Connect with us

Lifestyle

Airline Day

H Amadeus Hellas διοργάνωσε το πρώτο Airline Day για αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικά γραφεία στην Ελλάδα

 

Η κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας ενημέρωσε τους συνεργάτες της για τις τρέχουσες εξελίξεις της αεροπορικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας

 

Η Amadeus Hellas, κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, θέλοντας να δώσει το παρόν για ακόμη μια φορά στην ελληνική ταξιδιωτική αγορά, διοργάνωσε την περασμένη εβδομάδα μια ειδική εκδήλωση για τους συνεργάτες της που είχε σαν σκοπό να τους ενημερώσει για όλες τις εξελίξεις στην αεροπορική και ταξιδιωτική βιομηχανία, καθώς και τις τάσεις που πρόκειται να διαμορφώσουν την εικόνα των ταξιδιών για το 2018.

Την εκδήλωση, που αποτελούταν από δυο εξειδικευμένα sessions που απευθύνονταν σε αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικά γραφεία, παρακολούθησε πλήθος στελεχών από τον κλάδο, ενώ υψηλόβαθμα στελέχη της Amadeus πραγματοποιήσαν αναλυτικές παρουσιάσεις για μια σειρά από σημαντικά θέματα της βιομηχανίας, καλύπτοντας έτσι υπάρχουσες απορίες και κενά.

Τα κυρίαρχα θέματα και στα δυο sessions ήταν οι τελευταίες εξελίξεις στο NDC και τους τρόπους με τους οποίους η Amadeus προετοιμάζεται για να βοηθήσει ακόμη περισσότερο τους πελάτες της και να τους προσφέρει τα πιο επιτυχημένα σενάρια για να ενσωματώσουν αποτελεσματικά τις αλλαγές που έρχονται, οι διάφορες λύσεις που προσφέρει η εταιρεία για να καλύψει τις πολυεπίπεδες και σύνθετες ανάγκες των συνεργατών της, ενώ παράλληλα παρουσιάστηκαν και testimonials πελατών που απολαμβάνουν ήδη μια επιτυχημένη συνεργασία με την Amadeus.

Η συμμόρφωση με τα πρότυπα της ΙΑΤΑ για το NDC είναι υψίστης σημασίας για την Amadeus και η εταιρεία έχει σαν στόχο να φέρει την καινοτομία μέσα από την προτυποποίηση και κατ’επέκταση να απλοποιήσει τις επιχειρηματικές λειτουργίες. Το πρότυπο πρέπει να εξελιχθεί και να συμπεριλάβει περισσότερες σύνθετες περιπτώσεις χρήσεων που θα μπορούν να εφαρμοστούν στον κλάδο. Πρέπει να περιλαμβάνει αληθινό νέο περιεχόμενο ή υπηρεσίες και κάτι τέτοιο θα μπορεί να επιτευχθεί μόνο όταν η βιομηχανία προσφέρει συνολικά περισσότερη αξία και πιο καινούργιες ή καλύτερες υπηρεσίες στον ταξιδιώτη και συνολικά στην ταξιδιωτική εμπειρία.

Ο κ. Christian Baillet, Director Airline Account Management Central & Southern Europe της Amadeus μίλησε για την εξέλιξη που σημειώνει η Amadeus ώστε να ανταποκριθεί και να εξυπηρετήσει καλύτερα τις εξελισσόμενες ανάγκες των ταξιδιωτών. Η ομιλία του ασχολήθηκε επίσης με το ζήτημα της αντιμετώπισης των προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν κατά την ταξιδιωτική διαδικασία και παρουσίασε τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία της Amadeus προσαρμόζεται για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή ταξιδιωτική εμπειρία.

Η κα Patricia Simillon, Head of Strategic Marketing, Airlines της Amadeus παρουσίασε το Global Airline Industry Almanac, μια ειδική έκδοση της Amadeus για την βιομηχανία της αεροπορίας, στην οποία καταγράφεται η πορεία της βιομηχανίας για το 2017 και οι κυριότερες τάσεις που θα τη διαμορφώσουν μέσα στο 2018. Η έκδοση αυτή πρόκειται να λειτουργήσει ως σημείο αναφοράς για τον κλάδο και θα αναδείξει το πως οι ταξιδιώτες, οι νέες τάσεις και η τεχνολογία μεταμορφώνουν το ταξιδιωτικό τοπίο, το σημαντικό ρόλο που διαδραμάτισαν τα παραπάνω στην περαιτέρω ανάπτυξη και εξέλιξη της αεροπορίας το 2017, αλλά και τα σχέδια για περαιτέρω επιχειρηματική και τεχνολογική ανάπτυξη μέσα στο 2018.

Απαντώντας σε ερωτήσεις, η κα Simillon σημείωσε ότι οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να ξεκινήσουν την ψηφιακή τους μεταμόρφωση, εφαρμόζοντας μια εξολοκλήρου νέα σειρά λύσεων, υπηρεσιών και data analytics, με νέα τεχνολογικά εργαλεία και νέες πλατφόρμες. Σε αυτή τη νέα εποχή, οι αεροπορικές εταιρείες ξεκινούν να μετατρέπουν τις ιστοσελίδες τους ώστε να λειτουργούν σαν portal μεταξύ των πελατών και του brand τους και να κατανοήσουν πως η online προσωπικότητα του πελάτη θα τους βοηθήσει να επικοινωνήσουν την καλύτερη προσφορά για το άτομό τους.

Η κα Εύα Καραμάνου, Γενική Διευθύντρια της Amadeus Hellas και Deputy Regional Manager Southern Europe δήλωσε σχετικά με την εκδήλωση: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που διοργανώνουμε για πρώτη φορά μια τέτοια εκδήλωση για τους συνεργάτες μας. Ο σκοπός αυτής της ημέρας ήταν να μοιραστούμε με τους πελάτες μας το τρόπο με τον οποίο η  Amadeus μπορεί να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες τους και να τοποθετήσει σωστά το brand τους με μια προσέγγιση που χρησιμοποιεί όλα τα κανάλια στα διαφορετικά στάδια του ταξιδιού. Η Amadeus έχει εξελιχθεί από μια παραδοσιακή GDS εταιρεία σε έναν συνεργάτη που πλέον διευκολύνει την ταξιδιωτική εμπειρία, προσφέροντας στους συνεργάτες της τη δυνατότητα να βελτιώνουν αυτή την εμπειρία μέσα από την εξατομίκευση των προσφερόμενων υπηρεσιών στα διάφορα στάδια του ταξιδιού με μια πολλαπλών καναλιών προσέγγιση.

Πρωταρχικός μας σκοπός ήταν και παραμένει να είμαστε κοντά στους πελάτες μας και να προσφέρουμε λύσεις που τον διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό, υποστηρίζουν την ανάπτυξη του και προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση, συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη διαχείριση των λειτουργιών του και οδηγούν σε αύξηση των εσόδων. Για όλους αυτούς του λόγους είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που οι μακρόχρονοι συνεργάτες μας έδωσαν το παρόν σε αυτή την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εκδήλωση.”

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Lifestyle

Η Αυθεντικότητα στις σχέσεις.

Δεν είμαι όμορφη, δεν είμαι ελκυστική, δεν είμαι είδωλο…

Δεν έχω ακριβό αυτοκίνητο, δεν έχω ακριβά παπούτσια, δεν φορώ επώνυμα ρούχα…

Ποιο από τα παραπάνω στοιχεία θεωρείται βασικό για μία υγιή σχέση;

Τι αλήθεια μπορεί να προσφέρει σε μία σχέση ένα Porsche αυτοκίνητο, ένα ζευγάρι LV παπούτσια και ένα Dolce & Cabana παντελόνι;

Στην αρένα του ανταγωνισμού της κοινωνίας έχουμε μπει σε τρυπάκια ανάλογα. Κρίνουμε και κρινόμαστε από την εξωτερική εμφάνιση κοινώς το «φαίνεσθαι». Και ταυτόχρονα γκρινιάζουμε και κραυγάζουμε ότι επιθυμούμε σχέσεις ουσίας, σχέσεις διαχρονικές, σχέσεις συντροφικότητας.

Ποιο είναι ένα από τα στοιχεία που δίνει την δυνατότητα σε μία σχέση να είναι διαχρονική;

Η Αυθεντικότητα που κινούμαστε, φερόμαστε και εκφραζόμαστε υποδηλώνει το κατά πόσο είμαστε διατεθειμένοι να νιώσουμε ευάλωτοι, τρωτοί και εν τέλει άνθρωποι αληθινοί και αυθεντικοί ώστε να σχετιστούμε.

Δεν υπάρχει manual σχέσεων.

Η δική μας εσωτερική ασφάλεια, ισορροπία και αλήθεια είναι στοιχεία που μας στηρίζουν στην οποιαδήποτε σχέση μας. Συχνό και καθημερινό φαινόμενο ο αρχικός ενθουσιασμός, η υπερβολή στην έκφραση των συναισθημάτων και η εξιδανίκευση  του ανθρώπου δίπλα μας στο βωμό της ανάγκης μας για συνδεσιμότητα.

Γνωρίζουμε αλήθεια ποιοι είμαστε, τι προσφέρουμε και πόσο ανοιχτοί είμαστε στην έκθεση του εσωτερικού μας κόσμου. 

Για να μπορέσουμε να εκτεθούμε στον βαθμό που εμείς επιθυμούμε και που ταυτόχρονα συμβάλει στο χτίσιμο μίας διαχρονικής επαφής χρειάζεται πρώτα να γνωρίζουμε εμείς τα όριά μας, τις δυνατότητές μας  και τις πτυχές του χαρακτήρα μας που θα αποτελέσουν «το μπετόν» για αυτό το χτίσιμο.

Η Αυθεντικότητα πηγάζει από την εσωτερική μας αλήθεια. Αν είμαστε εμείς γνώστες της αλήθειάς μας τότε μπορούμε να εκφραζόμαστε με αυθεντικότητα γιατί πολύ απλά κανένας εξωτερικός παράγοντας δεν είναι ικανός να μας κλονίσει.

Ας κοιτάξουμε λοιπόν μέσα μας ώστε να αποκτήσουμε καθαρή εικόνα του δικού μας κόσμου, χωρίς κριτική, και όπως λέει και ο μεγάλος Ελβετός ψυχίατρος Carl Yung, «Η όραση μας γίνεται ξεκάθαρη όταν κατορθώσουμε να κοιτάξουμε μέσα στην καρδιά μας. Αυτός που στρέφει το βλέμμα του προς τα έξω ονειρεύεται, αυτός που στρέφει το βλέμμα του προς τα μέσα ξυπνά».

Continue Reading

Lifestyle

Ένας αλλά… Λέων! Τα γενέθλια των Λιονταριών.

Ο Ήλιος , ο λατρεμένος ζωοδότης , το κέντρο του δικού μας Σύμπαντος και γύρω του να κυνηγιούνται αέναα οι πλανήτες.
Και γύρω του να τριγυρνούν ατέρμονα τα Ηλιοστάσια, οι Ισημερίες, οι Εποχές.
Και όλα να αποκτούν νόημα και οντότητα και συμμετρία.
Ο βασιλιάς Ρα των αρχαίων Αιγυπτίων.
Ο Φαέθων με το πύρινο άρμα στην Ελληνική μας μυθολογία.
Ο προφήτης Ηλίας , ο Ηλιάτορας, φύλακας των βουνοκορφών που κάθε ξημέρωμα καλημερίζει τον κόσμο.
Ο Ήλιος, αυτός είναι ο πλανήτης που κυβερνά το πιο καλοκαιρινό, το πιο φωτεινό ζώδιο από όλα!

Εκεί, μέσα στην καρδιά του θέρους τότε που η πλάση γίνεται κίτρινη και χρυσή και τα μάτια χαίρονται και πονούν συνάμα από το τόσο φως.
Τότε που ο Ήλιος βρίσκεται στην απόλυτη δύναμή του.
Τότε που οι πύρινες ακτίνες του ψήνουν το χώμα.
Τότε που ο λίβας φυσάει καυτός και στεγνώνει την πλάση.
Τότε που γεννιούνται τα Λιοντάρια!
Ακριβώς εκεί, μέσα στην καρδιά του Βασιλιά Ήλιου κατοικεί ένα ζώδιο με μια καρδιά απόλυτη και παιδική, σταθερή και πύρινη.

Χρόνια σας πολλά Λέοντες , χρόνια σας φωτεινά , παιδικά, χαρούμενα γεμάτα όνειρα χρυσαφένια! Περισσότερο από κάθε άλλο ζώδιο ο Λέοντας αντιπροσωπεύει τα παιδιά. Ο πέμπτος οίκος κάθε γενέθλιου κοσμογράμματος, ανήκει δικαιωματικά στο Λιοντάρι. Είναι ο οίκος της δημιουργίας, των ερωτικών ανησυχιών, του φλερτ, των ταλέντων. Είναι ο οίκος που δηλώνει πως θα διαχειριστεί ο άνθρωπος τη χαρά στη ζωή του. Ο τρομερός βρυχηθμός του δεν υποδεικνύει τίποτα άλλο, παρά τον τρόπο που θα προστατέψει κάθε χαρά της ζωής, κάθε παιδί, κάθε παιδικότητα, κάθε» παιχνίδι». Είναι η προειδοποίηση στους εχθρούς του να σταθούν μακριά! Στο φυσικό βασίλειο το Λιοντάρι γεννά έναν σκύμνο, μόνον έναν, αλλά Λέοντα και τον προστατεύει με αυτοθυσία.

Ο Ήλιος για το απρόβλεπτο 2020, μπήκε στο Λέοντα, στις 22 Ιουλίου και τα γενέθλια σας ξεκίνησαν με τη Νέα Σελήνη μια ανάσα πίσω από την πλάτη σας, στις τελευταίες μοίρες του Καρκίνου.
Οι Λέοντες του πρώτου δεκαημέρου 22-31 Ιουλίου θα έχετε μια χρονιά πιεστική, αλλά και δημιουργική συνάμα. Είστε εσείς που θα δοκιμαστείτε πριν από όλους τους άλλους, από τα συντονισμένα πυρά του Κρόνου στη σύνοδό του με το Δία στον Υδροχόο, στο τέλος του χρόνου. Μία βασιλική σύνοδος ακριβώς απέναντι από τον Ήλιο σας, που θα απαιτήσει λιγότερο ενθουσιασμό και περισσότερη πρακτικότητα.
SOS οι γεννημένοι 30, 31 Ιουλίου καθώς θα κάνετε γενέθλια με τον Ουρανό σε τετράγωνο με τον Ήλιο σας. Ανατροπές, απρόβλεπτες καταστάσεις, μετακινήσεις και ιδιαίτερη προσοχή στις σχέσεις που επιθυμείτε να έχετε στη ζωή σας.

Οι Λέοντες του δεύτερου δεκαημέρου 1-10 Αυγούστου θα είστε από τους τυχερότερους καθώς θα δέχεστε τα δραστήρια και… νικητήρια τρίγωνα του Άρη από τον Κριό! Διεκδικήστε και κερδίστε σε όλα τα επίπεδα, έχει φτάσει η στιγμή η δικιά σας.
SOS οι γεννημένοι 3 Αυγούστου που θα πάρετε την Πανσέληνο του Υδροχόου ‘’προίκα’’ σας μέχρι τα επόμενα γενέθλια σας. Διαμάχες, αντιπαραθέσεις, εντάσεις, λύσιμο συνεργασιών αλλά και απογοητεύσεις από ανθρώπους και καταστάσεις.

