Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Startup | Γρηγόριος Κουτσουφλιάνος (Managi)

Κύριε Κουτσουφλιάνε : Μπορείτε με απλά λόγια να μας πείτε βασικά χαρακτηριστικά του προϊόντος ή των υπηρεσιών που προσφέρετε;

Το ManaGi είναι μία επιτυχημένη startup η οποία δημιουργήθηκε το 2017 και βασικό αντικείμενο της είναι οι εξαγωγές των ελληνικών προϊόντων. Η σύλληψη της ιδέας πως υπήρχε έντονα η ανάγκη να “γεφυρώσουμε” το χάσμα μεταξύ των ποιοτικών ελληνικών προϊόντων  και της παγκόσμιας αγοράς έγινε από τον Παναγιώτη Χατζηλαζαρίδη, ιδρυτή του ManaGi. Αφού διερευνήσαμε τον ανταγωνισμό συμπεράναμε ότι δεν υπάρχει κάποια αξιόλογη ή/και αξιόπιστη εταιρία που να απαντάει σε αυτή την ανάγκη ουσιαστικά.

Συνεπώς καταλήξαμε στο σημερινό μοντέλο του ManaGi το οποίο, με απλά λόγια είναι το πρώτο “Εξωτερικό τμήμα εξαγωγών και πωλήσεων” και απευθύνεται στους παραγωγούς του πρωτογενούς τομέα της Ελλάδας.

Αξιοποιώντας το μοντέλο της συνεργατικής οικονομίας, δημιουργήσαμε 1 σύνολο υπηρεσιών για τους παραγωγούς, ώστε το προϊόν τους να καταστεί ελκυστικό και εξαγώγιμο και 1 σύνολο υπηρεσιών για τους διεθνείς αγοραστές, ώστε αυτοί με τις διευκολύνσεις που τους προσφέρουμε να επιλέγουν το ManaGi για τις προμήθειες τους.

Εκτός από την εκπροσώπηση των προϊόντων του ManaGi στις μεγαλύτερες εκθέσεις του κλάδου στις οποίες συμμετέχει, το ManaGi, για να αυξήσει τις πωλήσεις, έχει εγκαινιάσει ένα νέο κόνσεπτ για τα ελληνικά δεδομένα.

Σχεδίασε το greekfnbroadshow.com , το οποίο είναι μια εκδήλωση γευσιγνωσίας των προϊόντων του ManaGi, επαναλαμβάνεται σε διαφορετική πόλη του εξωτερικού κάθε φορά και διοργανώνεται με την υποστήριξη της ελληνικής πρεσβείας. Στην ουσία πρόκειται για ένα B2B event, στο οποίο προσκαλούνται οι τοπικοί επαγγελματίες του κλάδου F&B για γευσιγνωσία με σκοπό τη σύναψη νέων συνεργασιών. Η Μάλτα και η Βαρσοβία ήταν οι 2 πρώτοι σταθμοί του Gree F&B Roadshow ενώ σχεδιάζονται οι 2 επόμενοι για το 2024.

Ισχυρή Σύσταση: δείτε το βίντεο που ακολουθεί για να πάρετε μία ιδέα της επιτυχίας που έχουν αυτές οι φανταστικές εκδηλώσεις εδώ


Πώς θα αξιολογούσατε την πορεία της εταιρείας σας ως τώρα και ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι που έχετε θέσει;

Αυτή τη στιγμή έχουμε αναπτύξει ένα δίκτυο περίπου 120 ελληνικών παραγωγικών επιχειρήσεων και έχουμε πραγματοποιήσει εξαγωγές σε 17 χώρες, διευρύνοντας με ταχείς ρυθμούς τόσο το πελατολόγιο μας όσο και τη γκάμα των προϊόντων που εκπροσωπούμε.

Για το 2024 έχουμε θέσει ως στόχο- μεταξύ άλλων- την εύρεση στρατηγικού επενδυτή ο οποίος θα ενστερνιστεί το όραμα του ManaGi και θα μπορέσουμε από κοινού να ολοκληρώσουμε την ανάπτυξη της καινοτόμας εφαρμογής που σχεδιάζουμε.

Αυτή η εφαρμογή συνηγόρησε στην πολύ θετική αξιολόγηση που λάβαμε από τις επιτροπές 2 διαφορετικών οργανισμών και κερδίσαμε τα 2 βραβεία τον Δεκέμβρη του 2023.


Ετοιμάζεται κάποια νέα λύση την οποία θα προσφέρεται ως εταιρεία ; Η εταιρεία σας έχει λάβει πολύ θετικές κριτικές. Τι πιστεύετε ότι συνέβαλε στην επιτυχία αυτή;

2 διοργανώσεις:

  1. The Hellenic Initiative (THI) – Venture Impact Awards (VIA)
  2. We Make Future (WMF) – WMF_International Roadshow_Greece

το ManaGi ξεχώρισε και επιλέχθηκε ανάμεσα σε περίπου 80 υποψήφιες start-up εταιρείες. Τα κριτήρια τα οποία τέθηκαν, εν συντομία αφορούν -μεταξύ άλλων-, στην καινοτομία, στη βιωσιμότητα της εταιρείας, στον κοινωνικό αντίκτυπο, στην εξωστρέφεια, στο διαφαινόμενο μέλλον εταιρικής ανάπτυξης και στο επενδυτικό ενδιαφέρον.

Αυτό η νέα εφαρμογή πρόκειται να φέρει επανάσταση στις διαδικασίες προμηθειών και να διαταράξει τον πιο παραδοσιακό κλάδο μέχρι σήμερα – το εμπόριο και τις εξαγωγές. Ετοιμαστείτε για μια καινοτομία που αλλάζει το παιχνίδι!


Υπάρχουν αρκετοί νέοι σαν κι εσάς που επιθυμούν να κυνηγήσουν το δικό τους όνειρο μιας startup εταιρείας! Τι θα συμβουλεύατε σε αυτούς; υπάρχει συνταγή επιτυχίας; Ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι νέοι επιχειρηματίες και πώς μπορούν να τις ξεπεράσουν;

Ναι υπάρχει συνταγή επιτυχίας!

Πίστη στο εγχείρημα και στις δυνατότητες τους, Πείσμα έναντι των “αναποδιών” αφού εν τέλη όλα λύνονται/διορθώνονται με Εργατικότητα και Συνεργατικότητα ενώ με την Εξωστρέφεια λαμβάνειςτο feedback του πραγματικού κόσμου!


Ποια είναι η σημασία της δικτύωσης και πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τις σχέσεις σας για την ανάπτυξη της εταιρείας σας;

Networking!

Πάρα πολύ σημαντική ενέργεια!

Δεν μετριέται, δεν κοστολογείται και δυστυχώς σε ορισμένες περιπτώσεις δεν της δίνεται η απαιτούμενη προσοχή.

Κατά το networking μπορεί κάποιος να λύσει απορίες, προβλήματα να κάνει τη σωστή γνωριμία με τον άνθρωπο κλειδί, να προκύψει ευκαιρία πώλησης.

Ενδέχεται όμως και να μη φανεί κάποιο όφελος αρχικά, όμως σίγουρα στο μέλλον θα αναδειχθεί. Ένα είναι σίγουρο, ότι το networking δεν είναι ποτέ χαμένος χρόνος!

Γρηγόρης Κουτσουφλιάνος

Managing Director, Co-Founder του ManaGi


Συνέντευξη από την Ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | First Cold Brew (Μάνος Αποστολόπουλος)

Μια παρέα τριών φίλων ο Νίκος Θεοδωρής, ο Φώτης Σπίνος και ο Μάνος Αποστολόπουλος με πολύ πάθος, γνώση, εμπειρία προσπαθούσαν από πάντα να προσφέρουν στους πελάτες τους την καλύτερη δυνατή γεύση του καφέ. Έτσι, ξεκίνησαν το εγχείρημά τους να δημιουργήσουν έναν ποιοτικό εμφιαλωμένο καφέ που μπορείς να καταναλωθεί οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε στιγμή.

Κύριε Αποστολόπουλε Μάνο, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Οι σπουδές μου ήταν στον τομέα της πληροφορικής, οι οποίες όμως δεν ολοκληρώθηκαν καθώς εκείνο τον καιρό προτίμησα να εργαστώ, αργότερα δεν υπήρχε ο χρόνος και ιδίως η διάθεση να τις συνεχίσω. Παρ όλα αυτά, το γεγονός πως δεν σπούδασα δεν με απέτρεψε να κάνω τα βήματα που ήθελα. Ομοίως οι συνεταίροι μου σπούδασαν σε διαφορετικά πεδία, όπως η ψυχολογία και η μηχανική αυτοκινήτων.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Και οι τρεις μας εργαστήκαμε από πολύ νωρίς στον χώρο της εστίασης και στον καφέ, στην πορεία καθώς εξειδικευτήκαμε με αφοσίωση μας στο να σερβίρουμε τον καλύτερο καφέ παντού και πάντα. Προσωπικά ασχολήθηκα με το κομμάτι της κρύας εκχύλισης το 2013 και ανέπτυξα τις γνώσεις μου σε αυτή την μέθοδο. Έξι χρόνια αργότερα, είδα ότι υπήρχε μεγάλο κενό στην ελληνική αγορά και ειδικά στα ποιοτικά  εμφιαλωμένα προϊόντα καφέ, καθώς μέχρι τότε υπήρχαν μόνο παρασκευάσματα καφέ με γάλα συντηρητικά και ζάχαρη. Όταν έγινε η πρόταση από τον Φώτη να κάνουμε την δική μας επιχείρηση, πρότεινα να κάνουμε την First Cold Brew δηλαδή την πρώτη και την μοναδική ελληνική εταιρεία παραγωγής εμφιαλωμένων καφέδων κρύας εκχύλισης.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Οι συμβουλές που έχουμε πλέον είναι αναρίθμητες, αρχικά σε πρακτικά κομμάτια και διαδικασίες, δεν θα σταθώ όμως σε αυτές.

Αυτό που πρέπει να κάνει ένας άνθρωπος που θέλει να ξεκινήσει κάτι δικό του, είναι αρχικά να διαλέξει με σύνεση τους ανθρώπους που θα ξεκινήσει την κοινή αυτή πορεία, να μοιράζετε τις ιδέες του και να μην φοβάται ότι θα τις κλέψουν γιατί δεν είναι η ιδέα το ζήτημα αλλά η ομάδα που την κάνει πραγματικότητα και τέλος να έχει πίστη στο εγχείρημα και υπομονή.


Ποια είναι η πολιτική σας ως προς την βιώσιμη παραγωγή και την κοινωνική ευθύνη;

Προσπαθούμε ιδιαίτερα να μην σπαταλάμε άσκοπα ενέργεια. Σε αυτό βοηθάει και η κρύα εκχύλιση καθώς χρειάζονται λιγότεροι πόροι για να την παραγωγή μας, οπότε θα έλεγε κανείς ότι είναι ένας πιο «πράσινος» καφές, παράλληλα επιλέγουμε συσκευασίες οι οποίες ανακυκλώνονται και σε κάθε μας στάδιο έχουμε ελαχιστοποιήσει τις φύρες. Το υπόλειμμα του καφέ το πετάμε σε καφέ κάδους για οργανικά απορρίμματα και παράλληλα συνεργαζόμαστε με διάφορες εταιρείες που μπορούν να το επαναχρησιμοποιήσουν, όπως για καλλυντικά σαπούνια και οργανικά λιπάσματα.  


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Πρωτοπορία, καινοτομία και αφοσίωση για αυτό που κάνουμε,

Να συνεχίσουμε με την ίδια αγάπη γιατί πιστεύουμε ότι αξίζει.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;

Στα σχέδια μας είναι να ξεκινήσουμε τις εξαγωγές, για να γίνει όμως αυτό πρέπει πρώτα να αναπτύξουμε επιπλέον την μονάδα παραγωγής.

Θα θέλαμε επίσης να μπορούμε να προσλάβουμε επιπλέον προσωπικό και να γίνει η εταιρεία μας, ένας σταθμός ζωής για περισσότερους ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο πάθος.

Μάνος Αποστολόπουλος

Συνιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος του First Cold Brew


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα

Το “Naughty Dogs” είναι μια εταιρεία που προέκυψε μέσα από τις φυλακές όσο οι ιδρύτριες της Αντρέα και Κική έμαθαν να δημιουργούν κρέμες και άλλα προϊόντα καλλωπισμού από συνταγές που μοιράζονταν. Πρόκειται για μια επιχείρηση που έχει ως στόχο να προσφέρει αξέχαστα αρώματα μέσα από ποικίλα προϊόντα που κάθονται πάνω στο σώμα με αγάπη και σεβασμό.

Κυρία Κική και κυρία Αντρέα, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Κική: Έχω σπουδάσει ηθοποιός σε δημόσιο ΙΕΚ. Η επαγγελματική μου πορεία μέχρι στιγμής ξεκινάει από το δημοτικό, όπου αγόραζα ζελεδάκια από το σούπερ μάρκετ και τα πουλούσα ακριβότερα σε
μικρές συσκευασίες στους συμμαθητές μου. Έπειτα αναβάθμισα τη δραστηριότητα μου με αξεσουάρ από χάντρες που τα έφτιαχνα μόνη μου σπίτι και τα εμπορευόμουν. Με τα λεφτά που έβγαλα αγόρασα λάπτοπ στο οποίο έγραφα CD τα οποία πουλούσα στους συμμαθητές μου . Έπειτα στην Αθήνα δούλευα ως σερβιτόρα και παράλληλα πουλούσα τσαντάκια. Λέγοντας αστείες ιστορίες από τη
δουλειά μου ως σερβιτόρα έγινα γνωστή , κατάφερα να κάνω επιτυχημένες παραστάσεις και να βγάζω χρήματα με αυτόν τον τρόπο. Ύστερα αφού μάζεψα κάποια χρήματα αποφάσισα να τα επενδύσω ανοίγοντας το naughty dogs με την καλή μου φίλη Αντρέα.


Αντρέα: Έχω σπουδάσει χημικός. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Ρουμάνια. Στα 26 μου αποφάσισα να μεταναστεύσω στην Ελλάδα για να κάνω κάτι καλύτερο για μένα. Η προσαρμογή μου και η επαγγελματική μου πορεία ήταν δύσκολη,δουλεύοντας αρκετά χρόνια στην εστίαση και παράλληλα
μεγαλώνοντας ένα παιδί μόνη μου. Καταλήξαμε σε αυτήν την επιχείρηση με την κολλητή μου φίλη Κική.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Επιλέξαμε μαζί με την φίλη μου Κική να ξεκινήσουμε αυτή την επιχείρηση από την επιθυμία μας για ανεξαρτησία. Πάντα θέλαμε να δημιουργήσουμε μια «οικογένεια» την οποία τελικά δημιουργήσαμε, με τα άτομα που εμείς επιλέξαμε να είναι κοντά μας σε αυτό το ταξείδι. Λόγω της δύσκολης επαγγελματικής μας πορείας ήταν ανάγκη να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον που απευθύνεται κυρίως στις γυναίκες.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Να ρισκάρουν , και να γνωρίζουν ότι δεν υπάρχουν ήττες, παρά μόνο μαθήματα.
Μην κάνετε κάτι εφήμερο αλλά χτίστε τη δική σας ιστορία!


Ποια η έμπνευση πίσω από το ιδιαίτερο design και τις ιδιαίτερες ονομασίες των προϊόντων σας;

Καθημερινά παρατηρούμε την ανάγκη του κόσμου να εκφραστεί ελεύθερα. Η ιδέα
μας ήταν αφού όλοι τα σκεφτόμαστε από μέσα μας, γιατί να μη τα βγάλουμε προς
τα έξω;

Οι ονομασίες των προϊόντων δείχνουν και την άποψη μας για τη ζωή, δεν
χρειάζεται να την παίρνουμε στα σοβαρά , όλα εμπεριέχουν χιούμορ μέσα τους, αν
έχει κανείς τα μάτια να το δει. Σίγουρα αυτή η πινελιά έλειπε από την αγορά όπως και
αποδείχθηκε.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Μία λέξη μας εμπνέει: Η αγάπη


Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες για την εταιρεία σας;

Στα επόμενα δυο χρόνια θα ανοίξουμε δυο φυσικά κατάστημα, ένα στο κέντρο της Αθήνας
και ένα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Στο πολύ κοντινό μέλλον, θα λανσάρουμε 20
νέους κωδικούς που σίγουρα θα σας συναρπάσουν οπότε… αναμείνατε στις θέσεις
σας!

Andreea Boboc | Συνιδρυτής Naughty Dogs
Κική Λιτσάκη | Συνιδρυτής Naughty Dogs


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…

Η κυρία Παναγιώτα Μαθιουδάκη είναι απόφοιτη του τμήματος Αισθητικής και Κοσμητολογίας , του Τ.Ε.Ι. Αθήνας (νυν Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής). Στην πορεία της έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων στο τομέα της κοσμητολογίας και της αισθητικής , τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.


Κυρία Μαθιουδάκη μπορείτε να μας πείτε ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα; Τι σας έκανε να θέλετε να ακολουθήσετε αυτό τον δρόμο;

Η φροντίδα. Η φροντίδα και η περιποίηση του υγιούς δέρματος. Η επιστήμη μας αφορά ακριβώς αυτό.
Καθημερινά βιώνουμε έναν αγώνα δρόμου, με αντίπαλο τον χρόνο. Ο ρόλος της αισθητικού είναι να μας βοηθήσει με την φροντίδα της, να διατηρήσουμε την νεανικότητα και την σφριγηλότητα της επιδερμίδας μας. Για αυτό και η σχέση αισθητικού – πελάτισσας είναι πολύ δυνατή, είναι μία σχέση αμφίδρομης εμπιστοσύνης που σπάνια την συναντάς.


Ποια είναι η εξειδίκευση σας στον χώρο της κοσμητολογίας και ποια είναι η γνώμη σας για τη συνεχή εκπαίδευση και προσαρμογή σε νέες τάσεις στον κλάδο που δραστηριοποιείστε;

Αγαπάω πολύ το πρόσωπο. Είναι ο καθρέφτης μας, είναι το πρώτο πράγμα που θα δει κάποιος όταν μας συναντήσει, λέει την αλήθεια για εμάς. Προσπαθώ να παρακολουθώ όλες τις νέες τάσεις, νέα δραστικά συστατικά, νέα προϊόντα και τεχνολογίες. Κάθε χρόνο προσπαθώ να παρευρίσκομαι σε όλα τα σημαντικά διεθνή συνέδρια , ώστε να ανακαλύπτω από τους πρώτους τις καινοτομίες και το που οδηγούνται η αισθητική και η κοσμητολογία. Θεωρώ σημαντικό να μην μένεις πίσω, ειδικά σε μία επιστήμη που συνεχώς εξελίσσεται και τις τελευταίες δεκαετίες έχει κάνει άλματα προόδου.


Ποια είναι η φιλοσοφία πίσω από το κέντρο αισθητικής σας; Πώς διασφαλίζετε την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχετε;

Η φιλοσοφία η δική μου και των συνεργατών μου βασίζεται στον συνδυασμό της καινοτομίας και της διαχρονικότητας. Θα επιλέξουμε το μοντέρνο αλλά δεν θα εγκαταλείψουμε το κλασικό, το δοκιμασμένο, το αποτελεσματικό. Για παράδειγμα, ο βαθύς καθαρισμός αποτελεί το Α και το Ω για τη σωστή περιποίηση του προσώπου. Παρά την εξέλιξη στην κοσμητολογία τα στάδια του παραμένουν ίδια. Η κύρια μας προτεραιότητα είναι η επιστημονική προσέγγιση στις υπηρεσίες που παρέχουμε. Επιλέγουμε προσεκτικά και με αυστηρά κριτήρια τις συνεργασίες μας. Χρησιμοποιούμε μόνο πιστοποιημένα και αξιόπιστα μηχανήματα και προϊόντα, με κλινικές μελέτες που αποδεικνύουν αυτό που υπόσχονται. Επιπλέον, διατηρούμε υψηλά πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας σε όλες μας τις διαδικασίες..


Ούσα ειδικός, ποιες θα λέγατε ότι είναι οι τελευταίες και πιο ενδιαφέρουσες τάσεις της κοσμητολογίας;

Το νέο trend είναι τα εξωσώματα. Τα εξωσώματα είναι νανοκυστίδια που παράγονται από όλα τα ευκαρυωτικά κύτταρα. Χρησιμεύουν ως ένα φυσικό σύστημα επικοινωνίας μεταξύ των κυττάρων. Λειτουργούν ως αγγελιοφόροι, στέλνοντας σήματα στα κύτταρα και πυροδοτώντας την αναγέννηση των κουρασμένων και ανενεργών κυττάρων του δέρματος. Ολοένα και περισσότερα εργοστάσια παραγωγής καλλυντικών προσπαθούν να τα ενσωματώσουν στις φόρμουλές τους, αναπτύσσοντας νέες θεραπείες και σκευάσματα που βασίζονται στις ιδιότητες τους.


Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες που οραματίζεστε;

Πρόσφατα επενδύσαμε επιχειρηματικά στον κλάδο του φαρμακείου. Είναι μία διαχρονική , αλλά συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά. Με τους συνεργάτες μου και μία ομάδα επιστημόνων εργαζόμαστε στην ανάπτυξη μίας καινοτόμου σειράς δερμοκαλλυντικών χρησιμοποιώντας φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες και ανανεώσιμα υλικά. Θα μου επιτρέψετε όμως, να σας πω περισσότερα για αυτό στο μέλλον.

Παναγιώτα Μαθιουδάκη,

Αισθητικός – Κοσμητολόγος, Επιχειρηματίας.

Ιδιοκτήτρια των Laserskin Solutions (www.laserskin.gr)


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Trending