Connect with us

Lifestyle

7 Γύψινες Διακοσμήσεις που Αξίζουν μία Θέση στο Σπίτι σου!

Στις μέρες μας, οι γύψινες διακοσμήσεις φαίνεται να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος στη διακόσμηση του σπιτιού μας. Αρχικά, οι γύψινες κατασκευές ξεκινούν από την οροφή και φθάνουν σε οποιοδήποτε σημείο του σπιτιού θελήσεις. Εκτός από εύχρηστες βγαίνουν σε όποιο σχέδιο ή χρώμα θελήσεις, για να συμπληρώσουν ή να αλλάξουν ριζικά το στυλ του σπιτιού σου. Αυτό τις κατατάσσει σε ένα από τα πλέον μοντέρνα στοιχεία διακόσμησης που πρέπει να χρησιμοποιήσεις. Επιπλέον, είναι ένα από τα κυρίαρχα στοιχεία του Baroque στυλ που ακόμα και σε μικρή ποσότητα μες στο χώρο, προσφέρει πολυτέλεια και χλιδή.

Γενικά μέσω της γύψινης διακόσμησης έχεις πολλά οφέλη. Ένα σημαντικό όφελος είναι ότι μπορείς να αλλάξεις τη διαρρύθμιση του σπιτιού σου. Συγκεκριμένα, μπορείς να προσθέσεις γύψινη οροφή ή γυψοσανίδα για να χωρίσεις τα δωμάτια μεταξύ τους. Ο δεύτερος λόγος που πρέπει να μπει στη ζωή σου είναι ότι πολύ εύκολα μπορείς να αλλάξεις τελείως τη διακόσμηση του σπιτιού σου. Με μία αλλαγή μπορείς να συνδυάσεις το κλασικό στυλ με το μοντέρνο. Εδώ θα βρείς ιδέες τις καλύτερες και πιο μοντέρνες ιδέες για μία γύψινη διακόσμηση που θα σε εκπλήξει !

7 Μοντέρνες ιδέες για τις πιο ξεχωριστές γύψινες διακοσμήσεις!

Η οροφή όπως και το πάτωμα είναι αυτά που καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο χώρο μέσα στο σπίτι. Γι αυτό και μία μικρή αλλαγή μπορεί να κάνει το σπίτι σου να φαίνεται σαν καινούργιο.

1. Δημιούργησε καμπύλες και άλλαξε τη διαρρύθμιση

Αρχικά, με τη γύψινη οροφή μπορείς να δημιουργήσεις εσοχές, προεξοχές και διάφορες καμπύλες για να αλλάξεις τη διαρρύθμιση του χώρου σου. Αν για παράδειγμα η κουζίνα και το σαλόνι είναι σε ενιαίο χώρο, τότε πιθανόν να θές να τα διαχωρίσεις με κάποιο τρόπο. Ο ένας τρόπος μπορεί να είναι  με τη δημιουργία διαφορετικών επιπέδων. Βάζοντας ψευδοροφή στην κουζίνα μπορείς να την οριοθετήσεις και να την κάνεις πιο φωτεινή. Έτσι θα δείξει και το σαλόνι πιο ευρύχωρο.

gypsini diakosmisi

2. Δώσε Baroque πινελιές με γύψινους θόλους και κορνίζες

Εκτός από τα διαφορετικά επίπεδα που μπορείς να δημιουργήσεις, μία εξίσου καλή ιδέα είναι οι γύψινοι θόλοι και οι κορνίζες. Με αυτό το τρόπο μπορείς να κρύψεις έξυπνα τις συνδέσεις και τις ρωγμές μεταξύ της οροφής και του τοίχου. Παράλληλα, θα καλύψουν ένα πολύ μεγάλο μέρος του σπιτιού σου και θα αλλάξουν το στυλ της διακόσμησης στη στιγμή. Ανάλογα με το σχήμα, το πλάτος και το βάθος τους, δημιούργησε διάφορα σχέδια για να τονιστεί περισσότερο ταβάνι. Με μία κίνηση, θα δώσεις μια μοντέρνα και ταυτόχρονα πολυτελή νότα στο σπίτι σου.

gypsini-diakosmisi-baroque

3. Δώσε φως και ανάδειξε μικρές λεπτομέρειες της διακόσμησης

Ένα ακόμη πολύ σημαντικό πλεονέκτημα της ψευδοροφής είναι ότι μπορείς να δώσεις περισσότερο φώς στο χώρο σου χωρίς να φαίνονται τα καλώδια. Αντίστοιχα, μπορείς να φωτίσεις μόνο κάποια από τα σημεία τη διακόσμησης σου με μικρά σποτάκια τοποθετημένα στη περίμετρο της γύψινης οροφής. Αν θες να αποκτήσεις κι εσύ μία όαση χαλάρωσης σε κάποιο δωμάτιο, κρύψε τα σποτάκια για να δημιουργήσεις ένα πιο ήρεμο, χαλαρωτικό και ρομαντικό ύφος.

gypsini diakosmisi-kryfo-fwtismo

4. Δημιούργησε 3D σχέδια στο τοίχο σου

Αν έχεις βαρεθεί τον απλό, μονόχρωμο ζωγραφιστό τοίχο, χτίσε ένα τοίχο από γυψοσανίδα και δημιούργησε 3D σχέδια. Μην φοβηθείς να κάνεις συνδυασμό επιπέδων, χρωμάτων και υλικών που θα δώσουν στυλ και βάθος στο τοίχο σου. Αυτό το 3D αποτέλεσμα θα μετατρέψει τον απλό και συνηθισμένο τοίχο σε ένα καμβά ζωγραφικής.

gypsini-diakosmisi-3D-tavani-kryfos-fwtismos

Ένας άλλος τρόπος για να δώσεις ένα κλασικό και μοντέρνο στυλ, με γύψινη διακόσμηση, είναι να διακοσμήσεις μερικά μόνο από τα στοιχεία του σπιτιού σου. Με αυτό το τρόπο, οι γύψινες διακοσμήσεις θα είναι πιο διακριτικές, αλλά πάντα εντυπωσιακές.

5. Χτίσε ράφια και πρωτότυπα ντουλάπια

Ένα μεγάλο πλεονέκτημα των γύψινων κατασκευών είναι ότι μπορείς να δημιουργήσεις οτιδήποτε θές απο την αρχή ή να επιδιορθώσεις κάτι άλλο. Μπορείς να κατασκευάσεις από την αρχή ράφια, ντουλάπια αλλά και άλλα έπιπλα στα σχήματα και τα χρώματα που ταιριάζουν στο χώρο σου.  Για παράδειγμα μπορείς να κατασκευάσεις μία βιβλιοθήκη, έναν πάγκο ή μια κουζίνα με πάσο από γυψοσανίδα ακριβώς όπως την έχεις φανταστεί.

gypsini-diakosmisi-nisida-kouzina

6. Διακόσμησε το σαλόνι με γύψινα σκαλιστά σχέδια

Τα σκαλιστά σχέδια εκπέμπουν μία πολυτέλεια η οποία δεν πρέπει να απουσιάζει από κανένα σπίτι. Το σαλόνι, είναι το ιδανικό μέρος για τέτοιες διακοσμητικές τεχνικές, λόγω της μεγάλης έκτασής του, αναδεικνύονται χωρίς να είναι υπερβολικά. Η κρεβατοκάμαρα και το μπάνιο είναι χώροι του σπιτιού ενώ ταιριάζουν οι γύψινες διακοσμήσεις, χρειάζεται προσοχή για μην γίνουν υπερβολικές. Αυτά τα δωμάτια, είναι δωμάτια μικρότερου μεγέθους και χαλάρωσης οπότε μην τα παραφορτώσεις με τα ανάγλυφα σχέδια. Γενικότερα, τα σκαλιστά κουφώματα στα παράθυρα ή σε κάποιο καθρέφτη είναι οι πιο συνηθισμένοι κι safe τρόποι εφαρμογής. Αντίθετα, μία σκαλιστή βάση στο πολυέλαιο, θα ταίριαζε ιδανικά στο σαλόνι σου. Το σχέδιο που προτιμάται συνήθως είναι η ροζέτα, αν και δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός στα σχέδια που μπορείς να επιλέξεις.

7. Διακόσμησε με γυψοσανίδα τη τηλεόραση

Η τηλεόραση είναι το έπιπλο γύρω από το οποίο χτίζεται ολόκληρη η διακόσμηση του σαλονιού. Μία απλή κι εύκολη λύση λοιπόν για να αλλάξεις τη διακόσμηση στο σαλόνι σου, είναι να αλλάξεις τη διακόσμηση γύρω από τη τηλεόραση.Τοποθέτησε γυψοσανίδα σε ένα τοίχο και δημιούργησε μία εσοχή για τη τηλεόραση. Αυτή η γύψινη διακόσμηση της τηλεόρασης ξεφεύγει από το συνηθισμένο μοτίβο, που θέλει τη τηλεόραση να ακουμπάει σε κάποιο έπιπλο. Συνδύασε τη με ένα διακριτικό, κρυφό φωτισμό θα δώσεις μία artistic πινελιά στο χώρο σου που μόνο απαρατήρητη δεν θα περάσει. Εκτός από την υψηλή αισθητική που θα αποκτήσει ο χώρος σου, μπορείς να κρύψεις τα καλώδια που δεν θες να φαίνονται. Με τον ίδιο τρόπο μπορείς να διακοσμήσεις το τζάκι σου. Αν το επιθυμείς, μπορείς να δημιουργήσεις μία γυψοσανίδα με μία εσοχή για τη τηλεόραση και μία για το τζάκι, για να συνδυαστούν ομοιόμορφα.

Ελπίζουμε να βρήκες τα σχέδια που ταιριάζουν καλύτερα στο δικό σου σπίτι.  Για οποιαδήποτε κατασκευή γυψοσανίδας χρειάζεσαι για το σπίτι σου, θα είμαστε στο πλευρό σου. Καταχώρησε την εργασία σου και πάρε άμεσα προσφορές από τους έμπειρους επαγγελματίες της πλατφόρμας μας για να αποκτήσεις μια από τις καλύτερες γύψινες διακοσμήσεις που έχεις δει ποτέ!

Από: Σάντυ Ντασίου

Πηγή

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτοκίνητο

THE BMW OIKOS: Μοναδική εκδήλωση πολυτέλειας και καινοτομίας με εντυπωσιακά μοντέλα BMW στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.

+++ Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα για τη νέα BMW iX. +++

Christopher Puth: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας και τους επόμενους μήνες θα προσφέρουμε το επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας». +++ Εντυπωσιακό drone show στο Opening Party. +++ Η στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών. +++

Αθήνα. Στην καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας, στον υπέροχο χώρο υψηλής αισθητικής του Domus (στα Αστέρια Γλυφάδας), το BMW Group Hellas διοργάνωσε την ιδιαίτερα επιτυχημένη εκδήλωση «THE BMW OIKOS». Παρουσία ξεχωριστών προσκεκλημένων, πελατών, συνεργατών, αντιπρόσωπων και εκπροσώπων των ΜΜΕ, η BMW επαναπροσδιόρισε την έννοια της «Premium» κινητικότητας παρουσιάζοντας εντυπωσιακά μοντέλα BMW που συμβολίζουν την πολυτέλεια και την καινοτομία, σε ένα καλαίσθητο  περιβάλλον δίπλα στη θάλασσα δίνοντας με αυτόν τον τρόπο το έναυσμα για την αρχή της καλοκαιρινής περιόδου. 

Οι υπερπολυτελείς BMW X7 και BMW Σειρά 7 κέντρισαν το ενδιαφέρον των καλεσμένων με την ασύγκριτη άνεση και τις καινοτόμες ψηφιακές λειτουργίες που προσφέρουν. Η αδρεναλίνη εκτοξεύτηκε με την παρουσία των υψηλών επιδόσεων μοντέλων, BMW XM και τη νέα εκρηκτική BMW M5 των 727 hp, που για πρώτη φορά διαθέτει σύστημα M HYBRID. Σε επίπεδο ηλεκτροκίνησης, οι αμιγώς ηλεκτρικές BMW i4 και i5 έκλεψαν τις εντυπώσεις, προσφέροντας απολαυστική οδήγηση με μηδενικούς ρύπους ενώ μοντέλα BMW που έχουν πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις, όπως η δυναμική BMW Σειρά 1 και οι επιβλητικές BMW X1 και X2, ήταν επίσης εκεί.

Η μεγάλη πρωταγωνίστρια του «THE BMW OIKOS» ήταν η νέα αμιγώς ηλεκτρική BMW iX που πραγματοποίησε Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα. Το νέο κορυφαίο Sports Activity Vehicle (SAV) της BMW που αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά βιώσιμης κινητικότητας της μάρκας, διαθέτει μια τολμηρή, φουτουριστική σχεδίαση με ευρύχωρο, πολυτελές εσωτερικό. Η νέα BMW iX προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης με αυξημένη αυτονομία έως 701 χλμ. και εντυπωσιακή ισχύ που αγγίζει τους 659 hp (για την έκδοση BMW iX M70 xDrive). 

Το «THE BMW OIKOS» άνοιξε τις πύλες του με ένα φαντασμαγορικό opening night με την ταλαντούχα, Γιολάντα Καλογεροπούλου να δίνει το έναυσμα και στη συνέχεια να καλωσορίζει τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του BMW Group Hellas, κύριο Christopher Puth. Σε μία άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση επί σκηνής, ο κύριος Puth αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία του BMW Group Hellas τους πρώτους μήνες της φετινής χρονιάς και στην πελατοκεντρική προσέγγιση που ακολουθεί η εταιρεία στη διαδικασία λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων. Χαρακτηριστικά επισήμανε: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας αναβαθμίζοντας τις Εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων μας τους επόμενους μήνες και να τις φέρουμε στο επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας». 

Ακολούθησαν σημαντικές αναφορές στην ολοκληρωμένη προϊοντική γκάμα των μοντέλων BMW που περιλαμβάνει όλα τα συστήματα κίνησης (κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά) και σημαντικές στιγμές από την ιστορία της μάρκας που αποτυπώνεται σχεδιαστικά από τη χαρακτηριστική μάσκα νεφρών, προτού ξεκινήσει ένα εντυπωσιακό χορευτικό act από έμπειρους dancers που οδήγησαν τους καλεσμένους στον εξωτερικό χώρο της εκδήλωσης για να παρακολουθήσουν ένα ανεπανάληπτο drone show. Φωτίζοντας τον ουρανό της Αθήνας, τα drones πραγματοποίησαν μία ιστορική αναδρομή της μάρκας BMW δημιουργώντας έντονα συναισθήματα ενώ στη συνέχεια προϊδέασαν το κοινό για την άφιξη της νέας μελλοντικής γενιάς μοντέλων BMW Neue Klasse. Η βραδιά κορυφώθηκε με δυνατή μουσική από την γνωστή DJ και Παραγωγό, Xenia Ghali.

Κατά τη διάρκεια του τετραήμερου event «THE BMW OIKOS», οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να οδηγήσουν την πιο πρόσφατη γκάμα μοντέλων BMW, να συμμετάσχουν σε διαδραστικές εκπαιδευτικές εμπειρίες και να ζήσουν από κοντά το πρώτο BMW Fine Art Activation byAKTO. Στο υψηλής αισθητικής περιβάλλον του Domus, μια BMW Σειρά 1 μεταμορφώθηκε in situ σε έργο τέχνης, μέσα από μια εντυπωσιακή 10ωρη live performance. Η δημιουργική ομάδα του προγράμματος σπουδών BA (Hons) Fine Art & New Media του AKTO εμπνεύστηκε από την πολυχρωμία, τη ροή και την αίσθηση της κίνησης στο αστικό τοπίο και εφάρμοσε masking, σχεδιαστικές σημάνσεις και ακρυλικά χρώματα με απόλυτη ακρίβεια. Οι οργανικές φόρμες που αναδείχθηκαν ενίσχυσαν τη γεωμετρία του οχήματος, αποτυπώνοντας τη δυναμική του design στον δημόσιο χώρο. Το αποτέλεσμα: ένα ισχυρό εικαστικό statement, το πρώτο BMW Fine Art Activation by AKTO, όπου η τέχνη συνάντησε την τεχνολογία και η premium κινητικότητα μετατράπηκε σε ζωντανή εμπειρία.

Η εκδήλωση «THE BMW OIKOS» δεν ήταν απλώς μια παρουσίαση αυτοκινήτων, αλλά μια εμπειρία που ανέδειξε την δέσμευση του BMW Group Hellas στην αριστεία και την καινοτομία. Η λέξη «ΟΙΚΟΣ» που χρησιμοποιείται για να εκφράσει την ιδέα πίσω από την εκδήλωση προέρχεται από την αρχαία ελληνική γλώσσα και ορίζεται ως το «σπίτι» που περιλαμβάνει το σύνολο των αγαθών και των ανθρώπων που το απαρτίζουν.

Με την αφοσίωση στη βιωσιμότητα και την καινοτομία, η BMW είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος και να παραμείνει στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου εφαρμόζοντας την στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της.  

Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Το δίκτυο παραγωγής του BMW Group περιλαμβάνει πάνω από 30 εγκαταστάσεις παραγωγής σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Το 2024, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,45 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 210.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2024 ήταν 11,0 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 142,4 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2024, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 159.104 ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογική και υπεύθυνη δράση. Η εταιρεία καθόρισε από νωρίς την πορεία της για το μέλλον και θέτει τη βιωσιμότητα και την αποδοτικότητα των πόρων στο επίκεντρο της στρατηγικής της κατεύθυνσης – από την αλυσίδα εφοδιασμού, μέχρι την παραγωγή, και το τέλος της φάσης χρήσης, για όλα τα προϊόντα της.

www.bmwgroup.com 

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/bmw-group/

YouTube: https://www.youtube.com/bmwgroup

Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup

Facebook: https://www.facebook.com/bmwgroup

X: https://www.x.com/bmwgroup

Κωνσταντίνος Διαμαντής

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Agrino – Επετειακή Διαφήμιση «70 χρόνια σκεφτόμαστε έξω από τα πλαίσια»

Η Agrino γεννήθηκε πριν από 70 χρόνια από 3 ανήσυχα πνεύματα, που «πάντα κοίταζαν ψηλά, μακριά απ’ τα γνωστά». Την ιστορία του Στράτου, του Θύμιου και του Γιώργου Πιστιόλα από το Αγρίνιο, αφηγείται η νέα επετειακή διαφήμιση της Agrino, μια που αξίζει να ειπωθεί, γιατί αποτελεί παράδειγμα διορατικότητας, αποφασιστικότητας και προσήλωσης στις αξίες της ποιότητας, καινοτομίας και ελληνικότητας

Μέσα σε μια φανταστική γκαλερί, οι 70 κορνίζες-πλαίσια που φιλοξενούν αποσπάσματα της ιστορίας της Agrino, ζωντανεύουν και αλληλεπιδρούν, μεταφέροντας τον θεατή από εποχή σε εποχή και εξιστορώντας τα γεγονότα, τις πρωτοπορίες και τις αξίες της μάρκας με έναν ευφάνταστο και μοντέρνο τρόπο. Η αφήγηση με παραδοσιακά τετράστιχα αλλά σύγχρονο λεκτικό, έρχεται να συμπληρώσει την πρωτότυπη εικόνα με μια γλώσσα λυρική αλλά και καθημερινή. 

Η ταινία συνολικής διάρκειας 70’’ φέρει την υπογραφή της δημιουργικής ομάδας του Λάζαρου Ευμορφία – LamaDDB, της Stefi στην παραγωγή, της Mellow στο 3D animation και του Chris Τσούνη στη σκηνοθεσία. Η καμπάνια προβάλλεται σε TV και digital. 

Η εταιρεία Agrino γιορτάζει την επέτειο των 70 χρόνων από την ίδρυση της με δράσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Μέχρι στιγμής, έχει πραγματοποιηθεί μία διήμερη εταιρική εκδήλωση στη γενέτειρα-Αγρίνιο με συμμετοχή των 200 εργαζομένων της και διακεκριμένων τοπικών παραγόντων, ενώ ακολούθησε η πρόσφατη εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη, όπου βρίσκεται η κεντρική της παραγωγική μονάδα. Το αποκορύφωμα του διημέρου αποτέλεσαν τα επίσημα εγκαίνια της νέας, υπερσύγχρονης μονάδας παραλαβής, ξήρανσης και αποθήκευσης ελληνικού ρυζιού στο Κλειδί Ημαθίας, με την παρουσία εκπρόσωπων των μέσων ενημέρωσης, της πολιτικής σκηνής, συνεργάτων από τον αγροτικό τομέα, καθώς και στελέχων της εταιρίας.

Λίγα λόγια για την εταιρεία:

Με ιστορία που κρατά 70 χρόνια, η AGRINO, αποτελεί μια από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες μάρκες στην ελληνική αγορά η οποία προσφέρει ελληνικά ρύζια, όσπρια και σνακ ρυζιού υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας. Με σταθερά ανοδική πορεία και σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα έχει καταφέρει με προσήλωση στους στόχους της να κερδίσει την πρώτη θέση στο καλάθι των καταναλωτών ήδη από τη δεκαετία του 1980. Η ποιότητα και η καινοτομία αποτελούν τις θεμελιώδεις αξίες της επιτυχημένης πορείας της AGRINO, επενδύοντας και ενισχύοντας συνεχώς την δυναμική των προϊόντων της.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Παρουσία Επιμελητηρίου Αρκαδίας οι εκδηλώσεις των Εμποροβιομηχανικών Συλλόγων Μεγαλόπολης και Τρίπολης

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, Γιάννης Τρουπής και μέλη της Διοίκησης συμμετείχαν στις εορταστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσαν οι Εμποροβιομηχανικοί Σύλλογοι Μεγαλόπολης και Τρίπολης, ενισχύοντας έμπρακτα τις πρωτοβουλίες που διατηρούν ζωντανή την πολιτιστική και θρησκευτική ταυτότητα της Αρκαδίας.

Την Κυριακή 18 Μαΐου, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, κ. Γιάννης Τρουπής, μαζί με τα μέλη της Διοίκησης, κ.κ. Ανδρέα Σύριο, Υπεύθυνο Συμβουλευτικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων, Παναγιώτη Πιτερό Πρόεδρο Τμήματος Εμπορίου, Χριστίνα Παρασκευοπούλου – Σύριου, Αναπ. Πρόεδρο Τμήματος Μεταποίησης, Σωτήρη Μπαλίκο  Αν. Πρόεδρο Τμήματος Εμπορίου, Γιώργο Λαμπίρη και Άννα Γαβρήλου συμμετείχαν στην καθιερωμένη εορτή του Αγίου Αθανασίου στη Μεγαλόπολη, η οποία έχει αναδειχθεί σε θεσμό για την περιοχή. 

Σημειώνεται ότι ο κ. Πιτερός και η κα. Γαβρήλου κατέχουν παράλληλα και θεσμικές θέσεις στον Εμποροβιομηχανικό Σύλλογο Τρίπολης, ως Πρόεδρος και Γραμματέας αντίστοιχα ενώ ο κ.Μπαλίκος τη θέση του Αναπ.  Γραμματέα του Εμποροβιομηχανικού Συλλόγου Μεγαλόπολης γεγονός που υπογραμμίζει τη διασύνδεση και τη συνεργασία των τοπικών φορέων.

Η εκδήλωση, με τη σφραγίδα του Εμποροβιομηχανικού Συλλόγου Μεγαλόπολης, συνδύασε θρησκευτική κατάνυξη με έντονο τοπικό χαρακτήρα, προωθώντας την εμπορική δραστηριότητα και ενδυναμώνοντας τη συλλογικότητα.

Ακολούθως, την Τετάρτη, ο Πρόεδρος κ. Τρουπής, ο Γενικός Γραμματέας κ. Παναγιώτης Μαντάς και τα μέλη της Διοίκησης κ.κ.  Κώστας Καλαμαράς Αν Πρόεδρος Τμήματος Υπηρεσιών, Παναγιώτης Πιτερός, Χριστίνα Σύριου – Παρασκευοπούλου και Παναγιώτης Σούπος παρέστησαν στον Εσπερινό και την Αρτοκλασία στον Ιερό Ναό Προφήτη Ηλία στην Τρίπολη, ενώ την επόμενη ημέρα, Πέμπτη 22 Μαΐου, παρακολούθησαν τη Θεία Λειτουργία στον ίδιο Ναό, που πραγματοποίησε ο Εμποροβιομηχανικός Σύλλογος Τρίπολης τιμώντας τους πολιούχους και προστάτες του Συλλόγου, Αγίους Νεομάρτυρες Δημήτριο και Παύλο.

Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας, ακολούθησε φιλική συνάντηση, όπου δόθηκε η ευκαιρία για ανταλλαγή απόψεων και ευχών μεταξύ επαγγελματιών, εκπροσώπων φορέων και πολιτών.

Το Επιμελητήριο Αρκαδίας παραμένει σταθερά στο πλευρό των τοπικών επαγγελματικών συλλόγων, αναγνωρίζοντας τον πολύπλευρο ρόλο τους στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και την ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας.

Continue Reading

Trending