Connect with us

Επιχειρηματικότητα

H ισχύς εν τη ενώσει

Εάν θέλεις να πας γρήγορα πήγαινε μόνος σου. Εάν θέλεις να πας μακριά χρειάζεται να δημιουργήσεις μία ομάδα.

Ίσως να σκέφτεσαι μέσα σου τώρα: “Μάνο δεν βλέπεις; Οι συνεργασίες χαλούν. Μια συνεργασία μπορεί ακόμα να καταστρέψει και οικογένεια. Τι μου λες τώρα;”. Και είναι μια φράση την οποία την ακούω πάρα πολύ συχνά.

Αλλά έχω μια απάντηση γι’ αυτό. Πραγματικά, έχεις δει καμιά μεγάλη επιχείρηση, έχεις δει κανένα μεγάλο project που να έχει γράψει ιστορία και να έχει αλλάξει τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων να έχει γίνει από έναν άνθρωπο;

Επίτρεψε μου να μοιραστώ κάτι προσωπικά μαζί σου. Ξεκινώντας να κάνω αυτό που κάνω, να βοηθώ τους ανθρώπους να αλλάζουν τις ζωές τους, ξεκίνησα τελείως μόνος μου. Τα αποτελέσματα πραγματικά εξαιρετικά. Έφτασα όμως σε ένα σημείο να είμαι εξαντλημένος. Και σε ένα ταβάνι. Δεν μπορούσα να πάω παρακάτω. Γιατί αν το σκεφτείς πόσα μπορείς να κάνεις μέσα σε μία ημέρα;  Για φαντάσου να υπάρχουν 10 άνθρωποι.. 20 άνθρωποι.. 30 άνθρωποι που να μπορούν να αναπαράγουν ή να μπορούν να αναλαμβάνουν συγκεκριμένα tasks, projects, πάνω στην δικιά σου την ιδέα.

Όμως ξέρω ότι οι πιο πολλές συνεργασίες τελειώνουν. Ούτως ή άλλως όπως έχουμε ξαναπεί χιλιάδες φορές το 96% των επιχειρήσεων αποτυγχάνει. Γιατί; Γιατί αποτυγχάνουν οι συνεργασίες.

Τι είναι λοιπόν αυτό που χρειάζεται εσύ να κάνεις προκειμένου να χτίσεις μια δυνατή ομάδα; Το πρώτο που χρειάζεται να κάνεις είναι το εξής: Να κατανοήσεις. Χρειάζεται να κατανοήσουμε ότι εγώ έρχομαι σε μία ομάδα έχοντας κάποια βιώματα, κάποιες εμπειρίες, κάποιους περιορισμούς, κάποιους φόβους.. Το ίδιο συμβαίνει και με τους συνεργάτες μου. Ο κάθε συνεργάτης έχει τον δικό του σταυρό που κουβαλάει. Ο κάθε άνθρωπος έχει αυτόν τον σταυρό.

Έτσι λοιπόν πώς μπορούμε να φτάσουμε και να περπατήσουμε σε ένα κοινό μονοπάτι προκειμένου να έχουμε μια αρμονική συνεργασία και να έχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα;

Όπως είπαμε το πρώτο είναι να κατανοήσουμε και να αποδεχτούμε το από που έρχεται ο καθένας. Το δεύτερο είναι να κατανοήσουμε και να αποδεχτούμε ότι κάποιες στιγμές ίσως να υπάρχουν κάποιες διαμάχες.. Ίσως να υπάρχουν κάποιες συγκρούσεις. Το ζήτημα είναι όσο μπορούμε να μετράμε μέχρι το 10 και μετά να πούμε την γνώμη μας. Γιατί; Γιατί αν αφήσουμε τον αυθορμητισμό να μιλήσει εκείνη την στιγμή μπορεί να καταστρέψεις κάτι πολύ μεγάλο το οποίο μπορεί να δημιουργηθεί.

Έτσι λοιπόν πρώτα κατανόησε και δεύτερον μέτρα μέχρι το 10 προτού μιλήσεις αν νιώθεις ότι δεν έχεις την ηρεμία που χρειάζεται.

Το τρίτο πράγμα που χρειάζεται είναι να μοιραστείς με την ομάδα σου το όραμα. Όχι όμως μόνο το δικό σου. Το όραμα όλων των ανθρώπων. Χρειάζεται να δεις που θέλεις να πας εσύ. Ποια είναι η μεγάλη εικόνα της ζωής σου. Χρειάζεται να δεις τι θέλουν οι δικοί σου οι άνθρωποι και ποιο είναι εκείνο το σημείο που αλληλοκαλύπτονται.

Χρειάζεται μέσα από αυτό το μονοπάτι που θα περπατήσετε όλοι να μπορείτε να συνυπάρξετε και αυτό το μονοπάτι να οδηγήσει τον καθένα από εσάς στον προορισμό που ο καθένας ξεχωριστά θέλει για την δική του ζωή. Γιατί αν δεν γίνει αυτό όσο και να το πιέσεις αργά η γρήγορα θα κόψεις αυτή την ροή. Και όταν θα συμβεί θα είναι κρίμα γιατί συμβαίνει την στιγμή που αρχίζουν τα αποτελέσματα να έρχονται.

Εκεί πέρα που βλέπεις επιχειρήσεις, τα Projects, να δουλεύουν, να φέρνουν αποτελέσματα.. ξαφνικά σε μια νύχτα όλα χαλάνε. Μην το κάνεις αυτό. Είναι κρίμα για εσένα.. Είναι κρίμα για τα όνειρα σου.. Για την ζωή σου.. Για την οικογένεια σου που θα επηρεαστεί.. Για τα παιδιά σου.. Είναι κρίμα για την ομάδα.

Έτσι λοιπόν εάν θέλεις να πας μακριά χρειάζεται να δημιουργήσεις μία δυνατή ομάδα.

Ποια είναι αυτά τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις;

Πρώτον, να κατανοήσεις, από που έρχεσαι και από που έρχονται. Το δεύτερο που πρέπει να κάνεις είναι να δεις τι θέλουν αυτοί οι άνθρωποι από την ζωή τους, τις θέλεις εσύ, να βάλετε κάτω τα οράματα σας και να δημιουργήσετε μια κοινή συνισταμένη, έναν κοινό δρόμο που αυτός ο δρόμος θα σας οδηγήσει στον προορισμό τον δικό σου και τον δικό τους.

Αυτός λοιπόν είναι ένας απλός αποτελεσματικός τρόπος για να δημιουργήσεις μια εξαιρετική δυναμική ομάδα και τα αποτελέσματα σου να πολλαπλασιαστούν.

Να θυμάσαι ότι είσαι υπέροχος, εξαιρετικός!

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

Πηγή: www.manolisischakis.gr

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Φορολογικά

Οι συνέπειες της υπερφορολόγησης στα ακίνητα και τα σημερινά δεδομένα.

Η υπερφορολόγηση ήρθε να ταρακουνήσει συθέμελα την ιδιοκτησία ακινήτων, πλήττοντας ταυτόχρονα και τη μεσαία τάξη, που αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας και της κοινωνίας.

  • Υπολογίζεται ότι οι τιμές των ακινήτων έχουν μειωθεί έως και 45%. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την τεχνητή υπερφορολόγηση που δημιουργούν και οι αντικειμενικές αξίες, έχει ως αποτέλεσμα διαρκείς κλυδωνισμούς τόσο στο συγκεκριμένο κομμάτι, όσο και στην οικονομία γενικότερα.
  • Την ίδια στιγμή λοιπόν που σταθερά καταποντιζόταν η αξία των ακινήτων, οι φόροι όχι απλά αυξήθηκαν, αλλά κυριολεκτικά υπερπολλαπλασιάστηκαν. Στις φορολογικές υποχρεώσεις εντάσσονται ανεξαιρέτως όλα τα ακίνητα. Και χωρίς πλέον και την παραμικρή έκπτωση για τα εντελώς απρόσοδα ακίνητα.
  • Αν προσθέσουμε και την παράλληλη μείωση των εισοδημάτων, με ταυτόχρονη αύξηση και των υπόλοιπων άμεσων και έμμεσων φόρων, γίνονται εύκολα αντιληπτές οι κοινωνικοοικονομικές συνέπειες της ύφεσης.

Γενικότερα, η -μεταξύ όλων των άλλων φόρων- αύξηση των επιβαρύνσεων στα ακίνητα μόνο αρνητικά αποτελέσματα επέφερε. Σε κάποιες περιπτώσεις έφτασε στο σημείο σχεδόν να αποδεκατίσει τους προϋπολογισμούς αρκετών επιχειρήσεων και νοικοκυριών. Όλα τα παραπάνω, αποτυπώνονται με διάφορους τρόπους στην κοινωνία και ως ενδεικτικά της κατάστασης μπορούμε να καταγράψουμε:

  • Παρατηρούνται φαινόμενα μαζικών αποποιήσεων κληρονομιών
  • Διενεργούνται ήδη κάποιοι πλειστηριασμοί
  • Επίκεινται πωλήσεις στεγαστικών δανείων σε funds ή στο εναλλακτικό και θεωρητικά πιο ευνοϊκό σενάριο, τιτλοποίηση αυτών.

| _Μια σχετική κινητικότητα αυτή την εποχή |

Αυτή τη στιγμή υπάρχει μια σχετική κινητικότητα. Δεν είναι βέβαια το αποτέλεσμα τίποτα συντονισμένων πολιτικών, ούτε και συνεπάγεται την έξοδο από την κρίση. Απλά θα χαρακτηρίζαμε αυτό το γεγονός ως αποτέλεσμα τριών διαφορετικών παραγόντων:

  • Μετά από τόσα χρόνια ύφεσης και γενικευμένης υποβάθμισης των ακινήτων, είναι αναμενόμενο κάποια στιγμή να σταματήσει η περαιτέρω κατάρρευσή τους.
  • Η διαπίστωση ότι οι αξίες κάποιων ακινήτων δεν πρόκειται να πέσει περαιτέρω. Αυτό ίσως παρακίνησε κάποιους εν δυνάμει αγοραστές να προβούν σε κλείσιμο της όποιας συμφωνίας.
  • Αλλά και στο airbnb -και δευτερευόντως τις υπόλοιπες σχετικές διαδικτυακές πλατφόρμες- που έδωσαν ένα κίνητρο εκμετάλλευσης ακινήτων αξιοποιώντας αυτές τις νέες δυνατότητες που παρέχει η ψηφιακή οικονομία.

Κατά τα λοιπά, παρά τα όσα μόλις προαναφέρθηκαν για τους περισσότερους πολίτες αυτή τη στιγμή τα ακίνητα φαντάζουν περισσότερο ως ένα βάρος, ως περιουσιακά στοιχεία που απλά προκαλούν διαρκώς νέες φορολογικές υποχρεώσεις.

Παναγιώτης Απ. Τσένος / Φοροτεχνικός σύμβουλος επιχειρήσεων

Continue Reading

Προγράμματα

Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά

Aιτήσεις συμμετοχής για τον 2ο κύκλο δωρεάν προγραμμάτων ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού του προγράμματος

Το πρόγραμμα «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά» παρέχει τη δυνατότητα σε νέους αγρότες, 18-40 ετών να παρακολουθήσουν δωρεάν προγράμματα επαγγελματικής ανάπτυξης σε έξι διαφορετικές θεματικές του αγροδιατροφικού τομέα.

