Connect with us

Lifestyle

Airline Day

H Amadeus Hellas διοργάνωσε το πρώτο Airline Day για αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικά γραφεία στην Ελλάδα

 

Η κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας ενημέρωσε τους συνεργάτες της για τις τρέχουσες εξελίξεις της αεροπορικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας

 

Η Amadeus Hellas, κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, θέλοντας να δώσει το παρόν για ακόμη μια φορά στην ελληνική ταξιδιωτική αγορά, διοργάνωσε την περασμένη εβδομάδα μια ειδική εκδήλωση για τους συνεργάτες της που είχε σαν σκοπό να τους ενημερώσει για όλες τις εξελίξεις στην αεροπορική και ταξιδιωτική βιομηχανία, καθώς και τις τάσεις που πρόκειται να διαμορφώσουν την εικόνα των ταξιδιών για το 2018.

Την εκδήλωση, που αποτελούταν από δυο εξειδικευμένα sessions που απευθύνονταν σε αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικά γραφεία, παρακολούθησε πλήθος στελεχών από τον κλάδο, ενώ υψηλόβαθμα στελέχη της Amadeus πραγματοποιήσαν αναλυτικές παρουσιάσεις για μια σειρά από σημαντικά θέματα της βιομηχανίας, καλύπτοντας έτσι υπάρχουσες απορίες και κενά.

Τα κυρίαρχα θέματα και στα δυο sessions ήταν οι τελευταίες εξελίξεις στο NDC και τους τρόπους με τους οποίους η Amadeus προετοιμάζεται για να βοηθήσει ακόμη περισσότερο τους πελάτες της και να τους προσφέρει τα πιο επιτυχημένα σενάρια για να ενσωματώσουν αποτελεσματικά τις αλλαγές που έρχονται, οι διάφορες λύσεις που προσφέρει η εταιρεία για να καλύψει τις πολυεπίπεδες και σύνθετες ανάγκες των συνεργατών της, ενώ παράλληλα παρουσιάστηκαν και testimonials πελατών που απολαμβάνουν ήδη μια επιτυχημένη συνεργασία με την Amadeus.

Η συμμόρφωση με τα πρότυπα της ΙΑΤΑ για το NDC είναι υψίστης σημασίας για την Amadeus και η εταιρεία έχει σαν στόχο να φέρει την καινοτομία μέσα από την προτυποποίηση και κατ’επέκταση να απλοποιήσει τις επιχειρηματικές λειτουργίες. Το πρότυπο πρέπει να εξελιχθεί και να συμπεριλάβει περισσότερες σύνθετες περιπτώσεις χρήσεων που θα μπορούν να εφαρμοστούν στον κλάδο. Πρέπει να περιλαμβάνει αληθινό νέο περιεχόμενο ή υπηρεσίες και κάτι τέτοιο θα μπορεί να επιτευχθεί μόνο όταν η βιομηχανία προσφέρει συνολικά περισσότερη αξία και πιο καινούργιες ή καλύτερες υπηρεσίες στον ταξιδιώτη και συνολικά στην ταξιδιωτική εμπειρία.

Ο κ. Christian Baillet, Director Airline Account Management Central & Southern Europe της Amadeus μίλησε για την εξέλιξη που σημειώνει η Amadeus ώστε να ανταποκριθεί και να εξυπηρετήσει καλύτερα τις εξελισσόμενες ανάγκες των ταξιδιωτών. Η ομιλία του ασχολήθηκε επίσης με το ζήτημα της αντιμετώπισης των προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν κατά την ταξιδιωτική διαδικασία και παρουσίασε τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία της Amadeus προσαρμόζεται για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή ταξιδιωτική εμπειρία.

Η κα Patricia Simillon, Head of Strategic Marketing, Airlines της Amadeus παρουσίασε το Global Airline Industry Almanac, μια ειδική έκδοση της Amadeus για την βιομηχανία της αεροπορίας, στην οποία καταγράφεται η πορεία της βιομηχανίας για το 2017 και οι κυριότερες τάσεις που θα τη διαμορφώσουν μέσα στο 2018. Η έκδοση αυτή πρόκειται να λειτουργήσει ως σημείο αναφοράς για τον κλάδο και θα αναδείξει το πως οι ταξιδιώτες, οι νέες τάσεις και η τεχνολογία μεταμορφώνουν το ταξιδιωτικό τοπίο, το σημαντικό ρόλο που διαδραμάτισαν τα παραπάνω στην περαιτέρω ανάπτυξη και εξέλιξη της αεροπορίας το 2017, αλλά και τα σχέδια για περαιτέρω επιχειρηματική και τεχνολογική ανάπτυξη μέσα στο 2018.

Απαντώντας σε ερωτήσεις, η κα Simillon σημείωσε ότι οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να ξεκινήσουν την ψηφιακή τους μεταμόρφωση, εφαρμόζοντας μια εξολοκλήρου νέα σειρά λύσεων, υπηρεσιών και data analytics, με νέα τεχνολογικά εργαλεία και νέες πλατφόρμες. Σε αυτή τη νέα εποχή, οι αεροπορικές εταιρείες ξεκινούν να μετατρέπουν τις ιστοσελίδες τους ώστε να λειτουργούν σαν portal μεταξύ των πελατών και του brand τους και να κατανοήσουν πως η online προσωπικότητα του πελάτη θα τους βοηθήσει να επικοινωνήσουν την καλύτερη προσφορά για το άτομό τους.

Η κα Εύα Καραμάνου, Γενική Διευθύντρια της Amadeus Hellas και Deputy Regional Manager Southern Europe δήλωσε σχετικά με την εκδήλωση: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που διοργανώνουμε για πρώτη φορά μια τέτοια εκδήλωση για τους συνεργάτες μας. Ο σκοπός αυτής της ημέρας ήταν να μοιραστούμε με τους πελάτες μας το τρόπο με τον οποίο η  Amadeus μπορεί να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες τους και να τοποθετήσει σωστά το brand τους με μια προσέγγιση που χρησιμοποιεί όλα τα κανάλια στα διαφορετικά στάδια του ταξιδιού. Η Amadeus έχει εξελιχθεί από μια παραδοσιακή GDS εταιρεία σε έναν συνεργάτη που πλέον διευκολύνει την ταξιδιωτική εμπειρία, προσφέροντας στους συνεργάτες της τη δυνατότητα να βελτιώνουν αυτή την εμπειρία μέσα από την εξατομίκευση των προσφερόμενων υπηρεσιών στα διάφορα στάδια του ταξιδιού με μια πολλαπλών καναλιών προσέγγιση.

Πρωταρχικός μας σκοπός ήταν και παραμένει να είμαστε κοντά στους πελάτες μας και να προσφέρουμε λύσεις που τον διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό, υποστηρίζουν την ανάπτυξη του και προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση, συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη διαχείριση των λειτουργιών του και οδηγούν σε αύξηση των εσόδων. Για όλους αυτούς του λόγους είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που οι μακρόχρονοι συνεργάτες μας έδωσαν το παρόν σε αυτή την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εκδήλωση.”

Continue Reading

Διακόσμηση

Οικονομική Διακόσμηση; 5 Έξυπνα Tips για να μείνεις εντός Budget!

Λατρεύεις να αφιερώνεις χρόνο στη διακόσμηση του Σπιτιού σου και να πραγματοποιείς αλλαγές που μεταμορφώνουν την εικόνα των αγαπημένων σου δωματίων; Αν απάντησες θετικά τότε σίγουρα γνωρίζεις ότι οι αισθητικές αλλαγές στους εσωτερικούς χώρους του σπιτιού μπορούν να στοιχίσουν αρκετά ακριβά, μιας και είναι αρκετά εύκολο να ξεφύγεις από το Budget σου. Η οικονομική διακόσμηση δεν είναι πάντα εύκολη, όσο καλά και αν ξέρεις να διαχειρίζεσαι τον διαθέσιμο προϋπολογισμό σου. 

Επειδή ακόμα και μία μικρή ανανέωση μπορεί να σου αλλάξει όλη τη διάθεση, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζεις πώς πρέπει να κινηθείς και ποιες παγίδες πρέπει να αποφύγεις, για να μην μετανιώσεις μελλοντικά για τις επιλογές σου! Οι αξιολογημένοι διακοσμητές της πλατφόρμας μας μοιράστηκαν μαζί μας μερικά από τα μυστικά του επαγγέλματος που θα σε βοηθήσουν να ανακαλύψεις τι σημαίνει πραγματικά οικονομική διακόσμηση. 

Οικονομική Διακόσμηση Σπιτιού σε 5 Έξυπνα Βήματα! 

1. Καθόρισε τον προϋπολογισμό σου

Ο προϋπολογισμός είναι πιθανότατα η σημαντικότερη παράμετρος που πρέπει να σκεφτείς για οποιαδήποτε εργασία θέλεις να πραγματοποιήσεις μέσα στο σπίτι σου. Αν το οικονομικό κομμάτι δεν είχε τόσο μεγάλη σημασία, δεν θα χρειαζόταν να μελετήσουμε εναλλακτικούς τρόπους εξοικονόμησης χρημάτων. Όσο μικρό ή μεγάλο και αν είναι το διαθέσιμο budget σου, ένα πράγμα είναι βέβαιο. Ο προϋπολογισμός θέτει πάντα όρια στο πορτοφόλι, την καθημερινότητα αλλά και στην οικονομική διακόσμηση του σπιτιού σου. Προτού ξεκινήσεις, λοιπόν, την έρευνα ή βιαστείς να αγοράσεις το έπιπλο που ερωτεύτηκες με την πρώτη ματιά, καθόρισε προσεκτικά το budget που θέλεις και μπορείς να αφιερώσεις στις αλλαγές. Έτσι ακόμα και αν ξεφύγεις σε κάποια από τις διακοσμητικές αλλαγές θα γνωρίζεις άμεσα τι περιθώρια έχεις για τις υπόλοιπες εργασίες που θέλεις να πραγματοποιήσεις.

2. Φτιάξε ένα πλάνο

Αν το πλάνο είναι σημαντικό σε οποιοδήποτε εργασία θέλεις να πραγματοποιήσεις στο σπίτι σου, τότε η αναγκαιότητα του αυξάνεται ακόμα περισσότερο όταν θέλεις να κάνεις αλλαγές με πολύ συγκεκριμένο προϋπολογισμό. Φαντάσου να έχεις βρει τον καναπέ των ονείρων σου και να μην μπορείς να τον αγοράσεις επειδή πριν λίγες μέρες ξόδεψες παρορμητικά τα χρήματα σου σε πράγματα που στην πραγματικότητα δεν είχες ανάγκη. Τι πρέπει να κάνεις για να περιορίσεις τον παρορμητισμό σου και να επιτύχεις μία οικονομική διακόσμηση;

Σκέψου τι αλλαγές θέλεις να κάνεις, κατάγραψε της και ταξινόμησε της κατά σειρά προτεραιότητας. Υπάρχει κάτι που θέλεις να κάνεις οπωσδήποτε και κάτι άλλο που μπορεί να περιμένει; Σημείωσε το στη λίστα σου. Πάρε ιδέες και έμπνευση από το Pinterest, το Instagram ή το Blog μας, Ιδέες & Λύσεις για το Σπίτι και κάνε μία έρευνα αγοράς για να κατατοπιστείς σχετικά με το κόστος των εργασιών που θέλεις να πραγματοποιήσεις, των επίπλων και των υπόλοιπων διακοσμητικών στοιχείων.