Οι Λέοντες του τρίτου δεκαημέρου 11- 21 Αυγούστου, θα έρθετε αντιμέτωποι με το… παρελθόν σας! Οι μεγάλοι του Σύμπαντος, Κρόνος, Πλούτωνας, αλλά και ο Δίας θα διελαύνουν στο έκτο Ηλιακό σας σπίτι και θα αναμοχλεύουν θέματα υγείας, καθημερινότητας και εργασίας, που σας είχαν απασχολήσει από το καλοκαίρι του 2018! Βοηθητικά φυσικά τα τρίγωνα του Άρη από τον Κριό, αλλά εν μέρει αποδυναμωμένα, αφού συγχρόνως πραγματοποιούν τετράγωνα με τους Μεγάλους.
SOS οι γεννημένοι 13 Αυγούστου καθώς θα κάνετε τη γενέθλια επιστροφή σας με το σκληρό τετράγωνο Πλούτωνα, Άρη. Πάρτε βαθιά ανάσα, ηρεμήστε και αφήστε τους άλλους να κάνουν την πρώτη κίνηση, αφήστε τους να παρουσιάσουν τα ‘’όπλα’’ τους. Βασιλιάδες είστε, θα τα καταφέρετε…

Πως είπατε; Δεν υπάρχουν βασιλιάδες σήμερα; Ε, τότε δεν έχετε σίγουρα στην οικογένεια ή στο φιλικό σας περιβάλλον ένα Λιοντάρι! Γιατί αν είχατε θα αναγνωρίζατε πολύ εύκολα το ηλιακό φως που τα περιβάλλει . Η Αυτού Μεγαλειότης, ο Ήλιος αυτοπροσώπως! Όλα στο φως, τα πάντα στο φως, η χαρά της ζωής, τα ταλέντα, οι έρωτες, η δημιουργία, η μεγαλοψυχία , η γενναιοδωρία. Αλλά και τα υπόλοιπα στο φως, η αγάπη για την κολακεία, η αυταρέσκεια, η μεγαλομανία… Ένας Λέοντας δεν μπορεί να κρύψει ούτε τα προτερήματα του, αλλά ούτε και τα ελαττώματα του. Είναι πολύ δυνατό το φως που τον τυλίγει για να τα καταφέρει. Μα δεν τον νοιάζει και πολύ, οι βασιλιάδες ξέρουν να διατάζουν, δεν ξέρουν να απολογούνται.
Όταν έχεις για φίλο σου ένα Λιοντάρι έχεις ένα φίλο καρδιακό. Είναι το ζώδιο της καρδιάς αυτό, που θα σου παραχωρήσει τα πάντα χωρίς όρους, που θα σου σταθεί με όλες του τις δυνάμεις, που θα μπει μπροστά να βοηθήσει στις δικές σου μάχες. Η φωτιά του Λιονταριού είναι σταθερή και όταν αρχίσει να καίει δε θα σταματήσει αν δεν αφανίσει τα πάντα στο διάβα της. Δε θα σταματήσει αν δεν χορτάσει την πείνα της με κάθε τρυφερό κλαδί που θα συναντήσει. Είναι η ίδια η ανήλικη φλόγα που χάρισε ο Προμηθέας στους ανθρώπους, μα που έγινε πυρκαγιά στα χέρια αυτών που δεν την σεβάστηκαν. Η φωτιά είναι καταστροφή και αναγέννηση μαζί και τα Λιοντάρια είναι απολύτως ικανά και για τα δύο. Θυμηθείτε, το Λιοντάρι κυνηγά μόνο όταν πεινάσει. Τον περισσότερο καιρό ξεκουράζεται πάνω στις καυτές σιδερόπετρες της σαβάνας , χαλαρωμένο στη ραστώνη του μεσημεριού και παρακολουθεί βαριεστημένα τα τσακάλια και τις ύαινες να τραβολογούν τα αποφάγια του…

Θαυμάστε τα, αποθεώστε τα, χειροκροτήστε τα, είναι οι πρωταγωνιστές του ζωδιακού και οι παραστάσεις που δίνουν είναι μεγαλοπρεπείς και μακρόπνοες. Αν είναι οι προθέσεις σας αγνές θα το καταλάβουν και θα σας ανταποδώσουν χωρίς όρια!
Λιοντάρια μου χρόνια σας πολλά!

