Connect with us

Lifestyle

BMW X1: Δυναμικό Παρουσιαστικό

BMW X1 sDrive16d

Η 2η γενιά της BMW sDrive16d έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να αναδειχθεί ως το best-seller μοντέλο της βαυαρικής μάρκας στη χώρα μας, ξεπερνώντας την Σειρά 1, η οποία κρατούσε τα σκήπτρα των πωλήσεων τα προηγούμενα χρόνια. Πλέον, η παρουσία στη γκάμα της BMW της ανανεωμένης γενιάς του μοντέλου έρχεται για να δώσει μια έξτρα ώθηση σε αυτή την επιτυχία της X1, ενισχύοντας στα σημεία συγκεκριμένους τομείς της υπόστασής της. Παράλληλα, σημαντικό στοιχείο του νέου μοντέλου αποτελεί το γεγονός ότι διατηρεί τις τιμές της ακριβώς στο ίδιο επίπεδο με αυτές της προ-ανανεωμένης έκδοσης.

Οι αισθητικές αλλαγές στο αμάξωμα της ανανεωμένης BMW X1 είναι μικρές, όμως καταφέρνουν να της προσδώσουν έναν πιο δυναμικό παρουσιαστικό. Μπροστά συναντάμε έναν νέο προφυλακτήρα, με μεγαλύτερα πλαϊνά πλαίσια, μέσα στα οποία έχουν μεταφερθεί οι νέοι LED προβολείς ομίχλης, που αντικαθιστούν τους προηγούμενους στρογγυλούς που βρίσκονταν κάτω από τα φώτα. Μεγαλύτερη από πριν είναι και η γρίλια της μάσκας. Στο πίσω μέρος έχει αλλάξει η σχεδίαση του προφυλακτήρα, ο οποίος βάφεται σε μεγαλύτερο τμήμα του πλέον στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ ο υποψήφιος ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 3 νέα μεταλλικά χρώματα. Τελευταία νέα προσθήκη αποτελεί η εικόνα «Χ1» που προβάλλεται στο έδαφος στα πλαϊνά του αυτοκινήτου όταν ο οδηγός ανοίξει την πόρτα του, η οποία σύμφωνα με τη BMW έχει και πρακτικό αντίκτυπο αφού διευκολύνει την είσοδο-έξοδο σε συνθήκες μειωμένου φωτισμού.

Στο εσωτερικό της η ανανεωμένη BMW X1 συνεχίζει να προσφέρει μια από τις πιο ποιοτικές καμπίνες της κατηγορίας, η οποία επιπλέον ξεχωρίζει για την πρακτικότητά της.  Αλλαγές δεν υπάρχουν σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο και έτσι, θα ξεχωρίσουμε για μια ακόμη φορά τα κορυφαίας ποιότητας υλικά σε ταμπλό, εσωτερικό θυρών και τούνελ της κονσόλας, αλλά και την άκρως ευκρινή οθόνη αφής 10.25 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων ψηλά στην κονσόλα. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, πλήρους ρυθμίσεων όπως και το τιμόνι.

Η έκδοση sDrive16d της δοκιμής μας είναι η αρχική πετρελαιοκίνητη στη γκάμα της BMW. Το μοτέρ αυτό 1.500cc  ξεχωρίζει για την πολιτισμένη του λειτουργία, αλλά και τη δυνατότητά του να κινήσει χωρίς πολλά προβλήματα την X1. Το αυτόματο κιβώτιο Steptronic των 7 σχέσεων με το οποίο συνδυάζεται (προαιρετική επιλογή) διαθέτει πολύ καλή λειτουργία και με τη γρήγορη απόκρισή τους στις εντολές του οδηγού βοηθά τις επιδόσεις ,χωρίς να επιβαρύνει την κατανάλωση. Φυσικά, σε συνθήκες κίνησης προκρίνει και τον άνετο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η BMW προσφέρει και πάλι σύστημα παραμετροποίησης της απόκρισης του μοτέρ και του κιβωτίου με προεπιλεγμένα set-up (Eco Pro, Comfort, Sport) που ορίζουν αντίστοιχα τη λειτουργία τους.

Στο δρόμο η BMW X1 sDrive16d  ξεχωρίζει για τη σταθερότητα που επιδεικνύει, τη στιβαρότητα του πλαισίου και τον γενικότερο δυναμικό της χαρακτήρα. Πολύ καλές εντυπώσεις μας άφησε για μια ακόμη φορά η αίσθηση και αμεσότητα του τιμονιού, ενώ υπεράνω κριτικής είναι και τα φρένα που ακινητοποιούν άκρως αποτελεσματικά το αυτοκίνητο. Στην καθημερινή οδήγηση τέλος, η  X1 είναι ευκολοδήγητη, με πολύ καλή περιμετρική ορατότητα και ευχρηστία που εκτιμάται ιδιαίτερα από το χρήστη της.

Κώστας Νικολακόπουλος

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Lifestyle

Περίπατος στην Πλάκα: Η Επανάσταση του 1821

Περίπατος στην Πλάκα: Η Επανάσταση του 1821

Τετάρτη 15 Ιουλίου 19:00

Ξεκινώντας από την οδό Τριπόδων,  ταξιδεύουμε πίσω στο χρόνο αναζητώντας τα ίχνη σημαντικών γεγονότων και ανθρώπων που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στον Επαναστατικό Αγώνα, με αφορμή την επερχόμενη επέτειο των 200 ετών από την Επανάσταση.

Θα μάθουμε:

-Ποια εκκλησία συνδέεται με τον Αθανάσιο Διάκο

-Τι πραγματικά συνέβη στον Οδυσσέα Ανδρούτσο

-Που βρίσκεται η καμπάνα που σήμανε την απελευθέρωση από τους Οθωμανούς

-Που γεννήθηκε ο φιλελληνισμός του Λόρδου Βύρωνα

-Ποιο είναι το σπίτι του Βοεβόδα των Αθηνών

-Πώς συνδέεται με την Πλάκα ο μεγάλος ιστορικός Τζορτζ Φίνλει

-Πώς περιγράφουν οι ξένοι περιηγητές το ξέσπασμα της Επανάστασης στην Αθήνα

-Τι συνέβη στους «Αέρηδες» στη διάρκεια του ξεσηκωμού στην Αθήνα

-Ποιο σπίτι κρύβει την ιστορία της οικογένειας του Λυκούργου Λογοθέτη

 

Οδηγός μας σε αυτό το ταξίδι ο δημοσιογράφος και συγγραφέας Κώστας Στοφόρος.

Η συμμετοχή κοστίζει συνολικά 12€ 

Για την εξασφάλιση της θέσης σας απαραίτητη είναι η προπληρωμή, δείτε τους τρόπους πληρωμής εδώ

Για εκδήλωση ενδιαφέροντος συμπληρώστε τη φόρμα εδώ

Πληροφορίες / Κρατήσεις: 210 3250341 / [email protected]

Σημείο Συνάντησης: Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης, Τριπόδων 23, Πλάκα, Αθήνα

 

Κανόνες συμμετοχής στην δράση, προς περιορισμό της διασποράς του COVID-19:

  Ο ξεναγός χρησιμοποιεί μάσκα καθ’ όλη την διάρκεια του περιπάτου.

Μέγιστος αριθμός ατόμων που μπορούν να συμμετέχουν στην ομάδα 20 άτομα

 Συνιστάται η χρήση προστατευτικών μασκών και αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος με περιεκτικότητα 70% σε αιθυλική αλκοόλη κατ’ ελάχιστον.

 Οι συμμετέχοντες οφείλουν να κρατούν αποστάσεις ασφαλείας, όπως ορίζονται από τις αρμόδιες αρχές

 

Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης

Continue Reading

Lifestyle

Οι μεγάλοι νικητές του διαγωνισμού «Trophy – Τροφή Challenge»

Οι μεγάλοι νικητές του διαγωνισμού καινοτομίας στην αγροδιατροφή «Trophy – Τροφή Challenge«

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 9 Ιουλίου, ο τελικός του μεγαλύτερου αγροδιατροφικoύ διαγωνισμού καινοτομίας «Trophy – Τροφή Challenge«, στον οποίον κατέθεσαν συνολικά 73 ομάδες τις επιχειρηματικές τους προτάσεις.  Στην online εκδήλωση, ανακοινώθηκαν οι νικητές που προέκυψαν για καθεμία από τις τρεις κατηγορίες του διαγωνισμού, οι οποίοι στη συνέχεια παρουσίασαν ζωντανά τις ιδέες και τις επιχειρηματικές τους προτάσεις.

Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο Δρ. Βασίλης Νικολόπουλος, επικεφαλής Εφαρμοσμένης Έρευνας, Ανάπτυξης και Καινοτομίας του τομέα Ενέργειας της MYTILINEOS (Protergia) και ιδρυτής της πρώτης Ελληνικής deep tech startup Intelen, στον χώρο της Ενέργειας και της Ενεργειακής Πληροφορικής. Ο κύριος Νικολόπουλος μιλώντας στους συμμετέχοντες έδωσε απαντήσεις για όλα όσα συνθέτουν το μέλλον της νεοφυούς επιχειρηματικότητας, την ώρα που όλα αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς και παρουσίασε το πως μπορούμε να μετατρέψουμε μία ιδέα που λύνει κάποιο πρόβλημα ή κάποιο ερευνητικό αποτέλεσμα, σε επιχείρηση. Σημαντικός παράγοντας στα αρχικά στάδια, όπως τόνισε, είναι «το αρχικό κεφάλαιο, η δημιουργία αξίας για μία καινοτομία, τα soft skills της ομάδας καθώς και η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και ταχείας ανάπτυξης, δεδομένου ότι στην αρχική φάση υπάρχουν συνεχόμενα προβλήματα και δυσκολίες που ζητάνε λύση και προσαρμογή. Τέλος, σημαντικό ρόλο παίζουν και οι συνεργασίες με μεγάλους εταιρικούς παίκτες, ακόμα και στα πρώιμα στάδια, οι οποίες μπορούν να επιταχύνουν τις διαδικασίες μετάβασης στην αγορά». 

Μεγάλοι νικητές του φετινού διαγωνισμού αγροδιατροφής  “Trophy – Τροφή Challenge”, αναδείχθηκαν:

* Η ELIMINATORE στην κατηγορία Agri-Tech Startups. Προτείνει μια νέα αυτόνομη μέθοδο καθαρισμού διχτυών για την υδατοκαλλιέργεια με χρήση AI. 

* Η NANOPLASMAS PRIVATE COMPANY στην κατηγορία Food-Tech Startups. Έχει αναπτύξει αποτελεσματικές διαγνωστικές μεθόδους για παθογόνα στο νερό και στα τρόφιμα.

* Η CITYVEG στην κατηγορία Agri-Tech & Food-Tech Ideas. Πρόκειται για μια τρισδιάστατη ρομποτική πλατφόρμα η οποία προσαρμόζεται σε έναν παρτέρι και υποστηρίζει τα φυτά με στοχευμένη άρδευση και λίπανση βάσει των αναγκών και του σταδίου ανάπτυξης του κάθε φυτού, καθώς και με ζιζανιοκτονία ακριβείας.

Οι νικήτριες ομάδες κέρδισαν χρηματικά έπαθλα συνολικής αξίας 22.000 ευρώ καθώς και τη δυνατότητα να συμμετέχουν απευθείας στον τελικό του παγκόσμιου διαγωνισμού Future Agro Challenge. Επίσης, οι νικητές  θα πραγματοποιήσουν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Πανεπιστήμιο Rutgers του New Jersey στις Η.Π.Α., θα συμμετέχουν σε  προγράμματα επιτάχυνσης, θα έχουν πρόσβαση στο δίκτυο 5G της Vodafone και θα λάβουν υποστήριξη σε θέματα εμπορικής εφαρμογής της ιδέας, κατοχύρωσης πνευματικής ιδιοκτησίας και λογιστικής.

Παρουσιαστής της εκδήλωσης ήταν ο δημοσιογράφος Νίκος Φιλιππίδης.

Καλωσορίζοντας τους προσκεκλημένους, η κυρία Έφη Λαζαρίδου, Διευθύνουσα Σύμβουλος του προγράμματος “Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά” τόνισε: «Προτεραιότητα μας είναι να συμβάλλουμε στην υποστήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας και στην εδραίωση μιας κουλτούρας καινοτομίας στον αγροδιατροφικό κλάδο. Οι ιδιαίτερες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία και οι προκλήσεις που προέκυψαν στον τομέα της αγροδιατροφής, όχι μόνο δεν μας σταμάτησαν αλλά αντιθέτως, μας έδωσαν μεγαλύτερη ώθηση για να στηρίξουμε μέσα από το Διαγωνισμό Trophy – Τροφή Challenge, έμπρακτα και σε βάθος χρόνου εκείνες τις νεοφυείς επιχειρήσεις που οι ιδέες τους θα φέρουν καινοτόμες και βιώσιμες λύσεις  στον κλάδο». 

Η κυρία Εύα Πολυζωγοπούλου, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια Προγραμμάτων του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος δήλωσε: «Λέγεται ότι κάθε κρίση δημιουργεί νέες ευκαιρίες, αρκεί κανείς να έχει τη διάθεση να συνεργαστεί, να δοκιμάσει, να δοκιμαστεί και να αποτύχει για να επιτύχει. Οι νέοι άνθρωποι, και όχι μόνο οι νικητές, που συμμετέχουν στον διαγωνισμό Trophy – Τροφή Challenge δείχνουν έμπρακτα ότι έχουν περίσσευμα διάθεσης, παραμένουν στη χώρα μας, ακόμη και στις πιο δυσοίωνες συνθήκες και επιμένουν μέσα από τις ιδέες και την καθημερινή τους προσπάθεια να εξελίξουν τον αγροδιατροφικό τομέα και να κάνουν τον κόσμο μας λίγο καλύτερο. Για όλους εμάς στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, κάθε ένας από αυτούς τους νέους ανθρώπους αποτελεί κίνητρο για να συνεχίζουμε να σχεδιάζουμε και να υποστηρίζουμε προγράμματα, σαν τη Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά και πρωτοβουλίες, όπως το Trophy – Τροφή Challenge».   

Ο κύριος Μιχάλης Στάγκος, συνιδρυτής των Industry Disruptors Game Changers, ανέφερε: «Σε όλο τον κόσμο οι διατροφικές συνήθειες επηρεάζονται από νέα οικονομικά, κοινωνικά, περιβαλλοντικά και υγειονομικά δεδομένα. Ο κλάδος της αγροδιατροφής, που «εκτείνεται από το χωράφι στο πιρούνι» μετασχηματίζεται για να ανταποκριθεί σε αναδυόμενες καταναλωτικές ανάγκες αλλά και στα παγκόσμια ζητούμενα της βιώσιμης ανάπτυξης και της ορθής διαχείρισης των πόρων. Το Trophy Challenge αναδεικνύει, για μία ακόμη χρονιά, ομάδες και επιχειρήσεις που με όχημα την καινοτομία και την τεχνολογία αξιοποιούν τις ευκαιρίες του μετασχηματισμού και επεκτείνουν την αλυσίδα αξίας τη αγροδιατροφής». 

Ο διαγωνισμός “Trophy – Τροφή Challenge” υλοποιείται από το πρόγραμμα “Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά”, υπό την καθοδήγηση του Πανεπιστημίου Rutgers, σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή και την υποστήριξη των Industry Disruptors Game Changers (ID-GC)

Μέγας δωρητής του ευρύτερου προγράμματος «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά» και του διαγωνισμού «Trophy – Τροφή Challenge» είναι το  Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Χορηγοί της φετινής διοργάνωσης είναι η Πρεσβεία των Η.ΠΑ. και οι εταιρείες BAYER, BASF, efood και Tuvunu. Τα μη χρηματικά έπαθλα τα προσφέρουν η VODAFONE Business, η δικηγορική εταιρεία Ποταμίτης Βεκρής, ο εθελοντικός οργανισμός ΚΕΜΕΛ και οι σύμβουλοι επιχειρήσεων RSM Greece

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Continue Reading

Lifestyle

Σοφία Χριστοδούλου: Το απλό είναι κομψό

Η Σοφία Χριστοδούλου ολοκληρώνοντας τις σπουδές της από τη σχολή μόδας AthensFashionClub και έχοντας πλέον τα απαραίτητα εφόδια ως επαγγελματίας σχεδιάστρια μόδας και δημιουργός ενδυμάτων δημιούργησε το Ατελιέ-Showroom  Sonia Adelita, έναν χώρο όπου η μόδα γίνεται με αγάπη, φινέτσα και στυλ. 

Με γνώσεις πλέον Σχεδιάστριας αλλά και επιχειρηματία μόδας μπορεί πλέον να αφιερωθεί στο αντικείμενο που της δίνει θετική ενέργεια και έμπνευση, να δημιουργεί εντυπωσιακά γυναικεία ενδύματα για όλες τις ώρες και τις περιστάσεις. 

Η δημιουργία του προσωπικού της Ατελιέ, ήταν όνειρο ζωής και μετά την εκπαίδευσή της απέκτησε πλήρως την ικανότητα να δραστηριοποιηθεί εμπορικά με σκέψεις επέκτασης για πώληση χονδρική και συμμετοχή σε εκθέσεις στο εξωτερικό, δήλωσε η Σοφία Χριστοδούλου.

1.Ακολουθείτε πιστά τις επιταγές της μόδας ή αυτοσχεδιάζετε? Πως ντύνεστε στην καθημερινή σας ζωή?

Παρακολουθώ τη μόδα αλλά μέλημα μου είναι να δημιουργώ μόδα. Τα ενδύματα θέλω να αντανακλούν το όνομά μου γι’ αυτό συνήθως οι collection μου δεν θα διαφέρουν σε ύφος. Ακολουθώ το πολύ glam στυλ σε συνδυασμό με κάποια τάση που θα με εμπνεύσει, οπότε θα βρείτε πολλά ενδύματα με γκλίτερ υφάσματα, παγιέτες, πούπουλα και βραδινές τουαλέτες. Φυσικά δεν θα λείψουν τα νυφικά, κεντημένα με πέτρες swarovski και χάντρες,  για την τόσο ξεχωριστή σας μέρα!  Η αλήθεια είναι πως στη καθημερινότητά μου επιλέγω να φοράω πιο απλά και σπόρ ρούχα όμως σε κάποια βραδινή μου  εμφάνιση ντύνομαι πάντα κομψά και εντυπωσιακά.

2.Ποια θα χαρακτηρίζατε κομψή γυναίκα?

Είναι δύσκολο να ορίσουμε την κομψότητα και όμως η παρουσία της είναι πάντα αλάνθαστη . Υπάρχει στο τρόπο που μία γυναίκα περπάτα, στον τρόπο που μιλάει, στον τρόπο που ντύνεται και σε πληθώρα άλλων πραγμάτων που μαγεύουν τους ανθρώπους το πέρασμα της. Όσο αφορά το ένδυμα μια γυναίκα για να είναι κομψή χρειάζεται απλά το ρούχο που φοράει να είναι σε αρμονία με το υπόλοιπο σώμα της. Με το στυλιστικό της γούστο να αναδεικνύει την προσωπικότητα της και τα δυνατά της σημεία έστω και αν φοράει ένα απλό κλασσικό φόρεμα. 

3.Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας?

Σκεπτόμενη τα επόμενα βήματα  στο χώρο της μόδας, βρέθηκα πολύ  ικανοποιημένη συμμετάσχοντας πρώτη φορά στο Graduate Fashion Show όπου η σχολή μου AthensFashionClub, μας έδωσε την ευκαιρία ως αναδυόμενοι νέοι σχεδιαστές να αναδείξουμε τις δημιουργίες μας στην Εβδομάδα Μόδας.

 Ήταν μια αξέχαστη και συγχρόνως υπέροχη εμπειρία. Έτσι στα μελλοντικά μου σχέδια θα ήθελα να ξαναζήσω όλα αυτά τα συναισθήματα, συμμετάσχοντας για άλλη μια φορά στην Athens Exclusive Designers Week πλέον ως επαγγελματίας του χώρου.

Ο κύριος στόχος μου είναι το  brand να γίνει διεθνούς φήμης και φυσικά ανυπομονώ για σύναψη συνεργασιών όχι μόνο από την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό,  δείχνοντας ότι και στην Ελλάδα μπορεί να υπάρξει πρωτοπορία, έμπνευση και δημιουργία.

Continue Reading

Trending