Connect with us

Lifestyle

7 Super Ιδέες για να μην Βαρεθείς ποτέ το Λευκό Σαλόνι σου

Οι λιτές καθαρές γραμμές και τα κλασσικά έπιπλα είναι αυτό που έχεις στο μυαλό όταν σκέφτεσαι το ιδανικό λευκό σαλόνι; Μήπως προτιμάς τις έντονες γωνίες, τα μεταλλικά στοιχεία και το μινιμαλιστικό στυλ διακόσμησης που δίνει αέρα πολυτέλειας στο χώρο σου; Ακόμα και αν το λευκό θεωρείται από πολλούς “πολυφορεμένο” και συντηρητικό για τη σύγχρονη κατοικία, υπάρχουν πολλοί τρόποι να το συνδυάσεις ώστε να μη το βαρεθείς ποτέ!

Πίστευες και εσύ ότι δεν μπορεί κανείς να διακοσμήσει ένα λευκό σαλόνι που δεν θα μοιάζει με όλα τα υπόλοιπα; Σήμερα θα σου αποδείξουμε ότι το άσπρο, εκτός του ότι έχει αμέτρητες αποχρώσεις είναι όχι μόνο πρακτικό αλλά και υπέροχο!

Λευκό Σαλόνι; 7 Φανταστικές Ιδέες που δεν θα βαρεθείς!

1. Λευκό Σαλόνι με Κίτρινες Λεπτομέρειες

Μένουμε στην Ελλάδα, πράγμα που σημαίνει ότι σχεδόν επιβάλλεται να χρησιμοποιείς φωτεινά χρώματα στη διακόσμηση του σπιτιού σου. Από τη χώρα του ήλιου δεν θα μπορούσε να λείπει φυσικά το κίτρινο. Παρόλο που ο τοίχος σε αυτό το σαλόνι είναι βαμμένος σε “σπασμένο” λευκό χρώμα, το κίτρινο δίνει αμέσως ζωηρό τόνο στο χώρο. Αν το “πολύ λευκό” σε κάνει να νιώθεις ότι σύντομα θα φορέσεις μανδύα μπορείς να “παίξεις” με χαρούμενα χρώματα σε δευτερεύοντα στοιχεία όπως είναι οι κουρτίνες, τα μαξιλάρια του καναπέ και τα ριχτάρια.

2. Glamorous Λευκό Σαλόνι

 

Γίνεται ένα λευκό σαλόνι να είναι λαμπερό; Η φωτογραφία μιλά από μόνη της. Ένας επιβλητικός γωνιακός καναπές, τα εντυπωσιακά φωτιστικά οροφής και οι αναπαυτικές δερμάτινες πολυθρόνες συνθέτουν μία πραγματικά “λαμπερή αστική όαση”. Αν θέλεις κάτι λιγότερο minimal  θα μπορούσες να κοσμήσεις το ταβάνι του σαλονιού σου μ’ έναν κρυστάλλινο πολυέλαιο που θα έκλεβε αμέσως τα βλέμματα. Για να αποφύγεις την υπερβολή προτίμησε ουδέτερους χρωματικούς τόνους στα υπόλοιπα στοιχεία του χώρου.

3. Λευκό, το χρώμα της Ισορροπίας

λευκό σαλόνι σε ρουστίκ διακόσμηση

Λατρεύεις τη ρουστίκ διακόσμηση αλλά ο χώρος σου δεν είναι τόσο ευάερος και ευήλιος, ώστε να τον “φορτώσεις” με σκούρα έπιπλα και βαριά υφάσματα; Αν δεν μπορείς να αντισταθείς στο ξύλινο τραπέζι και το δερμάτινο καναπέ, μπορείς να δημιουργήσεις οπτική ισορροπία με το λευκό. Το λευκό χρώμα θα φωτίσεις το χώρο, δίχως να κλέβει κάτι από το γενικότερο στυλ και ύφος που θέλεις να δώσεις. Γι’ αυτό λέμε άλλωστε ότι το λευκό είναι το χρώμα της ισορροπίας.

4. Λευκό & Ροζ σε Ρομαντική Διακόσμηση

Ένας αγαπημένος συνδυασμός χρωμάτων για τους λάτρεις του ρομαντικού στυλ διακόσμησης δεν είναι άλλος από το ροζ με το λευκό. Αν δεν είσαι πιστός οπαδός του ροζ μπορείς να καταφύγεις στην εναλλακτική του σομόν. Σου φαίνεται πολύ συντηρητικό; Ανέβασε την ένταση! Όσο πιο μεγάλη είναι η αντίθεση μεταξύ των χρωμάτων τόσο πιο ζωηρή διάθεση παίρνει ο χώρος.

5. Λευκό Σαλόνι με Οπτικές Αντιθέσεις

 

Το ολόλευκο σαλόνι σου σ’ έχει κουράσει; Εδώ τα πράγματα είναι πολύ απλά! Το μόνο που χρειάζεσαι είναι μερικές πινελιές χρώματος. Βλέπεις στη φωτογραφία ότι ακόμα και ένα μεγάλο φυτό εσωτερικού χώρου σε μία όμορφη γλάστρα τραβά αμέσως τα βλέμματα. Εναλλακτικά μπορείς να παίξεις με τις αντιθέσεις αλλάζοντας το ύφασμα μίας μόνο πολυθρόνας. Φαντάσου πώς θα έδειχνε το λευκό σαλόνι σου αν αντί για λευκές πολυθρόνες έβαζες γαλάζιες, μπλε σκούρες ή κίτρινες.

6. Πράσινο της Φύσης με Λευκό

 

Δεν υπάρχει κανένας συνδυασμός πιο όμορφος και αρμονικός από το λευκό με το πράσινο της φύσης. Αν δεν σου αρέσει το ολόλευκο μπορείς να προσθέσεις περισσότερα φυσικά στοιχεία στο σαλόνι σου. Αγαπημένη μας τάση είναι τα τραπέζια καθιστικού από ακατέργαστο ξύλο σε απαλές αποχρώσεις. Αν θέλεις να προσελκύσεις καλή τύχη στο χώρο σου μη διστάσεις να τον στολίσεις μ’ ένα φυτό bamboo.

Φενγκ Σούι: 8 Πράγματα που φέρνουν τύχη στο Σπίτι σου!

7. Λευκό Σαλόνι με άρωμα Ελλάδας

 

Υπάρχει συνδυασμός που να σου θυμίζει περισσότερο την Ελλάδα από το λευκό με το μπλε; Γι΄αυτό δώσαμε και τον ανάλογο τίτλο σε αυτό το σαλόνι ονομάζοντας το “λευκό σαλόνι με άρωμα Ελλάδας”. Το μπλε έχει τόσες πολλές αποχρώσεις που μπορείς πολύ εύκολα να το ενσωματώσεις στη διακόσμηση του χώρου σου. Αν φοβάσαι ότι το σκούρο μπλε θα σκοτεινιάσει το σαλόνι σου, μπορείς να κάνεις το αντίστροφο. Δηλαδή να βάψεις τον τοίχο λευκό και να επιλέξεις μπλε υφάσματα για τους καναπέδες ή τις κουρτίνες σου.

Από:Tένη Βαλεριάνου

Πηγή:douleutaras.gr

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending