Connect with us

Lifestyle

BMW 116d: “Ποιοτικό και πολυτελές”

Η μικρομεσαία σειρά 1 είναι η μικρότερη επιλογή στη γκάμα της BMW. Η M Sport Shadow Line Advanced είναι μια νέα ειδική έκδοση με σπορτίφ χαρακτηριστικά, η οποία συνδυάζεται αποκλειστικά με τον diesel κινητήρα των 1.5 lt.-116 ίππων της BMW 116d, μαζί με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. 

Η εμφάνιση της νέας έκδοσης της BMW 116d είναι πολύ δυναμική, υιοθετώντας στοιχεία που έρχονται απευθείας από τα κορυφαία Μ δημιουργήματα της μάρκας. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν οι πιο επιθετικοί προφυλακτήρες, τα πλαϊνά σπόιλερ, η πίσω αεροτομή, τα σκουρόχρωμα κρύσταλλα των φώτων, το μαύρο χρώμιο στην απόληξη της εξάτμισης, αλλά και τα επίσης μαύρα πλαίσια των παραθύρων. Τη δική τους σπορτίφ νότα δίνουν και οι μαύρες 18άρες M ζάντες αλουμινίου που συνοδεύουν την έκδοση, ενώ το μπλε Μ χρώμα του μοντέλου της δοκιμής είναι μια επιλογή που ταιριάζει απόλυτα στο όλο σπορ αισθητικό πακέτο.

Το εσωτερικό της BMW 116d M Sport Shadoq Line Advanced ξεχωρίζει και αυτό με τα έξτρα σπορ στοιχεία που ενσωματώνει, τα οποία συμπληρώνονται και από επιπλέον πολυτελή υλικά που τονίζουν τον  ποιοτικό χαρακτήρα του μοντέλου. Συναντάμε νέα σπορ μπροστινά καθίσματα που προσφέρουν κορυφαία στήριξη στο σώμα και παράλληλα επενδύονται με Alcantara, ένα M Sport τιμόνι, αλλά και νέες ασημί και μπλε επενδύσεις σε ταμπλό, τούνελ κονσόλας και πόρτες. Συνολικά, το εσωτερικό της νέας έκδοσης της BMW 116d συνεχίζει να προσφέρει κορυφαία χαρακτηριστικά ποιότητας σε ό,τι αφορά τόσο την επιλογή των υλικών, όσο και το φινίρισμα και τη συναρμογή τους. Στους χώρους, γενικότερα η Σειρά 1 τα καταφέρνει καλά για τους 4 επιβάτες της χωρίς να είναι η κορυφαία στην κατηγορία – και το ίδιο φυσικά ισχύει και για την έκδοση της δοκιμής, ενώ το πορτ-μπαγκάζ έχει ικανοποιητική χωρητικότητα 360 λίτρων.

Ο γνώριμος 3κύλινδρος, 1.500άρης turbodiesel της BMW 116d προσφέρει 116 ίππους ισχύος και 27,5 kgm ροπής (από τις 1.750 σ.α.λ.). Η απόδοσή του ικανοποιεί και με το παραπάνω με βάση τα χαρακτηριστικά του, όντας εύστροφος, με πολύ καλή απόκριση από χαμηλά και παράλληλα, με χαμηλό επίπεδο θορύβου και κραδασμών στη καμπίνα. Σε συνδυασμό με το αυτόματο Steptronic κιβώτιο των 8 σχέσεων το μοτέρ προσφέρει καλές επιδόσεις, ενώ εφόσον επιλεγεί και το «Sport» ή το «Sport+» από τα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης (Eco Pro και Comfort τα υπόλοιπα δύο), αποκτά και μια έξτρα σπιρτάδα στην όλη λειτουργία του. Η χρήση του προγράμματος Eco Pro έχει πλεονεκτήματα στην κατανάλωση και ενδείκνυται και για χρήση στην πόλη, με τη μέση τιμή της δοκιμής μας να αγγίζει τα 7,0 lt./100 km.

Η –πάντα πισωκίνητη– Σειρά 1 της BMW είναι έτσι κι αλλιώς ένα από τα πιο σπορτίφ μικρομεσαία της αγοράς και πλέον, η έκδοση M Sport Shadow Line Advanced με την προσθήκη της M Sport ανάρτησης και των 18 ιντσών ζαντών με τα χαμηλού προφίλ ελαστικά (225/40 εμπρός και 245/35 πίσω), έρχεται για να τονίσει ακόμη περισσότερο τον δυναμισμό του αυτοκινήτου. Έτσι, σε ένα δρόμο με στροφές η νέα έκδοση της Σειρά 1 αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστη και με διάθεση να προσφέρει πολλές στιγμές απόλαυσης στον οδηγό της, αν και η δύναμη του κινητήρα δεν είναι τόση ώστε να βοηθήσει τον οδηγό να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του πλαισίου. Έστω και έτσι ωστόσο, δεν γίνεται παρά να εκτιμήσεις την κορυφαία κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου, τη διάθεσή του για παιχνίδι με το πίσω μέρος –όταν βγουν τα ηλεκτρονικά, αλλά και την γρηγοράδα, ακρίβεια και πολύ καλή αίσθηση που προσφέρει το τιμόνι. Στην πόλη από την άλλη, η ανάρτηση της νέας BMW 116d M Sport Shadow Line Advanced θα διαχειριστεί με αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος κατά το πέρασμα από αυτές, αν και λόγω της πιο σφιχτής ρύθμισής της και των σπορτίφ ελαστικών οι πιο έντονες από τις ανωμαλίες δεν θα φιλτραριστούν στο ακέραιο. Συνολικά πάντως, το αυτοκίνητο δεν θα προβληματίσει και σε αυτόν τον τομέα.

ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ

Η νέα σπορτίφ έκδοση της BMW 116d απευθύνεται σε όσους αναζητούν το κάτι παραπάνω από την εν λόγω επιλογή κινητήρα της Σειρά 1. Το γεγονός ότι εκτός από την εμφάνιση αποκτά περισσότερο δυναμισμό και οδηγικά η 116d, είναι σίγουρα ένα πλεονέκτημα της έκδοσης το οποίο θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψιν από τον ενδιαφερόμενο. Είναι το καλύτρο της συγκεκριμένης κατηγορίας και ένα από τα αυτοκίνητα που θα θέλαμε στο γκαράζ μας.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Εκδηλώσεις

«Doing business in Germany»

«Doing business in Germany»

Τα ελληνικά προϊόντα κερδίζουν τη γερμανική αγορά

Το πολύ καλό επίπεδο των ελληνο-γερμανικών σχέσεων
επιβεβαιώθηκε κατά τη διάρκεια του «Doing business in Germany» που οργάνωσε η
Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) σε συνεργασία
με το Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στο
Βερολίνο.

Το εικοστό δεύτερο (22 ο ) webinar της σειράς «Doing Business in… challenges and
opportunities» ήταν επίσης και το δεύτερο μετά το 2020 το οποίο αφιερώθηκε στη
Γερμανία, έναν από τους σημαντικότερους εμπορικούς εταίρους της Ελλάδας. Η επιτυχία
της εκδήλωσης επιβεβαιώθηκε από τις 140 συνολικά εγγραφές και τη συμμετοχή
διακεκριμένων θεσμικών εκπροσώπων από την ελληνική πρεσβεία στο Βερολίνο και
επιμελητήρια καθώς και ομιλητές από την ελληνική επιχειρηματική κοινότητα.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης επισημάνθηκαν τα χαρακτηριστικά της γερμανικής αγοράς,
όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί ιδιαίτερα κατά την περίοδο της στασιμότητας την οποία
διέρχεται η γερμανική οικονομία και τα οποία καλούνται οι ελληνικές εξωστρεφείς
επιχειρήσεις, ειδικότερα αυτές που δραστηριοποιούνται στον πρωτογενή και δευτερογενή
τομέα των τροφίμων και ποτών, να λάβουν σοβαρά υπόψιν τους.

Το καταναλωτικό κοινό στη Γερμανία εξακολουθεί να δίνει μεγάλη σημασία στη σχέση
ποιότητας -τιμής αλλά και στα θέματα προστασίας περιβάλλοντος και χρήσης νέων
τεχνολογιών. Τα ελληνικά προϊόντα, προσαρμοσμένα στις συνθήκες αυτές, παρουσιάζουν
εξαιρετικές προοπτικές συμμετέχοντας σε πολλές διεθνείς εκθέσεις που λαμβάνουν χώρα
επί γερμανικού εδάφους. Χάρη δε στην αναγνωρισιμότητά που έχουν αποκτήσει λόγω του
μεγάλου αριθμού Ελλήνων που διαμένουν στη χώρα αλλά και των εκατομμύρια Γερμανών
τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα, τονίσθηκε από όλους τους ομιλητές η σημασία
προβολής και προώθησης του ελληνικού επώνυμου προϊόντος υψηλής προστιθέμενης
αξίας, του «ελληνικού brand».

Την έναρξη της εκδήλωσης κήρυξε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Enterprise Greece, Δρ.
Μαρίνος Γιαννόπουλος, δηλώνοντας μεταξύ άλλων: «Η Γερμανία αποτελεί μια εκ των
κυριότερων εμπορικών εταίρων της Ελλάδος, κατέχοντας την 3η θέση προορισμού των
ελληνικών εξαγωγών και την πρώτη χώρα προέλευσης των εισαγωγών για τη χώρα μας. Με
δεδομένο μάλιστα ότι θα είναι η τιμώμενη χώρα στην προσεχή, 88η ΔΕΘ, η εκδήλωση
«Doing business in Germany» αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία και επιβεβαίνει πως οι
εμπορικές σχέσεις των δύο χωρών δεν έχουν μόνο παρελθόν και παρών αλλά και ένα
σίγουρα δυναμικό και με τεράστιες προοπτικές, μέλλον».

Την Ελληνική Πρεσβεία στη Γερμανία εκπροσώπησε ο κ. Θεόδωρος Ξυπολιάς, Γενικός
Σύμβουλος ΟΕΥ Β’ του γραφείου Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων στο Βερολίνο, ο
οποίος δήλωσε: «Η πραγματοποίηση εκδηλώσεων, όπως το διαδικτυακό σεμινάριο (webinar), στοχευμένο στην Γερμανική Οικονομία και τις εξελίξεις και προοπτικές της γερμανικής αγοράς, που είναι πρώτης προτεραιότητας για τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, αποτελεί σημαντική ευκαιρία για αναλυτική ενημέρωση.
Συγχρόνως συμβάλλουν αποτελεσματικά στην ενίσχυση της εξωστρέφειας των
επιχειρήσεων σε δυναμικές αγορές, όπως εκείνη της Γερμανίας».

Continue Reading

Εκδηλώσεις

8ο WIB Forum MASTERING CHAOS

Η αλλαγή, η αβεβαιότητα και  το χάος κρύβουν ευκαιρίες

Τρίτη 11.6.2024 _ Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 8ο WIB Forum του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου με τίτλο: «Mastering Chaos» στις 5 Ιουνίου 2024. Στο κατάμεστο Ellinikon Experience Center μίλησαν διακεκριμένοι ομιλητές, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, «έβαλαν στο τραπέζι» σημαντικά θέματα ως προς το πώς μπορεί κανείς να ακμάσει σε συνθήκες αβεβαιότητας, ασάφειας και πολλαπλών ανατροπών.

Οι ομιλητές τόνισαν συνολικά την αξία της αυτογνωσίας και της ενσυναίσθησης σε μια νέα εποχή. Αναφέρθηκαν στη σημασία της ομάδας, όταν η επιχειρηματικότητα είναι σαν κινούμενη άμμος, στην τόλμη να παίρνει κανείς ρίσκα με σοφία, αντί να κάνει πίσω, και στην παραδοχή ότι μέσα στο ατελές και ασαφές του χάους αναδεικνύονται οι νέες ιδέες που θα κάνουν τη διαφορά.

Στην έναρξη του 8ου Women in Business Forum ο Πρόεδρος του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, Νικόλαος Μπακατσέλος, απέτεινε την πρόσκληση να αγκαλιάσουμε το απροσδόκητο, να αμφισβητήσουμε τις βεβαιότητες μας, να ανακαλύψουμε νέους τρόπους σκέψης και δράσης.

Ο Ηλίας Σπυρτούνιας, Γενικός Διευθυντής του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου στη συνέχεια, τόνισε ότι το χάος δεν είναι μόνο απειλή. Μέσα στο χάος κρύβονται οι σπόροι της καινοτομίας, της δημιουργικότητας και της προόδου.

Η Μυλαίδη Στούμπου, Πρόεδρος της Επιτροπής Women in Business του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, σημείωσε ότι για να πλοηγηθούμε σε αχαρτογράφητα νερά πρέπει να βρούμε την ισορροπία, το πολυπόθητο «μέτρο» ανάμεσα στο φόβο και την τόλμη, ανάμεσα στην απραξία και τη δράση, ανάμεσα στη στατικότητα και την εξέλιξη.

Η Σίσσυ Ηλιοπούλου, μέλος της Επιτροπής Women in Business και συντονίστρια της εκδήλωσης, ανέφερε ότι πρέπει σε προσωπικό και σε συλλογικό επίπεδο να δούμε πως θα βγούμε από τις προκλήσεις αναγεννημένοι.

Ο Δρ. Θεοφάνης Τάσσης, Καθηγητής Φιλοσοφίας στο Alpen Adria University στην Αυστρία, έβαλε στο τραπέζι την έννοια της «φρόνησης», ώστε κανείς να τολμά, να ρισκάρει, να γίνεται πολυμήχανος και εφευρετικός, χωρίς να χάνει τη σοφία, τα όρια, τη σύνεση που θα καθορίσουν την ασφαλή πορεία.

Η Δρ. Μαρίνα Οικονόμου-Λαλιώτη, καθηγήτρια Ψυχιατρικής στο ΕΚΠΑ υπογράμμισε πως σε συνθήκες χάους το μόνο σταθερό είναι ο εαυτός μας, και η ουσιαστική αυτογνωσία είναι θεμελιώδης για να έχει κανείς συγκρότηση και εσωτερική σταθερότητα στα ταραγμένα νερά της εποχής.

Η ηθοποιός Λένα Παπαληγούρα μίλησε για το ότι ενώ είναι όλα γύρω μας ρευστά, ωστόσο ο εσωτερικός εαυτός παραμένει ίδιος και αμετάλλακτος, ειδικά στους βασικούς του φόβους για τη ζωή, το θάνατο και την αγάπη. Ο ηθοποιός κάθε βράδυ στην σκηνή αναπροσδιορίζεται στον ίδιο ρόλο, με άλλο όμως κοινό, και στο τέλος της σεζόν ξεκινά από την αρχή ξανά. Και αυτό είναι το ζητούμενο της εποχής, να μπορείς να αντέχεις σε μια διαρκή καινούρια αρχή.

Η Ελένη Κοντοράβδη, Ιδρύτρια του The Laughter Experience ανέλυσε πώς το χιούμορ ξεκλειδώνει τη φαντασία, τις ιδέες και τις λύσεις, και μπορεί να ξεκινά από το σώμα, και όχι μόνο από τη σκέψη και το μυαλό.

Η Ελένη Βρεττού, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Τράπεζας Αττικής, τόνισε ότι τη διαφορά την κάνει η τόλμη να αναλάβει κανείς το ρίσκο, ώστε βγαίνοντας από τη ζώνη της άνεσης, να μπορεί να κάνει τη διαφορά, και να αντιμετωπίζει μια αναδυόμενη ανάγκη.

Η Eve Psalti, Senior Director, Artificial Intelligence Engineering, Microsoft, τόνισε ότι στη δική της διαδρομή στο διαρκώς ανατρεπόμενο τοπίο της τεχνολογίας, αυτό που στήριξε την πρόοδό της ήταν η προσαρμοστικότητα και η ευελιξία. Μίλησε για τη σημασία της διαρκούς μάθησης, και την αφοσίωση στο να εξελίσσει κανείς τις γνώσεις του και να επανεφευρίσκει τις δεξιότητές του.

Ο καθηγητής στο ΜΙΤ, Dr. Manolis Kellis, έφερε πολλά παραδείγματα από την έρευνα στη βιολογία, που αναδεικνύουν το πώς το ατελές δίνει την ώθηση σε τέλειες λύσεις. Το ανθρώπινο είδος εξελίχτηκε σε αυτό που είναι σήμερα εξαιτίας των αδυναμιών και των λαθών του κι όχι παρά τις ατέλειές του.

Tέλος, ο Μιχάλης Τσαμάζ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ συνομίλησε με τη δημοσιογράφο Έλλη Στάη, και έδωσε έμφαση στην αξία της ομαδικότητας σε ασταθείς συνθήκες, καθώς και στη διαύγεια, την καθαρή ματιά που οδηγεί σε ακριβείς επιλογές και αποφάσεις. Ανέδειξε τη μεγάλη σημασία του να μπορεί κανείς να βλέπει τις λεπτές γραμμές και να ισορροπεί σε αυτές, με ανθρωπιά και με σταθερές εσωτερικές αξίες.

Ένα συνολικό συμπέρασμα του 8ου Women in Business Forum ήταν ότι οι συνθήκες χάους θα είναι η νέα μας κανονικότητα, και σε αυτές τις συνθήκες, ασφαλής πλοηγός θα είναι το μέτρο αλλά και η τόλμη, η διαρκής μάθηση, η ευελιξία, αλλά και η δέσμευση στις βαθιές ανθρώπινες αξίες.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Έκθεση Τεχνολογίας «IoT Solutions World Congress 2024»

«IoT Solutions World Congress 2024»

Με 16 εταιρείες η Ελλάδα στη μεγαλύτερη διεθνή έκθεση στο χώρο της ψηφιακής τεχνολογίας και καινοτομίας η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) σε συνεργασία με τη HETiA (Ένωση Ελληνικών Εταιρειών Αναδυόμενων Τεχνολογιών), το Pleiades IoT innovation cluster (ΠΛΕΙΑΔΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΑΜΚΕ) και τη στήριξη του ΣΕΚΕΕ, διοργάνωσαν την εθνική συμμετοχή στην 8η Διεθνή Έκθεση Τεχνολογίας «IoT Solutions World Congress 2024», η οποία διεξήχθη στη Βαρκελώνη, στο εκθεσιακό κέντρο Fira Barcelona Gran Via Venue.

Η φετινή IoT Solutions World Congress 2024 αποτέλεσε για ακόμη μια χρονιά έναν ιδανικό
χώρο συνάντησης και δικτύωσης, δίνοντας τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να συνάψουν
σημαντικές συνεργασίες και να αναπτύξουν το επαγγελματικό τους δίκτυο. Στη διοργάνωση
συμμετείχαν περισσότερες από 300 εταιρείες και 11.000 επισκέπτες.

Δυναμική ήταν η παρουσία της χώρας μας στη μεγαλύτερη έκθεση στο χώρο της ψηφιακής
τεχνολογίας και καινοτομίας, με τη συμμετοχή 16 ελληνικών επιχειρήσεων του κλάδου στο
εθνικό περίπτερο, σε κεντρικό σημείο του εκθεσιακού χώρου. Το γεγονός αυτό συνέβαλε
στην προσέλκυση μεγάλου αριθμού επισκεπτών, οι οποίοι είχαν τη δυνατότητα να
γνωρίσουν καλύτερα τα καινοτόμα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες αλλά και να
ενημερωθούν για τη σημαντική πρόοδο που έχει γίνει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της
χώρας και την ανοδική πορεία του κλάδου. Παράλληλα, έγινε ακόμη ένα σημαντικό βήμα
για το «άνοιγμα» των ελληνικών εταιρειών σε νέες διεθνείς αγορές αλλά και περαιτέρω
ενίσχυσή τους, σε ήδη υπάρχουσες.

Οι ελληνικές εταιρείες που μετείχαν στο εθνικό περίπτερο ήταν οι: ES Systems, Uni Systems,
WINGS ICT Solutions, DOTSOFT, PRISMA ELECTRONICS S.A., OPTECHAIN B.C., BK Plus Europe,
Calpak, EmDot S.A., GET Ltd., IntelliSoft, PROBOTEK P.C., Cicicom, Top Vision Ltd., NousPratIT
PC και Meteo.

Κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας της έκθεσης, διεξήχθη στο ελληνικό περίπτερο
εκδήλωση εξωστρέφειας και δικτύωσης με προγραμματισμένες και στοχευμένες Β2Β
συναντήσεις, στις οποίες συμμετείχε μεγάλος αριθμός επαγγελματιών του κλάδου.

Την ελληνική συμμετοχή τίμησαν με την παρουσία τους στο εθνικό περίπτερο καθώς και
στην εκδήλωση δικτύωσης που πραγματοποιήθηκε, ο Πρόεδρος και ο Αντιπρόεδρος του
Ισπανο-Ελληνικού Εμπορικού Επιμελητηρίου κ.κ. Ανδρέας Παππάς και Jacobo Beltrán,
αντιστοίχως και ο Σύμβουλος ΟΕΥ Α’ από την Ελληνική Πρεσβεία στην Ισπανία, κ. Παντελής
Γκάσιος. Επιπλέον, στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωπος της ACCIÓ καθώς και
εκπρόσωποι του τεχνολογικού / επιστημονικού πάρκου Technova Barcelona. Τέλος, το
παρών έδωσαν ο τοπικός εκπρόσωπος Ομίλου Intracom Telecom, αλλά και στελέχη
γειτονικών περιπτέρων άλλων χωρών.

Continue Reading

Trending