Connect with us

Συνεντεύξεις

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προσκεκλημένος του Οργανισμού Περιφέρειας Τοσκάνης

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το εξαιρετικά ενδιαφέρον τριήμερο εργασίας του Ετρουσκικό-ΕλληνικούΣυμποσίου μεταξύ του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικήςμε τον αντίστοιχο τουριστικό οργανισμό Περιφέρειας της Τοσκάνης. Το 2ο στη σειρά συμπόσιο, πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια της Τοσκάνης στις 13-16 Απριλίου όπου φιλοξενήθηκε η αποστολή από τη Χαλκιδική και στόχο έχει την ενίσχυση και εμβάθυνση των σχέσεων μέσω της ανταλλαγής και συνεργασίας μεταξύ της Περιφέρειας της Τοσκάνης, μέσω του οργανισμού Toscana Promozione Turistica, και του ΤουριστικούΟργανισμού Χαλκιδικής σε επίπεδο τουριστικής, πολιτισμικής και γαστρονομικής προβολής. Το ταξίδι εντάσσεται στο πλαίσιο της συμφωνίας τουριστικής συνεργασίας που υπέγραψαν η Toscana Promozione Turistica και ο ΤΟΧ κατά τη διάρκεια της Διεθνής τουριστικής έκθεσης BIT στο Μιλάνο 2023.

Κατά τη διάρκεια των 3 ημερών, η 8μελής αποστολή από την Χαλκιδική επισκέφτηκε το νέο μουσείο τρούφας των λόφων Σανμινιατέσι, σημαντικούς ετρούσκικους αρχαιολογικούς χώρους με κοινά χαρακτηριστικά της δικής μας ιστορίας, οινοποιεία που προσφέρουν ολοκληρωμένη εμπειρία καθώς και πρότυπες βιολογικές αγροδιατροφικές μονάδες ελιάς, ελαιόλαδου και τοπικών προϊόντων. 

Στην Ημερίδα που οργανώθηκε στο μουσείο Vetulonia της Τοσκάνης προς τιμήν της Χαλκιδικής σε συνεργασία με την Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων του ΤΟΧ στην Ιταλική αγορά, κα. Ελένη Σαρικώστα, συμμετείχαν ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού της Περιφέρειας Τοσκάνης, Mr. Leonardo Marras, ο Διευθυντής του Τουριστικού Οργανισμού Περιφέρειας Τοσκάνης, Mr. Francesco Tapinassi, η δήμαρχος του Castiglione della Pescaia, Mrs. Elena Nappi, η Αντιπεριφεριάρχης Χαλκιδικής, κα Κατερίνα Ζωγράφου, ο πρόεδρος του ΤΟΧ, κ. Γρηγόρης Τάσιος, ο Διευθυντής του του ΤΟΧ, κ. Γιώργος Μπρουτζάς καθώς και εκπρόσωποι φορέων της περιοχής.

Στο συμπόσιο παρουσιάστηκαν από τον Αν. Προϊστάμενο της Εφορείας Αρχαιοτήτων Χαλκιδικής και Αγίου Όρους, κ. Γιώργο Σκιαδαρέση και τον υπεύθυνο αρχαιολόγο των Αρχαίων Σταγείρων, κ. Κωνσταντίνο Παπαστάθη, οι επισκέψιμοι αρχαιολογικοί χώροι του Νομού Χαλκιδικής, η μοναδικότητα των μονών του Αγίου Όρους αλλά και οι ιστορικοί δεσμοί των 2 περιοχών. Από την πλευρά της Τοσκάνης, η διευθύντρια του MuVet, Mrs Simona Rafanelli, αναφέρθηκε στα κοινά χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητες των 2 περιοχών με έναν κοινό απολογισμό της πλούσιας αρχαιολογικής κληρονομιάς. Ακολούθησε γεύμα με ελληνο-τοσκάνικες σπεσιαλιτέ, με την Τοσκανή σεφ Mrs Federica Ritteri και την εξαιρετική παραδοσιακή μαγείρισσα, κα. Γιώτα Κουφαδάκη η οποία «μύησε» γευστικά τους καλεσμένους στην μοναδική Χαλκιδικιώτικη κουζίνα που βασίζεται στα υψηλής ποιότητας τοπικά προϊόντα. Ο ΤΟΧ ευχαριστεί ιδιαίτερα το Επιμελητήριο Χαλκιδικής καθώς και τις εταιρείες: Το Άριστον, ASTERIOS Olive Groves of Halkidiki και την Boulakis Honey & More για την ευγενική προσφορά των προϊόντων τους. 

Ξεχωριστό ενδιαφέρον είχε η ανταλλαγή καλών πρακτικών σε θέματα Marketing αγροτουριστικής και γαστρονομικής προβολής μέσω των επισκέψεων της αποστολής σε οινοποιεία και μικρές φάρμες. Κοινός στόχος των 2 οργανισμών, Χαλκιδικής και Τοσκάνης είναι να σφυρηλατηθούν ακόμη στενότεροι δεσμοί και συνέργειες, καθώς και τη δημιουργία ενός κοινού δικτύου προώθησης με βάση τα κοινά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα δύο περιοχές.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Θέατρο: «δε saltarismed!»

«δε saltarismed!»
ΧΑΡΑ ΤΣΙΩΛΗ

Βαρέθηκες τη μετριότητα; Θέλεις επιτέλους να ξεχωρίσεις από το πλήθος; Μάθε πώς να πετυχαίνεις αποτυγχάνοντας!

Γίνε αποτυχημένος! Γίνε ο μεγιστάνας της αποτυχίας.

Γίνε αποτυχημένοςμε Α κεφαλαίο!

Είσαι σαλταρισμένος; Αποτυχημένος; Κακόκεφος; Μίζερος; Απένταρος; Είσαι βουτηγμένος στη μετριότητα και δεν έχεις καταφέρει ως τώρα στη ζωή σου να ξεχωρίσεις και να διακριθείς; Μην ανησυχείς! Η διάσημη influranger, Χαρά Τσιώλη, φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη νούμερο 1 μέθοδο αυτοβελτίωσης “δε Saltarismed” για μια απολαυστική βραδιά γέλιου.

Πρόκειται για μια επαναστατική μέθοδο που απευθύνεται μόνο σε σαλταρισμένους και θα σε βοηθήσει να διαπρέψεις και να διακριθείς στον τομέα σου!

Σταμάτα να είσαι ένας απλός αποτυχημένος και γίνε  Αποτυχημένος με Α κεφαλαίο!

Γίνε ο πιο Μίζερος, ο πιο Σαλταρισμένος, ο πιο Κακόκεφος κι ο πιο Απένταρος άνθρωπος που γνωρίζεις! 

Η μέθοδος “Δε Saltarismed” υπόσχεται 100% αποτυχία! Μην χάνεις άλλο χρόνο.

Κλείσε τώρα τη θέση σου και έλα να αποτύχουμε μαζί!

