Connect with us

Lifestyle

HONDA CIVIC:  Όμορφο και Γρήγορο

                                            HONDA  CIVIC  1.5cc  182cc

Το ανανεωμένο Honda Civic οφείλω να πω ότι είναι το Type R του οικογενειάρχη.

Το Honda Civic είναι ένα από τα πιο πολύ δυνατά χαρτιά της μικρομεσαίας κατηγορίας. Βρίσκεται ήδη στη 10η γενιά του και έχει καταφέρει να αποκτήσει πολλούς φανατικούς οπαδούς. Σε αυτή την τελευταία του γενιά το Civic ήρθε πιο ολοκληρωμένο και σίγουρα πιο premium από οποιοδήποτε άλλο. Πλέον, η Honda προχώρησε σε ανανέωση, στοχεύοντας στον τονισμό του έτσι κι αλλιώς ξεχωριστού του design, αλλά και στην βελτίωση της ποιότητας και λειτουργικότητας στο εσωτερικό.

Το Civic, έχει ξεχωρίσει σε καινοτομία, και σίγουρα έχει ιδιαίτερο σχήματα για το 5θυρο χάτσμπακ αμάξωμά του. Στην τελευταία γενιά είναι μακρύτερο από ποτέ και πιο δυναμικό.  Οι διαφορές του αφορούν τους προβολείς ομίχλης οι οποίοι βρίσκονται μέσα στο πλαίσιο του προφυλακτήρα, στη διαφοροποιημένη γρίλια με τη νέα εισαγωγή, αλλά και στα καινούργια LED φώτα και επανασχεδιασμένα LED φώτα ημέρας. Αλλαγμένες είναι και οι ζάντες, τόσο στις βασικές 16 ίντσες, όσο και στις σκουρόχρωμες 17άρες ζάντες του μοντέλου της δοκιμής.

Ποιοτική και λειτουργική καμπίνα

Το εσωτερικό του Civic είναι ένα από τα καλύτερα ποιοτικά στην κατηγορία του. Στον τομέα της λειτουργικότητας αλλά και της εργονομίας, η Honda έχει προσθέσει νέα κουμπιά στην αριστερή άκρη της κεντρικής οθόνης αφής του συστήματος πολυμέσων, που βοηθά και εξυπηρετεί την χρήση του. Επίσης, στο πάνω τμήμα για το χειρισμό του κλιματισμού, έχουν προστεθεί νέοι διακόπτες για την ένταση του αέρα.

Άλλες αλλαγές στο εσωτερικό δεν υπάρχουν και έτσι, το Civic συνεχίζει να προσφέρει πολύ καλούς χώρους για τους επιβάτες του, αφού είναι σε θέση να μεταφέρει με άνεση 5 ενήλικες. Το πορτ-μπαγκάζ διαθέτει αρκετά μεγάλη χωρητικότητα 420 λίτρων με μεγάλο άνοιγμα που βολεύει στη φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.

Ισχυρό και παράλληλα, άκρως πολιτισμένο μοτέρ

O 1.500άρης turbo VTEC των 182 ίππων του Honda Civic της δοκιμής μας είναι από τους ισχυρότερους στην κατηγορία. Η απόδοση της ροπής του βρίσκεται στα 240 Nm τα οποία είναι διαθέσιμα μόλις από τις 1.700 στροφές. Στην πράξη ο κινητήρας αυτός κινεί με χαρακτηριστική ευκολία το Civic, παρέχοντας πολύ γρήγορες επιδόσεις (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δευτερόλεπτα). Η λειτουργία του παράλληλα είναι πολύ γραμμική και συχνά, κρύβει την εκρηκτικότητα του μοτέρ, ενώ χαρακτηριστική είναι η απουσία κομπιασμάτων ή turbo lag. Ο κινητήρας είναι τόσο γραμμικός που ανεβάζει από τις 900 στροφές και σε πάει στα κόκκινα άνετα γρήγορα οικονομικά δλδ χωρίς φασαρία. Στο πεδίο της κατανάλωσης, το Civic με καίει κοντά στα 7,8 λτ./100 χλμ.. Όσο περισσότερο ο οδηγός επιλέγει το πρόγραμμα «ECON» του μοτέρ, που τον θέτει σε ένα πιο «οικονομικό» mode, τόσο περισσότερο μπορεί να δει το νούμερο αυτό να μειώνεται.

Με σπορτίφ προσανατολισμό στο δρόμο

Το Civic στο δρόμο ξεχωρίζει στη μικρομεσαία κατηγορία προσφέροντας ομοιογένεια, ασφάλεια και παράλληλα, στιβαρότητα σε κάθε διαδρομή.  Η άνεση βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα, όπως και η ποιότητα κύλισης. Άκρως αποτελεσματικά είναι τα φρένα, ενώ το τιμόνι παρότι δεν έχει την τέλεια αίσθηση, είναι όσο ακριβές και γρήγορο απαιτείται.

Συμπέρασμα

Σε μια από τις καλύτερες προτάσεις της κατηγορίας η Honda δεν άλλαξε πολλά κατά την ανανέωσή της. Έτσι, πέρα από τη βελτίωση της λειτουργικότητας και την ομορφότερη εμφάνιση, το Civic παραμένει ένα όμορφο, πρακτικό και πολύ γρήγορο μικρομεσαίο μοντέλο, ικανό να καλύψει στο ακέραιο οικογενειακές ανάγκες. Η έκδοση των 182 ίππων βάζει στο παιχνίδι της γρήγορες  επιδόσεις, επιτρέποντας στον οδηγό του, να χαρεί ακόμη περισσότερο τη συμβίωσή του με το αυτοκίνητο.

 

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending