Connect with us

Επιχειρηματικότητα

«Greek-Nordic Digital Trade Week» Ψηφιακή εκδήλωση προβολής του Αγροδιατροφικού τομέα στις Σκανδιναβικές χώρες

Την πρώτη ψηφιακή εκδήλωση προβολής του Ελληνικού Αγροδιατροφικού τομέα στις Σκανδιναβικές χώρες διοργανώνει η Reco Exports σε συνεργασία με τη Σουηδική εταιρεία Moreganic και με συνδιοργανωτή την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece).

Η «Greek-Nordic Digital Trade Week», θα διεξαχθεί στο διάστημα 16-20 Νοεμβρίου 2020 με την συμμετοχή 50 ελληνικών επιχειρήσεων. Στόχος της «Greek-Nordic Digital Trade Week»  είναι να αποτελέσει μια εποικοδομητική  πλατφόρμα επικοινωνίας και δικτύωσης Ελλήνων παραγωγών βιολογικών, πρωτίστως, τροφίμων και ποτών, με αγοραστές, διανομείς, χονδρεμπόρους, πωλητές λιανικής, bloggers, τύπο & μέσα ενημέρωσης, εμπειρογνώμονες κ.ά από τις Σκανδιναβικές Χώρες, αλλά και μια πλατφόρμα προβολής του Αγροδιατροφικού Τομέα της Ελλάδας και ιδίως των προϊόντων ΠΟΠ/ΠΓΕ/ΕΠΙΠ των Περιφερειών μας.

Ενόψει της Greek-Nordic Digital Trade Week, προβλέπεται :

  • Η δημιουργία ειδικής ψηφιακής ιστοσελίδας/πλατφόρμας για την προβολή των εταιρειών που θα λάβουν μέρος στην εκδήλωση καθώς και των Περιφερειών και άλλων φορέων
  • Η δυνατότητα προσθήκης βίντεο, φωτογραφιών προϊόντων και εμπορικών πληροφοριών σε ξεχωριστή σελίδα ανά εταιρεία και Περιφέρεια
  • Η πλήρη εξαγωγική υποστήριξη βάσει των κάτωθι 8 Βημάτων, που αφορούν στη  
    1. Διάγνωση της εξαγωγικής ετοιμότητας
    2. Εξατομικευμένη συμβουλευτική εισόδου στην αγορά + Εξατομικευμένο market entry research για τα προϊόντα της κάθε εταιρείας
    3. Ανάλυση της αγοράς, Webinars, Εκπαίδευση
    4. Αποστολή δειγμάτων και πληροφοριακού υλικού πριν από τις Online συναντήσεις
    5. Εξατομικευμένες Online Β2Β συναντήσεις με στοχευμένους αγοραστές των Σκανδιναβικών Χωρών
    6. Εξατομικευμένη συμβουλευτική ΜΕΤΑ τις συναντήσεις
    7. 12μηνη αποθήκευση εμπορευμάτων στην Σουηδία για τριγωνική πώληση σε όλες τις Σκανδιναβικές χώρες
    8. Ανάπτυξη αγοράς – Βranding – Μerchandising

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αγορές των Σκανδιναβικών χωρών και ιδιαίτερα της Δανίας, της Σουηδίας και της Νορβηγίας, είναι εξαιρετικά σημαντικές για τις εξαγωγές του αγροδιατροφικού  τομέα των Μεσογειακών χωρών, λόγω της πολύ υψηλής κατά κεφαλήν κατανάλωσης και του βιοτικού επιπέδου. Επιπλέον, τα μεσογειακά προϊόντα χαίρουν μεγάλης εκτίμησης λόγω της υψηλής θρεπτικής τους αξίας αλλά και της αδυναμίας παραγωγής τους στις Βόρειες χώρες και κατέχουν πολύ υψηλή θέση στις διατροφικές συνήθειες των χωρών αυτών.

Επιπρόσθετα, αξίζει να αναφερθεί ότι οι σκανδιναβικές χώρες αναμφισβήτητα πρωτοστατούν στην κατανάλωση αυτών των φυσικών προϊόντων στην Ευρώπη, αφού η κατανάλωση στην Σουηδία αυξήθηκε το 2019  κατά 11% σε σχέση με το 2018, στην Νορβηγία κατά 24% στην Δανία κατά 18% και στην Φιλανδία κατά 25%.

Enterprise Greece

Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

Περισσότερες Πληροφορίες για συντάκτες: 

ENTERPRISEGREECE | Διεύθυνση Ενημέρωσης, Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ – 210 3355732, [email protected]

Επιχειρηματικότητα

Επαγγέλματα με ζήτηση στον ευρύτερο κλάδο της θαλάσσιας βιοτεχνολογίας

Αυξανόμενη ζήτηση για δύτες, οδηγούς σκαφών, προσωπικό σε ενυδρεία και θαλάσσια πάρκα στον Οικοτουρισμό και την Ιχθυοκαλλιέργεια, καθώς και για Μηχανικούς Βιοπληροφορικής που είναι από τα επαγγέλματα του μέλλοντος.

