Connect with us

Συνεντεύξεις

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Νίκη Μαρτιμιανάκη

Κυρία Μαρτιμιανάκη Νίκη, μπορείτε μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Το 2015 έφυγα από την Ελλάδα, θέλοντας να αλλάξω την επαγγελματική μου πορεία, και να ακολουθήσω το κομμάτι της αθλητικής διατροφής λόγω της ενασχόλησης μου με τον αθλητισμό. Μετακόμισα και έμεινα για 6 χρόνια περίπου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Εκεί ακολούθησα προπτυχιακές σπουδές διατροφολογίας. Ένας αθλητικός τραυματισμός όμως με οδήγησε στο κομμάτι της Διατροφικής Θεραπείας όπου και ακολούθησα μεταπτυχιακές σπουδές για 2,5 χρόνια. Το κομμάτι της Διατροφικής Θεραπείας με έκανε να δω την προσέγγιση της υγείας με τελείως διαφορετικό τρόπο αλλά και μου έδωσε απαντήσεις πάνω στα δικά μου θέματα υγείας με τα οποία ήμουν ήδη αντιμέτωπη όταν δεν μου έδινε κανείς άλλος απαντήσεις. Από τα 21 μου είχα πάρει την διάγνωση του συνδρόμου των Πολυκυστικών Ωοθηκών, στα 26 μετά τον τραυματισμό μου ήρθε η ινομυαλγία και στα 29 μου έτη η ενδομητρίωση. Η όλη πορεία των 20ς μου την πέρασα άρρωστη προσπαθώντας να δώσω απαντήσεις σε θέματα που κανείς δεν μου έδινε. Το 2020 με το που τέλειωσα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές έστρεψα την προσοχή μου στο τομέα της γυναικείας υγείας με έμφαση στην εμμηνορρυσία και στις ορμονολογικές ενδοκρινικές διαταραχές επικεντρωμένη στο τομέα της ευεξίας. Δημιούργησα το We are Hormonal (https://www.wearehormona.gr/), όπου μιλάω για όλα τα θέματα γύρω από τον εμμηνορροΐκό κύκλο και την συνολική ευεξία, ενώ το 2021 συνδημιουργήσα την Εrtha αναλαμβάνοντας το κομμάτι της ανάπτυξης και έρευνας της εταιρείας. Στην Ertha παράγουμε λειτουργικά αφεψήματα με στόχο την υποστήριξη της γενικής ευεξίας του καταναλωτή. Δεν είμαστε μια απλή εταιρεία με βοτανικά αφεψήματα, αλλα τα μείγματα μας βασίζονται σε ειδικούς συνδυασμούς που εξυπηρετούν κάποιο συγκεκριμένο σκοπό.

Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια μετεκπαιδεύομαι στο καρκίνο και στις ορμονολογικές διαταραχές, με σκοπό να επιτελέσω ένα δεύτερο μεταπτυχιακό πάνω στην γυναικεία υγεία στο προσεχές χρόνο.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Έμπνευση αποτέλεσε η δική μου προσωπική εμπειρία με το σύνδρομο των Πολυκυστικών Ωοθηκών και την ενδομητρίωση. Δημιούργησα το We Are Hormona για την ενημέρωση και την εκπαίδευση των ατόμων που εμμηνοραγούν με σκοπό την προσφορά προσβάσιμης γνώσης για την ενδυνάμωση τους και την βελτίωση της ορμονικής τους υγείας.
Τόσο και στην Ertha σκοπός της εταιρείας μας αποτελεί η εμπεριστατωμένη ενημέρωση του κοινού μας για το πως μπορούν να στηρίξουν ολιστικά τον οργανισμό τους μέσα από τη χρήση απλών συστατικών όπως τα βότανα, τα μπαχαρικά και το τσάι. Έτσι δημιουργήσαμε προσεκτικά μείγματα βοτάνων που απευθύνονται σε συγκεκριμένες ομάδες του πληθυσμού με συγκεκριμένες ανάγκες.

Είδαμε στην αγορά ένα τεράστιο κενό για την ορθή ενημέρωση του κοινού και την προσφορά εξειδικευμένων προΐόντων συνδυαστικά με τις τάσεις του εξωτερικού που ερχόταν σιγά σιγά στην χώρα μας, όπως την κάνναβη, το μάτσα, τα κρύα αφεψήματα σε φακελάκι χωρίς γλυκαντικά και συντηρητικά καθώς και τα βοτανικά μείγματα απευθυνόμενα αποκλειστικά στις γυναίκες για την υποστήριξη της κύησης και της εμμηνορυσίας.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Δεν είναι εύκολος ο δρόμος, και έχει πολλά σκαμπανεβάσματα. Το να κάνεις κάτι δικό σου σίγουρα είναι εξαιρετικά δύσκολο από το να βρεις τους κατάλληλους συνεργάτες, χρηματοδότηση, εγκαταστάσεις, το κοινό που θα σε στηρίξει και θα αγοράσει από εσένα και τις ιδέες σου καθώς και το να εξισορροπήσεις την προσωπική σου ζωή. Έρχεται σίγουρα με πολύ κούραση ειδικά τα πρώτα χρόνια, αρκετές θυσίες προσωπικές και μη, πολλά ψυχολογικά σκαμπανεβάσματα που απλά φτάνεις στα όρια σου στο να θέλεις να τα παραιτήσεις ενώ την επόμενη ημέρα μπορεί να νιώθεις ότι I made it.

Αυτό το οποίο θα συμβούλευα είναι συνέπεια και τεράστια υπομονή. Δε τα παρατάμε με τη πρώτη δυσκολία, την αντιμετωπίζουμε και μαθαίνουμε μέσα από αυτήν. Είναι σημαντικό να μην ακούμε το τι μας λέει ο καθένας στα πρώτα χρόνια που ξεκινάμε την επιχειρηματικότητα μας, ειδικά αν τα σχόλια τους είναι αρνητικά και οι ίδιοι δεν έχουν βρεθεί στην θέση μας.

Οι δυσκολίες είναι μέρος του παιχνιδιού και κανείς εκεί έξω δεν τα βρήκε όλα έτοιμα σε μια ευθεία γραμμή.


Ποια είναι η πολιτική σας ως προς την βιώσιμη παραγωγή και την κοινωνική ευθύνη;

Στην ertha από την αρχή της ίδρυσης της εταιρείας μας, είχαμε σκοπό να γίνουμε πιο βιώσιμοι κρατώντας την ποιότητα υψηλή όσον αφορά την επιλογή και διατήρηση των πρώτων υλών από την παραγωγή μέχρι το πως θα φτάσει στο καταναλωτή.

Σκοπός μας ήταν να αναδείξουμε την ελληνική παραγωγή με συστατικά τα οποία δεν είναι γνωστά προς το ελληνικό κοινό και να ανεβάσουμε την κατανάλωση βοτανικών αφεψημάτων σε μια χώρα που ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής μας είναι ο καφές , ενώ οι εξαγωγές στα αφεψήματα παρά την υψηλή παραγωγή είναι εξαιρετικά μικρή.

Συσκευάζουμε όλα τα προΐόντα μας σε ανακυκλώσιμες χάρτινες συσκευασίες με λιγότερο έως καθόλου πλαστικό, δεν χρησιμοποιούμε πλαστικά στα φακελάκια μας, χρησιμοποιούμε ποσότητες τέτοιες που δεν γίνεται κατάχρηση του βοτάνου. Η συσκευασία μας μάλιστα έχει βραβευθεί τρεις φορές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και είναι κάτι που μας ξεχωρίζει. Τα συστατικά και τελικά μας προΐόντα είναι βιολογικά, τα επιλέγουμε από διαλεγμένους παραγωγούς με τους οποίους διατηρούμε στενή καλή σχέση, ενώ διαθέτουμε και πιστοποίηση ΙSO. Η παραγωγή μας είναι μικρή κάτι το οποίο ωφελεί την ποιότητα των προϊόντων μας.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Οι δυσκολίες συμβαίνουν για να σου διδάξουν κάτι, και εσύ μέσα από αυτό πρέπει να μεγαλώσεις. Η συνέπεια είναι φίλος σου.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;

Σκοπός μας είναι να μεγαλώσουμε την παραγωγική μονάδα της εταιρείας, έτσι ώστε να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στη ζήτηση ορισμένων κωδικών. Από εκεί μελετάμε το τι ζητάει ο κόσμος συνδυαστικά με τις τάσεις και επόμενος στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε νέους κωδικούς. Η αλήθεια είναι ότι οι γυναίκες είναι μεγάλος μέρος του αγοραστικού μας κοινού, και στοχεύουμε στο να ανταποκριθούμε στις εξειδικευμένες ανάγκες τους μέσα από νέα μείγματα.
Τα επόμενα χρόνια, θέλουμε να αυξήσουμε τις εξαγωγές και τις συνεργασίες με το εξωτερικό και ιδανικά Ελλάδα να μπούμε σε περισσότερες αλυσίδες σουπερμάρκετ. Εξωτερικό είμαστε ήδη σε 10 χώρες περίπου.
Eπιδιώκουμε να κάνουμε και συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού όσον αφορά την υποστήριξη του wellness των εργαζομένων τους, μιας και τα αφεψήματα μας είναι κατά κόρον γνωστά στο καταναλωτικό κοινό για την υποστήριξη της πνευματικής τους υγείας.


Μαρτιμιανάκη Νίκη
BANT Registered Nutritional Therapist, Msc
Cofounder Ertha


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Εκδηλώσεις

Θέατρο: «δε saltarismed!»

«δε saltarismed!»
ΧΑΡΑ ΤΣΙΩΛΗ

Βαρέθηκες τη μετριότητα; Θέλεις επιτέλους να ξεχωρίσεις από το πλήθος; Μάθε πώς να πετυχαίνεις αποτυγχάνοντας!

Γίνε αποτυχημένος! Γίνε ο μεγιστάνας της αποτυχίας.

Γίνε αποτυχημένοςμε Α κεφαλαίο!

Είσαι σαλταρισμένος; Αποτυχημένος; Κακόκεφος; Μίζερος; Απένταρος; Είσαι βουτηγμένος στη μετριότητα και δεν έχεις καταφέρει ως τώρα στη ζωή σου να ξεχωρίσεις και να διακριθείς; Μην ανησυχείς! Η διάσημη influranger, Χαρά Τσιώλη, φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη νούμερο 1 μέθοδο αυτοβελτίωσης “δε Saltarismed” για μια απολαυστική βραδιά γέλιου.

Πρόκειται για μια επαναστατική μέθοδο που απευθύνεται μόνο σε σαλταρισμένους και θα σε βοηθήσει να διαπρέψεις και να διακριθείς στον τομέα σου!

Σταμάτα να είσαι ένας απλός αποτυχημένος και γίνε  Αποτυχημένος με Α κεφαλαίο!

Γίνε ο πιο Μίζερος, ο πιο Σαλταρισμένος, ο πιο Κακόκεφος κι ο πιο Απένταρος άνθρωπος που γνωρίζεις! 

Η μέθοδος “Δε Saltarismed” υπόσχεται 100% αποτυχία! Μην χάνεις άλλο χρόνο.

Κλείσε τώρα τη θέση σου και έλα να αποτύχουμε μαζί!

6945602378

Continue Reading

Συνεντεύξεις

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Άλκηστις Βενετοπούλου

Πείτε μας λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Μεγάλωσα στην Αθήνα και μετά πήγα στο Λονδίνο για να σπουδάσω Καλές Τέχνες στο Saint Martins κάτι που ήταν το όνειρο μου από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Εκεί βυθίστηκα σε έναν κόσμο διαφορετικών πολιτισμών καθώς το Λονδίνο είναι γνωστό για τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα του. Η εμπειρία μου εκεί γέμισε τη δημιουργική μου φλόγα, ενώ τα ταξίδια τότε ήταν πολύ οικονομικά από το Λονδίνο και είχα την τύχη να ταξιδέψω πολύ κάτι που πάντα αποτελούσαν πηγή έμπνευσης. Αυτή η ποικιλομορφία ανθρώπων και πολιτισμών ενίσχυσε την καλλιτεχνική μου προσέγγιση και με έκανε να ανακαλύψω νέες διαστάσεις στη δουλειά μου. Συνολικά, τα εννιά χρόνια που πέρασα στο Λονδίνο διαμόρφωσαν σημαντικά την καλλιτεχνική μου πορεία, την αισθητική μου αλλά πάνω από όλα οι εμπειρίας μου σε μεγάλες εταιρίες πολύ απαιτητικές όπως Victoria Secret, L’Wren Scott με έκανε να γίνω πολύ ανθεκτική και να δουλευω σκληρα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ένα σκηνικό που η σχεδιαστρια της L’Wren Scott με έσπρωξε στα σκαλιά επειδή μπήκα στο γραφείο της ενώ έδειχνε την νέα συλλογή στους buyers. Εμπειριες σαν αυτές τότε φάνταζαν σαν το τέλος του κόσμου ενώ στην πραγματικότητα ήταν μαθήματα ζωής.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Η Alchemia δημιουργήθηκε το 2020 κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αφού γέννησα την η κόρη μου. Αντιμετώπισα τις προκλήσεις που εμφάνισε το ευαίσθητο δέρμα της μικρής και αποφάσισα να δοκιμάσω να φτιάξω δικά μου σαπούνια στην κουζίνα, χρησιμοποιώντας γάλα γαϊδούρας. Όμως, όταν είδα τα αποτελέσματα, αισθάνθηκα απογοήτευση γιατί δεν ήταν όπως τα περίμενα. Ήθελα να φτιάξω ένα σαπούνι που θα είναι και αποτελεσματικό αλλά και όμορφο, που θα προσελκύει το βλέμμα και θα προσφέρει στιγμές χαλάρωσης. Γι’ αυτό αποφάσισα να μάθω να φτιάχνω δικά μου καλούπια με σχήμα βοτσαλωτού, δημιουργώντας έτσι προϊόντα που προσελκύουν και δημιουργούν μια αίσθηση ευεξίας και χαλάρωσης.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση; 

Θα συμβούλευα να είναι προετοιμασμένοι για τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουν και να αντιμετωπίζουν τα πρώτα βήματα με αποφασιστικότητα και αισιοδοξία. Κάτι άλλο που προσπαθώ να υπενθυμίζω στον εαυτό μου η ζωή και ποσό μάλλον η επιχειρηματικότητα δεν είναι αγώνας ταχύτητας, αλλά ένας μαραθώνιος. Απαιτεί ανθεκτικότητα, συνέπεια και διαρκή αφοσίωση. Η επιτυχία συχνά έρχεται με βήματα μικρά και συνεχή, με αντοχή στις δυσκολίες και επιμονή στον στόχο.


Ποια είναι η πολιτική σας ως προς την βιώσιμη παραγωγή και την κοινωνική ευθύνη;

 Η πολιτική μας σχετικά με τη βιώσιμη παραγωγή και την κοινωνική ευθύνη είναι βαθιά ενσωματωμένη στη φιλοσοφία και τις δράσεις μας. Στην Alchemia, αποδεικνύουμε τη δέσμευσή μας για την προστασία του περιβάλλοντος και τη βελτίωση της κοινωνίας μέσα από διάφορους τρόπους:

Βιώσιμη Παραγωγή: Αναζητούμε συνεχώς τρόπους για να μειώσουμε το περιβαλλοντικό αποτύπωμά μας κατά την παραγωγή των προϊόντων μας. Χρησιμοποιούμε φυσικά και βιώσιμα υλικά, μειώνουμε τις απορρίψεις και προωθούμε την ανακύκλωση και την ανανεώσιμη ενέργεια.

Κυκλική Οικονομία: Αποδίδουμε ιδιαίτερη προσοχή στην αρχή της κυκλικής οικονομίας, επαναχρησιμοποιώντας υλικά και πόρους και προωθώντας την αειφόρο ανάπτυξη.

Κοινωνική Ευθύνη: Δεσμευόμαστε να συμβάλλουμε στην κοινωνία μας μέσω δράσεων κοινωνικής ευθύνης. Το μικρό έθιμο που μοιράζουμε σαπούνια σε άστεγους, γυροκομια και άλλους που έχουν ανάγκη είναι ένα παράδειγμα αυτής της δέσμευσης.

Στοχεύουμε στη δημιουργία προϊόντων που είναι φιλικά προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον, ενώ παράλληλα επιδιώκουμε να διαδώσουμε τη συνειδητοποίηση για τη σημασία της βιωσιμότητας και της κοινωνικής αλληλεγγύης στην κοινότητά μας.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Όπως είπε και ο Καβάφης στο “Πρώτο Σκαλί”, Κι αν είσαι στο σκαλί το πρώτο, πρέπει νά’σαι υπερήφανος κ’ ευτυχισμένος. Εδώ που έφθασες, λίγο δεν είναι· τόσο που έκαμες, μεγάλη δόξα. Κι αυτό ακόμη το σκαλί το πρώτο πολύ από τον κοινό τον κόσμο απέχει. Κάτι που μου θύμιζε ο άντρας μου κάθε φορά που απογοητευόμουν.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;

Το όραμά μου για το μέλλον της εταιρείας μας είναι να εξελιχθούμε σε έναν παγκόσμιο παράγοντα στον τομέα της βιώσιμης παραγωγής προϊόντων προσωπικής φροντίδας. Θέλω να δούμε τα προϊόντα μας να φτάνουν σε κάθε γωνιά του πλανήτη, προσφέροντας υγιεινές και βιώσιμες επιλογές σε κάθε καταναλωτή. Επιπλέον, επιθυμώ να επιτύχουμε την πιστοποίηση B-corp και να γίνουμε carbon neutral, επιδεικνύοντας τη δέσμευσή μας στην προστασία του περιβάλλοντος και στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.

Το όραμά μας να εκπαιδεύσουμε τον καταναλωτή να κάνει καλύτερες και πιο συνειδητοποιημένες επιλογές για ένα πιο ισορροπημένο μέλλον για τα παιδιά μας και εμάς.

Πέραν αυτού, ελπίζω να συνεχίσουμε την πρακτική της κοινωνικής μας ευθύνης, διανέμοντας προϊόντα σε άτομα που έχουν ανάγκη, όπως άστεγους και γυροκομιακές. Με αυτόν τον τρόπο, ελπίζω να συμβάλουμε στην καταπολέμηση της κοινωνικής ανισότητας και να προωθήσουμε μια κοινωνία πιο αλληλέγγυα και δίκαιη.

 Άλκηστις Βενετοπούλου

Founder and CEO  Alchemia Soaps


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Συνεντεύξεις

Σοφία Κοκκίνη | Business Events Calendar

Η κυρία Σοφία Κοκκίνη αποφοίτησε το 1999 από τα εκπαιδευτήρια Κωστέα Γείτονα, συνέχισε τις σπουδές της στο Οικονομικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πειραιώς και ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στην Αγγλία και το Τμήμα Shipping, Trade & Finance του Cass Business School. Στη συνέχεια και έως σήμερα δραστηριοποιείται κυρίως στον χώρο της Ναυτιλίας (Golden Destiny S.A. από το 2003), έχοντας θητεύσει ως διοικητικό στέλεχος, με εξειδίκευση στους τομείς της Οργάνωσης και της Στρατηγικής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας.

Η νέα επιχειρηματική της δράση αφορά την ίδρυση του Business Events Calendar, του 1ου επαγγελματικού ψηφιακού ημερολογίου που καταγράφει και αναδεικνύει όλες τις εκδηλώσεις ανά κλάδο στην Ελλάδα, επιτρέποντας στο σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου να έχει πρόσβαση σε ένα νέο εργαλείο προγραμματισμού.

Κυρία Κοκκίνη, μπορείτε να μας πείτε πως προέκυψε η ιδέα για αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

H υγειονομική κρίση αποτέλεσε μία πρόκληση -εκτός από όσα γνωρίζουμε όλοι- για τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε και διαχειριζόμαστε το χρόνο μας, κάτι το οποίο αποτέλεσε καταλύτη στην
έμπνευση του business events calendar! Το γεγονός ότι «πάγωσε» ο χρόνος και αποστασιοποιήθηκα από τους έντονους επαγγελματικούς ρυθμούς της καθημερινότητας, μου επέτρεψε να εστιάσω στην ουσία της σωστής οργάνωση του χρόνου.

