Connect with us

Lifestyle

9+1 Αποτελεσματικές τεχνικές για καλύτερη διαχείριση χρόνου

Η αλήθεια είναι η μέρα έχει μόνο 24 ώρες, σε όλους μας φαίνονται πολύ
λίγες. Ωστόσο, υπάρχουν στιγμές στο τέλος της ημέρας μας, κατά τις οποίες αναρωτόμαστε
γιατί δεν έχουμε κάνει όλα όσα θα θέλαμε να είχαμε κάνει και που έχει χαθεί όλος αυτός ο
χρόνος. Ο χρόνος μας όμως, δεν είναι ένα μικρό γατάκι που μπορεί να χαθεί από μόνο του,
αλλά κάτι το οποίο οι περισσότεροι από εμάς δεν διαχειριζόμαστε σωστά.
Για αυτό τον λόγο είμαστε εδώ! Για να δούμε 9 + 1 tips για την καλύτερη διαχείριση του
χρόνο μας, τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Χρειάζεται να μάθουμε
να εστιάζουμε, στο πως να χρησιμοποιούμε τον χρόνο μας, όχι για εμάς αλλά για τους
στόχους μας, τα όνειρα μας και ό,τι άλλο θέλουμε να υλοποιήσουμε.
Ας αρχίσουμε λοιπόν:

  1. Αυτό που θέλω να θυμίζω συχνά στον εαυτό μου, είναι να μπορώ να λέω όχι στο
    καλό, για να πω ναι στο εξαιρετικό. Δηλαδή, πρέπει να θυμόμαστε πως αν και
    υπάρχουν πολλές, ίσως και συνεχής ευκαιρίες στο δρόμο μας, δεν θα προσφέρουν
    όλες το ίδιο στους στόχους μας μακροπρόθεσμα.
  2. Είναι σημαντικό να κάνω αυτό που μπορώ να κάνω πολύ καλά και όχι να
    σπαταλάω χρόνο ή ενέργεια σε καταστάσεις οι οποίες είναι χρονοβόρες και δεν
    ταιριάζουν με τα πραγματικά μας θέλω. Καλό είναι, να παραδεχθούμε πως ενώ οι
    περισσότεροι από εμάς, κάνουμε εξαιρετικά, αρκετά πράγματα, σε κάποια από
    αυτά τα οποία πρέπει να γίνουν, μπορεί να μένουμε στάσιμοι ή να μην ξέρουμε
    πως να τα χειριστούμε. Οπότε, αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να
    επικεντρωνόμαστε σε ό,τι είναι απόλυτα συνυφασμένο με τα δικά μας θέλω και τις
    δικές μας ικανότητες.
  3. Λίστες, λίστες, λίστες. Αυτό ακούγεται επικίνδυνο γιατί από εκεί που έχουμε όλη
    την καλή διάθεση να γλυτώσουμε χρόνο, καταλήγουμε στο να χάσουμε αρκετό από
    τον χρόνο μας, κάνοντας λίστες. Όμως, η μία λίστα που πρέπει να κάνουμε είναι
    εκείνη η οποία θα μας βοηθήσει να αναγνωρίσουμε συνειδητά, τους βασικότερους
    παράγοντες που συμβάλουν στην σπατάλη του χρόνου μας.
  4. Τακτοποιούμε τις εκκρεμότητες μας. Αυτό δεν αφορά μόνο τις επαγγελματικές.
    Ακόμα και μια υπόσχεση που δεν τηρήθηκε, είναι μία ανοιχτή εκκρεμότητα.
    Πράγματα στο σπίτι μας που θέλουν ξεκαθάρισμα, είναι μια εκκρεμότητα. Όσο πιο
    γρήγορα αποδεσμευόμαστε από την κάθε μία, τόσο πιο εύκολα μπορούμε να
    επικεντρωθούμε στους στόχους μας και στα ουσιαστικά για εμάς θέματα,
    συγκεντρωμένοι και αποτελεσματικοί, χωρίς αναστατώσεις και καθυστερήσεις.
  5. Εστιάζω μόνο σε όσα προσπαθώ να καταφέρω. Απλό. Κατανοητό. Ίσως και το πιο
    δύσκολο πράγμα που πρέπει να θυμίζουμε συχνά στον εαυτό μας.
  6. Μαθαίνω να εστιάζω στην απόδοση και όχι την απασχόληση. Οι περισσότεροι
    έχουμε μάθει στην λογική της ρουτίνας. Δουλεύω τόσες ώρες γιατί έτσι πρέπει, είτε
    αποδίδω είτε όχι. Για να πετύχουμε αυτά που θέλουμε χρειάζεται να μάθουμε να
    δουλεύουμε με στόχο τη μέγιστη και μόνο απόδοση. Χωρίς περιορισμούς και
    προκαταλήψεις.
  7. Κάνουμε επιλογές με ολιστική προσέγγιση. Δηλαδή, αυτό που επιλέγω να κάνω,
    έχει θετικές συνέπειες για μένα και για τους άλλους ανθρώπους.
  8. Θέτω μετρήσιμους στόχους που μπορώ να επιτύχω. Πόσες φορές ξεκινάμε να
    κάνουμε κάτι και θέλουμε να καταφέρουμε το τελικό αποτέλεσμα άμεσα; Ας
    καταλάβουμε ότι μία επιτυχία, είτε μεγάλη, είτε μικρή, βασίζεται σε μια σειρά
    στόχους τους οποίους καταφέρνουμε σταδιακά, «χτίζοντάς τους» μέχρι το τελικό
    αποτέλεσμα.
  9. Για να εξοικονομήσετε χρόνο στη ζωή σας και να δώσετε αξία στα χρόνια σας, θα
    πρέπει να αντιληφθείτε ότι το πιο φθηνό προϊόν σήμερα, είναι οι συμβουλές και οι
    απόψεις των άλλων για τη δική σας ζωή. Σημαντικό είναι, για να μην χάνεται τον
    πολύτιμο, δικό σας χρόνο, να ρωτάτε συχνά τον εαυτό σας, «τι θέλω εγώ να είμαι;»

    Αυτή η απάντηση θα σας καθοδηγήσει στις σωστές αποφάσεις!

    +1: Για να αξιοποιούμε το χρόνο μας σωστά, είναι απαραίτητο να φύγουμε μακριά από
    τους τοξικούς ανθρώπους και τις δραστηριότητες που καταναλώνουν την ενέργειά
    μας αποπροσανατολίζοντάς μας από τους στόχους μας. Τα τοξικά άτομα και οι μη
    κατάλληλες επιλογές μας, μας κάνουν να νιώθουμε κουρασμένοι, μας ταλαιπωρούν
    συναισθηματικά και πολλές φορές βάζουν εμπόδια, σε ζωτικούς για την εξέλιξη μας
    τομείς.

Αυτά λοιπόν είναι τα 9+1 tips μας για καλύτερη διαχείριση του χρόνου στην ζωή μας.
Οι συμβουλές μας φυσικά, δεν είναι μία συνταγή για άμεση επιτυχία και αλλαγή, αλλά
κάποια πρακτικά βήματα που μπορούμε να εφαρμόσουμε άμεσα και να μας
βοηθήσουν μακροπρόθεσμα.
Μπορεί να είπαμε ότι οι πολλές λίστες είναι χρονοβόρες, αλλά η δική μας λίστα, είναι
μία από εκείνες που χρειάζεστε για να αξιοποιείται σωστά τον χρόνο σας!

Από: Χατζή Σκευοφύλακα
Business Mentor: hatzifilax

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending