Connect with us

Lifestyle

Airline Day

H Amadeus Hellas διοργάνωσε το πρώτο Airline Day για αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικά γραφεία στην Ελλάδα

 

Η κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας ενημέρωσε τους συνεργάτες της για τις τρέχουσες εξελίξεις της αεροπορικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας

 

Η Amadeus Hellas, κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, θέλοντας να δώσει το παρόν για ακόμη μια φορά στην ελληνική ταξιδιωτική αγορά, διοργάνωσε την περασμένη εβδομάδα μια ειδική εκδήλωση για τους συνεργάτες της που είχε σαν σκοπό να τους ενημερώσει για όλες τις εξελίξεις στην αεροπορική και ταξιδιωτική βιομηχανία, καθώς και τις τάσεις που πρόκειται να διαμορφώσουν την εικόνα των ταξιδιών για το 2018.

Την εκδήλωση, που αποτελούταν από δυο εξειδικευμένα sessions που απευθύνονταν σε αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικά γραφεία, παρακολούθησε πλήθος στελεχών από τον κλάδο, ενώ υψηλόβαθμα στελέχη της Amadeus πραγματοποιήσαν αναλυτικές παρουσιάσεις για μια σειρά από σημαντικά θέματα της βιομηχανίας, καλύπτοντας έτσι υπάρχουσες απορίες και κενά.

Τα κυρίαρχα θέματα και στα δυο sessions ήταν οι τελευταίες εξελίξεις στο NDC και τους τρόπους με τους οποίους η Amadeus προετοιμάζεται για να βοηθήσει ακόμη περισσότερο τους πελάτες της και να τους προσφέρει τα πιο επιτυχημένα σενάρια για να ενσωματώσουν αποτελεσματικά τις αλλαγές που έρχονται, οι διάφορες λύσεις που προσφέρει η εταιρεία για να καλύψει τις πολυεπίπεδες και σύνθετες ανάγκες των συνεργατών της, ενώ παράλληλα παρουσιάστηκαν και testimonials πελατών που απολαμβάνουν ήδη μια επιτυχημένη συνεργασία με την Amadeus.

Η συμμόρφωση με τα πρότυπα της ΙΑΤΑ για το NDC είναι υψίστης σημασίας για την Amadeus και η εταιρεία έχει σαν στόχο να φέρει την καινοτομία μέσα από την προτυποποίηση και κατ’επέκταση να απλοποιήσει τις επιχειρηματικές λειτουργίες. Το πρότυπο πρέπει να εξελιχθεί και να συμπεριλάβει περισσότερες σύνθετες περιπτώσεις χρήσεων που θα μπορούν να εφαρμοστούν στον κλάδο. Πρέπει να περιλαμβάνει αληθινό νέο περιεχόμενο ή υπηρεσίες και κάτι τέτοιο θα μπορεί να επιτευχθεί μόνο όταν η βιομηχανία προσφέρει συνολικά περισσότερη αξία και πιο καινούργιες ή καλύτερες υπηρεσίες στον ταξιδιώτη και συνολικά στην ταξιδιωτική εμπειρία.

Ο κ. Christian Baillet, Director Airline Account Management Central & Southern Europe της Amadeus μίλησε για την εξέλιξη που σημειώνει η Amadeus ώστε να ανταποκριθεί και να εξυπηρετήσει καλύτερα τις εξελισσόμενες ανάγκες των ταξιδιωτών. Η ομιλία του ασχολήθηκε επίσης με το ζήτημα της αντιμετώπισης των προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν κατά την ταξιδιωτική διαδικασία και παρουσίασε τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία της Amadeus προσαρμόζεται για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή ταξιδιωτική εμπειρία.

Η κα Patricia Simillon, Head of Strategic Marketing, Airlines της Amadeus παρουσίασε το Global Airline Industry Almanac, μια ειδική έκδοση της Amadeus για την βιομηχανία της αεροπορίας, στην οποία καταγράφεται η πορεία της βιομηχανίας για το 2017 και οι κυριότερες τάσεις που θα τη διαμορφώσουν μέσα στο 2018. Η έκδοση αυτή πρόκειται να λειτουργήσει ως σημείο αναφοράς για τον κλάδο και θα αναδείξει το πως οι ταξιδιώτες, οι νέες τάσεις και η τεχνολογία μεταμορφώνουν το ταξιδιωτικό τοπίο, το σημαντικό ρόλο που διαδραμάτισαν τα παραπάνω στην περαιτέρω ανάπτυξη και εξέλιξη της αεροπορίας το 2017, αλλά και τα σχέδια για περαιτέρω επιχειρηματική και τεχνολογική ανάπτυξη μέσα στο 2018.

Απαντώντας σε ερωτήσεις, η κα Simillon σημείωσε ότι οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να ξεκινήσουν την ψηφιακή τους μεταμόρφωση, εφαρμόζοντας μια εξολοκλήρου νέα σειρά λύσεων, υπηρεσιών και data analytics, με νέα τεχνολογικά εργαλεία και νέες πλατφόρμες. Σε αυτή τη νέα εποχή, οι αεροπορικές εταιρείες ξεκινούν να μετατρέπουν τις ιστοσελίδες τους ώστε να λειτουργούν σαν portal μεταξύ των πελατών και του brand τους και να κατανοήσουν πως η online προσωπικότητα του πελάτη θα τους βοηθήσει να επικοινωνήσουν την καλύτερη προσφορά για το άτομό τους.

Η κα Εύα Καραμάνου, Γενική Διευθύντρια της Amadeus Hellas και Deputy Regional Manager Southern Europe δήλωσε σχετικά με την εκδήλωση: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που διοργανώνουμε για πρώτη φορά μια τέτοια εκδήλωση για τους συνεργάτες μας. Ο σκοπός αυτής της ημέρας ήταν να μοιραστούμε με τους πελάτες μας το τρόπο με τον οποίο η  Amadeus μπορεί να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες τους και να τοποθετήσει σωστά το brand τους με μια προσέγγιση που χρησιμοποιεί όλα τα κανάλια στα διαφορετικά στάδια του ταξιδιού. Η Amadeus έχει εξελιχθεί από μια παραδοσιακή GDS εταιρεία σε έναν συνεργάτη που πλέον διευκολύνει την ταξιδιωτική εμπειρία, προσφέροντας στους συνεργάτες της τη δυνατότητα να βελτιώνουν αυτή την εμπειρία μέσα από την εξατομίκευση των προσφερόμενων υπηρεσιών στα διάφορα στάδια του ταξιδιού με μια πολλαπλών καναλιών προσέγγιση.

Πρωταρχικός μας σκοπός ήταν και παραμένει να είμαστε κοντά στους πελάτες μας και να προσφέρουμε λύσεις που τον διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό, υποστηρίζουν την ανάπτυξη του και προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση, συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη διαχείριση των λειτουργιών του και οδηγούν σε αύξηση των εσόδων. Για όλους αυτούς του λόγους είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που οι μακρόχρονοι συνεργάτες μας έδωσαν το παρόν σε αυτή την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εκδήλωση.”

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending