Connect with us

Επιχειρηματικότητα

GRBossible Φεστιβάλ Νεοφυούς Επιχειρηματικότητας

Η ετήσια συνάντηση και δικτύωση του επιχειρηματικού οικοσυστήματος
για τρίτη συνεχή χρονιά από το Skywalker.gr

Η εκπαίδευση των νέων επιχειρηματιών σε θέματα που σχετίζονται με την έναρξη και τη λειτουργία μιας επιχείρησης, η διερεύνηση των ευκαιριών, των δυνατοτήτων και των απειλών για τη γέννηση και την ανάπτυξη της επιχειρηματικής ιδέας, η υποστήριξη νέων και εν δυνάμει επιχειρηματιών με προσωπικό business mentoring, η πληροφόρηση για την πρόσβαση σε χρηματοδοτικά προγράμματα, η δικτύωση με άλλους επιχειρηματίες και επιστήμονες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ήταν οι στόχοι που επιτεύχθηκαν στο πλαίσιο του GRBossible 2018.

Το φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Ε.ΣΥ.Ν.Ε. Α.Π.Π. στον Πολυχώρο Πολιτισμού Αθηναΐς το Σαββατοκύριακο 1 και 2 Δεκεμβρίου με ελεύθερη είσοδο για τους επισκέπτες.

Στη διήμερη διάρκειά του οι επισκέπτες παρακολούθησαν και συμμετείχαν ενεργά στα βιωματικά workshops επιχειρηματικότητας, σε ατομικές συνεδρίες business mentoring σχετικά με την αποτελεσματική οργάνωση μιας επιχείρησης, στο οpen workshop με θέμα «Your startup idea diagnosis», που επιχείρησε να δείξει πώς επιτυγχάνεται μια συνολική «διάγνωση» της επιχειρηματικής ιδέας και η αξιολόγησή της, καθώς και θεματικά panels σχετικά με τη δικτύωση και την επιχειρηματικότητα, την παραγωγή ελληνικών προϊόντων, χρηματοδοτήσεις και εξαγωγές.

Το Σάββατο 1 Δεκεμβρίου το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) διοργάνωσε panel με θέμα «Δικτύωση και επιχειρηματικότητα». Μέσα από μια πολύ ενδιαφέρουσα και διαδραστική συζήτηση με το κοινό τέσσερις νέοι επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων, ο κ. Αλέξανδρος Σεϊμανίδης, ιδρυτής του B2B Wave, ο κ. Κωνσταντίνος Παπαχαραλάμπους, branch manager στην Empist, ο κ. Γιώργος Στέγγος, CEO και συνιδρυτής της Cyclefi & Recytrust, και η κα Κωνσταντίνα Μπεθάνη, ιδρύτρια της Tenebra Studios, απάντησαν σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν κάθε νέο επιχειρηματία που ετοιμάζεται να βγει στις διεθνείς αγορές.

Τα ζητήματα αυτά σχετίζονται με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει μια επιχείρηση με διεθνή δραστηριότητα, τις απαιτήσεις δικτύωσης, το πώς γίνεται στην πράξη η διεθνής δικτύωση, τις χρηματοδοτικές ανάγκες αλλά και τις ευκαιρίες που υπάρχουν σε τοπικό και διεθνές επίπεδο και πολλά άλλα. Τέλος, παρουσιάστηκαν οι προσωπικές εμπειρίες τους, ενώ έγινε ειδική αναφορά στην υποστήριξη του ΕΚΤ ως συντονιστή του Enterprise Europe Network-Hellas και της πρωτοβουλίας Γέφυρες Γνώσης & Συνεργασίας. Τη συζήτηση συντόνισαν ο κ. Δημήτρης Μαραγκός, συντονιστής της πρωτοβουλίας Γέφυρες Γνώσης & Συνεργασίας, που υλοποιεί το ΕΚΤ, και ο κ. Γιώργος Μέγας, σύμβουλος Καινοτομίας & Μεταφοράς Τεχνολογίας στο ΕΚΤ.

Ακολούθησε η θεματική ενότητα «Χρηματοδοτήσεις: Το Graal της επιχειρηματικότητας», όπου στον χαιρετισμό του ο κ. Ορέστης Ματσούκας, πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Νέων Επιχειρηματιών (Ε.ΣΥ.Ν.Ε.) Α.Π.Π. άνοιξε έναν διαδραστικό διάλογο με το κοινό σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν έναν νέο επιχειρηματία στο ξεκίνημά του.

«Η απομυθοποίηση των χρηματοδοτήσεων και η ορθολογική τοποθέτησή τους στο επιχειρηματικό βίο σε σύνδεση με τις προσδοκίες του χρηματοδότη» παρουσιάστηκαν στο panel που συντόνισε ο κ. Απόστολος Σιώκας, οικονομολόγος, M.Sc. Ο συντονιστής και οι ομιλητές κ. Γιώργος Γιακουμάκης, Ευρωπαϊκό Ταμείο Επενδύσεων, υπεύθυνος πρωτοβουλίας EquiFund,   κ. Αργύρης Σπυρίδης, CEO στην Anthology Ventures,  co-founder, Innovation Farm, κ.  Άγγελος Μαγκλής, founder – V.P. Hellenic Mobile Cluster Facilitator, Adrionic BAN manager, κ. Αλέξανδρος Νούσιας, διευθυντής του Envolve Entrepreneurship στην Ελλάδα, κ. Γιώργος Καραντώνης, partner at Metavallon V.C., κα Μαρίσα Αντωνοπούλου, business development manager, Action Finance Initative ,μεταξύ άλλων τόνισαν:

  • Οι micro-investors αδυνατούν να συμμετέχουν σε έναν συστηματικό και αποτελεσματικό χρηματοοικονομικό μηχανισμό.
  • Η αναζήτηση του smart money είναι μονόδρομος.
  • Η επιχειρηματικότητα στη χώρα απαιτεί στήριξη μέσω εκπαίδευσης, όπως τοπικές συναντήσεις,  συνεργασίες, επιχειρηματικές εκδηλώσεις κτλ.
  • Η χρηματοδότηση με τη μορφή δανείων σε ανέργους ή σε μικρές επιχειρήσεις μπορεί να φέρει αποτελέσματα.
  • Οι startuppers οφείλουν να λένε τους προβληματισμούς τους και να επιδιώκουν τη διαδραστικότητα με επαγγελματίες και συμβούλους.

Την Κυριακή 2 Δεκεμβρίου ξεκίνησαν τα θεματικά panels με τον χαιρετισμό του κ. Δημήτρη Φυντάνη, διευθυντή Επιχειρησιακής Συνέχειας του Skywalker.gr, που τόνισε ότι η χώρα τα τελευταία χρόνια έδειξε ότι δεν πορεύτηκε με ένα μοντέλο ανάπτυξης και επιχειρηματικού προγράμματος εναρμονισμένο με τις αντοχές και το DNA της. Στο κλείσιμο του χαιρετισμού του παρότρυνε τους νέους επιχειρηματίες να αναρωτηθούν αν στοχεύουν στο κέρδος και μόνο ή στην καλύτερη τιμή και ποιότητα των προϊόντων τους.

Στη θεματική ενότητα «Ελληνικά προϊόντα: Made in Greece» o κ. Γεώργιος Τζιάλλας, γενικός γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής & Ανάπτυξης, Υπουργείο Τουρισμού, υποστήριξε ότι πρέπει να εξευρεθούν τρόποι συνδυασμού της επιχειρηματικότητας και των ελληνικών προϊόντων κυρίως μέσα από την τεχνολογία. Είπε πως η αύξηση του τουρισμού είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και όχι θαύματος. Τόνισε πως το νομοσχέδιο για τον θεματικό τουρισμό έχει στόχο την εξεύρεση θεματικών προϊόντων και τη σύνδεσή τους με τον πρωτογενή τομέα.

«Η πρόκληση της ενίσχυσης του τουριστικού προϊόντος μας με ελληνικά παραγόμενα αγαθά στη δυναμική της μεγιστοποίησης των ωφελειών για την ελληνική οικονομία» ήταν το θέμα που συντόνισε η κα Μαρία Παύλου, δημοσιογράφος, Open Beyond TV, Αθήνα 98,4. Οι εισηγητές  κ. Μπάμπης Καρίμαλης, πρόεδρος του ΕΟΤ, κα Ελένη Δελβινιώτη, δημοσιογράφος, εκπρόσωπος Συνδέσμου Προώθησης Ελληνικών Προϊόντων «Επιμένων Ελληνικά», κ.  Άγις Πιστιόλας, πρόεδρος πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και διευθυντής Μάρκετινγκ & Εξαγωγών, Agrino, και κ. Κωνσταντίνος Γεωργουλής, CEO, Geo Hospitality Group, επεσήμαναν:

  • Η στρατηγική του τουρισμού οφείλει να στηρίζεται στη δραστική σχέση με τους ταξιδιώτες.
  • Η επιβίωση των ελληνικών  προϊόντων εναπόκειται στη νεολαία του σήμερα, στα παιδιά και στους εφήβους.
  • Οι τρεις τομείς που η χώρα πρέπει να εκμεταλλευτεί για να αυξήσει τα έσοδά της είναι η αγροδιατροφή, ο τουρισμός και η ναυτιλία.
  • Η επίτευξη της ανάπτυξης στην Ελλάδα προϋποθέτει τη σχέση της αξίας του προϊόντος με την τιμή του.
  • Η διαφήμιση της ποιότητας είναι πρωτεύον χαρακτηριστικό, που μια επιχείρηση θα πρέπει να προβάλλει.

Η συζήτηση στη θεματική ενότητα «Εξαγωγική επιχειρηματικότητα: Μια ελιά για κάθε βίδα», που διοργανώθηκε από το Greek Liberties Monitor, ανέδειξε τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις με τις οποίες βρίσκονται αντιμέτωπες οι ελληνικές επιχειρήσεις σε ένα διεθνές περιβάλλον. Στον χαιρετισμό του ο κ. Γεώργιος Παπαστεργιόπουλος, διευθυντής Πληροφόρησης & Υποστήριξης Επιχειρήσεων, Enterprise Greece, έθεσε τον τόνο της συζήτησης παρουσιάζοντας τα μεγέθη και τους τομείς στους οποίους εστιάζονται οι ελληνικές εξαγωγές με μια αποτίμηση της πορείας μέχρι τώρα και μιας πιθανής μελλοντικής.

Στο panel με θέμα «Πόσο εφικτό είναι το όραμα του ισοσκελισμού του εμπορικού ισοζυγίου μας σε περίοδο επούλωσης και αναδιάρθρωσης;» με συντονιστή τον κ. Δημήτρη Πεφάνη, διευθυντή του Insider.gr, οι εισηγητές κ. Αθανάσιος Συριανός, CEO της Έζα και αντιπρόεδρος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, κ. Δημήτρης Μητράκος, CEO και founder της εταιρίας Yamas,  κ. Μιχάλης Γαλιατσάτος, owner της Cargo360 P.C., κ. Άρης Κεφαλογιάννης, CEO Gaea, και κα Σοφία Αποστολάκη, marketing manager της Roussas Dairy S.A., τόνισαν:

  • Υπάρχει έντονη ανάγκη ενός συνολικού εξαγωγικού σχεδίου με βάση την ανταγωνιστικότητα και την καινοτομία.
  • Οι φόροι και το κόστος ενέργειας, η έλλειψη ενός φορέα ασφάλισης επιχειρήσεων και εξαγωγών και το branding των επιχειρήσεων είναι προβληματικά.
  • Η κεφαλαιακή ασφυξία στην Ελλάδα για τις νέες εταιρίες αποτελεί μείζον πρόβλημα.
  • Το παραγωγικό μοντέλο είναι προβληματικό και εσωστρεφές: Το 80% των επιχειρήσεων έχουν εσωτερική στόχευση, με μόλις 20% των επιχειρήσεων να είναι παραγωγικές και παράλληλα να δίνουν εργασία στο 70% των ιδιωτικών υπαλλήλων.
  • Το μοντέλο marketing αλλάζει από προϊοντικό σε βιωματικό.
  • Το κλειδί στις εξαγωγές για την Ελλάδα είναι η ελληνική διατροφή και η εστίαση στην καινούργια διαπίστωση πολλών πως η υγιεινή διατροφή είναι μια μορφή προληπτικής ιατρικής.
  • Η στρατηγική εξαγοράς από πολυεθνικές εταιρίες με παρουσία ανά τον κόσμο δεν βοηθά στην εξάπλωση των ελληνικών προϊόντων, δεδομένου ότι οι πολυεθνικές ενδιαφέρονται για πωλήσεις στις εθνικές αγορές και όχι για εξαγωγές των τοπικών θυγατρικών τους ή επενδύσεών τους.
  • Η 4η Βιομηχανική Επανάσταση είναι η λύση για τους Έλληνες νέους, όπως και η νεοφυής επιχειρηματικότητα, αλλά πρέπει να δοθεί έμφαση και στις επιχειρήσεις πιο παραδοσιακού τύπου στον τομέα της παραγωγής.
  • Πρέπει να δημιουργηθεί κουλτούρα συνεργασίας στο ελληνικό επιχειρείν με συνασπισμούς εταιριών και συνεταιρισμούς μικρότερων εταιριών για την ανάπτυξή τους και μεγαλύτερες συνεργασίες για τη δημιουργία brand awareness, εξαγωγικής πολιτικής, ελληνικού ραφιού στο εξωτερικό και την αξιοποίηση του τουρισμού και των βιωματικών εμπειριών που σχετίζονται με την Ελλάδα από τους καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο.
  • Χρειάζεται ευθυγράμμιση της παιδείας και της εκπαίδευσης στην Ελλάδα με την αγορά, την παραγωγή και το επιχειρείν.

Το φεστιβάλ GRBossible την Κυριακή 2 Δεκεμβρίου  ολοκληρώθηκε με την απονομή τιμητικών διακρίσεων και βραβείων, που παρουσίασε η κα Σοφία Γκοτσοπούλου, key account manager, Skywalker.gr.

Οι τιμητικές διακρίσεις που δόθηκαν είναι οι εξής:

  1. Skywalker – Επιχειρηματικότητα Στον κ. Νίκο Τσατσαρωνάκη, Πρόεδρο, Αρτοποιία «Το Μάννα», Ν. Τσατσαρωνάκης Α.Β.Ε.Ε.
  2. Skywalker – Νεοφυής Επιχειρηματικότητα Στον κ. Παναγιώτη Πετράκη, Καθηγητή Τμήματος Οικονομικών Επιστημών, ΕΚΠΑ.
  3. Αποτελεσματική Δράση για τη Νεοφυή Επιχειρηματικότητα Στην Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας για τη δράση της στη διάχυση πληροφοριών για την καινοτόμο επιχειρηματικότητα.
  4. Ανθρωποκεντρική Προσέγγιση της Νεοφυούς Επιχειρηματικότητας Στην Praksis για τη συμβολή της στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας μέσω του προγράμματος Business Coaching Center.
  5. Αξιοποίηση της Ελληνικής Επιχειρηματικής Τεχνογνωσίας Στη Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας Πανεπιστημίου Πειραιώς για τη διάχυση της ελληνικής επιχειρησιακής τεχνογνωσίας.

Επιπλέον απονεμήθηκαν:

  • Το χάλκινο βραβείο Παράδοσης στην εταιρία Eucosmia, στην κα Σοφία Μυλωνά, υπεύθυνη Marketing, και στον κ. Θέμη Μαλτέζο, υπεύθυνο Digital Marketing.
  • Το χάλκινο βραβείο Καινοτομίας στην εταιρία AquaWeather, στον κ. Δημήτρη Μηλιώτη, εμπνευστή της ιδέας, CEO.
  • To αργυρό βραβείο Καινοτομίας στην εταιρία Thruwind Καινοτόμες Τεχνολογίες Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, στον κ. Βασίλειο Ιωαννίτη, νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρίας Thruwind.

Οι τιμητικές διακρίσεις και τα βραβεία απένειμαν οι κ.κ.: Γεωργία Κωνσταντίνου, διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας, Skywalker.gr, Ιωάννα Μίχου, διευθύντρια Ανθρώπινων Πόρων, Skywalker.gr, Σωτήρης Χατζηιωαννίδης, εμπορικός διευθυντής, Skywalker.gr, Μαίρη Κατσαπρίνη, events marketing director, Skywalker.gr, δρ Αθανάσιος Γραμμένος, διδάκτωρ Διεθνών Σχέσεων, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, και υπεύθυνος του ελληνικού παραρτήματος του ιδρύματος Friedrich Naumann, Μιχάλης Πεδιώτης, B.Sc., M.B.A., project & communications manager, radio producer, Γιάννης Κώτης, executive master coach, μέλος του Κέντρου Εθελοντών Manager Ελλάδος (ΚΕΜΕΛ).

 

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

7η Διεθνής Έκθεση Επαγγελματικών Προϊόντων & Υπηρεσιών Ομορφιάς

Η Μεγαλύτερη και Σημαντικότερη Κλαδική Έκθεση

Επαγγελματικών Προϊόντων Ομορφιάς της Βορείου Ελλάδος

Η 7η Διεθνής Έκθεση Επαγγελματικών Προϊόντων & Υπηρεσιών Ομορφιάς «BEAUTY MACEDONIA Καλοκαίρι 2019», διεξήχθη με Επιτυχία από 18 έως 20 Μαΐου 2019, στις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ/HELEXPO (Περίπτερα 15 & 13).

Το συγκριτικό πλεονέκτημα της BEAUTY, από την πρώτη στιγμή μέχρι και σήμερα, που αποτελεί και τον κύριο πόλο έλξης των επισκεπτών της, είναι η μοναδική δυνατότητα που δίνει, για άμεση επαφή των επαγγελματιών, με τις κορυφαίες εταιρείες του ευρύτερου κλάδου της Ομορφιάς.

Τον εκθεσιακό χώρο των περίπου 7.000τ.μ., επισκέφθηκαν 14.438 εγγεγραμμένοι επαγγελματίες, οι οποίοι περιηγήθηκαν στους χώρους της έκθεσης και συνάντησαν από κοντά, 135 εταιρείες/εκθέτες από τους κλάδους της Αισθητικής, του Μακιγιάζ, του Ημιμόνιμου Μακιγιάζ, της Κομμωτικής και της Περιποίησης Άκρων. Με αυτόν τον τρόπο, τους δόθηκε η ευκαιρία να εμπλουτίσουν την γκάμα των υπηρεσιών τους, με νέα προϊόντα και τεχνικές, αφού πρώτα ενημερώθηκαν, δοκίμασαν και έκαναν έρευνα αγοράς σε ποιότητα και τιμές!

Το Συνέδριο της BEAUTY, διεξήχθη στην αίθουσα του «Meeting Point» και προσέλκυσε μεγάλο αριθμό επισκεπτών, που παρακολούθησαν και ενημερώθηκαν από τις άκρως ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις εξειδικευμένων επαγγελματιών, με ποικιλία θεμάτων (Μακιγιάζ – Ονυχοπλαστική & Nail Art – Κομμωτική – Ημιμόνιμο Μακιγιάζ). Την Κυριακή, ξεκίνησε δυναμικά με ένα show Κομμωτικής γεμάτο φαντασία και θέμα «Μυθικά πλάσματα», από την Καλλιτεχνική ομάδα του «Σωματείου Κομμωτών Ν. Σερρών» και έκλεισε το απόγευμα, με ένα εξίσου εντυπωσιακό Show Κομμωτικής, με θέμα «Looks from the past», που παρουσίασαν οι Καλλιτεχνικές Ομάδες των «PIRAKI PROFESSIONAL» & «SEDE ACADEMY».

Ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα, με τον καλύτερο τρόπο, με το Happening Λήξης Συνεδρίου, που επιμελήθηκε με εξαιρετική επιτυχία, το «Σωματείο Επαγγελματιών Κομμωτών Δυτικής Θεσσαλονίκης». Μας παρουσίασαν ένα φαντασμαγορικό show για τις τάσεις στις κουπ, τα χτενίσματα και το μακιγιάζ του Καλοκαιριού.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία, BEAUTY GREECE TSIRIMOKOU, προσκαλεί όλους τους επαγγελματίες των κλάδων Παροχής Υπηρεσιών Ομορφιάς, στο επόμενο μεγάλο τους επαγγελματικό «ραντεβού», στη Βόρεια Ελλάδα, την «BEAUTY MACEDONIA Χειμώνας 2019», που θα διεξαχθεί από 30 Νοεμβρίου έως και 2 Δεκεμβρίου 2019, στη HELEXPO, στην Θεσσαλονίκη.

Με μεγάλη μας χαρά επίσης, θα θέλαμε να ανακοινώσουμε και την επόμενη «BEAUTY GREECE Χειμώνας 2019», που θα διεξαχθεί από τις 2 έως και τις 4 Νοεμβρίου 2019, στο ΜΕΚ Παιανίας.

Πληροφορίες: 2109010016 – www.beautygreece.gr

Κάρτες Εισόδου (Μέλη & Νέες Εγγραφές): www.bgt.gr

Facebook Group: BEAUTY GREECE TSIRIMOKOU (Official Group)

Facebook Page: @BeautyGreeceTradeFairs

Instagram: beauty_greece_trade_fairs

You Tube Channel: Beauty Greece   

Mobile App: “my BEAUTY GR app”   

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΛΕΖΑΝΤΕΣ
1.ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΙΣΟΔΟΣ & ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ «BEAUTY MACEDONIA ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2019»
2.ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
3.ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ & ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ «BEAUTY MACEDONIA ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2019»
3α.ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΚΟΜΜΩΤΩΝ Ν. ΣΕΡΡΩΝ Show Κομμωτικής με τίτλο «ΜΥΘΙΚΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ», από την Καλλιτεχνική Ομάδα του «Σωματείου Κομμωτών Ν. Σερρών»
3β. PIRAKI PROFESSIONAL & SEDE GROUP Show Κομμωτικής με τίτλο «LOOKS FROM THE PAST», από τις Καλλιτεχνικές Ομάδες των «PIRAKI PROFESSIONAL» & «SEDE GROUP»
                4. BACKDROP ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΣΤΟ «BACKDROP» ΤΗΣ BEAUTY
         5. ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ Happening Λήξης Συνεδρίου «ΚΟΜΜΩΤΙΚΕΣ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ», από την καλλιτεχνική ομάδα του «ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΚΟΜΜΩΤΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ».
6.ΧΟΡΗΓΟΙ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ:  GEL.IT.UP

ΧΟΡΗΓΟΙ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ: COSMITAL, STAR NAILS –  SERGIO, my BEAUTY APP               

7. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ Ημερολόγιο εκθέσεων BEAUTY

Πηγή

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Αγροδιατροφικός Διαγωνισμός «Trophy – Τροφή Challenge»

Εννιά ημέρες απομένουν για να δηλώσετε συμμετοχή στον μεγάλο αγροδιατροφικό διαγωνισμό «Trophy – Τροφή Challenge»

 

Παρατείνεται μέχρι τις 23 Ιουνίου 2019 η προθεσμία συμμετοχής στον Διαγωνισμό «Trophy – Τροφή Challenge». Μέχρι τότε οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις τους στο www.trophychallenge.gr.

Οι συμμετέχοντες στον διαγωνισμό διεκδικούν:

  1. Απ’ ευθείας συμμετοχή στον τελικό του παγκόσμιου αγροδιατροφικού διαγωνισμού Future Agro-challenge, που θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της ΔΕΘ 2019, και παρουσία με περίπτερο στην έκθεση.
  2. Πενθήμερο εκπαιδευτικό ταξίδι στα agri-food τμήματα και ερευνητικά εργαστήρια του Πανεπιστημίου Rutgers στις Η.Π.Α., όπου οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συναντηθούν με ερευνητές, επιχειρηματίες και επενδυτές, όλα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του καθενός ξεχωριστά.
  3. Xρηματικά έπαθλα ύψους €25.000.

Ο διαγωνισμός «Trophy – Τροφή Challenge», υλοποιείται από το πρόγραμμα «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά», υπό την καθοδήγηση του Πανεπιστημίου Rutgers, σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή και με την υποστήριξη των Industry Disruptors Game Changers (ID-GC) και της Πρεσβείας των Η.Π.Α. Μέγας δωρητής του ευρύτερου προγράμματος και του “Trophy – Τροφή Challenge” είναι το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), ενώ Χρυσός Χορηγός του Διαγωνισμού η Τράπεζα Πειραιώς.

Οι προτάσεις θα πρέπει να απαντούν σε προκλήσεις των δύο ευρύτερων θεματικών Agri-Tech / Πρωτογενής Παραγωγή και Food-Tech / Επεξεργασία και Ποιότητα Τροφίμων. Οι φιναλίστ θα λάβουν υποστήριξη για την επιχειρηματική τους ανάπτυξη, ειδικά ως προς το business planning και το marketing.

Σκοπός του διαγωνισμού είναι αφενός να αναδείξει και να επιβραβεύσει καινοτόμες ιδέες, που αξιοποιούν τεχνολογίες αιχμής για να αναπτύξουν προϊόντα, υπηρεσίες και επιχειρηματικές λύσεις στον τομέα της αγροδιατροφής, αφετέρου να δημιουργήσει τη δυνατότητα για νέα πεδία συνεργασίας και να δώσει πρόσβαση σε ευκαιρίες δικτύωσης και χρηματοδότησης. O διαγωνισμός περιλαμβάνει όλους τους τομείς της αγροδιατροφής, από την γεωργική και ζωική παραγωγή μέχρι την επεξεργασία και την τεχνολογία τροφίμων.

Πηγή

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Γυναίκα και αναπηρία: Φεμινιστικές διεκδικήσεις και πολιτικές»

Η επιτυχής εκδήλωση με θέμα: «Γυναίκα και αναπηρία: Φεμινιστικές διεκδικήσεις και πολιτικές» στη Βιβλιοθήκη Θεμάτων Ισότητας και Φύλου της ΓΓΙΦ

 

Η καθολικότητα των ίσων ευκαιριών και της ανεμπόδιστης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία παντού προϋποθέτουν και τη λήψη ειδικών μέτρων

 

Ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία η εκδήλωση με θέμα «Γυναίκες και αναπηρία: Φεμινιστικές διεκδικήσεις και πολιτικές», που πραγματοποιήθηκε στις 11/6/2019 στη Βιβλιοθήκη Θεμάτων Ισότητας και Φύλου της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων (ΓΓΙΦ).

Η Γενική Γραμματέας Ισότητας των Φύλων, Φωτεινή Κούβελα, στο χαιρετισμό της, επεσήμανε εξ΄ αρχής ότι μέσω της εκδήλωσης προσφέρεται η δυνατότητα να ακουστεί η δυνατή φωνή των γυναικών που υφίστανται αναπηρία, ως άτομα απολύτως και εξίσου ισότιμα όλων μας υπό τις αρχές και τις αξίες της ισότητας των φύλων.

Στη συνέχεια, αναγνώρισε ότι σε καιρούς γενικότερης αμφισβήτησης και συνάμα όμως προόδου και εξελίξεων, είναι τουλάχιστον οξύμωρο οι γυναίκες με αναπηρία να βιώνουν κοινωνικούς αποκλεισμούς, έμφυλες ή/και πολλαπλές διακρίσεις, γεγονός που εντείνει την ανάγκη εντατικοποίησης του αγώνα εκ μέρους όλων μας για την υπέρβαση όλων αυτών των ανισοτήτων. Σε αυτό το πλαίσιο, πρόσθεσε ότι: «Η καθολικότητα των ίσων ευκαιριών και της ανεμπόδιστης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία παντού προϋποθέτουν και τη λήψη ειδικών μέτρων».

Περαιτέρω, έκανε αναφορά στις πολιτικές και τα μέτρα της Κυβέρνησης για τους ανθρώπους με αναπηρία, αλλά και στο έργο της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων, εμμένοντας στη θεματική «Κοινωνική ένταξη και ισότιμη μεταχείριση γυναικών που υφίστανται πολλαπλές διακρίσεις» του «Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Ισότητα των Φύλων» της περιόδου 2016-2020, μέσα από τις δράσεις της οποίας επιδιώκεται η οριστική άρση των έμφυλων διακρίσεων και η εγκαθίδρυση της ουσιαστικής  ισότητας και της κοινωνικής δικαιοσύνης.

Επιπρόσθετα, η κα Κούβελα επεσήμανε ότι η αναγνώριση των δικαιωμάτων όλων των ατόμων με αναπηρία και ιδίως των γυναικών, συνιστά αδιαπραγμάτευτο συνταγματικό δικαίωμα, ώστε η οποιαδήποτε παραβίασή του να αντιτίθεται στο Σύνταγμά μας και τόνισε ότι: «Οι πολιτικές μας, συνολικά, βρίσκονται σε άρρηκτη σύνδεση και συνέχεια των φεμινιστικών διεκδικήσεων, τιμώντας, κατ’ αυτή την αναλογία, τα προτάγματα, τους αγώνες και τις κατακτήσεις του φεμινιστικού κινήματος» και συμπλήρωσε ότι: «Οφείλουμε να συσπειρωθούμε ακόμη περισσότερο, προκειμένου να επιτύχουμε την οριστική απόλαυση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην καθολικότητα και την πληρότητά τους για όλες και όλους ανεξαιρέτως. Και από ένα τέτοιο πλαίσιο είναι αδύνατο να μη λαμβάνεται υπόψη η παράμετρος της αναπηρίας».

 

Πηγή

Continue Reading

Trending