Το πρόγραμμα βρίσκεται υπό την καθοδήγηση του Πανεπιστήμιου Rutgers σε συνεργασία με την Αμερικανική Γεωργική Σχολή και το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και υλοποιείται με την αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.

Κατά τον πρώτο κύκλο λειτουργίας των προγραμμάτων  ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού εκπαιδεύτηκαν 700 νέοι σε περισσότερες από 30 περιοχές της Ελλάδας.

Τα προγράμματα ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού απευθύνονται σε νέους που επιθυμούν να βρουν απασχόληση στον αγροδιατροφικό τομέα ή να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση. Η διάρκειά τους, ποικίλει ανά θεματικό αντικείμενο, από έξι (6) μήνες μέχρι και ένα (1) χρόνο και επικεντρώνονται σε θέματα φυτικής, ζωικής παραγωγής και εναλλακτικού τουρισμού. Υλοποιούνται από τους δύο στρατηγικούς εταίρους του προγράμματος, την Αμερικανική Γεωργική Σχολή και το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Ο δεύτερος κύκλος των δωρεάν εκπαιδευτικών προγραμμάτων εγκαινιάστηκε πριν λίγες εβδομάδες, με την πρόσκληση για το πρόγραμμα εναλλακτικού τουρισμού το οποία σχεδίασε και υλοποιεί το Γραφείο Διαχείρισης Στρατηγικών Προγραμμάτων της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής.

Πληροφορίες – αιτήσεις συμμετοχής

 Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να επισκεφτούν το http://generationag.org/  και να συμπληρώσουν την αίτηση συμμετοχής για το πρόγραμμα που τους ενδιαφέρει έως τις 23.11.2018.

Ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας στην επιλογή των συμμετεχόντων που πληρούν τα κριτήρια επιλεξιμότητας του κάθε προγράμματος.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η ΑΣΦΆΛΕΙΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΏΝ ΦΑΡΜΑΚΕΊΩΝ

Την τελευταία τετραετία έχουν αναπτυχθεί στην Ελλάδα περισσότερα από 350 ηλεκτρονικά φαρμακεία που πωλούν, με προβολή προσφορών και εκπτώσεων, προϊόντα όπως συμπληρώματα διατροφής, δερμοκαλλυντικά, κ.ά και πλέον αποτελούν ίσως τον πιο διαδεδομένο τρόπο για αγορά παραφαρμακευτικων προϊόντων. Ποιος είναι όμως ακριβώς ο τρόπος λειτουργίας τους και τι μπορούμε να εμπιστευθούμε;

Σύμφωνα με το σχέδιο νόμου για την Ενσωμάτωση στο εθνικό δίκαιο της Εκτελεστικής Οδηγίας 2012/25/ΕΕ της Επιτροπής της 9ης Οκτωβρίου 2012 «για τη θέσπιση διαδικασιών ενημέρωσης σχετικά με την ανταλλαγή, μεταξύ των κρατών μελών, ανθρώπινων οργάνων που προορίζονται για μεταμόσχευση -Ρυθμίσεις για την Ψυχική Υγεία και την Ιατρικώς Υποβοηθούμενη Αναπαραγωγή και λοιπές διατάξεις» και συγκεκριμένα με το Άρθρο 28 «Η λειτουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων φαρμακείων στο διαδίκτυο επιτρέπεται μόνο σε φαρμακοποιούς με άδεια ιδρύσεως και λειτουργίας φαρμακείου. Τα ως άνω ηλεκτρονικά καταστήματα υπόκεινται σε έλεγχο και πιστοποίηση από τον Φορέα πιστοποίησης του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου».

Κάθε φαρμακοποιός με άδεια ιδρύσεως και λειτουργίας φαρμακείου που διατηρεί ηλεκτρονικό κατάστημα, οφείλει να τηρεί την κείμενη νομοθεσία περί διάθεσης φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών ειδών, ως και τη νομοθεσία περί ηλεκτρονικού εμπορίου. Κυρίως δεν επιτρέπεται σε ένα online φαρμακείο να εμπορεύεται φάρμακα και να δέχεται συνταγές.

Για την πληρέστερη προστασία των καταναλωτών, στις 24 Ιουνίου 2014 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υιοθέτησε ένα κοινό λογότυπο για την λειτουργία όλων των ηλεκτρονικών φαρμακείων που δραστηριοποιούνται εντός της κοινότητας. Από 1η Ιουλίου 2015 κάθε ηλεκτρονικό φαρμακείο είναι υποχρεωμένο να εμφανίζει στην αρχική σελίδα του το εν λόγω λογότυπο με το κείμενο «Κάντε κλικ εδώ για να βεβαιωθείτε ότι αυτός ο δικτυακός τόπος λειτουργεί νόμιμα».

Πέραν όμως από το ζήτημα του πλαισίου αδειοδότησης και του ειδικού σήματος, ο επισκέπτης ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου πρέπει να επιστήσει την προσοχή του και στα κάτωθι σημεία που αφορούν και την ασφάλεια των ηλεκτρονικών αγορών εν γένει:
 Αναφορά του ονόματος του φαρμακοποιού με άδεια λειτουργίας φαρμακείου σε ευανάγνωστη θέση στην ιστοσελίδα.

 Επισήμανση σε ευανάγνωστη και προσιτή για τον επισκέπτη θέση της πληροφορίας ότι «Σύμφωνα με τον ελληνικό νόμο δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις φαρμάκων μέσω διαδικτύου, ούτε μπορούμε να παραλάβουμε και να εκτελέσουμε συνταγές».

 Σαφείς και ευανάγνωστοι όροι χρήσης σύμφωνα με την νέα νομοθεσία για το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις εξ’αποστάσεως συμβάσεις (Ν. 4242/2014) όπως ενδεικτικά:

• Να αναφέρονται σε σημείο άμεσα προσιτό στον επισκέπτη της ιστοσελίδας τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, ο κατασκευαστής και τα βασικά στοιχεία της συναλλαγής (τρόπος αποστολής, χρεώσεις, τρόποι πληρωμής, το συνολικό κόστος του προϊόντος συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α και κάθε άλλης πρόσθετης δαπάνης καθώς επίσης και όλες τις πρόσθετες επιβαρύνσεις αποστολής, και στοιχεία επικοινωνίας για οποιαδήποτε ανάγκη του καταναλωτή).

• Να αναφέρεται ρητά η προβλεπόμενη από το Νόμο προθεσμία των 14 ημερών εάν ο καταναλωτής αλλάξει γνώμη ή δε μείνει ικανοποιημένος και θελήσει να επιστρέψει το προϊόν. Οι 14 ημέρες μετρώνται από την ημέρα της αγοράς. Όμως αν η ιστοσελίδα περιέχει ελλιπή η καθόλου πληροφόρηση σχετικά με το ως άνω δικαίωμα η προθεσμία αυτή παρατείνεται κατά ένα έτος. Σε περίπτωση επιστροφής πρέπει να προβλέπεται φυσικά ότι εντός της ίδιας προθεσμίας επιστρέφονται και τα χρήματα καθώς και ο τρόπος επιστροφής.

• Απαγορεύεται να επιβαρύνεται ο καταναλωτής με επιπλέον κόστος σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα.

• Η παράδοση πρέπει να γίνεται σε 30 ημέρες από την παραγγελία.

• Κακή χρήση του προϊόντος που μπορεί να επηρεάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης ΔΕΝ συνιστά το να ανοίξει ο αγοραστής το πακέτο για να ελέγξει το προϊόν.

Σοφία Γεωργιάδη
Δικηγόρος, L.L.M. Εμπορικού Δικαίου

Continue Reading

Trending