Connect with us

Lifestyle

Airline Day

H Amadeus Hellas διοργάνωσε το πρώτο Airline Day για αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικά γραφεία στην Ελλάδα

 

Η κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας ενημέρωσε τους συνεργάτες της για τις τρέχουσες εξελίξεις της αεροπορικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας

 

Η Amadeus Hellas, κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, θέλοντας να δώσει το παρόν για ακόμη μια φορά στην ελληνική ταξιδιωτική αγορά, διοργάνωσε την περασμένη εβδομάδα μια ειδική εκδήλωση για τους συνεργάτες της που είχε σαν σκοπό να τους ενημερώσει για όλες τις εξελίξεις στην αεροπορική και ταξιδιωτική βιομηχανία, καθώς και τις τάσεις που πρόκειται να διαμορφώσουν την εικόνα των ταξιδιών για το 2018.

Την εκδήλωση, που αποτελούταν από δυο εξειδικευμένα sessions που απευθύνονταν σε αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικά γραφεία, παρακολούθησε πλήθος στελεχών από τον κλάδο, ενώ υψηλόβαθμα στελέχη της Amadeus πραγματοποιήσαν αναλυτικές παρουσιάσεις για μια σειρά από σημαντικά θέματα της βιομηχανίας, καλύπτοντας έτσι υπάρχουσες απορίες και κενά.

Τα κυρίαρχα θέματα και στα δυο sessions ήταν οι τελευταίες εξελίξεις στο NDC και τους τρόπους με τους οποίους η Amadeus προετοιμάζεται για να βοηθήσει ακόμη περισσότερο τους πελάτες της και να τους προσφέρει τα πιο επιτυχημένα σενάρια για να ενσωματώσουν αποτελεσματικά τις αλλαγές που έρχονται, οι διάφορες λύσεις που προσφέρει η εταιρεία για να καλύψει τις πολυεπίπεδες και σύνθετες ανάγκες των συνεργατών της, ενώ παράλληλα παρουσιάστηκαν και testimonials πελατών που απολαμβάνουν ήδη μια επιτυχημένη συνεργασία με την Amadeus.

Η συμμόρφωση με τα πρότυπα της ΙΑΤΑ για το NDC είναι υψίστης σημασίας για την Amadeus και η εταιρεία έχει σαν στόχο να φέρει την καινοτομία μέσα από την προτυποποίηση και κατ’επέκταση να απλοποιήσει τις επιχειρηματικές λειτουργίες. Το πρότυπο πρέπει να εξελιχθεί και να συμπεριλάβει περισσότερες σύνθετες περιπτώσεις χρήσεων που θα μπορούν να εφαρμοστούν στον κλάδο. Πρέπει να περιλαμβάνει αληθινό νέο περιεχόμενο ή υπηρεσίες και κάτι τέτοιο θα μπορεί να επιτευχθεί μόνο όταν η βιομηχανία προσφέρει συνολικά περισσότερη αξία και πιο καινούργιες ή καλύτερες υπηρεσίες στον ταξιδιώτη και συνολικά στην ταξιδιωτική εμπειρία.

Ο κ. Christian Baillet, Director Airline Account Management Central & Southern Europe της Amadeus μίλησε για την εξέλιξη που σημειώνει η Amadeus ώστε να ανταποκριθεί και να εξυπηρετήσει καλύτερα τις εξελισσόμενες ανάγκες των ταξιδιωτών. Η ομιλία του ασχολήθηκε επίσης με το ζήτημα της αντιμετώπισης των προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν κατά την ταξιδιωτική διαδικασία και παρουσίασε τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία της Amadeus προσαρμόζεται για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή ταξιδιωτική εμπειρία.

Η κα Patricia Simillon, Head of Strategic Marketing, Airlines της Amadeus παρουσίασε το Global Airline Industry Almanac, μια ειδική έκδοση της Amadeus για την βιομηχανία της αεροπορίας, στην οποία καταγράφεται η πορεία της βιομηχανίας για το 2017 και οι κυριότερες τάσεις που θα τη διαμορφώσουν μέσα στο 2018. Η έκδοση αυτή πρόκειται να λειτουργήσει ως σημείο αναφοράς για τον κλάδο και θα αναδείξει το πως οι ταξιδιώτες, οι νέες τάσεις και η τεχνολογία μεταμορφώνουν το ταξιδιωτικό τοπίο, το σημαντικό ρόλο που διαδραμάτισαν τα παραπάνω στην περαιτέρω ανάπτυξη και εξέλιξη της αεροπορίας το 2017, αλλά και τα σχέδια για περαιτέρω επιχειρηματική και τεχνολογική ανάπτυξη μέσα στο 2018.

Απαντώντας σε ερωτήσεις, η κα Simillon σημείωσε ότι οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να ξεκινήσουν την ψηφιακή τους μεταμόρφωση, εφαρμόζοντας μια εξολοκλήρου νέα σειρά λύσεων, υπηρεσιών και data analytics, με νέα τεχνολογικά εργαλεία και νέες πλατφόρμες. Σε αυτή τη νέα εποχή, οι αεροπορικές εταιρείες ξεκινούν να μετατρέπουν τις ιστοσελίδες τους ώστε να λειτουργούν σαν portal μεταξύ των πελατών και του brand τους και να κατανοήσουν πως η online προσωπικότητα του πελάτη θα τους βοηθήσει να επικοινωνήσουν την καλύτερη προσφορά για το άτομό τους.

Η κα Εύα Καραμάνου, Γενική Διευθύντρια της Amadeus Hellas και Deputy Regional Manager Southern Europe δήλωσε σχετικά με την εκδήλωση: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που διοργανώνουμε για πρώτη φορά μια τέτοια εκδήλωση για τους συνεργάτες μας. Ο σκοπός αυτής της ημέρας ήταν να μοιραστούμε με τους πελάτες μας το τρόπο με τον οποίο η  Amadeus μπορεί να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες τους και να τοποθετήσει σωστά το brand τους με μια προσέγγιση που χρησιμοποιεί όλα τα κανάλια στα διαφορετικά στάδια του ταξιδιού. Η Amadeus έχει εξελιχθεί από μια παραδοσιακή GDS εταιρεία σε έναν συνεργάτη που πλέον διευκολύνει την ταξιδιωτική εμπειρία, προσφέροντας στους συνεργάτες της τη δυνατότητα να βελτιώνουν αυτή την εμπειρία μέσα από την εξατομίκευση των προσφερόμενων υπηρεσιών στα διάφορα στάδια του ταξιδιού με μια πολλαπλών καναλιών προσέγγιση.

Πρωταρχικός μας σκοπός ήταν και παραμένει να είμαστε κοντά στους πελάτες μας και να προσφέρουμε λύσεις που τον διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό, υποστηρίζουν την ανάπτυξη του και προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση, συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη διαχείριση των λειτουργιών του και οδηγούν σε αύξηση των εσόδων. Για όλους αυτούς του λόγους είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που οι μακρόχρονοι συνεργάτες μας έδωσαν το παρόν σε αυτή την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εκδήλωση.”

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εκδηλώσεις

Με επιτυχία διεξήχθη το 15ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού και Προϊόντων Μέλισσας

Με μεγάλη επιτυχία και πάνω από 14 χιλιάδες επισκέπτες ολοκληρώθηκε το 15ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας και το Συνέδριο «Μελισσοκομία υπό την Πίεση της Κλιματικής Αλλαγής», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και της Περιφέρειας Αττικής.

Το Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας αποτελεί τη μεγαλύτερη εκδήλωση του κλάδου που γίνεται στην Ελλάδα και το κορυφαίο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Στις τρεις μέρες το Φεστιβάλ αποτέλεσε τον τόπο συνάντησης των ανθρώπων της μελισσοκομίας και ένα άριστο μέσο για την προβολή του ελληνικού μελιού, τόσο στους χώρους εστίασης και εμπορίας , όσο και για το καταναλωτικό κοινό, το οποίο κατέκλυσε τον εκθεσιακό χώρο του Περιστερίου και είχε την ευκαιρία να απολαύσει και να προμηθευτεί εξαιρετικές και σπάνιες ποικιλίες μελιών από τους ίδιους τους Έλληνες παραγωγούς.

Οι εκδηλώσεις του Φεστιβάλ ξεκίνησαν την Παρασκευή με την τελετή έναρξης παρουσία του εκπροσώπου της Κυβέρνησης Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Διονυσίου Σταμενίτη, ο οποίος ανέπτυξε τις πολιτικές της κυβέρνησης και τη στρατηγική για την προώθηση και την προστασία της ελληνικής μελισσοκομίας, αφού άκουσε τις τοποθετήσεις των εκπροσώπων Φορέων και Περιφερειών:

  • Κωστή Λεονταράκη , Προέδρου Ομοσπονδίας Μελισσοκομικών Συλλόγων Ελλάδος
  • Γεωργίου Πίττα, Προέδρου Συνδέσμου Ελλήνων Τυποποιητών, Συσκευαστών και Εξαγωγέων μελιού
  • Φιλήμων Ζανετίδη, Αντιπεριφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου
  • Τσέτσιλα Δημητρίου, Αντιπεριφερειάρχη Περιφέρειας Θεσσαλίας
  • Σπύρου Ζαχαρία, Αντιπεριφερειάρχη Πελοποννήσου
  • Κωνσταντίνου Τσιριγώτη, Αντιπεριφερειάρχη Ιονίων Νήσων
  • Φιλιππή Αντώνη, Δ.Σ. ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ
  • Μανώλη Χνάρη, εκπρόσωπο του ΠΑΣΟΚ, Βουλευτή Ρεθύμνης
  • Δήμητρας Αγγελάκη, Αντιπεριφερειάρχη Αττικής.

Ο Υφυπουργός κ. Σταμενίτης απένειμε την πλακέτα στην τιμώμενη Περιφέρεια Ιονίων Νήσων δια του Προέδρου της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Περιφέρειας Ιονίων Νήσων κ. Νεκτάριου Αραβαντινού – Σιμωνέτου.

Στα πλαίσια του Φεστιβάλ βραβεύτηκε η Πρωταθλήτρια Ελλάδος ομάδα Cheerleading του Αθλητικού Γυμναστικού Ομίλου Περιστερίου, η οποία εκπροσώπησε την Ελλάδα και κατέκτησε το Χάλκινο μετάλλιο στους Πανευρωπαϊκούς Αγώνες στο Όσλο της Νορβηγίας.

Τον συντονισμό και την παρουσίαση της τελετής έναρξης είχαν η κ. Ελένη Λαζάρου, Δημοσιογράφος και ο Κ. Γιώργος Στάθης, Εκπρόσωπος Τύπου του Ε.Ο.Σ.Σ. .

Οι τρεις ημέρες του Φεστιβάλ κατά γενική ομολογία των χιλιάδων επισκεπτών αποτέλεσαν την αποθέωση του ελληνικού μελιού και των παραγωγών – εκθετών, τόσο για την ποιότητα , τις τιμές και την ποικιλία του εκπληκτικού ελληνικού  χρυσού που είναι το μέλι.

Στο πλαίσιο του 15ου Φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε η «Έκθεση Μελισσοκομικών Προϊόντων και Εξοπλισμού», όπου  οι μελισσοκόμοι και οι επαγγελματίες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις νέες εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες του κλάδου.

Επίσης σε συνεργασία με το Εργαστήρι Μελισσοκομίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης το Σάββατο απονεμήθηκαν τα βραβεία του 4ου  Διαγωνισμού Ελληνικού Μελιού Ανώτερης Ποιότητας – High Quality Honey Contest.

Οι διοργανωτές, οι μελισσοκόμοι και οι καταναλωτές ανανέωσαν το ραντεβού τους για το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας τον Δεκέμβριο.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

EURICE Masterclass: Εστιατόριο “Ακαδημία art restaurant”

Επιλέγουμε ευρωπαϊκό ρύζι για ένα βιώσιμο περιβάλλον

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος με τίτλο «Ενέργειες Ενημέρωσης και Προώθησης της βιώσιμης παραγωγής ρυζιού στην Ελλάδα και την Ισπανία» διοργανώθηκε ένα Masterclass στη Θεσσαλονίκη, για εκπροσώπους φορέων και μέσων, που στηρίζουν τα τελευταία χρόνια τις δράσεις του προγράμματος στο νομό Θεσσαλονίκης.

Το εστιατόριο “Ακαδημία art restaurant” υποδέχθηκε για μια ακόμη φορά τους καλεσμένους και την Rice Chef Ambassador του προγράμματος στην Ελλάδα, Ντίνα Νικολάου στον ζεστό και φιλόξενο χώρο του, ειδικά διαμορφωμένο για το Masterclass.

Το πρόγραμμα με τον διακριτικό τίτλο EU RICE, υλοποιείται από την Αγροτική Εταιρική Σύμπραξη Θεσσαλονίκης (ΕΑΣΘ) και το Consejo Regulador de la DOP Arroz de Valencia (Ρυθμιστική Αρχή του ρυζιού ΠΟΠ Βαλένθια). Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε στους συμμετέχοντες η συμβολή της καλλιέργειας του ρυζιού στη διατήρηση των υγροβιότοπων, την αξιοποίηση των άφθονων υδάτινων πόρων, τη διατήρηση της βιωσιμότητας των εδαφών και γενικά στην οικολογική ισορροπία, αλλά και την κοινωνικοοικονομική ανάπτυξη των περιοχών καλλιέργειας και παραγωγής του. Οι παριστάμενοι ενημερώθηκαν ακόμη, για το ρύζι που παράγεται στην Ευρώπη, ένα προϊόν υψηλής διατροφικής αξίας, πλούσιο σε θρεπτικά στοιχεία  και ασφαλές, αφού καλλιεργείται, τηρώντας τους αυστηρούς Ευρωπαϊκούς Κανονισμούς για την αγροτική παραγωγή.

H Rice Chef Ambassador του προγράμματος στην Ελλάδα, Ντίνα Νικολάου, παρασκεύασε ζωντανά 3 πρωτότυπες και ιδιαίτερα δημιουργικές συνταγές, αξιοποιώντας το μεσόσπερμο ελληνικό ρύζι.  Οι συνταγές ήταν:

  • Τερίνα ρυζιού γιορτινή με καπνιστό σολομό
  • Πιλάφι με ψητή κολοκύθα, κάστανα και λουκάνικο μοσχαρίσιο
  • Ρυζόγαλο με γάλα καρύδας κα καραμελωμένα αχλάδια

Οι παριστάμενοι απόλαυσαν τις εξαιρετικά νόστιμες συνταγές της  Chef Ambassador και είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για τη δυναμική της αξιοποίησης μοναδικών ελληνικών πρώτων υλών και την εξέλιξη παραδοσιακών συνταγών. 

Με την παρουσία του την εκδήλωση τίμησε ο Βασίλειος Κουκουρίκης, Πρόεδρος του Β’  Αγροτικού Συνεταιρισμού Χαλάστρας, ο οποίος επισήμανε τη σημασία της εκπαίδευσης για την ανάδειξη της ποιότητας και της διατροφικής αξίας του ελληνικού ρυζιού.

Εκτελεστικός φορέας του προγράμματος EURICE είναι η NOVACERT, η μεγαλύτερη εταιρεία συμβούλων με εξειδίκευση στον αγροπεριβαλλοντικό τομέα και τον κλάδο των τροφίμων,  ενώ τις εκδηλώσεις προώθησης και ενημέρωσης στην Ελλάδα έχει αναθέσει στην εταιρεία Chef Stories. 

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Η HATZI FILAX GROUP ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ 1ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΟΚΟΛΙΑΣ ΣΤΗ ΧΙΟ

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 1ο Συνέδριο Ανάπτυξης της Εταιρείας ΖΑΝΝΗΣ Μ ΚΟΚΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ, που πραγματοποιήθηκε στο Πολυκατάστημα στη Χίο. Πρόκειται για την πρώτη πρωτοβουλία της εταιρείας να φέρει κοντά όλα τα μέλη της ομάδας της, με στόχο την ενίσχυση της συνεργασίας, της επικοινωνίας και της συνολικής ανάπτυξης.

Το συνέδριο, που διοργανώθηκε από την Hatzi Filax Group, αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία για όλους τους συμμετέχοντες, συνδυάζοντας ουσιαστικές δράσεις, διαδραστικά εργαστήρια και ανοιχτό διάλογο. Η πρωτοβουλία αυτή επιβεβαίωσε την προσήλωση της εταιρείας στη δημιουργία ενός δυναμικού και υποστηρικτικού περιβάλλοντος εργασίας.

Η Ευγενία Κοκολιά, εκπρόσωπος της εταιρείας ΖΑΝΝΗΣ Μ ΚΟΚΟΛΙΑΣ, δήλωσε:

Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, ήταν γεμάτο χαμόγελα, γέλιο και απίστευτη ενέργεια. Είμαστε χαρούμενοι που καταφέραμε να οργανώσουμε αυτό το συνέδριο και να φέρουμε κοντά τα μέλη της ομάδας μας. Η επιτυχία αυτού του εγχειρήματος αποδεικνύει την αξία της συλλογικής προσπάθειας και της επικοινωνίας σε όλα τα επίπεδα. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε συνεχώς ευκαιρίες για ανάπτυξη, εκπαίδευση και προσωπική εξέλιξη για όλους τους συναδέλφους μας, ενισχύοντας παράλληλα τις σχέσεις εμπιστοσύνης και συνεργασίας μεταξύ μας.

Οι συνάδελφοι είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν εμπειρίες, να αναλύσουν κοινές προκλήσεις και να προτείνουν λύσεις για την ενίσχυση και την ανάπτυξη της εταιρείας Κοκολιάς.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλα τα παιδιά της ομάδας μας και κυρίως, στην Χάτζη Σκευοφύλακα και την Σοφία Σκευοφύλακα για την πολύτιμη εκπαίδευση και υποστήριξη τους, καθώς και τον Πολυχώρο Βυρσοδεψείο για τη ζεστή φιλοξενία και ατμόσφαιρα. 

Η Σοφία Σκεοφύλακα, CCO και Co-Founder της Hatzi Filax Group δήλωσε:

«Ήταν μια ξεχωριστή στιγμή για όλους μας. Το 1ο Συνέδριο Ανάπτυξης Εταιρείας Κοκολιάς δεν ήταν απλώς μια διοργάνωση, αλλά μια ευκαιρία να αναδείξουμε τη σημασία της συνεργασίας και της κοινής προσπάθειας. Ευχαριστούμε όλους όσοι συμμετείχαν για την υποστήριξη και την εξαιρετική διοργάνωση».

Η Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και Co-Founder της Hatzi Filax Group δήλωσε:

«Ένα σύγχρονο συνέδριο δεν είναι απλώς μια ευκαιρία για ανταλλαγή γνώσεων, αλλά ένας διαδραστικός πυλώνας ανάπτυξης που φέρνει στο επίκεντρο την καινοτομία και τη στρατηγική ευθυγράμμιση. Μέσα από συζητήσεις, εργαστήρια και ανταλλαγή ιδεών, δημιουργείται ένας ζωντανός χώρος που ενισχύει τη συνεργασία, καλλιεργεί τη δημιουργικότητα και διαμορφώνει τις βάσεις για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία. Κάθε εταιρεία που επενδύει σε τέτοιες πρωτοβουλίες αναδεικνύει τη δέσμευσή της να παραμένει ανταγωνιστική και να προσαρμόζεται στις προκλήσεις του μέλλοντος, με τους ανθρώπους και την καινοτομία στο επίκεντρο.»

Continue Reading

Trending