6945602378

Continue Reading

Συνεντεύξεις

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Άλκηστις Βενετοπούλου

Πείτε μας λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Μεγάλωσα στην Αθήνα και μετά πήγα στο Λονδίνο για να σπουδάσω Καλές Τέχνες στο Saint Martins κάτι που ήταν το όνειρο μου από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Εκεί βυθίστηκα σε έναν κόσμο διαφορετικών πολιτισμών καθώς το Λονδίνο είναι γνωστό για τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα του. Η εμπειρία μου εκεί γέμισε τη δημιουργική μου φλόγα, ενώ τα ταξίδια τότε ήταν πολύ οικονομικά από το Λονδίνο και είχα την τύχη να ταξιδέψω πολύ κάτι που πάντα αποτελούσαν πηγή έμπνευσης. Αυτή η ποικιλομορφία ανθρώπων και πολιτισμών ενίσχυσε την καλλιτεχνική μου προσέγγιση και με έκανε να ανακαλύψω νέες διαστάσεις στη δουλειά μου. Συνολικά, τα εννιά χρόνια που πέρασα στο Λονδίνο διαμόρφωσαν σημαντικά την καλλιτεχνική μου πορεία, την αισθητική μου αλλά πάνω από όλα οι εμπειρίας μου σε μεγάλες εταιρίες πολύ απαιτητικές όπως Victoria Secret, L’Wren Scott με έκανε να γίνω πολύ ανθεκτική και να δουλευω σκληρα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ένα σκηνικό που η σχεδιαστρια της L’Wren Scott με έσπρωξε στα σκαλιά επειδή μπήκα στο γραφείο της ενώ έδειχνε την νέα συλλογή στους buyers. Εμπειριες σαν αυτές τότε φάνταζαν σαν το τέλος του κόσμου ενώ στην πραγματικότητα ήταν μαθήματα ζωής.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Η Alchemia δημιουργήθηκε το 2020 κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αφού γέννησα την η κόρη μου. Αντιμετώπισα τις προκλήσεις που εμφάνισε το ευαίσθητο δέρμα της μικρής και αποφάσισα να δοκιμάσω να φτιάξω δικά μου σαπούνια στην κουζίνα, χρησιμοποιώντας γάλα γαϊδούρας. Όμως, όταν είδα τα αποτελέσματα, αισθάνθηκα απογοήτευση γιατί δεν ήταν όπως τα περίμενα. Ήθελα να φτιάξω ένα σαπούνι που θα είναι και αποτελεσματικό αλλά και όμορφο, που θα προσελκύει το βλέμμα και θα προσφέρει στιγμές χαλάρωσης. Γι’ αυτό αποφάσισα να μάθω να φτιάχνω δικά μου καλούπια με σχήμα βοτσαλωτού, δημιουργώντας έτσι προϊόντα που προσελκύουν και δημιουργούν μια αίσθηση ευεξίας και χαλάρωσης.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση; 

Θα συμβούλευα να είναι προετοιμασμένοι για τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουν και να αντιμετωπίζουν τα πρώτα βήματα με αποφασιστικότητα και αισιοδοξία. Κάτι άλλο που προσπαθώ να υπενθυμίζω στον εαυτό μου η ζωή και ποσό μάλλον η επιχειρηματικότητα δεν είναι αγώνας ταχύτητας, αλλά ένας μαραθώνιος. Απαιτεί ανθεκτικότητα, συνέπεια και διαρκή αφοσίωση. Η επιτυχία συχνά έρχεται με βήματα μικρά και συνεχή, με αντοχή στις δυσκολίες και επιμονή στον στόχο.


Ποια είναι η πολιτική σας ως προς την βιώσιμη παραγωγή και την κοινωνική ευθύνη;

 Η πολιτική μας σχετικά με τη βιώσιμη παραγωγή και την κοινωνική ευθύνη είναι βαθιά ενσωματωμένη στη φιλοσοφία και τις δράσεις μας. Στην Alchemia, αποδεικνύουμε τη δέσμευσή μας για την προστασία του περιβάλλοντος και τη βελτίωση της κοινωνίας μέσα από διάφορους τρόπους:

Βιώσιμη Παραγωγή: Αναζητούμε συνεχώς τρόπους για να μειώσουμε το περιβαλλοντικό αποτύπωμά μας κατά την παραγωγή των προϊόντων μας. Χρησιμοποιούμε φυσικά και βιώσιμα υλικά, μειώνουμε τις απορρίψεις και προωθούμε την ανακύκλωση και την ανανεώσιμη ενέργεια.

Κυκλική Οικονομία: Αποδίδουμε ιδιαίτερη προσοχή στην αρχή της κυκλικής οικονομίας, επαναχρησιμοποιώντας υλικά και πόρους και προωθώντας την αειφόρο ανάπτυξη.

Κοινωνική Ευθύνη: Δεσμευόμαστε να συμβάλλουμε στην κοινωνία μας μέσω δράσεων κοινωνικής ευθύνης. Το μικρό έθιμο που μοιράζουμε σαπούνια σε άστεγους, γυροκομια και άλλους που έχουν ανάγκη είναι ένα παράδειγμα αυτής της δέσμευσης.

Στοχεύουμε στη δημιουργία προϊόντων που είναι φιλικά προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον, ενώ παράλληλα επιδιώκουμε να διαδώσουμε τη συνειδητοποίηση για τη σημασία της βιωσιμότητας και της κοινωνικής αλληλεγγύης στην κοινότητά μας.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Όπως είπε και ο Καβάφης στο “Πρώτο Σκαλί”, Κι αν είσαι στο σκαλί το πρώτο, πρέπει νά’σαι υπερήφανος κ’ ευτυχισμένος. Εδώ που έφθασες, λίγο δεν είναι· τόσο που έκαμες, μεγάλη δόξα. Κι αυτό ακόμη το σκαλί το πρώτο πολύ από τον κοινό τον κόσμο απέχει. Κάτι που μου θύμιζε ο άντρας μου κάθε φορά που απογοητευόμουν.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;

Το όραμά μου για το μέλλον της εταιρείας μας είναι να εξελιχθούμε σε έναν παγκόσμιο παράγοντα στον τομέα της βιώσιμης παραγωγής προϊόντων προσωπικής φροντίδας. Θέλω να δούμε τα προϊόντα μας να φτάνουν σε κάθε γωνιά του πλανήτη, προσφέροντας υγιεινές και βιώσιμες επιλογές σε κάθε καταναλωτή. Επιπλέον, επιθυμώ να επιτύχουμε την πιστοποίηση B-corp και να γίνουμε carbon neutral, επιδεικνύοντας τη δέσμευσή μας στην προστασία του περιβάλλοντος και στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.

Το όραμά μας να εκπαιδεύσουμε τον καταναλωτή να κάνει καλύτερες και πιο συνειδητοποιημένες επιλογές για ένα πιο ισορροπημένο μέλλον για τα παιδιά μας και εμάς.

Πέραν αυτού, ελπίζω να συνεχίσουμε την πρακτική της κοινωνικής μας ευθύνης, διανέμοντας προϊόντα σε άτομα που έχουν ανάγκη, όπως άστεγους και γυροκομιακές. Με αυτόν τον τρόπο, ελπίζω να συμβάλουμε στην καταπολέμηση της κοινωνικής ανισότητας και να προωθήσουμε μια κοινωνία πιο αλληλέγγυα και δίκαιη.

 Άλκηστις Βενετοπούλου

Founder and CEO  Alchemia Soaps


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Συνεντεύξεις

Σοφία Κοκκίνη | Business Events Calendar

Η κυρία Σοφία Κοκκίνη αποφοίτησε το 1999 από τα εκπαιδευτήρια Κωστέα Γείτονα, συνέχισε τις σπουδές της στο Οικονομικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πειραιώς και ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στην Αγγλία και το Τμήμα Shipping, Trade & Finance του Cass Business School. Στη συνέχεια και έως σήμερα δραστηριοποιείται κυρίως στον χώρο της Ναυτιλίας (Golden Destiny S.A. από το 2003), έχοντας θητεύσει ως διοικητικό στέλεχος, με εξειδίκευση στους τομείς της Οργάνωσης και της Στρατηγικής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας.

Η νέα επιχειρηματική της δράση αφορά την ίδρυση του Business Events Calendar, του 1ου επαγγελματικού ψηφιακού ημερολογίου που καταγράφει και αναδεικνύει όλες τις εκδηλώσεις ανά κλάδο στην Ελλάδα, επιτρέποντας στο σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου να έχει πρόσβαση σε ένα νέο εργαλείο προγραμματισμού.

Κυρία Κοκκίνη, μπορείτε να μας πείτε πως προέκυψε η ιδέα για αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

H υγειονομική κρίση αποτέλεσε μία πρόκληση -εκτός από όσα γνωρίζουμε όλοι- για τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε και διαχειριζόμαστε το χρόνο μας, κάτι το οποίο αποτέλεσε καταλύτη στην
έμπνευση του business events calendar! Το γεγονός ότι «πάγωσε» ο χρόνος και αποστασιοποιήθηκα από τους έντονους επαγγελματικούς ρυθμούς της καθημερινότητας, μου επέτρεψε να εστιάσω στην ουσία της σωστής οργάνωση του χρόνου.

Άλλωστε, όσοι με γνωρίζουν καλύτερα, θα έλεγαν με σιγουριά ότι χαλαρώνω οργανώνοντας και οργανώνοντας εμπνέομαι. Έτσι το business events calendar, ήρθε να «ταράξει» τον τρόπο, με τον οποίο μέχρι σήμερα οργανώνουμε την καθημερινότητά μας και όσα συμβαίνουν στην αγορά. Ενώ αποτελεί μια απλή ιδέα είναι εδώ για να καλύψει το κενό αυτής της αγοράς καθώς δεν υπάρχει αντίστοιχη πλατφόρμα. Πρόκειται για ένα ενιαίο ημερολόγιο επαγγελματικού προγραμματισμού, στο οποίο συμμετέχουν όλοι οι διοργανωτές ενώ καταγράφονται και αναδεικνύονται επαγγελματικές εκδηλώσεις των βασικών οικονομικών κλάδων.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Η συμβουλή μου θα ήταν να σου αρέσει αυτό που κάνεις, να έχεις το θάρρος να «βγαίνεις» από το comfort zone σου και να είσαι ανοιχτός στην εποικοδομητική κριτική για να προχωρήσεις μπροστά.
Το «ταξίδι» του επιχειρείν είναι σαν ένας μαραθώνιος. Χρειάζεται σωστή προετοιμασία, συστηματική εργασία και εσωτερική ενδοσκόπηση. Ο εγκέφαλος χωρίζεται στα 2, από την μία σε απελευθερώνει από τα «πρέπει» της συμβατικής εργασιακής σχέσης και από την άλλη σε «δεσμεύει» από τους
προσωπικούς σου στόχους και απαιτήσεις. Το τμήμα το οποίο υπερτερεί μέσα σου αποτελεί την κινητήριο δύναμη για να αντιμετωπίσεις με θάρρος την πρόκληση του να έχεις δική σου επιχείρηση.


Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίσατε κατά τη διαδικασία αυτού του εγχειρήματος;

Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν και είναι να μη στεναχωριέμαι & επηρεάζομαι
από τις δυσκολίες και από την ταχύτητα προόδου, να αναγνωρίζω τις νίκες
μου και να εστιάζω στον στόχο μου.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Τίποτα δεν χαρίζεται, αλλά κερδίζεται! Το συναίσθημα που αντλεί κανείς όταν αγωνίζεται και νικά είναι ασυναγώνιστο.


Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο άτομο στον χώρο του επιχειρείν που θαυμάζετε ιδιαίτερα και ενδεχομένως σας εμπνέει;

Δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο άτομο. Εμπνέομαι από στοιχεία συμπεριφοράς και όχι στόχους που έχουν επιτευχθεί. Θαυμάζω τους ανθρώπους που έχουν θάρρος, τους ανθρώπους που προσπαθούν και τους ανθρώπους που σέβονται. Όταν λοιπόν κάποιος προσπαθεί με θάρρος να πετύχει τους –
μικρούς ή μεγάλους- στόχους του, σεβόμενος τους συνανθρώπους του και το περιβάλλον στο οποίο κινείται, είναι άξιος θαυμασμού.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;

Όραμα μου είναι το Business Events Calendar να αποτελέσει το απόλυτο επαγγελματικό market place, το σημείο ψηφιακής συνάντησης επαγγελματιών και επιχειρηματιών όπου μέσω την συνδρομής τους θα «ξεκλειδώνουν» τις επιλογές τους για τον κλάδο που τους ενδιαφέρει, θα έχουν άμεση πρόσβαση
στις εκδηλώσεις στις οποίες θέλουν να συμμετέχουν και θα απολαμβάνουν αποκλειστικά προνόμια των διοργανωτών. Παράλληλα, θα χτίζονται συνέργειες εφόσον θα βρίσκονται στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή.

Το business events calendar είναι μία δυναμική πλατφόρμα που εξελίσσεται από την ημέρα που η ομάδα μας την οραματίστηκε. Είναι μία πλατφόρμα που πιάνει τον παλμό της αγοράς, των διοργανωτών / συνεργατών και των συνδρομητών της, αντιλαμβάνεται τα κενά που υπάρχουν και είναι ανοιχτή στην εποικοδομητική κριτική και στις συνέργειες.


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Trending