Lifestyle
6 Συμβουλές για να Κάνεις τα Ξύλινα Έπιπλα του Σπιτιού σου να Γυαλίζουν!
Λατρεύεις τα κλασικά ξύλινα έπιπλα του σπιτιού σου, αλλά τα καθαριστικά του εμπορίου σε απογοητεύουν; Παρατηρείς ότι παρουσιάζουν θαμπή όψη, γρατσουνιές και σημάδια φθοράς; Η συντήρηση και ο καθαρισμός ξύλινων επίπλων δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση. Γι’ αυτό σήμερα θα δούμε πώς μπορείς να τα διατηρήσεις σε άριστη κατάσταση, χωρίς να χρειαστεί να τα επισκευάσεις.
Αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι δεν πρέπει να τα κρατήσεις στο σπίτι σου, ούτε ότι πρέπει να ξοδέψεις μια περιουσία για τη συντήρησή τους. Μάλιστα, ακόμα και σε περίπτωση σοβαρής φθοράς ενός ξύλινου επίπλου, κανείς δεν είπε ότι πρέπει να το αποχωριστείς. Για τη δουλειά αυτή, υπάρχουν επαγγελματίες που μπορείς να εμπιστευθείς για να επισκευάσουν το αγαπημένο σου έπιπλο. Ωστόσο, για λιγότερο σοβαρά περιστατικά, υπάρχουν εύκολοι και οικολογικοί τρόποι για να δράσεις αυτόνομα.
Πώς θα καθαρίσεις τα ξύλινα έπιπλα σου με φυσικό τρόπο;
#1 Λευκό ξύδι και ελαιόλαδο
Το λευκό ξύδι είναι γνωστό για τις καθαριστικές του ιδιότητες. Βρίσκει χρήση σε όλα τα δωμάτια του σπιτιού, λόγω της αποτελεσματικότητας του. Τι γίνεται, όμως, αν το συνδυάσεις με λίγο ελαιόλαδο; Δες πώς ο καθαρισμός ξύλινων επίπλων γίνεται πιο εύκολος!
Υπάρχει μια πολύ απλή συνταγή που μπορείς να ακολουθήσεις. Θα χρειαστείς:
1 βάζο με καπάκι.
1 μέρος λευκό ξύδι.
3 μέρη ελαιόλαδο.
Βάζεις το ξύδι και το ελαιόλαδο στο βαζάκι και ανακινείς καλά, για να δημιουργηθεί ένα μείγμα. Με αυτό, απλώνεις πάνω στις επιφάνειες που επιθυμείς να καθαρίσεις με ένα καθαρό πανί. Τρίβεις καλά την ξύλινη επιφάνεια και αφήνεις το μείγμα να δράσει. Αν έχεις στο σπίτι ένα μπουκάλι με ψεκαστήρα, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις αντί για το βαζάκι. Έτσι, θα έχεις μεγαλύτερο έλεγχο της ποσότητας μείγματος που αποθέτεις πάνω σε κάθε σημείο του επίπλου.
#2 Λεμόνι
Σε περίπτωση που δεν τρέφεις φιλικά αισθήματα για το ξύδι, θα χρειαστείς αυτή την εναλλακτική. Στη συνταγή που διάβασες παραπάνω, μπορείς να αντικαταστήσεις το ξύδι με το χυμό ενός λεμονιού. Το λεμόνι δρα ως καθαριστικό και απολυμαντικό, όπως το λευκό ξύδι. Αν φοβάσαι ότι μπορεί το έπιπλο να “κολλάει” μετά τον καθαρισμό, πρόσθεσε στο μείγμα σου λίγες σταγόνες νερό.
Ωστόσο, το ελαιόλαδο είναι απαραίτητο συστατικό και δεν αντικαθίσταται. Αυτό συμβαίνει, γιατί έχει την εξαιρετική ιδιότητα να γυαλίζει τα έπιπλα και να τα θρέφει σε βάθος, γλυτώνοντας τα από σημάδια φθοράς. Συνεπώς, προτείνεται να μην το λυπηθείς, μιας και στη χώρα μας δεν αποτελεί είδος υπό εξαφάνιση. Έχε υπόψιν σου ότι ο καθημερινός καθαρισμός ξύλινων επίπλων επιτρέπεται να γίνει με αυτή τη συνταγή.
Βάψιμο Επίπλων από Ξύλο: Οδηγός για Αρχάριους σε 6 Βήματα!
#3 Μπύρα
Ωραία, τώρα που σίγουρα έχουμε την προσοχή σου, ήρθε η στιγμή να μάθεις για τη θαυματουργή δράση της μπύρας. Ίσως να μην το περίμενες, αλλά το ποτό αυτό που τόσο αγαπάμε όλοι, δε χρησιμεύει μόνο σαν ποτό. Αν το προηγούμενο βράδυ άνοιξες ένα μπουκάλι μπύρας, το οποίο δεν τελείωσες, μπορείς με αυτό να γυαλίσεις τα ξύλινα έπιπλα σου. Αν δεν έχεις ένα ανοιχτό μπουκάλι, αλλά θέλεις έτσι κι αλλιώς να δοκιμάσεις τη συνταγή αυτή, απλώς άφησε ένα μπουκάλι ανοιχτό για αρκετή ώρα. Επιθυμούμε να ξεθυμάνει πρώτα λίγο το ποτό και να μην αφρίζει.
Η διαδικασία είναι απλούστατη. Βρέξε ένα καθαρό πανί με μπύρα και τρίψε την ξύλινη επιφάνεια. Στη συνέχεια, στέγνωσε την επιφάνεια με ένα στεγνό, καθαρό πανί. Μετά από μερικές μέρες εφαρμογής της συνταγής, θα δεις εμφανή αλλαγή στη γυαλάδα των επίπλων σου.
#4 Μελισσοκέρι
Το κερί μέλισσας είναι ένα συστατικό που χρησιμοποιείται ευρέως σε παρασκευάσματα για το γυάλισμα ξύλινων επιφανειών του εμπορίου. Είναι πολύ αποτελεσματικό και ανάλογα με το πόσο πυκνή είναι η ποσότητα του στο μείγμα, το μείγμα γίνεται πιο αποτελεσματικό.
Η συνταγή είναι η εξής:
25 γραμμάρια μελισσοκέρι.
100 γραμμάρια παραφινέλαιο πόσιμο, ή ελαιόλαδο.
10- 15 σταγόνες αιθέριου ελαίου από πεύκο, ή κέδρο.
Για αρχή, λιώσε το κερί μέλισσας σε μπεν μαρί. Στη συνέχεια, πρόσθεσε το παραφινέλαιο και ανακάτεψε καλά. Αφού αποσύρεις το μείγμα από τη φωτιά, πρόσθεσε το αιθέριο έλαιο και ανακάτεψε ξανά. Μην προσθέσεις το αιθέριο έλαιο όσο το μείγμα βρίσκεται στη φωτιά, γιατί θα εξατμιστεί και θα χάσει τις ιδιότητες του.
Με ένα βαμβακερό πανί, άπλωσε το μείγμα πάνω στην ξύλινη επιφάνεια που επιθυμείς να καθαρίσεις, ή να γυαλίσεις. Τρίψε απαλά την επιφάνεια σε όλο της το μήκος ομοιόμορφα. Άφησε το να δράσει για περίπου 15- 20 λεπτά. Στο τέλος, τρίψε την επιφάνεια με ένα καθαρό πανί, για να απορροφήσει τυχόν υπολείμματα της αλοιφής.
#5 Αμυγδαλέλαιο
Το αμυγδαλέλαιο είναι γενικά γνωστό για τις ευεργετικές του ιδιότητες για το ανθρώπινο σώμα, όπως την αντιγηραντική δράση. Ωστόσο, βρίσκει δράση και στο κεφάλαιο “καθαρισμός ξύλινων επίπλων”. Συγκεκριμένα, μπορεί να γυαλίσει, να καθαρίσει και να επιδιορθώσει ραγίσματα σε μικρές και μεσαίες επιφάνειες.
Θα χρειαστείς:
2 κουταλιές νερό, κρύο ή χλιαρό
2 κουταλιές αμυγδαλέλαιο.
Μέσα σε ένα δοχείο, ανάμειξε το νερό με το αμυγδαλέλαιο. Στη συνέχεια, βρέξε με το μείγμα ένα καθαρό πανί και τρίψε την επιφάνεια του ξύλινου επίπλου. Δε χρειάζεται να ξεπλύνεις, ούτε να ξανατρίψεις με στεγνό πανί. Απλώς άφησε το μείγμα να δράσει και να στεγνώσει μόνο του. Ο καθαρισμός ξύλινων επίπλων του σπιτιού σου δεν έχει υπάρξει πιο εύκολος!
#6 Κατάλληλο περιβάλλον
Το σημείο αυτό δεν περιγράφει μια συνταγή, αλλά κάποια γεγονότα που πρέπει να προσέχεις, για να αντέχουν περισσότερο στο χρόνο τα ξύλινα έπιπλα σου. Ο καθαρισμός ξύλινων επίπλων σίγουρα φαίνεται πιο απλή υπόθεση τώρα που γνωρίζεις τις σωστές συνταγές, αλλά δεν αρκεί αυτό. Για παράδειγμα, γνώριζες ότι τα ξύλινα έπιπλα φθείρονται περισσότερο σε περιβάλλοντα πολύ ζεστά, ή ξηρά; Το καλοκαίρι είναι μια εποχή που μπορεί να απειλήσει περισσότερο τα ξύλινα έπιπλα σου, κι αυτό σημαίνει ότι πρέπει να τους δείξεις ιδιαίτερη προσοχή και φροντίδα.
Από την άλλη πλευρά, και το χειμώνα θα πρέπει να προσέχεις να μην εκθέτεις τα ξύλινα έπιπλα πολύ κοντά σε πηγές θερμότητας. Δηλαδή, αν βάλεις την ξύλινη καρέκλα σου ακριβώς μπροστά στο καλοριφέρ, μπορείς να περιμένεις ότι θα εμφανίσει σημάδια φθοράς και θαμπή όψη. Αντιθέτως, αν στο χώρο υπάρχει μια σχετική υγρασία, τα ξύλινα έπιπλα θα το εκτιμήσουν πολύ. Ένα βάζο με αληθινά λουλούδια, μια γλάστρα, μια γυάλα με χρυσόψαρα, είναι μερικές επιλογές που μπορούν να κάνουν διαφορά.
Aπό:Δάφνη Γεωργαδάκη
Πηγή:douleutaras.gr
Αυτοκίνητο
MG ZS 1.5 Αυτοκίνητο για λίγα χρήματα
Το ZS είναι το μοντέλο με το οποίο η MG κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά. Είναι όμως το «value for money» το μοναδικό του προτέρημα;
Καιρό είχε να δημιουργηθεί τόσος θόρυβος στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου όσος αυτός που έχει προκαλέσει η MG Motor. Η βρετανική μάρκα επέστρεψε στη χώρα μας πιο ελκυστική από ποτέ, με τον Όμιλο Συγγελίδη να έχει αναλάβει την εισαγωγή και διανομή των μοντέλων της.
Το ZS είναι ένα B-SUV, που όμως από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων και εσωτερικών χώρων μάλλον ταιριάζει στα C-SUV: μήκος 4,32 μέτρα, πλάτος 1,81 μέτρα και ύψος 1,65 μέτρα. Επιπλέον, είναι αρκούντως γενναιόδωροι οι χώροι για τους επιβάτες (μεταξόνιο 2,58 μέτρων) και τις αποσκευές τους (448 λίτρα σε πενταθέσια διάταξη, έως 1.166 όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα).
Το ZS προσφέρεται στην ελληνική αγορά τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και με δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης: 1.5 ατμοσφαιρικό και 1.0 turbo. Το αυτοκίνητο της δοκιμής έφερε τον πρώτο κινητήρα, ισχύος 106 ίππων και ροπής 141 Nm (στις 4.500 σ.α.λ.). Με το βασικό – αλλά κάθε άλλο παρά φτωχό – επίπεδο εξοπλισμού Exclusive, η τιμή του MG ZS ορίζεται στα 18.950 ευρώ. Στα χρήματα δηλαδή ενός σουπερμίνι και με λιγότερα στοιχεία εξοπλισμού, προσφέρεται ένα οικογενειακό SUV.
Περνώντας καιρό με το ZS αντιλαμβάνεσαι ότι η χαμηλή τιμή δεν είναι το μοναδικό του προσόν. Μετά τους πλούσιους χώρους, θετική εντύπωση αφήνει και η εικόνα του εσωτερικού. Είναι πράγματι ευχάριστη έκπληξη τα υλικά που έχουν επιλεγεί από την MG στην καμπίνα των επιβατών και στο ταμπλό ειδικότερα.
Στον πίνακα οργάνων υπάρχουν αναλογικά όργανα για το στροφόμετρο και το ταχύμετρο, ενώ ανάμεσά τους έχει τοποθετηθεί μία μικρή ψηφιακή οθόνη, στην οποία εμφανίζονται ορισμένες ενδείξεις, όπως η κατανάλωση καυσίμου και η αυτονομία. Στις επόμενες εκδόσεις (Luxury και Luxury Plus). Επιστρέφοντας στο ZS της δοκιμής μας, στην κεντρική κονσόλα, όμως κάτω από τους αεραγωγος, είναι τοποθετημένη η μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών – στιλ τάμπλετ – για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η οποία υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Android Auto και Apple CarPlay. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,5 λίτρων των 106 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και αποδεικνύεται οριακός στην πράξη για το μέγεθος και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ιδίως όταν το ZS ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο, φορτωμένο. Παίρνει επάξια τον τίτλο του «value for money», διότι με τα χρήματα που αγοράζεις ένα αυτοκίνητο πόλης, αποκτάς ένα οικογενειακό SUV, με χώρους,
καλό εξοπλισμό και αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας στην έκδοση Exclusive περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που συναντάμε στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Και για όσους έχουν δεύτερες σκέψεις αναφορικά με την αξιοπιστία των μοντέλων της, η επταετής εργοστασιακή εγγύηση. Κινούμενοι πάντως με χαλαρούς ρυθμούς στην πόλη η κατανάλωση διατηρήθηκε περίπου στα 7 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες (δηλαδή στον αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό οδικό δίκτυο) η σχετική ένδειξη… σταμάτησε στα 8-8,5 λίτρα ανά 100 χλμ.
Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος
Αυτοκίνητο
Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI R-Line: Ένα όνειρο για κάθε οικογένεια.
Στην τρίτη πλέον γενιά του, τo best seller μοντέλο της Volkswagen έχει μια δύσκολη αποστολή: Nα συνεχίσει την επιτυχία του προκατόχου του.
Εξαιρετικό από κάθε άποψη ως οικογενειακό αυτοκίνητο. Ακόμα πιο όμορφο, ακόμα καλύτερο στην εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου και ακόμα πιο ολοκληρωμένο suv όχημα και πλέον με τέσσερα χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, παίρνει τη σκυτάλη από το προηγούμενο μοντέλο χωρίς να χάσει μέτρο και στοχεύει πολύ ψηλά στην κατάταξη της κατηγορίας του. Με κόστος που στη βασική έκδοση εξοπλισμού του ήπια υβριδικού κινητήρα των 1.5 λίτρων 150 ίππων ξεκινά από τις 37.900 ευρώ και κορυφώνεται στις 42.500 ευρώ της έκδοσης R-Line της δοκιμής, τοποθετείται σωστά απέναντι στον ανταγωνισμό και έχει τα φόντα να αντιμετωπίσει κάθε αντίπαλο.
Στον δρόμο έχει πολύ καλή συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες εκεί που πάντα χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή είναι η γλίτσα, το οποίο ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα.
Όπως δείχνει και η νέα αισθητική προσέγγιση του αμαξώματος, το μοντέλο είναι εμφανώς καινούριο, αλλά χωρίς σχεδιαστικές ακροβασίες που θα έκαναν το πιστό κοινό της μάρκας να εκπλαγεί – προφανώς δυσάρεστα. Από την άλλη πλευρά, όλες οι αλλαγές έχουν βελτιώσει όχι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα αλλά και την αεροδυναμική, η οποία πλέον έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,28 αντί 0.33 του προηγούμενου μοντέλου.
Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος
Μόδα
Εκπαίδευση στη Μόδα & Επιχειρηματικότητα Υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας & Αicep Greece
H AthensFashionClub έχει συνηθίσει το κοινό της σε πρωτοπόρες δράσεις και σύγχρονα εκπαιδευτικά προγράμματα σπουδών. Αυτήν τη φορά συνδυάζοντας και τα δύο, εκπαίδευση αλλά και πρωτοπορία, δημιουργεί ένα Βootcamp, ένα μοναδικό διαγωνισμό Μόδας & Επιχειρηματικότητας ανοιχτό για όλο το κοινό που θέλει να γνωρίζει βιωματικά το αντικείμενο της Μόδας και των Επιχειρήσεων.
Εάν είχατε πάντα όνειρο να ανακαλύψετε τους διάφορους ρόλους που συνθέτουν την πολυδιάστατη βιομηχανία της μόδας και να ζήσετε την εμπειρία τους βιωματικά, αυτό το Βοοtcamp είναι ανοιχτό για το κοινό και για όσους αγαπούν τις προκλήσεις.
