Connect with us

Lifestyle

6 πράγματα που πρέπει οπωσδήποτε να κάνεις πριν μετακομίσεις!

Αλλάζεις πόλη για σπουδές ή δουλειά, πρόκειται να συγκατοικήσεις με το άλλο σου μισό ή απλά θέλεις να ανεξαρτητοποιηθείς; Όποιος κι’ αν είναι ο λόγος που αποφάσισες να μετακομίσεις, πριν βιαστείς να σκουπίσεις τα παπούτσια σου στο χαλάκι του νέου σου σπιτιού, διάβασε προσεκτικά αυτό το άρθρο και βεβαιώσου πως έχεις φροντίσει για όλα όσα απαιτεί η εγκατάσταση σε ένα νέο χώρο.

Η μετακόμιση δεν είναι απλώς η διαδικασία του πακεταρίσματος και η μετάβαση σε ένα νέο σπίτι. Οι καλύτερες συμβουλές για μετακόμιση δεν περιλαμβάνουν απλώς το διαχωρισμό των πραγμάτων που θα μεταφέρεις. Υπάρχουν πολλά περισσότερα που πρέπει να σκεφτείς, προτού κάνεις το μεγάλο βήμα. Η καλή οργάνωση και η προνοητικότητα θα σε γλιτώσεις από αρκετό περιττό κόπο και άγχος, μόλις φτάσεις στο νέο σου σπίτι.

6 συμβουλές για μία μετακόμιση χωρίς εκπλήξεις!

1. Έκδοση πιστοποιητικού ΔΕΗ

Το πιστοποιητικό ΔΕΗ είναι απαραίτητο για την έκδοση κάθε νέας παροχής ρεύματος της ΔΕΗ, για την επανασύνδεση παλιάς, για την αλλαγή του ονόματος στο οποίο εκδίδεται ο λογαριασμός και για αιτήσεις αυξήσεως της ισχύος της παροχής, Επομένως εάν θέλεις να έχει φως το καινούριο σου σπίτι, φρόντισε να μάθεις εγκαίρως εάν έχει λήξει το προηγούμενο πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου και αν θα χρειαστεί να εκδόσεις νέο.

2. Απεγκατάσταση/ Εγκατάσταση κλιματιστικών

Σπίτι χωρίς κλιματισμό γίνεται; Δεν γίνεται! Είτε μεταφέρεις τα κλιματιστικά από το παλιό σου σπίτι στο νέο, είτε αγοράσεις και εγκαταστήσεις καινούρια, είναι βέβαιο ότι θα χρειαστείς τη βοήθεια ενός επαγγελματία ψυκτικού.Η εγκατάσταση κλιματιστικού δεν είναι πάντα μία απλή διαδικασία. Είναι απαραίτητο να σχεδιάσεις και να μελετήσεις τα σημεία όπου θα εγκατασταθεί το κλιματιστικό σου. Ο ψυκτικός χρειάζεται να ελέγξει τις προδιαγραφές, τα ανοίγματα και τις ανάγκες του χώρου ώστε να εξασφαλίσει την άριστη λειτουργία της συσκευής σου. Σκέφτεσαι να αγοράσεις νέo κλιματιστικό; Παρακάτω θα βρεις τη λίστα με τους παράγοντες που πρέπει να σκεφτείς προτού καταλήξεις σε μία απόφαση:

  • Τετραγωνικά χώρου
  • Ενεργειακή Κλάση Κλιματιστικού
  • Θόρυβος Εσωτερικής Μονάδας
  • Πιστοποίηση Eurovent
  • Εγκατάσταση & Έλεγχος

3. Σύνδεση/ Τοποθέτηση Οικιακών Συσκευών

Προκειμένου να μην έχεις εκπλήξεις, καλό θα ήταν να καλέσεις έναν επαγγελματία ηλεκτρολόγο για να ελέγξει εάν οι εγκαταστάσεις του νέου σπιτιού “σηκώνουν” τις συσκευές σου, καθώς και να συνδέσει την ηλεκτρική κουζίνα, τα φωτιστικά, το πλυντήριο ρούχων και το πλυντήριο πιάτων.

