Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Andy Warhol: Ο πιο εκκεντρικός καλλιτέχνης του 20ου αιώνα

Γράφει η Λιάνα Ζωζά

Η λέξη “κανονικός” δεν θα ήταν σίγουρα, ποτέ, αυτή που θα χαρακτήριζε την εκκεντρική προσωπικότητα του Andy Warhol. Ο πρωτοπόρος καλλιτέχνης του κινήματος της Pop Art, γεννήθηκε το 1928 στο Πίτσμπουργκ της Πενσυλβάνια, από γονείς μετανάστες. Σπούδασε Καλές Τέχνες στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας του Κάρνεγκι και στη συνέχεια εγκαταστάθηκε στη Νέα Υόρκη. Εργαζόταν σαν σχεδιαστής παπουτσιών, όταν τον πρόσεξε ο γκαλερίστας Αλέξανδρος Ιόλας και έγινε η μεγάλη αλλαγή στην καλλιτεχνική πορεία του Warhol.

Η ιστορία της συνάντησής τους, το 1952, όπως περιγράφεται στη βιογραφία του γκαλερίστα είναι η παρακάτω: “Aπό τη γκαλερί έβλεπε κάθε μέρα έναν αδύνατο ξανθό νεαρό να μπαίνει το πρωί σε μια βιοτεχνία παπουτσιών και να βγαίνει το απόγευμα. Kάποια μέρα τον ρώτησε πώς τον λένε και πού πάει. “Σχεδιάζω παπούτσια για μια βιοτεχνία”, του απάντησε ο 24χρονος νεαρός. “Mπορείτε να μου φέρετε μερικά σχέδιά σας να δω;”, τον ρώτησε. Όταν την επομένη μέρα είδε τα ντοσιέ με τα γοβάκια, ο Iόλας αναφώνησε “Tι θαύμα! Aυτά τα σχέδια είναι υπέροχα. Aγαπητέ μου, σας κάνω έκθεση”.

Την ίδια χρονιά ο Warhol κάνει την πρώτη του έκθεση στην πασίγνωστη γκαλερί  του ΙόλαHugo, με “Παπούτσια” και σχέδια βασισμένα σε κείμενα του Truman Capote, διχάζοντας κοινό και κρητικούς και δίνοντας βήμα στον άγνωστο μέχρι τότε καλλιτέχνη που στη συνέχεια εξελίχθηκε στη γνωστή ανατρεπτική καλλιτεχνική φυσιογνωμία.

Ο Andy Warhol και ο Αλέξανδρος Ιόλας, πέθαναν την ίδια χρονιά, το 1987. Το κύκνειο άσμα που μοιράστηκαν ήταν η τελευταία έκθεση του Warhol στην τελευταία γκαλερί του Ιόλα, Palazzo Stelline στο ΜιλάνοΤο θέμα της έκθεσης ήταν ο Μυστικός Δείπνος και ήταν παραγγελία του Αλέξανδρου Ιόλα στον Warhol, σαν μια ενδιαφέρουσα απάντηση στο ομότιτλο έργο του Leonardo Da Vinci που βρίσκεται σε εκκλησία της ίδιας πόλης.

Με αφορμή την 30ή επέτειο από το θάνατο του Andy Warhol, ο Μυστικός Δείπνος του, Sixty Last Suppers”, 1986, παρουσιάζεται από το Museo del Novecento, στο  Μιλάνο (24.03 – 18.05.2017), δίνοντας στο κοινό την ευκαιρία να θαυμάσει από κοντά το τελευταίο έργο του ιδιοφυούς καλλιτέχνη.

The Last Supper (Yellow) (1986), Opening of Andy Warhol – Il Cenacolo at Palazzo delle Stelline, Milan, 22 January 1987

Στη συνέχεια η πολυσχιδής προσωπικότητα του Andy Warholλειτούργησε ανατρεπτικά σε πολλούς τομείς της τέχνης αφήνοντας παρακαταθήκη, σημαντικό έργο σαν ζωγράφος, γλύπτης, κινηματογραφιστής, συγγραφέας και συλλέκτης.

Με επιρροές από τη διαφήμιση, χώρο στον οποίο εργαζόταν σαν εικονογράφος, μετέφερε την εικόνα και στη ζωγραφική. Εκατοντάδες χρωματιστά κουτιά της σούπας Campbell, αμέτρητα μπουκάλια Coca Cola και στη συνέχεια προσωπογραφίες διασήμων, σύμβολα της αμερικάνικης pop κουλτούρας παράγονται μαζικά από τον Warhol και τον κάνουν ευρέως γνωστό μέσα από τα προκλητικά φανταχτερά τους χρώματα. Η Pop Art βρισκόταν παντού πια στη Νέα Υόρκη και ο Andy Warhol ήταν ο πιο διάσημος εκπρόσωπός της.

Οι απαιτήσεις της αυξημένης και μαζικής παραγωγής των έργων του, που πολλά από αυτά γινόταν με τη μέθοδο της μεταξοτυπίας, τον οδήγησαν στο να νοικιάσει έναν χώρο παλιού εργοστασίου για να τον χρησιμοποιήσει σαν εργαστήριο και έτσι γεννήθηκε το Factory(1962 – 1968).

Ο χώρος σύντομα εξελίχθηκε σε τόπο συγκέντρωσης διασημοτήτων, καλλιτεχνών, μελών της αβάν γκαρντ και αντεργκράουντ κουλτούρας, τοξικομανών, ομοφυλόφιλων, μουσικών και φιλότεχνων. Το πάρτι έγινε μόνιμο με τον Andy Warhol να ανακαλύπτει ανάμεσα στους θαμώνες μελλοντικά είδωλα και να δημιουργεί stars που στην πλειοψηφία τους είχαν μικρή διάρκεια και κοινό τέλος με θανάτο από ναρκωτικά ή αυτοκτονίες.

Το 1968 έρχεται και το τέλος του θρυλικού Factoryμετά από την απόπειρα δολοφονίας του, από την ηθοποιό και ριζοσπαστική φεμινίστρια Valerie Solanas. Στο νοσοκομείο, όπου τον μετέφεραν μετά τον πυροβολισμό θεωρήθηκε κλινικά νεκρός, αλλά οι γιατροί κατάφεραν να τον σώσουν. Μετά την ανάρρωση του, ο χώρος έκλεισε, οι “παρέες” του άλλαξαν, άρχισε να συχνάζει στο Studio 54, αλλά συνέχισε να εμφανιζεται στα πάρτυ με την εντυπωσιακή συνοδεία του, η οποία όμως αποτελούνταν πια από διασημότητες.

Andy Warhol in the Factory, 1964

Liza Minelli, Andy Warhol, Bianca Jagger and Richard Burton at Studio 54

Παράλληλα με τις έντυπες “εικόνες” του, πειραματίστηκε και με τον κινηματογράφο από τη θέση του σκηνοθέτη δημιουργώντας ταινίες με εμφανή τα στοιχεία της πρόκλησης του έντονου ερωτισμού και κάποιες φορές την ασυνήθιστα μεγάλη διάρκειά τους.

Στην πρώτη του ταινία Sleep (1963), κινηματογραφεί τον τότε εραστή του, ποιητή JohnGiornoνα κοιμάται. Η διάρκεια της ταινίας διαφέρει από μαρτυρία σε μαρτυρία, αλλά η κεντρική ιδέα της ταινίας ήταν να διαρκεί γύρω στις 8 ώρες, όσο περίπου είναι ο μέσος χρόνος που πρέπει να κοιμάται ένας άνθρωπος. Κανείς βέβαια δεν γνωρίζει ποιά θα ήταν η τύχη της ταινίας αν κινηματογραφούσε σαν “ωραία κοιμωμένη” την Marilyn Monroe, η οποία είχε “φύγει” ένα χρόνο νωρίτερα, αλλά έγινε ένα από τα πιό διάσημα pop έργα του Warhol σε όλες τις εντυπωσιακές αποχρώσεις.

Τη συνέχεια του άρθρου μπορείτε να τη δείτε εδώ

 

 

 

 

Πηγή

 

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Θεσσαλία επιχειρεί: Καλλιόπη Τζήκα

Η σημερινή ενασχόληση της Καλλιόπης ,ξεκίνησε πριν είκοσι χρόνια. Παρόλο που ως τότε εργαζόταν σε οικογενειακή επιχείρηση ένδυσης, διαπιστώνοντας  κάποια στιγμή την αξία της ασφάλισης και γνωρίζοντας το επάγγελμα του ασφαλιστή εκ του σύνεγγυς, αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί σε αυτό.

Ήταν και είναι του χαρακτήρα της ,η προσφορά στον άνθρωπο και το επάγγελμα του ασφαλιστή είναι ακριβώς αυτό. Προσφέρει συμβουλευτική σε πολύ σοβαρά θέματα όπως προστασία οικογένειας, κάλυψη δαπανών εξόδων νοσοκομειακής περίθαλψης , δημιουργία ομαδικών συμβολαίων των εργαζομένων για τις επιχειρήσεις, ασφαλίσεις κτιριακών εγκαταστάσεων και εξοπλισμού επιχειρήσεων , χρηματοοικονομικά προγράμματα σύνταξης – αποταμίευσης κ.α.

Πιστεύει ακράδαντα ότι ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής δεν  εξασκεί επάγγελμα αλλά κοινωνικό έργο. Εξασφαλίζει ποιότητα ζωής, προστασία νοικοκυριών, στήριξη και ενθάρρυνση στην επιχειρηματικότητα.

Αυτό ακριβώς την γοήτευσε, καθώς και οι απεριόριστες δυνατότητες που σου δίνει ένα επάγγελμα που βρίσκεται σε ανοδική πορεία στην Ελλάδα, δεδομένου ότι η ασφαλιστική συνείδηση στον Έλληνα τείνει συνεχώς αυξανόμενη, ακολουθώντας τα Ευρωπαικά πρότυπα και ιδιαίτερα τώρα που η κλιματική αλλαγή άρχισε να φέρνει άσχημα καιρικά φαινόμενα με καταστροφικά αποτελέσματα σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις.

Άλλωστε, μην ξεχνάμε ότι η ιδιωτική ασφάλιση είναι ένας τομέας ζωτικής σημασίας για την πορεία της χώρας, μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην  βιώσιμη ανάπτυξη, στο δημογραφικό και να εξασφαλίσει δημοσιονομική ισορροπία.

-Πως μπορούμε να ενισχύσουμε τη γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα;

Επειδή όλα ξεκινάνε μέσα από την οικογένεια, αρχικά λοιπόν η γυναίκα πρέπει να έχει την στήριξή της. Tην ώθηση από τους αγαπημένους της ανθρώπους ότι μπορεί να τα καταφέρει, παρόλο που η ίδια το γνωρίζει.

Κατά δεύτερον, χρειάζεται η αμέριστη υποστήριξη από την πλευρά της πολιτείας, με χρηματοδοτικά εργαλεία, επιδοτούμενα προγράμματα, εκπαίδευση σε οικονομικές, φορολογικές και ψηφιακές δεξιότητες, θέματα τα οποία μας απασχολούν ιδιαίτερα στο Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών (ΕΕΔΕΓΕ), γιαυτό και οι δράσεις μας κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση.

Επίσης, η πολιτεία θα πρέπει να στηρίξει την μητρότητα των επιχειρηματιών κατά τις χρονικές περιόδους κύησης, λοχείας και ανατροφής τέκνων. Είναι μια πρόταση μας, ως Επιμελητήριο Λάρισας,  Επιτροπή Γυναικείας Επιχειρηματικότητας του Επιμελητηρίου Λάρισας και του ( ΕΕΔΕΓΕ), προς το Υπουργείο Εργασίας, μία πρόταση η οποία δείχνει να έχει θετική εξέλιξη.

Αν η γυναίκα στηριχθεί οικονομικά σε αυτές τις κρίσιμες και ευαίσθητες περιόδους, όχι μόνο θα σωθεί η επιχείρηση της αλλά θα μεγαλουργήσει.

Προφανώς βέβαια,  μια τέτοιου είδους κίνηση από την πλευρά της κυβέρνησης, θα προτρέψει και πολλές νέες γυναίκες , που βρίσκονται προ των πυλών δημιουργίας οικογένειας, να ασχοληθούν με το επιχειρείν.

-Τι θα συμβουλεύατε σε μια νέα επιχειρηματία που θα επιθυμούσε να
ασχοληθεί με το αντικείμενο σας. Ποιες δυσκολίες και προκλήσεις καλείται να αντιμετωπίσει;

Η πώληση ενός ασφαλιστικού προιόντος, δεν είναι και η ευκολότερη που υπάρχει,  διότι πρόκειται για ένα άυλο προιόν.Χρειάζεται πίστη στον θεσμό της ασφάλισης, αγάπη για τον άνθρωπο,επίσης  ενσυναίσθηση , υπομονή, ευγενική επιμονή και αυτοπεποίθηση είναι απαραίτητα χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτει κανείς για να σταθεί επάξια στον χώρο της ασφάλισης.

Αλλά πάνω από όλα να έχει αξίες ηθικής και τιμιότητας.Στοιχεία τα οποία, σε βάθος χρόνου αναγνωρίζονται από τους πελάτες και οι πωλήσεις αυξάνονται μέσω των συστάσεων λόγω του επαγγελματικού προφίλ που θα έχει καταφέρει να δημιουργήσει και της εμπιστοσύνης που θα έχει εμπνεύσει.

Απαραίτητη προϋπόθεση προφανώς, η καλή γνώση των προϊόντων, η συνεχής εκπαίδευση, επιμόρφωση και επίσης καλή γνώση της ψηφιακής τεχνολογίας.

Ο συνδυασμός των άνωθεν είναι τα θεμέλια για την ανοικοδόμηση της επαγγελματικής της εξέλιξης και επιτυχίας.

-Ποιους κλάδους προβλέπετε ότι θα κατακτήσουν ή σε ποιους εκτιμάτε ότι
θα διαπρέψουν οι γυναίκες εργαζόμενες στο μέλλον;

Δεν νομίζω ότι υπάρχει κλάδος που αδυνατεί η γυναίκα να διαπρέψει, εξαιρουμένων των κλάδων που έχουν ως απαραίτητη προϋπόθεση την μυϊκή δύναμη, αλλά και εκεί υπάρχουν εξαιρέσεις. 

 Είναι ευκαιρία τώρα, στην νέα εποχή ψηφιακού μετασχηματισμού που ανατέλλει, οι γυναίκες να γίνουν κυρίαρχες στην αγορά, διεκδικώντας αυτό που τους αξίζει.

Ο στόχος της γυναίκας πλέον ,δεν θα είναι μόνο ο βιοπορισμός, αλλά η ισότητα σε όλα τα επίπεδα, η καταξίωση της και η επίτευξη εκ μέρους της, υψηλής ποιότητας ζωής.

Οι γυναίκες επιχειρηματίες παρόλο που αντιμετωπίζουν μεγαλύτερα προβλήματα σε σχέση με τούς άντρες για την επίτευξη των στόχων τους, ωστόσο διαθέτουν ιδιαίτερες ικανότητες και δεξιότητες, όπως είναι ο έλεγχος και η πρόληψη του κινδύνου και η αξιολόγηση στελεχών και συνεργατών, με αποτέλεσμα να δίνουν προστιθέμενη αξία στην βιωσιμότητα των επιχειρήσεων.

-Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;

Επαγγελματικά, νοιώθω , ευχαριστημένη για την έως εδώ πορεία μου, μια πορεία πού μου έφερε στο διάβα της, επιτυχίες, βραβεύσεις σε Πανελλήνιο επίπεδο αλλά και επίπεδο Βορείου Ελλάδος, μέσα από την οποία δημιουργήθηκε ένα αξιόλογο χαρτοφυλάκιο πελατών, με αναμενόμενες βέβαια δυσκολίες και αποτυχίες. 

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν συνεχίζω να προσπαθώ, με αγάπη για το επάγγελμα που επέλεξα. Ταυτόχρονα  ξοδεύω και αρκετή από την ενέργειά μου, στην προσφορά μου στον άνθρωπο, μέσα από σειρά δράσεων για το κοινό καλό, εκπροσωπώντας έναν μεγάλο φορέα της επιχειρηματικότητας, όπως είναι το Επιμελητήριο Λάρισας, με ιδιαίτερη ευαισθησία και προσφορά στο γυναικείο επιχειρείν.

Θα ήθελα να κλείσω με μια συμβουλή, προς τις γυναίκες που σκέφτονται να ασχοληθούν με το επιχειρείν. Να νικήσουν τους φόβο της αποτυχίας, να αφοσιωθούν στον στόχο τους με πίστη, υπομονή και επιμονή, σκεπτόμενες ότι  είναι μοναδικές, δυνατές και υπάρχει μόνο ένας δρόμος, αυτός της επιτυχίας και είναι μαγικά εκεί.

Άλλωστε, όπως είπε και ο Καναδός συγγραφέας Bryan Tracy, κάθε μεγάλη επιτυχία, έρχεται μετά από μια μακρά περίοδο σκληρής δουλειάς, προς μια κατεύθυνση, έχοντας έναν ξεκάθαρο στόχο.

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Θεσσαλία επιχειρεί: Σταυρούλα Παπαδέα

Έχουν περάσει σχεδόν δεκαπέντε χρόνια από τότε που εντάχθηκε η Σταυρούλα στην οικογένεια του EFILIAL TRAVEL, το οποίο δραστηριοποιείται στον τομέα του τουρισμού εδώ και 35 χρόνια – την «βαριά» δηλαδή , βιομηχανία της χώρας μας. Ιδιοκτήτρια ενός ταξιδιωτικού γραφείου με βάση την πόλη της Λάρισας, και έχει αναλάβει αποκλειστικά τον πεδίο που αφορά στην διαμόρφωση και υλοποίηση , εξατομικευμένων ταξιδιών πάνω στις ανάγκες του εκάστοτε επισκέπτη/πελάτη/εταιρία.

Μιλήστε μας λίγο για την εταιρία σας, ποια τυχόν προβλήματα υπάρχουν και ποια εφόδια πρέπει να έχει μια γυναίκα για να προχωρήσει

Εδώ θα χρειαστεί να χωρίσω την απάντησή μου σε δύο σκέλη. Αρχικά τα «προβλήματα» που θα προτιμούσα να ονομάσω προκλήσεις και έπειτα τα εφόδια και τρόπο σκέψης που χρειάζεται μια γυναίκα.

Όσον αφορά στο πρώτο σκέλος, οι προκλήσεις ενός ελεύθερου επιχειρηματία είναι συνήθη εφόσον αναφερόμαστε για μια ελεύθερη αγορά , με υγιή ή μη ανταγωνισμό και όλο το ρίσκο του επιχειρείν που ενυπάρχει σε αυτή. Ειδικότερα όμως και συγκεκριμενοποιώντας τον χρονικό ορίζοντα στην εποχή του covid 19 , η δική μας ασχολία έχει πληγεί όπως κατανοείτε και εσείς σημαντικά. Δεν μιλάμε για μια περίοδο που η δουλειά κάνει την λεγόμενη «κοιλιά» αλλά για μια κατακόρυφη πτώση της ζήτησης ήτοι και των εσόδων. Συνεπώς εδώ επέρχεται πλέον η πρόκληση της επιβίωσης.

Περνώντας στο δεύτερο σκέλος  θα επιλέξω να πως , πως οι περισσότερες γυναίκες έχουν ήδη όλα τα πηγαία εφόδια για να προχωρήσουν. Πολύ κουράγιο, μεγάλη περιέργεια και μια δύναμη που ως δια μαγείας την κάνει να ξεπερνά έναν σκόπελο απλά και μόνο για να πάει στον επόμενο και όχι να επαναπαυθεί στις δάφνες της. Προχωρώντας σε αυτά που μπορούν να αποκτηθούν , θα έλεγα την δημιουργικότητα , την υπομονή , την προσαρμοστικότητα και πάνω απ’ όλα αυτά , το πραγματικό μεράκι για αυτό που έχει επιλέξει να κάνει.

Πιστεύετε πως ο τομέας με τον οποίο ασχολείστε μπορεί να έχει εξέλιξη στο μέλλον;

Σίγουρα ναι , ίσως όμως με διαφορετικό τρόπο. Οι ανάγκες όπως και η επιλογές του τρόπου ταξιδιών , έχουν αλλάξει άρδην την τελευταία δεκαετία. Όπως ανέφερα παραπάνω , η προσαρμοστικότητα είναι το μυστικό της βιωσιμότητας και ανάπτυξης. Είναι σημαντικό λοιπόν να παρατηρούμε τι συμβαίνει γύρω μας ώστε να ανταποκρινόμαστε και να ξεπερνάμε τις προσδοκίες των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται.

Τι θα προτείνατε σε μια νέα γυναίκα επιχειρηματία που κάνει τώρα τα 
πρώτα της βήματα στον χώρο.

Να χτίσει . Να οργανωθεί σιγά σιγά  να μην κυνηγήσει μια άμεση επιτυχία – σαν πυροτέχνημα. Τα μικρά βήματα , τουλάχιστον για εμένα, βοηθούν για διάφορους λόγους. Μειώνουν το ρίσκο – είτε αυτό είναι οικονομικό είτε ψυχολογικό, αυτό δηλαδή που κυρίως σε αποτρέπει από το να κάνεις την εκκίνηση. Επιπλέον, σου αφήνουν περιθώριο να κάνεις μικρά λάθη και να μαθαίνεις διορθώνοντάς τα. Να ελπίζουν να κάνουν λάθη και να είναι υπέρμαχοι αυτών – δεν υπάρχει πιο υγιής και σίγουρο τρόπος να εξελιχθείς. Έπειτα σου δίνουν το χρόνο να αποκτήσεις μια ολιστική εικόνα των συνισταμένων της αγοράς, κάτι το οποίο θέλει συνεχή παρακολούθηση κυρίως στο πλαίσιο της παρατήρησης.

Σημαντικό είναι να αφουγκράζεσαι χωρίς να κρίνεις , να κάνεις πολλές ερωτήσεις στον εαυτό σου αλλά και σε άλλους. Οι συζητήσεις με ανθρώπους στο χώρο του γενικού εμπορίου , σχεδόν πάντα έχουν να σου δώσουν είτε μια καινούρια πληροφορία είτε μια καινούρια οπτική.

Τέλος , οτιδήποτε και αν είναι αυτό στο οποίο κάποιος επιλέξει να δραστηριοποιηθεί , να συμπεριλάβει τα ταξίδια ως ένα αναγκαίο κομμάτι της προετοιμασίας. Όσα περισσότερα ερεθίσματα δεχτούμε , ακόμη κ αν φαινομενικά δεν συνδέονται με την δουλειά μας, βοηθούν στην συνδυαστική σκέψη και στην δημιουργία πρωτοπόρων ιδεών ή υβριδικών λύσεων.

Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

Σκοπεύω να μείνω στο κομμάτι της ταξιδιωτικής εμπειρίας. Είναι ένας κόσμος που όσο και αν κατά διαστήματα φέρνει αρκετό στρες, είναι κάτι που αγαπώ και το κάνω με πολλή αγάπη, προσήλωση και μεράκι. Σπουδαίο ζήτημα να παίρνεις ευχαρίστηση από εκεί που περνάς σχεδόν όλη σου την ημέρα. Ακρογωνιαίος λίθος θα έλεγα μιας ισορροπημένη ζωή.

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Θεσσαλία επιχειρεί: Οίκος Μόδας VATRIMA

Ο Οίκος Μόδας VATRIMA αποτελείται από 3 σχεδιάστριες μόδας, οι αδερφές Βασιλική, Τριανταφυλλιά και Μαριάννα Κατσούρα, συνεχίζουνε ως 2η γενιά την οικογενειακή επιχείρηση 20 ετών, από το 2001, μαζί με την μητέρα τους και ιδρύτρια του ατελιέ VATRIMA, Παρασκευή Μίχου – Κατσούρα, αναγνωρισμένης μοντελίστ και ειδήμων της υψηλής ραπτικής, με εμπειρία άνω των 40 ετών. 

Σχεδιάζουν και δημιουργούν ρούχα υψηλής ραπτικής, νυφικά και τουάλετες υψηλής αισθητικής, αλλά και prêt a porter de luxe κομμάτια, όπως παλτό, ταγιέρ, φορέματα, καπαρντίνες, από όμορφα υφάσματα, πιο ευκολοφόρετα και πάντα με μια δόση πολυτέλειας.

Οι νυφικές και αμπιγιέ γόβες που δημιούργησαν φέτος, συμπληρώνουν άψογα τις δημιουργίες τους, μαζί με τις χειροποίητες τσάντες και τα αξεσουάρ.

Δημιούργησαν στην Covid εποχή μια casual athleisure συλλογή από T- Shirts, hoodies, φούτερ φόρμες και φορέματα από βαμβάκι ή βελούδο.

Απαραίτητο και χρήσιμο αξεσουάρ της εποχής οι stylish μάσκες προστασίας από καπιτονέ ύφασμα ή βαμβακερές, αξεσουάρ για τα μαλλιά (κορδέλες και scrunchies), προσπαθώντας να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα και τα νέα δεδομένα.

1. Ο τίτλος του περιοδικού μας είναι businesswoman.gr .  τι σας έρχεται   
στο μυαλό όταν ακούτε αυτήν την λέξη.

Μια δυναμική γυναίκα της σύγχρονης εποχής, τολμηρή, θαρραλέα, επίμονη, αλλά και υπομονετική, που τολμά να επιχειρεί, να πραγματοποιεί τα όνειρά της, να δημιουργεί συμμάχους, συμπορευτές στην διαδρομή της, κόντρα στις δύσκολες συνθήκες των εποχών, σε ανδροκρατούμενες κοινωνίες, που πρέπει με ήθος και πυγμή να προβάλει το όραμά της.

Μια γυναίκα, που καλείται να παίξει πολλαπλούς ρόλους, αλλά πάνω απ’ όλα να είναι ηγέτης στο όραμά της και στην ομάδα της.

2. Ποιο είναι το «δυνατό» σημείο της εταιρίας σας, το πλεονέκτημά της σε
σχέση με τις άλλες εταιρίες του ανταγωνισμού;

Η τέχνη της υψηλής ραπτικής

Το δυνατό σημείο της επιχείρησης είναι οι 4 δυναμικές γυναίκες, μια οικογένεια, μια ενωμένη ομάδα, με κοινό όραμα, που με αλληλοσεβασμό και μεθοδικότητα, συμπληρώνουν η μια την άλλη, δημιουργώντας χειροποίητα και μοναδικά ρούχα από ποιοτικά πολυτελή υφάσματα, με πολύ μεράκι και αγάπη για τη μόδα, για το όμορφο, το ωραίο, αγάπη για την γυναίκα, με προσωπική επικοινωνία και επιμέλεια ως την παραμικρή λεπτομέρεια από όλη την ομάδα για ένα άρτιο αποτέλεσμα.

Η κάθε εμφάνιση γίνεται προσωπική μας υπόθεση και η επιτυχία είναι προδιαγεγραμμένη. 

Επίσης, η επιμέλεια ολόκληρου του ντυσίματος, από το φόρεμα, τα παπούτσια και την τσάντα μέχρι τα αξεσουάρ, δημιουργούν μια εικόνα απόλυτης επιτυχίας της εμφάνισης.

3. Υπάρχει κάποιο όνειρο ζωής που δεν το έχετε ακόμη καταφέρει;

Επειδή η επιχείρηση είναι οικογενειακή υπόθεση, τα βήματά μας είναι αργά και σταθερά. Ένα βήμα την κάθε φορά. Τα όνειρά μας είναι πολλά και δουλεύουμε σκληρά για αυτά και σίγουρα ένα από αυτά είναι να γνωρίσει την δουλειά μας όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Φωτογραφήσεις, συμμετοχές σε  fashion shows και σε αναγνωρισμένα περιοδικά μόδας. Το σημαντικότερο είναι να αγαπηθούν και να φορεθούν τα ρούχα μας , κάνοντας πολλές γυναίκες ευτυχισμένες και να γίνει το στυλ μας διαχρονικά αναγνωρίσιμο. Ιδανικά, θα θέλαμε να αφήσουμε το σημάδι μας στον χώρο της μόδας, ως ένα  brand ιδιαίτερο, ξεχωριστό και καινοτόμο.

4. Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια
επιχείρηση;

Όλα ξεκινούν με ένα όνειρο. Έμπνευση και φαντασία για να δημιουργήσεις μια πρόταση, υπομονή για να αντέξεις και να ξεπεράσεις τα εμπόδια, επιμονή κόντρα στις συνθήκες για να φτάσεις τον στόχο σου, καινοτομία για να δείξεις τις δικές σου προτάσεις, να αφήσεις το στίγμα σου, να αφουγκράζεσαι τις ανάγκες της αγοράς και να προσαρμόζεσαι στα δεδομένα της κάθε εποχής.

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το ανθρώπινο δυναμικό κάθε επιχείρησης, η ομάδα που δημιουργεί, οι εσωτερικοί και εξωτερικοί συνεργάτες, που θα έχουν κοινό όραμα, θέληση, μα πάνω απ’ όλα αγάπη για να επιτευχθεί ο κοινός στόχος.

Τέλος, η επιμονή στην υψηλή ποιότητα των πρώτων υλών είναι αυτό που ξεχωρίζει την επιχείρησή μας και έχει κάνει όλα αυτά τα χρόνια τον κόσμο να μας εκτιμήσει και με την αγάπη του να στηρίξει το όνειρό μας.

5.Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

Μετά από 2 δύσκολα χρόνια της Covid εποχής, αλλά και της απώλειας του πατέρα μας, ο οποίος ήταν το στήριγμα της οικογένειας και της επιχείρησής μας, επαναπροσδιοριζόμαστε και επιστρέφουμε πιο δυναμικές με νέες φρέσκες συλλογές, προτάσεις σε νυφικά παπούτσια και αξεσουάρ. Η συμμετοχή μας σε κάποια περιοδικά μόδας, η παρουσία μας σε fashion shows , τόσο στην πόλη μας, την Λάρισα, όσο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς και να δημιουργήσουμε νέες συνεργασίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Continue Reading

Trending