Lifestyle
Airline Day

H Amadeus Hellas διοργάνωσε το πρώτο Airline Day για αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικά γραφεία στην Ελλάδα
Η κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας ενημέρωσε τους συνεργάτες της για τις τρέχουσες εξελίξεις της αεροπορικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας
Η Amadeus Hellas, κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, θέλοντας να δώσει το παρόν για ακόμη μια φορά στην ελληνική ταξιδιωτική αγορά, διοργάνωσε την περασμένη εβδομάδα μια ειδική εκδήλωση για τους συνεργάτες της που είχε σαν σκοπό να τους ενημερώσει για όλες τις εξελίξεις στην αεροπορική και ταξιδιωτική βιομηχανία, καθώς και τις τάσεις που πρόκειται να διαμορφώσουν την εικόνα των ταξιδιών για το 2018.
Την εκδήλωση, που αποτελούταν από δυο εξειδικευμένα sessions που απευθύνονταν σε αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικά γραφεία, παρακολούθησε πλήθος στελεχών από τον κλάδο, ενώ υψηλόβαθμα στελέχη της Amadeus πραγματοποιήσαν αναλυτικές παρουσιάσεις για μια σειρά από σημαντικά θέματα της βιομηχανίας, καλύπτοντας έτσι υπάρχουσες απορίες και κενά.
Τα κυρίαρχα θέματα και στα δυο sessions ήταν οι τελευταίες εξελίξεις στο NDC και τους τρόπους με τους οποίους η Amadeus προετοιμάζεται για να βοηθήσει ακόμη περισσότερο τους πελάτες της και να τους προσφέρει τα πιο επιτυχημένα σενάρια για να ενσωματώσουν αποτελεσματικά τις αλλαγές που έρχονται, οι διάφορες λύσεις που προσφέρει η εταιρεία για να καλύψει τις πολυεπίπεδες και σύνθετες ανάγκες των συνεργατών της, ενώ παράλληλα παρουσιάστηκαν και testimonials πελατών που απολαμβάνουν ήδη μια επιτυχημένη συνεργασία με την Amadeus.
Η συμμόρφωση με τα πρότυπα της ΙΑΤΑ για το NDC είναι υψίστης σημασίας για την Amadeus και η εταιρεία έχει σαν στόχο να φέρει την καινοτομία μέσα από την προτυποποίηση και κατ’επέκταση να απλοποιήσει τις επιχειρηματικές λειτουργίες. Το πρότυπο πρέπει να εξελιχθεί και να συμπεριλάβει περισσότερες σύνθετες περιπτώσεις χρήσεων που θα μπορούν να εφαρμοστούν στον κλάδο. Πρέπει να περιλαμβάνει αληθινό νέο περιεχόμενο ή υπηρεσίες και κάτι τέτοιο θα μπορεί να επιτευχθεί μόνο όταν η βιομηχανία προσφέρει συνολικά περισσότερη αξία και πιο καινούργιες ή καλύτερες υπηρεσίες στον ταξιδιώτη και συνολικά στην ταξιδιωτική εμπειρία.
Ο κ. Christian Baillet, Director Airline Account Management Central & Southern Europe της Amadeus μίλησε για την εξέλιξη που σημειώνει η Amadeus ώστε να ανταποκριθεί και να εξυπηρετήσει καλύτερα τις εξελισσόμενες ανάγκες των ταξιδιωτών. Η ομιλία του ασχολήθηκε επίσης με το ζήτημα της αντιμετώπισης των προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν κατά την ταξιδιωτική διαδικασία και παρουσίασε τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία της Amadeus προσαρμόζεται για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή ταξιδιωτική εμπειρία.
Η κα Patricia Simillon, Head of Strategic Marketing, Airlines της Amadeus παρουσίασε το Global Airline Industry Almanac, μια ειδική έκδοση της Amadeus για την βιομηχανία της αεροπορίας, στην οποία καταγράφεται η πορεία της βιομηχανίας για το 2017 και οι κυριότερες τάσεις που θα τη διαμορφώσουν μέσα στο 2018. Η έκδοση αυτή πρόκειται να λειτουργήσει ως σημείο αναφοράς για τον κλάδο και θα αναδείξει το πως οι ταξιδιώτες, οι νέες τάσεις και η τεχνολογία μεταμορφώνουν το ταξιδιωτικό τοπίο, το σημαντικό ρόλο που διαδραμάτισαν τα παραπάνω στην περαιτέρω ανάπτυξη και εξέλιξη της αεροπορίας το 2017, αλλά και τα σχέδια για περαιτέρω επιχειρηματική και τεχνολογική ανάπτυξη μέσα στο 2018.
