Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Horizon Scanning: Καινοτόμο Ψηφιακό Εργαλείο

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας διερευνά τις τάσεις του μέλλοντος μέσω του καινοτόμου ψηφιακού εργαλείου Horizon Scanning

Ένα καινοτόμο ψηφιακό εργαλείο, την πλατφόρμα τάσεων Horizon Scanning, αναπτύσσει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και με σκοπό τη διερεύνηση του περιβάλλοντος και των τάσεων του μέλλοντος στους τομείς προτεραιότητας της Στρατηγικής RIS3 της Περιφέρειας.

Σύμφωνα με τη στρατηγική RIS3, ο ορθός σχεδιασμός πολιτικής και δράσεων απαιτεί ένα σύστημα ανταγωνιστικής ευφυΐας για την παρακολούθηση των διεθνών τάσεων και των εξελίξεων σε περιφερειακό επίπεδο στους τομείς RIS3.

Η εν λόγω πλατφόρμα δημιουργήθηκε από το One Stop Liaison Office της Αυτοτελούς Διεύθυνσης Υποστήριξης Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και αφορά στη διαδικασία ανίχνευσης του εξωτερικού «περιβάλλοντος» προκειμένου αφενός να μπορούμε να αντιληφθούμε τους ρυθμούς της αλλαγής και αφετέρου να είμαστε σε θέση να αναγνωρίζουμε πιθανές ευκαιρίες, προκλήσεις και μελλοντικές εξελίξεις

Το Horizon Scanning διερευνά με συστηματική, συμμετοχική και διεπιστημονική διαδικασία το μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο μέλλον σε έναν χρονικό ορίζοντα 10-50 έτη, δίνοντας ένα εργαλείο στους φορείς διακυβέρνησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, όπως και στο υπόλοιπο Οικοσύστημα Καινοτομίας για την προετοιμασία τους και το σχεδιασμό στο μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο μέλλον. 

Μετά από ένα μήνα πιλοτικής λειτουργίας παρακάτω παρουσιάζονται κάποια ενδεικτικά αποτελέσματα, σε μία περίοδο βέβαια που συνέπεσε με την κρίση της πανδημίας του νέου κορωνοϊού COVID-19:

  1. Τουρισμός: Μερικές από τις κύριες μεγατάσεις αφορούν στην ενσωμάτωση προηγμένων τεχνολογιών σε πολλά στάδια της αλυσίδας αξίας των τουριστικών υπηρεσιών. Μια άλλη ομάδα τάσεων σχετίζεται άμεσα με την υιοθέτηση υπεύθυνης συμπεριφοράς από τους ταξιδιώτες απέναντι στο φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον του προορισμού τους, ενώ ανιχνεύτηκαν και τρεις ομάδες ασθενών σημάτων τάσεων, που αφορούν σε τεχνολογικά, κοινωνικοοικονομικά και οικολογικά ζητήματα.
  2. Δομικά Υλικά: Οι μεγατάσεις πηγάζουν από τη στροφή στην αειφορία και στα φιλοπεριβαλλοντικά και βιώσιμα υλικά και άλλες αφορούν στην αξιοποίηση στρατηγικών και μορφών που υπάρχουν στη φύση για διευκόλυνση της διαδικασίας σχεδιασμού νέων κατασκευών με τη βέλτιστη χρησιμοποίηση υλικού. Μια τρίτη ομάδα τάσεων σχετίζεται άμεσα με την επιθυμία των καταναλωτών να επιλέγουν υλικά που είναι εκτός από φιλοπεριβαλλοντικά και φιλικά προς την υγεία και την ευεξία τους, ενώ ανιχνεύτηκαν και δύο ομάδες ασθενών σημάτων τάσεων που αφορούν στην υποκατάσταση εδραιωμένων και διαδεδομένων δομικών υλικών με νέα βελτιωμένα υλικά και στην ενσωμάτωση προχωρημένων και αναδυόμενων τεχνολογιών σε διάφορα στάδια του κατασκευαστικού τομέα, από τον σχεδιασμό έως την υλοποίηση. 
  3. Κλωστοϋφαντουργία και Ένδυση: Οι μεγατάσεις πηγάζουν από τη στροφή των καταναλωτών στην αειφορία, στα οικολογικά υλικά και στα περισσότερο ηθικά και συνετά πρότυπα καταναλωτικής και αγοραστικής συμπεριφοράς. Ασθενή σήματα τάσεων που ανιχνεύτηκαν σχετίζονται άμεσα με την ψηφιοποίηση της αλυσίδας αξίας της ένδυσης από άκρη σε άκρη, από την προώθηση και τη διαφήμιση έως την παραγωγή, αλλά και την αναγέννηση στον τομέα των υφασμάτων που προκύπτει από την αξιοποίηση αναδυόμενων τεχνολογιών και νέων υλικών που ενισχύουν τη λειτουργικότητά τους. Τέλος άλλη μια αφορά τη μόδα ως τρόπο έκφρασης και την ανάδειξη της προσωπικής ιδιαιτερότητας και της φιλοσοφίας του καταναλωτή μέσω αυτής.
  4. Αγροδιατροφή: Η στροφή της βιομηχανίας προς την αειφορία και την προστασία του περιβάλλοντος είναι μία από τις σημαντικότερες τάσεις της αγροδιατροφής, ενώ μια δεύτερη σημαντική τάση είναι το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τροφές που προάγουν την ευζωία τους και που είναι συμβατές με τις ηθικές τους αξίες. Μια ομάδα ασθενών σημάτων τάσεων που ανιχνεύτηκαν σχετίζεται άμεσα με τις ψηφιακές τεχνολογίες που διεισδύουν στην αλυσίδα αξίας της αγροδιατροφής, από αισθητήρες και αλγορίθμους, έως αυτοματοποιημένα συστήματα και ταχύτατη διαδικτύωση, ενώ μια δεύτερη ομάδα αφορά στην ενσωμάτωση λιγότερο γνωστών και ελάχιστα χρησιμοποιούμενων πρώτων υλών στις διατροφικές συνήθειες του ανθρώπου.

Η διαδραστική πλατφόρμα https://horizonscanning.gr είναι διαθέσιμη στο κοινό, το οποίο καλείται να προσθέσει μια νέα τάση ή να βαθμολογήσει τις  υπάρχουσες.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η Endless EC στηρίζει τον εξοπλισμό σχολείων στην Ελλάδα με νέα σύγχρονα πολυμέσα

Η Endless EC, μέσα από τη συνέργια της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, η οποία στηρίζει τον εξοπλισμό Σχολείων στην Ελλάδα με νέα σύγχρονα πολυμέσα, φρόντισε για τις ανάγκες του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νέου Καρλοβασίου στη Σάμο. Με την κάλυψη του συνολικού κόστους αγοράς, η Eταιρεία εξόπλισε το σχολείο με ολοκαίνουριο διαδραστικό πίνακα, projector και υπολογιστή, προσφέροντας με αυτή τη δράση στους μαθητές τη δυνατότητα πρόσβασης σε σύγχρονο εξοπλισμό και διδακτικές πρακτικές. Ακόμα, η Εταιρεία πρόσφερε στο σχολείο 1 παλέτα με χαρτικά και χλωροκαθαριστικά του brand Endless, για τις ανάγκες των χώρων του. 

Με αφορμή τη δράση αυτή στο νησί της Σάμου, η Endless EC πρόσφερε μια ακόμα παλέτα καθαριστικών και χαρτικών προϊόντων στο Δημοτικό Σχολείο Βαθέος, για την υποστήριξη των λειτουργιών του. 

Σχετικά με την Endess EC

Η Endless EC  είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στην επεξεργασία προϊόντων χάρτου “Tissue”, την παραγωγή υγρών απορρυπαντικών καθώς και την εμπορεία ειδών προσωπικής υγιεινής και συναφών ειδών. Συγκαταλέγεται ανάμεσα στις μεγαλύτερες του κλάδου Χαρτιού – Απορρυπαντικού και βρίσκεται στη λίστα των μεγαλύτερων εταιρειών της Ελλάδας, με βάση τη λίστα της ICAP, απασχολώντας 250 άτομα προσωπικό. Η εταιρία αποτελεί Μέλος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, μιας Κοινότητας αμιγώς ελληνικών παραγωγικών επιχειρήσεων που διατηρούν την Έδρα, την Παραγωγή́ και την Ιδιοκτησία τους στην Ελλάδα. 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Κορυφαία στελέχη διεθνούς κύρους μεταξύ των ομιλητών της ECDM Expo North 2023

Το γεγονός της χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Βόρεια Ελλάδα, η διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023 πλησιάζει και το ενδιαφέρον των επισκεπτών και των συνέδρων κορυφώνεται!

Η εκδήλωση ECDM Expo NORTH 2023 θα πραγματοποιηθεί στις 11 & 12 Φεβρουαρίου 2023 στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, στις εγκαταστάσεις της Helexpo στη Θεσσαλονίκη.

Με τη συμμετοχή διακεκριμένων ομιλητών από τη χώρα μας και το εξωτερικό, το διήμερο διεθνές συνέδριο που θα διεξαχθεί στα πλαίσια της εκδήλωσης, θα μεταφέρει στο κοινό τον παλμό του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, παρουσιάζοντας τις τάσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Οι παραβρισκόμενοι, θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις από διακεκριμένα στελέχη εταιρειών από την Ελλάδα και την Ευρώπη και να ενημερωθούν για όλες τις τάσεις και τις σύγχρονες τεχνολογίες στους τομείς του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, με στόχο την καλύτερη διαδικτυακή παρουσία, την αύξηση των πωλήσεων, τις αποτελεσματικότερες παραδόσεις των εμπορευμάτων και τις πιο ευέλικτες πληρωμές.

Οι πρώτοι επιβεβαιωμένοι ομιλητές της εκδήλωσης ανακοινώθηκαν από τους διοργανωτές:

  • Katerina Fraidaki, President, GRECA
  • Alexandr Jeleascov, CEO, Packeta Romania
  • Manos Efthimiou, Commercial Director, Skroutz
  • Cecilie Juel Larsen, Public Affairs Advisor, Ecommerce Europe
  • Dragan Josifovski, CEO and Co-Founder, Paket.mk 
  • Kiril Dinov, Vice President of Sales for CEE, VTEX 

Οι διαδικασίες εγγραφής όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το διήμερο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, αλλά και των επισκεπτών της έκθεσης, έχουν ξεκινήσει.

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo North 2023 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορείτε να πραγματοποιήσετε εδώ. Η προεγγραφή είναι απαραίτητη.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου για τη συμμετοχή στο διήμερο συνέδριο είναι 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο, με κόστος 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Όσοι κλείσουν το εισιτήριό τους για το συνέδριο έως τις 15 Δεκεμβρίου, θα μπορέσουν να το αποκτήσουν στην προνομιακή τιμή των 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο περιλαμβάνονται:

  • Συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου
  • 1 διάλειμμα για καφέ κάθε μέρα
  • Υλικό συνεδρίου (συμπεριλαμβανομένης της τσάντας συνεδρίου και στυλό, σημειωματάριο)

Στο συνέδριο θα υπάρχει παράλληλη μετάφραση των ομιλιών.


eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023

Χώρος διεξαγωγής: Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, Θεσσαλονίκη.

Χρόνος διεξαγωγής: 11 & 12 Φεβρουαρίου 2023.

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: north.ecdmexpo.com 

Διοργάνωση: Verticom

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Έρχεται το #JobFestival 2022 στις 18 & 19 Νοεμβρίου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Ταυτόχρονα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για πρώτη φορά το μεγαλύτερο και πληρέστερο φεστιβάλ εργασίας, το #JobFestival 2022, θα συγκεντρώσει εργοδότες και υποψήφιους την Παρασκευή 18 και το Σάββατο 19 Νοεμβρίου από τις 10:00 μέχρι τις 18:00

Περισσότεροι από 300 εργοδότες από όλους τους κλάδους δραστηριότητας θα βρίσκονται  στο Ζάππειο Μέγαρο και στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, αξιολογώντας υποψήφιους και βιογραφικά για 3.000 ανοιχτές θέσεις εργασίας σχεδόν όλων των ειδικοτήτων.

Συνεχίζοντας την επιτυχημένη δράση του, το #JobFestival 2022 του skywalker.gr δημιουργεί το κατάλληλο περιβάλλον για να μπορέσουν όλοι οι επισκέπτες να πραγματοποιήσουν με επιτυχία το ξεκίνημά τους στην αναζήτηση εργασίας ή το επόμενο βήμα στην καριέρα τους.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες.

Βασικός σκοπός του #JobFestival 2022, που φέτος τελεί υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, του δήμου Θεσσαλονίκης, είναι η ενίσχυση της απασχολησιμότητας με τη φυσική συνάντηση εργοδοτών με υποψήφιους εργαζομένους.

Στη διάρκεια του ανανεωμένου και πάντα επίκαιρου φεστιβάλ οι υποψήφιοι θα έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τις εταιρίες που τους ενδιαφέρουν είτε μέσα από μια συνέντευξη εργασίας είτε μέσα από μια σύντομη συνομιλία και την κατάθεση του βιογραφικού τους στους εταιρικούς εκπροσώπους.

Άλλος σημαντικός λόγος επίσκεψης του φεστιβάλ είναι η πληθώρα workshops με διαδραστικό χαρακτήρα, τα οποία απευθύνονται σε αναζητούντες και ήδη έχοντες εργασία. Οι θεματικές ενότητές τους είναι η ενίσχυση στην αναζήτηση εργασίας και η ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων. Για την παρακολούθηση των εργαστηρίων χρειάζεται προεγγραφή στη σελίδα του φεστιβάλ, ενώ δίδονται βεβαιώσεις παρακολούθησης. 

Επίσης, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε πολλές παράλληλες δράσεις, όπως:

  • Check your CV by Career in Progress στην Αθήνα και Γραφείο Διασύνδεσης Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη.
  • Interview tips by ActionAid στην Αθήνα και Δομή Αποσχόλησης και Σταδιοδρομίας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και Career up στη Θεσσαλονίκη.
  • Mapping your skills by InfinityGreece στη Θεσσαλονίκη.
  • Business photoshooting by ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ στην Αθήνα και AggelouPhoto στη Θεσσαλονίκη.
  • LinkedIn tips by CVexperts και WorkWise στην Αθήνα και Nelipot στη Θεσσαλονίκη.
  • Προσωπικό coaching ICF Greece στην Αθήνα και HCCMA στη Θεσσαλονίκη.
  • Dress code by Find my style στην Αθήνα και Katerina Giannakaki στη Θεσσαλονίκη.
  • Αλλαγή καριέρας by Odyssea στην Αθήνα.
  • Ψυχομετρικά τεστ by Evalion-SHL στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
  • Εργασιακά δικαιώματα by Ελληνικό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες στην Αθήνα και ΙΝΕ/ΓΣΕΕ στη Θεσσαλονίκη.
  • Design your Career path by Career Design στην Αθήνα. 
  • Elevator pitch by AIESEC στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.
  • Online gamification by OWIWI στην Αθήνα.
  • Διαφορετικότητα στην εργασία by Solidarity στην Αθήνα.
  • Συμβουλευτική επιχειρηματιών & startuppers by ΚΕΜΕΛ στην Αθήνα.
  • Α’ βοήθειες στον χώρο εργασίας by Ελληνική Ένωση Έρευνας & Διάσωσης Εθελοντών Αττικής και Ερυθρός Σταυρός στη Θεσσαλονίκη.
  • Boost your confidence by Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου στη Θεσσαλονίκη.
  • Motivational CV paragraph by BEST στη Θεσσαλονίκη.
  • Networking tips by Finance Club στη Θεσσαλονίκη.
  • Job searching by ΑΡΣΙΣ στη Θεσσαλονίκη.
  • Πλατφόρμα-Εργασία Θεσσαλονίκη by Δήμο Θεσσαλονίκης στη Θεσσαλονίκη.
  • Game you up by Great Escape στη Θεσσαλονίκη.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να επισκεφθούν το www.jobfestival.gr, να δουν τις προσφερόμενες θέσεις εργασίας, να στείλουν το βιογραφικό τους σε αυτές που τους ενδιαφέρουν και να δηλώσουν συμμετοχή στο  φεστιβάλ, καθώς και στα workshops. 

Επιπλέον, μπορούν να δουν το video του #JobFestival 2022 σε αυτό το link.

Το skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2021 περισσότερες από 7.000 εταιρίες δημοσίευσαν στο skywalker.gr περισσότερες από 84.000 αγγελίες για όλες τις ειδικότητες, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 10.700.000.

Η διοργάνωση του #JobFestival 2022 πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των:

Υπό την αιγίδα:  ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Χορηγός: INFOTEAM, XENIOS GATE, SUNLIGHT GROUP ENERGY STORAGE SYSTEMS, TASKUS

Υποστηρικτές: ELIVI, NISSI BEACH RESORT, DOMES RESORTS, MMBS, OBRELA SECURITY INDUSTRIES, PHOENIX ENGINEERING, INSURANCE BEAT, CAMPEÓN GAMING, DAIOS COVE, ΚΑΥΚΑΣ, TGI FRIDAYS, EPSILON NET, TIMAC AGRO | ΛΥΔΑ, PEOPLECERT, BETA SIMULATION SOLUTIONS, ΚΡΙ ΚΡΙ, KAIZEN GAMING, WEBHELP

Drink Partner: ΔΙΩΝΗ RAINBOW WATERS 

Gift Partner: MARGARITIS BAGS

Υποστηρικτές παράλληλων δράσεων: CAREER IN PROGRESS, ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ACTIONAID, ΔΟΜΗ ΑΠΟΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ, CAREER UP, INFINITYGREECE, ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ AGGELOUPHOTO, CVEXPERTS, WORKWISE, NELIPOT, ICF GREECE, HCCMA, FIND MY STYLE, KATERINA GIANNAKAKI, ODYSSEA, EVALION-SHL, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΙΝΕ/ΓΣΕΕ, CAREER DESIGN, AIESEC, OWIWI, SOLIDARITY, ΚΕΜΕΛ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΔΟΜΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, BEST, FINANCE CLUB, ΑΡΣΙΣ, ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, GREAT ESCAPE

Χορηγοί επικοινωνίας:  ΜAD, MAD RADIO, STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR, ZOUGLA, Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ, WE 89.4, 1055 ROCK, ΕΠΙΧΕΙΡΩ, E-DAILY, E-RADIO, INSIDER, VORIA.GR,  AGRINIO PRESS, LARISSANET.GR, MAGDA’S NEWS, FLOW MAGAZINE, THAT’S LIFE, AGRINIO NEWS.GR, GOVA STILETO, NEOPOLIS.GR, START UP.GR, BUSINESS NEWS.GR,  FRAPRESS, STARTUPPER, KALIMERA ARKADIA.GR, BUSINESS TODAY, EMEA.GR, LESVOS POST.COM, ATHENS ART, PINK, LARISSA PRESS, IΠΟΡΤΑ, SIGMA MEDIA GROUP, ECOZEN.GR, BUSINESS WOMAN, SCHOOLS.GR, ILIA WEB.GR, ΠΑΤΡΙΝΟΡΑΜΑ, PARIANOS TYPOS.GR, SYROS PRESS, UNI-TIES.GR, LIGHT-RADIO.NET, HELLENIC MEDIA GROUP, LET IT BE.GR, ΜΗΛΕΪΚΑ ΝΕΑ, BULL MP.COM, STENT, STENTORAS.GR, SETTLE.GR

Site: https://jobfestival.gr/

Facebook Event: https://www.facebook.com/events/1324005538342196

YouTube Video: https://youtu.be/HsYG7QBotUI

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Marketing Director, skywalker.gr, 210 9730280, εσωτ. 231, [email protected]

Continue Reading

Trending