Connect with us

Lifestyle

ALL THINGS FASHION: Ένα λαμπερό fashion show του notos για την σεζόν Άνοιξη – Καλοκαίρι 2023

Την Πέμπτη 11 Μαΐου, το notos Θεσσαλονίκης καλωσόρισε το καλοκαίρι με ένα fashion catwalk, στη Στοά Χιρς, παρουσιάζοντάς τις νέες συλλογές των fashion brands.

Λάτρεις της μόδας μεταξύ των οποίων celebrities, influencers και δημοσιογράφοι από Αθήνα & Θεσσαλονίκη είχαν την ευκαρία να απολαύσουν ένα μοναδικό show και να γνωρίσουν νέες αφίξεις από brands όπως STELIOS KOUDOUNARIS, Self Portrait, Versace, Karl Lagerfeld, Kooreloo, Sister Jane, Patrizia Pepe και πολλά ακόμα.

Από τα νέα fashion brands, το brand STELIOS KOUDOUNARIS, παρουσίασε νέες καλοκαιρινές δημιουργίες του σχεδιαστή Στέλιου Κουδουνάρη, που πρωταγωνίστησε στην επίδειξη. Ξεχωριστή θέση στο catwalk είχε το brand Kooreloo, με τις χειροποίητες τσάντες που εμφανίστηκαν σε πολλά & διαφορετικά στιλ του catwalk.

Ο Άρης Γεωργιάδης επιμελήθηκε το styling των μοντέλων με τις μοναδικές του επιλογές στις νέες τάσεις που επιβάλλουν τα SS23 catwalks! Η Shiseido, με τον μοναδικό Βαγγέλη Θώδο και τα κορυφαία προϊόντα ομορφιάς ανέλαβε το make up, ενώ ο ταλαντούχος Γιάννης Χατζηχριστοδούλου, των Yianni Hair Spa με την ομάδα του, επιμελήθηκαν το hairstyling των μοντέλων. 

Κύριοι partners του All Things Fashion catwalk by notos ήταν  η Sky Express, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ελληνική αεροπορική εταιρεία, που χειρίστηκε με επαγγελματισμό την μεταφορά των δημοσιογράφων που παρευθρέθηκαν στο event και ο κορυφαίος ξενοδοχειακός όμιλος Tor Hotel Group που φρόντισε για την άνετη διαμονή των προσκεκλημένων.

Τα δώρα των προσκεκλημένων, ήταν ευγενική χορηγία των:

  • STELIOS KOUDOUNARIS: με ένα από τα πιο fashion αξεσουάρ του καλοκαιριού
  • Kooreloo: με τις υπέροχες χειροποίητες τσάντες
  • Jimmy Fairly: με τα πιο elegant fashion γυαλιά ηλίου
  • Bath and Body Works: το skincare brand με τα υπέροχα προϊόντα για την περιποίηση σώματος

Μετά την επίδειξη ακολούθησε cocktail party και οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαρία να περιηγηθούν στα νέα fashion corners του πολυκαταστήματος και να γνωρίσουν όλα τα summer beauty,  fashion & home trends των μεγάλων & ανερχόμενων brands. 

Ακολουθήστε τα πολυκαταστήματα notos σε Instagram, Facebook, YouTube & TikTok.

Social channels:  IG: @notosofficial , FB:@notosGreece, YouTube @notosofficial  & TikTok: @notos_official

Web: www.notos.gr

Εκδηλώσεις

ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

Τα βραβεία για την Παγκόσμια Ημέρα της γυναίκας στόχο έχουν την ανάδειξη και την επιβράβευση των γυναικών που τόλμησαν και πέτυχαν, που έγιναν πηγή έμπνευσης και άνοιξαν δρόμους, η κάθε μία στον τομέα της. 

Γυναίκες που αποτελούν φωτεινό παράδειγμα και μας δίνουν ελπίδα για να συνεχίσουμε  να πορευόμαστε με αξιοπρέπεια σε κάθε τομέα της ζωής μας.


Παρουσιάστρια της βραδιάς η μοναδική Ελένη Φιλίνη.

Επί σκηνής η ταλαντούχα Γεωργία Νταγάκη

Ο αγαπημένος συνθέτης Στέφανος Κόκκαλης στο πιάνο και ένα μουσικό πρόγραμμα υπό τον ήχο βιολιού & σαξόφωνου.

Τα βραβεία για την Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας θα παρουσιαστούν στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου (αίθουσα Καλοκαιρινού) στις 4 Μαρτίου 2024. Ώρα προσέλευσης 7:00.

 Στο Fuajé του Πολιτιστικού & Συνεδριακού Κέντρου, θα διεξαχθεί έκθεση φωτογραφίας για την γυναίκα με welcome Drink και finger food 

ΑΙΓΙΔΕΣ :

-Υπουργείου Ανάπτυξης και Τροφίμων

-Πανελλήνια Ένωση Γενικών Γραμματέων -Τοπικής Αυτοδιοίκησης «Κλεισθένης»

Δήμος Ηρακλείου

-Πανελλήνια Ομοσπονδία Πολιτιστικών Κρητικών Σωματείων

-Πανελλήνια Ομοσπονδία Στήριξης Ατόμων με Παχυσαρκία (ΙΜΕΡΟΕΣΣΑ)

-Επιμελητήριο Ηρακλείου

-Εθνική Ελληνική Επιτροπή Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου ICC HELLAS WOMAN

Λεύκωμα με τη στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης

Εισιτήρια θα προμηθευτείτε από την www.ticketservices.gr  και αναγράφουν τον ακριβή αριθμό της θέσης σας.

https://www.ticketservices.gr/event/vraveia-tis-xronias-2024-gia-tin-pagkosmia-imera-gynaikas/

Το εισιτήριο περιλαμβάνει:

welcome drink,κρασί και finger food .

https://womansdayawards.gr/

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο : 6981051520

Διεκπεραίωση: www.dspartners.gr 

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Αμάλθεια: Βιωματική εβδομάδα ερασιτεχνικής γεωργίας & μη φονικής παραγωγής τροφής

Για πρώτη φορά, το skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα διοργανώνει τη βιωματική εβδομάδα ερασιτεχνικής γεωργίας και μη φονικής παραγωγής τροφής με τον τίτλο «Αμάλθεια», στο Παλιό Αμαξοστάσιο του Ο.ΣΥ., από τις 5 μέχρι και τις 10 Μαρτίου και ώρες 10:00-20:00.

H Αμάλθεια, η οποία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Δήμου Αθηναίων, αποτελεί μια βιωματική εβδομάδα για όλες τις γενιές, με ευκαιρίες και πειρασμούς που θα τις φέρουν πιο κοντά στην παραγωγή αγαθών με άμεσο και αυθεντικό τρόπο.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες.

Σκοποί της δράσης είναι η ευαισθητοποίηση, η ενημέρωση, η εκπαίδευση, η εξοικείωση, η ενεργοποίηση, η κινητοποίηση, η δικτύωση και η επιβράβευση των σημερινών και μελλοντικών πολιτών στην ερασιτεχνική γεωργία και τη μη φονική παραγωγή τροφής.

Όσοι βρεθούν στην Αμάλθεια θα ανακαλύψουν τη χαρά της παράδοσης, τη γονιμότητα της γης και τη δύναμη της κοινότητας. Πιο συγκεκριμένα, θα έχουν τη δυνατότητα να ασχοληθούν με ντοματιές, πιπεριές, μαρούλια και πατάτες. Με μέλι, λάδι και ελιές, κρασί, μπίρα, τσίπουρο και λικέρ. Με  χυλοπίτες, τραχανά, τυρί, γιαούρτι, κομπόστες, τουρσί και σάλτσες. Με σαπούνια, αρωματικά φυτά και αποστάγματα. Με παραδοσιακή μαγειρική, ύφανση, πλέξη και κατασκευές. Με σπορά, φύτευση, πότισμα και φροντίδα. Με ανακύκλωση, κομποστοποίηση, μηδενικά απόβλητα, ορθολογική χρήση πόρων και μείωση περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Να πλέξουν καλάθια και να σκαλίσουν το χώμα. Να χτενίσουν στον αργαλειό, να καρφώσουν ξύλα από παλέτες, να μαγειρέψουν λαγγίτες και χορτόπιτες και να τις γευτούν.

Όσοι ασχολούνται με κάποιο από τα παραπάνω, μόνοι τους ή με παρέα, στη γειτονιά, στον σύλλογο, στο παρτέρι ή στο κτήμα, μπορούν να έρθουν στην Αμάλθεια να παρουσιάσουν το έργο τους για να κάνουν το ίδιο και οι επισκέπτες της εκδήλωσης. Επίσης, όσοι παράγουν ή εμπορεύονται αγροεφόδια, εξοπλισμό, αλεύρι, μούστο, αργαλειούς, οργανικά, μέλι ή έτοιμα παραδοσιακά προϊόντα μπορούν να παρευρεθούν για να τα δείξουν στους επισκέπτες.

 Ενδεικτικά, η βιωματική εβδομάδα ερασιτεχνικής γεωργίας και μη φονικής παραγωγής τροφής «Αμάλθεια» περιλαμβάνει:

  • Μεταποίηση (αλευρόμυλοι, συσκευασία, κομπόστες, τουρσί, χυλοπίτες, μακαρόνια τραχανάς, λιαστά, αποξήρανση τροφίμων, σάλτσες, καπνιστά, εξοπλισμός)
  • Κομποστοποίηση
  • Αγροεφόδια
  • Μελισσοκομία
  • Οινοποίηση, ζυθοποίηση, οινοπνευματώδη ποτά (ρακί, τσίπουρο), οινοπνευματώδη ηδύποτα
  • Παραγωγή, εμπόριο, εξαγωγή λαδιού, ελιών και παράγωγων προϊόντων
  • Αγροκτήματα
  • Το περιβόλι (Οικιακό περιβόλι, σπορά, φύτευση, πότισμα, φροντίδα, κύκλος ζωής, πυκνότητα, «συνύπαρξη», εξοπλισμός
  • Αρωματικά – φαρμακευτικά φυτά
  • Τυροκόμηση – γιαούρτι
  • Παραδοσιακή μαγειρική – ζαχαροπλαστική
  • Ύφανση – πλέξη – κατασκευές
  • Θεωρητικά και διαδραστικά workshops με θέματα τις Χειροτεχνίες, το Εργαστήριο Γης, τον Αργαλειό, τη Μελισσοκομία, τις Παλετοκατασκευές, το Μαγειρείο, τον Λαχανόκηπο, το Σχολειό, το Καφέ Παραγωγής, το Καφέ Μεταποίησης και το Καφέ Χειροτεχνίας
  • Τιμητικές διακρίσεις και βραβεία προκειμένου η δράση να ευχαριστήσει αυτούς οι οποίοι  προσφέρουν καθημερινά και δίνουν ένα κομμάτι του εαυτού τους για την ερασιτεχνική γεωργία και την παραγωγή τροφής
  • Ποικίλα δρώμενα ψυχαγωγικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα

Για το αναλυτικό πρόγραμμα και δωρεάν αιτήσεις συμμετοχής, μπορείτε να επισκεφτείτε το https://fieldsofamalthea.gr.

Επιπλέον, μπορείτε να δηλώσετε δωρεάν συμμετοχή στο Facebook Event Fields of Amathea by #skywalkergr.

Η διοργάνωση του φεστιβάλ πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των παρακάτω:

Υπό την αιγίδα: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

Υποστηρικτές: ΤΟΠΙΟΔΟΜΗ, OPEN FARM, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ, ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΝ ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ, ΒΙΟΖΩ, ΗΛΕΣΙΟΝ

Χορηγοί επικοινωνίας: STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR,ΕΠΙΧΕΙΡΩ, E-DAILY, E-RADIO,             START UP.GR,ENALLAKTIKOS.GR,THAT’S LIFE, TOURMISMTODAY.GR,BUSINESS WOMAN,PINK, IΠΟΡΤΑ, SIGMA MEDIA GROUP, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, CSR NEWS.GR, ECOZEN.GR, UNI-TIES.GR, HELLENIC MEDIA GROUP, MONEYVIEW, CULPANEWS, BULLMP.COM, LET IT BE.GR, EXPOS GREECE, STENTORAS.GR, STENT, SETTLE.GR

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Communication Strategist, skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα, 6947997884, [email protected]

Continue Reading

Μόδα

Τα “Μυώδη Χέρια” της Collina Strada γυρίζουν κεφάλια στην εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης

Θεωρούμε συχνά πως η επιτυχία ενός ανερχόμενου οίκου, κορυφώνεται όταν συζητιέται σε μια από τις εβδομάδες μόδας, άλλωστε η συμμετοχή σε μια από αυτές φαντάζει η καλύτερη ευκαιρία για την ανάδειξη της εταιρίας. Δεν είναι κρυφό όμως, πως αυτή η διαδικασία είναι κοστοβόρα, κάτι που την καθιστά ρίσκο για τους ανερχόμενους σχεδιαστές. Όχι όμως για την Hillary Taymour της
Collina Strada.


Η Taymour, καλλιτεχνική διευθύντρια και ιδρύτρια του οίκου, θεωρεί πως “κανένας σχεδιαστής δεν
θα έπρεπε να ξοδέψει ένα τόσο μεγάλο χρηματικό ποσό, όταν δεν έχει μια ισάξια μεγάλη ιδέα. Μια
μέση επίδειξη χρηματοδοτείται τουλάχιστον με 400.000$. Οι σχεδιαστές δεν μπορούν πάντα να
δημιουργήσουν το δικό τους πατρόν, μπορεί να χρειαστεί να αναθέσουν μια τέτοια δουλειά σε
εξωτερικό συνεργάτη και να ξοδέψουν χρήματα σε ένα μόνο ρούχο που θα αποτελέσει editorial
κομμάτι και δεν θα πουληθεί ποτέ.

Είναι λες και πετάνε λεφτά”. Μπορεί να ακούγεται κλισέ, αλλά
είναι πλέον γεγονός ότι η παρθενογένεση στην μόδα δεν αποτελεί συχνό φαινόμενο. Κανείς δεν θα
επιβραβεύσει έναν σχεδιαστή για ένα φόρεμα του, όσο όμορφο και καλοραμμένο και αν είναι, αν
δεν τοποθετηθεί στο πλαίσιο ενός επιδραστικού concept. Ο κόσμος της μόδας έχει ανάγκη να
νιώσει το κομμάτι που του παρουσιάζεται, κάτι που δύσκολα επιτυγχάνεται από το ρούχο το ίδιο,
μόνο του. “Έχω ένα θέμα, έχω έναν σκοπό, έχω μια ιδέα.” δηλώνει η Hillary Taymour λίγες ώρες
πριν την επίδειξή της.


Η καλλιτεχνική διευθύντρια της Collina Strada, δεν είναι μια κλασική επιχειρηματίας. Σχεδιάζει όχι
μόνο για την εταιρία της, αλλά και για όλα τα κοινωνικά προβλήματα που απασχολούν αυτήν και
όλες τις προοδευτικές γυναίκες που ακολουθούν την ίδια πορεία σκέψης και την ανάπλαση της
αυτοέκφρασης της. Η Taymour, για την συλλογή της “Stronger” Fall/Winter 24’, είχε την ιδέα να
ενθαρρύνει την γυναικεία δύναμη, σε όλες τις ενσαρκώσεις. Τα ρούχα της παρουσιάστηκαν από
γυναίκες με ειδικές ανάγκες, έγκυες, μητέρες, τράνς, ηλικιωμένες και plus-size γυναίκες.

Η πασαρέλα αυτήν την φορά, έμοιαζε με το γυμναστήριο της εταιρίας, όπου η εσωτερική θηλυκή
δύναμη των μοντέλων πήρε μια καλογραμμένη μορφή εξωτερικά. “Με τις γυναίκες να αγνοούνται
συνέχεια για θέσεις ισχύος, το γυναικείο σώμα μορφοποιείται για αρκετό καιρό από την φαντασία
των ανδρών. Είναι πια καιρός να ξανά πλάσουμε αυτό το όραμα σε κάτι πιο κοντινό στην
πραγματικότητα της θηλυκότητας, κάτι πιο “ιδρωμένο” αλλά ταυτόχρονα εκλεπτυσμένο.”
αποκάλυψε η Taymour. Παρατηρώντας κολοκύθες που έμοιαζαν με βάρη να περνάνε από την
πασαρέλα και ακούγοντας ένα remix του “Stronger” της Britney Spears, η θηλυκή ταξιαρχία της
Collina Strada εξέφρασε αυτήν την αίσθηση μέσα από 36 εμφανίσεις.


Η σειρά κατασκευάστηκε από νεκρά αποθέματα και ανακυκλωμένα υλικά με τα έντονα γραφικά και
φλοράλ υφάσματα της Taymour. Τα ρούχα συχνά κολάκευαν τους μυς των μοντέλων, ή τους
δημιουργούσαν τα ίδια. Είδαμε όγκους σε μερικά πατρόν που δημιουργούσαν την αίσθηση ενός
καλογυμνασμένου και δυνατού σώματος, αντιθετικές υφές, φορέματα σλιπ με βολάν, ψυχεδελικά
σατέν παντελόνια, φουσκωτά jackets, χυτό denim, καρό παλτά με τεράστιους στρογγυλούς ώμους,
υβριδικά επίσημα ενδύματα, διάφανες φούστες, φανέλες και φόρμες. Αυτό το αντιδραστικό
μανιφέστο της Hillary Taymour, δεν ήταν μόνο συγκινητικό για τα παγκόσμια κοινωνικά
προβλήματα των γυναικών αλλά και σθεναρά ανατρεπτικό για τις παραδόσεις της μόδας

Συντάκτης Βέρα Αδαμίδου

Μπορείτε να βρείτε την Βέρα Αδαμίδου στο instagram ακολουθώντας τον σύνδεσμο πατώντας εδώ: https://www.instagram.com/veraadamidou/

Continue Reading

Trending