Αυτά είναι μερικά από τα σημεία που ανέδειξε το δεύτερο #blueTALK για τη Θαλάσσια Βιοτεχνολογία, παρουσιάζοντας τις εφαρμογές, τα χρηματοδοτικά εργαλεία και τις προοπτικές απασχόλησης, τόσο για ερευνητικό προσωπικό, όσο και για νέους και νέες χωρίς επιστημονική εξειδίκευση.

Τα blueTALKS, μια σειρά διαδικτυακών συζητήσεων με διακεκριμένους εμπειρογνώμονες στη Γαλάζια Οικονομία, είναι μια ακόμα καινοτόμος πρωτοβουλία της Μίλητος Συμβουλευτική που ενημερώνει και καθοδηγεί δωρεάν νέους 15-29 ετών για τα «Επαγγέλματα της Θάλασσας». Για ακόμα μια φορά, διοργανώθηκε (30/6/2021) υπό την αιγίδα του Junior Achievement Greece, με μεγάλη επιτυχία και απήχηση, σε ζωντανή αναμετάδοση, σε περισσότερες από 10 σελίδες σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας BlueGenerationProjectGreece.

Η Δρ. Ευθαλία Αρβανίτη, Program manager SUBMARINER Network for Blue Growth EEIG, ανέδειξε εφαρμογές της Θαλάσσιας Βιοτεχνολογίας, όπως τα Συμπληρώματα Διατροφής, Φαρμακευτικά Προϊόντα, Λιπάσματα, Καλλυντικά, Βιοκαύσιμα και παρότρυνε τους νέους που έχουν μια καινοτόμο ιδέα να έρθουν σε επαφή μαζί της για να λάβουν καθοδήγηση και να την κάνουν πράξη.

Ο Δρ. Πάνος Καλατζής, Regional Aqua manager Europe, Bluestar Adisseo, τόνισε ότι η συνεργασία μεταξύ επιστημόνων, φορέων και επιχειρήσεων είναι προϋπόθεση για την επιτυχία μια νεοφυούς επιχείρησης (startup) στη Θαλάσσια Βιοτεχνολογία. Στην Ελλάδα προοπτικές για συνεργασία προσφέρουν ενδεικτικά ο Παράκτιος Τουρισμός, η Αλιεία και η Ιχθυοκαλλιέργεια.

Ο Δρ. Γεράσιμος Ροδοθεάτος, ειδικός στη Διακυβέρνηση των Ωκεανών, Ερευνητής ΕΚεΠΕΚ, Πάντειο Πανεπιστήμιο, αναφέρθηκε στα ελληνικά Πανεπιστημιακά τμήματα, που παρέχουν σπουδές σε κλάδους, όπως η Θαλάσσια Βιολογία, Ιχθυολογία, Ωκεανογραφία, και σε δύο σημαντικά ερευνητικά ινστιτούτα διεθνούς εμβέλειας, το Ελληνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών (ΕΛ.ΚΕ.Θ.Ε.) και το Ινστιτούτο Αλιευτικής Έρευνας (ΙΝΑΛΕ), που εκπονούν έρευνα στο θαλάσσιο περιβάλλον και απασχολούν ερευνητικό, τεχνικό και διοικητικό προσωπικό.

Ο Δρ. Αντώνιος Γυπάκης, Προϊστάμενος Τμημ. Σχεδιασμού & Προγραμματισμού της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Καινοτομίας, ανέδειξε την εθνική στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης με στόχο την παραγωγή υψηλής προστιθέμενης αξίας προϊόντων και υπηρεσιών, και παρουσίασε χρηματοδοτικά εργαλεία για την υποστήριξη νέων εταιριών στη Θαλάσσια Βιοτεχνολογία.

Το ακροατήριο συμμετείχε ενεργά και έλαβε επιτόπου απαντήσεις σε ερωτήματα που απασχολούν τους νέους/νέες σήμερα, όπως «πώς μπορώ να βρω εργασία σε αυτό τον κλάδο» και «υπάρχει επαγγελματική κατάρτιση στην Ελλάδα, που να οδηγεί σε απασχόληση στη Θαλάσσια Βιοτεχνολογία».

Σε αυτό το πλαίσιο, και με άδεια του Υπουργείου Παιδείας, το Blue Generation Project, φέρνει τους νέους σε επαφή με όλους τους κλάδους της Γαλάζιας Ανάπτυξης, μέσα από διαδικτυακές παρουσιάσεις σε σχολεία, ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα και σχετικούς φορείς. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα για δωρεάν mentoring επαγγελματικού προσανατολισμού, καθώς και επίσκεψης σε εγκαταστάσεις επιχειρήσεων (studyvisits) του κλάδου. Επίσης, έχουν αναπτυχθεί Δωρεάν ψηφιακά εργαλεία που διευκολύνουν την πρόσβαση των νέων στη Γαλάζια Οικονομία: Οδηγός Καριέρας και το Blue Career job platform στην οποία οι εργοδότες αναρτούν δωρεάν αγγελίες για ζήτηση ανθρώπινου δυναμικού.

Την ευρωπαϊκή αυτή πρωτοβουλία, υποστηρίζουν ολοένα και περισσότεροι φορείς, με κεντρικό μήνυμα “I am on board”. Ενδεικτικά αναφέρονται: Junior Achievement Greece, Εκπαιδευτικός Σύνδεσμος Αθηνών «Ο ‘Ήφαιστος», Σχολές ΩΜΕΓΑ, Κοινωνική Επιχείρηση Knowl διά βίου μάθησης, Ευρωπαϊκό Κέντρο Περιβαλλοντικής Έρευνας και Κατάρτισης (E.Kε.Π.Ε.Κ.), Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Νέων Επιχειρηματιών (Ο.Ε.ΣΥ.Ν.Ε), Academy of Entrepreneurship, PremiumConsulting, Aephoria.net, BlueGrowth, Blog Great Greek Big Blue, YOUTHshare project, EviaIsland Κοιν. Σ. Επ., neolaia.gr, epixeiro.gr, Greek Travel Pages, yourpulses.com, insider.gr.

Περισσότερες Πληροφορίες

Website: Blue Generation Facebook: Blue Generation project

Instagram: blue_generation_project LinkedIn: Blue Generation project

Twitter: BlueGeneration

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Το Women TechEU στηρίζει τις νεοφυείς επιχειρήσεις υπερπροηγμένης τεχνολογίας.

Η νόσος covid-19 έχει διαταράξει την επαγγελματική και κοινωνική ζωή όλων μας. Ανησυχία και έντονος προβληματισμός σε όλα τα επίπεδα. Η επιχειρηματικότητα πάει με αργούς ρυθμούς και οι «συστημικές» τράπεζες εξακολουθούν  να μην στηρίζουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. 

Το ελληνικό σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» των 30,5 δισ. ευρώ ενέκρινε το συμβούλιο των υπουργών Οικονομικών της ΕΕ (ECOFIN) μαζί με τα αντίστοιχα σχέδια άλλων 11 κρατών-μελών.

Μαζί με το ελληνικό πρόγραμμα εγκρίθηκαν και αυτά της Αυστρίας, του Βελγίου, της Δανίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Λετονίας, του Λουξεμβούργου, της Σλοβακίας, της Πορτογαλίας και της Ισπανίας.

Η Ελλάδα θα ενισχυθεί με συνολικά 30,5 δισ. ευρώ εκ των οποίων τα πρώτα 4 δισ. ευρώ αναμένεται να εκταμιευθούν έως το τέλος Ιουλίου, ενώ το συνολικό ύψος των διαθέσιμων πόρων έως το τέλος του έτους, προβλέπεται να φθάσει τα 7,5 δισ. ευρώ.

Το σχέδιο αναμένεται να κινητοποιήσει πόρους ύψους 60 δισ. ευρώ σε 106 μεγάλες επενδύσεις και 68 μεταρρυθμίσεις και βρίσκεται ήδη στη φάση της εφαρμογής, με κάποια από τα έργα και τις μεταρρυθμίσεις να βρίσκονται σε φάση υλοποίησης.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εγκαινίασε την πρωτοβουλία «Women TechEU» ένα νέο πρόγραμμα της ΕΕ που στηρίζει τις νεοφυείς επιχειρήσεις υπερπροηγμένης τεχνολογίας που διοικούνται από γυναίκες και παρέχει βοήθεια ώστε οι εν λόγω επιχειρήσεις να πρωταγωνιστήσουν στον τομέα της υπερπροηγμένης τεχνολογίας του αύριο.

Το πρόγραμμα αυτό εντάσσεται στο νέο  πρόγραμμα για τα οικοσυστήματα καινοτομίας  του προγράμματος «Ορίζων Ευρώπη», με τη συμβολή του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Καινοτομίας (ΕΣΚ). Τα στοιχεία δείχνουν ότι μόνο το 15% των καινοτόμων νεοφυών επιχειρήσεων ιδρύονται ή συνιδρύονται από γυναίκες, ενώ μόλις το 6% έχουν ιδρυτικές ομάδες που αποτελούνται μόνο από γυναίκες. Οι εν λόγω επιχειρήσεις που διοικούνται από γυναίκες αντλούν λιγότερα επιχειρηματικά κεφάλαια απ’ ότι οι αντίστοιχες επιχειρήσεις που αποτελούνται αποκλειστικά από άνδρες, συμπεριλαμβανομένων των κεφαλαίων για επενδύσεις ζωτικής σημασίας στα αρχικά στάδια, ενώ και τα ποσά που συγκεντρώνουν συνήθως είναι χαμηλότερα. Σε όλη την Ευρώπη μόνο το 5% περίπου των επιχειρηματικών κεφαλαίων διοχετεύεται σε μικτές ομάδες και μόλις το 2% σε ομάδες που αποτελούνται μόνο από γυναίκες.

Η πρωτοβουλία «Women TechEU» αντιμετωπίζει αυτό το χάσμα μεταξύ των φύλων όσον αφορά την καινοτομία, στηρίζοντας τις νεοφυείς επιχειρήσεις υπερπροηγμένης τεχνολογίας που διοικούνται από γυναίκες στα αρχικά στάδια που παρουσιάζουν τον υψηλότερο κίνδυνο. Το πρόγραμμα θα προσφέρει χρηματοδοτική στήριξη σε νεοφυείς επιχειρήσεις που διοικούνται από γυναίκες με επιχορηγήσεις ύψους 75.000 ευρώ.

Η κα. Μαρίγια Γκαμπριέλ, Επίτροπος Καινοτομίας, Έρευνας, Πολιτισμού, Εκπαίδευσης και Νεολαίας τόνισε: «Μέσω της πρωτοβουλίας «Women TechEU», θέλουμε να αυξήσουμε τον αριθμό των νεοφυών επιχειρήσεων που διοικούνται από γυναίκες και να δημιουργήσουμε ένα ευρωπαϊκό οικοσύστημα υπερπροηγμένης τεχνολογίας με περισσότερη δικαιοσύνη και ευημερία. Πιστεύουμε ότι η σημερινή στήριξη σε γυναίκες στον τομέα της υπερπροηγμένης τεχνολογίας θα αυξήσει τις πιθανότητές τους για επιτυχία και θα τονώσει το συνολικό ευρωπαϊκό οικοσύστημα καινοτομίας, ελκύοντας περισσότερα γυναικεία ταλέντα.»

Υπολογίζεται έως 50 ελπιδοφόρες νεοφυείς επιχειρήσεις στον τομέα της υπερπροηγμένης τεχνολογίας από τα κράτη-μέλη της ΕΕ και τις συνδεδεμένες χώρες να χρηματοδοτηθούν στο πλαίσιο της πρώτης πιλοτικής πρόσκλησης υποβολής προτάσεων της πρωτοβουλίας «Women TechEU», η οποία θα ολοκληρωθεί στις 10 Νοεμβρίου 2021.

Υπάρχουν ευκαιρίες χρηματοδότησης και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε την  σύγχρονη και ευρωπαϊκή Ελλάδα του μέλλοντος.

Κων/νος Σ. Μαργαρίτης

Δημοσιογράφος

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Hatzi Filax Group for Α. Χατζόπουλος Α.Ε.: Customer Experience Project

Η εταιρία Α. ΧατζόπουλοςΑ.Ε., η οποία εξειδικεύεται στην παροχή λύσεων εύκαμπτης συσκευασίας για τις βιομηχανίες τροφίμων & ποτών, καλλυντικών, χημικών και φαρμακευτικών προϊόντων, στοχεύοντας στην επιτυχή εξέλιξή της, προχώρησε στην υλοποίηση ενός προγράμματος ανάπτυξης Customer Experience B2B. 

Το πρόγραμμα Customer Experience ολοκληρώθηκε με εξαιρετική επιτυχία από τη Hatzi Filax Group -Consulting | Training | Technology, υπό την καθοδήγηση της κ. Χάτζη Σκευοφύλακα, προσφέροντας τις κατάλληλες κατευθύνσεις και εργαλεία που να ανταποκρίνονται στο όραμα της εταιρίας.


Η Hatzi Filax Group σχεδίασε και υλοποίησε το πρόγραμμα Customer Experience B2B για την ομάδα της Α. Χατζόπουλος Α.Ε., με διαδραστικό και ευέλικτο τρόπο, ενώ οι εκπαιδεύσεις έγιναν εξ’ αποστάσεως. Στόχος του προγράμματος ήταν η μετάβαση της εταιρικής κουλτούρας από την εξυπηρέτηση στην νέα εποχή παροχής Εμπειρίας στον Πελάτη.

www.hatzifilax.com

Continue Reading

Trending