διακόσμηση σπιτιού για τη φετινή χρονιά.

Εναλλακτικά μπορείς να δοκιμάσεις το φλοράλ στα μαξιλάρια και τις κουρτίνες του σαλονιού σου. Αγαπημένος μας συνδυασμός; To γκρι σκούρο με το φούξια.
5. Διαμόρφωσε ένα χαλαρωτικό γκρι σαλόνι

Ας επιστρέψουμε και πάλι στο πρώτο βήμα, σ’ ένα πιο κλασσικό γκρι σαλόνι. Μπορείς να σχεδιάσεις ένα ευδυλλιακό, χαλαρωτικό περιβάλλον μπλέκοντας απαλές αποχρώσεις του γκρι με φυσικούς τόνους όπως είναι το λευκό, το μπεζ, το γκρεζ και το καφέ. Διαμόρφωσε ένα πολύ φιλόξενο και ζεστό γκρι σαλόνι απ΄όπου θα δυσκολεύεσαι να φεύγεις. Πώς; Διάλεξε ένα ανοιχτό γκρι για τον τοίχο του σαλονιού και ξύλινο πάτωμα σε απαλούς φυσικούς τόνους. Συνδύασε το με υφάσματα που κινούνται στην ίδια παλέτα και σίγουρα το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει.
3 λόγοι που το Γκρι Σαλόνι είναι κάτι που πρέπει να σκεφτείς!
#1 Είναι εύχρηστο και διαχρονικό.

Το γκρι έχει καταλάβει επίσημα τη θέση του άσπρου. Είναι και τα δύο εύχρηστα χρώματα, καθώς μπορούν να συνδυαστούν με πολλά άλλα. Υπάρχει, ωστόσο, μια ουσιαστική διαφορά. Το μονότονο, σχεδόν βαρετό άσπρο, δεν μπορεί να συναγωνιστεί τον chic αέρα που αποπνέει το γκρι. Για αυτό και η ζυγαριά γέρνει αισθητά προς τη μία μεριά. Το γκρι σαλόνι είναι ότι το μαύρο φόρεμα για μια γυναίκα. Σοφιστικέ, στυλάτο και πάντα στη μόδα.
#2 Ταιριάζει σε όλα τα στυλ.

Το γκρι είναι ένα χρώμα με πολλές αποχρώσεις. Για την ακρίβεια πάρα πολλές. Θες ένα ζεστό αποτέλεσμα με παστελ χρώματα; Γίνεται. Θες ένα σαλόνι με pop πινελιές; Γίνεται. Θες να είναι industrial ή κάτι πιο παραδοσιακό; Γίνεται και γίνεται. Το γκρι μπορεί να ανταποκριθεί πλήρως σε όλα τα στυλ διακόσμησης. Επιλέγοντας τον κατάλληλο τόνο και συνδυάζοντας τον με τα αντίστοιχα έπιπλα και αξεσουάρ, το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει. Μη το σκέφτεσαι, είναι στο χέρι σου να του δώσεις τη μορφή, που θέλεις.
#3 Είναι ορατό και αόρατο.

Ίσως έχεις παρατηρήσει ότι το γκρι είναι το χρώμα που χρησιμοποιούνταν κυρίως στα παλιά εργοστάσια, και τώρα στην βιομηχανική διακόσμηση. Ξέρεις γιατί; Γιατί δεν υπήρχε λόγος να δοθεί σημασία στους τοίχους. Αυτή η ιδιότητα χαμαιλέοντα, που έχει, είναι από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του. Ανάλογα με την απόχρωση που θα διαλέξεις, μπορείς να το κάνεις να είναι στο παρασκήνιο ή να τραβήξει τα βλέμματα. Εσύ τι θες; Ένα απλό πορτραίτο για να κλέψουν τα έπιπλα σου την παράσταση ή μια δυναμική τεχνοτροπία που θα πρωταγωνιστήσει στο χώρο;

Πηγή/Εικόνα:douleutaras.gr

Από:Τένη Βαλεριάνου

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτοκίνητο

Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI R-Line: Ένα όνειρο για κάθε οικογένεια.

Στην τρίτη πλέον γενιά του, τo best seller μοντέλο της Volkswagen έχει μια δύσκολη αποστολή: Nα συνεχίσει την επιτυχία του προκατόχου του.

Εξαιρετικό από κάθε άποψη ως οικογενειακό αυτοκίνητο. Ακόμα πιο όμορφο, ακόμα καλύτερο στην εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου και ακόμα πιο ολοκληρωμένο suv όχημα και πλέον με τέσσερα χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, παίρνει τη σκυτάλη από το προηγούμενο μοντέλο χωρίς να χάσει μέτρο και στοχεύει πολύ ψηλά στην κατάταξη της κατηγορίας του. Με κόστος που στη βασική έκδοση εξοπλισμού του ήπια υβριδικού κινητήρα των 1.5 λίτρων 150 ίππων ξεκινά από τις 37.900 ευρώ και κορυφώνεται στις 42.500 ευρώ της έκδοσης R-Line της δοκιμής, τοποθετείται σωστά απέναντι στον ανταγωνισμό και έχει τα φόντα να αντιμετωπίσει κάθε αντίπαλο.

Στον δρόμο έχει πολύ καλή συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες εκεί που πάντα χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή είναι η γλίτσα, το οποίο ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα.

Όπως δείχνει και η νέα αισθητική προσέγγιση του αμαξώματος, το μοντέλο είναι εμφανώς καινούριο, αλλά χωρίς σχεδιαστικές ακροβασίες που θα έκαναν το πιστό κοινό της μάρκας να εκπλαγεί – προφανώς δυσάρεστα. Από την άλλη πλευρά, όλες οι αλλαγές έχουν βελτιώσει όχι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα αλλά και την αεροδυναμική, η οποία πλέον έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,28 αντί 0.33 του προηγούμενου μοντέλου.

Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Αυτοκίνητο

MG ZS 1.5 Αυτοκίνητο για λίγα χρήματα

Το ZS είναι το μοντέλο με το οποίο η MG κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά. Είναι όμως το «value for money» το μοναδικό του προτέρημα;

Καιρό είχε να δημιουργηθεί τόσος θόρυβος στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου όσος αυτός που έχει προκαλέσει η MG Motor. Η βρετανική μάρκα επέστρεψε στη χώρα μας πιο ελκυστική από ποτέ, με τον Όμιλο Συγγελίδη να έχει αναλάβει την εισαγωγή και διανομή των μοντέλων της.

Το ZS είναι ένα B-SUV, που όμως από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων και εσωτερικών χώρων μάλλον ταιριάζει στα C-SUV: μήκος 4,32 μέτρα, πλάτος 1,81 μέτρα και ύψος 1,65 μέτρα. Επιπλέον, είναι αρκούντως γενναιόδωροι οι χώροι για τους επιβάτες (μεταξόνιο 2,58 μέτρων) και τις αποσκευές τους (448 λίτρα σε πενταθέσια διάταξη, έως 1.166 όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα).

Το ZS προσφέρεται στην ελληνική αγορά τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και με δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης: 1.5 ατμοσφαιρικό και 1.0 turbo. Το αυτοκίνητο της δοκιμής έφερε τον πρώτο κινητήρα, ισχύος 106 ίππων και ροπής 141 Nm (στις 4.500 σ.α.λ.). Με το βασικό – αλλά κάθε άλλο παρά φτωχό – επίπεδο εξοπλισμού Exclusive, η τιμή του MG ZS ορίζεται στα 18.950 ευρώ. Στα χρήματα δηλαδή ενός σουπερμίνι και με λιγότερα στοιχεία εξοπλισμού, προσφέρεται ένα οικογενειακό SUV.

Περνώντας καιρό με το ZS αντιλαμβάνεσαι ότι η χαμηλή τιμή δεν είναι το μοναδικό του προσόν. Μετά τους πλούσιους χώρους, θετική εντύπωση αφήνει και η εικόνα του εσωτερικού. Είναι πράγματι ευχάριστη έκπληξη τα υλικά που έχουν επιλεγεί από την MG στην καμπίνα των επιβατών και στο ταμπλό ειδικότερα.


Στον πίνακα οργάνων υπάρχουν αναλογικά όργανα για το στροφόμετρο και το ταχύμετρο, ενώ ανάμεσά τους έχει τοποθετηθεί μία μικρή ψηφιακή οθόνη, στην οποία εμφανίζονται ορισμένες ενδείξεις, όπως η κατανάλωση καυσίμου και η αυτονομία. Στις επόμενες εκδόσεις (Luxury και Luxury Plus). Επιστρέφοντας στο ZS της δοκιμής μας, στην κεντρική κονσόλα, όμως κάτω από τους αεραγωγος, είναι τοποθετημένη η μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών – στιλ τάμπλετ – για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η οποία υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Android Auto και Apple CarPlay. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,5 λίτρων των 106 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και αποδεικνύεται οριακός στην πράξη για το μέγεθος και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ιδίως όταν το ZS ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο, φορτωμένο. Παίρνει επάξια τον τίτλο του «value for money», διότι με τα χρήματα που αγοράζεις ένα αυτοκίνητο πόλης, αποκτάς ένα οικογενειακό SUV, με χώρους,

καλό εξοπλισμό και αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας στην έκδοση Exclusive περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που συναντάμε στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Και για όσους έχουν δεύτερες σκέψεις αναφορικά με την αξιοπιστία των μοντέλων της, η επταετής εργοστασιακή εγγύηση. Κινούμενοι πάντως με χαλαρούς ρυθμούς στην πόλη η κατανάλωση διατηρήθηκε περίπου στα 7 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες (δηλαδή στον αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό οδικό δίκτυο) η σχετική ένδειξη… σταμάτησε στα 8-8,5 λίτρα ανά 100 χλμ.

Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Μόδα

Εκπαίδευση στη Μόδα & Επιχειρηματικότητα Υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας & Αicep Greece

H AthensFashionClub έχει συνηθίσει το κοινό της σε πρωτοπόρες δράσεις και σύγχρονα εκπαιδευτικά προγράμματα σπουδών. Αυτήν τη φορά συνδυάζοντας και τα δύο, εκπαίδευση αλλά και πρωτοπορία, δημιουργεί ένα Βootcamp, ένα μοναδικό διαγωνισμό Μόδας & Επιχειρηματικότητας ανοιχτό για όλο το κοινό που θέλει να γνωρίζει βιωματικά το αντικείμενο της Μόδας και των Επιχειρήσεων.

Εάν είχατε πάντα όνειρο να ανακαλύψετε τους διάφορους ρόλους που συνθέτουν την πολυδιάστατη βιομηχανία της μόδας και να ζήσετε την εμπειρία τους βιωματικά, αυτό το Βοοtcamp είναι ανοιχτό για το κοινό και για όσους αγαπούν τις προκλήσεις.

Στο «Fashion Arena», καλείστε να γίνετε μέρος ενός συναρπαστικού παιχνιδιού που αναδεικνύει τη δύναμη της ομαδικής συνεργασίας και της δημιουργικότητας. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν και να αναλάβουν ρόλους όπως Σχεδιαστής, Πατρονίστας, Μοδίστρα, Στυλίστας, Visual Merchandiser, Digital Marketer, Business Strategist, Entrepreneur. Οι ομάδες θα ανταγωνιστούν μεταξύ τους για να αναδείξουν την πιο καινοτόμα, οργανωμένη και επιτυχημένη επιχείρηση μόδας.

Η εκπαίδευση είναι ΔΩΡΕΑΝ για όλους τους συμμετέχοντες για 3 ημέρες

Τοpics που θα αναλυθούν στην εκπαίδευση είναι:

 Fashion Design & Production

 Fashion Weeks

 Fashion Styling

 Creative Direction

 Sustainable Fashion

 Trade  Fairs

 Digital Marketing

 Trend Forecasting

 Fashion Marketing / Branding

Το Bootcamp διεξάγεται με:

 Εντατική εκπαίδευση 3 ημερών

 Εξειδικευμένους εκπαιδευτές

 Βιωματική προσέγγιση

 Μentoring

Η συμμμετοχή στο Bootcamp οφελεί πολλαπλά παρέχοντας:

 Εξειδικευμένες γνώσεις στο αντικείμενο της Μόδας & Επιχειρηματικότητας

 Απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων

 Βιωματική εμπειρία στη λειτουργία μίας επιχείρησης

 Σύνδεση με τη βιομηχανία της Μόδας

 Γνωριμία με το δίκτυο συνεργατών/προμηθευτών της AthensFashionClub 

 Διακρίσεις και δώρα στους νικητές

Οι νικητές θα κριθούν από ειδική επιτροπή, με σκοπό την ανάδειξη της καλύτερης εικονικής επιχείρησης. Η κριτική επιτροπή αποτελείται από ιδιοκτήτες εταιριών ενδυμάτων και επαγγελματιών στο αντικείμενο των επιχειρήσεων. Η ομάδα που θα στεφθεί νικήτρια, δεν θα κερδίσει μόνο τη δόξα αλλά και μοναδικά δώρα από τους χορηγούς μας, προσφέροντας μια αξέχαστη εμπειρία στον κόσμο της μόδας.

Το Bootcamp πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας και του Γραφείου στην Ελλάδα του Πορτογαλικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου και Επενδύσεων (AICEP), σε συνέχεια της αμοιβαίας εποικοδομητικής συνεργασίας τα τελευταία χρόνια με τη σχολή μόδας AthensFashionClub και με έμφαση στην ανανεώσιμη μόδα.

Βραβεία:

1ο Βραβείο: Προβολή όλων των νικητών στην τηλεόραση στο Alert Tv, στην εκπομπή <<Fashion Fly Tv Show>> με παρουσιάστρια τη Μαρία Βυτινίδου.

 2ο Βραβείο: Δωρεάν Β2Β Services και προσωπικής συνάντησης της International Trainer Μαρίας Βυτινίδου με τους νικητές για την καθοδήγηση στη δημιουργία του δικού τους Fashion Brand.

 3o Bραβείο: 50% έκπτωση σε όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα της AthensFashionClub

 4ο Βραβείο: Το αγαπημένο μας Shoe Brand «VOI NOI» θα χαρίσει υπέροχα υποδήματα σε όλες τις νικήτριες ομάδες. 

Ετοιμαστείτε για μια συναρπαστική περιπέτεια, εξερευνώντας τις πολλές πτυχές της μόδας και αποκτώντας γνώσεις που μπορεί να αλλάξουν τον τρόπο που βλέπετε τη βιομηχανία.

Μην χάσετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε στο «Fashion Arena» και να αναδείξετε το ταλέντο σας στον κόσμο της μόδας!

Kριτική επιτροπή:

 Λωράν Αρμάος – Πορτογαλική Πρεσβεία & Aicep Greece

 Nίκος Ζαμπάρας – Εφημερίδα Deal News, Dealnews.gr 

 Ευάγγελος Δημητρακόπουλος – Γενικός Διευθυντής AthensFashionClub

 Κουρκουτάς Γιώργος  –  Αρχισυντάκτης Startupper MAG, Startupper.gr

 Αγιουτάντης Γιώργος  – Giorgio Ajutanti Fashion Brand

 Γιάννης Γιοβάννος  –  AdGuru Digital Marketing Agency

 Αλεξάνδρα Οικονόμου – Athens Fashion Trade Show

 Ηρώ Τζαμτζή – Athens Fashion Trade Show

 Tζέννυ Οικονόμου Ρίζου  – Public Relations (PR ) Expert

Continue Reading

Trending