Connect with us

Αυτοκίνητο

Dacia Duster: Ένα αμάξι που αξίζει να το εμπιστευθείτε!

DACIA Duster με κινητήρα βενζίνης 1.3cc turbo και 130hp
Ο συγκεκριμένος κινητήρας προσφέρεται σε δύο εκδόσεις 130 και 150 αλόγων,
με την πρώτη περάσαμε 7 ημέρες μαζί. Με κίνηση στον εμπρός άξονα και στο
επίπεδο εξοπλισμού «Prestige». Χωρίς να θέλουμε να σας πούμε ότι το
αποχωριστήκαμε έχοντας πραγματικά θετικές εντυπώσεις, συνεχίζουμε την
ανάλυσή του. To πιο εμπορικό μοντέλο της μάρκας σε Ελλάδα και Ευρώπη,
απέκτησε έναν κινητήρα βενζίνης που αν μη τι άλλο, δεν μπορεί να αφήσει
ασυγκίνητο κανέναν αγοραστή.Ο λόγος για τον υπέρ-τροφοδοτούμενο Energy 1.3
TCe που αποτελεί προϊόν της συνεργασίας του Groupe Renault με την Daimler.
Αξιοποιεί την τεχνολογία Bore Spray Coating, με αποτέλεσμα τη βελτιστοποίηση
της απόδοσης. Το αποτέλεσμα είναι ένα σύνολο που εκπλήσσει ευχάριστα από
το πρώτο χιλιόμετρο. Με πολύ καλή ελαστικότητα και ψηλή ροπή από χαμηλές
στροφές. Στην έκδοση που είχαμε στα χέρια μας, η μέγιστη τιμή της είναι στα 240
Nm στις 1600 rpm. Η τελική ταχύτητα στα 191 km/h και η επιτάχυνση 0-100 σε
11.1 sec. Αριθμοί αξιοπρόσεκτοι για την κατηγορία, σε ένα μοντέλο που η αλήθεια
είναι ότι δεν περιμένεις επιδόσεις. Εκπλαγήκαμε ευχάριστα όταν βγαίνοντας σε
οδικό δίκτυο, σύντομα αντιληφθήκαμε πως έπρεπε να σηκώσουμε λίγο το
πόδι από το γκάζι γιατί ανέβαζε χιλιόμετρα γρήγορα και χωρίς να το
καταλαβαίνεις. Κι αυτό γίνετε με λογική κατανάλωση που αν κινήσε γρήγορα
είναι στα 8+ λίτρα ανά 100 χιλιόμετρο αλλά με οικονομική οδήγηση μπορεί
εύκολα να πέσει στα 7 λίτρα. Παράλληλα, η πολιτισμένη λειτουργία του εν λόγω
συνόλου, σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη κατά 50% ηχομόνωση της καμπίνας
σε αυτή τη γενιά του Duster, κάνουν το ταξίδι ήσυχο ακόμα κι όταν οι στροφές
ανεβαίνουν. Όλα αυτά σε συνδυασμό με 6άρι μηχανικό κιβώτιο.

Το Duster δεν είναι στημένο για γκαζιάρηδες, η ανάρτηση έχει ρυθμίσεις προσανατολισμένες
στην άνεση. Όμως ακόμα κι έτσι, τα χιλιόμετρα δεν θα σας τρομάξουν εύκολα και
οι αντιδράσεις όποτε πρέπει να επέμβεις, είναι προβλέψιμες. Όλα αυτά στην
άσφαλτο γιατί με την απόσταση που έχει από το έδαφος, σα να ζητά από τον
οδηγό να το λερώσει, να βγει στο χώμα κι ας μην έχει τις δυνατότητες της
τετρακίνητης έκδοσης. Όλα αυτά σε ένα πακέτο που στη δεύτερη γενιά του έχει
ωριμάσει και έχει ουσιαστικές αλλαγές. Μεγαλύτερο μήκος (κατά 26mm),
μειωμένο πλάτος (κατά 18mm), μειωμένο ύψος (κατά 13mm). Το παρμπρίζ έχει
έρθει πιο μπροστά (κατά 100mm), όντας μάλιστα και σε πιο κάθετη θέση ενώ και
η βάση των παραθύρων έχει τοποθετηθεί ψηλότερα. Στον εσωτερικό χώρο
εύλογα υπάρχει αίσθηση αυξημένης ευρυχωρίας. Οι θήκες για μικροαντικείμενα
παραμένουν πολλές ενώ πλέον υπάρχει και αποθηκευτικό συρτάρι κάτω από το
κάθισμα του συνοδηγού. Πέντε ενήλικες ταξιδεύουν με άνεση ενώ ο χώρος
αποσκευών θα καλύψει κάθε ανάγκη και με το παραπάνω. Κι αυτά είναι ας πούμε
προίκα από την πρώτη γενιά, η μεγάλη διαφοροποίηση είναι στην ποιότητα του
εσωτερικού. Παρότι τα πλαστικά παραμένουν σκληρά, λογικό σε ένα value for
money όχημα, έχουν καλύτερη συναρμογή. Γενικά το Duster είναι πια πιο
ποιοτικό στο εσωτερικό του ενώ έχει αλλάξει και στα σημεία, επιτυγχάνοντας
μεγαλύτερη εργονομία: οι διακόπτες, τα χειριστήρια στο τιμόνι, η ψηλότερα
τοποθετημένη οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος Media Nav Evo, τα
μεγαλύτερα και πιο αναπαυτικά καθίσματα όπου όμως δεν υπάρχει η
απαιτούμενη πλευρική στήριξη. Συμπερασματικά, το μοντέλο που στην πορεία
έπεισε το αγοραστικό κοινό πως αξίζει να το εμπιστευτεί, αφού εκσυγχρονίστηκε
εμφανισιακά και βελτιώθηκε εσωτερικά, αφού απέκτησε σύγχρονους diesel
κινητήρες, τώρα καλύπτει πλήρως τους επίδοξους αγοραστές και στο μέτωπο της βενζίνης. Αν αφήσετε στην άκρη τα όποια στερεότυπα και εντυπώσεις και επικεντρωθείτε στην ουσία, το Duster μπορεί να σας προσφέρει πολύ περισσότερα απ’ όσα θα φανταζόσασταν σε αυτό το επίπεδο τιμών.

Κώστας Νικολακόπουλος

Lifestyle

Suzuki Vitara Strong Hybrid AWD : Οικονομικό πασπαρτού

H υβριδική τεχνολογία, που ακολουθεί η Strong Hybrid έκδοση του Suzuki Vitara 1,5 αποτελεί ένας από τους δρόμους για μέγιστη δυνατή οικονομία καυσίμου. H ιαπωνική εταιρεία συμπλήρωσε την γκάμα των μοντέλων της και έβαλε δίπλα στις mild hybrid εκδόσεις μια πλήρως υβριδική, για να προσθέσει τα πλεονεκτήματα που προσφέρει αυτή η τεχνολογία.

Κάτω από το καπό του Suzuki Vitara Strong Hybrid συναντάμε έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα Dualjet 1,5 lt, ο οποίος αποδίδει 102 ίππους και 138 Nm ροπής. Το μοτέρ διαθέτει υψηλότερη συμπίεση (13:1) και νέο χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής από το σύστημα VVT. Σε αυτόν προστέθηκε ένας κόμπακτ ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει 33 ίππους με 60 Nm ροπής. Τα παραπάνω συνδυάζονται με ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με αυτοματοποιημένο συμπλέκτη και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 840 Wh με τάση 140V. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει στους 116 ίππους, με τη δύναμη να περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος AllGrip.

Το Suzuki Vitara μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά με ταχύτητα έως και 60 χλμ/ώρα και για απόσταση που δεν ξεπερνά τα 4,5 χιλιόμετρα. Ίσως δεν φαίνεται μεγάλη, στην πράξη όμως έχει αντίκρισμα, ιδιαίτερα μέσα στον αστικό ιστό. Το υβριδικό σύστημα του Suzuki Vitara μπορεί επιπλέον να σβήνει το θερμικό μοτέρ σε ταχύτητα έως και 80 χλμ/ώρα που σημαίνει έξτρα οικονομία, ενώ κρατάει ανενεργό τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και κατά το φρενάρισμα -που γίνεται ταυτόχρονα ανάκτηση ενέργειας- σε ταχύτητες μέχρι 135 χλμ/ώρα.

Η Suzuki ανακοινώνει μέση τιμή κατανάλωσης 5,8 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα διαδρομής αλλά στη διάρκεια της δοκιμής μας δεν καταφέραμε να πλησιάσουμε αυτήν την τιμή. Ένα νούμερο κοντά στα 7 λίτρα/100 χλμ μοιάζει πιο ρεαλιστικό, που μπορεί όμως να πέσει ακόμα περισσότερο μέσα στην πόλη και αν ο οδηγός είναι προσεκτικός και χρησιμοποιήσει ιδανικά το υβριδικό σύστημα. Βγαίνοντας στο δρόμο με το Suzuki Vitara διαπιστώνεις ότι το υβριδικό σύστημα λειτουργεί αρκετά καλά. Ίσως δεν έχει το απόλυτο ραφινάρισμα, και κάποιες φορές το σύστημα δείχνει κάπως «αναποφάσιστο» αλλά σε γενικές γραμμές κάνει τη δουλειά για την οποία σχεδιάστηκε. Η αλήθεια είναι ότι το αυτοματοποιημένο κιβώτιο δεν βοηθάει ιδιαίτερα με τις αργές αντιδράσεις του, αλλά δεν είναι ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου τέτοιος που να απαιτεί κάτι τέτοιο. Σε κάθε περίπτωση ο οδηγός έχει τη δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών αν θέλει να εμπλακεί περισσότερο.

Το Suzuki Vitara είναι γενικά άνετο αυτοκίνητο και με αρκετά καλή ποιότητα κύλισης, με μόνο το θόρυβο από τον κινητήρα να κάνει αισθητή την παρουσία του μέσα στην καμπίνα. Ωστόσο, οι επιβάτες δεν θα έχουν πρόβλημα να καλύψουν μεγάλες αποστάσεις με αυτό. Στο ίδιο κλίμα είναι και η συμπεριφορά του όταν πιεστεί. Δεν παρουσιάζει έντονες και απότομες αντιδράσεις, αλλά κάνει ξεκάθαρο ότι δεν του αρέσει να οδηγείται με αυτόν τον τρόπο. Η ύπαρξη της τετρακίνησης ωστόσο δίνει στο Vitara ένα μεγάλο πλεονέκτημα όταν τελειώνει η άσφαλτος. Προφανώς δεν πρόκειται για το «off road animal» που ήταν το παλιό Vitara, ωστόσο οι δυνατότητές του είναι πολύ παραπάνω από του δικίνητου ανταγωνισμού.

Το αμάξωμα της Strong Hybrid έκδοσης του Vitara δεν διαφοροποιείται από των υπόλοιπων εκδόσεων και διατηρεί τον χαμηλών τόνων χαρακτήρα του. Στο εσωτερικό υπάρχουν σκληρά πλαστικά, που δείχνουν όμως πολύ στιβαρά. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη αφής των 7 ιντσών με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης που προσφέρει συνδεσιμότητα Android Auto και Apple CarPlay. Υπάρχει και μια μικρότερη έγχρωμη οθόνη 4,2’’ στον πίνακα οργάνων και παρέχει τις πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός, συμπεριλαμβανομένης της απεικόνιση της λειτουργίας του υβριδικού συστήματος. Η ενσωμάτωση του υβριδικού συστήματος σημαίνει ότι ο χώρος αποσκευών του Suzuki Vitara έχασε 86 λίτρα. Οι μπαταρίες μπορεί να είναι μικρές σε μέγεθος αλλά κάπου έπρεπε να τοποθετηθούν κι αυτό έγινε κάτω από το πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ. Αυτό σημαίνει ότι το Suzuki Vitara Strong Hybrid έχει χώρο 289 λίτρα έναντι των 375 λίτρων των ήπια υβριδικών εκδόσεων. Οι διαθέσιμοι χώροι πάντως για τους επιβάτες δεν έχουν επηρεαστεί, κάτι που σημαίνει ότι εύκολα θα φιλοξενηθούν τέσσερις ενήλικοι επιβάτες.

Το Suzuki Vitara έχει ένα «βαρύ» όνομα, ιδιαίτερα στην ελληνική αγορά. Το ιαπωνικό crossover παραμένει ένα ποιοτικό αυτοκίνητο που προσφέρει κάτι ξεχωριστό: την τετρακίνηση, η οποία επεκτείνει κατά πολύ τις δυνατότητές του. Κι αυτό μπορεί να το κάνει ακαταμάχητο, ειδικά με κόστος που δεν ξεπερνά τα 27.780 ευρώ, ενώ το δικίνητο ξεκινά από τα 25.080 ευρώ.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Alfa Romeo Tonale 1.5 MHEV 130 PS : Downsizing

Το πιο σημαντικό μοντέλο της Alfa Romeo τα τελευταία χρόνια είναι και το μικρότερο σε μέγεθος, φέρνοντας τη μάρκα πιο κοντά στο φανατικό κοινό της.

Μικρότερη από την Stelvio και διαθέτοντας ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης 48V, η Tonale αφενός απευθύνεται σε ευρύτερο κοινό και αφετέρου είναι τεχνολογικά επίκαιρη. Η πρώτη «εξηλεκτρισμένη» Alfa Romeo κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις ισχύος του 1.5 βενζίνης, με 130 και 160 ίππους. Είναι άμεσα διαθέσιμη και με τον 1.6 diesel 130 ίππων, ενώ θα ακολουθήσει η πιο αποδοτική και ισχυρή έκδοση Q4. Με plug-in υβριδικό σύστημα, συνδυαστική ισχύ 275 ίππων, τετρακίνηση και επιδόσεις ανάλογες ενός σπορ SUV. Η Tonale αποτελεί φυσική συνέχεια του πρωτοτύπου που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο του 2019. Η εικόνα του αυτοκινήτου παραγωγής παραμένει κοντά στο πρωτότυπο, γεγονός που πιστώνεται στον Αλέξανδρο Λιώκη και τους συνεργάτες του. Η Alfa Romeo Tonale προσφέρει μια ξεχωριστή σχεδίαση με νέα στιλιστικά στοιχεία, τα οποία έχουν άμεση σύνδεση με την ιστορία της μάρκας, όπως οι χαρακτηριστικοί τροχοί 20 ιντσών με τις 5 στρογγυλές οπές (telephone dial), το ανάγλυφο κάλυμμα του οργάνων (Cannocchiale), το τιμόνι με τις τρεις ακτίνες και το περίγραμμα των φωτιστικών σωμάτων.

Οι περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις της Tonale (4,53μ. μήκος, 1,84μ. πλάτος και 1,6μ. ύψος) δημιουργούν ένα δυναμικό και αρμονικό αμάξωμα. Το εσωτερικό εστιάζει στον οδηγό, ο οποίος βρίσκει εύκολα τη σωστή θέση και ταυτόχρονα έχει εύκολη πρόσβαση σε όλα τα χειριστήρια. Την ίδια στιγμή οι επιβάτες απολαμβάνουν μεγάλους χώρους για τους ίδιους και τις αποσκευές τους (το πορτμπαγκάζ με διπλό πάτωμα έχει όγκο 500 λίτρα και εκμεταλλεύσιμο σχήμα). Όμορφες λεπτομέρειες, τα σταθερά paddles από αλουμίνιο για τις αλλαγές του αυτόματου κιβωτίου και οι στρογγυλοί αεραγωγοί. Στο βασικό εξοπλισμό της Tonale περιλαμβάνεται το νέο σύστημα πολυμέσων, με προσαρμοζόμενο σύστημα Android, αναβαθμίσεις Over-the-Air (OTA) μέσω ασύρματων δικτύων, αλλά και υπηρεσίες που προσφέρονται ώστε το όχημα να είναι πάντα ενημερωμένο με τις τελευταίες εξελίξεις. Το σύστημα περιλαμβάνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 12,25 ιντσών και την εύκολη στη διαχείριση κεντρική οθόνη αφής των 10,25 ιντσών.

Ο νέος 1.5 κινητήρας (τεχνολογίας Variable-Geometry Turbo στην έκδοση με τους 130 ίππους) συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT 7 σχέσεων και ηλεκτρικό σύστημα 48V, το οποίο περιλαμβάνει μπαταρία 0,8 kWh και ηλεκτροκινητήρα ισχύος 20 ίππων και ροπής 55 Nm. Η δύναμη του μοτέρ επιτρέπει την κίνηση της Tonale ακόμα και όταν ο θερμικός κινητήρας είναι εκτός λειτουργίας, σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, η δε μπαταρία φορτίζεται αυτόματα κατά την κίνηση του SUV.

Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες, χάρη στη δουλειά που έχει κάνει η Alfa Romeo. Η Tonale χρησιμοποιεί πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση τύπου MacPherson σε όλους τους τροχούς και αμορτισέρ τεχνολογίας FSD (Frequency Selective Damping) που εξελίχθηκαν σε συνεργασία με την Koni. Η σφιχτή ρύθμιση και η μικρή απόσταση από το έδαφος για τα δεδομένα ενός SUV (15,6 εκατοστά) συμβάλλουν στη δυναμική συμπεριφορά της Tonale. Παράλληλα όμως, η απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος μέσα στις πόλεις είναι ικανοποιητική και μόνο οι έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες θα γίνουν αισθητές στον οδηγό και τους επιβάτες, απόρροια και των μεγάλων τροχών των 20 ιντσών.

Ωστόσο η Tonale έχει περισσότερες δυνατότητες από όσες μπορεί να «ξεδιπλώσει» η έκδοση του 1.5 με τους 130 ίππους. Ο κινητήρας δεν μπορεί να χαρίσει σπορ επιδόσεις στο αμάξωμα των 1.600 κιλών (χρειάζονται περίπου 10 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα), ενώ αν διατηρείς τις στροφές λειτουργίας ψηλά έρχεται η αντίστοιχη επιβάρυνση στην κατανάλωση. Με προσεκτική πάντως οδήγηση, η ένδειξη μέσης κατανάλωσης κινείται στα όρια των 7-7,5 λίτρων ανά 100 χλμ.

Οι τιμές αρχίζουν από τα 38.500 ευρώ (περιλαμβάνεται προωθητική ενέργεια 1.200 ευρώ) για την Tonale Super 130 ίππων. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας ήταν η Edizione Speciale, με ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, ρυθμιζόμενους προβολείς Matrix Full LED, αλουμινένια paddles πίσω από το τιμόνι, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα για το χώρο αποσκευών, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 10,25”, χάρτες πλοήγησης, συνδεσιμότητα με Apple CarPlay / Android Auto, ασύρματη φόρτιση κινητού, σπορ δερμάτινο τιμόνι, ρυθμιζόμενο Cruise Control, κάμερα οπισθοπορείας, αναγνώριση των πινακίδων κυκλοφορίας και πλήρη λίστα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.

Κώστας Νικολακόπουλος
m: 6936 739 547

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Mercedes EQB 300 4Matic : Οικογενειακή υπόθεση

Η αμιγώς ηλεκτρική Mercedes EQB 300 4Matic συνδυάζει την ποιότητα και την τεχνολογία του Γερμανού κατασκευαστή, με την πρακτικότητα και την άνεση.

Η Mercedes – EQ EQB απογειώνει την πολυχρηστικότητα των premium συμπαγών SUV, καθώς διαθέτει πέντε θέσεις επιβατών στη βασική της έκδοση και προαιρετικά επτά. Αυτό το χαρακτηριστικό την καθιστά μοναδική στην κατηγορία της. Επιπλέον, η EQB είναι εξαιρετικά φιλική για την οικογένεια, καθώς υπάρχουν συνολικά τέσσερις βάσεις στερέωσης παιδικών καθισμάτων, με πιστοποιητικό ISOFIX, στη δεύτερη και τρίτη σειρά καθισμάτων, διευκολύνοντας ιδιαίτερα την ασφαλή τοποθέτησή τους.

Η νέα EQB συνδυάζει τα χαρακτηριστικά αισθητικά στοιχεία της Mercedes-EQ με μια εκφραστική εμφάνιση όπου κυριαρχούν οι έντονες γωνίες και ο περιπετειώδης χαρακτήρας. Διαθέτει τη χαρακτηριστική μαύρη γρίλια Mercedes-EQ και το ξεχωριστό σχεδιαστικό χαρακτηριστικό όλων των ηλεκτρικών οχημάτων Mercedes, που είναι η συνεχής φωτεινή λωρίδα μπροστά και πίσω.

Η γκάμα των διαθέσιμων εκδόσεων ισχύος περιλαμβάνει την EQB 250 και τις EQB 300 4Matic και ΕQB 350 4Matic. Η πρώτη έχει ισχύ 190 ίππων και μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς, ενώ οι δύο επόμενες ισχύ 228 και 292 ίππων και μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς, χάρη σε έναν επιπλέον ηλεκτρικό κινητήρα, τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης προσφέρει ωφέλιμη ενέργεια 66,5kWh και μπορεί να ανακτήσει το 80% της ενέργειάς της σε φορτιστή 100 kW, σε μόλις 32 λεπτά.

Με το ευφυές σύστημα διαχείρισης θερμοκρασίας και την αντλία θερμότητας, η EQB προσφέρει υψηλή άνεση κλιματισμού και παράλληλα υψηλή αποδοτικότητα και μεγάλη αυτονομία. Η μέγιστη εμβέλεια της EQB 300 4Matic της δοκιμής προσδιορίζεται στα 423 χιλιόμετρα.

Με μήκος 4,684 μέτρα και μεγάλο μεταξόνιο 2.,829 μέτρα, η Mercedes EQB προσφέρει όγκο χώρου αποσκευών από 495 έως 1.710 λίτρα. Οι πλάτες των καθισμάτων της δεύτερης σειράς είναι ρυθμιζόμενες σε κλίση, ενώ προαιρετικά το μεσαίο κάθισμα μπορεί να μετακινείται κατά 140 χιλιοστά σε μήκος.

Στο εσωτερικό της νέας EQB επικρατεί η ψηφιακή τεχνολογία, με δύο μεγάλες οθόνες 10,25 ιντσών, που δημιουργούν ένα ρυθμιζόμενο ως προς τις ενδείξεις του από τον οδηγό κέντρο ελέγχου. Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης εξασφαλίζουν τον έλεγχο ακόμη και σε αγχωτικές καταστάσεις, ενώ ένα πλήρες πακέτο αερόσακων, ζωνών ασφαλείας με προεντατήρες και σημείων στήριξης παιδικών καθισμάτων, προσφέρουν κορυφαία παθητική ασφάλεια.

Η πλοήγηση με ηλεκτρική νοημοσύνη (Navigation with Electric Intelligence) υπολογίζει την ταχύτερη διαδρομή προς τον προορισμό, λαμβάνοντας υπόψη τη μέγιστη ισχύ φόρτισης και τη διάρκεια των πιθανών στάσεων φόρτισης.

Το αυτοκίνητο είναι μια πραγματική όαση άνεσης, ευρυχωρίας και πρακτικότητας, με πολλές θήκες και θέσεις στο εσωτερικό για κάθε τι μπορεί να έχει κάθε επιβάτης μαζί του. Το μεγάλο ύψος και το μεγάλο άνοιγμα των θυρών επιτρέπουν την εύκολη επιβίβαση και αποβίβαση, ενώ η αίσθηση στο εσωτερικό, λόγω και των πολυτελών υλικών στο ταμπλό, τα καθίσματα και τις επενδύσεις των θυρών και της οροφής, είναι εξαιρετική. Στο δρόμο το αυτοκίνητο και παρά τον όγκο και το βάρος του, παραμένει μια πραγματική Mercedes. Δηλαδή πολύ άνετη, αλλά ταυτόχρονα ευθύβολη και με εξαιρετικό έλεγχο του αμαξώματος στις στροφές. Η μεγάλη ισχύς επιτρέπει τάχιστες προσπεράσεις, ενώ φρένα και τιμόνι είναι επίσης υψηλού επιπέδου. Χάρη στην τετρακίνηση, οι 228 ίπποι περνούν χωρίς πρόβλημα στην άσφαλτο σε όλες τις συνθήκες, ενώ εξασφαλίζουν και σημαντικές εκτός δρόμου δυνατότητες στο μοντέλο, παρά τα ασφάλτινα ελαστικά.

Η νέα Mercedes – EQ EQB αποτελεί μια μοναδική πρόταση στην κατηγορία των ηλεκτρικών συμπαγών SUV, με κορυφαία χαρακτηριστικά πρακτικότητας, άνεσης, ασφάλειας αλλά και αποδοτικότητας. Η πολυετής εγγύησης 8 ετών για τις μπαταρίες προσφέρει την ηρεμία που επιζητεί κάθε οδηγός, ενώ με τις τιμές να ξεκινούν από τις 58.910 ευρώ χωρίς την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» ( το αυτοκίνητο της δοκιμής κοστίζει από 61.200 ευρώ), η νέα Mercedes – Benz EQB, δείχνει το δρόμο προς το μέλλον των οικογενειακών SUV, σήμερα.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Trending