Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Startup | Γιώργος Διακομανώλης (IRIDA A.I. TECHNOLOGIES)

Κύριε Διακομανώλη : Μπορείτε με απλά λόγια να μας πείτε βασικά χαρακτηριστικά του προϊόντος ή των υπηρεσιών που προσφέρετε;

Στην IRIDA A.I. TECHNOLOGIES αναπτύσσουμε λύσεις βασισμένες στην Τεχνητή Νοημοσύνη και την Μηχανική Μάθηση, κυρίως για τις αγορές των ΑΠΕ και της πράσινης τεχνολογίας. Έχουμε αναπτύξει ένα πρωτοποριακό σύστημα αποτροπής πρόσκρουσης πτηνών σε ανεμογεννήτριες, με την χρήση αλγόριθμων Machine Learning, ώστε να εκπαιδεύεται συνεχώς και να κάνει όλο και πιο ακριβείς αναγνωρίσεις. Κάμερες υψηλής ανάλυσης σκανάρουν τον ουρανό γύρω από το αιολικό πάρκο, τα δεδομένα που συλλέγουν τα επεξεργάζεται σε πραγματικό χρόνο ο αλγόριθμος που έχουμε αναπτύξει και αναγνωρίζει με ακρίβεια αν κάποιο πτηνό κατευθύνεται προς τα πτερύγια της ανεμογεννήτριας. Σε αυτή την περίπτωση το σύστημα εκπέμπει έναν ήχο ώστε το πτηνό να αλλάξει πορεία, Σε περίπτωση που συνεχίσει την πορεία προς την επικίνδυνη ζώνη, το σύστημά μας σταματά την ανεμογεννήτρια μέχρι το πτηνό να απομακρυνθεί. Όλα τα δεδομένα και τα video αναγνώρισης και αποτροπής παρουσιάζονται μέσα από την πλατφόρμα διαχείρισης που έχουμε αναπτύξει και βρίσκεται στο cloud. Μέσα από την πλατφόρμα, ο χρήστης μπορεί να δει όλα τα δεδομένα, πολλά χρήσιμα KPIs σε μορφή γραφημάτων, μπορεί να ελέγξει το σύστημα και να εξάγει τα reports που πρέπει να παρέχει στις αρμόδιες περιβαλλοντολογικές κάθε μήνα.


  • Πώς θα αξιολογουσατε την πορεία της εταιρείας σας ως τώρα και ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι που έχετε θέσει;

H IRIDA A.I. TECHNOLOGIES έχει θετικούς ισολογισμούς και κέρδη από την πρώτο χρόνο λειτουργίας της ενώ έχει καταφέρει σε σύντομο χρονικό διάστημα να εξάγει και να έχει παρουσία σε 5 χώρες της Ευρώπης, μαζί φυσικά με την Ελλάδα. Έχουμε μια πολύ δεμένη ομάδα η οποία διευρύνεται με νέα δυναμικά στελέχη ώστε να ανταπεξέλθουμε με επάρκεια στις προκλήσεις που φέρνουν οι φιλόδοξοι στόχοι μας. Θέλουμε μέσα στην επόμενη τριετία να είμαστε οι leaders στην Ευρωπαϊκή αγορά και να επεκταθούμε σε χώρες εκτός Ευρώπης


  • Ετοιμάζεται κάποια νέα λύση την οποία θα προσφέρεται ως εταιρεία ;

Έχουμε ένα εξαιρετικό τμήμα ανάπτυξης εφαρμογών Computer Vision και το όραμά μας είναι η ανάπτυξη λύσεων με βάση την Τεχνητή Νοημοσύνη για την πράσινη τεχνολογία και το περιβάλλον. Συνεπώς πάντα είμαστε πολύ ανήσυχοι με πολλές ιδέες. Αυτή την περίοδο σχεδιάζουμε μια εξαιρετικά καινοτόμα λύση, που αφορά στην άμεση αναγνώριση πυρκαγιάς σε δασικές εκτάσεις, σε πολύ πρώιμο στάδιο. Οι περσινές καταστροφές ειδικά στην Δαδιά μας επηρέασαν όλους και προσπαθούμε κι εμείς από την μεριά μας να συμβάλλουμε στην διατήρηση της χλωρίδας και της πανίδας, βρίσκοντας τρόπους για την όσο το δυνατόν πιο αρμονική συνύπαρξη του ανθρώπου και του περιβάλλοντος.