Άλλωστε, όσοι με γνωρίζουν καλύτερα, θα έλεγαν με σιγουριά ότι χαλαρώνω οργανώνοντας και οργανώνοντας εμπνέομαι. Έτσι το business events calendar, ήρθε να «ταράξει» τον τρόπο, με τον οποίο μέχρι σήμερα οργανώνουμε την καθημερινότητά μας και όσα συμβαίνουν στην αγορά. Ενώ αποτελεί μια απλή ιδέα είναι εδώ για να καλύψει το κενό αυτής της αγοράς καθώς δεν υπάρχει αντίστοιχη πλατφόρμα. Πρόκειται για ένα ενιαίο ημερολόγιο επαγγελματικού προγραμματισμού, στο οποίο συμμετέχουν όλοι οι διοργανωτές ενώ καταγράφονται και αναδεικνύονται επαγγελματικές εκδηλώσεις των βασικών οικονομικών κλάδων.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Η συμβουλή μου θα ήταν να σου αρέσει αυτό που κάνεις, να έχεις το θάρρος να «βγαίνεις» από το comfort zone σου και να είσαι ανοιχτός στην εποικοδομητική κριτική για να προχωρήσεις μπροστά.
Το «ταξίδι» του επιχειρείν είναι σαν ένας μαραθώνιος. Χρειάζεται σωστή προετοιμασία, συστηματική εργασία και εσωτερική ενδοσκόπηση. Ο εγκέφαλος χωρίζεται στα 2, από την μία σε απελευθερώνει από τα «πρέπει» της συμβατικής εργασιακής σχέσης και από την άλλη σε «δεσμεύει» από τους
προσωπικούς σου στόχους και απαιτήσεις. Το τμήμα το οποίο υπερτερεί μέσα σου αποτελεί την κινητήριο δύναμη για να αντιμετωπίσεις με θάρρος την πρόκληση του να έχεις δική σου επιχείρηση.


Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίσατε κατά τη διαδικασία αυτού του εγχειρήματος;

Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν και είναι να μη στεναχωριέμαι & επηρεάζομαι
από τις δυσκολίες και από την ταχύτητα προόδου, να αναγνωρίζω τις νίκες
μου και να εστιάζω στον στόχο μου.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Τίποτα δεν χαρίζεται, αλλά κερδίζεται! Το συναίσθημα που αντλεί κανείς όταν αγωνίζεται και νικά είναι ασυναγώνιστο.


Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο άτομο στον χώρο του επιχειρείν που θαυμάζετε ιδιαίτερα και ενδεχομένως σας εμπνέει;

Δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο άτομο. Εμπνέομαι από στοιχεία συμπεριφοράς και όχι στόχους που έχουν επιτευχθεί. Θαυμάζω τους ανθρώπους που έχουν θάρρος, τους ανθρώπους που προσπαθούν και τους ανθρώπους που σέβονται. Όταν λοιπόν κάποιος προσπαθεί με θάρρος να πετύχει τους –
μικρούς ή μεγάλους- στόχους του, σεβόμενος τους συνανθρώπους του και το περιβάλλον στο οποίο κινείται, είναι άξιος θαυμασμού.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;

Όραμα μου είναι το Business Events Calendar να αποτελέσει το απόλυτο επαγγελματικό market place, το σημείο ψηφιακής συνάντησης επαγγελματιών και επιχειρηματιών όπου μέσω την συνδρομής τους θα «ξεκλειδώνουν» τις επιλογές τους για τον κλάδο που τους ενδιαφέρει, θα έχουν άμεση πρόσβαση
στις εκδηλώσεις στις οποίες θέλουν να συμμετέχουν και θα απολαμβάνουν αποκλειστικά προνόμια των διοργανωτών. Παράλληλα, θα χτίζονται συνέργειες εφόσον θα βρίσκονται στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή.

Το business events calendar είναι μία δυναμική πλατφόρμα που εξελίσσεται από την ημέρα που η ομάδα μας την οραματίστηκε. Είναι μία πλατφόρμα που πιάνει τον παλμό της αγοράς, των διοργανωτών / συνεργατών και των συνδρομητών της, αντιλαμβάνεται τα κενά που υπάρχουν και είναι ανοιχτή στην εποικοδομητική κριτική και στις συνέργειες.


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Trending