Η μετακόμιση είναι πιθανότατα η καλύτερη αφορμή για να αποφασίσεις ποιες συσκευές θέλεις να μεταφέρεις και ποιες θα ήταν προτιμότερο να αντικαταστήσεις. Αν το ψυγείο σου είναι έτοιμο να σε αποχαιρετήσει είναι καλύτερο να λειτουργήσεις με προνοητικότητα και να αγοράσεις καινούργιο. Διαφορετικά το έξοδο θα είναι πολύ μεγαλύτερο. Σκέψου ότι θα πρέπει να πληρώσεις για τη μεταφορά αλλά και την εγκατάσταση του. Αν, λοιπόν, σταματήσει να λειτουργεί μετά από 3-4 μήνες θα θρηνείς όχι μόνο που πρέπει να αγοράσεις καινούργιο αλλά και για τα χρήματα που ξόδεψες!

4. Εγκατάσταση γραμμών Ίντερνετ & τηλεφωνίας

Εάν σκοπεύεις να μεταφέρεις  τη γραμμή τηλεφώνου/ ίντερνετ από το παλιό σπίτι στο καινούριο ή να βάλεις νέες γραμμές και δεν υπάρχουν οι κατάλληλες εγκαταστάσεις, θα πρέπει να φωνάξεις έναν ηλεκτρολόγο για να περάσει τα καλώδια και να κάνει τις απαραίτητες συνδέσεις.

Όσον αφορά τον πάροχο, αν αποφασίσεις να αλλάξεις εταιρία τηλεφωνίας & Internet θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου ορισμένες παραμέτρους. Διαφορετικά ενδέχεται να ταλαιπωρηθείς, αν δεν έχεις ενημερωθεί έγκαιρα. Πρωταρχικά θα πρέπει να γνωρίζεις τα τέλη που οφείλεις να πληρώσεις στον παλιό σου πάροχο προκειμένου να γίνει η μεταφορά. Έχε κατά νου ότι ο νέος σου πάροχος πιθανότατα δεν θα σου υπενθυμίσει αυτή τη λεπτομέρεια.

Επίσης, θα πρέπει να ρωτήσεις όλες τις πληροφορίες σχετικά με το χρόνο ενεργοποίησης της νέας σταθερής γραμμής και Internet. Θα χρειαστεί να μείνεις χωρίς τηλέφωνο ή Internet και αν ναι, για πόσο χρονικό διάστημα;

5. Διάφορες Τεχνικές εργασίες

Στην περίπτωση που το σπίτι στο οποίο θα μετακομίσεις είναι νεόδμητο ή ανακαινισμένο δεν έχεις τίποτα να σκεφτείς! Αν, όμως, είναι σχετικά παλιό, ίσως χρειαστεί να κάνεις ορισμένες αλλαγές. Σκέψου να το φρεσκάρεις βάφοντας τους τοίχους και αντικαθιστώντας τυχόν φθαρμένα πατώματα. Αν δεν θέλεις να προχωρήσεις σε μία τέτοια αλλαγή μπορείς απλώς να τοποθετήσεις ταπετσαρίες.

Επιπλέον, προκειμένου να μην είναι το σπίτι σου κρύο το χειμώνα και ζεστό το καλοκαίρι φρόντισε να αλλάξεις τα κουφώματα εάν έχουν παλιώσει. Τέλος, εάν το νέο σου σπίτι δεν έχει πόρτα ασφαλείας θα σε συμβουλεύαμε να τοποθετήσεις μία αμέσως ώστε να έχεις την περιουσία σου προστατευμένη.

6.Καθαρισμός σπιτιού

Εφόσον έχεις ολοκληρώσει τα παραπάνω βήματα, είσαι με το κλειδί στο χέρι. Δεν θα ήθελες, όμως, να μπεις σε ένα βρώμικο σπίτι, σωστά; Ζήτησε, λοιπόν, τη βοήθεια μία οικιακής βοηθού! Εκείνη θα αναλάβει τη γενική καθαριότητα του σπιτιού προτού καταφθάσεις εσύ για να ξεπακετάρεις τις κούτες. Αν μάλιστα παρέλαβες το σπίτι επιπλωμένο από τους προηγούμενους χρήστες και θα ήθελες να κάνεις το στρώμα, τα χαλιά και τους καναπέδες “καινούρια”, τη λύση θα σου δώσει ο βιολογικός καθαρισμός .

