Connect with us

Lifestyle

Arona CNG: Άνετο και οικονομικό

Καταναλώνοντας φυσικό αέριο, το SΕΑΤ Arona 1.0 TGI CNG διεκδικεί με αξιώσεις τον τίτλο του πρωταθλητή στον τομέα της οικονομίας. Και όντας το μοναδικό crossover που κινείται με CNG και βενζίνη, «παίζει» σε μια κατηγορία μόνο του.

H έκδοση Style, που είναι και η μόνη διαθέσιμη αυτή την στιγμή δεν έχει αισθητήρες παρκαρίσματος, ούτε καν δισκόφρενα στους πίσω τροχούς Ο χώρος αποσκευών είναι σχετικά περιορισμένος. Πρακτικά η αυτονομία του είναι μικρή. Υπάρχουν μόλις 14 πρατήρια CNG σε όλη την Ελλάδα.» – «Ο τρικύλινδρος 1.000αρης κινητήρας με τα 90 άλογα πλέον δεν ταιριάζει σε ένα οικογενειακό. Με πλήρες φορτίο το Arona θα ζοριστεί, άρα θα κάψει παραπάνω. Ένα είναι
όμως το σημείο αντίδρασης. Έχεις δει πόσο καίει το Arona CNG;

Το πραγματικό κόστος για το συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG,Compressed Natural Gas) που καταναλώνει το SΕΑΤ Arona 1.0 TGI για μια απόσταση 100 χιλιομέτρων είναι 3,9 ευρώ. Εδώ τελειώνει κάθε συζήτηση γύρω από το τι είναι, τι θέλει και τι μπορεί να κάνει ή να μην κάνει το συγκεκριμένο μοντέλο. Πρόκειται για το πρώτο και μέχρι στιγμής μοναδικό crossover στην αγορά το οποίο καταναλώνει CNG, δηλαδή φυσικό αέριο. Σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο, με εξωτερική θερμοκρασία ζεστού ελληνικού φθινοπώρου, για ένα κοντινό ταξίδι πχ Αθήνα Καλαβρυτα με επιστροφή και ταχύτητα περί τα 120 χλμ./ώρα και κατά το δυνατόν ομαλό ρυθμό. Όπερ σημαίνει ότι το Arona μας στοίχισε 3.9 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα που κάναμε με 4 άτομα.

Σύμφωνα με τη SEAT το Arona 1.0 TGI CNG διαθέτει τρεις δεξαμενές αερίου με συνολική χωρητικότητα 13.8 κιλών, με αυτονομία έως και 360 χλμ. συναρτήσει βεβαίως των προδιαγραφών WLTP. Επιπροσθέτως υπάρχει και ένα μικρό ντεπόζιτο συμβατικού καυσίμου, το οποίο δέχεται 9 λίτρα αμόλυβδης, τα οποία κατά τον κατασκευαστή επαρκούν για απόσταση 150 χλμ. Με δεδομένο, πάντως, ότι οι επιδόσεις του ως προς την κατανάλωση καυσίμου είναι σχεδόν ασυναγώνιστες, η εντύπωση που μορφώνει κάποιος για το SΕΑΤ Arona 1.0 TGI CNG ανατρέπεται άρδην: Στην τιμή αγοράς περί τα 3.000 ευρώ κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ και με το φυσικό αέριο να τιμάται μόλις προς ένα κλάσμα της βενζίνης και του ντίζελ, το Arona αίφνης γίνεται ιδιαιτέρως ενδιαφέρον. Προκειμένου να διευκολύνει όσους περιέρχονται σε σύγχυση ως προς την ακριβή κατάταξη του μοντέλου (τι είναι το Arona εκτός από υπερυψωμένο Ibiza; Crossover; Mini-Suv; κ.λπ), η SEAT υπενθυμίζει ότι έχει κατοχυρώσει τον όρο SUV. Όχι όμως με την καθιερωμένη σημασία του ως αρκτικόλεξο (Sport UtilityVehicle) αλλά ως SEAT UrbanVehicle. Το εταιρικό όνομα αντικαθιστά την έννοια του σπορ και το αστικό τίθεται στη θέση του χρηστικού. Έτσι, ως δια (λεξι)μαγείας, το SUV μεταλλάσσεται εσωτερικά, τυπικά όμως και σε πρώτη ανάγνωση παραμένει ίδιο και απαράλλαχτο. Κάπως παρόμοια μεταλλάχθηκε γενικότερα και η κατηγορία των πάλαι ποτέ «τζιποειδών»: Το Arona είναι ένα πολιτισμένο crossover, ένα UrbanVehicle το οποίο δεν προορίζεται για οτιδήποτε άλλο εκτός από την κίνηση στην άσφαλτο. Εξυπακούεται ότι είναι δικίνητο, με δυνατότητες offroad οι οποίες φτάνουν το πολύ έως την προσέγγιση μιας παραλίας από βατό χωματόδρομο καθώς η απόσταση του πλαισίου από το έδαφος είναι 19 εκατοστά Η εμπορική επιτυχία του Arona CNG αποτελεί ζήτημα στρατηγικής σημασίας για τη SEAT, καθώς είναι σαφές ότι επενδύει σοβαρά στον συγκεκριμένο τύπο καυσίμου. Ακριβώς επειδή το φυσικό αέριο είναι αποδοτικό, φθηνό και απειροελάχιστα ρυπογόνο. Οι εκπομπές CO2 του CNG είναι κατά 25% χαμηλότερες από αυτές των συμβατικών ορυκτών καυσίμων, ενώ ως προς την οικονομία στην κατανάλωση, το φυσικό αέριο είναι κατά προσέγγιση φθηνότερο κατά 50% της αμόλυβδης και 30% του ντίζελ. Η πρόγνωση της εταιρείας είναι ότι το δίκτυο πρατηρίων φυσικού αερίου ανά την Ευρώπη επεκτείνεται, κάτι που αποτυπώνεται στις διαρκώς αυξανόμενες πωλήσεις των οχημάτων αντίστοιχης τεχνολογίας σε αγορές όπως η Ισπανία, η Ιταλία αλλά και η Γερμανία. Γι’ αυτό και η SEAT φροντίζει να παρέχει μια ικανή ποικιλία επιλογών σε μοντέλα CNG. Επί του παρόντος στη γκάμα της ισπανικής εταιρείας υπάρχουν τα Ibiza TGI, Leon TGI και, φυσικά, το Arona TGI. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται από τη SEAT στην προσθήκη τρίτης δεξαμενής, χάρη στην οποίαν αυξήθηκε η αυτονομία των σχετικών μοντέλων (Ibiza, Arona και Leon).

Ως προς τον ανεφοδιασμό σε φυσικό αέριο, επίσης, δεν απαιτείται κάποια ιδιαίτερη ή αλλόκοτη διαδικασία. Το στόμιο όπου εφαρμόζει το ακροφύσιο πλήρωσης του πρατηρίου βρίσκεται στο ίδιο σημείο με εκείνο της βενζίνης. Όσο για τις διαφορές στα εντόσθια του κινητήρα, οι διαφοροποιήσεις εντοπίζονται στα χαρακτηριστικά του θαλάμου καύσης εντός των κυλίνδρων. Σε ό,τι αφορά στην ασφάλεια, για όσους ενδεχομένως ανησυχούν αμυδρά για τις τρεις δεξαμενές που βρίσκονται κάπου κάτω από τα καθίσματά τους, η SEAT διαβεβαιώνει ότι δεν συντρέχει ο παραμικρός λόγος έστω και για αμυδρή ανησυχία. Διότι το αέριο περιέχεται μεν σε αυτές υπό πίεση 200 bar, έχουν προβλεφθεί όμως βαλβίδες ασφαλούς απελευθέρωσης του αερίου σε περιπτώσεις κινδύνου, υπερβολικά υψηλής θερμοκρασίας κ.λπ.

Όπως και να ‘χει όμως, το Arona όπως και το Ibiza βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A (ModularerQuerbaukasten) του Group Volkswagen, ένα στοιχείο που τονίζεται από τη SEAT εν είδει επιπλέον εγγύησης ποιότητας και στιβαρότητας. Με το ίδιο πνεύμα υπογραμμίζεται και το γεγονός ότι το Arona είναι ένα γνήσιο παιδί της ισπανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, μιας και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της SEAT, στο Μαρτορέλ.

Το στοιχείο που καθιστά εξόχως ενδιαφέρον το Arona 1.0 TGI CNG εντοπίζεται στο ότι ο ισπανικός κλάδος του Group VW αποπειράθηκε να κερδίσει το ματς σε όλα τα ταμπλό ταυτόχρονα: Ακολουθώντας την κυρίαρχη τάση, η SEAT παρουσιάζει ένα μικρό SUV, άρα ένα αυτοκίνητο για την καθημερινή μετακίνηση μιας, νεαρής κατά προτίμηση, οικογένειας. Το προικίζει με ένα μοτέρ 90 ίππων, έναν κινητήρα-μπαλαντέρ, εξ ορισμού προορισμένο να πιέζεται και να αντεπεξέρχεται αξιοπρεπώς στις πλείστες των απαιτήσεων μετακίνησης. Η εκπληκτικά χαμηλή κατανάλωση που διασφαλίζει το CNG, σχεδόν εξαφανίζει από τον κατάλογο με τα λιγότερο ελκυστικά στοιχεία του Arona, χαρακτηριστικά όπως πχ τον σχετικά περιορισμένο χώρο αποσκευών (282 λίτρα). Το Arona γενικώς και πιο συγκεκριμένα το 1.0 TGI CNG είναι ένα μοντέλο που επιδιώκει μαζικές πωλήσεις. Συνεπώς έπρεπε πάση θυσία, εκτός από την υπόσχεση για την οικονομία κατά τις μετακινήσεις λόγω CNG, να πωλείται σε σχετικά χαμηλή τιμή. Και η SEATτο κατάφερε. Το Arona με φυσικό αέριο προσφέρει μεγάλη οικονομία, είναι ένα ολοκληρωμένο μοντέλο και η τιμή βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα για όλο αυτό το πακέτο «παροχών».

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Lifestyle

Επιτυχία σε επιχείρηση και σχέση παράλληλα: γίνεται;

Η απάντηση που μπορεί να δώσεις με μια πρώτη ανάγνωση είναι όχι! Εγώ όμως θα σου πω πως είναι άκρως εφικτό να είσαι πετυχημένη στην επιχείρησή σου και παράλληλα να έχεις και τη συντροφική ζωή που ονειρεύεσαι.

Συνηθίζουμε να ακολουθούμε τα στερεότυπα και τα πρώτα χρόνια να προσπαθούμε να αποκατασταθούμε επαγγελματικά και στη συνέχεια ξεχνάμε την καριέρα που ονειρευόμασταν, βολευόμαστε και συνηθίζουμε να λέμε στον εαυτό μας, εντάξει τώρα θα κοιτάξω την οικογένειά μου!

Δεν μπορείς όμως να πετύχεις αν είσαι βολεμένη, ούτε να ακούς τα στερεότυπα της κοινωνίας που λέει πως δεν μπορείς να τα έχεις όλα! Φυσικά και μπορείς και αξίζεις να τα έχεις όλα!

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι τα σωστά εργαλεία για να μπορείς να διαχειρίζεσαι τις καταστάσεις και τον χρόνο σου! Όλα ξεκινούν από την οργάνωση και την πειθαρχία. Θα είσαι πετυχημένη, γιατί είσαι οργανωμένη και πειθαρχημένη. Με τα σωστά εργαλεία που σου προσφέρει το life coaching, μαθαίνεις να έχεις την οργάνωση στη ζωή σου και να πετυχαίνεις σε όλους τους τομείς!

Κάνε το βήμα προς την επιτυχία και άσε τους άλλους να αναρωτιούνται πως τα καταφέρνεις όλα! Σε όποια φάση της ζωής σου και αν βρίσκεσαι, όσο μικρή ή μεγάλη είσαι και σε όποιον τομέα και αν θες να επιτύχεις, το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να πάρεις την απόφαση για την αλλαγή και τη σωστή επιλογή.

Φύγε από το “comfort zone” σου, ξεβολέψου και δες τις επιτυχίες να έρχονται. Μην επαναπαύεσαι μόνο σε έναν τομέα της ζωής σου και θεωρείς πως είσαι τυχερή και δεν πρέπει να κάνεις τίποτα άλλο. Φυσικά και πρέπει να είσαι ευγνώμων για όλα όσα έχεις καταφέρει, αλλά με καλή και σωστά δομημένη δουλειά μπορείς να καταφέρεις όλα όσα έχεις φανταστεί. 

Νικόλας Ουρανός, PCC

Professional Certified Life & Relationship Coach by International Coaching Federation

Βραβευμένος συγγραφέας παγκόσμιου bestseller Αγάπη Τώρα, Ευ Ζην Τώρα και Ξαφνικά Τώρα, Ομιλητής

Continue Reading

Lifestyle

Η MISS POLYPLEXI συνεχίζει την υποστήριξη της στο «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ» με μια πανέμορφη συλλεκτική ροζ δημιουργία

Το brand με τις πιο μοναδικές και πρωτότυπες χειροποίητες τσάντες, MISS POLYPLEXI, συνεχίζει για 3η χρονιά φέτος να υποστηρίζει τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνου Μαστού, «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ», και σχεδιάζει μια συλλεκτική πλεκτή ροζ τσάντα για να συνδράμει στο πολύτιμο έργο του Συλλόγου.

Με το σύνθημα, #STRONGERTOGETHER, η MISS POLYPLEXI καλεί όλες τις γυναίκες να προσφέρουν απλόχερα τη δύναμη τους και να ενωθούν σε μια γροθιά που θα νικήσει τη μάχη που δίνουν σήμερα όσες γυναίκες παλεύουν με τη συγκεκριμένη νόσο.

Ένωσε κι εσύ τη δύναμη σου μαζί μας και με κάθε αγορά της συλλεκτικής τσάντας MISS POLYPLEXI «Alma Rose Pink» που θα πραγματοποιείς, 50% της αξίας της θα δωρίζεται στο «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ». Στόχος του Συλλόγου είναι η ενημέρωση για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση της νόσου, η οργανωμένη αλληλοβοήθεια και η ψυχοκοινωνική στήριξη των γυναικών με καρκίνο του μαστού.

Η χειροποίητη τσάντα «Alma Rose Pink» έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά από τη δημιουργό του brand, Βασιλική Θεοδώρου, μια γυναίκα πολύ ευαισθητοποιημένη σε θέματα υγείας που αφορούν τις γυναίκες. Διατίθεται σε ένα υπέροχο ροζ τριανταφυλλένιο χρώμα και πλαισιώνεται από χρυσή μεταλλική διπλή αλυσίδα για να μπορεί να φορεθεί τόσο στον ώμο, όσο και χιαστί. Το συγκεκριμένο design της τσάντας είναι το πιο αντιπροσωπευτικό και παράλληλα best-selling του brand, «ντυμένο» στα ροζ για το συγκεκριμένο σκοπό. 

Βρείτε τη συλλεκτική τσάντα MISS POLYPLEXI «Alma Rose Pink» αποκλειστικά στο e-shop: https://www.misspolyplexi.com/product/alma-rose-pink-shoulder-cross-body-bag/. Καθώς και την καμπάνια για την ενίσχυση του Συλλόγου στο youtube: https://www.youtube.com/watch?v=_PVjyrctSAo. Η Έλλη Τσιτσιπά, μια εξαιρετικά δημιουργική κοπέλα, πρωταγωνιστεί ως «Pink Ambassador», εμπνέεται από την «Alma» τσάντα, αφήνει ροζ πινελιές σε καμβά και κάνει πιρουέτες στο άκουσμα κλασικής μουσικής όντας μια μπαλαρίνα στην κεντρική αίθουσα ενός παλιού επιβλητικού Αθηναϊκού ξενοδοχείου.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Tο ετήσιο συνέδριο του Δικτύου Major Cities of Europe φιλοξενεί ο Δήμος Λαρισαίων

Με τίτλο “From here to where? Succeed in the post Covid transformation” Ο Δήμος Λαρισαίων και το Δίκτυο Major Cities of Europe, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν τη διοργάνωση του διεθνούς διαδικτυακού συνεδρίου του Δικτύου Major Cities of Europe, που θα διεξαχθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα στις 13-15 Οκτωβρίου 2021, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, του Υπουργείου Τουρισμού, της Περιφέρειας Θεσσαλίας, της ΚΕΔΕ και του e-Trikala και αποτελεί προπομπό του μεγάλου δια ζώσης συνεδρίου που θα διεξαχθεί τον Μάιο του 2022 στη Λάρισα. 

Το Δίκτυο Major Cities of Europe είναι μια ένωση ευρωπαϊκών – και όχι μόνο – πόλεων και περιφερειών που δεσμεύονται στην καινοτομία των υπηρεσιών των πολιτών, αξιοποιώντας τις τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών. 

Είναι ένας μη κερδοσκοπικός και ανεξάρτητος οργανισμός στον οποίο συμμετέχουν μεταξύ άλλων ανώτατα στελέχη πληροφορικής, διευθυντικοί υπηρεσιακοί παράγοντες έξυπνων πόλεων, επικεφαλής Τμημάτων και υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής των τοπικών κυβερνήσεων, καθώς και καθηγητές Πανεπιστημίων και στελέχη άλλων δημόσιων και ιδιωτικών οργανισμών. 

Στόχος του δικτύου είναι να μοιράζονται οι διεθνείς εμπειρίες, οι καλές πρακτικές, τα έργα, οι στρατηγικές και οι λύσεις που βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα των ΟΤΑ, τόσο για τα διοικητικά, όσο και για τα επιχειρησιακά τους καθήκοντα, πάντοτε με γνώμονα τη διευκόλυνση της ζωής των πολιτών.

Σχετικά με το Συνέδριο:

Η βασική δραστηριότητα του Δικτύου Major Cities of Europe είναι το ετήσιο συνέδριο που πραγματοποιείται κάθε χρόνο, από το 1982, σε μια διαφορετική πόλη.

Τα πιο πρόσφατα ετήσια συνέδρια του Δικτύου MCE φιλοξενήθηκαν από τις πόλεις Βενετία, Λειψία, Ζάγκρεμπ, Φλωρεντία, Αμβούργο, Ζυρίχη, Λιουμπλιάνα, Βιέννη, Πράτο και Βερολίνο. Κάθε χρόνο συμμετέχουν έως και 300 αντιπρόσωποι από την Ευρώπη αλλά και εκτός αυτής.

Το πρόγραμμα του συνεδρίου περιλαμβάνει τις διαφορετικές προοπτικές και προσεγγίσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού, με έμφαση στις προσδοκίες των πολιτών

Συγκεκριμένα προετοιμάζονται μεταξύ άλλων οι παρακάτω θεματικές ενότητες:

➢ Ψηφιακός Μετασχηματισμός 

➢ Το μέλλον της ψηφιακής τοπικής αυτοδιοίκησης & ηγεσίας

➢ Αξιοποίηση δεδομένων

➢ Τρόποι παρακίνησης των πολιτών στην υιοθέτηση της τεχνολογίας.

➢ Πληροφορική & αειφόρος ανάπτυξη

➢ Η δεοντολογία στον ψηφιακό μετασχηματισμό 

➢ Διαχείριση κινδύνων, ασφάλεια & ανθεκτικότητα στον κυβερνοχώρο

➢ Ψηφιακός μετασχηματισμός και Τουριστική ανάπτυξη

Στο συνέδριο συμμετέχουν διακεκριμένοι ομιλητές παγκόσμιας φήμης όπως οι Alan R. Shark, Executive Director at Public Technology Institute – USA, Robin Hambleton, Emeritus Professor of City Leadership – University of the West of England, Bristol, UK and Director of Urban Answers, Rossen Naydenov, Officer in ENISA – The European Union Agency for Cybersecurity και πολλοί άλλοι.

Για τη διοργάνωση του Συνεδρίου, αναφέρθηκαν σε συνέντευξη τύπου ο δήμαρχος Λαρισαίων κ. Απ. Καλογιάννης και ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κ. Αγοραστός,  παρουσία αντιπεριφερειαρχών, αντιδημάρχων και μελών της οργανωτικής επιτροπής, ενώ μεταδόθηκε και μήνυμα του προέδρου του δικτύου Major Cities of Europe κ. Giorgio Prister.

Ο κ. Καλογιάννης στην τοποθέτησή το, αφού υπογράμμισε ότι το διεθνές διαδικτυακό συνέδριο αποτελεί προπομπό του μεγάλου, δια ζώσης, συνεδρίου, που θα πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Μάιο στην Λάρισα, συμπλήρωσε πως για το Δήμο Λαρισαίων αποτελεί ακόμα μια δράση εξωστρέφειας και προβολής της πόλης, ως μιας σύγχρονης πόλης που επενδύει στην γνώση και στο ανθρώπινο δυναμικό, ως μια ανοικτής πόλης, ως μιας πόλης που μαθαίνει. Σημειώνεται πως τα πρόσφατα ετήσια συνέδρια του δικτύου MCE φιλοξενήθηκαν στις πόλεις Βενετία, Λειψία, Ζάγκρεμπ, Φλωρεντία, Αμβούργο, Ζυρίχη, Λιουμπλιάνα, Βιέννη, Πράτο και Βερολίνο

Όπως τόνισε ο Δήμαρχος Λαρισαίων, το φετινό συνέδριο αναμένεται να το παρακολουθήσουν περισσότεροι από 300 συμμετέχοντες κυρίως αιρετοί, Περιφερειάρχες, Δήμαρχοι και Γενικοί Γραμματείς, καθώς και στελέχη ΟΤΑ που εμπλέκονται με το σχεδιασμό και την ανάπτυξη, εκπρόσωποι επιχειρήσεων υψηλής τεχνολογίας, οι οποίοι θα παρουσιάσουν καινοτόμες προτάσεις που οδηγούν σε λύσεις smart cities, εκπρόσωποι ακαδημαϊκών και άλλων ερευνητικών φορέων που εμπλέκονται σε ευρωπαϊκά προγράμματα σχετικά με την έρευνα και ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων και όσοι ενδιαφέρονται γενικά για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των πόλεων.

Από την πλευρά του ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κ. Αγοραστός, υποστήριξε ότι η χώρα, η Ευρώπη και ο όλος ο κόσμος ζουν μια διαφορετική εποχή κατά την οποία με τις κατάλληλες ενέργειες και διαδικασίες μπορούμε να ανταποκριθούμε θετικά στις προκλήσεις της μετα covid εποχής και να κερδίσουμε το στοίχημα του ψηφιακού μετασχηματισμού. 

Το Συνέδριο που διοργανώνεται, τόνισε ο κ. Αγοραστός, βάζει τη Λάρισα και τη Θεσσαλία μπροστά στις εξελίξεις για την αναζήτηση και τη συζήτηση για τις καλές πρακτικές που μπορούν να οδηγήσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό. 

G. Prister – Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής: Είναι η ώρα του ψηφιακού μετασχηματισμού

Στο μήνυμά του ο πρόεδρος του Δικτύου Major cities of Europe και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου κ. Giorgio Prister , ο οποίος αφού εξέφρασε την ικανοποίηση του για την αποτελεσματική συνεργασία με το Δήμο Λαρισαίων αναφέρθηκε στη χρονική περίοδο διεξαγωγής και τους λόγους που προτρέπουν στη διεξαγωγή του:

«Γιατί είναι αυτή η σωστή περίοδος για να πραγματοποιηθεί αυτός ο μετασχηματισμός?

Η απάντηση είναι απλή, μια και ακόμη και αν είχαμε προβλήματα στην αποτελεσματική πραγματοποίηση του μετασχηματισμού στο παρελθόν, έχουμε μία μοναδική ευκαιρία, το χρηματοδοτικό πρόγραμμα Next Generation EU plan and funding, που θα βοηθήσει πολύ σε αυτή την κατεύθυνση. Θα ήταν κρίμα να μην το εκμεταλλευτούμε ως Δήμοι και γενικότερα Φορείς Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Τολμώ να πω ότι χωρίς ένα πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό δεν υπάρχει τρόπος να επεξεργαστούμε και να αξιοποιήσουμε όλα τα δεδομένα που αποκτούμε και να σχεδιάσουμε νέες υπηρεσίες ή να αναμορφώσουμε τις υπάρχουσες. 

Χωρίς τον «πράσινο» μετασχηματισμό τα «πράσινα» projects θα είναι πολύ περιορισμένα, όπως και η επίδραση τους. Το να υπάρχει ένα ευρύ και αποτελεσματικό πρόγραμμα σχετικά με «πράσινες» και βιώσιμες πόλεις είναι κύρια προτεραιότητα μας.

Αλλά τι γίνεται με τις δεξιότητες; Έχουμε τις σωστές; Χρειαζόμαστε κι άλλες; Χρειαζόμαστε εξ ολοκλήρου νέες και διαφορετικές; Αυτό είναι ένα από τα θέματα που πρέπει να συζητήσουμε.

Όπως επίσης και τι γίνεται με την ηγεσία; Απαιτείται νέα προσέγγιση και στυλ που να εμπλέκει πολίτες και στελέχη και να παρακινεί σε αποτελεσματική ομαδική δουλειά για καλύτερα αποτελέσματα; Εμείς το πιστεύουμε και θα υπάρξει συζήτηση για το ζήτημα αυτό.

Τι γίνεται με την ιδιοκτησία δεδομένων, με την προστασία τους και γενικά με την ψηφιακή ηθική; Είμαστε βέβαιοι για την κυβερνοασφάλεια μας; Η εμπειρία μας, μετά από μια σειρά από εβδομαδιαία meetings και ανταλλαγής απόψεων, μας δείχνει ότι δεν είμαστε τόσο βέβαιοι, αλλά δουλεύοντας ομαδικά στη διαχείριση τέτοιων απειλών, είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να τις αντιμετωπίσουμε. Θα συζητηθεί εκτενώς και αυτό.

Σας προσκαλώ να συναντηθούμε online από τις 13 έως τις 15 Οκτώβρη και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι τον επόμενο χρόνο, το Μάιο του 2022, που το συνέδριο μας θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης στη Λάρισα πάλι με τη συνεργασία του Δήμου Λαρισαίων, θα μας δοθεί η ευκαιρία να μοιραστούμε ακόμα περισσότερες εμπειρίες και να αναλύσουμε ακόμα περισσότερο τα θέματα που θα παρουσιάσουμε αυτή τη χρονιά.»

Τέλος, σημειώνεται πως ειδικά φέτος το συνέδριο έχει ενταχθεί στις παράλληλες εκδηλώσεις της BEYOND 4.0 της πρώτης διεθνούς έκθεση για τη Βιομηχανία 4.0 στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, που θα διεξαχθεί στη Θεσσαλονίκη 14 – 16 Οκτωβρίου.

Παρόντες στην συνέντευξη τύπου ήταν ο αντιπεριφερειάρχης κ. Ν. Λιούπας, οι αντιδήμαρχοι Γ. Σούλτης και Ντ. Διαμάντος,  στελέχη του Γραφείου Ευρωπαϊκών προγραμμάτων του Δήμου Λαρισαίων και της Alpha Marketing που έχει αναλάβει τη διοργάνωση. 

Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και για το αναλυτικό πρόγραμμα του συνεδρίου επισκεφθείτε την ιστοσελίδα https://www.majorcities.eu/   .

Η παρακολούθηση του συνεδρίου είναι δωρεάν, ωστόσο απαιτείται εγγραφή στην ψηφιακή πλατφόρμα μετάδοσης https://mce.liveon.tech/ .

Continue Reading

Trending