Connect with us

Lifestyle

“Εγκαίνια Διαγνωστικού Κέντρου Euromedica στον Λευκό Πύργο”


Tα εγκαίνια του νέου, υπερσύγχρονο Διαγνωστικού Κέντρου Euromedica Λευκός Πύργος,
στην καρδιά της Θεσσαλονίκης, πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη 5 Οκτωβρίου, παρουσία
της Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης κας Βούλας Πατουλίδου, της Αντιπεριφερειάρχη
Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης κας Μελίνας Δερμεντζοπούλου, τον Αντιδήμαρχο
Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Μιχάλη Κούπκα, του πρόεδρου και διευθύνοντος
συμβούλου του ομίλου Euromedica κ. Τάκη Δουμάνογλου, μελών της διοίκησης του
ομίλου, ιατρών και συνεργατών.
Το Κέντρο, επί της οδού Παύλου Μελά 1, βρίσκεται κυριολεκτικά στο κέντρο της πόλης και
αποτελεί ότι πιο σύγχρονο στον τομέα της διάγνωσης, αντανακλώντας τη νέα εταιρική
ταυτότητα του ομίλου. Είναι εξοπλισμένο με ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό τελευταίας
γενιάς και μηχανήματα που για πρώτη φορά εγκαθίστανται στην Ελλάδα, όπως ο
Μαγνητικός Τομογράφος MAGNETOM Free.Max της Siemens Healthineers. Εκτός από το
απεικονιστικό τμήμα, διαθέτει Καρδιολογικό Τμήμα και βέβαια πλήρες τμήμα
Εργαστηριακών Εξετάσεων, ενώ οι εξειδικευμένοι και διακεκριμένοι γιατροί, το έμπειρο
νοσηλευτικό και παραϊατρικό προσωπικό προσφέρουν υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση σε
όλα τα επίπεδα, από τον προγραμματισμό των ραντεβού, την ποιότητα των εξετάσεων
μέχρι και την παραλαβή των αποτελεσμάτων.
Πρόκειται για το 8 ο Κέντρο του Ομίλου στη Θεσσαλονίκη και έρχεται να προστεθεί στο
πολυδύναμο δίκτυο της Εuromedica, που πλέον αριθμεί 23 διαγνωστικά κέντρα σε όλη τη
χώρα, 6 κλινικές, ένα Κέντρο Αποκατάστασης και μία μονάδα υποβοηθούμενης
αναπαραγωγής. Στην εκδήλωση των εγκαινίων, οι γιατροί και οι συνεργάτες του Κέντρου
υποδέχθηκαν και ξενάγησαν τους καλεσμένους στις σύγχρονες εγκαταστάσεις του,
παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες για τον ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό, τον τρόπο
λειτουργίας, τις εξετάσεις και όλες τις υπηρεσίες του Κέντρου.
Ο κ. Αλέξιος Κομνηνός, μέλος του Δ.Σ. του ομίλου Euromedica, μιλώντας στα εγκαίνια
έδωσε έμφαση στη νέα εταιρική ταυτότητα και στις συνεχείς επενδύσεις του ομίλου.
‘Οπως δήλωσε χαρακτηριστικά : «Τα τελευταία χρόνια, με την στήριξη του βασικού της
μετόχου, του επενδυτικού fund Farallon από τις ΗΠΑ, η Euromedica υλοποιεί ένα
στοχευμένο επενδυτικό πλάνο. Μέχρι σήμερα ο όμιλος πανελλαδικά, έχει ανοίξει 5
καινούρια διαγνωστικά κέντρα, ενώ έχει ανακαινίσει κτηριακά και σε ιατρικό εξοπλισμό
όλα τα υπόλοιπα και τις κλινικές του. Το νέο διαγνωστικό κέντρο Euromedica «Λευκός
Πύργος», αποτελεί την πιο πρόσφατη επένδυση, φτάνουμε πλέον τα 8 στην πόλη της
Θεσσαλονίκης και πρόκειται για ένα πλήρες, από άποψη υπηρεσιών, κέντρο, με
υπερσύγχρονο εξοπλισμό και χώρους ειδικά σχεδιασμένους που βασίζονται στην εταιρική
ταυτότητα του ομίλου. Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι που η Euromedica έχει παρουσία

στο πιο κεντρικό σημείο της πόλης, δείχνοντας τον πρωταγωνιστικό ρόλο που
διαδραματίζει στα ιατρικά δρώμενα.»
Στο ίδιο πλαίσιο, η Διευθύντρια Πανελλαδικού Δικτύου Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
του ομίλου, Κα Χριστίνα Καψαλάκη, επισήμανε: «Η σημερινή ημέρα σηματοδοτεί
έμπρακτα την αρχική μας δέσμευση για τη δημιουργία ενός δικτύου διαγνωστικών
κέντρων, με κορυφαίο τεχνολογικό εξοπλισμό, με καταξιωμένους ιατρούς και έμπειρο
παραϊατρικό προσωπικό. Η Euromedica στην πόλη της Θεσσαλονίκης, αριθμεί πλέον 8
σύγχρονα διαγνωστικά κέντρα, από τις Δυτικές συνοικίες έως και ανατολικά, με τον Λευκό
Πύργο να είναι το πρώτο που φέρει εξολοκλήρου, την νέα εταιρική ταυτότητα του Ομίλου.
Παραμένουμε πιστοί στο στόχο μας που είναι να παρέχουμε υψηλών προδιαγραφών
υπηρεσίες υγείας, βέβαιοι ότι η Euromedica, θα εξακολουθεί να παίζει πρωταγωνιστικό
ρόλο στα ιατρικά δρώμενα της Θεσσαλονίκης.»
Εκτός από τον Λευκό Πύργο, στη Θεσσαλονίκη ο όμιλος Euromedica λειτουργεί επτά
επιπλέον κέντρα, την Δυτική Θεσσαλονίκη, στη Σταυρούπολη, με το αυτόνομο κέντρο που
διαθέτει ανοιχτό μαγνήτη, την Πολίχνη, την Πύλη Αξιού, το Αλεξάνδρειο στην περιοχή
Μπότσαρη, το Αριστοτέλειο στην Τούμπα και το πρόσφατα ανακαινισμένο κέντρο στην οδό
Δωδεκανήσου με τον μαγνητικό τομογράφο των 3Τ.

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending