Connect with us

Τουρισμός

Digi.travel EMEA: Tο συνέδριο όπου ο τουρισμός συναντά τις ψηφιακές τεχνολογίες

Οι ψηφιακές τεχνολογίες αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της ταξιδιωτικής εμπειρίας και ο τουριστικός κλάδος έχει αρχίσει να κατανοεί ότι η αξιοποίηση τους αποτελεί ουσιαστικά μονόδρομο. Πέραν, όμως, από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το διαδίκτυο υπάρχουν μία σειρά από καινούριες ψηφιακές τεχνολογίες, οι οποίες μπορούν να αλλάξουν δραστικά τον κλάδο. Και μία πρώτη γεύση από το τι έρχεται, θα προσφέρει το φετινό Digi.travel EMEA 2019, το κορυφαίο συνέδριο για τη σχέση των ψηφιακών τεχνολογιών με τον τουριστικό κλάδο.

Το Digi.travel ΕΜΕΑ 2019 θα πραγματοποιηθεί στις 10 Δεκεμβρίου 2019 στο Wyndham Grand Athens (Μεγάλου Αλεξάνδρου 2, Αθήνα) από την Travel Media Applications με κορυφαίους ομιλητές από την Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό και θα ασχοληθεί, μεταξύ άλλων, με καινούριες τεχνολογίες, όπως είναι το blockchain, αλλά και η εικονική/επαυξημένη πραγματικότητα (VR/AR). «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για το φετινό πρόγραμμα καθώς θα ασχοληθούμε με τεχνολογίες, όπως είναι το blockchain, οι οποίες μπορεί να επιφέρουν σημαντικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας του τουριστικού κλάδου και να αλλάξουν τα δεδομένα», σημειώνει η κα Βίκυ Καραντζαβέλου, διευθύνουσα σύμβουλος της Travel Media Applications.

Μεταξύ των ομιλητών του Digi.travel 2019 περιλαμβάνονται κορυφαία στελέχη του τουριστικού κλάδου, όπως είναι ο υφυπουργός Τουρισμού, κ. Μάνος Κόνσολας και ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ), κ. Αλέξανδρος Βασιλικός.

Το πρόγραμμα
του φετινού συνεδρίου δίνει έμφαση τόσο σε καινούριες τεχνολογικές
τάσεις όσο και σε υφιστάμενες. Στην ενότητα με τις καινούριες τάσεις
ξεχωρίζει η παρουσίαση του δρος Σωτήρη Βαρελά σχετικά
με την αξιοποίηση εφαρμογών εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας
στους σύγχρονους τουριστικούς οργανισμούς και προορισμούς, όπως και αυτή
του κ. Μενέλαου Πέτροβα (διευθυντής του Ψηφιακού Μάρκετινγκ του Airport Hotel Basel AG) για την τεχνολογια blockchain και την αξιοποίησή της στο χώρο του τουρισμού και των ταξιδιών.

Για τη ψηφιακή ανάπτυξη στον τουρισμό θα μιλήσει ο κ. Γιώργος Τζιάλλας, τ. γενικός γραμματέας του Υπουργείου Τουρισμού. Θα ακολουθήσει συζήτηση για τη διαχείριση των Social Media από τα ξενοδοχεία, με συμμετέχοντες τους κ.κ. Αρσένη Πασχόπουλο, Managing Partner της JustOnLine, Χάρη Μπρουσαλιάν, Sales & Marketing Manager του Greek Travel PagesΤίτη Βελοπούλου, δημοσιογράφο και Travel Blogger και Κατερίνα Κοτσανά, υπεύθυνη Online Sales & Marketing της Best Western Southeastern Europe.

To … Δρόμο προς τα σύννεφα θα μας δείξει στην ομιλία του ο κ. Αλέξανδρος Δαμίγος, και θα δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα όπως «Τι
πληρότητα έχω τον Ιούνιο; Έχω δωμάτιο στις 12 Αυγούστου; Πάνε καλά οι
πωλήσεις μου; Χρειάζεται να κάνω κάποια αλλαγή; Η σημερινή τεχνολογία
των cloud συστημάτων επιτρέπει εύκολες και άμεσες απαντήσεις σε τέτοια
καίρια ερωτήματα.
«

Ένα
από τα καίρια σημεία μιας επιτυχημένης digital marketing στρατηγικής
είναι η δημιουργία της digital marketing personas του ξενοδοχείο μας.
Πώς την σχεδιάζουμε και την εντάσσουμε στην δική μας στρατηγική, θα μας
εξηγήσει ο κ. Κύρος Ασφής.

Για περισσότερες πληροφορίες και το πλήρες πρόγραμμα μπορείτε να επισκεφθείτε τη διεύθυνση http://2019.digi.travel/.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τουρισμός

#JobDay Τουρισμού-Hiring season

Το Skywalker.gr, στο πλαίσιο των δράσεών του «Επί το Έργον», διοργανώνει το #JobDay Τουρισμού, μια δράση πλαισιωμένη από συνεντεύξεις εταιριών από τον κλάδο του τουρισμού που αναζητούν προσωπικό. 

Για πρώτη φορά θα πραγματοποιηθεί ταυτόχρονα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, δίνοντας τη δυνατότητα στο ενδιαφερόμενο κοινό των δύο πόλεων να διεκδικήσει μια θέση εργασίας στον δυναμικό αυτό χώρο.

Η δράση της Αθήνας θα λάβει χώρα στο Σεράφειο του δήμου Αθηναίων, ενώ αυτή της Θεσσαλονίκης στο Μέγαρο Μουσικής. Η ημέρα διεξαγωγής είναι η 22η Ιανουαρίου και οι ώρες και για τις δύο πόλεις είναι 10:00-18:00.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες.

Βασικός σκοπός του #Jobday Τουρισμού, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, του δήμου Αθηναίων, της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος, του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Ν. Θεσσαλονίκης, της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής και της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης είναι η ενίσχυση της απασχολησιμότητας μέσα από τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος υποστήριξης, ενημέρωσης και δικτύωσης μεταξύ εργοδοτών που αναζητούν προσωπικό και υποψήφιων εργαζομένων.

Οι υποψήφιοι-επισκέπτες του #Jobday Τουρισμού θα έχουν τη δυνατότητα:

  • Να συναντήσουν εκπροσώπους εταιριών και να περάσουν από συνέντευξη εργασίας.
  • Να μιλήσουν προσωπικά με εξειδικευμένο μέντορα για το LinkedIn προφίλ τους και σε πραγματικό χρόνο να επιφέρουν τις βέλτιστες αλλαγές σε αυτό.
  • Να έρθουν σε επαφή με coaches, οι οποίοι θα τους βοηθήσουν να βελτιωθούν, να αναπτυχθούν, να μάθουν πώς να πετυχαίνουν τους στόχους τους και να διαχειρίζονται προσωπικές και επαγγελματικές προκλήσεις.
  • Να συζητήσουν με εξειδικευμένους συμβούλους για εργασιακά ζητήματα.
  • Να βγάλουν επαγγελματική φωτογραφία, που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στο βιογραφικό ή το LinkedIn προφίλ τους (μόνο στη Θεσσαλονίκη).
  • Να παρακολουθήσουν workshop συνυφασμένα με το πεδίο του τουρισμού (μόνο στη Θεσσαλονίκη).

Όσοι επιθυμούν να επισκεφθούν το #Jobday Τουρισμού μπορούν να δηλώσουν δωρεάν συμμετοχή στο https://jobdays.gr/jobdays2020/jobdaytourismoy-2020 και να ανεβάσουν το βιογραφικό τους σημείωμα στην αντίστοιχη φόρμα.

Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2018 περισσότερες από 8.500 εταιρίες δημοσίευσαν στο www.skywalker.gr περισσότερες από 82.000 αγγελίες για όλες τις ειδικότητες, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 8.000.000.

Παράλληλες δράσεις: CAREER IN PROGRESS, ICF GREECE CHAPTER, ΙΝΕ – ΓΣΕΕ, HCCMA, GIANNIS ANGELOU PHOTOGRAPHY

Χορηγοί επικοινωνίας: ΕΠΙΧΕΙΡΩ, THESTIVAL.GR, THESS NEWS.GR, VORIA.GR, THESOUT.GR, ORATHESS.GR, E-RADIO, E-DAILY, THESSALONIKI PRESS, ZOUGLA, TOURMARKET, SIGMA MEDIA GROUP, HOTEL TECH NEWS, GOVA STILETO, BUSINESSTODAY, EMEA, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ, LET IT BE, BUSINESS WOMAN, SETTLE.GR, STENTORAS.GR

Site: https://jobdays.gr/jobdays2020/jobdaytourismoy-2020

Facebook Event: #JobDay Τουρισμού (Αθήνα) & #JobDay Τουρισμού (Θεσσαλονίκη)

Continue Reading

Ξενοδοχεία

Νέα εφαρμογή Business Intelligence από τη Hotellisense

Η εταιρία Hotellisense, δημιούργησε ένα νέο, καινοτόμο, επιχειρηματικό εργαλείο που απευθύνεται στο χώρο των ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων γενικότερα για την αύξηση της επιχειρηματικότητάς τους. Η Hotellisense αποτελείται από μια ομάδα από επαγγελματίες του ξενοδοχειακού χώρου και της πληροφορικής με πάθος για την εφαρμογή του Business Intelligence στον χώρο του τουρισμού και των ξενοδοχείων.

Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό προϊόν με το οποίο μπορούμε να πραγματοποιήσουμε λεπτομερή και πολυδιάστατη ανάλυση στα δεδομένα του ξενοδοχείου αλλά και να επιλύσουμε με μεγάλη ακρίβεια προβλήματα μελλοντικού σχεδιασμού πολλαπλών περιορισμών και παραμέτρων όπως τιμές δωματίων, budgeting, πληρότητα κ.α. Αποτυπώνει δηλαδή σε πραγματικό χρόνο την εικόνα της ξενοδοχειακής επιχείρησης με δυναμικά dashboards, reporting και KPIs.

Κύριος στόχος είναι η βοήθεια την λήψη αποφάσεων στο χώρο του management, των πωλήσεων (revenue) και του marketing του ξενοδοχειακού χώρου με αποτέλεσμα την μεγιστοποίηση των κερδών και την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας. Αυτό το επιτυγχάνει με την λεπτομερή, αλλά ταχύτατη ανάλυση των υφιστάμενων δεδομένων, ενώ με τη χρήση προηγμένων στατιστικών μοντέλων επιχεί τον υπολογισμό μελλοντικών τιμών με την μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια. Ετσι το προϊόν συμβάλει δραστικά και αποτελεσματικά στην αύξηση του revenue του ξενοδοχείου.

Είναι ένα ευέλικτο και καινοτόμο πολύτιμο εργαλείο που μπορεί να λειτουργήσει και σε όμιλο εταιρειών ή αλυσίδα ξενοδοχείων, δίνοντας την δυνατότητα στον πελάτη να έχει και συγκεντρωτικά dashboards με δυνατότητα drill-down σε επίπεδο ξενοδοχείου αλλά και μεμονωμένου δωματίου.

Continue Reading

Τουρισμός

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας πρωταγωνίστρια σε δύο διεθνείς εκθέσεις

 Στις διεθνείς εκθέσεις τροφίμων – ποτών “ Greek Food Show” (Βαρσοβία) και “Sial Middle East 2019” (Άμπου Ντάμπι) συμμετείχε πρόσφατα η  Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την προβολή και προώθηση των αγροτικών της προϊόντων.

          Για πρώτη φορά η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε  στο “ Greek Food Show”,που πραγματοποιήθηκε στις 7 και 8 Δεκεμβρίου 2019 στο Εθνικό Στάδιο της Βαρσοβίας “PGE NARODOWY” στην Πολωνία. Στόχος της συμμετοχής της Περιφέρειας  στο 4ο “Greek Food Show” ήταν η ενίσχυση της εξωστρέφειας και η διείσδυση των επιχειρήσεων της Κεντρικής Μακεδονίας στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά της Πολωνίας, καθώς τα τελευταία 10 χρόνια έχει σημειωθεί αύξηση των εξαγωγών ελληνικών προϊόντων στην Πολωνία κατά 80%. Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, το περίπτερο της Περιφέρειας επισκέφτηκαν, μεταξύ άλλων, ο Πρέσβης της Ελλάδας στην Πολωνία Μιχαήλ Δαρατζίκης, ο οικονομικός και εμπορικός ακόλουθος της Ελλάδας στην Πολωνία Νικόλαος Χριστοδουλίδης και ο πρόεδρος του Πολωνο-Ελληνικού Βιομηχανικού και Εμπορικού Επιμελητηρίου Γεώργιος Αθανασιάδης.

          Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε στη Διεθνή Έκθεση “ Sial Middle East 2019”, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 9 έως τις 11 Δεκεμβρίου 2019, στις εγκαταστάσεις του Εθνικού Εκθεσιακού Κέντρου του Άμπου Ντάμπι, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Η εν λόγω έκθεση αποτελεί ένα από τα κορυφαία εμπορικά γεγονότα για τον κλάδο των τροφίμων- ποτών στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και Βορείου Αφρικής. Το περίπτερο της Περιφέρειας  επισκέφτηκαν, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αρχιμαγείρων (WACS) Thomas A. Gugler καθώς και  πολλοί εκπρόσωποι πολιτικών, εμπορικών και επιχειρηματικών φορέων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία “Σοκολάτα Αγαπητός” που φιλοξενήθηκε και προβλήθηκε στο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας διακρίθηκε και συγκαταλέχθηκε ανάμεσα στις πέντε εταιρείες με τα πιο καινοτόμα προϊόντα στη συγκεκριμένη διοργάνωση.

          Όπως δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας  Σωτήρης Μπάτος, ο οποίος ήταν και ο επικεφαλής της αποστολής της ΠΚΜ στη“ Sial Middle East 2019”: ”Με τη συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας σε διεθνείς εκθέσεις σε αναπτυσσόμενες και νέες αγορές, όπως είναι η “Sial Middle East 2019” και το “4ο Greek Food Show”, αποδεικνύουμε έμπρακτα και εντείνουμε τις προσπάθειές μας με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας και της αναγνωρισιμότητας των επιχειρήσεων της Κεντρικής Μακεδονίας. Η θετική ανταπόκριση και τα αποτελέσματα που έχει η  στοχευμένη παρουσία μας σε μεγάλα εμπορικά γεγονότα μας δίνουν την ικανοποίηση αλλά και το κίνητρο ώστε να συνεχίσουμε να προωθούμε τα εκλεκτά προϊόντα της Περιφέρειάς μας συμβάλλοντας σημαντικά στην τόνωση του πρωτογενούς μας τομέα” .

Continue Reading

Trending