Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Email marketing: 7 tips για να γράψεις ένα ελκυστικό email

Το email marketing είναι το πιο αποτελεσματικό είδος marketing, αρκεί βέβαια να γίνεται και με τον σωστό τρόπο.

Ένα από τα βασικά πράγματα που πρέπει να προσέξετε όταν αποφασίζετε να κάνετε email marketing είναι το στήσιμο και το κείμενο στα email μας. Για να έχετε αποτελεσματικές καμπάνιες, όπου το κοινό σας θα ανοίγει τα email που του στέλνετε και θα κάνει τα επιθυμητά κλικ, πρέπει να προσέξετε κάποια σημεία κλειδιά στην προετοιμασία και τον σχεδιασμό των email σας.

Πάμε να δούμε 7 σημαντικά tips-κλειδιά που θα σας βοηθήσουν να σχεδιάσετε επιτυχημένες email καμπάνιες.

1.Προσέξτε το θέμα σας & το preview text (κείμενο προεπισκόπησης)

Το θέμα είναι το πιο σημαντικό κομμάτι του email σας. Το θέμα και το preview text είναι αυτά που πρώτα θα δει κάποιος στο inbox του και θα τον κάνουν να αποφασίσει αν θα ανοίξει το email σας ή αν θα το πετάξει.

Όσο καλά στημένο και αν είναι το email σας, αν δεν το ανοίξει, δεν θα μπορέσει να το δει. Επομένως ο Νο 1 στόχος, όταν στέλνουμε ένα email, είναι ο αποδέκτης να το ανοίξει και αυτό εξαρτάται από αυτές τις δύο φράσεις (Θέμα, preview text).

Τι να προσέξετε;

  • Το θέμα σας πρέπει να είναι σύντομο, περιεκτικό και να δημιουργεί ενδιαφέρον ή περιέργεια στον αναγνώστη.
  • Είναι πιθανότερο να ανοίξουν το email σας όταν καταλάβουν ότι θα ωφεληθούν από κάτι (π.χ. δωρεάν συμμετοχή…) ή αν ανησυχεί ότι θα χάσει κάτι (π.χ. λήγει σήμερα…)
  • Μην χρησιμοποιείτε υπερβολικά σημεία στίξης π.χ. θαυμαστικά, ούτε κεφαλαία γράμματα. Όταν γράφετε με αυτόν τον τρόπο ο αναγνώστης αισθάνεται ότι του «βάζετε τις φωνές» και το πιθανότερο είναι να αντιδράσει υπερβολικά π.χ. να κάνει unsubscribe ή να πετάξει το email σας.
  • Το θέμα σας και το preview text πρέπει να σχετίζονται απόλυτα με το περιεχόμενο του email σας. Μην γράφεται κάποιο θέμα μόνο για εντυπωσιασμό χωρίς αυτό να συνάδει με το περιεχόμενο του email σας, γιατί αυτό θα «γυρίσει μπούμερανγκ».

2.Σιγουρευτείτε ότι το κείμενό σας είναι σχετικό με το θέμα σας

Πριν, μιλήσαμε για την σχετικότητα του θέματος με το κείμενο του email. Αντίστροφα λοιπόν πρέπει να προσέξουμε και το κείμενο σε σχέση με το θέμα. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να παραδίδετε αυτό που υπόσχεστε στο θέμα.

Να έχετε στο μυαλό σας ότι δημιουργείτε μία σχέση με το κοινό σας μέσω του email marketing, την οποία μπορεί να βλάψετε ανεπανόρθωτα εφαρμόζοντας τέτοιες πρακτικές.

Μπορεί ένας εντυπωσιακός τίτλος να κάνει τον αναγνώστη να ανοίξει το email, όταν όμως δει ότι το κείμενο δεν ανταποκρίνεται στο θέμα, θα σας θεωρήσει ανεύθυνους, και μακροπρόθεσμα θα σταματήσει να ανοίγει τα email σας.

3. Γράψτε σε δεύτερο πρόσωπο

Χρησιμοποιώντας δεύτερο πρόσωπο αντί για πρώτο ή τρίτο, δείχνετε μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τον αναγνώστη και είναι πιο εύκολο να συντονιστεί με το μήνυμα που θέλετε να του περάσετε.

Είναι σαν να μιλάτε απευθείας σε αυτόν για πράγματα που τον αφορούν, τον ενδιαφέρουν ή μπορεί να επωφεληθεί από αυτά.

Μακροπρόθεσμα ενισχύει την δημιουργία σχέσεων με το κοινό σας και επομένως βοηθά στο ανοίξουν και τα επόμενα email σας.

4. Μιλήστε για οφέλη, όχι τόσο για χαρακτηριστικά

Οι περισσότεροι πέφτουν στην παγίδα να αναλύσουν όλα τα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρουν. 

Αυτό όμως που έχει μεγαλύτερη σημασία για τον αναγνώστη, είναι να καταλάβει άμεσα γιατί τον αφορά το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία, τι έχει να του προσφέρει: πως τον κάνει καλύτερο, σε τι τον διευκολύνει, πώς τον βοηθά να πετύχει τους στόχους του ή να λύσει κάποιο πρόβλημά του. Γενικά τι έχει να κερδίσει από αυτό και για ποιο λόγο είναι σημαντικό να το έχει.

5. Να είστε σύντομοι και απλοί

Από τη στιγμή που κάποιος ανοίγει το email σας, θέλει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να μπορεί να το σκανάρει και να καταλάβει περί τίνος πρόκειται, χωρίς να χρειαστεί να το διαβάσει ολόκληρο.

Η πληροφορία που του προσφέρετε πρέπει να είναι εύπεπτη, χωρίς πολύπλοκες ή δυσνόητες εκφράσεις. Οι παράγραφοι να είναι μικρές και να δίνεται έμφαση σε όλα τα σημαντικά σημεία. 

Ένα καλό tip είναι να έχετε στο μυαλό σας ότι απευθύνεστε σε συγκεκριμένο πρόσωπο και μάλιστα σε έναν φίλο. Αυτό θα κρατήσει το γράψιμό σας απλό, σύντομο και γιατί όχι, με χιούμορ!

Μην ανησυχείτε ότι δεν έχετε συμπεριλάβει όλες τις απαιτούμενες λεπτομέρειες μέσα στο email, γι’ αυτό το σκοπό έχουμε τις landing pages, δηλαδή τις σελίδες στις οποίες θέλουμε να κατευθυνθεί ο αναγνώστης αφού πρώτα του προκαλέσουμε το ενδιαφέρον με ένα εξαιρετικό email!

6. Χρησιμοποιείστε ενεργητική φωνή στα call to action

Μέσα σε ένα email θέλουμε να έχουμε call to action, δηλαδή φράσεις που καλούν τον αναγνώστη να προχωρήσει σε κάποια δράση π.χ. εγγραφή, δωρεά, αγορά, επίσκεψη στο site κλπ

Η ενεργητική φωνή είναι η πιο κατάλληλη για να ωθήσετε το κοινό σας να προβεί στις συγκεκριμένες δράσεις και κάποιες φορές (με προσοχή) η προστακτική π.χ.

Αντί για «Λήψη pdf» σε ένα ebook, χρησιμοποιείστε το «Θέλω το ebook» (ενεργητική)

Αντί για «εγγραφή» σε ένα webinar, χρησιμοποιείστε το «Κλείσε τη θέση σου» (προστακτική)

7. Να έχετε στο μυαλό σας την ψυχολογία του αναγνώστη

Ο σχεδιασμός του email από τα χρώματα και τις φωτογραφίες μέχρι την επιλογή των λέξεων, το μέγεθος και την έμφαση που δίνουμε στο κείμενο, έχει να κάνει ξεκάθαρα με την ψυχολογία του αναγνώστη. 

Ο ανθρώπινος νους είναι σχεδιασμένος να αντιδρά με συγκεκριμένο τρόπο σε συγκεκριμένα ερεθίσματα.

Τι μπορεί να κάνει τον αναγνώστη να ανταποκριθεί πιο εύκολα και να προχωρήσει σε κλικ:

  • Το email είναι καλό να αφορά ένα πράγμα την κάθε φορά. Όταν ο στόχος σας είναι ξεκάθαρος αυτό το αντιλαμβάνεται και ο αναγνώστης και προχωρά πιο εύκολα στην επιθυμητή δράση, δεν μπερδεύεται.
  • Τα call to action κουμπιά να είναι σχεδιασμένα σε κείμενο και χρώμα ώστε να ωθούν σε δράση (έντονο χρώμα, ενεργητική φωνή). Αν για κάποιο λόγο έχουμε δευτερεύουσας σημασίας call to action κουμπιά, αυτά καλό είναι να φροντίσουμε να έχουν έναν πιο διακριτικό σχεδιασμό.
  • Φωτογραφίες με πρόσωπα που δείχνουν συναισθήματα όχι μόνο εμπλουτίζουν το περιεχόμενό μας αλλά έχει παρατηρηθεί ότι βοηθούν στο να συνδέσει ο αναγνώστης το συγκεκριμένο συναίσθημα με την δράση που τον καλούμε να κάνει. Π.χ. αν παρακολουθήσει το συγκεκριμένο webinar θα αισθάνεται σίγουρος για τον εαυτό του.
  • Μαρτυρίες πελατών μας που έχουν αγοράσει την υπηρεσία ή το προϊόν μας. Κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται μεγαλύτερη ασφάλεια, ότι έχουν μία σύσταση από κάποιον φίλο, και αυτό παίζει σημαντικό ρόλο στην δική τους απόφαση.
  • Η αίσθηση του επείγοντος, δημιουργεί στους ανθρώπους τον φόβο ότι θα χάσουν κάτι και αυτό τους ωθεί σε δράση. Π.χ. οι συμμετοχές λήγουν σήμερα.

Ακολουθήστε αυτές τις απλές συμβουλές για να βελτιώσετε τον τρόπο που γράφετε τα email σας. Στην αρχή μπορεί να δυσκολευτείτε λίγο, αλλά σας υπόσχομαι ότι το αποτέλεσμα θα επιβραβεύσει τον κόπο και τον χρόνο που θα αφιερώσετε.

Αν παρόλα αυτά χρειάζεστε επαγγελματική βοήθεια για το email marketing επικοινωνήστε μαζί μας.

Δήμητρα Παπαλαζάρου

Σύμβουλος σε θέματα προβολής και marketing, Business Coach, Εισηγήτρια σεμιναρίων, Συνιδιοκτήτρια της επιχείρησης Salamandra (κατασκευές site & marketing).

Η ανάγκη μου για δημιουργία και ανεξαρτησία με οδήγησε στο να ιδρύσω την δική μου επιχείρηση, με συνεργάτες που έχουν την ίδια φιλοσοφία και που εμπιστεύομαι στο μέγιστο βαθμό. Στην Salamandra (salamandra-site.gr) εστιάζουμε στο να κινητοποιούμε, να εκπαιδεύουμε και να συμβουλεύουμε τους ανθρώπους πίσω από μία επιχείρηση. Ενθουσιαζόμαστε όταν κάνουμε μία επιχείρηση να “δουλεύει” και τους ανθρώπους πίσω από αυτήν χαρούμενους και δημιουργικούς.

email: [email protected]

website: salamandra-site.gr

Επιχειρηματικότητα

Η Endless EC στηρίζει τον εξοπλισμό σχολείων στην Ελλάδα με νέα σύγχρονα πολυμέσα

Η Endless EC, μέσα από τη συνέργια της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, η οποία στηρίζει τον εξοπλισμό Σχολείων στην Ελλάδα με νέα σύγχρονα πολυμέσα, φρόντισε για τις ανάγκες του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νέου Καρλοβασίου στη Σάμο. Με την κάλυψη του συνολικού κόστους αγοράς, η Eταιρεία εξόπλισε το σχολείο με ολοκαίνουριο διαδραστικό πίνακα, projector και υπολογιστή, προσφέροντας με αυτή τη δράση στους μαθητές τη δυνατότητα πρόσβασης σε σύγχρονο εξοπλισμό και διδακτικές πρακτικές. Ακόμα, η Εταιρεία πρόσφερε στο σχολείο 1 παλέτα με χαρτικά και χλωροκαθαριστικά του brand Endless, για τις ανάγκες των χώρων του. 

Με αφορμή τη δράση αυτή στο νησί της Σάμου, η Endless EC πρόσφερε μια ακόμα παλέτα καθαριστικών και χαρτικών προϊόντων στο Δημοτικό Σχολείο Βαθέος, για την υποστήριξη των λειτουργιών του. 

Σχετικά με την Endess EC

Η Endless EC  είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στην επεξεργασία προϊόντων χάρτου “Tissue”, την παραγωγή υγρών απορρυπαντικών καθώς και την εμπορεία ειδών προσωπικής υγιεινής και συναφών ειδών. Συγκαταλέγεται ανάμεσα στις μεγαλύτερες του κλάδου Χαρτιού – Απορρυπαντικού και βρίσκεται στη λίστα των μεγαλύτερων εταιρειών της Ελλάδας, με βάση τη λίστα της ICAP, απασχολώντας 250 άτομα προσωπικό. Η εταιρία αποτελεί Μέλος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, μιας Κοινότητας αμιγώς ελληνικών παραγωγικών επιχειρήσεων που διατηρούν την Έδρα, την Παραγωγή́ και την Ιδιοκτησία τους στην Ελλάδα. 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Κορυφαία στελέχη διεθνούς κύρους μεταξύ των ομιλητών της ECDM Expo North 2023

Το γεγονός της χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Βόρεια Ελλάδα, η διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023 πλησιάζει και το ενδιαφέρον των επισκεπτών και των συνέδρων κορυφώνεται!

Η εκδήλωση ECDM Expo NORTH 2023 θα πραγματοποιηθεί στις 11 & 12 Φεβρουαρίου 2023 στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, στις εγκαταστάσεις της Helexpo στη Θεσσαλονίκη.

Με τη συμμετοχή διακεκριμένων ομιλητών από τη χώρα μας και το εξωτερικό, το διήμερο διεθνές συνέδριο που θα διεξαχθεί στα πλαίσια της εκδήλωσης, θα μεταφέρει στο κοινό τον παλμό του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, παρουσιάζοντας τις τάσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Οι παραβρισκόμενοι, θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις από διακεκριμένα στελέχη εταιρειών από την Ελλάδα και την Ευρώπη και να ενημερωθούν για όλες τις τάσεις και τις σύγχρονες τεχνολογίες στους τομείς του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, με στόχο την καλύτερη διαδικτυακή παρουσία, την αύξηση των πωλήσεων, τις αποτελεσματικότερες παραδόσεις των εμπορευμάτων και τις πιο ευέλικτες πληρωμές.

Οι πρώτοι επιβεβαιωμένοι ομιλητές της εκδήλωσης ανακοινώθηκαν από τους διοργανωτές:

  • Katerina Fraidaki, President, GRECA
  • Alexandr Jeleascov, CEO, Packeta Romania
  • Manos Efthimiou, Commercial Director, Skroutz
  • Cecilie Juel Larsen, Public Affairs Advisor, Ecommerce Europe
  • Dragan Josifovski, CEO and Co-Founder, Paket.mk 
  • Kiril Dinov, Vice President of Sales for CEE, VTEX 

Οι διαδικασίες εγγραφής όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το διήμερο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, αλλά και των επισκεπτών της έκθεσης, έχουν ξεκινήσει.

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo North 2023 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορείτε να πραγματοποιήσετε εδώ. Η προεγγραφή είναι απαραίτητη.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου για τη συμμετοχή στο διήμερο συνέδριο είναι 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο, με κόστος 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Όσοι κλείσουν το εισιτήριό τους για το συνέδριο έως τις 15 Δεκεμβρίου, θα μπορέσουν να το αποκτήσουν στην προνομιακή τιμή των 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο περιλαμβάνονται:

  • Συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου
  • 1 διάλειμμα για καφέ κάθε μέρα
  • Υλικό συνεδρίου (συμπεριλαμβανομένης της τσάντας συνεδρίου και στυλό, σημειωματάριο)

Στο συνέδριο θα υπάρχει παράλληλη μετάφραση των ομιλιών.


eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023

Χώρος διεξαγωγής: Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, Θεσσαλονίκη.

Χρόνος διεξαγωγής: 11 & 12 Φεβρουαρίου 2023.

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: north.ecdmexpo.com 

Διοργάνωση: Verticom

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Έρχεται το #JobFestival 2022 στις 18 & 19 Νοεμβρίου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Ταυτόχρονα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για πρώτη φορά το μεγαλύτερο και πληρέστερο φεστιβάλ εργασίας, το #JobFestival 2022, θα συγκεντρώσει εργοδότες και υποψήφιους την Παρασκευή 18 και το Σάββατο 19 Νοεμβρίου από τις 10:00 μέχρι τις 18:00

Περισσότεροι από 300 εργοδότες από όλους τους κλάδους δραστηριότητας θα βρίσκονται  στο Ζάππειο Μέγαρο και στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, αξιολογώντας υποψήφιους και βιογραφικά για 3.000 ανοιχτές θέσεις εργασίας σχεδόν όλων των ειδικοτήτων.

Συνεχίζοντας την επιτυχημένη δράση του, το #JobFestival 2022 του skywalker.gr δημιουργεί το κατάλληλο περιβάλλον για να μπορέσουν όλοι οι επισκέπτες να πραγματοποιήσουν με επιτυχία το ξεκίνημά τους στην αναζήτηση εργασίας ή το επόμενο βήμα στην καριέρα τους.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες.

Βασικός σκοπός του #JobFestival 2022, που φέτος τελεί υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, του δήμου Θεσσαλονίκης, είναι η ενίσχυση της απασχολησιμότητας με τη φυσική συνάντηση εργοδοτών με υποψήφιους εργαζομένους.

Στη διάρκεια του ανανεωμένου και πάντα επίκαιρου φεστιβάλ οι υποψήφιοι θα έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τις εταιρίες που τους ενδιαφέρουν είτε μέσα από μια συνέντευξη εργασίας είτε μέσα από μια σύντομη συνομιλία και την κατάθεση του βιογραφικού τους στους εταιρικούς εκπροσώπους.

Άλλος σημαντικός λόγος επίσκεψης του φεστιβάλ είναι η πληθώρα workshops με διαδραστικό χαρακτήρα, τα οποία απευθύνονται σε αναζητούντες και ήδη έχοντες εργασία. Οι θεματικές ενότητές τους είναι η ενίσχυση στην αναζήτηση εργασίας και η ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων. Για την παρακολούθηση των εργαστηρίων χρειάζεται προεγγραφή στη σελίδα του φεστιβάλ, ενώ δίδονται βεβαιώσεις παρακολούθησης. 

Επίσης, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε πολλές παράλληλες δράσεις, όπως:

  • Check your CV by Career in Progress στην Αθήνα και Γραφείο Διασύνδεσης Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη.
  • Interview tips by ActionAid στην Αθήνα και Δομή Αποσχόλησης και Σταδιοδρομίας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και Career up στη Θεσσαλονίκη.
  • Mapping your skills by InfinityGreece στη Θεσσαλονίκη.
  • Business photoshooting by ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ στην Αθήνα και AggelouPhoto στη Θεσσαλονίκη.
  • LinkedIn tips by CVexperts και WorkWise στην Αθήνα και Nelipot στη Θεσσαλονίκη.
  • Προσωπικό coaching ICF Greece στην Αθήνα και HCCMA στη Θεσσαλονίκη.
  • Dress code by Find my style στην Αθήνα και Katerina Giannakaki στη Θεσσαλονίκη.
  • Αλλαγή καριέρας by Odyssea στην Αθήνα.
  • Ψυχομετρικά τεστ by Evalion-SHL στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
  • Εργασιακά δικαιώματα by Ελληνικό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες στην Αθήνα και ΙΝΕ/ΓΣΕΕ στη Θεσσαλονίκη.
  • Design your Career path by Career Design στην Αθήνα. 
  • Elevator pitch by AIESEC στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.
  • Online gamification by OWIWI στην Αθήνα.
  • Διαφορετικότητα στην εργασία by Solidarity στην Αθήνα.
  • Συμβουλευτική επιχειρηματιών & startuppers by ΚΕΜΕΛ στην Αθήνα.
  • Α’ βοήθειες στον χώρο εργασίας by Ελληνική Ένωση Έρευνας & Διάσωσης Εθελοντών Αττικής και Ερυθρός Σταυρός στη Θεσσαλονίκη.
  • Boost your confidence by Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου στη Θεσσαλονίκη.
  • Motivational CV paragraph by BEST στη Θεσσαλονίκη.
  • Networking tips by Finance Club στη Θεσσαλονίκη.
  • Job searching by ΑΡΣΙΣ στη Θεσσαλονίκη.
  • Πλατφόρμα-Εργασία Θεσσαλονίκη by Δήμο Θεσσαλονίκης στη Θεσσαλονίκη.
  • Game you up by Great Escape στη Θεσσαλονίκη.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να επισκεφθούν το www.jobfestival.gr, να δουν τις προσφερόμενες θέσεις εργασίας, να στείλουν το βιογραφικό τους σε αυτές που τους ενδιαφέρουν και να δηλώσουν συμμετοχή στο  φεστιβάλ, καθώς και στα workshops. 

Επιπλέον, μπορούν να δουν το video του #JobFestival 2022 σε αυτό το link.

Το skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2021 περισσότερες από 7.000 εταιρίες δημοσίευσαν στο skywalker.gr περισσότερες από 84.000 αγγελίες για όλες τις ειδικότητες, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 10.700.000.

Η διοργάνωση του #JobFestival 2022 πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των:

Υπό την αιγίδα:  ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Χορηγός: INFOTEAM, XENIOS GATE, SUNLIGHT GROUP ENERGY STORAGE SYSTEMS, TASKUS

Υποστηρικτές: ELIVI, NISSI BEACH RESORT, DOMES RESORTS, MMBS, OBRELA SECURITY INDUSTRIES, PHOENIX ENGINEERING, INSURANCE BEAT, CAMPEÓN GAMING, DAIOS COVE, ΚΑΥΚΑΣ, TGI FRIDAYS, EPSILON NET, TIMAC AGRO | ΛΥΔΑ, PEOPLECERT, BETA SIMULATION SOLUTIONS, ΚΡΙ ΚΡΙ, KAIZEN GAMING, WEBHELP

Drink Partner: ΔΙΩΝΗ RAINBOW WATERS 

Gift Partner: MARGARITIS BAGS

Υποστηρικτές παράλληλων δράσεων: CAREER IN PROGRESS, ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ACTIONAID, ΔΟΜΗ ΑΠΟΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ, CAREER UP, INFINITYGREECE, ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ AGGELOUPHOTO, CVEXPERTS, WORKWISE, NELIPOT, ICF GREECE, HCCMA, FIND MY STYLE, KATERINA GIANNAKAKI, ODYSSEA, EVALION-SHL, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΙΝΕ/ΓΣΕΕ, CAREER DESIGN, AIESEC, OWIWI, SOLIDARITY, ΚΕΜΕΛ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΔΟΜΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, BEST, FINANCE CLUB, ΑΡΣΙΣ, ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, GREAT ESCAPE

Χορηγοί επικοινωνίας:  ΜAD, MAD RADIO, STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR, ZOUGLA, Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ, WE 89.4, 1055 ROCK, ΕΠΙΧΕΙΡΩ, E-DAILY, E-RADIO, INSIDER, VORIA.GR,  AGRINIO PRESS, LARISSANET.GR, MAGDA’S NEWS, FLOW MAGAZINE, THAT’S LIFE, AGRINIO NEWS.GR, GOVA STILETO, NEOPOLIS.GR, START UP.GR, BUSINESS NEWS.GR,  FRAPRESS, STARTUPPER, KALIMERA ARKADIA.GR, BUSINESS TODAY, EMEA.GR, LESVOS POST.COM, ATHENS ART, PINK, LARISSA PRESS, IΠΟΡΤΑ, SIGMA MEDIA GROUP, ECOZEN.GR, BUSINESS WOMAN, SCHOOLS.GR, ILIA WEB.GR, ΠΑΤΡΙΝΟΡΑΜΑ, PARIANOS TYPOS.GR, SYROS PRESS, UNI-TIES.GR, LIGHT-RADIO.NET, HELLENIC MEDIA GROUP, LET IT BE.GR, ΜΗΛΕΪΚΑ ΝΕΑ, BULL MP.COM, STENT, STENTORAS.GR, SETTLE.GR

Site: https://jobfestival.gr/

Facebook Event: https://www.facebook.com/events/1324005538342196

YouTube Video: https://youtu.be/HsYG7QBotUI

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Marketing Director, skywalker.gr, 210 9730280, εσωτ. 231, [email protected]

Continue Reading

Trending