Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Athens #JobFestival

21 & 22 Σεπτεμβρίου, Divani Caravel 

Athens #JobFestival 2018

 Το Skywalker.gr, το πρώτο jobsite στην Ελλάδα, διοργανώνει και φέτος το σημαντικότερο γεγονός για την εργασία, το Athens #JobFestival 2018, στο ξενοδοχείο Divani Caravel, Λεωφ. Βασιλέως Αλεξάνδρου 2, Αθήνα, την Παρασκευή 21 και το Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου από τις 10:00 μέχρι τις 18:00.

 

Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες.

 Βασικός σκοπός του Athens #JobFestival 2018 είναι η ενίσχυση της απασχολησιμότητας με τη φυσική συνάντηση εργοδοτών με υποψήφιους εργαζομένους.

 Οι στόχοι του Athens #JobFestival 2018 είναι:

  • H διενέργεια προγραμματισμένων συνεντεύξεων υποψηφίων που έχουν προηγουμένως στείλει το βιογραφικό τους με εταιρίες που αναζητούν προσωπικό
  • Η συνάντηση υποψηφίων με κορυφαίες εταιρίες από διάφορους κλάδους
  • Η απόκτηση σημαντικών επαγγελματικών δεξιοτήτων, συνυφασμένων με τις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας
  • Η γνωριμία και η κατανόηση των βασικών εργαλείων στην αναζήτηση εργασίας
  • Η βελτιστοποίηση των βιογραφικών των υποψηφίων από εξειδικευμένους συμβούλους
  • Η επικοινωνία και η δικτύωση μεταξύ όλων των συμμετεχόντων
  • Η συνεργασία έμπειρων στελεχών με ταλαντούχους υποψηφίους

Συγκεκριμένα, οι εταιρίες θα διενεργήσουν προγραμματισμένες συνεντεύξεις με υποψηφίους που θα έχουν ήδη εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους με την έγκαιρη αποστολή του βιογραφικού τους μέσω του jobfestival.gr.

Παράλληλα στον εκθεσιακό χώρο αφενός οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε άμεση επαφή και να συνομιλήσουν με εταιρίες που αναζητούν προσωπικό και αφετέρου οι εκπρόσωποι των εταιριών θα γνωρίσουν υποψηφίους και θα δεχτούν βιογραφικά που ενδεχομένως τους φέρουν πιο κοντά στην εύρεση του κατάλληλου εργαζομένου για την εταιρία τους.

Επιπλέον οι επισκέπτες θα μπορούν να παρακολουθήσουν workshop με θεματικές ενότητες γύρω από το πεδίο της αναζήτησης εργασίας και της απόκτησης σημαντικών επαγγελματικών δεξιοτήτων. Στα workshop απαιτείται προεγγραφή και παρέχονται βεβαιώσεις παρακολούθησης.

Επίσης οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε διάφορες παράλληλες δράσεις, όπως:

  • Προσωπικό coaching, εστιασμένο και προσαρμοσμένο στις ατομικές ανάγκες κάθε υποψηφίου, μέσω του οποίου ο coach θα συμβάλει βοηθώντας τον ενδιαφερόμενο να βελτιωθεί, να αναπτυχθεί και να μάθει πώς θα πετύχει τους στόχους του και πώς θα διαχειριστεί προσωπικές και επαγγελματικές προκλήσεις
  • Βελτίωση LinkedΙn προφίλ και βιογραφικού σημειώματος των υποψηφίων σε πραγματικό χρόνο με τη βοήθεια εξειδικευμένων στελεχών του χώρου.
  • Online gamification για τα μυστικά του online παιχνιδιού σε μια επαγγελματική συνέντευξη
  • Συμβουλές dress code για επαγγελματική συνέντευξη
  • Business photoshooting για την πιο κατάλληλη επαγγελματική φωτογραφία για το βιογραφικό σημείωμα και τον LinkedIn λογαριασμό

Όσοι αναζητούν εργασία μπορούν να επισκεφθούν το http://jobfestival.gr/, να στείλουν το βιογραφικό τους στις εταιρίες που αναζητούν εργαζομένους και να δηλώσουν συμμετοχή στα workshop.

Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα και συγκεκριμένα από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Οι εταιρίες που το εμπιστεύονται για τη δημοσίευση των αγγελιών τους ξεπερνούν τις 6.000 και οι επισκέπτες καθημερινά αγγίζουν τις 40.000.

Η διοργάνωση του Athens #JobFestival 2018 πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των:

Υπό την Αιγίδα: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Υποστηρικτές: WEST, FIRST DIAL, MANPOWER, OCEAN BASKET, EVALION, ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ, OXYZED, CAREER DESIGN, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΝΕΑΠΟΛΙΣ ΠΑΦΟΥ, ΝΑΥΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΒΑΡΝΑΣ

Προϊοντικός Χορηγός: ΠΙΕΤΡΗΣ

Χορηγός Εκτύπωσης: HORIZON

Υποστήριξη Παράλληλων Δράσεων: ICF GREECE CHAPTER, OWIWI, OXFORD COMPANY, ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ, CAREER IN PROGRESS, CV EXPERTS

Χορηγοί Επικοινωνίας: MAD, MAD RADIO, ΑΘΗΝΑ 9,84, ΕΠΙΧΕΙΡΩ, POPAGANDA.GR, BUSINESSNEWS.GR, THAT’S LIFE, INSIDER.GR, READER.GR, ΕΜΕΑ.GR, SIGMA MEDIA GROUP, NEOPOLIS.GR,  START UP.GR, MAGDA’S NEWS, E-STAGE.GR, OFF RADIO.GR, LIGHT-RADIO.NET, EDUADVISOR.GR, GOSEMINARS.GR, INFOSPOUDES.GR, PAIDEIA-ERGASIA.GR, SCHOOLS.GR, GETBUSY, ECOZEN.GR, BUSINESS WOMAN, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, ΣΤΕΝΤΟΡΑΣ

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

[email protected]

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Στήριξη των γυναικών στο Επιχερείν!

Εγκαίνια 1ου Κέντρου Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία του Γιώργου Πατούλη για τη στήριξη των γυναικών στο Επιχερείν, που ξεκινά από το Δήμο Αμαρουσίου

Πέμπτη 23  Μαΐου 2019, ώρα 17:00, Λεωφόρος Κηφισίας 108 Μαρούσι

 

Ο Δήμαρχος Αμαρουσίου και Πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γιώργος Πατούλης εγκαινιάζει στο Μαρούσι, το 1ο Κέντρο Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, τον  πρώτο πλέον σταθμό, που κάνει πράξη τα αποτελέσματα της Πανελλήνιας Διαβούλευσης για τη στήριξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας στη χώρα μας.

Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 23 Μαΐου 2019 και ώρα 17:00, Λεωφόρο Κηφισίας 108-Μαρούσι, όπου εκπρόσωποι φορέων και οργανισμών θα βρίσκονται εκεί για να στηρίξουν τη δράση.

Στο μήνυμά του ο κ. Γιώργος Πατούλης σημειώνει:
«Στο Μαρούσι ήμασταν, όταν δεσμευτήκαμε παρουσία όλων των φορέων γυναικείας επιχειρηματικότητας. Στο Μαρούσι θα βρεθούμε και τώρα, κάνοντας πράξη όλα όσα εσείς προτείνατε. Όλοι μαζί αναδείξαμε λύσεις και προτάσεις, μέσω των οποίων η Τοπική Αυτοδιοίκηση μπορεί να υποστηρίξει τις γυναίκες στο Επιχειρείν.»    

Στο πλαίσιο της δράσης, στο Δήμο Αμαρουσίου θα λειτουργήσει Help Desk που θα παρέχει υπηρεσίες για γυναίκες που επιθυμούν να επιχειρήσουν ή επιχειρούν ήδη, όπως συμβουλευτικής, καθοδήγησης, ανάπτυξης, προώθησης, εκπαίδευσης, χρηματοδότησης και networking, σε συνεργασία με την ΑμΚΕ ΙΑΣΙΣ.     

Όπως δηλώνει ο κ. Νίκος Μπαλτάς, Προέδρος της ΑμΚΕ ΙΑΣΙΣ: ‘Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ο φορέας επεκτείνει τις δράσεις του και στο Δ. Αμαρουσίου ενώ παράλληλα θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στο Δ. Αμαρουσίου και στον κ. Γιώργο Πατούλη για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε στην επιλογή του να υλοποιήσουμε τις δράσεις και τη λειτουργία του πρώτου Κέντρου Γυναικείας Επιχειρηματικότητας’     

Περισσότερες πληροφορίες: Υπεύθυνη Έργου Δρ. Αναστασία Ψωμιάδη, τηλ. επικοινωνίας: 6937080216.  

Η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία ΙΑΣΙΣ ιδρύθηκε το 2005. Από το 2005 έως σήμερα στο επίκεντρο της Α.μ.Κ.Ε. ΙΑΣΙΣ βρίσκεται ο άνθρωπος. Βασικοί στόχοι του φορέα αποτελούν η παροχή ψυχοκοινωνικής στήριξης,  η καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού των ευπαθών ομάδων του πληθυσμού, η παροχή ψυχολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, η δημιουργία ίσων ευκαιριών και νέων προοπτικών για τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού.

Ο συνολικός αριθμός ωφελούμενων του φορέα υπολογίζεται από το 2006 έως σήμερα σε 357.514 άτομα.

Η Πανελλήνια Διαβούλευση με θέμα «Πώς η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα Υποστηρίξει τις Γυναίκες στο Επιχειρείν» τελεί υπό την αιγίδα της ΚΕΔΕ και του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, και αποτελεί μία πρωτοβουλία του Προέδρου της ΚΕΔΕ κου Γιώργου Πατούλη. Για πρώτη φορά συμπράττει η Τοπική Αυτοδιοίκηση με τους Πανελλήνιους Φορείς της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας αλλά και με κάθε φορέα και μονάδα για την προώθηση της γυναίκας στο επιχειρείν, προτείνοντας συγκεκριμένες λύσεις και υλοποιώντας προγράμματα ανάλογα με τις ανάγκες και τη φυσιογνωμία των τοπικών κοινωνιών.

Την πανελλήνια διαβούλευση συντονίζει η εταιρεία APSON CSR

Social media partner είναι το www.coverstory.gr

Media partner είναι το www.epixeiro.gr

Communication partner είναι η Action Global Communications

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Θέση Εργασίας – Βοηθός Λογιστή

Career In Progress (www.careerinprogress.gr) είναι μια εταιρεία παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στους τομείς της Αναζήτησης Εργασίας, του Επαγγελματικού Προσανατολισμού και της Ανάπτυξης Επιχειρηματικής Ιδέας.

Για λογαριασμό Συνεργάτη της, Ομίλου Επιχειρήσεων στην Αθήνα με δραστηριότητα στην παροχή Νομικών και Οικονομικών Υπηρεσιών καθώς και Υπηρεσιών Επικοινωνίας, ζητά να καλύψει τη θέση:

Βοηθού Λογιστή

Κύρια καθήκοντα:

  • Καταχωρήσεις εγγραφών γενικής λογιστικής
  • Συμφωνίες ταμείου και τραπεζικών λογαριασμών
  • Υπολογισμός μισθοδοσίας σε μηνιαία βάση
  • Αρχειοθέτηση Λογιστηρίου


Αναζητούμε έναν/μια Επαγγελματία με υψηλό αίσθημα υπευθυνότητας και:

  • Πτυχίο Α.Ε.Ι. / Τ.Ε.Ι. Λογιστικής κατεύθυνσης
  • Τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσία σε λογιστικές εργασίες για λογαριασμό εταιριών παροχής υπηρεσιών
  • Γνώση λογισμικών προγραμμάτων Epsilon Net (Μισθοδοσία) & Unisoft (Κεφάλαιο)
  • Άριστη γνώση Η/Υ
  • Διάθεση για συνεχή μάθηση και άριστες ικανότητες επικοινωνίας και συνεργασίας


Τι προφέρει η εταιρία:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Πραγματικές προοπτικές εξέλιξης σε έναν δυναμικό Όμιλο Ανωνύμων Εταιριών με την δυνατότητα υλοποίησης πλήθους λογιστικών εργασιών σε διαφορετικά αντικείμενα

Αποστολή βιογραφικού σημειώματος στο [email protected] με την ένδειξη
(Βοηθός_Λογιστή).

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Θέση εργασίας – Call Center Supervisor

Career In Progress (www.careerinprogress.gr) είναι μια εταιρεία παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στους τομείς της Αναζήτησης Εργασίας, του Επαγγελματικού Προσανατολισμού και της Ανάπτυξης Επιχειρηματικής Ιδέας.

Για λογαριασμό Συνεργάτη της, του 1ου παρόχου ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα με προϊόντα φυσικού αερίου & ηλεκτρισμού, ζητά να καλύψει τη θέση:

 

Call Center Supervisor

Περιγραφή θέσης:

Ο κατάλληλος υποψήφιος θα αναλάβει τους παρακάτω ρόλους: υποψήφιος θα αναλάβει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Να συμμετέχει στην διαμόρφωση των στόχων για άτομα και ομάδες
  • Να παρακολουθεί ενεργά την καθημερινή ροή των εργασιών, να διασφαλίζει και να βελτιστοποιεί τις διαδικασίες.
  • Να οργανώνει, καθοδηγεί, αξιολογεί και να κινητοποιεί την Ομάδα του, υποστηρίζοντας νέους εργαζόμενους
  • Να προετοιμάζει και να συντάσσει εκθέσεις αναφοράς (Reports) με βάση τα KPI’s   

 

Αναζητούμε έναν/μια Επαγγελματία με υψηλό αίσθημα υπευθυνότητας και:

  • 3+ έτη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση Supervisor
  • Εμπειρία σε θέση Call Center Αgent
  • Γνώση Η/Υ και Συστημάτων Dialer
  • Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Ικανότητα καθοδήγησης και παρακίνησης ομάδας
  • Ικανότητα διαχείρισης και επίλυσης προβλημάτων

Τι προφέρει η εταιρία:

  • Ανταγωνιστικός σταθερός μηνιαίος μισθός
  • Σημαντικό bonus παραγωγικότητας
  • Συνεχή υποστήριξη και εκπαίδευση σε μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου

Αν πιστεύεις πως τα παραπάνω σε καλύπτουν, μπορείς να μας στείλεις το Βιογραφικό σου στο [email protected] με την ένδειξη (Call_Center_Supervisor)

Continue Reading

Trending