Απαντώντας σε ερωτήσεις, η κα Simillon σημείωσε ότι οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να ξεκινήσουν την ψηφιακή τους μεταμόρφωση, εφαρμόζοντας μια εξολοκλήρου νέα σειρά λύσεων, υπηρεσιών και data analytics, με νέα τεχνολογικά εργαλεία και νέες πλατφόρμες. Σε αυτή τη νέα εποχή, οι αεροπορικές εταιρείες ξεκινούν να μετατρέπουν τις ιστοσελίδες τους ώστε να λειτουργούν σαν portal μεταξύ των πελατών και του brand τους και να κατανοήσουν πως η online προσωπικότητα του πελάτη θα τους βοηθήσει να επικοινωνήσουν την καλύτερη προσφορά για το άτομό τους.
Η κα Εύα Καραμάνου, Γενική Διευθύντρια της Amadeus Hellas και Deputy Regional Manager Southern Europe δήλωσε σχετικά με την εκδήλωση: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που διοργανώνουμε για πρώτη φορά μια τέτοια εκδήλωση για τους συνεργάτες μας. Ο σκοπός αυτής της ημέρας ήταν να μοιραστούμε με τους πελάτες μας το τρόπο με τον οποίο η Amadeus μπορεί να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες τους και να τοποθετήσει σωστά το brand τους με μια προσέγγιση που χρησιμοποιεί όλα τα κανάλια στα διαφορετικά στάδια του ταξιδιού. Η Amadeus έχει εξελιχθεί από μια παραδοσιακή GDS εταιρεία σε έναν συνεργάτη που πλέον διευκολύνει την ταξιδιωτική εμπειρία, προσφέροντας στους συνεργάτες της τη δυνατότητα να βελτιώνουν αυτή την εμπειρία μέσα από την εξατομίκευση των προσφερόμενων υπηρεσιών στα διάφορα στάδια του ταξιδιού με μια πολλαπλών καναλιών προσέγγιση.
Πρωταρχικός μας σκοπός ήταν και παραμένει να είμαστε κοντά στους πελάτες μας και να προσφέρουμε λύσεις που τον διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό, υποστηρίζουν την ανάπτυξη του και προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση, συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη διαχείριση των λειτουργιών του και οδηγούν σε αύξηση των εσόδων. Για όλους αυτούς του λόγους είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που οι μακρόχρονοι συνεργάτες μας έδωσαν το παρόν σε αυτή την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εκδήλωση.”
Μόδα
Fashion Alert !!! Lazaros Orfanidis X Anna Key

Fashion Alert !!!
Η συνεργασία του Lazaros Orfanidis X Anna Key είναι κάτι περισσότερο από μια σύμπραξη· είναι ένας φόρος τιμής στο στυλ, τη μοναδικότητα και τη διαχρονικότητα. Κάθε ζευγάρι γυαλιών δεν είναι απλώς ένα αξεσουάρ, αλλά μια έκφραση χαρακτήρα, μια δήλωση αυτοπεποίθησης.
Με οδηγό το πάθος για την αισθητική και την υψηλή ποιότητα, ο Lazaros Orfanidis και η Anna Key δημιουργούν ένα αποτέλεσμα που ξεχωρίζει. Κλασικές γραμμές συναντούν μοντέρνες πινελιές, αναδεικνύοντας το διαχρονικό και το σύγχρονο σε απόλυτη αρμονία.
Αυτή η συνεργασία είναι ένα ταξίδι στην κομψότητα και την αυθεντικότητα. Ένα ζευγάρι γυαλιών μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπεις τον κόσμο – και τώρα, μπορεί να πει τη δική σου ιστορία.


Μόδα
“Fashion made for the individual in you.”

Ονομάζομαι Χριστιάννα Σιάχου και με γνώμονα τους προσωπικούς μου στόχους και τα όνειρα μου θα σας μιλήσω για την επαγγελματική εμπειρία μου, με βασικό κριτήριο όταν επιλέγω μία σχολή για την επαγγελματική μου κατάρτιση, συλλέγω αρκετές πληροφορίες ώστε να βρω την σχολή αυτήν που μου ταιριάζει περισσότερο στα προσωπικά μου ενδιαφέροντα και στον χαρακτήρα μου. Προσωπικά, όταν απευθύνθηκα στην σχολή AthensFashionClub, ως ολοκληρωμένη πλέον σχεδιάστρια, ήθελα να ενισχύσω τις γνώσεις μου και να διευρύνω τους επαγγελματικούς μου ορίζοντες. Προς έκπληξή μου, βρήκα πολλά περισσότερα από μαθήματα, γνώσεις και καθηγητές. Βρήκα τους κατάλληλους ανθρώπους και το εκτεταμένο δίκτυο επαγγελματιών που με στήριξαν στις επιδιώξεις μου και μου έδωσαν ένα διεθνή προσανατολισμό μέσω της μοναδικής Θερμοκοιτίδας Μόδας στην Ελλάδα «The Fashion Gate.»
Η Σχολή AthensFashionClub ιδρύθηκε από την διακεκριμένη σχεδιάστρια μόδας και επιχειρηματία Μαρία Βυτινίδου, για την οποία έχω αποκομίσει τις άριστες εντυπώσεις σχετικά με την γνώση, την εμπειρία και την κατεύθυνση που παρέχουν οι επαγγελματίες της σχολής της προς στους σπουδαστές. Είναι απόφοιτος του Central St Martin’s College of Arts & Design και London College of Fashion, με 30ετή εμπειρία στον χώρο των επιχειρήσεων και της Μόδας και δεκάδες συμμετοχές σε συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό ως εισηγήτρια και εκπαιδεύτρια στο αντικείμενο της νεοφυούς επιχειρηματικότητας. Η Διεθνής Έκθεση Premiere Vision στο Παρίσι την ανέδειξε ως την πιο καινοτόμα Σχεδιάστρια Μόδας στην Ελλάδα και η εταιρία της καθιερώθηκε ως μία από τις καλύτερες 20 εταιρίες υψηλής τεχνολογίας μόδας στον κόσμο.
Κάποια από τα μαθήματα που διδάσκει η σχολή AthensFashionClub είναι η Πρόγνωση Μόδας με βάση τις διεθνείς τάσεις, ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη collection, το Fashion Styling καθώς και οι γνώσεις στο Πατρόν και τη Ραπτικής. Κυρίως όμως, η σχολή διακρίνεται για την υψηλού επιπέδου εκπαίδευση που παρέχει στο αντικείμενο της Bιώσιμης Μόδας, της Επιχειρηματικότητας, του Μarketing, των Social Media έως και τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) για σύγχρονους επαγγελματίες.
Η σχολή AthensFashionClub απευθύνεται σε σπουδαστές που έχουν θέληση και όραμα και δίνει την δυνατότητα στους σπουδαστές της αφού ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, να έχουν ίσες ευκαιρίες για να εργαστούν σε μεγάλες επωνυμίες ρούχων στην Ελλάδα καθώς λαμβάνουν μεγάλη υποστήριξη από την σχολή για να ξεκινήσουν την δική τους επιχείρηση ενδυμάτων έτσι ώστε ο καθένας από τους σπουδαστές να διεκδικήσει την αγορά, να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να λάβει γνώση και εμπειρία για διαφοροποίηση της επωνυμίας του.
Προσωπικά θαυμάζω το αίσθημα της μεγάλης κοινωνικής ευθύνης που διαθέτει η Μαρία Βυτινίδου, παρέχοντας ένα κοινωνικό αγαθό, την εκπαίδευση, σε ανθρώπους που επιθυμούν ίσες ευκαιρίες στην ζωή και την καθημερινότητα. Η αγάπη της για τους ανθρώπους που επιθυμούν τη γνώση, φάνηκε από τη πρωτοβουλία της να δημιουργήσει ένα καινοτόμο πρόγραμμα εκπαίδευσης στην επιχειρηματικότητα για γυναίκες οι οποίες είναι κρατούμενες στις γυναικείες φυλακές Κορυδαλλού, και η ίδια να αναλάβει να τις εκπαιδεύσει. Για αυτήν την πρωτοβουλία της έλαβε το πρώτο Βραβείο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από τον θεσμό Bravo Awards.
Αγαπά και ενδιαφέρεται πραγματικά για τους μαθητές της και στο πλαίσιο της ανάπτυξης νεοφυούς επιχειρηματικότητας στον χώρο της μόδας, όπου και συμμετείχα δημιούργησε τον Μάιο του 2016 τη 1η Θερμοκοιτίδα Νέων Σχεδιαστών Μόδας <<The Fashion Gate>> με σκοπό την Επιχειρηματική Επιτάχυνση νέων ταλαντούχων Ελλήνων σχεδιαστών και την προώθηση των Συλλογών τους σε Διεθνείς εκθέσεις στο εξωτερικό.
Όλα τα αγαθά που έλαβα από την σχολή AthensFashionClub είναι πολύτιμα ενώ η σκληρή δουλειά, η συνεργασία και το πνεύμα ομαδικότητας με άλλους σπουδαστές καθώς ο επαγγελματισμός και η δημιουργικότητα για προσωπική έκφραση πάνω στην μόδα είναι ισχυρά εργαλεία με γνώμονα την έμπνευση και το σωστό παράδειγμα που αποτελεί για μένα η Μαρία Βυτινίδου ως επαγγελματίας αλλά και ως άνθρωπος.
Εκδηλώσεις
Επιμελητήριο Αρκαδίας: Στρατηγικός Συνεργάτης ανάπτυξης ενός νέου επιχειρηματικού μοντέλου με σημείο αναφοράς τη Μεγαλόπολη

Το Επιμελητήριο Αρκαδίας, επιβεβαιώνοντας το έμπρακτο ενδιαφέρον του για τη μετάβαση της Μεγαλόπολης στη μεταλιγνιτική εποχή, συμμετείχε ενεργά στην Ευρωπαϊκή Συνδιάσκεψη: «Οι Προτεραιότητες της Πολωνικής Προεδρίας στο Συμβουλίο της ΕΕ το Πρώτο Εξάμηνο του 2025» που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο και την Κυριακή στο Δημαρχείο Μεγαλόπολης.
Την Παρασκευή, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, κ. Γιάννης Τρουπής, και τα μέλη της Διοίκησης του Επιμελητηρίου, κ.κ. Βασίλης Αθανασιάδης (Α΄ Αντιπρόεδρος), Νίκος Τότσης (Β΄ Αντιπρόεδρος), Παναγιώτη Μαντάς (Γενικός Γραμματέας) και Σωτήρης Μπαλίκος (Αναπληρωτής Πρόεδρος του Τμήματος Εμπορίου), υποδέχτηκαν στα γραφεία του Επιμελητηρίου την Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα, κα. Ελβίρα Φόρτε. Στη συνάντηση συζητήθηκαν τρόποι συνεργασίας εν όψει της έναρξης των διαβουλεύσεων για τη νέα προγραμματική περίοδο της Ευρωπαϊκής Ένωσης 2028-2034. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην εμπειρία που διαθέτει πλέον το Επιμελητήριο Αρκαδίας από την εφαρμογή του Προγράμματος Δίκαιης Μετάβασης στη Μεγαλόπολη και ειδικά σε ότι αφορά τον τομέα της επιχειρηματικότητας.
Την πρώτη ημέρα της συνδιάσκεψης, ο Β΄ Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου, κ. Νίκος Τότσης, στην ομιλία του, τόνισε το ισχυρό ενδιαφέρον του Επιμελητηρίου για την ανάπτυξη της περιοχής και τη σημασία της δίκαιης αναπτυξιακής μετάβασης. Υπογράμμισε τις πρωτοβουλίες του Επιμελητηρίου, όπως το έργο κατάρτισης που υλοποιείται σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Μεσσηνίας και τις στρατηγικές συνεργασίες που συμβάλλουν στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας.
Τη δεύτερη ημέρα των εργασιών, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, κ. Γιάννης Τρουπής, αναφέρθηκε στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η γεωργία, όπως η αύξηση του κόστους ενέργειας, η κλιματική αλλαγή, η έλλειψη εργατικού δυναμικού και νέων τεχνολογιών άρδευσης. Υπογράμμισε την ανάγκη για παραγωγή περισσότερων προϊόντων ανά στρέμμα και την εφαρμογή νέων τεχνολογιών για την ενίσχυση της παραγωγικότητας, ενώ επισήμανε την ανάγκη για μεγαλύτερο κλήρο με την ταυτόχρονη επίτευξη οικονομιών κλίμακας, ώστε οι αγρότες να μπορούν να ανταγωνίζονται με τους ευρωπαίους συναδέλφους τους.
Ο κ. Τρουπής, κλείνοντας, πρότεινε την εφαρμογή οικονομικών κινήτρων, τα οποία θα έχουν ως αποτέλεσμα την αξιοποίηση ανεκμετάλλευτων εκτάσεων γης υψηλής παραγωγικότητας στον πρωτογενή τομέα, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανταγωνιστικότητα των Ελλήνων αγροτών.
-
Συνεντεύξεις
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προσκεκλημένος του Οργανισμού Περιφέρειας Τοσκάνης
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | First Cold Brew (Μάνος Αποστολόπουλος)
-
Τουρισμός
Οι καλύτερες πόλεις για ήσυχη διαβίωση
-
Επιχειρηματικότητα
Golden Rule vs Platinum Rule
-
Lifestyle
Πέγκυ Μουζάκη | Δεν έχω αυτοπεποίθηση!
-
Ψυχολογία
Συναισθηματική Νοημοσύνη ή Νοημοσύνη Της Καρδιάς :
-
Ψυχολογία
Αντιμετωπίστε την κρίση με… αισιοδοξία