Lifestyle
BMW 116d: “Ποιοτικό και πολυτελές”
Η μικρομεσαία σειρά 1 είναι η μικρότερη επιλογή στη γκάμα της BMW. Η M Sport Shadow Line Advanced είναι μια νέα ειδική έκδοση με σπορτίφ χαρακτηριστικά, η οποία συνδυάζεται αποκλειστικά με τον diesel κινητήρα των 1.5 lt.-116 ίππων της BMW 116d, μαζί με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η εμφάνιση της νέας έκδοσης της BMW 116d είναι πολύ δυναμική, υιοθετώντας στοιχεία που έρχονται απευθείας από τα κορυφαία Μ δημιουργήματα της μάρκας. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν οι πιο επιθετικοί προφυλακτήρες, τα πλαϊνά σπόιλερ, η πίσω αεροτομή, τα σκουρόχρωμα κρύσταλλα των φώτων, το μαύρο χρώμιο στην απόληξη της εξάτμισης, αλλά και τα επίσης μαύρα πλαίσια των παραθύρων. Τη δική τους σπορτίφ νότα δίνουν και οι μαύρες 18άρες M ζάντες αλουμινίου που συνοδεύουν την έκδοση, ενώ το μπλε Μ χρώμα του μοντέλου της δοκιμής είναι μια επιλογή που ταιριάζει απόλυτα στο όλο σπορ αισθητικό πακέτο.
Το εσωτερικό της BMW 116d M Sport Shadoq Line Advanced ξεχωρίζει και αυτό με τα έξτρα σπορ στοιχεία που ενσωματώνει, τα οποία συμπληρώνονται και από επιπλέον πολυτελή υλικά που τονίζουν τον ποιοτικό χαρακτήρα του μοντέλου. Συναντάμε νέα σπορ μπροστινά καθίσματα που προσφέρουν κορυφαία στήριξη στο σώμα και παράλληλα επενδύονται με Alcantara, ένα M Sport τιμόνι, αλλά και νέες ασημί και μπλε επενδύσεις σε ταμπλό, τούνελ κονσόλας και πόρτες. Συνολικά, το εσωτερικό της νέας έκδοσης της BMW 116d συνεχίζει να προσφέρει κορυφαία χαρακτηριστικά ποιότητας σε ό,τι αφορά τόσο την επιλογή των υλικών, όσο και το φινίρισμα και τη συναρμογή τους. Στους χώρους, γενικότερα η Σειρά 1 τα καταφέρνει καλά για τους 4 επιβάτες της χωρίς να είναι η κορυφαία στην κατηγορία – και το ίδιο φυσικά ισχύει και για την έκδοση της δοκιμής, ενώ το πορτ-μπαγκάζ έχει ικανοποιητική χωρητικότητα 360 λίτρων.
Ο γνώριμος 3κύλινδρος, 1.500άρης turbodiesel της BMW 116d προσφέρει 116 ίππους ισχύος και 27,5 kgm ροπής (από τις 1.750 σ.α.λ.). Η απόδοσή του ικανοποιεί και με το παραπάνω με βάση τα χαρακτηριστικά του, όντας εύστροφος, με πολύ καλή απόκριση από χαμηλά και παράλληλα, με χαμηλό επίπεδο θορύβου και κραδασμών στη καμπίνα. Σε συνδυασμό με το αυτόματο Steptronic κιβώτιο των 8 σχέσεων το μοτέρ προσφέρει καλές επιδόσεις, ενώ εφόσον επιλεγεί και το «Sport» ή το «Sport+» από τα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης (Eco Pro και Comfort τα υπόλοιπα δύο), αποκτά και μια έξτρα σπιρτάδα στην όλη λειτουργία του. Η χρήση του προγράμματος Eco Pro έχει πλεονεκτήματα στην κατανάλωση και ενδείκνυται και για χρήση στην πόλη, με τη μέση τιμή της δοκιμής μας να αγγίζει τα 7,0 lt./100 km.
Η –πάντα πισωκίνητη– Σειρά 1 της BMW είναι έτσι κι αλλιώς ένα από τα πιο σπορτίφ μικρομεσαία της αγοράς και πλέον, η έκδοση M Sport Shadow Line Advanced με την προσθήκη της M Sport ανάρτησης και των 18 ιντσών ζαντών με τα χαμηλού προφίλ ελαστικά (225/40 εμπρός και 245/35 πίσω), έρχεται για να τονίσει ακόμη περισσότερο τον δυναμισμό του αυτοκινήτου. Έτσι, σε ένα δρόμο με στροφές η νέα έκδοση της Σειρά 1 αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστη και με διάθεση να προσφέρει πολλές στιγμές απόλαυσης στον οδηγό της, αν και η δύναμη του κινητήρα δεν είναι τόση ώστε να βοηθήσει τον οδηγό να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του πλαισίου. Έστω και έτσι ωστόσο, δεν γίνεται παρά να εκτιμήσεις την κορυφαία κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου, τη διάθεσή του για παιχνίδι με το πίσω μέρος –όταν βγουν τα ηλεκτρονικά, αλλά και την γρηγοράδα, ακρίβεια και πολύ καλή αίσθηση που προσφέρει το τιμόνι. Στην πόλη από την άλλη, η ανάρτηση της νέας BMW 116d M Sport Shadow Line Advanced θα διαχειριστεί με αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος κατά το πέρασμα από αυτές, αν και λόγω της πιο σφιχτής ρύθμισής της και των σπορτίφ ελαστικών οι πιο έντονες από τις ανωμαλίες δεν θα φιλτραριστούν στο ακέραιο. Συνολικά πάντως, το αυτοκίνητο δεν θα προβληματίσει και σε αυτόν τον τομέα.
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
Η νέα σπορτίφ έκδοση της BMW 116d απευθύνεται σε όσους αναζητούν το κάτι παραπάνω από την εν λόγω επιλογή κινητήρα της Σειρά 1. Το γεγονός ότι εκτός από την εμφάνιση αποκτά περισσότερο δυναμισμό και οδηγικά η 116d, είναι σίγουρα ένα πλεονέκτημα της έκδοσης το οποίο θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψιν από τον ενδιαφερόμενο. Είναι το καλύτρο της συγκεκριμένης κατηγορίας και ένα από τα αυτοκίνητα που θα θέλαμε στο γκαράζ μας.
Κώστας Νικολακόπουλος
Αυτοκίνητο
MG ZS 1.5 Αυτοκίνητο για λίγα χρήματα
Το ZS είναι το μοντέλο με το οποίο η MG κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά. Είναι όμως το «value for money» το μοναδικό του προτέρημα;
Καιρό είχε να δημιουργηθεί τόσος θόρυβος στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου όσος αυτός που έχει προκαλέσει η MG Motor. Η βρετανική μάρκα επέστρεψε στη χώρα μας πιο ελκυστική από ποτέ, με τον Όμιλο Συγγελίδη να έχει αναλάβει την εισαγωγή και διανομή των μοντέλων της.
Το ZS είναι ένα B-SUV, που όμως από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων και εσωτερικών χώρων μάλλον ταιριάζει στα C-SUV: μήκος 4,32 μέτρα, πλάτος 1,81 μέτρα και ύψος 1,65 μέτρα. Επιπλέον, είναι αρκούντως γενναιόδωροι οι χώροι για τους επιβάτες (μεταξόνιο 2,58 μέτρων) και τις αποσκευές τους (448 λίτρα σε πενταθέσια διάταξη, έως 1.166 όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα).
Το ZS προσφέρεται στην ελληνική αγορά τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και με δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης: 1.5 ατμοσφαιρικό και 1.0 turbo. Το αυτοκίνητο της δοκιμής έφερε τον πρώτο κινητήρα, ισχύος 106 ίππων και ροπής 141 Nm (στις 4.500 σ.α.λ.). Με το βασικό – αλλά κάθε άλλο παρά φτωχό – επίπεδο εξοπλισμού Exclusive, η τιμή του MG ZS ορίζεται στα 18.950 ευρώ. Στα χρήματα δηλαδή ενός σουπερμίνι και με λιγότερα στοιχεία εξοπλισμού, προσφέρεται ένα οικογενειακό SUV.
Περνώντας καιρό με το ZS αντιλαμβάνεσαι ότι η χαμηλή τιμή δεν είναι το μοναδικό του προσόν. Μετά τους πλούσιους χώρους, θετική εντύπωση αφήνει και η εικόνα του εσωτερικού. Είναι πράγματι ευχάριστη έκπληξη τα υλικά που έχουν επιλεγεί από την MG στην καμπίνα των επιβατών και στο ταμπλό ειδικότερα.
Στον πίνακα οργάνων υπάρχουν αναλογικά όργανα για το στροφόμετρο και το ταχύμετρο, ενώ ανάμεσά τους έχει τοποθετηθεί μία μικρή ψηφιακή οθόνη, στην οποία εμφανίζονται ορισμένες ενδείξεις, όπως η κατανάλωση καυσίμου και η αυτονομία. Στις επόμενες εκδόσεις (Luxury και Luxury Plus). Επιστρέφοντας στο ZS της δοκιμής μας, στην κεντρική κονσόλα, όμως κάτω από τους αεραγωγος, είναι τοποθετημένη η μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών – στιλ τάμπλετ – για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η οποία υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Android Auto και Apple CarPlay. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,5 λίτρων των 106 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και αποδεικνύεται οριακός στην πράξη για το μέγεθος και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ιδίως όταν το ZS ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο, φορτωμένο. Παίρνει επάξια τον τίτλο του «value for money», διότι με τα χρήματα που αγοράζεις ένα αυτοκίνητο πόλης, αποκτάς ένα οικογενειακό SUV, με χώρους,
καλό εξοπλισμό και αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας στην έκδοση Exclusive περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που συναντάμε στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Και για όσους έχουν δεύτερες σκέψεις αναφορικά με την αξιοπιστία των μοντέλων της, η επταετής εργοστασιακή εγγύηση. Κινούμενοι πάντως με χαλαρούς ρυθμούς στην πόλη η κατανάλωση διατηρήθηκε περίπου στα 7 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες (δηλαδή στον αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό οδικό δίκτυο) η σχετική ένδειξη… σταμάτησε στα 8-8,5 λίτρα ανά 100 χλμ.
Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος
Αυτοκίνητο
Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI R-Line: Ένα όνειρο για κάθε οικογένεια.
Στην τρίτη πλέον γενιά του, τo best seller μοντέλο της Volkswagen έχει μια δύσκολη αποστολή: Nα συνεχίσει την επιτυχία του προκατόχου του.
Εξαιρετικό από κάθε άποψη ως οικογενειακό αυτοκίνητο. Ακόμα πιο όμορφο, ακόμα καλύτερο στην εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου και ακόμα πιο ολοκληρωμένο suv όχημα και πλέον με τέσσερα χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, παίρνει τη σκυτάλη από το προηγούμενο μοντέλο χωρίς να χάσει μέτρο και στοχεύει πολύ ψηλά στην κατάταξη της κατηγορίας του. Με κόστος που στη βασική έκδοση εξοπλισμού του ήπια υβριδικού κινητήρα των 1.5 λίτρων 150 ίππων ξεκινά από τις 37.900 ευρώ και κορυφώνεται στις 42.500 ευρώ της έκδοσης R-Line της δοκιμής, τοποθετείται σωστά απέναντι στον ανταγωνισμό και έχει τα φόντα να αντιμετωπίσει κάθε αντίπαλο.
Στον δρόμο έχει πολύ καλή συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες εκεί που πάντα χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή είναι η γλίτσα, το οποίο ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα.
Όπως δείχνει και η νέα αισθητική προσέγγιση του αμαξώματος, το μοντέλο είναι εμφανώς καινούριο, αλλά χωρίς σχεδιαστικές ακροβασίες που θα έκαναν το πιστό κοινό της μάρκας να εκπλαγεί – προφανώς δυσάρεστα. Από την άλλη πλευρά, όλες οι αλλαγές έχουν βελτιώσει όχι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα αλλά και την αεροδυναμική, η οποία πλέον έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,28 αντί 0.33 του προηγούμενου μοντέλου.
Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος
Μόδα
Εκπαίδευση στη Μόδα & Επιχειρηματικότητα Υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας & Αicep Greece
H AthensFashionClub έχει συνηθίσει το κοινό της σε πρωτοπόρες δράσεις και σύγχρονα εκπαιδευτικά προγράμματα σπουδών. Αυτήν τη φορά συνδυάζοντας και τα δύο, εκπαίδευση αλλά και πρωτοπορία, δημιουργεί ένα Βootcamp, ένα μοναδικό διαγωνισμό Μόδας & Επιχειρηματικότητας ανοιχτό για όλο το κοινό που θέλει να γνωρίζει βιωματικά το αντικείμενο της Μόδας και των Επιχειρήσεων.
Εάν είχατε πάντα όνειρο να ανακαλύψετε τους διάφορους ρόλους που συνθέτουν την πολυδιάστατη βιομηχανία της μόδας και να ζήσετε την εμπειρία τους βιωματικά, αυτό το Βοοtcamp είναι ανοιχτό για το κοινό και για όσους αγαπούν τις προκλήσεις.
Στο «Fashion Arena», καλείστε να γίνετε μέρος ενός συναρπαστικού παιχνιδιού που αναδεικνύει τη δύναμη της ομαδικής συνεργασίας και της δημιουργικότητας. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν και να αναλάβουν ρόλους όπως Σχεδιαστής, Πατρονίστας, Μοδίστρα, Στυλίστας, Visual Merchandiser, Digital Marketer, Business Strategist, Entrepreneur. Οι ομάδες θα ανταγωνιστούν μεταξύ τους για να αναδείξουν την πιο καινοτόμα, οργανωμένη και επιτυχημένη επιχείρηση μόδας.
Η εκπαίδευση είναι ΔΩΡΕΑΝ για όλους τους συμμετέχοντες για 3 ημέρες
Τοpics που θα αναλυθούν στην εκπαίδευση είναι:
Fashion Design & Production
Fashion Weeks
Fashion Styling
Creative Direction
Sustainable Fashion
Trade Fairs
Digital Marketing
Trend Forecasting
Fashion Marketing / Branding
Το Bootcamp διεξάγεται με:
Εντατική εκπαίδευση 3 ημερών
Εξειδικευμένους εκπαιδευτές
Βιωματική προσέγγιση
Μentoring
Η συμμμετοχή στο Bootcamp οφελεί πολλαπλά παρέχοντας:
Εξειδικευμένες γνώσεις στο αντικείμενο της Μόδας & Επιχειρηματικότητας
Απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων
Βιωματική εμπειρία στη λειτουργία μίας επιχείρησης
Σύνδεση με τη βιομηχανία της Μόδας
Γνωριμία με το δίκτυο συνεργατών/προμηθευτών της AthensFashionClub
Διακρίσεις και δώρα στους νικητές
Οι νικητές θα κριθούν από ειδική επιτροπή, με σκοπό την ανάδειξη της καλύτερης εικονικής επιχείρησης. Η κριτική επιτροπή αποτελείται από ιδιοκτήτες εταιριών ενδυμάτων και επαγγελματιών στο αντικείμενο των επιχειρήσεων. Η ομάδα που θα στεφθεί νικήτρια, δεν θα κερδίσει μόνο τη δόξα αλλά και μοναδικά δώρα από τους χορηγούς μας, προσφέροντας μια αξέχαστη εμπειρία στον κόσμο της μόδας.
Το Bootcamp πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας και του Γραφείου στην Ελλάδα του Πορτογαλικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου και Επενδύσεων (AICEP), σε συνέχεια της αμοιβαίας εποικοδομητικής συνεργασίας τα τελευταία χρόνια με τη σχολή μόδας AthensFashionClub και με έμφαση στην ανανεώσιμη μόδα.
Βραβεία:
1ο Βραβείο: Προβολή όλων των νικητών στην τηλεόραση στο Alert Tv, στην εκπομπή <<Fashion Fly Tv Show>> με παρουσιάστρια τη Μαρία Βυτινίδου.
2ο Βραβείο: Δωρεάν Β2Β Services και προσωπικής συνάντησης της International Trainer Μαρίας Βυτινίδου με τους νικητές για την καθοδήγηση στη δημιουργία του δικού τους Fashion Brand.
3o Bραβείο: 50% έκπτωση σε όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα της AthensFashionClub
4ο Βραβείο: Το αγαπημένο μας Shoe Brand «VOI NOI» θα χαρίσει υπέροχα υποδήματα σε όλες τις νικήτριες ομάδες.
Ετοιμαστείτε για μια συναρπαστική περιπέτεια, εξερευνώντας τις πολλές πτυχές της μόδας και αποκτώντας γνώσεις που μπορεί να αλλάξουν τον τρόπο που βλέπετε τη βιομηχανία.
Μην χάσετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε στο «Fashion Arena» και να αναδείξετε το ταλέντο σας στον κόσμο της μόδας!
Kριτική επιτροπή:
Λωράν Αρμάος – Πορτογαλική Πρεσβεία & Aicep Greece
Nίκος Ζαμπάρας – Εφημερίδα Deal News, Dealnews.gr
Ευάγγελος Δημητρακόπουλος – Γενικός Διευθυντής AthensFashionClub
Κουρκουτάς Γιώργος – Αρχισυντάκτης Startupper MAG, Startupper.gr
Αγιουτάντης Γιώργος – Giorgio Ajutanti Fashion Brand
Γιάννης Γιοβάννος – AdGuru Digital Marketing Agency
Αλεξάνδρα Οικονόμου – Athens Fashion Trade Show
Ηρώ Τζαμτζή – Athens Fashion Trade Show
Tζέννυ Οικονόμου Ρίζου – Public Relations (PR ) Expert
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Τουρισμός
Το Μέλλον του Τουρισμού
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα