Connect with us

Lifestyle

7 Super Ιδέες για να μην Βαρεθείς ποτέ το Λευκό Σαλόνι σου

Οι λιτές καθαρές γραμμές και τα κλασσικά έπιπλα είναι αυτό που έχεις στο μυαλό όταν σκέφτεσαι το ιδανικό λευκό σαλόνι; Μήπως προτιμάς τις έντονες γωνίες, τα μεταλλικά στοιχεία και το μινιμαλιστικό στυλ διακόσμησης που δίνει αέρα πολυτέλειας στο χώρο σου; Ακόμα και αν το λευκό θεωρείται από πολλούς “πολυφορεμένο” και συντηρητικό για τη σύγχρονη κατοικία, υπάρχουν πολλοί τρόποι να το συνδυάσεις ώστε να μη το βαρεθείς ποτέ!

Πίστευες και εσύ ότι δεν μπορεί κανείς να διακοσμήσει ένα λευκό σαλόνι που δεν θα μοιάζει με όλα τα υπόλοιπα; Σήμερα θα σου αποδείξουμε ότι το άσπρο, εκτός του ότι έχει αμέτρητες αποχρώσεις είναι όχι μόνο πρακτικό αλλά και υπέροχο!

Λευκό Σαλόνι; 7 Φανταστικές Ιδέες που δεν θα βαρεθείς!

1. Λευκό Σαλόνι με Κίτρινες Λεπτομέρειες

Μένουμε στην Ελλάδα, πράγμα που σημαίνει ότι σχεδόν επιβάλλεται να χρησιμοποιείς φωτεινά χρώματα στη διακόσμηση του σπιτιού σου. Από τη χώρα του ήλιου δεν θα μπορούσε να λείπει φυσικά το κίτρινο. Παρόλο που ο τοίχος σε αυτό το σαλόνι είναι βαμμένος σε “σπασμένο” λευκό χρώμα, το κίτρινο δίνει αμέσως ζωηρό τόνο στο χώρο. Αν το “πολύ λευκό” σε κάνει να νιώθεις ότι σύντομα θα φορέσεις μανδύα μπορείς να “παίξεις” με χαρούμενα χρώματα σε δευτερεύοντα στοιχεία όπως είναι οι κουρτίνες, τα μαξιλάρια του καναπέ και τα ριχτάρια.

2. Glamorous Λευκό Σαλόνι

 

Γίνεται ένα λευκό σαλόνι να είναι λαμπερό; Η φωτογραφία μιλά από μόνη της. Ένας επιβλητικός γωνιακός καναπές, τα εντυπωσιακά φωτιστικά οροφής και οι αναπαυτικές δερμάτινες πολυθρόνες συνθέτουν μία πραγματικά “λαμπερή αστική όαση”. Αν θέλεις κάτι λιγότερο minimal  θα μπορούσες να κοσμήσεις το ταβάνι του σαλονιού σου μ’ έναν κρυστάλλινο πολυέλαιο που θα έκλεβε αμέσως τα βλέμματα. Για να αποφύγεις την υπερβολή προτίμησε ουδέτερους χρωματικούς τόνους στα υπόλοιπα στοιχεία του χώρου.

3. Λευκό, το χρώμα της Ισορροπίας

λευκό σαλόνι σε ρουστίκ διακόσμηση

Λατρεύεις τη ρουστίκ διακόσμηση αλλά ο χώρος σου δεν είναι τόσο ευάερος και ευήλιος, ώστε να τον “φορτώσεις” με σκούρα έπιπλα και βαριά υφάσματα; Αν δεν μπορείς να αντισταθείς στο ξύλινο τραπέζι και το δερμάτινο καναπέ, μπορείς να δημιουργήσεις οπτική ισορροπία με το λευκό. Το λευκό χρώμα θα φωτίσεις το χώρο, δίχως να κλέβει κάτι από το γενικότερο στυλ και ύφος που θέλεις να δώσεις. Γι’ αυτό λέμε άλλωστε ότι το λευκό είναι το χρώμα της ισορροπίας.

4. Λευκό & Ροζ σε Ρομαντική Διακόσμηση

Ένας αγαπημένος συνδυασμός χρωμάτων για τους λάτρεις του ρομαντικού στυλ διακόσμησης δεν είναι άλλος από το ροζ με το λευκό. Αν δεν είσαι πιστός οπαδός του ροζ μπορείς να καταφύγεις στην εναλλακτική του σομόν. Σου φαίνεται πολύ συντηρητικό; Ανέβασε την ένταση! Όσο πιο μεγάλη είναι η αντίθεση μεταξύ των χρωμάτων τόσο πιο ζωηρή διάθεση παίρνει ο χώρος.

5. Λευκό Σαλόνι με Οπτικές Αντιθέσεις

 

Το ολόλευκο σαλόνι σου σ’ έχει κουράσει; Εδώ τα πράγματα είναι πολύ απλά! Το μόνο που χρειάζεσαι είναι μερικές πινελιές χρώματος. Βλέπεις στη φωτογραφία ότι ακόμα και ένα μεγάλο φυτό εσωτερικού χώρου σε μία όμορφη γλάστρα τραβά αμέσως τα βλέμματα. Εναλλακτικά μπορείς να παίξεις με τις αντιθέσεις αλλάζοντας το ύφασμα μίας μόνο πολυθρόνας. Φαντάσου πώς θα έδειχνε το λευκό σαλόνι σου αν αντί για λευκές πολυθρόνες έβαζες γαλάζιες, μπλε σκούρες ή κίτρινες.

6. Πράσινο της Φύσης με Λευκό

 

Δεν υπάρχει κανένας συνδυασμός πιο όμορφος και αρμονικός από το λευκό με το πράσινο της φύσης. Αν δεν σου αρέσει το ολόλευκο μπορείς να προσθέσεις περισσότερα φυσικά στοιχεία στο σαλόνι σου. Αγαπημένη μας τάση είναι τα τραπέζια καθιστικού από ακατέργαστο ξύλο σε απαλές αποχρώσεις. Αν θέλεις να προσελκύσεις καλή τύχη στο χώρο σου μη διστάσεις να τον στολίσεις μ’ ένα φυτό bamboo.

Φενγκ Σούι: 8 Πράγματα που φέρνουν τύχη στο Σπίτι σου!

7. Λευκό Σαλόνι με άρωμα Ελλάδας

 

Υπάρχει συνδυασμός που να σου θυμίζει περισσότερο την Ελλάδα από το λευκό με το μπλε; Γι΄αυτό δώσαμε και τον ανάλογο τίτλο σε αυτό το σαλόνι ονομάζοντας το “λευκό σαλόνι με άρωμα Ελλάδας”. Το μπλε έχει τόσες πολλές αποχρώσεις που μπορείς πολύ εύκολα να το ενσωματώσεις στη διακόσμηση του χώρου σου. Αν φοβάσαι ότι το σκούρο μπλε θα σκοτεινιάσει το σαλόνι σου, μπορείς να κάνεις το αντίστροφο. Δηλαδή να βάψεις τον τοίχο λευκό και να επιλέξεις μπλε υφάσματα για τους καναπέδες ή τις κουρτίνες σου.

Από:Tένη Βαλεριάνου

Πηγή:douleutaras.gr

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εκδηλώσεις

Εκδήλωση του Συνδέσμου Φίλων Ιδρύματος Άγιος Παντελεήμων – «Είμαι Εδώ»

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη πασχαλινή εκδήλωση του 

Συνδέσμου Φίλων Ιδρύματος Άγιος Παντελεήμων – «Είμαι Εδώ»

Την Τετάρτη και ώρα 7:00 μ.μ., στο φιλόξενο περιβάλλον του Pink Dot Cafe (Hondos Center – Apollonia Politia), πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η ετήσια εκδήλωση του Συνδέσμου Φίλων του Ιδρύματος Άγιος Παντελεήμων – «Είμαι Εδώ», με αφορμή το παραδοσιακό τσούγκρισμα του πασχαλινού αυγού.

Η Πρόεδρος του Συνδέσμου, κα. Βενούλα Βαρδαλή μαζί με τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, υποδέχθηκαν με θέρμη φίλους και υποστηρικτές του Ιδρύματος, σε μια γιορτινή ατμόσφαιρα γεμάτη χαμόγελα, συγκίνηση και αλληλεγγύη.

Βενούλα Βαρδαλή, Τασούλα Δενδρινού
Βενούλα Βαρδαλή, Τασούλα Δενδρινού

Η εκδήλωση περιλάμβανε ευχάριστες στιγμές, ανταλλαγή ευχών και ενημέρωση για τις δράσεις του Ιδρύματος, που συνεχίζει αδιάλειπτα να στηρίζει με ευαισθησία και φροντίδα τους ανθρώπους που το έχουν ανάγκη. Μια από τις σημαντικότερες στιγμές της βραδιάς, αποτέλεσε η απονομή τιμητικής πλακέτας στην κυρία Τασούλα Δενδρινού, για την πολυετή εθελοντική προσφορά της. 

Ο Σύνδεσμος ευχαριστεί θερμά όλους όσοι τίμησαν την εκδήλωση με την παρουσία τους και ανανεώνει το ραντεβού για τις επόμενες δράσεις του, με αίσθημα ευθύνης, ελπίδας και προσφοράς.

Continue Reading

Αυτοκίνητο

THE BMW OIKOS: Μοναδική εκδήλωση πολυτέλειας και καινοτομίας με εντυπωσιακά μοντέλα BMW στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.

+++ Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα για τη νέα BMW iX. +++

Christopher Puth: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας και τους επόμενους μήνες θα προσφέρουμε το επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας». +++ Εντυπωσιακό drone show στο Opening Party. +++ Η στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών. +++

Αθήνα. Στην καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας, στον υπέροχο χώρο υψηλής αισθητικής του Domus (στα Αστέρια Γλυφάδας), το BMW Group Hellas διοργάνωσε την ιδιαίτερα επιτυχημένη εκδήλωση «THE BMW OIKOS». Παρουσία ξεχωριστών προσκεκλημένων, πελατών, συνεργατών, αντιπρόσωπων και εκπροσώπων των ΜΜΕ, η BMW επαναπροσδιόρισε την έννοια της «Premium» κινητικότητας παρουσιάζοντας εντυπωσιακά μοντέλα BMW που συμβολίζουν την πολυτέλεια και την καινοτομία, σε ένα καλαίσθητο  περιβάλλον δίπλα στη θάλασσα δίνοντας με αυτόν τον τρόπο το έναυσμα για την αρχή της καλοκαιρινής περιόδου. 

Οι υπερπολυτελείς BMW X7 και BMW Σειρά 7 κέντρισαν το ενδιαφέρον των καλεσμένων με την ασύγκριτη άνεση και τις καινοτόμες ψηφιακές λειτουργίες που προσφέρουν. Η αδρεναλίνη εκτοξεύτηκε με την παρουσία των υψηλών επιδόσεων μοντέλων, BMW XM και τη νέα εκρηκτική BMW M5 των 727 hp, που για πρώτη φορά διαθέτει σύστημα M HYBRID. Σε επίπεδο ηλεκτροκίνησης, οι αμιγώς ηλεκτρικές BMW i4 και i5 έκλεψαν τις εντυπώσεις, προσφέροντας απολαυστική οδήγηση με μηδενικούς ρύπους ενώ μοντέλα BMW που έχουν πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις, όπως η δυναμική BMW Σειρά 1 και οι επιβλητικές BMW X1 και X2, ήταν επίσης εκεί.

Η μεγάλη πρωταγωνίστρια του «THE BMW OIKOS» ήταν η νέα αμιγώς ηλεκτρική BMW iX που πραγματοποίησε Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα. Το νέο κορυφαίο Sports Activity Vehicle (SAV) της BMW που αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά βιώσιμης κινητικότητας της μάρκας, διαθέτει μια τολμηρή, φουτουριστική σχεδίαση με ευρύχωρο, πολυτελές εσωτερικό. Η νέα BMW iX προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης με αυξημένη αυτονομία έως 701 χλμ. και εντυπωσιακή ισχύ που αγγίζει τους 659 hp (για την έκδοση BMW iX M70 xDrive). 