  • Υπάρχουν αρκετοί νέοι σαν κι εσάς που επιθυμούν να κυνηγήσουν το δικό τους όνειρο μιας startup εταιρείας! Τι θα συμβουλεύατε σε αυτούς; υπάρχει συνταγή επιτυχίας;

Η ίδρυση μιας startup εταιρείας και το επιχειρείν γενικότερα δεν αφορά μόνο τους νέους. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα ιδρυτών μεγαλύτερης ηλικίας που είτε αποφάσισαν να κάνουν το βήμα πιο μεγάλοι, είτε απέτυχαν αρκετές φορές μέχρι τελικά να πετύχουν. Αυτό που θέλω να πω, είναι να μην φοβάστε να αποτύχετε και να τσαλακωθείτε. Προσωπικά, έχω μάθει πολλά περισσότερα από τις αποτυχίες μου. Νομίζω ότι ένας μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων αποτυγχάνουν λόγω της διαφορετικής νοοτροπίας και τελικά του οράματος των συνιδρυτών για την εταιρεία. Είναι κρίσιμης σημασίας να βρίσκεστε όλοι στην ίδια σελίδα.


  • Πώς η καλή διαχείριση του χρόνου σας μπορεί να συμβάλει στην επιτυχία της επιχείρησης σας;

H διαχείριση του χρόνου είναι ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα μιας start-up. Ειδικά αν ο ιδρυτής είναι ένας, στην πορεία μέχρι ο scaling up θα πρέπει να κάνει σχεδόν τα πάντα, με συνέπεια να χάνεται χρόνος και χρήμα σε δραστηριότητες που δεν αφορούν στην ανάπτυξη. Ακόμα όμως και στην συνέχεια, ο πειρασμός του micro management είναι μεγάλος και εξίσου χρονοβόρος χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Επιλέξτε σοφά συνιδρυτές και συνεργάτες και μοιράστε τις αρμοδιότητες.


  • Ποια είναι η σημασία της δικτύωσης και πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τις σχέσεις σας για την ανάπτυξη της εταιρείας σας;

Η δικτύωση είναι σημαντική είτε ψάχνει κανείς για χρηματοδότηση είτε ψάχνει για πωλήσεις. Δεν είναι απαραίτητο να έχετε γνωριμίες, χρησιμοποιήστε τα εργαλεία και το networking που προσφέρουν οργανισμοί όπως το Elevate Greece, το ΕΒΕΑ, ο ΣΕΒ αλλά και θερμοκοιτίδες τραπεζών και άλλων οργανισμών όπως το Business Seeds και το EGG. Το κλειδί είναι η εξωστρέφεια. Η καλύτερα ιδέα του κόσμου θα μείνει στα χαρτιά αν δεν την επικοινωνήσετε.  


  • Η εταιρεία σας έχει λάβει πολύ θετικές κριτικές. Τι πιστεύετε ότι συνέβαλε στην επιτυχία αυτή;

Το Όραμα και οι Αξίες είναι βασικοί πυλώνες για την επιτυχία μιας εταιρείας. Όταν το όραμα είναι ξεκάθαρο και επικοινωνείται με σαφήνεια σε όλους όσους συμμετέχουν και εργάζονται στην εταιρεία, διαμορφώνεται μια εταιρική κουλτούρα που θα αποτελέσει τον οδικό χάρτη προς τον τελικό στόχο. Στην IRIDA A.I. TECHNOLOGIES έχουμε όραμα να δημιουργήσουμε λύσεις για έναν πιο πράσινο και βιώσιμο κόσμο. Παράλληλα οι αξίες μας είναι κοινές μεταξύ των συνιδρυτών και μετόχων. Αυτό μας έχει κάνει ομάδα και μας δίνει αυτοπεποίθηση να δημιουργούμε.


  • Ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι νέοι επιχειρηματίες και πώς μπορούν να τις ξεπεράσουν;

Οι νέοι επιχειρηματίες στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν πρωτίστως την έλλειψη χρηματοδότησης και την μη πρόσβαση σε φθηνό χρήμα. Επαφίονται σε friends and family, business angels και φυσικά την αυτοχρηματοδότηση, όταν την ίδια στιγμή οι ανταγωνιστές μας στην Ευρώπη έχουν πρόσβαση σε δανεισμό με χαμηλά επιτόκια, χρηματοδότηση και βοήθεια από τα κράτη τους, που εμείς δεν έχουμε. Επιπλέον, τα εργαλεία που έχουν διαθέσιμα οι νεοφυείς επιχειρήσεις σε προηγμένα ευρωπαϊκά κράτη εμείς τα έχουμε σε πολύ μικρότερο βαθμό, οπότε μια ελληνική επιχείρηση πρέπει να καταβάλλει διπλάσια προσπάθεια.


Συνέντευξη απο την Ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | First Cold Brew (Μάνος Αποστολόπουλος)

Μια παρέα τριών φίλων ο Νίκος Θεοδωρής, ο Φώτης Σπίνος και ο Μάνος Αποστολόπουλος με πολύ πάθος, γνώση, εμπειρία προσπαθούσαν από πάντα να προσφέρουν στους πελάτες τους την καλύτερη δυνατή γεύση του καφέ. Έτσι, ξεκίνησαν το εγχείρημά τους να δημιουργήσουν έναν ποιοτικό εμφιαλωμένο καφέ που μπορείς να καταναλωθεί οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε στιγμή.

Κύριε Αποστολόπουλε Μάνο, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Οι σπουδές μου ήταν στον τομέα της πληροφορικής, οι οποίες όμως δεν ολοκληρώθηκαν καθώς εκείνο τον καιρό προτίμησα να εργαστώ, αργότερα δεν υπήρχε ο χρόνος και ιδίως η διάθεση να τις συνεχίσω. Παρ όλα αυτά, το γεγονός πως δεν σπούδασα δεν με απέτρεψε να κάνω τα βήματα που ήθελα. Ομοίως οι συνεταίροι μου σπούδασαν σε διαφορετικά πεδία, όπως η ψυχολογία και η μηχανική αυτοκινήτων.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Και οι τρεις μας εργαστήκαμε από πολύ νωρίς στον χώρο της εστίασης και στον καφέ, στην πορεία καθώς εξειδικευτήκαμε με αφοσίωση μας στο να σερβίρουμε τον καλύτερο καφέ παντού και πάντα. Προσωπικά ασχολήθηκα με το κομμάτι της κρύας εκχύλισης το 2013 και ανέπτυξα τις γνώσεις μου σε αυτή την μέθοδο. Έξι χρόνια αργότερα, είδα ότι υπήρχε μεγάλο κενό στην ελληνική αγορά και ειδικά στα ποιοτικά  εμφιαλωμένα προϊόντα καφέ, καθώς μέχρι τότε υπήρχαν μόνο παρασκευάσματα καφέ με γάλα συντηρητικά και ζάχαρη. Όταν έγινε η πρόταση από τον Φώτη να κάνουμε την δική μας επιχείρηση, πρότεινα να κάνουμε την First Cold Brew δηλαδή την πρώτη και την μοναδική ελληνική εταιρεία παραγωγής εμφιαλωμένων καφέδων κρύας εκχύλισης.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Οι συμβουλές που έχουμε πλέον είναι αναρίθμητες, αρχικά σε πρακτικά κομμάτια και διαδικασίες, δεν θα σταθώ όμως σε αυτές.

Αυτό που πρέπει να κάνει ένας άνθρωπος που θέλει να ξεκινήσει κάτι δικό του, είναι αρχικά να διαλέξει με σύνεση τους ανθρώπους που θα ξεκινήσει την κοινή αυτή πορεία, να μοιράζετε τις ιδέες του και να μην φοβάται ότι θα τις κλέψουν γιατί δεν είναι η ιδέα το ζήτημα αλλά η ομάδα που την κάνει πραγματικότητα και τέλος να έχει πίστη στο εγχείρημα και υπομονή.


Ποια είναι η πολιτική σας ως προς την βιώσιμη παραγωγή και την κοινωνική ευθύνη;

Προσπαθούμε ιδιαίτερα να μην σπαταλάμε άσκοπα ενέργεια. Σε αυτό βοηθάει και η κρύα εκχύλιση καθώς χρειάζονται λιγότεροι πόροι για να την παραγωγή μας, οπότε θα έλεγε κανείς ότι είναι ένας πιο «πράσινος» καφές, παράλληλα επιλέγουμε συσκευασίες οι οποίες ανακυκλώνονται και σε κάθε μας στάδιο έχουμε ελαχιστοποιήσει τις φύρες. Το υπόλειμμα του καφέ το πετάμε σε καφέ κάδους για οργανικά απορρίμματα και παράλληλα συνεργαζόμαστε με διάφορες εταιρείες που μπορούν να το επαναχρησιμοποιήσουν, όπως για καλλυντικά σαπούνια και οργανικά λιπάσματα.  


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Πρωτοπορία, καινοτομία και αφοσίωση για αυτό που κάνουμε,

Να συνεχίσουμε με την ίδια αγάπη γιατί πιστεύουμε ότι αξίζει.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;

Στα σχέδια μας είναι να ξεκινήσουμε τις εξαγωγές, για να γίνει όμως αυτό πρέπει πρώτα να αναπτύξουμε επιπλέον την μονάδα παραγωγής.

Θα θέλαμε επίσης να μπορούμε να προσλάβουμε επιπλέον προσωπικό και να γίνει η εταιρεία μας, ένας σταθμός ζωής για περισσότερους ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο πάθος.

Μάνος Αποστολόπουλος

Συνιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος του First Cold Brew


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα

Το “Naughty Dogs” είναι μια εταιρεία που προέκυψε μέσα από τις φυλακές όσο οι ιδρύτριες της Αντρέα και Κική έμαθαν να δημιουργούν κρέμες και άλλα προϊόντα καλλωπισμού από συνταγές που μοιράζονταν. Πρόκειται για μια επιχείρηση που έχει ως στόχο να προσφέρει αξέχαστα αρώματα μέσα από ποικίλα προϊόντα που κάθονται πάνω στο σώμα με αγάπη και σεβασμό.

Κυρία Κική και κυρία Αντρέα, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Κική: Έχω σπουδάσει ηθοποιός σε δημόσιο ΙΕΚ. Η επαγγελματική μου πορεία μέχρι στιγμής ξεκινάει από το δημοτικό, όπου αγόραζα ζελεδάκια από το σούπερ μάρκετ και τα πουλούσα ακριβότερα σε
μικρές συσκευασίες στους συμμαθητές μου. Έπειτα αναβάθμισα τη δραστηριότητα μου με αξεσουάρ από χάντρες που τα έφτιαχνα μόνη μου σπίτι και τα εμπορευόμουν. Με τα λεφτά που έβγαλα αγόρασα λάπτοπ στο οποίο έγραφα CD τα οποία πουλούσα στους συμμαθητές μου . Έπειτα στην Αθήνα δούλευα ως σερβιτόρα και παράλληλα πουλούσα τσαντάκια. Λέγοντας αστείες ιστορίες από τη
δουλειά μου ως σερβιτόρα έγινα γνωστή , κατάφερα να κάνω επιτυχημένες παραστάσεις και να βγάζω χρήματα με αυτόν τον τρόπο. Ύστερα αφού μάζεψα κάποια χρήματα αποφάσισα να τα επενδύσω ανοίγοντας το naughty dogs με την καλή μου φίλη Αντρέα.


Αντρέα: Έχω σπουδάσει χημικός. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Ρουμάνια. Στα 26 μου αποφάσισα να μεταναστεύσω στην Ελλάδα για να κάνω κάτι καλύτερο για μένα. Η προσαρμογή μου και η επαγγελματική μου πορεία ήταν δύσκολη,δουλεύοντας αρκετά χρόνια στην εστίαση και παράλληλα
μεγαλώνοντας ένα παιδί μόνη μου. Καταλήξαμε σε αυτήν την επιχείρηση με την κολλητή μου φίλη Κική.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Επιλέξαμε μαζί με την φίλη μου Κική να ξεκινήσουμε αυτή την επιχείρηση από την επιθυμία μας για ανεξαρτησία. Πάντα θέλαμε να δημιουργήσουμε μια «οικογένεια» την οποία τελικά δημιουργήσαμε, με τα άτομα που εμείς επιλέξαμε να είναι κοντά μας σε αυτό το ταξείδι. Λόγω της δύσκολης επαγγελματικής μας πορείας ήταν ανάγκη να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον που απευθύνεται κυρίως στις γυναίκες.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Να ρισκάρουν , και να γνωρίζουν ότι δεν υπάρχουν ήττες, παρά μόνο μαθήματα.
Μην κάνετε κάτι εφήμερο αλλά χτίστε τη δική σας ιστορία!


Ποια η έμπνευση πίσω από το ιδιαίτερο design και τις ιδιαίτερες ονομασίες των προϊόντων σας;

Καθημερινά παρατηρούμε την ανάγκη του κόσμου να εκφραστεί ελεύθερα. Η ιδέα
μας ήταν αφού όλοι τα σκεφτόμαστε από μέσα μας, γιατί να μη τα βγάλουμε προς
τα έξω;

Οι ονομασίες των προϊόντων δείχνουν και την άποψη μας για τη ζωή, δεν
χρειάζεται να την παίρνουμε στα σοβαρά , όλα εμπεριέχουν χιούμορ μέσα τους, αν
έχει κανείς τα μάτια να το δει. Σίγουρα αυτή η πινελιά έλειπε από την αγορά όπως και
αποδείχθηκε.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Μία λέξη μας εμπνέει: Η αγάπη


Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες για την εταιρεία σας;

Στα επόμενα δυο χρόνια θα ανοίξουμε δυο φυσικά κατάστημα, ένα στο κέντρο της Αθήνας
και ένα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Στο πολύ κοντινό μέλλον, θα λανσάρουμε 20
νέους κωδικούς που σίγουρα θα σας συναρπάσουν οπότε… αναμείνατε στις θέσεις
σας!

Andreea Boboc | Συνιδρυτής Naughty Dogs
Κική Λιτσάκη | Συνιδρυτής Naughty Dogs


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…

Η κυρία Παναγιώτα Μαθιουδάκη είναι απόφοιτη του τμήματος Αισθητικής και Κοσμητολογίας , του Τ.Ε.Ι. Αθήνας (νυν Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής). Στην πορεία της έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων στο τομέα της κοσμητολογίας και της αισθητικής , τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.


Κυρία Μαθιουδάκη μπορείτε να μας πείτε ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα; Τι σας έκανε να θέλετε να ακολουθήσετε αυτό τον δρόμο;

Η φροντίδα. Η φροντίδα και η περιποίηση του υγιούς δέρματος. Η επιστήμη μας αφορά ακριβώς αυτό.
Καθημερινά βιώνουμε έναν αγώνα δρόμου, με αντίπαλο τον χρόνο. Ο ρόλος της αισθητικού είναι να μας βοηθήσει με την φροντίδα της, να διατηρήσουμε την νεανικότητα και την σφριγηλότητα της επιδερμίδας μας. Για αυτό και η σχέση αισθητικού – πελάτισσας είναι πολύ δυνατή, είναι μία σχέση αμφίδρομης εμπιστοσύνης που σπάνια την συναντάς.


Ποια είναι η εξειδίκευση σας στον χώρο της κοσμητολογίας και ποια είναι η γνώμη σας για τη συνεχή εκπαίδευση και προσαρμογή σε νέες τάσεις στον κλάδο που δραστηριοποιείστε;

Αγαπάω πολύ το πρόσωπο. Είναι ο καθρέφτης μας, είναι το πρώτο πράγμα που θα δει κάποιος όταν μας συναντήσει, λέει την αλήθεια για εμάς. Προσπαθώ να παρακολουθώ όλες τις νέες τάσεις, νέα δραστικά συστατικά, νέα προϊόντα και τεχνολογίες. Κάθε χρόνο προσπαθώ να παρευρίσκομαι σε όλα τα σημαντικά διεθνή συνέδρια , ώστε να ανακαλύπτω από τους πρώτους τις καινοτομίες και το που οδηγούνται η αισθητική και η κοσμητολογία. Θεωρώ σημαντικό να μην μένεις πίσω, ειδικά σε μία επιστήμη που συνεχώς εξελίσσεται και τις τελευταίες δεκαετίες έχει κάνει άλματα προόδου.


Ποια είναι η φιλοσοφία πίσω από το κέντρο αισθητικής σας; Πώς διασφαλίζετε την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχετε;

Η φιλοσοφία η δική μου και των συνεργατών μου βασίζεται στον συνδυασμό της καινοτομίας και της διαχρονικότητας. Θα επιλέξουμε το μοντέρνο αλλά δεν θα εγκαταλείψουμε το κλασικό, το δοκιμασμένο, το αποτελεσματικό. Για παράδειγμα, ο βαθύς καθαρισμός αποτελεί το Α και το Ω για τη σωστή περιποίηση του προσώπου. Παρά την εξέλιξη στην κοσμητολογία τα στάδια του παραμένουν ίδια. Η κύρια μας προτεραιότητα είναι η επιστημονική προσέγγιση στις υπηρεσίες που παρέχουμε. Επιλέγουμε προσεκτικά και με αυστηρά κριτήρια τις συνεργασίες μας. Χρησιμοποιούμε μόνο πιστοποιημένα και αξιόπιστα μηχανήματα και προϊόντα, με κλινικές μελέτες που αποδεικνύουν αυτό που υπόσχονται. Επιπλέον, διατηρούμε υψηλά πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας σε όλες μας τις διαδικασίες..


Ούσα ειδικός, ποιες θα λέγατε ότι είναι οι τελευταίες και πιο ενδιαφέρουσες τάσεις της κοσμητολογίας;

Το νέο trend είναι τα εξωσώματα. Τα εξωσώματα είναι νανοκυστίδια που παράγονται από όλα τα ευκαρυωτικά κύτταρα. Χρησιμεύουν ως ένα φυσικό σύστημα επικοινωνίας μεταξύ των κυττάρων. Λειτουργούν ως αγγελιοφόροι, στέλνοντας σήματα στα κύτταρα και πυροδοτώντας την αναγέννηση των κουρασμένων και ανενεργών κυττάρων του δέρματος. Ολοένα και περισσότερα εργοστάσια παραγωγής καλλυντικών προσπαθούν να τα ενσωματώσουν στις φόρμουλές τους, αναπτύσσοντας νέες θεραπείες και σκευάσματα που βασίζονται στις ιδιότητες τους.


Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες που οραματίζεστε;

Πρόσφατα επενδύσαμε επιχειρηματικά στον κλάδο του φαρμακείου. Είναι μία διαχρονική , αλλά συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά. Με τους συνεργάτες μου και μία ομάδα επιστημόνων εργαζόμαστε στην ανάπτυξη μίας καινοτόμου σειράς δερμοκαλλυντικών χρησιμοποιώντας φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες και ανανεώσιμα υλικά. Θα μου επιτρέψετε όμως, να σας πω περισσότερα για αυτό στο μέλλον.

Παναγιώτα Μαθιουδάκη,

Αισθητικός – Κοσμητολόγος, Επιχειρηματίας.

Ιδιοκτήτρια των Laserskin Solutions (www.laserskin.gr)


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Trending