Connect with us

Τουρισμός

Drink Pink 2019: η πιο μεγάλη και καινοτόμος έκθεση ροζέ οίνων

Oργανώνεται αυτή την Κυριακή στο ξενοδοχείο Hilton με τη συμμετοχή 142 ροζέ κρασιών. Στροφή των καταναλωτών προς την κατηγορία των ερυθρωπών οίνων. Μεγάλη η κατανάλωσή τους στα νησιά, εξαιρετικά δημοφιλείς με τους τουρίστες, ταιριάζουν άψογα με την ελληνική κουζίνα.

Περισσότερα από 140 ροζέ κρασιά απ’ όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό θα προσφέρονται προς γευστική δοκιμή αυτή την Κυριακή, 9 Ιουνίου, στο ξενοδοχείο Athens Hilton στο πλαίσιο της εκδήλωσης Drink Pink.

Είναι η 4η συνεχόμενη χρονιά που οργανώνεται η εκδήλωση γευσιγνωσίας Drink Pink, με στόχο να διευκολυνθούν οι φίλοι του κρασιού να επιλέξουν τα ροζέ κρασιά που θα καταναλώσουν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Ανάμεσα στα 142 ροζέ κρασιά που εκπροσωπούν επάξια την εσοδεία του 2018  υπάρχουν πολλές νέες κυκλοφορίες (η συγκεκριμένη κατηγορία εμφανίζει ιδιαίτερη δυναμική στην αγορά), ενώ πάνω από το 10% των συμμετοχών είναι κρασιά από άλλες χώρες. Η φετινή εκδήλωση επιβεβαιώνει τη στροφή της ελληνικής παραγωγής προς ακόμα περισσότερο προσεγμένα ροζέ κρασιά υψηλής ποιότητας, συχνά σε ανοιχτόχρωμες αποχρώσεις εμπνευσμένες από τα αντίστοιχα γαλλικά κρασιά της Προβηγκίας. Είναι εξάλλου το στυλ που κάνει θραύση στα τουριστικά νησιά δημιουργώντας μία νέα αγορά για τους έλληνες οινοπαραγωγούς.

Η διοργανώτρια εταιρεία, Vinetum, έχει υιοθετήσει ένα καινοτόμο τρόπο λειτουργίας της έκθεσης, όπου οι επισκέπτες σερβίρονται μόνοι τους το κρασί που δοκιμάζουν, ανατρέχοντας στον κατάλογο της έκθεσης για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό. Έμπειροι οινοχόοι είναι παρόντες για να προσφέρουν επιπλέον εξηγήσεις και για να μεριμνήσουν για τη σωστή διεξαγωγή της γευστικής δοκιμής.

Τα ροζέ κρασιά (φρέσκα και ελαφριά σαν τα λευκά, αλλά και με γευστικά στοιχεία από τα κόκκινα), θεωρούνται από τους ειδικούς ιδιαίτερα ευπροσάρμοστα στις απαιτήσεις πολλών εδεσμάτων και ταιριάζουν εξαιρετικά με τα πιάτα της ελληνικής κουζίνας. Για το λόγο αυτό, τα κρασιά που συμμετέχουν στο Drink Pink είναι κατανεμημένα στην αίθουσα σε έξι κατηγορίες ανάλογα με το γευστικό τους χαρακτήρα (ελαφριά & φρέσκα, φρουτώδη & απαλά, πλούσια & γεμάτα, μυελώδη & φρουτώδη, ελαφριά & γλυκά, αφρώδη & ημιαφρώδη), ο οποίος αντιστοιχεί σε συγκεκριμένες ομάδες φαγητών.

Η είσοδος κοστίζει 10€ και περιλαμβάνει κατάλογο και ποτήρι γευσιγνωσίας. Επίσης, οι πρώτοι 500 επισκέπτες με ρούχο σε ροζ απόχρωση κερδίζουν την τσάντα παραλίας Drink Pink.

Πηγή

Τουρισμός

Το πρώτο σύγχρονο online πρόγραμμα MSc in Tourism Management στην Ελλάδα

Με σκοπό να απαντήσει στις ανάγκες των επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου που βρίσκονται ανά την ελληνική επικράτεια αλλά και διεθνώς, το Alba Graduate Business School, The American College of Greece παρουσιάζει το πρώτο σύγχρονο online μεταπτυχιακό πρόγραμμα MSc in Tourism Management στην Ελλάδα.

Πιο συγκεκριμένα, το καταξιωμένο πρόγραμμα MSc in Tourism Management του Alba Graduate Business School, The American College of Greece, με μότο «Upgrade to Business Class», επανασχεδιάστηκε ώστε από το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 να προσφέρει σύγχρονη, απομακρυσμένη μάθηση σε όλη τη χώρα και διεθνώς, με στόχο να ικανοποιήσει τις διαφορετικές ανάγκες των επαγγελματιών που επιθυμούν να σπουδάσουν διοίκηση τουριστικών μονάδων και να αναπτύξουν νέες δεξιότητες αλλά δεν μπορούν να δεσμευτούν για ένα ή δύο χρόνια σε εκ του σύνεγγυς εκπαίδευση στην Αθήνα.

Ανταποκρινόμενο σε αυτές τις ανάγκες, και αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει τα προηγούμενα χρόνια, το Alba γίνεται το πρώτο εκπαιδευτικό ίδρυμα στην Ελλάδα που προσφέρει σύγχρονη, εξ αποστάσεως μεταπτυχιακή εκπαίδευση στη Διοίκηση Τουριστικών Μονάδων (Tourism Management), η οποία θα δώσει την ευκαιρία στους επαγγελματίες να φοιτήσουν online, με σύγχρονο τρόπο (synchronous) απ’ οπουδήποτε στον κόσμο. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • Επιχειρηματίες τουριστικών επιχειρήσεων.
  • Μέλη οικογενειακών επιχειρήσεων σε σχέση με τουρισμό.
  • Νέους επαγγελματίες στον χώρο της φιλοξενίας, tour operators, ξεναγούς, τουριστικά γραφεία, διοργανωτές εκδηλώσεων και συνεδρίων, cruisemakers, υπεύθυνους ψυχαγωγίας, μεσίτες, διαχειριστές ακινήτων.

Η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση θα δώσει την ευκαιρία στους φοιτητές να γνωρίσουν ανθρώπους απ’ όλο τον κόσμο που ενδιαφέρονται για μία καριέρα στον ίδιο τομέα, και ταυτόχρονα το Alba προσφέρει τρία διά ζώσης workshops, κατά τα οποία οι φοιτητές θα μπορούν να γνωριστούν από κοντά.

Ακόμη, η στρατηγική συνεργασία του προγράμματος με το Costa Navarino προσφέρει στους φοιτητές του Alba τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ένα τριήμερης διάρκειας workshop στη Διοίκηση Τουριστικών Μονάδων (Tourism Management) στο Costa Navarino τον Νοέμβριο, ενώ δύο ακόμα workshops σε Service Operations and Revenue Management θα δοθούν στις εγκαταστάσεις του Alba τον Δεκέμβριο και τον Μάρτιο.

Η Ευαγγελία Μπαραλού, Ακαδημαϊκή Διευθύντρια του προγράμματος MSc in Tourism Management, Alba Graduate Business School, δήλωσε σχετικά: «Οι επαγγελματίες του τουρισμού που ζουν σε διάφορα μέρη της Ελλάδας χρειάζονται μεγάλη ευελιξία, καλύτερη διαχείριση χρόνου και μια ευρύτερη παγκόσμια προοπτική για υψηλής ποιότητας, ευέλικτη και οικονομικά προσιτή εκπαίδευση. Το πρώτο σύγχρονο online μεταπτυχιακό πρόγραμμα MSc in Tourism Management στην Ελλάδα από το Alba Graduate Business School, συνδυάζοντας την αξία του Alba, τόσο από την άποψη της διδασκαλίας όσο και από την άποψη της εκμάθησης, με ένα ευέλικτο μοντέλο σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, πρόκειται να ενισχύσει τη μάθηση και τις προοπτικές επαγγελματικής ανάπτυξης για τους απασχολούμενους στον τουρισμό στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς».

Παρέχοντας χρονική ευελιξία στους συμμετέχοντες, η διεξαγωγή των μαθημάτων από το υψηλών προσόντων διδακτικό προσωπικό του Alba γίνεται απογευματινές ώρες, με γλώσσα διδασκαλίας τα Αγγλικά. Η συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι 12 μήνες για την πλήρη φοίτηση και 24 μήνες για την part-time time φοίτηση.

Τα μαθήματα θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο, ενώ αιτήσεις θα γίνονται δεκτές μέχρι και τέλος Σεπτεμβρίου.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε εδώ.

–Τέλος– 

Πληροφορίες προς δημοσιογράφους:

Μαρία Βασιλική Δουκάκη, AlbaGraduateBusinessSchool, τηλ.: 210 8964531, εσωτ. 1384, email: [email protected],

ΘάλειαΘωμάτου, Pitch – Public Relations and Strategic Communications, τηλ. 216 800 1595, email: [email protected]

Σχετικάμετο Alba Graduate Business School 

TοAlbaGraduateBusinessSchool, The American College of Greece, λειτουργεί ως ένας ανεξάρτητος μη κρατικός, μη κερδοσκοπικός οργανισμός υπό την αιγίδα του ΣΕΒ, της ΕΕΔΕ και του ΕΒΕΑ, με στόχο να εκπαιδεύσει τους οραματιστές ηγέτες του αύριο και να προωθήσει ενεργά την επιστημονική έρευνα και τη δημιουργία νέας γνώσης. Το Alba προσφέρει 13 μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών και φέρει την επίσημη αναγνώριση του NewEngland Commission of HigherEducation (NECHE). Όλα τα ΜΒΑ προγράμματα είναι πιστοποιημένα από το The Association of MBAs, ενώ το MSc in Finance και το MSc in SHRM από το EFMD Programme AccreditationSystem.

Σχετικά με το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος 

Το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος είναι ένας ιδιωτικός, μη κερδοσκοπικός εκπαιδευτικός οργανισμός με ιστορία 146 ετών. Αποτελείται από τρεις εκπαιδευτικές μονάδες: το Γυμνάσιο και Λύκειο-ΙΒ Pierce, το Deree –που προσφέρει προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα– και το AlbaGraduateBusinessSchool. Στο πλαίσιο της αποστολής του να παρέχει ίσες ευκαιρίες πρόσβασης στην εκπαίδευση, το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος προσφέρει ετησίως περισσότερα από 8 εκατ. ευρώ σε υποτροφίες και προγράμματα οικονομικής υποστήριξης. 

Continue Reading

Τουρισμός

Ένα δείπνο πολιτισμών στο Aldemar Royal Mare

Η Aldemar Resorts, τo Sympossio Greek Gourmet Touring και ο διαπρεπής Ουκρανός ChefΥurii Kovryzhenko ένωσαν τις δυνάμεις τους και διοργάνωσαν τη μοναδική γαστρονομική βραδιά «Bridging Flavors: When Crete meets Ukraine», την Κυριακή 4 Ιουλίου και ώρα 8:30μμ στο εντυπωσιακό εστιατόριο Candia του ξενοδοχείου Aldemar Royal Mare, στη Χερσόνησο Ηρακλείου. 

To Sympossio Greek Gourmet Touring ως πρεσβευτής της Ελλάδας στο εξωτερικό και ως το μεγαλύτερο όχημα προβολής της ελληνικής γαστρονομίας και του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό που μετρά 12 χρόνια, ανασυντάσσεται μετά από την παύση που επέβαλλε η πανδημία της Covid19 και ετοιμάζεται να επιστρέψει πιο δυναμικό από ποτέ. Στο πλαίσιο αυτό, το Sympossio και ο κος. Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, CEO του Ομίλου Aldemar Resorts, καλωσόρισαν στην Κρήτη τον πολλάκις διακεκριμένο Chef Υurii Kovryzhenko, παγκόσμιο πρεσβευτή της ουκρανικής γαστρονομίας και έναν από τους σπουδαιότερους και πιο καινοτόμους Chef της Ουκρανίας, λίγο πριν βραβευτεί και στο 3rd Annual Global Taste Conference of Ambassadors of Taste for the Global Gastronomy® στην Αθήνα. 

Ο ταλαντούχος Chef Γιώργος Χατζόπουλος, Executive Chef of Aldemar Resorts & Chef του Sympossio Greek Gourmet Touring υποδέχτηκε στην κουζίνα του τον Υurii Kovryzhenko όπου διασταύρωσαν τις γνώσεις και τη δημιουργικότητα τους. Οι δυο Chef ετοίμασαν ένα δείπνο πολιτισμών, ένα γευστικό σταυροδρόμι της ελληνικής και ουκρανικής γαστρονομίας που κατέπληξε και ανέδειξε τις μοναδικές πτυχές των δυο κουζινών. Η ελληνο-ουκρανική φιλία αποδόθηκε στα δημιουργικά πιάτα, ενώ οι εκλεκτές ετικέτες κρασιών και οι ήχοι του πιάνου από τον Στέφανο Κόκκαλη συνόδευσαν υπέροχα τη βραδιά.

Η εκδήλωση τελέστηκε υπό την αιγίδα της Ένωσης Ξενοδοχείων Ηρακλείου και σε αυτή παρευρέθηκαν αξιότιμα στελέχη της Πρεσβείας της Ουκρανίας, η σύζυγος του Πρέσβη κα. Alla Polyova, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Ηρακλείου κ. Χαλκιαδάκης, ο Διευθυντής της Ένωσης Ξενοδοχείων Ηρακλείου κ. Φουντουλάκης, ο Πρόεδρος Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κρήτης κ. Βλατάκης, ο CEO του Ομίλου Aldemar Resorts & εμπνευστής του Sympossio, κ. Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, δημοσιογράφοι και άλλοι καλεσμένοι.

Continue Reading

Τουρισμός

Φιλοξενία Ρουμάνων δημοσιογράφων διοργάνωσε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

    Τους δημοσιογράφους και βασικούς συντελεστές της ταξιδιωτικής εκπομπής  “Cap Compas”  του κρατικού δικτύου της Ρουμανίας (TVR) φιλοξένησε στην Ημαθία, στα τέλη του περασμένου Ιουνίου, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο ταξιδιού εξοικείωσης (fam trip) που διοργάνωσε η Διεύθυνση Τουρισμού σε συνεργασία με το Γραφείο Τουρισμού της Π.Ε. Ημαθίας και το Γραφείο του ΕΟΤ Ρουμανίας. 

    Στο πλαίσιο του ταξιδιού τους, οι δύο Ρουμάνοι δημοσιογράφοι  ξεκίνησαν την περιήγησή τους από το σημαντικότερο πολιτισμικό συγκριτικό πλεονέκτημα της Ημαθίας, τον αρχαιολογικό χώρο των Αιγών στη Βεργίνα, όπου θαύμασαν τα ευρήματα των Βασιλικών Τάφων. Στη συνέχεια, είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου, στα στενά του Αλιάκμονα και την Παναγία Σουμελά, στο Όρος Βέρμιο όπου εντυπωσιάστηκαν από τα κειμήλια, τα ψηφιδωτά, τις αγιογραφίες και την πλούσια ιστορία των δύο προσκυνημάτων. 

    Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα φιλοξενίας πραγματοποιήθηκε, ακόμη, city tour στα σημεία πολιτιστικού, θρησκευτικού, ιστορικού αλλά και γαστρονομικού ενδιαφέροντος της Βέροιας και της Νάουσας. Το Βήμα του Αποστόλου Παύλου, η εβραϊκή συναγωγή στην Μπαρμπούτα, η παλιά Μητρόπολη, τα στενά της χριστιανικής συνοικίας της Κυριώτισσας στη Βέροια καθώς και το Άλσος του Αγίου Νικολάου, το δημοτικό πάρκο και το σημείο θυσίας των Ναουσαίων γυναικών εντυπωσίασαν τους Ρουμάνους δημοσιογράφους.

    Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, οι φιλοξενούμενοι επισκέφτηκαν την οινοποιητική ζώνη ΠΟΠ Νάουσας δοκιμάζοντας το γνωστό ξινόμαυρο κρασί. Σε συνδυασμό με τα εκλεκτά προϊόντα της πλούσιας Ημαθιώτικης γης και τις ιδιαίτερες συνταγές της τοπικής κουζίνας που γεύτηκαν, οι Ρουμάνοι δημοσιογράφοι εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους και χαρακτήρισαν την επίσκεψή τους  στην Ημαθία ως «μοναδική και πλούσια γαστρονομική εμπειρία».                                                                                         

    “Προβάλλουμε την Κεντρική Μακεδονία με θεματικό τρόπο, παρουσιάζοντας σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού τον πλούτο των τουριστικών μας προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο, ο πολιτιστικός και θρησκευτικός τουρισμός αλλά και τα πολύ αξιόλογα επισκέψιμα οινοποιία και τα κρασιά της Ημαθίας προβλήθηκαν σε δημοσιογράφους της Ρουμανίας. Αυτές οι δράσεις δημιουργούν ένα περισσότερο πολυμορφικό τουριστικό προφίλ για την Κεντρική Μακεδονία και συμβάλλουν στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου», δήλωσε σχετικά ο Τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος.

Continue Reading

Trending