Connect with us

Lifestyle

Arona CNG: Άνετο και οικονομικό

Καταναλώνοντας φυσικό αέριο, το SΕΑΤ Arona 1.0 TGI CNG διεκδικεί με αξιώσεις τον τίτλο του πρωταθλητή στον τομέα της οικονομίας. Και όντας το μοναδικό crossover που κινείται με CNG και βενζίνη, «παίζει» σε μια κατηγορία μόνο του.

H έκδοση Style, που είναι και η μόνη διαθέσιμη αυτή την στιγμή δεν έχει αισθητήρες παρκαρίσματος, ούτε καν δισκόφρενα στους πίσω τροχούς Ο χώρος αποσκευών είναι σχετικά περιορισμένος. Πρακτικά η αυτονομία του είναι μικρή. Υπάρχουν μόλις 14 πρατήρια CNG σε όλη την Ελλάδα.» – «Ο τρικύλινδρος 1.000αρης κινητήρας με τα 90 άλογα πλέον δεν ταιριάζει σε ένα οικογενειακό. Με πλήρες φορτίο το Arona θα ζοριστεί, άρα θα κάψει παραπάνω. Ένα είναι
όμως το σημείο αντίδρασης. Έχεις δει πόσο καίει το Arona CNG;

Το πραγματικό κόστος για το συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG,Compressed Natural Gas) που καταναλώνει το SΕΑΤ Arona 1.0 TGI για μια απόσταση 100 χιλιομέτρων είναι 3,9 ευρώ. Εδώ τελειώνει κάθε συζήτηση γύρω από το τι είναι, τι θέλει και τι μπορεί να κάνει ή να μην κάνει το συγκεκριμένο μοντέλο. Πρόκειται για το πρώτο και μέχρι στιγμής μοναδικό crossover στην αγορά το οποίο καταναλώνει CNG, δηλαδή φυσικό αέριο. Σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο, με εξωτερική θερμοκρασία ζεστού ελληνικού φθινοπώρου, για ένα κοντινό ταξίδι πχ Αθήνα Καλαβρυτα με επιστροφή και ταχύτητα περί τα 120 χλμ./ώρα και κατά το δυνατόν ομαλό ρυθμό. Όπερ σημαίνει ότι το Arona μας στοίχισε 3.9 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα που κάναμε με 4 άτομα.

Σύμφωνα με τη SEAT το Arona 1.0 TGI CNG διαθέτει τρεις δεξαμενές αερίου με συνολική χωρητικότητα 13.8 κιλών, με αυτονομία έως και 360 χλμ. συναρτήσει βεβαίως των προδιαγραφών WLTP. Επιπροσθέτως υπάρχει και ένα μικρό ντεπόζιτο συμβατικού καυσίμου, το οποίο δέχεται 9 λίτρα αμόλυβδης, τα οποία κατά τον κατασκευαστή επαρκούν για απόσταση 150 χλμ. Με δεδομένο, πάντως, ότι οι επιδόσεις του ως προς την κατανάλωση καυσίμου είναι σχεδόν ασυναγώνιστες, η εντύπωση που μορφώνει κάποιος για το SΕΑΤ Arona 1.0 TGI CNG ανατρέπεται άρδην: Στην τιμή αγοράς περί τα 3.000 ευρώ κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ και με το φυσικό αέριο να τιμάται μόλις προς ένα κλάσμα της βενζίνης και του ντίζελ, το Arona αίφνης γίνεται ιδιαιτέρως ενδιαφέρον. Προκειμένου να διευκολύνει όσους περιέρχονται σε σύγχυση ως προς την ακριβή κατάταξη του μοντέλου (τι είναι το Arona εκτός από υπερυψωμένο Ibiza; Crossover; Mini-Suv; κ.λπ), η SEAT υπενθυμίζει ότι έχει κατοχυρώσει τον όρο SUV. Όχι όμως με την καθιερωμένη σημασία του ως αρκτικόλεξο (Sport UtilityVehicle) αλλά ως SEAT UrbanVehicle. Το εταιρικό όνομα αντικαθιστά την έννοια του σπορ και το αστικό τίθεται στη θέση του χρηστικού. Έτσι, ως δια (λεξι)μαγείας, το SUV μεταλλάσσεται εσωτερικά, τυπικά όμως και σε πρώτη ανάγνωση παραμένει ίδιο και απαράλλαχτο. Κάπως παρόμοια μεταλλάχθηκε γενικότερα και η κατηγορία των πάλαι ποτέ «τζιποειδών»: Το Arona είναι ένα πολιτισμένο crossover, ένα UrbanVehicle το οποίο δεν προορίζεται για οτιδήποτε άλλο εκτός από την κίνηση στην άσφαλτο. Εξυπακούεται ότι είναι δικίνητο, με δυνατότητες offroad οι οποίες φτάνουν το πολύ έως την προσέγγιση μιας παραλίας από βατό χωματόδρομο καθώς η απόσταση του πλαισίου από το έδαφος είναι 19 εκατοστά Η εμπορική επιτυχία του Arona CNG αποτελεί ζήτημα στρατηγικής σημασίας για τη SEAT, καθώς είναι σαφές ότι επενδύει σοβαρά στον συγκεκριμένο τύπο καυσίμου. Ακριβώς επειδή το φυσικό αέριο είναι αποδοτικό, φθηνό και απειροελάχιστα ρυπογόνο. Οι εκπομπές CO2 του CNG είναι κατά 25% χαμηλότερες από αυτές των συμβατικών ορυκτών καυσίμων, ενώ ως προς την οικονομία στην κατανάλωση, το φυσικό αέριο είναι κατά προσέγγιση φθηνότερο κατά 50% της αμόλυβδης και 30% του ντίζελ. Η πρόγνωση της εταιρείας είναι ότι το δίκτυο πρατηρίων φυσικού αερίου ανά την Ευρώπη επεκτείνεται, κάτι που αποτυπώνεται στις διαρκώς αυξανόμενες πωλήσεις των οχημάτων αντίστοιχης τεχνολογίας σε αγορές όπως η Ισπανία, η Ιταλία αλλά και η Γερμανία. Γι’ αυτό και η SEAT φροντίζει να παρέχει μια ικανή ποικιλία επιλογών σε μοντέλα CNG. Επί του παρόντος στη γκάμα της ισπανικής εταιρείας υπάρχουν τα Ibiza TGI, Leon TGI και, φυσικά, το Arona TGI. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται από τη SEAT στην προσθήκη τρίτης δεξαμενής, χάρη στην οποίαν αυξήθηκε η αυτονομία των σχετικών μοντέλων (Ibiza, Arona και Leon).

Ως προς τον ανεφοδιασμό σε φυσικό αέριο, επίσης, δεν απαιτείται κάποια ιδιαίτερη ή αλλόκοτη διαδικασία. Το στόμιο όπου εφαρμόζει το ακροφύσιο πλήρωσης του πρατηρίου βρίσκεται στο ίδιο σημείο με εκείνο της βενζίνης. Όσο για τις διαφορές στα εντόσθια του κινητήρα, οι διαφοροποιήσεις εντοπίζονται στα χαρακτηριστικά του θαλάμου καύσης εντός των κυλίνδρων. Σε ό,τι αφορά στην ασφάλεια, για όσους ενδεχομένως ανησυχούν αμυδρά για τις τρεις δεξαμενές που βρίσκονται κάπου κάτω από τα καθίσματά τους, η SEAT διαβεβαιώνει ότι δεν συντρέχει ο παραμικρός λόγος έστω και για αμυδρή ανησυχία. Διότι το αέριο περιέχεται μεν σε αυτές υπό πίεση 200 bar, έχουν προβλεφθεί όμως βαλβίδες ασφαλούς απελευθέρωσης του αερίου σε περιπτώσεις κινδύνου, υπερβολικά υψηλής θερμοκρασίας κ.λπ.

Όπως και να ‘χει όμως, το Arona όπως και το Ibiza βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A (ModularerQuerbaukasten) του Group Volkswagen, ένα στοιχείο που τονίζεται από τη SEAT εν είδει επιπλέον εγγύησης ποιότητας και στιβαρότητας. Με το ίδιο πνεύμα υπογραμμίζεται και το γεγονός ότι το Arona είναι ένα γνήσιο παιδί της ισπανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, μιας και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της SEAT, στο Μαρτορέλ.

Το στοιχείο που καθιστά εξόχως ενδιαφέρον το Arona 1.0 TGI CNG εντοπίζεται στο ότι ο ισπανικός κλάδος του Group VW αποπειράθηκε να κερδίσει το ματς σε όλα τα ταμπλό ταυτόχρονα: Ακολουθώντας την κυρίαρχη τάση, η SEAT παρουσιάζει ένα μικρό SUV, άρα ένα αυτοκίνητο για την καθημερινή μετακίνηση μιας, νεαρής κατά προτίμηση, οικογένειας. Το προικίζει με ένα μοτέρ 90 ίππων, έναν κινητήρα-μπαλαντέρ, εξ ορισμού προορισμένο να πιέζεται και να αντεπεξέρχεται αξιοπρεπώς στις πλείστες των απαιτήσεων μετακίνησης. Η εκπληκτικά χαμηλή κατανάλωση που διασφαλίζει το CNG, σχεδόν εξαφανίζει από τον κατάλογο με τα λιγότερο ελκυστικά στοιχεία του Arona, χαρακτηριστικά όπως πχ τον σχετικά περιορισμένο χώρο αποσκευών (282 λίτρα). Το Arona γενικώς και πιο συγκεκριμένα το 1.0 TGI CNG είναι ένα μοντέλο που επιδιώκει μαζικές πωλήσεις. Συνεπώς έπρεπε πάση θυσία, εκτός από την υπόσχεση για την οικονομία κατά τις μετακινήσεις λόγω CNG, να πωλείται σε σχετικά χαμηλή τιμή. Και η SEATτο κατάφερε. Το Arona με φυσικό αέριο προσφέρει μεγάλη οικονομία, είναι ένα ολοκληρωμένο μοντέλο και η τιμή βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα για όλο αυτό το πακέτο «παροχών».

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Βιβλία

Παρουσίαση του βιβλίου της Βίκυς Φλέσσα στη Θεσσαλονίκη!

Το Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Θεσσαλονίκης και οι Εκδόσεις Αρμός, διοργανώνουν εκδήλωση για την παρουσίαση του βιβλίο της Βίκυς Φλέσσα,

«Γιατί Ψυχανάλυση, κύριε Γιωσαφάτ;»


Ο ψυχίατρος Ματθαίος Γιωσαφάτ απαντά στην Βίκυ Φλέσσα

Η συγγραφέας παρουσιάζει το βιβλίο της και με αυτήν την αφορμή συζητά με το κοινό για τις διαπροσωπικές σχέσεις και την σχέση με τον εαυτό μας. Τίτλος εισήγησης κυρίας Βίκυς Φλέσσα «Η αγάπη στα χρόνια του κενού».

Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στην αίθουσα Μανόλης Αναγνωστάκης στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης (Βασιλέως Γεωργίου Α’), την Τρίτη 2 Απριλίου 2024, στις 19.00.

Μαζί με τη συγγραφέα  συζητούν οι:

Χρυσόστομος Σταμούλης, Καθηγητής της Δογματικής και Συμβολικής Θεολογίας, Κοσμήτορας της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Σμαράγδα Παπαδοπούλου, Καθηγήτρια Διδακτικής της Νεοελληνικής Γλώσσας-Λογοτέχνις, Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος, Θεσσαλονίκης

Ασημίνα Φιλιοπούλου, Δικηγόρος και Πρόεδρος της Εφορευτικής Επιτροπής του Βαφοπουλείου Πνευματικού Κέντρου Θεσσαλονίκης

Λίγα λόγια για το βιβλίο


Το βιβλίο αναφέρεται στις απαντήσεις που έδωσε ο διάσημος ψυχίατρος Ματθαίος Γιωσαφάτ σε μια σειρά από καίρια ερωτήματα, με βάση την οικογένεια, το ασυνείδητο, το διαδίκτυο, την αγάπη και άλλα πολλά, όπου το ιδιωτικό διαπλέκεται με το κοινωνικό της Ελλάδας που αλλάζει, αλλά και με το πολιτισμικό, ψυχικό και μια δέσμη από σοβαρά ζητήματα, όπως:

-Είμαστε όλοι «τραυματισμένοι» από τα πρώτα πέντε χρόνια της ζωής μας;

-Υπάρχει ασυνείδητο;

-Πως είναι οι καλές μητέρες με τα κορίτσια τους και πως με τα αγόρια τους;

-Ποιο είναι το «τρίτο πόδι» στην σχέση του ζευγαριού;

-Μαθαίνεται η αγάπη; -Γιατί απατάμε τους συντρόφους μας;

-Γιατί μας αρέσει το «τζάμπα»;

-Είναι το διαδίκτυο μια τοξική μήτρα;

-Γιατί παραμένουμε σε κακοποιητικές σχέσεις;

-Που σκοντάφτουμε στην εφηβεία;

-Τι συμβαίνει με τα μοναχοπαίδια και τα πρωτότοκα παιδιά;

-Πως επιλέγουμε ψυχοθεραπευτή;

-Έχει ξεπεραστεί ο Φρόυντ;

-Γιατί δεν ερωτεύονται οι ώριμοι άνθρωποι;

Αυτές και πολλές άλλες απορίες από την καθημερινότητά μας, τις σχέσεις μας με τους άλλους και τον ψυχικό μας βίο, συζήτησε ο ψυχίατρος Ματθαίος Γιωσαφάτ με τη Βίκυ Φλέσσα.

Ματθαίος Γιωσαφάτ


Ο Ματθαίος Γιωσαφάτ αποφοίτησε από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών το 1963 και απέκτησε την ειδικότητα του Νευρολόγου-Ψυχιάτρου το 1967. Μετέβη για περαιτέρω σπουδές στο Λονδίνο, όπου και παρέμεινε για δεκαπέντε χρόνια. Εκεί έλαβε μετά από εξετάσεις διάφορα διπλώματα στην Ψυχιατρική και Παιδοψυχιατρική (Δίπλωμα Ψυχολ. Ιατρικής, ανώτατο Δίπλωμα Ψυχιατρικής του Βασιλ. Κολλεγίου Ψυχιάτρων κ.λπ.).

Εξελέγη διευθυντής στο Εθνικό Σύστημα Υγείας (Κέντρο Παιδικής και Οικογενειακής Ψυχιατρικής Finchley Λονδίνου).

Δίδαξε στο Κέντρο Tavistock και στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (Ιατρικό Μεταπτυχιακό Κέντρο) ως Επίκουρος Καθηγητής (Senior Lecturer).

Έκανε επίσημη πενταετή εκπαίδευση στην Ψυχαναλυτική Ψυχοθεραπεία και τετραετή στην Ομαδική Ανάλυση και Οικογενειακή Θεραπεία.

Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα εξελέγη διευθυντής του Παιδοψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής. Ίδρυσε με άλλους την Ελληνική Εταιρεία Ψυχαναλυτικής Ψυχοθεραπείας, που εκπαιδεύει στην ατομική ψυχαναλυτική θεραπεία, και την Ελληνική Εταιρεία Ομαδικής Ανάλυσης και Οικογενειακής Θεραπείας, της οποίας είναι πρόεδρος και διευθυντής του Εκπαιδευτικού της Ινστιτούτου.

Είναι τακτικό μέλος πολλών διεθνών επιστημονικών Εταιρειών.

Έχει γράψει πολυάριθμα άρθρα και έχει μετάσχει στην συγγραφή πολλών επιστημονικών βιβλίων.

Έχει κληθεί να μιλήσει σε πολλά κέντρα του εξωτερικού (Παν/μιο Οξφόρδης, London School of Economics κ.α.) καθώς και σε πολυάριθμα νοσοκομεία, επιστημονικά κέντρα, στη σειρά διαλέξεων του Megaron Plus κ.λπ. Είναι και ο ιδρυτής, με άλλους συναδέλφους, της Παιδοψυχιατρικής Εταιρείας Ελλάδος, της οποίας και εξελέγη ο πρώτος Πρόεδρος.

Βίκυ Φλέσσα

H Βίκυ Φλέσσα είναι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Φιλολογικό Τμήμα, Κλασική Κατεύθυνση), καθώς επὶσης πτυχιοὺχος της Νομικής Σχολής Αθηνών. Έχει σπουδάσει Ιστορία της Τέχνης (Ζωγραφική και Θέατρο) στην Ἐν Ἀθὴναις Ἀρχαιολογικὴ Ἑταιρεὶα.

Έχει εργαστεί 34 χρόνια ως δημοσιογράφος σε εφημερίδες, ραδιόφωνο και στην τηλεόραση.

Η εκπομπή της «ΣΤΑ ΑΚΡΑ» στην ΕΡΤ είναι η μακροβιότερη εκπομπή συνεντεύξεων στην ελληνική τηλεόραση. Συμπληρώνει φέτος τον 23ο χρόνο και έχουν φιλοξενηθεί σε αυτήν εξέχουσες προσωπικότητες της Επιστήμης, της Τέχνης, της Θεολογίας και της Φιλοσοφίας από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Είναι συγγραφὲας του βιβλὶου «Γιατὶ Ψυχανάλυση, κύριε Γιωσαφὰτ;» απὸ τις ἐκδὸσεις Ἁρμὸς.

Με τον πρὼην Πρὺτανη τοῦ Ἐθνικοῦ καὶ Καποδιστριακοῦ Πανεπιστημὶου Ἀθηνῶν και Καθηγητή Γλωσσολογίας κ. Γεώργιο Μπαμπινιώτη επιμελούνται και παρουσιάζουν την γλωσσική εκπομπή «Σὲ προσκυνῶ, γλώσσα» στον Τηλεοπτικό Σταθμό της Βουλής των Ελλήνων.

Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων, της Διεθνούς Αμνηστίας, της Πανελλαδικής Οργάνωσης Γυναικὼν «Παναθηναϊκή», της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, της Ενώσεως Σμυρναίων και του Πατριωτικο Ομλου Απογνων Αγωνιστν του 1821 και Ιστορικν Γενν της Ελλδος.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Η ευρωπαϊκή κατοχύρωση ΠΟΠ, ισχυρό εργαλείο για τα προϊόντα της περιοχής

Σειρά δράσεων προώθησης και ενημέρωσης του καταναλωτικού κοινού για την ποιότητα και την θρεπτική αξία των ΠΟΠ μήλων Ζαγοράς Πηλίου υλοποιεί ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Ζαγοράς Πηλίου, ευρύτερα γνωστός από τα προϊόντα με το εμπορικό σήμα ZAGORIN. Ο Συνεταιρισμός εκτελεί το πρόγραμμα «EUPDO DELICIOUS APPLES» και στο πλαίσιο αυτού συμμετείχε στη πρόσφατη διοργάνωση της FOODEXPO 2024 στην Αθήνα, ενώ τον περασμένο μήνα πραγματοποίησε κι άλλες δράσεις στη πρωτεύουσα όπως δωρεάν δειγματοδιανομές σε σχολεία και σε καταναλωτές εντός καταστημάτων από αλυσίδες Sυper-Market. Παράλληλα ενημέρωσε εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των Μήλων Ζαγοράς αλλά και για τις παραγωγικές συνθήκες στη περιοχή, ενώ έγινε και συνάντηση με εκπροσώπους του εμπορικού δικτύου του Συνεταιρισμού, οι οποίοι στηρίζουν με τις επιλογές τους  τη προώθηση των ελληνικών ποιοτικών μήλων. Στην εκδήλωση ενημέρωσης των Μ.Μ.Ε. παραβρέθηκε και αντιπροσωπεία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης από τη Διεύθυνση Προώθησης Γεωργικών Προϊόντων, ενώ ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης κος. Ταβουλάρης παρουσίασε τη γενικότερη πολιτική της Ελλάδας για την προώθηση ελληνικών ΠΟΠ, ΠΓΕ και ΕΠΙΠ προϊόντων, σύμφωνα με τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Παρόμοια εκδήλωση πραγματοποιήθηκε και στο πλαίσιο της FOODEXPO από το Υπουργείο, όπου συμμετείχε εκπρόσωπος του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ζαγοράς, όπως και εκπρόσωποι από τρία ακόμα συνεργατικά σχήματα της Νάξου, του Αιγίου και της Θεσσαλονίκης.

Για το επόμενο διάστημα στο πλαίσιο του ίδιου προγράμματος ο Συνεταιρισμός ετοιμάζει αποστολή στη Κύπρο, με δράσεις σε Λεμεσό και Λευκωσία ενώ εντός Απριλίου θα γίνουν παρόμοιες δράσεις με αυτές της Αθήνας στη Βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη, παράλληλα με τη συμμετοχή με περίπτερο στην έκθεση FRESKON 2024. Σημειώνεται ότι τα προγράμματα προώθησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αφορούν αποκλειστικά τα κατοχυρωμένα προϊόντα με πιστοποίηση Ονομασίας Προέλευσης ή Γεωγραφικής Ένδειξης.

Σημαντικό βήμα για το κάστανο Πηλίου

Ταυτόχρονα με τη προώθηση των ΠΟΠ μήλων ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Ζαγοράς Πηλίου υλοποιεί ενέργειες και για τη κατοχύρωση των καστάνων. Εγκρίθηκε πρόσφατα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας το αίτημα που έχει υποβάλλει, στο πλαίσιο σχετικής πρόσκλησης, για την ενίσχυση κατάθεσης φακέλου που θα κατοχυρώνει συνολικά το κάστανο Πηλίου ως προϊόν Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης. Η πρωτοβουλία έχει συζητηθεί και με εκπροσώπους διαφόρων χωριών του Πηλίου, κυρίως του Ανατολικού όπου βρίσκεται το 80% των καστάνων, αλλά και του Δυτικού όπως η Δράκεια και έχει θεωρηθεί από τους παραγωγούς πολύ σημαντικό βήμα για τα πασίγνωστα κάστανα της περιοχής. Πλέον ο φάκελος τεκμηρίωσης είναι έτοιμος για υποβολή προς το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και μετέπειτα στις αρμόδιες υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Ζαγοράς Πηλίου, παράλληλα με το μήλο επενδύει και στο κάστανο που συνδέεται με τη περιοχή από τα αρχαία χρόνια, σύμφωνα με πάμπολλες πηγές που ξεκινούν από την εποχή του Ηρόδοτου.

Από όλα τα παραπάνω διαφαίνεται ότι τα Π.Ο.Π. προϊόντα μπορούν να αναδείξουν τη ποιοτική υπεροχή των ελληνικών προϊόντων, αποτελώντας εργαλεία για φορείς όπως οι Συνεταιριστικές Οργανώσεις που μπορούν να αιτηθούν σχετικές κατοχυρώσεις και να εκτελέσουν αντίστοιχα προγράμματα προώθησης.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

ΈΚΘΕΣΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΧPO ΤΡΙΠΟΛΗ

Continue Reading

Trending