Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Αφροδίτη Κράβαρη «Άλμα…Στα Ασφαλιστικά»

Το έντονο γέλιο της κατακλύζει το χώρο. 

Η αύρα της είναι τόσο θετική που θαρρείς πως έχει το κοκκαλάκι της νυχτερίδας. 

Σε τραβάει δίπλα της σα μαγνήτης.

Αν και είναι ο digital ανθρωπός σου, εκείνη συνεχίζει να γράφει με μολύβι και χαρτί σε κόλλες τετραδίου και κρατάει σημειώσεις με καλλιτεχνικά γράμματα σα να ζει σε άλλη εποχή.

Το κινητό της το βάζει στο αθόρυβο μόλις καθίσεις να της μιλήσεις για δουλειά.

Σε κοιτάει πάντα στα μάτια και δε θα διστάσει στιγμή να σου πει ευθαρσώς αυτό που σκέφτεται.

Η Αφροδίτη Κράβαρη είναι το κορίτσι που θα σου στήσει επικοινωνιολογικά μια ολόκληρη καμπάνια, θα σχεδιάσει τα μηνύματά σου, θα γράψει τους λόγους σου, θα σου «τρέξει» τα socialmedia, θα ασχοληθεί με τα εικαστικά…μέχρι και με το ντύσιμο και το στήσιμό σου ανά εκδήλωση.

Άφησε  πίσω το epixeiro.gr & κάνει το άλμα μπαίνοντας σε αχαρτογράφητα νερά.

Ως PR & Brand Communications στο IFAAcademy, μου μιλάει με πάθος για το νέο αυτό ξεκίνημα κι αν μέχρι χθες δε γνώριζε τίποτα περί ασφαλιστικών, αν την ακούσεις θαρρείς πως ασχολείται χρόνια.

 

Πες μου με απλά λόγια τι είναι το IFAAcademy.

Α.Κ: Το IFAAcademy είναι ένας εκπαιδευτικός και ερευνητικός οργανισμός εξειδικευμένος στην εκπαίδευση ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών συμβούλων. Στην ουσία του, στοχεύει στον επανασχεδιασμό και την αναβάθμιση της εικόνας και του ρόλου του ασφαλιστικού συμβούλου. Δε ξέρω αν μπορώ να στο πω με απλούστερα λόγια, αλλά τα καινοτόμα software του εντοπίζουν όλους τους ασφαλίσιμους κινδύνους είτε πρόκειται για φυσικό πρόσωπο ή για επιχείρηση, τους μετράνε με επιστημονικό τρόπο αξιοποιώντας ταυτόχρονα και στατιστικά δεδομένα και από αυτή τη μέτρηση προκύπτει η προτεραιοποίηση & ποσοτικοποίηση των κινδύνων. Έτσι κάθε οικογένεια & επιχείρηση γνωρίζει το risk profile της & πώς μπορεί να αντιμετωπίσει τους κινδύνους αξιοποιώντας τα εργαλεία της ασφάλισης. Με αυτό τον τρόπο το budget κατευθύνεται αποτελεσματικά και επιστημονικά στους σημαντικότερους κινδύνους κι όχι μόνο σε αυτά που ήταν στο παρελθόν γνωστά.

Τι σχέση έχεις με τον ασφαλιστικό θεσμό;

Α.Κ: Καμία. Αυτό είναι το πιο γοητευτικό κομμάτι. Ο ορίζοντας που ανοίγεται μπροστά σου σε κατευθύνσεις που δεν είχες φανταστεί, που δεν ενδιαφερόσουν και που πίστευες πως είναι πολύ έξω από σένα. Τα τελευταία χρόνια έχω μάθει πως η ζωή είναι απίστευτα δυναμική, αλλάζει, μεταμορφώνεται και σε παίρνει μαζί της για να σε πάει εκεί που πρέπει να είσαι. Αυτό που στο παρελθόν δεν υπήρχε στο μυαλό μου ως πιθανότητα, τώρα απασχολεί όλο το είναι και το χρόνο μου. Έμαθα ως τώρα για τον ασφαλιστικό θεσμό πως είναι ένας από τους σημαντικότερους & πολυπληθείς κλάδους με τεράστια δυναμική. Αυτό που προσπαθεί να αλλάξει το Academy είναι η παγιωμένη αντίληψη που έχει ο πολίτης για τον ασφαλιστικό σύμβουλο ως πωλητή με μεθοδολογίες βασισμένες στο Risk Management & τη νευροβιολογία. Αν το καλοσκεφτείς, το να εκπαιδεύσεις έναν εν ενεργεία ασφαλιστικό σύμβουλο και να τον μετατρέψεις -δίνοντάς του πιστοποίηση- σε Insurable Risk Manager, είναι πρωτοπορία. Το να κατανοηθεί η ανάγκη αυτή είναι ακόμα σε εμβρυακό στάδιο, αλλά οι πρώτοι που θα ανοίξουν το δρόμο θα είναι κι εκείνοι που θα αλλάξουν το θεσμό. Σπας το status quo & αυτό για μένα είναι τεράστια πρόκληση.

Ποια είναι η στρατηγική σου για το brand του IFAAcademy;

Α.Κ: Εξωστρέφεια. Εξωστρέφεια. Εξωστρέφεια. Μια επαναστατική ιδέα που μπορεί να αλλάξει εξ’ ολοκλήρου ένα θεσμό και να τον οδηγήσει σε μια νέα εποχή, χρειάζεται ως επί το πλείστον διεθνή αναγνωρισιμότητα. Μέλημά μου είναι μέσω του digital να εκμεταλλευτούμε όλες τις τεχνολογίες, όπου σε συνδυασμό με την πολύ καλή ποιότητα υπηρεσιών θα οδηγήσει στο να μαθευτεί το Academy σε κάθε ενδιαφερόμενο. Επειδή όμως πρόκειται για έναν εκπαιδευτικό οργανισμό, χρειάζεται να δοθεί ιδιαίτερη μνεία στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών εκπαίδευσης γιατί ο ενήλικας επαγγελματίας που επιλέγει να δώσει τα χρήματά του για επιπλέον προσωπική εκπαίδευση και εξειδίκευση, αναμένει από σένα αξιοπιστία, συνέπεια και ποιότητα. Αυτό επικοινωνιολογικά είναι δύσκολο να διαδοθεί στον κόσμο γι’ αυτό και προσωπικά θα ήθελα να μιλούν οι απόφοιτοι για το Academy κι όχι εμείς οι ίδιοι. Το Word of Mouth είναι εκείνο που στο τέλος της μέρας σε κατατάσσει ανάμεσα σε αυτούς που αξίζει να παραμείνουν ή όχι.

Μέρος της δουλειάς σου είναι η κριτική: να «διορθώνεις» τους άλλους, να προωθείς τα δυνατά τους σημεία και να αντιμετωπίζεις με επιδέξιο τρόπο τα προβλήματά τους. Τι γίνεται με την αυτοκριτική σου όμως;

Α.Κ: Είμαι πολύ αυστηρή. Δε νομίζω να υπάρχει πιο αυτοκαταστροφικό άτομο από μένα. Είμαι ικανή να τιμωρήσω τόσο πολύ τον εαυτό μου μέχρι να μην υπάρχει περιθώριο για κάτι άλλο. Έτσι είμαι και στη δουλειά μου. Μερικές φορές κοιτάζω πράγματα που έχω κάνει και δε μου αρέσουν καθόλου. Λέω στον εαυτό μου θα κάτσεις εδώ μέχρι να γίνει τέλειο. Δε θα κοιμηθείς αν δεν τελειώσει. Δε θα καταπιαστείς με τίποτα άλλο μέχρι να νιώθεις περήφανη γι’ αυτό που παρέδωσες. Μέσα μου ξέρω καλά πως αν είχα περισσότερο χρόνο και καλύτερες συνθήκες θα έδινα πολύ καλύτερα αποτελέσματα γενικά. Ούτως η άλλως η δουλειά μου χρειάζεται έμπνευση, δημιουργικότητα και φαντασία. Δε βάζεις ένα κέρμα στο μηχάνημα και σου κατεβάζει παραδοτέο, ούτε γυρνάς ένα διακόπτη και έχεις έτοιμο στο mail σου ένα ολόκληρο άρθρο. Υπάρχουν φορές που είμαι χείμαρρος &ασταμάτητη, υπάρχουν κι άλλες όμως που κάνω κάτι αναγκαστικά γιατί απλά πρέπει να γίνει. Επομένως, η αυτοκριτική μου είναι μεγάλη, επίπονη και στηρίζεται σε πολύ μεγάλη πειθαρχία.

Είσαι χωρίς αμφιβολία από τα πιο δημοφιλή κορίτσια στα social media & σε γνωρίζει αρκετός κόσμος λόγω της δουλειάς σου. Έχεις προφίλ σχεδόν σε όλες τις πλατφόρμες, τις οποίες διατηρείς ενεργότατες. Σχεδιάζεις από πριν όσα αναρτάς; Πόσο πολύ προσέχεις όσα γράφεις;

Α.Κ: Από παιδί έχω ένα έμφυτο ταλέντο οτιδήποτε γράφω να είναι εξαρχής προσεγμένο. Έχω μια έμφυτη τάση στη γραφή κάθε είδους είτε αυτό είναι ένα μήνυμα, μια έκθεση, ένα άρθρο, ένα τραγούδι, ένα βιβλίο. Έχω μια ασταμάτητη ροή που κατά μαγικό τρόπο ενώνει ομοιόμορφα τις λέξεις, σχηματίζει νόημα και εκπέμπει συναίσθημα. Θυμώνω αν χρειαστεί να διορθώσω κείμενά μου. Δε σκέφτομαι ποτέ από πριν τι θα γράψω. Και στις ομιλίες και στα status μου είμαι αυθόρμητη, ειλικρινής, άμεση και συναισθηματική κι αυτό πιστεύω εκτιμάται. Διατηρώ ενεργά τα προφίλ γιατί δε γίνεται να πρεσβεύεις την επικοινωνία χωρίς να επικοινωνείς με τον κόσμο. Η αλήθεια είναι πως θα ήθελα να είναι περισσότεροι αυτοί που αλληλεπιδρούν μαζί μου, ακόμα κι αν υπάρχει διαφωνία. Λόγω δουλειάς γνωρίζω αν ένα status μου πυροδοτήσει σχόλια, αλλά μου αρέσει πολύ αυτό γιατί είμαι εκ φύσεως προκλητική και θέλω να υπάρχει διάδραση είτε μιλάμε για γραπτό λόγο είτε για προφορικό σε live επαφή με το κοινό.

Έχω παρατηρήσει πως θυμώνεις με τη μη ορθή χρήση της ελληνικής γλώσσας. Τι είναι αυτό που σε θυμώνει και γιατί;

Α.Κ: Ισχύει. Γνωρίζω 4 γλώσσες, αλλά δε συγκρίνω καμιά με τα ελληνικά. Ο πλούτος της γλώσσας μας είναι αξεπέραστος. Εκνευρίζομαι πολύ με την ορθογραφία, την παθητική φωνή στα ρήματα, με το πότε και αν βάζουμε “ν” στα άρθρα, με τη σύνταξη… Δε θυμώνω με τους ανθρώπους που δε μπόρεσαν ή δεν είχαν μια επαρκή εκπαίδευση. Θυμώνω με τους αυτοαποκαλούμενους διδάκτορες που δε μπορούν να γράψουν μια σωστά ορθογραφημένη λέξη. Θυμώνω και με την υπεραπλούστευση της νέας ελληνικής. Μου χτυπάς ευαίσθητη χορδή. Κάνω πολύ συχνά καυγάδες για αυτό το ζήτημα. Έχω εκπαιδεύσει πολλά άτομα (φοιτητές, εκκολαπτόμενους δημοσιογράφους ακόμα και ήδη επαγγελματίες) στη δημιουργία περιεχομένου, στο τι αρέσει στον κόσμο, στους «πιασάρικους» τίτλους, στην εύρεση πρωτότυπων λέξεων κτλ. Θέλω αν το παίζεις μάγκας, να είσαι κιόλας. Να μου το δείχνεις στα γραπτά σου. Δε μπορεί να είσαι δάσκαλος και να διορθώνω την ορθογραφία στα κείμενά σου. Απλά δε γίνεται. Δε θα δεις ποτέ ανορθόγραφο post ή άρθρο μου & αν αυτό συμβεί θα ζητήσω εντίμως δημόσια συγγνώμη.

Η επικοινωνία είναι ταλέντο;

Α.Κ: Ναι, μεγάλο! Η άνεσή σου, ο τρόπος που θα σταθείς, θα δώσεις και θα σφίξεις το χέρι σου για χειραψία, η γλώσσα του σώματός σου, η ματιά σου, το χαμόγελό σου, οι λέξεις που θα χρησιμοποιήσεις, η αύρα σου στο χώρο, το σωστό μήνυμα τη σωστή στιγμή στον κατάλληλο παραλήπτη, όλα είναι ταλέντο. Όσα και να διαβάσεις περί επικοινωνίας και μεταφορά προφορικών ή γραπτών μηνυμάτων, δε θα μάθεις τίποτα αν δεν είσαι «φτιαγμένος» να «αγγίζεις» το συνομιλητή σου με το είναι σου. Δια ζώσης μπορεί να γίνει με τα μάτια σου, την κίνηση των χεριών σου, τον τόνο της φωνής σου ή το ύφος σου.

Πόσο εύκολος είναι όμως ο γραπτός λόγος ή ακόμα και η σιωπή σου; Έχω μάθει πως στη σιωπή ακούς τα δυνατότερα μηνύματα. Η γλώσσα του σώματος δεν κάνει ποτέ λάθη. Ξέρω πολλούς που έχουν πολλές γνώσεις περί επικοινωνίας, αλλά αν τους βάλεις στο stage να πουν δυο λόγια κομπιάζουν, χάνουν τα λόγια τους, τρέμουν ολόκληροι. Η ουσία είναι να νιώθεις πως αυτή η επικοινωνία είναι φυσική επέκταση του εαυτού σου. Άρα, ναι, η επικοινωνία είναι ταλέντο.

Το ντύσιμο είναι επικοινωνία; Τι θα φορούσες σε μια δεξίωση;

Α.Κ: Προφανώς! Είναι επικοινωνία και χροιά προσωπικότητας. Κάθε χρώμα και στυλ επιλογής αντικατοπτρίζει τη διάθεσητης μέρας, τις διαθέσεις μας απέναντι στον άλλο, την προσωπικότητά μας και την περίσταση στην οποία καλούμαστε να παρευρεθούμε. Σε συνδυασμό με τη γλώσσα του σώματος, εκπέμπει επικοινωνιολογικά πολλά μηνύματα. Σε μια δεξίωση θα φορούσα κάτασπρο κοστούμι με γιλέκο/παντελόνι ή πολύ μακρύ επίσημο μαύρο στράπλες φόρεμα.

 

Πόσες πόρτες σου έχει ανοίξει το γεγονός πως είσαι μια εντυπωσιακή γυναίκα;

Α.Κ: Θα σου πω. Kαμιά πόρτα επαγγελματικά δεν ανοίγει έτσι…κι αν άνοιγε, θα έκλεινε σύντομα αν δεν ήμουν σωστή επαγγελματίας. Κανείς δε σε βάζει στην επιχείρησή του γιατί είσαι ωραίος- εκτός αν είσαι μοντέλο κι εκείνος έχει πρακτορείο μοντέλων. Η επιλογή ενός συνεργάτη πρέπει να πληροί πολλές προδιαγραφές βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα γιατί αντιπροσωπεύει την επιχείρηση & την εικόνα σου. Η εμφάνιση μπορεί να βοηθήσει ανά περιπτώσεις ανάλογα το επάγγελμα, αλλά δεν είναι στοιχείο για να παρθεί απόφαση πρόσληψης. Υπάρχουν περιπτώσεις που με προσεγγίζουν με πρόσχημα τα επαγγελματικά, αλλά οι περιπτώσεις αυτές μπαίνουν με το καλημέρα στα Trash.

Έχεις φοβηθεί ποτέ μη χάσεις τη δουλειά σου;

Α.Κ:  Έχω ευχηθεί να μην τελειώσει κάποια συνεργασία γιατί γουστάρω τόσο πολύ την ιδέα, τους ανθρώπους, το κλίμα και τα λεφτά. Αλλά ποτέ δε φοβήθηκα μη χάσω τη δουλειά μου. Αν κοιτάξω πίσω, ίσως να το έχω προκαλέσει κιόλας γιατί θεώρησα πως το συγκεκριμένο κεφάλαιο έχει κλείσει, έχει κάνει τον κύκλο του, όλες οι πλευρές έχουν δώσει το καλύτερο που μπορούσαν, επομένως κοιτάμε μόνο μπροστά. Θέλω να διατηρώ καλές σχέσεις με όλους όσους έχω συνεργαστεί γιατί θεωρώ πως δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα. Να φανταστείς έχω ζητήσει από άνθρωπο να με απολύσει γιατί δεν του κάνω. Άλλα ήθελα εγώ, άλλα εκείνος- είχαμε διαφορετική οπτική. Δεν είναι κακό να έχεις άλλη οπτική, διαφορετικά όλοι θα ήμασταν ίδιοι. Κακό είναι κάποιος να προσπαθεί να σε αλλάξει και να σου επιβάλλει αυτό που θέλει ο ίδιος. Θέλω εκεί που βρίσκομαι να γουστάρουμε όλοι μαζί, να περνάμε καλά, να υπάρχει εμπιστοσύνη, αμοιβαία έμπρακτη εκτίμηση και να προχωράμε μπροστά βάζοντας μεγάλους στόχους. Δε μ’ αρέσουν οι μετριότητες. Αν δεν είμαι πολύ καλά εκεί που είμαι, δε θέλω να είμαι. Και ως γνωστό, δεν είμαι δέντρο, άρα κινούμαι, άρα προχωρώ.

Τι ρόλο έχει παίξει η τύχη στη μέχρι σήμερα επαγγελματική σου πορεία;

Α.Κ: Μηδενική. Με την τύχη δεν ήμασταν ποτέ φίλες. Εκείνη ήθελε να μπει στο δρόμο μου κι εγώ δεν την έχω αφήσει ποτέ. Δε ξέρω αν πιστεύω στη τύχη. Έχω δει ανθρώπους στο δρόμο μου που χωρίς κόπο, προσπάθεια ή θέληση, έχουν πράγματα για τα οποία άλλοι μπορεί να παλεύουν μια ζωή. Δε χρειάστηκε να παλέψουν για τίποτα. Από αυτή την άποψη, θα μπορούσα να πιστέψω στην τύχη. Πιστεύω όμως στη δύναμη του μυαλού του ανθρώπου & στο κάρμα. Είναι λίγο μπερδεμένο όλο αυτό. Θεωρώ πως αν είναι να συμβεί κάτι, είτε το αποφύγεις, είτε το καθυστερήσεις, είτε το αμελήσεις, θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου και με τρόπο περίεργο και ανατρεπτικό θα γίνει. Ίσως και όλες σου οι κινήσεις (οι αναβλητικότητές σου, οι καθυστερήσεις, τα προβλήματα, οι αποφάσεις σου) να οδεύουν ασυνείδητα στο να γίνει. Καθετί συμβαίνει για συγκεκριμένο λόγο που πάντα σε οδηγεί σε αυτό που είναι γραμμένο να συμβεί…συν Αθηνά και χείρα κίνει βέβαια. Ανοίγεις μεγάλη συζήτηση τώρα. Αν εγώ είναι γραμμένο να παραμείνω μια ταπεινή επικοινωνιολόγος, όσο κι αν προσπαθήσω, όσους κι αν γνωρίσω, όσες επαφές κι αν κάνω, σε όσες ομιλίες κι αν μιλήσω, όση έκθεση κι αν μου κάνετε, δε θα γίνω ποτέ εξώφυλλο στους Times ή εκατομμυριούχος στη λίστα με τις ισχυρότερες γυναίκες στον κόσμο. Είναι ένα αστείο παράδειγμα αλλά περιγράφει επακριβώς αυτό που θέλω να πω σχετικά με το κάρμα. Κάποια πράγματα είναι γραφτό ή όχι να γίνουν. Σαν το παρελθόν να σε προετοιμάζει για να συναντηθείς με το μέλλον σου.

Είσαι ελεγκτική;

Α.Κ: Ναι πάρα πολύ, ο,τιδήποτε θέλει η ψυχή μου δε μπορώ να το αφήσω στην τύχη.

Θα ασχοληθείς ποτέ με την πολιτική ή τα κοινά;

Α.Κ: Είχα κάνει κάποιες απόπειρες παλιότερα, αλλά η απάντηση είναι όχι. Δε θέλω να ασχοληθώ με την πολιτική γιατί εκνευρίζομαι αφάνταστα. Γι’ αυτό το λόγο δεν αναλαμβάνω ως πελάτες πολιτικά πρόσωπα αν και έχω μεγάλο ταλέντο στην πολιτική επικοινωνία. Δε μου ταιριάζει. Περισσότερο κακό θα έκανα παρά καλό στα πρόσωπα αυτά και φυσικά στον εαυτό μου αν το αποφάσιζα, καθώς είμαι απόλυτα εριστική και πολύ κουρασμένη να βλέπω αυτόν τον τόπο να χάνεται στα αζήτητα εξαιτίας ανύπαρκτων και ανεπαρκών προσώπων να κυβερνήσουν.

Επιτυχία ή λεφτά;

Α.Κ: Επιτυχία.

Με τι χαλαρώνεις;

Α.Κ: Με χαλαρώνουν οι άνθρωποι μου, η φωτογραφία, ένα καλό βιβλίο, η οδήγηση, η κολύμβηση, το τζάκι, ένα καλό κρασί και τα ταξίδια (περιπετειώδη ή χαλάρωσης) ώστε να αλλάζω παραστάσεις.

Οικογένεια ή καριέρα;

Α.Κ: Είμαι γυναίκα. Μπορώ τα πάντα ταυτόχρονα και αποτελεσματικά! Όταν έρθει η ώρα, αν το θέλω πραγματικά, όλα θα λειτουργούν ρολόι.

Άντρες ή γυναίκες συνεργάτες;

Α.Κ: Άντρες.

Μπροστά ή πίσω από τα φώτα;

Α.Κ: Και τα δύο, ανάλογα τη συνθήκη.

Έκθεση ή privacy στην προσωπική ζωή στα socialmedia;

Α.Κ: Privacy κατηγορηματικά! Δεν έχω ανακοινώσει ποτέ δημόσια  κάτι απ’ την προσωπική μου ζωή, επομένως όταν θα το κάνω σημαίνει αφενός πως θα έχω κάτι σημαντικό να πω& αφετέρου πως θα είμαι απόλυτα σίγουρη για την απόφασή μου. Δε θα δεις ποτέ στα προφίλ μου έκθεση προσωπικών στιγμών μου, εκτός από στιγμές με φίλους.

Ποια είναι η υψηλότερη θέση που σου έχει προσφερθεί μέχρι σήμερα;

Α.Κ: GeneralManager.

Πως τραβάει κάποιος την προσοχή σου επαγγελματικά;

Α.Κ: Δύσκολα. Ξεσκαρτάρω μέσα στην πρώτη βδομάδα επικοινωνίας τα άτομα με τα οποία μπορώ να μιλήσω και να συνεννοηθώ. Υπάρχει μεγάλη ένδεια επικοινωνίας. Εκτιμώ πολύ τη συνέπεια στα λόγια και στις πράξεις, επομένως για να έχεις την προσοχή μου θα πρέπει να είσαι επαγγελματίας. Εκνευρίζομαι απίστευτα αν μου ακυρώσεις ραντεβού ή αν δεν τηρείς χρονοδιαγράμματα. Σε θεωρώ αναξιόπιστο και έχεις βλάψει την εικόνα σου απέναντι μου πριν καν συνεργαστούμε.

Ποια είναι η καλύτερη κατηγορία πελατών σου;

Α: Celebrities, coaches, εκπαιδευτικοίφορείς&retailbrands

Γιατί δεν έχεις τη δική σου επιχείρηση ως σήμερα; Έχεις όλη τη γνώση & τα προσόντα, όλο το «πακέτο» που λέμε στην αγορά.

Α.Κ: Μόνος σου δεν πας ούτε στον παράδεισο. Η επιτυχία μιας επιχείρησης είναι οι άνθρωποι της. Το φιλότιμο, το μεράκι τους και η αγάπη τους για αυτό που κάνουν. Είναι δύσκολο να βρεις το συνοδοιπόρο που θα πω ότι θα κλείσω τα μάτια και θα του εμπιστευτώ το όραμα και τα όνειρά μου. Δεν αποκλείω τίποτα όμως. Δε ξέρεις τι σου επιφυλάσσει το μέλλον, αν και όπως σου προείπα δεν αφήνω τα πράγματα στην τύχη!

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | First Cold Brew (Μάνος Αποστολόπουλος)

Μια παρέα τριών φίλων ο Νίκος Θεοδωρής, ο Φώτης Σπίνος και ο Μάνος Αποστολόπουλος με πολύ πάθος, γνώση, εμπειρία προσπαθούσαν από πάντα να προσφέρουν στους πελάτες τους την καλύτερη δυνατή γεύση του καφέ. Έτσι, ξεκίνησαν το εγχείρημά τους να δημιουργήσουν έναν ποιοτικό εμφιαλωμένο καφέ που μπορείς να καταναλωθεί οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε στιγμή.

Κύριε Αποστολόπουλε Μάνο, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Οι σπουδές μου ήταν στον τομέα της πληροφορικής, οι οποίες όμως δεν ολοκληρώθηκαν καθώς εκείνο τον καιρό προτίμησα να εργαστώ, αργότερα δεν υπήρχε ο χρόνος και ιδίως η διάθεση να τις συνεχίσω. Παρ όλα αυτά, το γεγονός πως δεν σπούδασα δεν με απέτρεψε να κάνω τα βήματα που ήθελα. Ομοίως οι συνεταίροι μου σπούδασαν σε διαφορετικά πεδία, όπως η ψυχολογία και η μηχανική αυτοκινήτων.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Και οι τρεις μας εργαστήκαμε από πολύ νωρίς στον χώρο της εστίασης και στον καφέ, στην πορεία καθώς εξειδικευτήκαμε με αφοσίωση μας στο να σερβίρουμε τον καλύτερο καφέ παντού και πάντα. Προσωπικά ασχολήθηκα με το κομμάτι της κρύας εκχύλισης το 2013 και ανέπτυξα τις γνώσεις μου σε αυτή την μέθοδο. Έξι χρόνια αργότερα, είδα ότι υπήρχε μεγάλο κενό στην ελληνική αγορά και ειδικά στα ποιοτικά  εμφιαλωμένα προϊόντα καφέ, καθώς μέχρι τότε υπήρχαν μόνο παρασκευάσματα καφέ με γάλα συντηρητικά και ζάχαρη. Όταν έγινε η πρόταση από τον Φώτη να κάνουμε την δική μας επιχείρηση, πρότεινα να κάνουμε την First Cold Brew δηλαδή την πρώτη και την μοναδική ελληνική εταιρεία παραγωγής εμφιαλωμένων καφέδων κρύας εκχύλισης.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Οι συμβουλές που έχουμε πλέον είναι αναρίθμητες, αρχικά σε πρακτικά κομμάτια και διαδικασίες, δεν θα σταθώ όμως σε αυτές.

Αυτό που πρέπει να κάνει ένας άνθρωπος που θέλει να ξεκινήσει κάτι δικό του, είναι αρχικά να διαλέξει με σύνεση τους ανθρώπους που θα ξεκινήσει την κοινή αυτή πορεία, να μοιράζετε τις ιδέες του και να μην φοβάται ότι θα τις κλέψουν γιατί δεν είναι η ιδέα το ζήτημα αλλά η ομάδα που την κάνει πραγματικότητα και τέλος να έχει πίστη στο εγχείρημα και υπομονή.


Ποια είναι η πολιτική σας ως προς την βιώσιμη παραγωγή και την κοινωνική ευθύνη;

Προσπαθούμε ιδιαίτερα να μην σπαταλάμε άσκοπα ενέργεια. Σε αυτό βοηθάει και η κρύα εκχύλιση καθώς χρειάζονται λιγότεροι πόροι για να την παραγωγή μας, οπότε θα έλεγε κανείς ότι είναι ένας πιο «πράσινος» καφές, παράλληλα επιλέγουμε συσκευασίες οι οποίες ανακυκλώνονται και σε κάθε μας στάδιο έχουμε ελαχιστοποιήσει τις φύρες. Το υπόλειμμα του καφέ το πετάμε σε καφέ κάδους για οργανικά απορρίμματα και παράλληλα συνεργαζόμαστε με διάφορες εταιρείες που μπορούν να το επαναχρησιμοποιήσουν, όπως για καλλυντικά σαπούνια και οργανικά λιπάσματα.  


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Πρωτοπορία, καινοτομία και αφοσίωση για αυτό που κάνουμε,

Να συνεχίσουμε με την ίδια αγάπη γιατί πιστεύουμε ότι αξίζει.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;

Στα σχέδια μας είναι να ξεκινήσουμε τις εξαγωγές, για να γίνει όμως αυτό πρέπει πρώτα να αναπτύξουμε επιπλέον την μονάδα παραγωγής.

Θα θέλαμε επίσης να μπορούμε να προσλάβουμε επιπλέον προσωπικό και να γίνει η εταιρεία μας, ένας σταθμός ζωής για περισσότερους ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο πάθος.

Μάνος Αποστολόπουλος

Συνιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος του First Cold Brew


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα

Το “Naughty Dogs” είναι μια εταιρεία που προέκυψε μέσα από τις φυλακές όσο οι ιδρύτριες της Αντρέα και Κική έμαθαν να δημιουργούν κρέμες και άλλα προϊόντα καλλωπισμού από συνταγές που μοιράζονταν. Πρόκειται για μια επιχείρηση που έχει ως στόχο να προσφέρει αξέχαστα αρώματα μέσα από ποικίλα προϊόντα που κάθονται πάνω στο σώμα με αγάπη και σεβασμό.

Κυρία Κική και κυρία Αντρέα, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Κική: Έχω σπουδάσει ηθοποιός σε δημόσιο ΙΕΚ. Η επαγγελματική μου πορεία μέχρι στιγμής ξεκινάει από το δημοτικό, όπου αγόραζα ζελεδάκια από το σούπερ μάρκετ και τα πουλούσα ακριβότερα σε
μικρές συσκευασίες στους συμμαθητές μου. Έπειτα αναβάθμισα τη δραστηριότητα μου με αξεσουάρ από χάντρες που τα έφτιαχνα μόνη μου σπίτι και τα εμπορευόμουν. Με τα λεφτά που έβγαλα αγόρασα λάπτοπ στο οποίο έγραφα CD τα οποία πουλούσα στους συμμαθητές μου . Έπειτα στην Αθήνα δούλευα ως σερβιτόρα και παράλληλα πουλούσα τσαντάκια. Λέγοντας αστείες ιστορίες από τη
δουλειά μου ως σερβιτόρα έγινα γνωστή , κατάφερα να κάνω επιτυχημένες παραστάσεις και να βγάζω χρήματα με αυτόν τον τρόπο. Ύστερα αφού μάζεψα κάποια χρήματα αποφάσισα να τα επενδύσω ανοίγοντας το naughty dogs με την καλή μου φίλη Αντρέα.


Αντρέα: Έχω σπουδάσει χημικός. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Ρουμάνια. Στα 26 μου αποφάσισα να μεταναστεύσω στην Ελλάδα για να κάνω κάτι καλύτερο για μένα. Η προσαρμογή μου και η επαγγελματική μου πορεία ήταν δύσκολη,δουλεύοντας αρκετά χρόνια στην εστίαση και παράλληλα
μεγαλώνοντας ένα παιδί μόνη μου. Καταλήξαμε σε αυτήν την επιχείρηση με την κολλητή μου φίλη Κική.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Επιλέξαμε μαζί με την φίλη μου Κική να ξεκινήσουμε αυτή την επιχείρηση από την επιθυμία μας για ανεξαρτησία. Πάντα θέλαμε να δημιουργήσουμε μια «οικογένεια» την οποία τελικά δημιουργήσαμε, με τα άτομα που εμείς επιλέξαμε να είναι κοντά μας σε αυτό το ταξείδι. Λόγω της δύσκολης επαγγελματικής μας πορείας ήταν ανάγκη να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον που απευθύνεται κυρίως στις γυναίκες.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Να ρισκάρουν , και να γνωρίζουν ότι δεν υπάρχουν ήττες, παρά μόνο μαθήματα.
Μην κάνετε κάτι εφήμερο αλλά χτίστε τη δική σας ιστορία!


Ποια η έμπνευση πίσω από το ιδιαίτερο design και τις ιδιαίτερες ονομασίες των προϊόντων σας;

Καθημερινά παρατηρούμε την ανάγκη του κόσμου να εκφραστεί ελεύθερα. Η ιδέα
μας ήταν αφού όλοι τα σκεφτόμαστε από μέσα μας, γιατί να μη τα βγάλουμε προς
τα έξω;

Οι ονομασίες των προϊόντων δείχνουν και την άποψη μας για τη ζωή, δεν
χρειάζεται να την παίρνουμε στα σοβαρά , όλα εμπεριέχουν χιούμορ μέσα τους, αν
έχει κανείς τα μάτια να το δει. Σίγουρα αυτή η πινελιά έλειπε από την αγορά όπως και
αποδείχθηκε.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Μία λέξη μας εμπνέει: Η αγάπη


Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες για την εταιρεία σας;

Στα επόμενα δυο χρόνια θα ανοίξουμε δυο φυσικά κατάστημα, ένα στο κέντρο της Αθήνας
και ένα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Στο πολύ κοντινό μέλλον, θα λανσάρουμε 20
νέους κωδικούς που σίγουρα θα σας συναρπάσουν οπότε… αναμείνατε στις θέσεις
σας!

Andreea Boboc | Συνιδρυτής Naughty Dogs
Κική Λιτσάκη | Συνιδρυτής Naughty Dogs


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…

Η κυρία Παναγιώτα Μαθιουδάκη είναι απόφοιτη του τμήματος Αισθητικής και Κοσμητολογίας , του Τ.Ε.Ι. Αθήνας (νυν Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής). Στην πορεία της έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων στο τομέα της κοσμητολογίας και της αισθητικής , τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.


Κυρία Μαθιουδάκη μπορείτε να μας πείτε ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα; Τι σας έκανε να θέλετε να ακολουθήσετε αυτό τον δρόμο;

Η φροντίδα. Η φροντίδα και η περιποίηση του υγιούς δέρματος. Η επιστήμη μας αφορά ακριβώς αυτό.
Καθημερινά βιώνουμε έναν αγώνα δρόμου, με αντίπαλο τον χρόνο. Ο ρόλος της αισθητικού είναι να μας βοηθήσει με την φροντίδα της, να διατηρήσουμε την νεανικότητα και την σφριγηλότητα της επιδερμίδας μας. Για αυτό και η σχέση αισθητικού – πελάτισσας είναι πολύ δυνατή, είναι μία σχέση αμφίδρομης εμπιστοσύνης που σπάνια την συναντάς.


Ποια είναι η εξειδίκευση σας στον χώρο της κοσμητολογίας και ποια είναι η γνώμη σας για τη συνεχή εκπαίδευση και προσαρμογή σε νέες τάσεις στον κλάδο που δραστηριοποιείστε;

Αγαπάω πολύ το πρόσωπο. Είναι ο καθρέφτης μας, είναι το πρώτο πράγμα που θα δει κάποιος όταν μας συναντήσει, λέει την αλήθεια για εμάς. Προσπαθώ να παρακολουθώ όλες τις νέες τάσεις, νέα δραστικά συστατικά, νέα προϊόντα και τεχνολογίες. Κάθε χρόνο προσπαθώ να παρευρίσκομαι σε όλα τα σημαντικά διεθνή συνέδρια , ώστε να ανακαλύπτω από τους πρώτους τις καινοτομίες και το που οδηγούνται η αισθητική και η κοσμητολογία. Θεωρώ σημαντικό να μην μένεις πίσω, ειδικά σε μία επιστήμη που συνεχώς εξελίσσεται και τις τελευταίες δεκαετίες έχει κάνει άλματα προόδου.


Ποια είναι η φιλοσοφία πίσω από το κέντρο αισθητικής σας; Πώς διασφαλίζετε την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχετε;

Η φιλοσοφία η δική μου και των συνεργατών μου βασίζεται στον συνδυασμό της καινοτομίας και της διαχρονικότητας. Θα επιλέξουμε το μοντέρνο αλλά δεν θα εγκαταλείψουμε το κλασικό, το δοκιμασμένο, το αποτελεσματικό. Για παράδειγμα, ο βαθύς καθαρισμός αποτελεί το Α και το Ω για τη σωστή περιποίηση του προσώπου. Παρά την εξέλιξη στην κοσμητολογία τα στάδια του παραμένουν ίδια. Η κύρια μας προτεραιότητα είναι η επιστημονική προσέγγιση στις υπηρεσίες που παρέχουμε. Επιλέγουμε προσεκτικά και με αυστηρά κριτήρια τις συνεργασίες μας. Χρησιμοποιούμε μόνο πιστοποιημένα και αξιόπιστα μηχανήματα και προϊόντα, με κλινικές μελέτες που αποδεικνύουν αυτό που υπόσχονται. Επιπλέον, διατηρούμε υψηλά πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας σε όλες μας τις διαδικασίες..


Ούσα ειδικός, ποιες θα λέγατε ότι είναι οι τελευταίες και πιο ενδιαφέρουσες τάσεις της κοσμητολογίας;

Το νέο trend είναι τα εξωσώματα. Τα εξωσώματα είναι νανοκυστίδια που παράγονται από όλα τα ευκαρυωτικά κύτταρα. Χρησιμεύουν ως ένα φυσικό σύστημα επικοινωνίας μεταξύ των κυττάρων. Λειτουργούν ως αγγελιοφόροι, στέλνοντας σήματα στα κύτταρα και πυροδοτώντας την αναγέννηση των κουρασμένων και ανενεργών κυττάρων του δέρματος. Ολοένα και περισσότερα εργοστάσια παραγωγής καλλυντικών προσπαθούν να τα ενσωματώσουν στις φόρμουλές τους, αναπτύσσοντας νέες θεραπείες και σκευάσματα που βασίζονται στις ιδιότητες τους.


Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες που οραματίζεστε;

Πρόσφατα επενδύσαμε επιχειρηματικά στον κλάδο του φαρμακείου. Είναι μία διαχρονική , αλλά συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά. Με τους συνεργάτες μου και μία ομάδα επιστημόνων εργαζόμαστε στην ανάπτυξη μίας καινοτόμου σειράς δερμοκαλλυντικών χρησιμοποιώντας φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες και ανανεώσιμα υλικά. Θα μου επιτρέψετε όμως, να σας πω περισσότερα για αυτό στο μέλλον.

Παναγιώτα Μαθιουδάκη,

Αισθητικός – Κοσμητολόγος, Επιχειρηματίας.

Ιδιοκτήτρια των Laserskin Solutions (www.laserskin.gr)


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Trending