3. Σκέψου τι μπορείς να μεταμορφώσεις

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι για τους περισσότερους η αναμόρφωση παλιών επίπλων και διακοσμητικών στοιχείων δεν είναι πότε τόσο συναρπαστική όσο είναι η αγορά νέων και η αναμονή μέχρι να καταφθάσουν από το κατάστημα στο σπίτι. Έχεις σκεφτεί, όμως, ότι ορισμένα από τα παλιά σου έπιπλα θα μπορούσαν να μεταμορφωθούν με πολύ χαμηλότερο κόστος; Κάτι τέτοιο θα σου επέτρεπε να διαχειριστείς καλύτερα το budget σου και να εξοικονομήσεις χρήματα για μελλοντικές αγορές.

Κοίταξε το χώρο γύρω σου. Μήπως το ξύλινο τραπέζι σου δεν χρειάζεται πραγματικά αλλαγή; Ίσως πρέπει απλώς να το τρίψεις και να το λουστράρεις ή ακόμα αν θέλεις και να αλλάξεις το χρώμα του για να δείχνει και πάλι σαν καινούργιο! Ο καναπές σου μπορεί να μεταμορφωθεί αν αλλάξεις το ύφασμα του; Αναζητώντας άρθρα για DIY είναι σίγουρο ότι θα βρεις αμέτρητες λύσεις για να μεταμορφώσεις την εικόνα του χώρου σου, αποφεύγοντας περιττά έξοδα. Πιθανότατα θα χρειαστεί να αφιερώσεις αρκετό από τον ελεύθερο χρόνο σου για να δεις πώς μπορείς να αναπαλαιώσεις κάθε επιμέρους στοιχείο αλλά το αποτέλεσμα είναι σίγουρο ότι θα σε δικαιώσει.

4. Μετακίνησε τα έπιπλα σου

Πώς μπορείς να μεταμορφώσεις εντελώς την εικόνα ενός δωματίου, ξοδεύοντας καθόλου ή ελάχιστα χρήματα; Απλώς άλλαξε τη διάταξη των επίπλων! Ο χώρος μπορεί να φανεί δραματικά διαφορετικός, αν απλώς μετακινήσεις τα έπιπλα του. Βρες ένα νέο κεντρικό σημείο “εστίασης” γύρω από το οποίο θα σχεδιάσεις από την αρχή το δωμάτιο. Για παράδειγμα ένα τέτοιο σημείο στο σαλόνι  μπορεί να είναι το τζάκι ή η τηλεόραση. Μπορείς ακόμη και να ανταλλάξεις έπιπλα ανάμεσα στα δωμάτια. Αφαιρώντας ή προσθέτοντας έπιπλα μπορείς να αποκτήσεις έναν πιο άνετο ή πλούσιο χώρο αντίστοιχα. Οι επαγγελματίες διακοσμητές ακολουθούν αυτή την πρακτική καθημερινά, κυρίως όταν καλούνται να μεταμορφώσουν δωμάτια με πολύ χαμηλό budget.

5. Βάψε τον τοίχο σου

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί μιλάμε τόσο συχνά για τα χρώματα στο χώρο της διακόσμησης; Εκτός του ότι παίζουν καθοριστικό ρόλο στην καθημερινότητα μας, τη διάθεση και την αισθητική του χώρου, υπάρχει ακόμα ένας καλός λόγος για να βάλεις χρώμα στους εσωτερικούς τοίχους του σπιτιού σου. Είναι μία από τις ευκολότερες και πιο οικονομικές μεθόδους για αλλάξεις εξολοκλήρου την εικόνα και την ατμόσφαιρα ενός δωματίου. Το χρώμα μας ανεβάζει αμέσως τη διάθεση και δίνει μία δροσερή και φρέσκια νότα στο χώρο. Ακόμα και αν δεν αλλάξεις κανένα άλλο στοιχείο στη διακόσμηση του, το χρώμα του τοίχου θα φέρει φοβερά αποτελέσματα.  

Πηγή : https://www.douleutaras.gr

Continue Reading

Μόδα

Η μόδα ευνοεί τις καμπύλες

Το ότι δεν διαθέτετε τις αυστηρές γραμμές ενός μοντέλου, δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε και δεν επιβάλλετε, να είστε καλοντυμένες. Αναζητήστε το ιδανικό στυλ για εσάς και προβάλλετε τον chic εαυτό σας.

Η εποχή που η εύσωμη γυναίκα έπρεπε να φοράει ρούχα-σακιά για να κρύψει τα παραπανίσια κιλά της έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Άλλωστε μία εύσωμη γυναίκα είναι ζουμερή, χυμώδης και πολύ πιο σέξι, από τα πρότυπα των ανορεξικών μοντέλων που προσπαθούν να μας επιβάλλουν. Οι πελάτισσές μου είναι άτομα με ισχυρή προσωπικότητα και όπως, εγώ προσωπικά, ονομάζω «άτομα με μεγάλο εκτόπισμα».

Τη γυναίκα αυτή χαίρομαι να ντύνω, που θέλει να είναι όμορφη, καλοντυμένη, σέξι, με αυτοπεποίθηση. Τι είναι πιο σέξι από ένα πλούσιο και βαθύ ντεκολτέ σε συνδυασμό με ένα πλατύ χαμόγελο ικανοποίησης που λέει: «τη χαίρομαι τη ζωή μου, μου αρέσω». Από εδώ ξεκινούν όλα λοιπόν. Ο στόχος είναι να κρύβουμε έντεχνα αυτά που δεν θέλουμε να βλέπουν οι άλλοι, και να τονίζουμε τα πιο όμορφα σημεία πάνω μας. Δεν υπάρχουν άσχημα σώματα, παρά μόνο κακοντυμένα. Στόχος μας λοιπόν πρέπει να είναι να βρούμε το ιδανικό στυλ ρούχου που θα αναδείξει το δικό μας σωματότυπο. Ας δούμε τους 4 βασικούς σωματότυπους και πώς θα τους «ντύσουμε»:

­­­­­­­­­­­­­­­­­­


1. Αν έχετε έντονους γοφούς, παχιά πόδια και είστε λεπτή από την μέση και πάνω : προτιμήστε μπλούζες ντραπέ, με σούρες στο στήθος και γενικά με περίτεχνα κοψίματα που προσθέτουν όγκο στο επάνω μέρος, ώστε να εξισορροπείται  η διαφορά με τους μεγάλους γοφούς. Συνήθως αυτόν τον σωματότυπο, τον κολακεύουν περισσότερο φούστες, κατά προτίμηση μακριές και όχι πολύ φαρδιές, ώστε να κρύβονται τα παχουλά πόδια, καθώς επίσης ταγιέρ και κοστούμια. Καλό είναι να αποφεύγετε τα φαρδιά παντελόνια και τις παντελόνες.

2. Αν έχετε μεγάλο στήθος, λεπτούς γοφούς, αδύνατα πόδια και περιττό λίπος στο στομάχι και την κοιλιά: φορέστε μπλούζες και φορέματα με κόψιμο κάτω από το στήθος. Το κόψιμο «αμπίρ» κρύβει αισθητά το στομάχι και την κοιλιά. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στον τύπο παντελονιού που θα επιλέξετε, αποφύγετε τα στενά παντελόνια και τα κολάν, και προτιμήστε τις πιο φαρδιές γραμμές.

3. Όταν το βάρος είναι μοιρασμένο σε όλο το σώμα: τα περισσότερα ρούχα για εύσωμες ταιριάζουν σε αυτόν το σωματότυπο, αρκεί να είναι ρούχα σε εφαρμοστή γραμμή, ώστε να αναδεικνύονται οι καμπύλες. Καλό είναι να αποφύγετε τα ριχτά ρούχα και να δώσετε έμφαση στο ντεκολτέ και στη μέση.

4. Αν έχετε φαρδιές πλάτες και μπράτσα, μικρό στήθος και είστε πιο στενή από τη μέση και κάτω: προτιμήστε μπλούζες, πουκάμισα και σακάκια σε στενές γραμμές και μακριές φούστες σε ίσια γραμμή ή με ελαφρά φυλλαράκια στο κάτω μέρος, ώστε η φιγούρα σας να φαίνεται πιο ψηλή και να μοιράζεται ισόποσα ο όγκος. Μπλούζες με μεγάλο χαμόγελο, καλύπτουν όμορφα τους ογκώδεις ώμους αυτού του σωματότυπου.


Άρθρο αρχείου

Γιούλη Θεοδωροπούλου

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Διοργάνωση #JobDay στο Δημοτικό Θέατρο Καλαμαριάς «Μελίνα Μερκούρη» από τo skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα  

To skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Δήμο Καλαμαριάς, διοργανώνουν για πρώτη φορά το #JobDay Καλαμαριάς ,την Τετάρτη 24 Απριλίου 2024 από τις 10:00 έως τις 16:00 στο Δημοτικό Θέατρο Καλαμαριάς “Μελίνα Μερκούρη”, Μεταμορφώσεως 7.

Το #JobDay Καλαμαριά απευθύνεται σε όποιον αναζητά εργασία ή σκέφτεται να αλλάξει επάγγελμα και θέλει να διευρύνει τις γνώσεις και τις δεξιότητές του δημιουργώντας ένα καλύτερο βιογραφικό και λαμβάνοντας όλες εκείνες τις πληροφορίες που θα τον βοηθήσουν να γίνει περιζήτητος στην αγορά εργασίας.

Μέσα από ενδιαφέρουσες εισηγήσεις, οι ομιλητές μας, οι οποίοι προέρχονται από κλάδους που σχετίζονται με την αγορά και την εύρεση εργασίας, θα επιχειρήσουν με διαδραστικό τρόπο και σύγχρονη ματιά να ενισχύσουν τη δυναμική και τις γνώσεις του ενδιαφερόμενου κοινού. Ακολουθεί το πρόγραμμα:

  • 10:00-10:30, Χαιρετισμοί
  • 10:30-11:15, Έλενα Τσίτσελα, Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Σταδιοδρομίας, Role Play συνέντευξης επιλογής προσωπικού
  • 11:30-12:15, Νίκος Σαπουντζής, End Results Certified Life & Business Coach, Personal Branding: Πώς να προωθώ τον εαυτό μου
  • 12:30-13:15, Έλενα Τερέζα Βασιλείου, Career Development Trainer, Elevator pitch: Πώς να παρουσιάζομαι σε 1 λεπτό
  • 13:30-14:15, Ελένη Κολλήγα, eCommerce & Digital Marketing Consultant, Τα social media κατά την αναζήτηση εργασίας
  • 14:30-15:15,Αλέξανδρος Γκαγκαλνάς, Sales & Business Coach, Αλλαγή καριέρας σε κάθε ηλικία: Πώς να τα καταφέρω

Ακόμη, ως παράλληλη δράση θα προσφέρονται:

  • Επαγγελματικός προσανατολισμός by Employ edu
  • CV & Interview Tips by SKG Education
  • Εργασιακά δικαιώματα by ΙΝΕ/ΓΣΕΕ
  • Starting up your start-up by OK!Thess

Ταυτόχρονα, στον χώρο θα βρίσκονται εταιρίες των οποίων οι εκπρόσωποι θα διεξάγουν συνεντεύξεις με τους υποψηφίους που αναζητούν εργασία.

Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.

Παρέχονται βεβαιώσεις παρακολούθησης σε όλους τους συμμετέχοντες. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Όσοι επιθυμούν να επισκεφτούν το #JobDay δήμος Καλαμαριάς, μπορούν να δηλώσουν δωρεάν συμμετοχή στο https://jobdays.gr/jobday-kalamaria2024 στην αντίστοιχη φόρμα.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Communication Strategist, skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα, 6947997884, [email protected]

Ελένη Γραμματικοπούλου 2313314502 [email protected]          

Ματίνα Καραγιάννη 2313314233 [email protected]                

Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής & Δημόσιας Υγείας- Γραφείο Συμβουλευτικής για Θέματα Απασχόλησης

Continue Reading

Trending