Το «THE BMW OIKOS» άνοιξε τις πύλες του με ένα φαντασμαγορικό opening night με την ταλαντούχα, Γιολάντα Καλογεροπούλου να δίνει το έναυσμα και στη συνέχεια να καλωσορίζει τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του BMW Group Hellas, κύριο Christopher Puth. Σε μία άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση επί σκηνής, ο κύριος Puth αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία του BMW Group Hellas τους πρώτους μήνες της φετινής χρονιάς και στην πελατοκεντρική προσέγγιση που ακολουθεί η εταιρεία στη διαδικασία λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων. Χαρακτηριστικά επισήμανε: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας αναβαθμίζοντας τις Εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων μας τους επόμενους μήνες και να τις φέρουμε στο επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας». 

Ακολούθησαν σημαντικές αναφορές στην ολοκληρωμένη προϊοντική γκάμα των μοντέλων BMW που περιλαμβάνει όλα τα συστήματα κίνησης (κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά) και σημαντικές στιγμές από την ιστορία της μάρκας που αποτυπώνεται σχεδιαστικά από τη χαρακτηριστική μάσκα νεφρών, προτού ξεκινήσει ένα εντυπωσιακό χορευτικό act από έμπειρους dancers που οδήγησαν τους καλεσμένους στον εξωτερικό χώρο της εκδήλωσης για να παρακολουθήσουν ένα ανεπανάληπτο drone show. Φωτίζοντας τον ουρανό της Αθήνας, τα drones πραγματοποίησαν μία ιστορική αναδρομή της μάρκας BMW δημιουργώντας έντονα συναισθήματα ενώ στη συνέχεια προϊδέασαν το κοινό για την άφιξη της νέας μελλοντικής γενιάς μοντέλων BMW Neue Klasse. Η βραδιά κορυφώθηκε με δυνατή μουσική από την γνωστή DJ και Παραγωγό, Xenia Ghali.

Κατά τη διάρκεια του τετραήμερου event «THE BMW OIKOS», οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να οδηγήσουν την πιο πρόσφατη γκάμα μοντέλων BMW, να συμμετάσχουν σε διαδραστικές εκπαιδευτικές εμπειρίες και να ζήσουν από κοντά το πρώτο BMW Fine Art Activation byAKTO. Στο υψηλής αισθητικής περιβάλλον του Domus, μια BMW Σειρά 1 μεταμορφώθηκε in situ σε έργο τέχνης, μέσα από μια εντυπωσιακή 10ωρη live performance. Η δημιουργική ομάδα του προγράμματος σπουδών BA (Hons) Fine Art & New Media του AKTO εμπνεύστηκε από την πολυχρωμία, τη ροή και την αίσθηση της κίνησης στο αστικό τοπίο και εφάρμοσε masking, σχεδιαστικές σημάνσεις και ακρυλικά χρώματα με απόλυτη ακρίβεια. Οι οργανικές φόρμες που αναδείχθηκαν ενίσχυσαν τη γεωμετρία του οχήματος, αποτυπώνοντας τη δυναμική του design στον δημόσιο χώρο. Το αποτέλεσμα: ένα ισχυρό εικαστικό statement, το πρώτο BMW Fine Art Activation by AKTO, όπου η τέχνη συνάντησε την τεχνολογία και η premium κινητικότητα μετατράπηκε σε ζωντανή εμπειρία.

Η εκδήλωση «THE BMW OIKOS» δεν ήταν απλώς μια παρουσίαση αυτοκινήτων, αλλά μια εμπειρία που ανέδειξε την δέσμευση του BMW Group Hellas στην αριστεία και την καινοτομία. Η λέξη «ΟΙΚΟΣ» που χρησιμοποιείται για να εκφράσει την ιδέα πίσω από την εκδήλωση προέρχεται από την αρχαία ελληνική γλώσσα και ορίζεται ως το «σπίτι» που περιλαμβάνει το σύνολο των αγαθών και των ανθρώπων που το απαρτίζουν.

Με την αφοσίωση στη βιωσιμότητα και την καινοτομία, η BMW είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος και να παραμείνει στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου εφαρμόζοντας την στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της.  

Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Το δίκτυο παραγωγής του BMW Group περιλαμβάνει πάνω από 30 εγκαταστάσεις παραγωγής σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Το 2024, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,45 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 210.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2024 ήταν 11,0 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 142,4 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2024, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 159.104 ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογική και υπεύθυνη δράση. Η εταιρεία καθόρισε από νωρίς την πορεία της για το μέλλον και θέτει τη βιωσιμότητα και την αποδοτικότητα των πόρων στο επίκεντρο της στρατηγικής της κατεύθυνσης – από την αλυσίδα εφοδιασμού, μέχρι την παραγωγή, και το τέλος της φάσης χρήσης, για όλα τα προϊόντα της.

www.bmwgroup.com 

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/bmw-group/

YouTube: https://www.youtube.com/bmwgroup

Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup

Facebook: https://www.facebook.com/bmwgroup

X: https://www.x.com/bmwgroup

Κωνσταντίνος Διαμαντής

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Agrino – Επετειακή Διαφήμιση «70 χρόνια σκεφτόμαστε έξω από τα πλαίσια»

Η Agrino γεννήθηκε πριν από 70 χρόνια από 3 ανήσυχα πνεύματα, που «πάντα κοίταζαν ψηλά, μακριά απ’ τα γνωστά». Την ιστορία του Στράτου, του Θύμιου και του Γιώργου Πιστιόλα από το Αγρίνιο, αφηγείται η νέα επετειακή διαφήμιση της Agrino, μια που αξίζει να ειπωθεί, γιατί αποτελεί παράδειγμα διορατικότητας, αποφασιστικότητας και προσήλωσης στις αξίες της ποιότητας, καινοτομίας και ελληνικότητας

Μέσα σε μια φανταστική γκαλερί, οι 70 κορνίζες-πλαίσια που φιλοξενούν αποσπάσματα της ιστορίας της Agrino, ζωντανεύουν και αλληλεπιδρούν, μεταφέροντας τον θεατή από εποχή σε εποχή και εξιστορώντας τα γεγονότα, τις πρωτοπορίες και τις αξίες της μάρκας με έναν ευφάνταστο και μοντέρνο τρόπο. Η αφήγηση με παραδοσιακά τετράστιχα αλλά σύγχρονο λεκτικό, έρχεται να συμπληρώσει την πρωτότυπη εικόνα με μια γλώσσα λυρική αλλά και καθημερινή. 

Η ταινία συνολικής διάρκειας 70’’ φέρει την υπογραφή της δημιουργικής ομάδας του Λάζαρου Ευμορφία – LamaDDB, της Stefi στην παραγωγή, της Mellow στο 3D animation και του Chris Τσούνη στη σκηνοθεσία. Η καμπάνια προβάλλεται σε TV και digital. 

Η εταιρεία Agrino γιορτάζει την επέτειο των 70 χρόνων από την ίδρυση της με δράσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Μέχρι στιγμής, έχει πραγματοποιηθεί μία διήμερη εταιρική εκδήλωση στη γενέτειρα-Αγρίνιο με συμμετοχή των 200 εργαζομένων της και διακεκριμένων τοπικών παραγόντων, ενώ ακολούθησε η πρόσφατη εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη, όπου βρίσκεται η κεντρική της παραγωγική μονάδα. Το αποκορύφωμα του διημέρου αποτέλεσαν τα επίσημα εγκαίνια της νέας, υπερσύγχρονης μονάδας παραλαβής, ξήρανσης και αποθήκευσης ελληνικού ρυζιού στο Κλειδί Ημαθίας, με την παρουσία εκπρόσωπων των μέσων ενημέρωσης, της πολιτικής σκηνής, συνεργάτων από τον αγροτικό τομέα, καθώς και στελέχων της εταιρίας.

Λίγα λόγια για την εταιρεία:

Με ιστορία που κρατά 70 χρόνια, η AGRINO, αποτελεί μια από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες μάρκες στην ελληνική αγορά η οποία προσφέρει ελληνικά ρύζια, όσπρια και σνακ ρυζιού υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας. Με σταθερά ανοδική πορεία και σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα έχει καταφέρει με προσήλωση στους στόχους της να κερδίσει την πρώτη θέση στο καλάθι των καταναλωτών ήδη από τη δεκαετία του 1980. Η ποιότητα και η καινοτομία αποτελούν τις θεμελιώδεις αξίες της επιτυχημένης πορείας της AGRINO, επενδύοντας και ενισχύοντας συνεχώς την δυναμική των προϊόντων της.

Continue Reading

Trending