Continue Reading

Lifestyle

Ημέρα φιλίας:Γιατί τρώμε περισσότερο με παρέα;

Το φαγητό αποτελεί αναμφισβήτητα απαραίτητο στοιχείο για το ανθρώπινο σώμα. Πέρα από αυτό όμως το φαγητό αποτελεί και μέσο επικοινωνίας και κοινωνικοποίησης με τους γύρω μας. Οικογενειακά γεύματα, επαγγελματικά δείπνα ή φαγητό με φίλους αποτελούν λίγες μόνο από τις περιπτώσεις στις οποίες συνηθίζουμε να γευματίζουμε με άλλα άτομα. Πληθώρα μελετών αποδεικνύουν ότι η διατροφική μας συμπεριφορά επηρεάζεται άμεσα από τις κοινωνικές επιδράσεις που δεχόμαστε από τους συνδαιτυμόνες μας. Έως σήμερα λοιπόν γνωρίζαμε ότι «είμαστε ότι τρώμε», μήπως όμως τελικά είμαστε και ότι τρώει ο διπλανός μας;
Οι 5 παράγοντες που μας ωθούν να τρώμε περισσότερο

1. Κατανάλωση φαγητού μαζί με άλλους

Ένα αποτέλεσμα το οποίο έχει φανεί από την πλειοψηφία των ερευνών είναι ότι τα άτομα συνηθίζουν να τρώνε πιο πολύ, όταν γευματίζουν μαζί με τον σύντροφό τους, με συγγενείς ή με φίλους, παρά όταν τρώνε μόνοι τους, ενώ η ποσότητα του καταναλισκόμενου φαγητού φαίνεται να αυξάνεται αναλογικά με το μέγεθος της παρέας. Πολύ μηχανισμοί είναι πιθανό να συμμετέχουν σε αυτή την διαδικασία με πιο σημαντικό την μείωση της αντίληψης του αισθήματος κορεσμού, λόγω της κοινωνικής αλληλεπίδρασης και της διέγερσης των συναισθημάτων.

2. Ο μιμητισμός

Χαρακτηριστικό είναι επίσης το γεγονός ότι η παρουσία ενός ή περισσοτέρων ατόμων δημιουργεί έντονες τάσεις μιμητισμού ως προς την διατροφική κατανάλωση. Όπως γνωρίζουμε από την ψυχολογία, οι άνθρωποι τείνουν να μιμούνται πολλές πτυχές των ατόμων με τα οποία έρχονται σε αλληλεπίδραση, συμπεριλαμβανομένης της στάσης του σώματος, των χειρονομιών και του τρόπου ομιλίας. Στο πεδίο της διατροφής, ο μιμητισμός έχει ως αποτέλεσμα η εικόνα ενός ατόμου που τρώει μια «μπουκιά» φαγητό να πυροδοτεί την ίδια αντίδραση και στον διπλανό του. Έτσι έχουμε σχεδόν συγχρονισμό στην πρόσληψη τροφής.

3. Το φύλο

Ο μιμητισμός αποτελεί ένα μόνο από τα στοιχεία που διαμορφώνουν την διατροφική μας συμπεριφορά όταν γευματίζουμε με άλλα άτομα. Σημαντικό ρόλο διαδραματίζει επίσης το φύλο του συνδαιτυμόνα μας, η οικειότητα που αισθανόμαστε μαζί του και η φύση της σχέσης που έχουμε. Πιο συγκεκριμένα, οι γυναίκες συνηθίζουν να καταναλώνουν μικρότερες ποσότητες φαγητού όταν η παρέα τους στο γεύμα είναι άντρες, απ’ ό,τι όταν είναι άτομα του ίδιου φύλου. Το ίδιο δεν φαίνεται να ισχύει και για τους άντρες, αφού σε σχετική έρευνα δεν επηρεάστηκαν οι διατροφικές τους επιλογές ανάλογα με το φύλο του συνδαιτυμόνα. Ένας λόγος που μπορεί να εξηγήσει αυτή τη συμπεριφορά, είναι ότι οι γυναίκες, όχι άδικα, συνδέουν την θηλυκότητα τους με την πρόσληψη φαγητού, αφού από μελέτες αποδεικνύεται ότι γυναίκες που τρώνε λιγότερο είναι πιο αρεστές από εκείνες που τρώνε πολύ.

4. Η οικειότητα

Όσον αφορά στην επίδραση της οικειότητας στην ποσότητα φαγητού που προσλαμβάνουμε, φαίνεται ότι και οι γυναίκες και οι άντρες τείνουν να καταναλώνουν λιγότερο φαγητό παρουσία ενός αγνώστου ή ενός ατόμου με το οποίο δεν έχουν αρκετή οικειότητα. Αυτό πιθανόν συμβαίνει επειδή στα πρώτα στάδια μιας γνωριμίας η επιθυμία μας να δημιουργήσουμε καλή εντύπωση μας οδηγεί σε πιο συγκρατημένη ενεργειακή πρόσληψη. Μεταξύ των διαφόρων σχέσεων που μπορούν να αναπτυχθούν μεταξύ δύο ατόμων, σε αντίστοιχη έρευνα που πραγματοποιήθηκε, φάνηκε ότι οι γυναίκες μαζί με τον σύντροφό τους κατανάλωναν την μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού ενώ στους άντρες αυτό συμβαίνει όταν βρίσκονται με τους φίλους τους.

5. Το σωματικό βάρος

Ένας ακόμα παράγοντας που επιδρά στην διατροφική μας συμπεριφορά είναι το σωματικό μας βάρος αλλά και το σωματικό βάρος του ατόμου με το οποίο τρώμε μαζί. Μελέτη που πραγματοποιήθηκε με δείγμα υπέρβαρους και νορμοβαρείς (φυσιολογικού βάρους) νεαρούς, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα υπέρβαρα άτομα που γευμάτιζαν με ένα άλλο υπέρβαρο άτομο έτρωγαν περισσότερο απ’ ό,τι όταν ο διπλανός τους ήταν φυσιολογικού βάρους. Στους νορμοβαρείς δεν αποδείχτηκε κάτι αντίστοιχο, αφού η κατανάλωσή τους δεν επηρεάστηκε από το βάρος του άλλου ατόμου. Τα λανθασμένα στερεότυπα που θέλουν τα υπέρβαρα άτομα να καταναλώνουν τεράστιες ποσότητες φαγητού, προφανώς αποτελεί ένα λόγο για τον οποίο άτομα με αυξημένο βάρος μπροστά στην παρουσία ενός νορμοβαρούς ή ενός μη οικείου ατόμου μειώνουν την ενεργειακή τους πρόσληψη. Αντιθέτως, το γεύμα μαζί με άλλο ένα υπέρβαρο άτομο μάλλον μειώνει τις αναστολές τους, με αποτέλεσμα την κατανάλωση περισσότερου φαγητού.

Συμπερασματικά

Καταλήγοντας, το συμπέρασμα που μπορούμε να εξάγουμε είναι ότι η διατροφική μας στάση γύρω από ένα τραπέζι είναι πολυδιάστατη και επηρεάζεται κυρίως από κοινωνικούς και ψυχολογικούς παράγοντες. Τα διατροφικά μας «πιστεύω» μάλλον παραμερίζονται και την θέση τους παίρνουν τα συναισθήματα που έχουμε για τους συνδαιτυμόνες μας και η ανάγκη μας να είμαστε αποδεκτοί.

Πηγή:medNutrition

Continue Reading

Trending