Οι εταιρείες μετακομίσεων της πλατφόρμας μας, αναλαμβάνουν ολοκληρωμένες λύσεις για μετακομίσεις σε όλη την Αθήνα, Θεσσαλονίκη αλλά και την Πάτρα, με ασφάλεια και επαγγελματισμό. Σε περίπτωση που είσαι φοιτητής και προσπαθείς να οργανώσεις την φοιτητική σου μετακόμιση σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη ή Πάτρα εμπιστεύσου μας και θα μετακομίσεις στο »πι και φι»!

Πηγή:.douleutaras.gr

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτοκίνητο

THE BMW OIKOS: Μοναδική εκδήλωση πολυτέλειας και καινοτομίας με εντυπωσιακά μοντέλα BMW στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.

+++ Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα για τη νέα BMW iX. +++

Christopher Puth: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας και τους επόμενους μήνες θα προσφέρουμε το επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας». +++ Εντυπωσιακό drone show στο Opening Party. +++ Η στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών. +++

Αθήνα. Στην καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας, στον υπέροχο χώρο υψηλής αισθητικής του Domus (στα Αστέρια Γλυφάδας), το BMW Group Hellas διοργάνωσε την ιδιαίτερα επιτυχημένη εκδήλωση «THE BMW OIKOS». Παρουσία ξεχωριστών προσκεκλημένων, πελατών, συνεργατών, αντιπρόσωπων και εκπροσώπων των ΜΜΕ, η BMW επαναπροσδιόρισε την έννοια της «Premium» κινητικότητας παρουσιάζοντας εντυπωσιακά μοντέλα BMW που συμβολίζουν την πολυτέλεια και την καινοτομία, σε ένα καλαίσθητο  περιβάλλον δίπλα στη θάλασσα δίνοντας με αυτόν τον τρόπο το έναυσμα για την αρχή της καλοκαιρινής περιόδου. 

Οι υπερπολυτελείς BMW X7 και BMW Σειρά 7 κέντρισαν το ενδιαφέρον των καλεσμένων με την ασύγκριτη άνεση και τις καινοτόμες ψηφιακές λειτουργίες που προσφέρουν. Η αδρεναλίνη εκτοξεύτηκε με την παρουσία των υψηλών επιδόσεων μοντέλων, BMW XM και τη νέα εκρηκτική BMW M5 των 727 hp, που για πρώτη φορά διαθέτει σύστημα M HYBRID. Σε επίπεδο ηλεκτροκίνησης, οι αμιγώς ηλεκτρικές BMW i4 και i5 έκλεψαν τις εντυπώσεις, προσφέροντας απολαυστική οδήγηση με μηδενικούς ρύπους ενώ μοντέλα BMW που έχουν πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις, όπως η δυναμική BMW Σειρά 1 και οι επιβλητικές BMW X1 και X2, ήταν επίσης εκεί.

Η μεγάλη πρωταγωνίστρια του «THE BMW OIKOS» ήταν η νέα αμιγώς ηλεκτρική BMW iX που πραγματοποίησε Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα. Το νέο κορυφαίο Sports Activity Vehicle (SAV) της BMW που αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά βιώσιμης κινητικότητας της μάρκας, διαθέτει μια τολμηρή, φουτουριστική σχεδίαση με ευρύχωρο, πολυτελές εσωτερικό. Η νέα BMW iX προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης με αυξημένη αυτονομία έως 701 χλμ. και εντυπωσιακή ισχύ που αγγίζει τους 659 hp (για την έκδοση BMW iX M70 xDrive). 

Το «THE BMW OIKOS» άνοιξε τις πύλες του με ένα φαντασμαγορικό opening night με την ταλαντούχα, Γιολάντα Καλογεροπούλου να δίνει το έναυσμα και στη συνέχεια να καλωσορίζει τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του BMW Group Hellas, κύριο Christopher Puth. Σε μία άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση επί σκηνής, ο κύριος Puth αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία του BMW Group Hellas τους πρώτους μήνες της φετινής χρονιάς και στην πελατοκεντρική προσέγγιση που ακολουθεί η εταιρεία στη διαδικασία λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων. Χαρακτηριστικά επισήμανε: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας αναβαθμίζοντας τις Εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων μας τους επόμενους μήνες και να τις φέρουμε στο επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας». 

Ακολούθησαν σημαντικές αναφορές στην ολοκληρωμένη προϊοντική γκάμα των μοντέλων BMW που περιλαμβάνει όλα τα συστήματα κίνησης (κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά) και σημαντικές στιγμές από την ιστορία της μάρκας που αποτυπώνεται σχεδιαστικά από τη χαρακτηριστική μάσκα νεφρών, προτού ξεκινήσει ένα εντυπωσιακό χορευτικό act από έμπειρους dancers που οδήγησαν τους καλεσμένους στον εξωτερικό χώρο της εκδήλωσης για να παρακολουθήσουν ένα ανεπανάληπτο drone show. Φωτίζοντας τον ουρανό της Αθήνας, τα drones πραγματοποίησαν μία ιστορική αναδρομή της μάρκας BMW δημιουργώντας έντονα συναισθήματα ενώ στη συνέχεια προϊδέασαν το κοινό για την άφιξη της νέας μελλοντικής γενιάς μοντέλων BMW Neue Klasse. Η βραδιά κορυφώθηκε με δυνατή μουσική από την γνωστή DJ και Παραγωγό, Xenia Ghali.

Κατά τη διάρκεια του τετραήμερου event «THE BMW OIKOS», οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να οδηγήσουν την πιο πρόσφατη γκάμα μοντέλων BMW, να συμμετάσχουν σε διαδραστικές εκπαιδευτικές εμπειρίες και να ζήσουν από κοντά το πρώτο BMW Fine Art Activation byAKTO. Στο υψηλής αισθητικής περιβάλλον του Domus, μια BMW Σειρά 1 μεταμορφώθηκε in situ σε έργο τέχνης, μέσα από μια εντυπωσιακή 10ωρη live performance. Η δημιουργική ομάδα του προγράμματος σπουδών BA (Hons) Fine Art & New Media του AKTO εμπνεύστηκε από την πολυχρωμία, τη ροή και την αίσθηση της κίνησης στο αστικό τοπίο και εφάρμοσε masking, σχεδιαστικές σημάνσεις και ακρυλικά χρώματα με απόλυτη ακρίβεια. Οι οργανικές φόρμες που αναδείχθηκαν ενίσχυσαν τη γεωμετρία του οχήματος, αποτυπώνοντας τη δυναμική του design στον δημόσιο χώρο. Το αποτέλεσμα: ένα ισχυρό εικαστικό statement, το πρώτο BMW Fine Art Activation by AKTO, όπου η τέχνη συνάντησε την τεχνολογία και η premium κινητικότητα μετατράπηκε σε ζωντανή εμπειρία.

Η εκδήλωση «THE BMW OIKOS» δεν ήταν απλώς μια παρουσίαση αυτοκινήτων, αλλά μια εμπειρία που ανέδειξε την δέσμευση του BMW Group Hellas στην αριστεία και την καινοτομία. Η λέξη «ΟΙΚΟΣ» που χρησιμοποιείται για να εκφράσει την ιδέα πίσω από την εκδήλωση προέρχεται από την αρχαία ελληνική γλώσσα και ορίζεται ως το «σπίτι» που περιλαμβάνει το σύνολο των αγαθών και των ανθρώπων που το απαρτίζουν.

Με την αφοσίωση στη βιωσιμότητα και την καινοτομία, η BMW είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος και να παραμείνει στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου εφαρμόζοντας την στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της.  

Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Το δίκτυο παραγωγής του BMW Group περιλαμβάνει πάνω από 30 εγκαταστάσεις παραγωγής σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Το 2024, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,45 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 210.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2024 ήταν 11,0 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 142,4 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2024, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 159.104 ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογική και υπεύθυνη δράση. Η εταιρεία καθόρισε από νωρίς την πορεία της για το μέλλον και θέτει τη βιωσιμότητα και την αποδοτικότητα των πόρων στο επίκεντρο της στρατηγικής της κατεύθυνσης – από την αλυσίδα εφοδιασμού, μέχρι την παραγωγή, και το τέλος της φάσης χρήσης, για όλα τα προϊόντα της.

www.bmwgroup.com 

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/bmw-group/

YouTube: https://www.youtube.com/bmwgroup

Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup

Facebook: https://www.facebook.com/bmwgroup

X: https://www.x.com/bmwgroup

Κωνσταντίνος Διαμαντής

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Agrino – Επετειακή Διαφήμιση «70 χρόνια σκεφτόμαστε έξω από τα πλαίσια»

Η Agrino γεννήθηκε πριν από 70 χρόνια από 3 ανήσυχα πνεύματα, που «πάντα κοίταζαν ψηλά, μακριά απ’ τα γνωστά». Την ιστορία του Στράτου, του Θύμιου και του Γιώργου Πιστιόλα από το Αγρίνιο, αφηγείται η νέα επετειακή διαφήμιση της Agrino, μια που αξίζει να ειπωθεί, γιατί αποτελεί παράδειγμα διορατικότητας, αποφασιστικότητας και προσήλωσης στις αξίες της ποιότητας, καινοτομίας και ελληνικότητας

Μέσα σε μια φανταστική γκαλερί, οι 70 κορνίζες-πλαίσια που φιλοξενούν αποσπάσματα της ιστορίας της Agrino, ζωντανεύουν και αλληλεπιδρούν, μεταφέροντας τον θεατή από εποχή σε εποχή και εξιστορώντας τα γεγονότα, τις πρωτοπορίες και τις αξίες της μάρκας με έναν ευφάνταστο και μοντέρνο τρόπο. Η αφήγηση με παραδοσιακά τετράστιχα αλλά σύγχρονο λεκτικό, έρχεται να συμπληρώσει την πρωτότυπη εικόνα με μια γλώσσα λυρική αλλά και καθημερινή. 

Η ταινία συνολικής διάρκειας 70’’ φέρει την υπογραφή της δημιουργικής ομάδας του Λάζαρου Ευμορφία – LamaDDB, της Stefi στην παραγωγή, της Mellow στο 3D animation και του Chris Τσούνη στη σκηνοθεσία. Η καμπάνια προβάλλεται σε TV και digital. 

Η εταιρεία Agrino γιορτάζει την επέτειο των 70 χρόνων από την ίδρυση της με δράσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Μέχρι στιγμής, έχει πραγματοποιηθεί μία διήμερη εταιρική εκδήλωση στη γενέτειρα-Αγρίνιο με συμμετοχή των 200 εργαζομένων της και διακεκριμένων τοπικών παραγόντων, ενώ ακολούθησε η πρόσφατη εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη, όπου βρίσκεται η κεντρική της παραγωγική μονάδα. Το αποκορύφωμα του διημέρου αποτέλεσαν τα επίσημα εγκαίνια της νέας, υπερσύγχρονης μονάδας παραλαβής, ξήρανσης και αποθήκευσης ελληνικού ρυζιού στο Κλειδί Ημαθίας, με την παρουσία εκπρόσωπων των μέσων ενημέρωσης, της πολιτικής σκηνής, συνεργάτων από τον αγροτικό τομέα, καθώς και στελέχων της εταιρίας.

Λίγα λόγια για την εταιρεία:

Με ιστορία που κρατά 70 χρόνια, η AGRINO, αποτελεί μια από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες μάρκες στην ελληνική αγορά η οποία προσφέρει ελληνικά ρύζια, όσπρια και σνακ ρυζιού υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας. Με σταθερά ανοδική πορεία και σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα έχει καταφέρει με προσήλωση στους στόχους της να κερδίσει την πρώτη θέση στο καλάθι των καταναλωτών ήδη από τη δεκαετία του 1980. Η ποιότητα και η καινοτομία αποτελούν τις θεμελιώδεις αξίες της επιτυχημένης πορείας της AGRINO, επενδύοντας και ενισχύοντας συνεχώς την δυναμική των προϊόντων της.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Παρουσία Επιμελητηρίου Αρκαδίας οι εκδηλώσεις των Εμποροβιομηχανικών Συλλόγων Μεγαλόπολης και Τρίπολης

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, Γιάννης Τρουπής και μέλη της Διοίκησης συμμετείχαν στις εορταστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσαν οι Εμποροβιομηχανικοί Σύλλογοι Μεγαλόπολης και Τρίπολης, ενισχύοντας έμπρακτα τις πρωτοβουλίες που διατηρούν ζωντανή την πολιτιστική και θρησκευτική ταυτότητα της Αρκαδίας.

Την Κυριακή 18 Μαΐου, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, κ. Γιάννης Τρουπής, μαζί με τα μέλη της Διοίκησης, κ.κ. Ανδρέα Σύριο, Υπεύθυνο Συμβουλευτικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων, Παναγιώτη Πιτερό Πρόεδρο Τμήματος Εμπορίου, Χριστίνα Παρασκευοπούλου – Σύριου, Αναπ. Πρόεδρο Τμήματος Μεταποίησης, Σωτήρη Μπαλίκο  Αν. Πρόεδρο Τμήματος Εμπορίου, Γιώργο Λαμπίρη και Άννα Γαβρήλου συμμετείχαν στην καθιερωμένη εορτή του Αγίου Αθανασίου στη Μεγαλόπολη, η οποία έχει αναδειχθεί σε θεσμό για την περιοχή. 

Σημειώνεται ότι ο κ. Πιτερός και η κα. Γαβρήλου κατέχουν παράλληλα και θεσμικές θέσεις στον Εμποροβιομηχανικό Σύλλογο Τρίπολης, ως Πρόεδρος και Γραμματέας αντίστοιχα ενώ ο κ.Μπαλίκος τη θέση του Αναπ.  Γραμματέα του Εμποροβιομηχανικού Συλλόγου Μεγαλόπολης γεγονός που υπογραμμίζει τη διασύνδεση και τη συνεργασία των τοπικών φορέων.

Η εκδήλωση, με τη σφραγίδα του Εμποροβιομηχανικού Συλλόγου Μεγαλόπολης, συνδύασε θρησκευτική κατάνυξη με έντονο τοπικό χαρακτήρα, προωθώντας την εμπορική δραστηριότητα και ενδυναμώνοντας τη συλλογικότητα.

Ακολούθως, την Τετάρτη, ο Πρόεδρος κ. Τρουπής, ο Γενικός Γραμματέας κ. Παναγιώτης Μαντάς και τα μέλη της Διοίκησης κ.κ.  Κώστας Καλαμαράς Αν Πρόεδρος Τμήματος Υπηρεσιών, Παναγιώτης Πιτερός, Χριστίνα Σύριου – Παρασκευοπούλου και Παναγιώτης Σούπος παρέστησαν στον Εσπερινό και την Αρτοκλασία στον Ιερό Ναό Προφήτη Ηλία στην Τρίπολη, ενώ την επόμενη ημέρα, Πέμπτη 22 Μαΐου, παρακολούθησαν τη Θεία Λειτουργία στον ίδιο Ναό, που πραγματοποίησε ο Εμποροβιομηχανικός Σύλλογος Τρίπολης τιμώντας τους πολιούχους και προστάτες του Συλλόγου, Αγίους Νεομάρτυρες Δημήτριο και Παύλο.

Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας, ακολούθησε φιλική συνάντηση, όπου δόθηκε η ευκαιρία για ανταλλαγή απόψεων και ευχών μεταξύ επαγγελματιών, εκπροσώπων φορέων και πολιτών.

Το Επιμελητήριο Αρκαδίας παραμένει σταθερά στο πλευρό των τοπικών επαγγελματικών συλλόγων, αναγνωρίζοντας τον πολύπλευρο ρόλο τους στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και την ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας.

Continue Reading

Trending