Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Andy Warhol: Ο πιο εκκεντρικός καλλιτέχνης του 20ου αιώνα

Γράφει η Λιάνα Ζωζά

Η λέξη “κανονικός” δεν θα ήταν σίγουρα, ποτέ, αυτή που θα χαρακτήριζε την εκκεντρική προσωπικότητα του Andy Warhol. Ο πρωτοπόρος καλλιτέχνης του κινήματος της Pop Art, γεννήθηκε το 1928 στο Πίτσμπουργκ της Πενσυλβάνια, από γονείς μετανάστες. Σπούδασε Καλές Τέχνες στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας του Κάρνεγκι και στη συνέχεια εγκαταστάθηκε στη Νέα Υόρκη. Εργαζόταν σαν σχεδιαστής παπουτσιών, όταν τον πρόσεξε ο γκαλερίστας Αλέξανδρος Ιόλας και έγινε η μεγάλη αλλαγή στην καλλιτεχνική πορεία του Warhol.

Η ιστορία της συνάντησής τους, το 1952, όπως περιγράφεται στη βιογραφία του γκαλερίστα είναι η παρακάτω: “Aπό τη γκαλερί έβλεπε κάθε μέρα έναν αδύνατο ξανθό νεαρό να μπαίνει το πρωί σε μια βιοτεχνία παπουτσιών και να βγαίνει το απόγευμα. Kάποια μέρα τον ρώτησε πώς τον λένε και πού πάει. “Σχεδιάζω παπούτσια για μια βιοτεχνία”, του απάντησε ο 24χρονος νεαρός. “Mπορείτε να μου φέρετε μερικά σχέδιά σας να δω;”, τον ρώτησε. Όταν την επομένη μέρα είδε τα ντοσιέ με τα γοβάκια, ο Iόλας αναφώνησε “Tι θαύμα! Aυτά τα σχέδια είναι υπέροχα. Aγαπητέ μου, σας κάνω έκθεση”.

Την ίδια χρονιά ο Warhol κάνει την πρώτη του έκθεση στην πασίγνωστη γκαλερί  του ΙόλαHugo, με “Παπούτσια” και σχέδια βασισμένα σε κείμενα του Truman Capote, διχάζοντας κοινό και κρητικούς και δίνοντας βήμα στον άγνωστο μέχρι τότε καλλιτέχνη που στη συνέχεια εξελίχθηκε στη γνωστή ανατρεπτική καλλιτεχνική φυσιογνωμία.

Ο Andy Warhol και ο Αλέξανδρος Ιόλας, πέθαναν την ίδια χρονιά, το 1987. Το κύκνειο άσμα που μοιράστηκαν ήταν η τελευταία έκθεση του Warhol στην τελευταία γκαλερί του Ιόλα, Palazzo Stelline στο ΜιλάνοΤο θέμα της έκθεσης ήταν ο Μυστικός Δείπνος και ήταν παραγγελία του Αλέξανδρου Ιόλα στον Warhol, σαν μια ενδιαφέρουσα απάντηση στο ομότιτλο έργο του Leonardo Da Vinci που βρίσκεται σε εκκλησία της ίδιας πόλης.

Με αφορμή την 30ή επέτειο από το θάνατο του Andy Warhol, ο Μυστικός Δείπνος του, Sixty Last Suppers”, 1986, παρουσιάζεται από το Museo del Novecento, στο  Μιλάνο (24.03 – 18.05.2017), δίνοντας στο κοινό την ευκαιρία να θαυμάσει από κοντά το τελευταίο έργο του ιδιοφυούς καλλιτέχνη.

The Last Supper (Yellow) (1986), Opening of Andy Warhol – Il Cenacolo at Palazzo delle Stelline, Milan, 22 January 1987

Στη συνέχεια η πολυσχιδής προσωπικότητα του Andy Warholλειτούργησε ανατρεπτικά σε πολλούς τομείς της τέχνης αφήνοντας παρακαταθήκη, σημαντικό έργο σαν ζωγράφος, γλύπτης, κινηματογραφιστής, συγγραφέας και συλλέκτης.

Με επιρροές από τη διαφήμιση, χώρο στον οποίο εργαζόταν σαν εικονογράφος, μετέφερε την εικόνα και στη ζωγραφική. Εκατοντάδες χρωματιστά κουτιά της σούπας Campbell, αμέτρητα μπουκάλια Coca Cola και στη συνέχεια προσωπογραφίες διασήμων, σύμβολα της αμερικάνικης pop κουλτούρας παράγονται μαζικά από τον Warhol και τον κάνουν ευρέως γνωστό μέσα από τα προκλητικά φανταχτερά τους χρώματα. Η Pop Art βρισκόταν παντού πια στη Νέα Υόρκη και ο Andy Warhol ήταν ο πιο διάσημος εκπρόσωπός της.

Οι απαιτήσεις της αυξημένης και μαζικής παραγωγής των έργων του, που πολλά από αυτά γινόταν με τη μέθοδο της μεταξοτυπίας, τον οδήγησαν στο να νοικιάσει έναν χώρο παλιού εργοστασίου για να τον χρησιμοποιήσει σαν εργαστήριο και έτσι γεννήθηκε το Factory(1962 – 1968).

Ο χώρος σύντομα εξελίχθηκε σε τόπο συγκέντρωσης διασημοτήτων, καλλιτεχνών, μελών της αβάν γκαρντ και αντεργκράουντ κουλτούρας, τοξικομανών, ομοφυλόφιλων, μουσικών και φιλότεχνων. Το πάρτι έγινε μόνιμο με τον Andy Warhol να ανακαλύπτει ανάμεσα στους θαμώνες μελλοντικά είδωλα και να δημιουργεί stars που στην πλειοψηφία τους είχαν μικρή διάρκεια και κοινό τέλος με θανάτο από ναρκωτικά ή αυτοκτονίες.

Το 1968 έρχεται και το τέλος του θρυλικού Factoryμετά από την απόπειρα δολοφονίας του, από την ηθοποιό και ριζοσπαστική φεμινίστρια Valerie Solanas. Στο νοσοκομείο, όπου τον μετέφεραν μετά τον πυροβολισμό θεωρήθηκε κλινικά νεκρός, αλλά οι γιατροί κατάφεραν να τον σώσουν. Μετά την ανάρρωση του, ο χώρος έκλεισε, οι “παρέες” του άλλαξαν, άρχισε να συχνάζει στο Studio 54, αλλά συνέχισε να εμφανιζεται στα πάρτυ με την εντυπωσιακή συνοδεία του, η οποία όμως αποτελούνταν πια από διασημότητες.

Andy Warhol in the Factory, 1964

Liza Minelli, Andy Warhol, Bianca Jagger and Richard Burton at Studio 54

Παράλληλα με τις έντυπες “εικόνες” του, πειραματίστηκε και με τον κινηματογράφο από τη θέση του σκηνοθέτη δημιουργώντας ταινίες με εμφανή τα στοιχεία της πρόκλησης του έντονου ερωτισμού και κάποιες φορές την ασυνήθιστα μεγάλη διάρκειά τους.

Στην πρώτη του ταινία Sleep (1963), κινηματογραφεί τον τότε εραστή του, ποιητή JohnGiornoνα κοιμάται. Η διάρκεια της ταινίας διαφέρει από μαρτυρία σε μαρτυρία, αλλά η κεντρική ιδέα της ταινίας ήταν να διαρκεί γύρω στις 8 ώρες, όσο περίπου είναι ο μέσος χρόνος που πρέπει να κοιμάται ένας άνθρωπος. Κανείς βέβαια δεν γνωρίζει ποιά θα ήταν η τύχη της ταινίας αν κινηματογραφούσε σαν “ωραία κοιμωμένη” την Marilyn Monroe, η οποία είχε “φύγει” ένα χρόνο νωρίτερα, αλλά έγινε ένα από τα πιό διάσημα pop έργα του Warhol σε όλες τις εντυπωσιακές αποχρώσεις.

Τη συνέχεια του άρθρου μπορείτε να τη δείτε εδώ

 

 

 

 

Πηγή

 

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Σμαράγδα Κύρογλου:”Δυναμική και Ευαίσθητη”

Μιλήστε μας για εσάς, έτσι ώστε να σας γνωρίσουν τα μέλη μας.

Ονομάζομαι Σμαράγδα Κύρογλου και κατάγομαι από τη Νάουσα Ημαθίας. Παντρεμένη και μητέρα δύο υπέροχων παιδιών του Βασίλη 13 ετών και της Άννας 10 ετών. Εργάζομαι σε φαρμακείο τα τελευταία 20 χρόνια.

Η ιδέα για το πρώτο μου βίντεο ξεκίνησε μέσα από την ανάγκη να δείξω τον τρόπο εφαρμογής καλλυντικών του φαρμακείου στις πελάτισσές, διότι λόγω πανδημίας δεν υπήρχε προσωπική επαφή στον χώρο εργασίας μου με αυτές.

Το πρώτο μου ερασιτεχνικό βίντεο έγινε με ένα απλό κινητό στο προσωπικό μου Facebook, το οποίο και αγαπήθηκε. Παίρνοντας δύναμη από την άμεση ανταπόκριση του κόσμου, αποφάσισα να κοινοποιήσω τα βιντεάκια μου στο ευρύτερο κοινό του YouTube. Για να είμαι ειλικρινής δεν το πολυσκέφτηκα. Ήταν μια απόφαση αυθόρμητη, μετά και την παρότρυνση του συζύγου και των φίλων. Έτσι λοιπόν δημιουργήθηκε το κανάλι μου Smaragda’s beauty secrets.

Ποιος είναι ο στόχος σας και ποιο το στοίχημα σας

Στόχος μου είναι να προσεγγίσω τη γυναικεία φύση σε όλες τις πτυχές της . Γι’ αυτό στο κανάλι μου υπάρχει ευρύ θεματολογία που αφορά κυρίως τη γυναικεία μόδα, περιποίηση ομορφιά, shopping και μαγειρική. Με αυτό τον τρόπο ευελπιστώ να μεγαλώσει κι άλλο η παρέα μας στο YouTube. 

Από τη φύση μου είμαι πολύ φιλόδοξο άτομο. Δεν επαναπαύομαι, θέτω υψηλούς στόχους και δουλεύω σκληρά για να τους πραγματοποιήσω. 

Στοίχημα μου είναι να καταλάβει κάθε γυναίκα ότι μπορεί να έχει πολλούς ρόλους στη ζωή της (γυναίκα, σύζυγος, μαμά, εργαζόμενη και καριερίστα) χωρίς ο ένας να επισκιάζει τον άλλο. Γιατί εμείς οι γυναίκες, μπορούμε να κάνουμε τα πάντα!

Ποιο είναι το μότο σας;

Ως youtuber με αντιπροσωπεύει απόλυτα η φράση της Coco Chanel «Beauty begins the moment you decide to be yourself». Μια γυναίκα με αξιοπρεπή εμφάνιση που νιώθει όμορφη, είναι μια γυναίκα λαμπερή και με αυτοπεποίθηση. Είναι μια γυναίκα χαρούμενη, μια γλυκά μαμά, μια τρυφερή σύζυγος. Όλα είναι θέμα ψυχολογίας. Και σίγουρα η εμφάνιση και το στυλ μας, επηρεάζουν την ψυχολογία μας. Δεν χρειάζεται να έχεις τα τέλεια χαρακτηριστικά. Η ομορφιά ξεκινάει τη στιγμή που αποφασίζεις να είσαι ο εαυτός σου.

Πως θα χαρακτηρίζατε την γυναίκα Σμαράγδα; 

Η Σμαράγδα είναι μια γυναίκα που συνδυάζει τη δυναμικότητα και την ευαισθησία. Εργαζόμενη, μητέρα, νοικοκυρά και γυναίκα που διψά για ζωή, έχοντας απόλυτο πρόγραμμα, συνέπεια και θέτοντας στόχους και προτεραιότητες. Αγαπώ τη μόδα και την ομορφιά και μου αρέσει να αποκτώ εμπειρίες στη ζωή μου χωρίς να προσβάλω την προσωπικότητα μου, γι’ αυτό και έλαβα μέρος στο Shopping Star. Μια εβδομάδα γεμάτη μόδα, λάμψη, μπροστά και πίσω από τις κάμερες. Μια όμορφη εμπειρία κατά την οποία με μεγάλη μου χαρά πήρα την πρώτη θέση. Το θέμα της εβδομάδας ήταν καλεσμένη σε μουσικά βραβεία, στην οποία  έκανα υπερήφανους όσους πιστεύουν στο στυλ μου. 

Youtube: Smaragda’s beauty secrets

Instagram: @smaragdakiroglou

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Χρυσάνθη Παπαδοπούλου: «Forever a Belle. Forever a Rebelle.»

7 XRONIA  FOREBELLE

Συνέντευξη με την Χρυσάνθη Παπαδοπούλου, ιδρύτρια της Forebelle. 

Το 2013 η Χρυσάνθη Παπαδοπούλου ίδρυσε το ηλεκτρονικό κατάστημα γυναικείας ένδυσης ‘’Forebelle’’. Μία περίοδο που δεν υπήρχε ένα αποκλειστικά e-shop στην Ελλάδα, παίρνοντας παράδειγμα από μεγάλα brands του εξωτερικού τόλμησε να πάρει το ρίσκο και να πιστέψει πως η Ελληνίδα θα αρχίσει να κάνει online τις αγορές της αν της δοθεί η ευκαιρία. Το ρίσκο απέδωσε και γρήγορα κέρδισε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Σήμερα η Forebelle κλείνει 7 χρόνια και θεωρείται ένα από τα πιο γνωστά e-shop σε Ελλάδα και Κύπρο με δική της Collection, γνωστά fashion brands του εξωτερικού και collaboration με μεγάλα ονόματα στο ιστορικό της. Πάντα με γνώμονα τη γυναίκα έχει καταφέρει να ξεχωρίζει και να πρωτοτυπεί σε κάθε τομέα. 

Ποιές ήταν οι σπουδές που ακολουθήσατε και κατά πόσο σας βοήθησαν στην εξέλιξη της επαγγελματικής σας καριέρας;

Έχω τελειώσει γερμανική φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης. Ήθελα πάντα να ασχοληθώ με το fashion marketing αλλά στα σχολεία δυστυχώς δεν ασχολούνται με τον χώρο της διαφήμισης/μόδας ειδικά τότε ήμασταν ακόμα πολύ πίσω σε αυτόν τον τομέα. Δεν χρειάστηκε να μιλήσω γερμανικά στη δουλειά ( ακόμα τουλάχιστον) αλλά στη σχολή μαθαίνεις από νωρίς να μπαίνεις σε πρόγραμμα και να δουλεύεις ομαδικά κάτι που χρειάζεται σε όποιον επαγγελματικό τομέα και αν διαλέξεις. 

Τον τελευταίο καιρό αρκετοί συνάδελφοι του χώρου σας παραπονιούνται ότι ο κλάδος της ένδυσης περνάει κρίση.Πιστεύετε ότι ισχύει αυτό; Αν ναι, πού πιστεύετε ότι οφείλεται αυτό και αν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.

Περνάμε ποιοτική κρίση. Η μόδα δεν θα πάψει ποτέ να εξελίσσεται και η γυναίκα δε θα πάψει ποτέ να ψωνίζει. Αυτό που έχει αλλάξει λόγω της παγκοσμιοποίησης και του τεράστιου ανταγωνισμού σε αυτόν τον χώρο είναι η εξάπλωση του fast fashion από τη μία  και η εμφάνιση της ηθικής μόδας από την άλλη. Στη Forebelle προσπαθούμε να προσφέρουμε και τα δύο όσο είναι δυνατόν, με ποιοτικά ρούχα από γνωστά fashion brands του εξωτερικού ενώ παράλληλα διατηρούμε τη Forebelle Collection με πιο οικονομικές τιμές. 

-Αν σας ζητούσα να χαρακτηρίσετε τις συλλογές σας, ποιές λέξεις θα χρησιμοποιούσατε;

Είναι μοδάτα, ποιοτικά, σύγχρονα και άκρως θηλυκά. Όσο η Forebelle μεγαλώνει τόσα περισσότερα να περιμένετε. 

-Ποιά θα χαρακτηρίζατε κομψή γυναίκα;

Η κομψότητα φαίνεται στον αέρα που αποπνέει ο άλλος και στην αυτοπεποίθηση. Μία πραγματικά κομψή γυναίκα δεν ακολουθεί τυφλά τις τάσεις της μόδας, είναι διαχρονική και επιλέγει προσεκτικά τί θα φορέσει.

-Ποιό είναι το προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό;

H απάντηση είναι μία φυσικά. Forever a Belle. Forever a Rebelle. 

Ποιά είναι τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μία επιχείρηση; 

Η λέξη εξασφαλίζει είναι πολύ ισχυρή. Δεν είναι ένας παράγοντας μόνο και ποτέ δεν μπορείς να είσαι βέβαιος. Πρέπει να παίρνεις ρίσκα και να μαθαίνεις από τα λάθη ακόμα και σε μία επιχείρηση. Πρέπει να μην τα παρατάς στις δυσκολίες. Γενικά χρειάζονται πολλές θυσίες, επιμονή και υπομονή και να μπορείς να λειτουργείς σωστά ακόμα και υπό πίεση. 

– Ποιά είναι τα επόμενα σχέδια σας;

Είμαστε πολύ χαρούμενοι να ανακοινώσουμε το άνοιγμα ενός φυσικού καταστήματος Forebelle στην έδρα μας τη Θεσσαλονίκη, στο Mediterranean Cosmos! Δίνουμε πολύ σημασία στο feedback που δεχόμαστε από τους πελάτες μας και θεωρούμε απαραίτητο πλέον να μπορούν να πάρουν και από κοντά μία γεύση από τον κόσμο της Forebelle. 

-Συγχαρητήρια! Δεν θεωρείτε όμως λίγο ριψοκίνδυνο αυτήν την περίοδο μία τέτοια απόφαση; 

Καταλαβαίνουμε ότι μπορεί να ακούγεται μεγάλο ρίσκο το άνοιγμα ενός καταστήματος αυτήν την δύσκολη περίοδο αλλά είμαστε σίγουροι ότι όταν τελειώσει αυτό το κεφάλαιο οι πελάτισσες μας θα μας στηρίξουν όπως κάνουν σε κάθε μας βήμα. 

-Αυτό σημαίνει ότι προτεραιότητα  θα γίνει το φυσικό κατάστημα; 

Ως ηλεκτρονικό κατάστημα ξεκινήσαμε και έτσι θα συνεχίσουμε. Αν μη τι άλλο αυτή η περιοδος μας έδειξε πόσο δυνατό παραμένει το ηλεκτρονικό εμπόριο. Παράλληλα λοιπόν με την Forebelle θέλουμε να παρουσιάσουμε το www.ishoponline.gr ένα καινούριο εγχείρημα που αφορά το beauty και το makeup γιατί  μόδα και στυλ δεν είναι μόνο το ντύσιμο. 

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Βάσω Βλαχοπαναγιώτου : «Φιλική και Ειλικρινής»

Η Βάσω Βλαχοπαναγιώτου σπούδασε Χημικός Μηχανικός, αλλά δεν άσκησε ποτέ το επάγγελμα. Παρόλα αυτά, τα πρώτα χρόνια της καριέρας της το πτυχίο του μηχανικού της έδινε κύρος και την βοηθούσε να κερδίζει τις εντυπώσεις, καθώς όλοι  θεωρούσαν ότι ως μηχανικός ήταν έξυπνη και ικανή!

Οι μεταπτυχιακές σπουδές της στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού ήρθαν αρκετά αργότερα, δουλεύοντας πια, ήταν μια απολύτως συνειδητή επιλογή, ήταν αυτές που την βοήθησαν να βλέπει τα πράγματα λιγότερο… τετράγωνα, λιγότερο άσπρα ή μαύρα και, τελικά, ήταν αυτές που καθόρισαν την καριέρα της.

-Πόσο επαγγελματίας πιστεύετε ότι μπορεί τελικά να είναι μια γυναίκα, ειδικά σε χώρους που μέχρι πρόσφατα ήταν καθαρά ανδροκρατούμενοι;

Σκέφτομαι και λειτουργώ με μία αρχή: ότι σε ένα εργασιακό περιβάλλον δεν υπάρχουν άνδρες και γυναίκες, υπάρχουν ικανοί και λιγότερο ικανοί άνθρωποι, άνθρωποι που διαθέτουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που απαιτεί μια θέση και άνθρωποι που δεν τα διαθέτουν, άνθρωποι που παλεύουν για την καταξίωσή τους και άνθρωποι που δεν παλεύουν.

Υπό το πρίσμα αυτό, μια γυναίκα μπορεί να είναι τόσο επαγγελματίας όσο οι γνώσεις, οι δεξιότητες και η επιμονή της επιτρέπουν! Σημασία για μένα έχει να προτάσσει την αλήθεια της και να αποκρούει μ’ αυτή τα κάθε είδους στερεότυπα, με τα οποία όλοι μας, άνδρες και γυναίκες, ερχόμαστε αντιμέτωποι. Με σθένος και χωρίς ηττοπάθεια!

-Τι θα συμβουλεύατε μια γυναίκα που φιλοδοξεί  να ασχοληθεί με τον τομέα σας;

Η αλήθεια είναι πως το HR είναι ένας τομέας που παραδοσιακά απορροφά γυναίκες, άρα το φύλο δεν θα αποτελέσει για τις υποψήφιες συναδέλφους εμπόδιο.

Αυτό που κατά τη γνώμη μου πρέπει να έχουν στο νου τους είναι πως αποστολή τους θα είναι να συνεισφέρουν αποτελεσματικά στην επιχειρησιακή συνοχή και την επιχειρησιακή συνέχεια. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται και να εμβαθύνουν γρήγορα στο επιχειρησιακό περιβάλλον και να προσαρμόζουν τις πρακτικές HR σ’ αυτό.

Πάνω από όλα όμως πρέπει να είναι σε θέση να εξασφαλίζουν ταυτόχρονα την εμπιστοσύνη του εργοδότη και των εργαζομένων. Κι αυτό το καταφέρνεις μόνο όταν νοιάζεσαι για το καλό της επιχείρησης και για το καλό των ανθρώπων. Γνήσια και ουσιαστικά. Γιατί, στο τέλος της ημέρας, κανέναν δεν μπορείς να ξεγελάσεις.

-Ακούγεται  συχνά ότι οι γυναίκες έχουν από τη φύση τους περισσότερο αναλυτικό μυαλό ενώ αντίθετα οι άντρες πρακτικό. Συμφωνείτε με αυτήν την άποψη και αν ναι πόσο επηρεάζει αυτό τη γυναίκα στη δουλειά της;

Η συλλέκτρια και ο κυνηγός, ε; Ισχύει ως έναν βαθμό και ίσως να οδηγεί και στην επιλογή του επαγγέλματος. Κατά τη δική μου άποψη, βασικό στοιχείο στην επιλογή μιας δουλειάς είναι το προσωπικό ενδιαφέρον, ανεξάρτητα αν αυτό πηγάζει από το φύλο ή τον τρόπο που μεγάλωσε κάποιος ή από οπουδήποτε αλλού. Αν μια δουλειά σ’ αρέσει και θέλεις να πετύχεις σ’ αυτήν και να εξελιχθείς, τότε θα χρειαστεί να αναδείξεις χαρακτηριστικά που διαθέτεις και να αναπτύξεις αυτά που δεν έχεις. Θα χρειαστεί να «δουλέψεις» με τον εαυτό σου, να διεκδικήσεις συνθήκες ευνοϊκές, να προσαρμοστείς.

-Ποια θεωρείτε ότι είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και εφόδια που πρέπει να διαθέτει μια γυναίκα ώστε να μπορέσει να δραστηριοποιηθεί με επιτυχία στο χώρο των επιχειρήσεων;

Έχω συνεργαστεί με εξαιρετικά επιτυχημένες γυναίκες επιχειρηματίες, διευθύντριες παραγωγής, γραμματείς. Όλες είχαν μερικά κοινά χαρακτηριστικά: μυαλό, αγάπη για τη δουλειά τους, εμπιστοσύνη στις δυνάμεις τους και φιλοδοξία. Τα χαρακτηριστικά αυτά σε βοηθούν να δώσεις με επιτυχία, στο πεδίο το επιχειρηματικό, το επιχειρησιακό, το κοινωνικό και το προσωπικό, όλες τις μάχες που απαιτούνται για να ανέβεις ψηλά.

-Από την μέχρι τώρα εμπειρία σας πιστεύετε ότι μία γυναίκα επιχειρηματίας μπορεί να συνεργαστεί καλύτερα με μια γυναίκα ή με έναν άντρα;

Πιστεύω πως ένας ισορροπημένος άνθρωπος που τα ‘χει βρει με τον εαυτό του μπορεί να συνεργαστεί με όλους. Χωρίς ανταγωνισμούς και μικροπρέπειες. Γιατί αυτό που καθορίζει την επιτυχία μιας συνεργασίας δεν είναι σε καμία περίπτωση το φύλο, αλλά η προστιθέμενη αξία που φέρνει ο καθένας στο τραπέζι της συνεργασίας.

-Ποιο είναι το προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό;

«Τι μπορώ να κάνω ΕΓΩ» ώστε να βελτιωθώ και να βελτιωθεί και ο κόσμος γύρω μου, επαγγελματικός ή προσωπικός. Η προσωπική ευθύνη είναι για μένα η ύψιστη αξία και η πιο ισχυρή κινητήρια δύναμη!

-Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας;

Θέλω να… απογειώσουμε το HR στη Μεϊδάνης!. Στα σχέδιά μου, λοιπόν, δεν θα βρείτε τίποτε άλλο από πολλή δουλειά, με σοβαρότητα, ουσία και μεράκι!

 

Βάσω Βλαχοπαναγιώτου

HR Director της Μεϊδάνης – Electroinvest ΑΕ

Continue Reading

Trending