Στο «Fashion Arena», καλείστε να γίνετε μέρος ενός συναρπαστικού παιχνιδιού που αναδεικνύει τη δύναμη της ομαδικής συνεργασίας και της δημιουργικότητας. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν και να αναλάβουν ρόλους όπως Σχεδιαστής, Πατρονίστας, Μοδίστρα, Στυλίστας, Visual Merchandiser, Digital Marketer, Business Strategist, Entrepreneur. Οι ομάδες θα ανταγωνιστούν μεταξύ τους για να αναδείξουν την πιο καινοτόμα, οργανωμένη και επιτυχημένη επιχείρηση μόδας.
Η εκπαίδευση είναι ΔΩΡΕΑΝ για όλους τους συμμετέχοντες για 3 ημέρες
Τοpics που θα αναλυθούν στην εκπαίδευση είναι:
Fashion Design & Production
Fashion Weeks
Fashion Styling
Creative Direction
Sustainable Fashion
Trade Fairs
Digital Marketing
Trend Forecasting
Fashion Marketing / Branding
Το Bootcamp διεξάγεται με:
Εντατική εκπαίδευση 3 ημερών
Εξειδικευμένους εκπαιδευτές
Βιωματική προσέγγιση
Μentoring
Η συμμμετοχή στο Bootcamp οφελεί πολλαπλά παρέχοντας:
Εξειδικευμένες γνώσεις στο αντικείμενο της Μόδας & Επιχειρηματικότητας
Απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων
Βιωματική εμπειρία στη λειτουργία μίας επιχείρησης
Σύνδεση με τη βιομηχανία της Μόδας
Γνωριμία με το δίκτυο συνεργατών/προμηθευτών της AthensFashionClub
Διακρίσεις και δώρα στους νικητές
Οι νικητές θα κριθούν από ειδική επιτροπή, με σκοπό την ανάδειξη της καλύτερης εικονικής επιχείρησης. Η κριτική επιτροπή αποτελείται από ιδιοκτήτες εταιριών ενδυμάτων και επαγγελματιών στο αντικείμενο των επιχειρήσεων. Η ομάδα που θα στεφθεί νικήτρια, δεν θα κερδίσει μόνο τη δόξα αλλά και μοναδικά δώρα από τους χορηγούς μας, προσφέροντας μια αξέχαστη εμπειρία στον κόσμο της μόδας.
Το Bootcamp πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας και του Γραφείου στην Ελλάδα του Πορτογαλικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου και Επενδύσεων (AICEP), σε συνέχεια της αμοιβαίας εποικοδομητικής συνεργασίας τα τελευταία χρόνια με τη σχολή μόδας AthensFashionClub και με έμφαση στην ανανεώσιμη μόδα.
Βραβεία:
1ο Βραβείο: Προβολή όλων των νικητών στην τηλεόραση στο Alert Tv, στην εκπομπή <<Fashion Fly Tv Show>> με παρουσιάστρια τη Μαρία Βυτινίδου.
2ο Βραβείο: Δωρεάν Β2Β Services και προσωπικής συνάντησης της International Trainer Μαρίας Βυτινίδου με τους νικητές για την καθοδήγηση στη δημιουργία του δικού τους Fashion Brand.
3o Bραβείο: 50% έκπτωση σε όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα της AthensFashionClub
4ο Βραβείο: Το αγαπημένο μας Shoe Brand «VOI NOI» θα χαρίσει υπέροχα υποδήματα σε όλες τις νικήτριες ομάδες.
Ετοιμαστείτε για μια συναρπαστική περιπέτεια, εξερευνώντας τις πολλές πτυχές της μόδας και αποκτώντας γνώσεις που μπορεί να αλλάξουν τον τρόπο που βλέπετε τη βιομηχανία.
Μην χάσετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε στο «Fashion Arena» και να αναδείξετε το ταλέντο σας στον κόσμο της μόδας!
Kριτική επιτροπή:
Λωράν Αρμάος – Πορτογαλική Πρεσβεία & Aicep Greece
Nίκος Ζαμπάρας – Εφημερίδα Deal News, Dealnews.gr
Ευάγγελος Δημητρακόπουλος – Γενικός Διευθυντής AthensFashionClub
Κουρκουτάς Γιώργος – Αρχισυντάκτης Startupper MAG, Startupper.gr
Αγιουτάντης Γιώργος – Giorgio Ajutanti Fashion Brand
Γιάννης Γιοβάννος – AdGuru Digital Marketing Agency
Αλεξάνδρα Οικονόμου – Athens Fashion Trade Show
Ηρώ Τζαμτζή – Athens Fashion Trade Show
Tζέννυ Οικονόμου Ρίζου – Public Relations (PR ) Expert
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Τουρισμός
Το Μέλλον του Τουρισμού
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα