Connect with us

Lifestyle

BMW 116d: “Ποιοτικό και πολυτελές”

Η μικρομεσαία σειρά 1 είναι η μικρότερη επιλογή στη γκάμα της BMW. Η M Sport Shadow Line Advanced είναι μια νέα ειδική έκδοση με σπορτίφ χαρακτηριστικά, η οποία συνδυάζεται αποκλειστικά με τον diesel κινητήρα των 1.5 lt.-116 ίππων της BMW 116d, μαζί με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. 

Η εμφάνιση της νέας έκδοσης της BMW 116d είναι πολύ δυναμική, υιοθετώντας στοιχεία που έρχονται απευθείας από τα κορυφαία Μ δημιουργήματα της μάρκας. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν οι πιο επιθετικοί προφυλακτήρες, τα πλαϊνά σπόιλερ, η πίσω αεροτομή, τα σκουρόχρωμα κρύσταλλα των φώτων, το μαύρο χρώμιο στην απόληξη της εξάτμισης, αλλά και τα επίσης μαύρα πλαίσια των παραθύρων. Τη δική τους σπορτίφ νότα δίνουν και οι μαύρες 18άρες M ζάντες αλουμινίου που συνοδεύουν την έκδοση, ενώ το μπλε Μ χρώμα του μοντέλου της δοκιμής είναι μια επιλογή που ταιριάζει απόλυτα στο όλο σπορ αισθητικό πακέτο.

Το εσωτερικό της BMW 116d M Sport Shadoq Line Advanced ξεχωρίζει και αυτό με τα έξτρα σπορ στοιχεία που ενσωματώνει, τα οποία συμπληρώνονται και από επιπλέον πολυτελή υλικά που τονίζουν τον  ποιοτικό χαρακτήρα του μοντέλου. Συναντάμε νέα σπορ μπροστινά καθίσματα που προσφέρουν κορυφαία στήριξη στο σώμα και παράλληλα επενδύονται με Alcantara, ένα M Sport τιμόνι, αλλά και νέες ασημί και μπλε επενδύσεις σε ταμπλό, τούνελ κονσόλας και πόρτες. Συνολικά, το εσωτερικό της νέας έκδοσης της BMW 116d συνεχίζει να προσφέρει κορυφαία χαρακτηριστικά ποιότητας σε ό,τι αφορά τόσο την επιλογή των υλικών, όσο και το φινίρισμα και τη συναρμογή τους. Στους χώρους, γενικότερα η Σειρά 1 τα καταφέρνει καλά για τους 4 επιβάτες της χωρίς να είναι η κορυφαία στην κατηγορία – και το ίδιο φυσικά ισχύει και για την έκδοση της δοκιμής, ενώ το πορτ-μπαγκάζ έχει ικανοποιητική χωρητικότητα 360 λίτρων.

Ο γνώριμος 3κύλινδρος, 1.500άρης turbodiesel της BMW 116d προσφέρει 116 ίππους ισχύος και 27,5 kgm ροπής (από τις 1.750 σ.α.λ.). Η απόδοσή του ικανοποιεί και με το παραπάνω με βάση τα χαρακτηριστικά του, όντας εύστροφος, με πολύ καλή απόκριση από χαμηλά και παράλληλα, με χαμηλό επίπεδο θορύβου και κραδασμών στη καμπίνα. Σε συνδυασμό με το αυτόματο Steptronic κιβώτιο των 8 σχέσεων το μοτέρ προσφέρει καλές επιδόσεις, ενώ εφόσον επιλεγεί και το «Sport» ή το «Sport+» από τα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης (Eco Pro και Comfort τα υπόλοιπα δύο), αποκτά και μια έξτρα σπιρτάδα στην όλη λειτουργία του. Η χρήση του προγράμματος Eco Pro έχει πλεονεκτήματα στην κατανάλωση και ενδείκνυται και για χρήση στην πόλη, με τη μέση τιμή της δοκιμής μας να αγγίζει τα 7,0 lt./100 km.

Η –πάντα πισωκίνητη– Σειρά 1 της BMW είναι έτσι κι αλλιώς ένα από τα πιο σπορτίφ μικρομεσαία της αγοράς και πλέον, η έκδοση M Sport Shadow Line Advanced με την προσθήκη της M Sport ανάρτησης και των 18 ιντσών ζαντών με τα χαμηλού προφίλ ελαστικά (225/40 εμπρός και 245/35 πίσω), έρχεται για να τονίσει ακόμη περισσότερο τον δυναμισμό του αυτοκινήτου. Έτσι, σε ένα δρόμο με στροφές η νέα έκδοση της Σειρά 1 αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστη και με διάθεση να προσφέρει πολλές στιγμές απόλαυσης στον οδηγό της, αν και η δύναμη του κινητήρα δεν είναι τόση ώστε να βοηθήσει τον οδηγό να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του πλαισίου. Έστω και έτσι ωστόσο, δεν γίνεται παρά να εκτιμήσεις την κορυφαία κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου, τη διάθεσή του για παιχνίδι με το πίσω μέρος –όταν βγουν τα ηλεκτρονικά, αλλά και την γρηγοράδα, ακρίβεια και πολύ καλή αίσθηση που προσφέρει το τιμόνι. Στην πόλη από την άλλη, η ανάρτηση της νέας BMW 116d M Sport Shadow Line Advanced θα διαχειριστεί με αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος κατά το πέρασμα από αυτές, αν και λόγω της πιο σφιχτής ρύθμισής της και των σπορτίφ ελαστικών οι πιο έντονες από τις ανωμαλίες δεν θα φιλτραριστούν στο ακέραιο. Συνολικά πάντως, το αυτοκίνητο δεν θα προβληματίσει και σε αυτόν τον τομέα.

ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ

Η νέα σπορτίφ έκδοση της BMW 116d απευθύνεται σε όσους αναζητούν το κάτι παραπάνω από την εν λόγω επιλογή κινητήρα της Σειρά 1. Το γεγονός ότι εκτός από την εμφάνιση αποκτά περισσότερο δυναμισμό και οδηγικά η 116d, είναι σίγουρα ένα πλεονέκτημα της έκδοσης το οποίο θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψιν από τον ενδιαφερόμενο. Είναι το καλύτρο της συγκεκριμένης κατηγορίας και ένα από τα αυτοκίνητα που θα θέλαμε στο γκαράζ μας.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending