Connect with us

Επιχειρηματικότητα

HR Community Conference & Awards 2018

Επιχειρηματικότητα και διοίκηση ανθρώπινου  δυναμικού επαναπροσδιορίζουν τη σχέση τους στις σύγχρονες συνθήκες και ανάγκες

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 4o συνέδριο του HR Community. Στελέχη, ακαδημαϊκοί,
σύμβουλοι και φοιτητές με υψηλό ενδιαφέρον για το θέμα ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του Skywalker στο HR Community Conference & Awards 2018 με τίτλο «GR HRM Actual Reality». Οι σύνεδροι και οι καταξιωμένοι ομιλητές προσπάθησαν να αναδείξουν τη μέγιστη σημασία που κατέχει η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού στη βιώσιμη και ανθρωποκεντρική ελληνική επιχειρηματικότητα και παράλληλα να σκιαγραφήσουν το προφίλ του ιδανικού HR Manager του αύριο, τα skills, αλλά και τις απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να κάνει προκειμένου να βοηθήσει την εταιρία να μεταβεί στην επόμενη εποχή.

Το συνέδριο παρουσίασε η κα Γιάννα Μίχου, Διευθύντρια Ανθρώπινων Πόρων του Skywalker.gr, κάνοντας αναφορά στις ανοιχτές δράσεις του HR Community.

Στον εναρκτήριο χαιρετισμό που απηύθυνε ο κ. Φυντάνης Δημήτρης, Διευθυντής Επιχειρησιακής Συνέχειας του Skywalker.gr, αναφέρθηκε στην ανάγκη που υπάρχει να υπηρετήσουμε την ελληνική επιχειρηματικότητα και τη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού. «Κοιτώντας πίσω, και ιδιαίτερα στα χρόνια της κρίσης, βλέπουμε ότι η επιχειρηματικότητα είχε δύσκολη και ταραγμένη πορεία, ενώ η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού αναγκάστηκε σε σκληρότητα. Πλέον είμαστε όλοι σοφότεροι και μπορούμε να εξετάσουμε με ποιο τρόπο η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού θα υπηρετήσει την ελληνική επιχειρηματικότητα πάντα υπό το πρίσμα της ανθρώπινης ευτυχίας».

Η κα Παπαλεξανδρή Νάνσυ, Ομότιμη Καθηγήτρια Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, χαιρέτισε τους συνέδρους, υπογραμμίζοντας τη σημασία της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού και την ικανότητά της να παίζει καταλυτικό ρόλο στην επιβίωση και στη σωστή επιχειρηματικότητα. Αναφέρθηκε στο αξιόλογο δυναμικό που υπάρχει στη χώρα μας και το οποίο μπορεί και πρέπει να προσφέρει στην κοινωνία: «Το HRM μπορεί να βοηθήσει τους εργαζόμενους να καταλάβουν ότι η δουλειά τους έχει νόημα, να νιώσουν περηφάνια γι’ αυτό και να μπορέσουν με αυτό τον τρόπο να βοηθήσουν και στην παραγωγικότητα, αλλά και στην επιβίωση των επιχειρήσεων».

Ο κ. Μπουραντάς Δημήτρης, Καθηγητής του Μάνατζμεντ, Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA) και Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος (MSc) Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στον χαιρετισμό του τόνισε ότι υστερούμε ως χώρα τόσο στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, όσο και στον τομέα της ηγεσίας.  Χωρίς αυτούς τους δύο τομείς δεν μπορεί να υπάρξει αποτελεσματική υλοποίηση επιχειρηματικών ιδεών.

Στο πρώτο πάνελ: «Η κοινωνική αντίληψη και η στάση του επιχειρηματικού και διοικητικού οικοσυστήματος έναντι της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού» με συντονιστή τον κ. Δημήτρη Μιχαηλίδη, Δημοσιογράφο στα «Αγρονέα», συμμετείχαν οι ομιλητές: Παπαλεξανδρή Νάνσυ, Πάττας Στράτος, Διευθυντής Παρατηρητηρίου, Skywalker.gr, Ταπεινός Γρηγόρης, Senior Partner της Key Consultants.

Η κα Παπαλεξανδρή αναφέρθηκε σε ευρήματα ερευνών του Ο.Π.Α. σχετικά με την πορεία του HRΜ όλα τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και στη σημασία του στο σήμερα και στο αύριο των επιχειρήσεων. Όπως ανέφερε, την εποχή της κρίσης έγινε κατανοητό ότι το HRΜ είναι σύμβουλος και παράλληλα σύμμαχος στο να αντιμετωπιστούν οι δυσκολίες: «Οι εταιρίες που το έχουν συνειδητοποιήσει, που δίνουν την κατάλληλη προσοχή στο ανθρώπινο δυναμικό τους, νομίζω ότι θα εμφανίζουν και πολύ καλύτερα αποτελέσματα».

Ο κ. Ταπεινός Γρηγόρης, Senior Partner της Key Consultants, επικεντρώθηκε στη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα, αναδεικνύοντάς τη μάλιστα ως τον μεγαλύτερο εργοδότη σήμερα στην Ελλάδα. Όπως τόνισε, το «HRM οφείλει να εστιάσει στη διαμόρφωση στόχων, οι οποίοι θα αποδίδουν στα στελέχη με βάση τη ρευστοποιημένη πώληση», προσεγγίζοντας τη θεματολογία από την πλευρά της οικονομικής αποτελεσματικότητας.

Κλείνοντας το πρώτο πάνελ, ο κ. Πάττας Στράτος παρουσίασε για 1η φορά την έρευνα του Skywalker με τίτλο «Η αντίληψη της ελληνικής κοινωνίας για το HRM».  Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι 3 στους 4 ερωτηθέντες πιστεύουν πως όλες οι λειτουργίες της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού είναι χρήσιμες, ενώ 1 στους 10 θεωρεί ότι η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού περιλαμβάνει κυρίως «φρουφρού και αρώματα». Εν συνεχεία συμπλήρωσε ότι το 78% των ερωτηθέντων θεωρεί πως η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού σχετίζεται σε μεγάλο βαθμό με την επαγγελματική ανάπτυξη των εργαζομένων και το 65% με την προσωπική ανάπτυξη. Ολοκληρώνοντας την παρουσίαση, ανέφερε πως 4 στους 5 πιστεύουν ότι ο HR Manager είναι φορέας αλλαγής και κουλτούρας σε κάθε επιχείρηση.

Ο κ. Κελμάγερ Αθανάσιος, Πρόεδρος «Ανθαγοράς Αθηνών», Managing Partner, The King of Salix, στην ομιλία του έδωσε μία συνολική εικόνα της επιχειρηματικής ανθοπαραγωγής μέσα από τον ανθοκομικό συνεταιρισμό, αλλά και τις ανάγκες του κλάδου. Όπως δήλωσε, αυτό που χρειάζεται από τον HR Manager είναι να χειρίζεται σύγχρονες τεχνικές στη διαχείριση ανθρώπινων πόρων, να γνωρίζει τη νομοθεσία, να ετοιμάζει τη μισθοδοσία, να έχει πλέγμα αξιών που να ταιριάζει με τη διοίκηση και «να είναι συνολικά ένας συνεργάτης που θα σχεδιάζουμε το μέλλον μαζί».

Η κα Σκαγιά-Σταματοπούλου Πόπη, Α’ Διευθύνουσα Σύμβουλος και Αντιπρόεδρος της SKAG, στην ομιλία της επικεντρώθηκε στην ανάγκη που υπάρχει ο εργαζόμενος να αισθάνεται ασφάλεια και να είναι ευχαριστημένος στο περιβάλλον όπου εργάζεται. Το υγιές περιβάλλον και η κουλτούρα που ορίζεται από ανθρώπινη συμπεριφορά και αλληλεγγύη είναι στοιχεία απαραίτητα και αναγκαία για μία σύγχρονη επιχείρηση. Όλα τα παραπάνω διαμορφώνουν το πλαίσιο στο οποίο δουλεύουν οι εργαζόμενοι, «οι οποίοι είναι οι καλύτεροι διαφημιστές μίας επιχείρησης».

Ο κ. Χατζάκης Νεκτάριος, CEO στην Biorecycling Ltd., επικεντρώθηκε στην ανάγκη των επιχειρήσεων να κρατήσουν τους ικανούς ανθρώπους και να αναπτύξουν το σύνολο του δυναμικού τους, αλλά και την ανάγκη ο διευθυντής προσωπικού να αποτελεί το Νο. 2 μίας επιχείρησης, καθώς σε αυτόν στηρίζεται σήμερα ο επιχειρηματίας. Κλείνοντας την ομιλία του, ανέδειξε την ανάγκη οι εργαζόμενοι να γνωρίζουν τους στόχους της επιχείρησης, καθώς αποτελούν αναπόσπαστο και ζωτικό μέρος της επιχείρησης.

Στο δεύτερο πάνελ: «Η εμπειρία της αξιοποίησης της τεχνογνωσίας HRM στην ελληνική επιχειρηματικότητα τη δεκαετία 2008-2018» με συντονίστρια την κα Νικολαΐδου Ειρήνη, Πρόεδρο της  ICF Greece, HRM & Communication Advisor, Certified mBIT Personal & Executive Coach, Mentor, Trainer, Facilitator, συμμετείχαν οι ομιλητές: Μπουζούκη Βίκυ, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικών Υπηρεσιών στον όμιλο εταιριών Αntenna, Πρατσίδης Νίκος, Senior HR Professional and Managing Principal at Peopleatwork-hellas, Τζιλιβάκης Γιώργος, Management Consultant στην εταιρία Better Future,  Πετράκης Παναγιώτης, Καθηγητής Τμήματος Οικονομικών Επιστημών, Ε.Κ.Π.Α.

Η κα Νικολαΐδου, ανοίγοντας το 2ο πάνελ, ανέφερε ότι σήμερα ο HR στο πλαίσιο της 4ης Bιομηχανικής Eπανάστασης οφείλει να εξελίσσεται, να εξελίσσει και να αποτελεί τον καταλύτη της αλλαγής. Να λειτουργεί με πλαίσιο, αξίες και αρχές και να προχωρά μπροστά, έχοντας πίστη ότι το εργασιακό περιβάλλον μπορεί να γίνει καλύτερο για τους εργαζόμενους.

Ο κ. Πρατσίδης ανέφερε ότι τα χρόνια της κρίσης καταργήθηκε σε πολλές εταιρίες η θέση του HR Manager, αλλά ταυτόχρονα αμφισβητήθηκε ή υποβαθμίστηκε ο ρόλος του Human Resources Management: «Πλέον ο ρόλος του HRM δεν είναι απαραίτητα operational, αλλά ο HR Manager θα καταλάβει και θα οργανώσει την κουλτούρα της εταιρίας, θα εφαρμόσει τις πολιτικές της εταιρίας και θα εκπαιδεύσει τα στελέχη όπου και αν βρίσκονται. Τα σύγχρονα στελέχη του HRM οφείλουν να έχουν digital αντίληψη, να έχουν δημιουργική σκέψη out of the box, να εστιάζουν στη διαχείριση της γενιάς Y και να έχουν ικανότητα διαχείρισης των αλλαγών που έρχονται».

Η κ. Μπουζούκη Βίκυ διευκρίνισε ότι ο HRM είναι στρατηγικός εταίρος της εταιρίας, «καθώς βρίσκεται στην επιχείρηση για την αύξηση της παραγωγικότητας, ούτως ώστε να πηγαίνει καλά η εταιρία αλλά και οι άνθρωποί της». Ο HR Manager, αν θέλει να κοιτάζει στο μέλλον, πρέπει να έχει το mentality της startup και να εκπαιδεύει το προσωπικό στις νέες τεχνολογίες όχι μόνο  για την εύρυθμη λειτουργία των επιχειρήσεων, αλλά και για την προσωπική τους ανάπτυξη. Όπως επισήμανε, η επιτυχία προκύπτει από τη συμπόρευση εργαζόμενων και διοίκησης, «άνθρωποι και εταιρία πρέπει να αποτελούν μία οντότητα».

Ο κ. Πετράκης Παναγιώτης στην ομιλία του αναφέρθηκε στα χαρακτηριστικά που πρέπει να επικαιροποιεί ο κάθε εργαζόμενος με την αρωγή των τμημάτων HR, τα οποία οδηγούν σε υγιή επιχειρηματικότητα. Συμπλήρωσε ότι μέριμνα των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων είναι να διαμορφώσουν προγράμματα τα οποία θα αναπτύσσουν δεξιότητες που θα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των εταιριών για εύρεση κατάλληλου προσωπικού, δεδομένου ότι έχει υποχωρήσει η σημασία του επιπέδου γνώσεων σε σχέση με τα skills που απαιτούνται για τα working activities των θέσεων εργασίας.

Μετά τη λήξη του 2ου πάνελ πραγματοποιήθηκαν κόμβοι διεργασίας για την αποτύπωση του αποτελεσματικού επαγγελματικού προφίλ του σύγχρονου στελέχους HRM. Οι σύνεδροι επεξεργάστηκαν τις τοποθετήσεις των προηγούμενων ομιλητών και βάσει αυτών επινόησαν τον 4ο επιχειρηματία – ομιλητή του συνεδρίου, την εταιρία του και τις ανάγκες του από το ευρύ φάσμα της τεχνογνωσίας της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Το συνέδριο έκλεισε με την παρουσίαση του επικρατέστερου εικονικού επιχειρηματία και του ιδανικού διευθυντή ανθρώπινου δυναμικού.

Τη διεργασία των κόμβων υποστήριξε η ομάδα συμβολής εμπειρίας του Skywalker.gr αποτελούμενη από τους: Παναγιώτη Ανδρέου, Σοφία Γκοτσοπούλου, Σοφία Διαμάντη, Έφη Ευσταθοπούλου, Γιάννα Μίχου και Στράτο Πάττα.

Τα αποτελέσματα αυτής της διεργασίας θα συμπεριληφθούν στο «HR Community Report 2018».

Με επιτυχία στέφθηκε η τελετή απονομής τιμητικών διακρίσεων «HR Community Awards 2018», την οποία παρουσίασε η κα Σοφία Γκοτσοπούλου, Διευθύντρια Πωλήσεων του Skywalker.gr.

Η 5μελής επιτροπή απαρτίστηκε από την κα Ερμίνα Γάκη, Συµβουλευτική Ψυχολόγο (Μ.Α.), την κα Μαρία Γεωργαλά, Κοινωνιολόγο, Σύμβουλο Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού DEA Επικοινωνίας & Πληροφορίας, Συγγραφέας Παιδικών Βιβλίων, τον κ. Ιωάννη Κώτη, Σύμβουλο Επιχειρήσεων & Executive Master Coach, τον κ. Δημήτριο Μιχαηλίδη, Δημοσιογράφο στα «Αγρονέα», και την κα Θεοδώρα Φούντα, Κοινωνιολόγο, Coach & Mentor.

Απονεμήθηκαν οι ακόλουθες τιμητικές διακρίσεις:

  • «Skywalker HR Community 2018» από τον κ. Δημήτρη Φυντάνη, Διευθυντή Επιχειρησιακής Συνέχειας του Skywalker.gr., στον κ. Δημήτρη Μπουραντά, Καθηγητή του Μάνατζμεντ, Διευθυντή του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA) και Διευθυντή του Μεταπτυχιακού Προγράμματος (MSc) Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
  • «HeRa: HRM Υπηρεσία 2018» από την κα Θεοδώρα Φούντα, Κοινωνιολόγο, Coach & Mentor, στην εταιρία PEOPLE PER HOUR, στην κα Μαριαλένα Πουλή, Human Resources Expert.
  • «HeRa: HRM Εκπαίδευση 2018» από την κα Ιωάννα Μίχου,  Διευθύντρια Ανθρώπινων Πόρων του Skywalker.gr, στο E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.) στην κα Ντούλη Θαλασσοχώρη, Εισηγήτρια / Εκπαιδεύτρια στα προγράμματα της κατεύθυνσης Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού στο E-Learning του Ε.Κ.Π.Α., Οργανωσιακή Ψυχολόγο, MSc, MBA.
  • «HeRa: HRM Εργαλείο 2018» από τον κ. Δημήτρη Μιχαηλίδη, Δημοσιογράφο στα «Αγρονέα», στην εταιρία OWIWI, στην κα Τζούλια Πετρίκοβα, Marketing  Executive, και στον κ. Τάσο Παπαδόπουλο, Account Manager.
  • «HeRa: HR Διάσωση Θέσεων Εργασίας 2018» από τον κ. Δημήτρη  Φυντάνη στην εταιρία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης Α.Ε.Ε., στην κα Ιωάννα Τσαβδαρίδου, Υπεύθυνη Ανθρώπινου Δυναμικού Τομέα Κεντρικών Γραφείων.

Η τελετή έκλεισε με την απονομή της διάκρισης «HeRa Κοινωνικής Ευαισθησίας 2018» στις 29 επιχειρήσεις που συμμετείχαν ολοκληρωμένα στη δράση JobDay 45+.

Αναλυτικά οι εταιρίες που τιμήθηκαν είναι: MARIS HOTELS, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΕΡΖΑΚΗΣ,  IN GROUP,  OPTIMAL GROUP,  ISM SECURITY, HORIZON, CALL4SALES, ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ Α.Ε.,  ΜΑΒΗΛΕΚ Α.Β.Ε.Ε.,   EDICHEM A.E., MANTIS TRADING S.A., ΧΑΡΛΑΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ Α.Ε., ACTIONLINE, ΚΗΠΟΥΡΙΔΗΣ ΑΛ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ – FIRST DIAL TELECOMMUNICATIONS, MEDIA MARKT ΕΛΛΑΣ, VITEX – ΑΦΟΙ ΓΙΑΝΝΙΔΗ Α.Ε., ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΙΧΑΛΗ ΑΔΑΜΑΚΗ – EΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, CLOUD-U TELECOMS, ΑΚΙΝΗΤΑ ΠΟΛΙΣ ΜΕΣΙΤΙΚΗ, AZELIS, ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ι.Κ.Ε. – ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ,  ΚΟΥΚΛΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΒΟΥΡΗΣ – TOUR LIFE, REMAX / NEW DEAL, THALATTA, ADECCO, NN HELLAS-ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

7η Διεθνής Έκθεση Επαγγελματικών Προϊόντων & Υπηρεσιών Ομορφιάς

Η Μεγαλύτερη και Σημαντικότερη Κλαδική Έκθεση

Επαγγελματικών Προϊόντων Ομορφιάς της Βορείου Ελλάδος

Η 7η Διεθνής Έκθεση Επαγγελματικών Προϊόντων & Υπηρεσιών Ομορφιάς «BEAUTY MACEDONIA Καλοκαίρι 2019», διεξήχθη με Επιτυχία από 18 έως 20 Μαΐου 2019, στις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ/HELEXPO (Περίπτερα 15 & 13).

Το συγκριτικό πλεονέκτημα της BEAUTY, από την πρώτη στιγμή μέχρι και σήμερα, που αποτελεί και τον κύριο πόλο έλξης των επισκεπτών της, είναι η μοναδική δυνατότητα που δίνει, για άμεση επαφή των επαγγελματιών, με τις κορυφαίες εταιρείες του ευρύτερου κλάδου της Ομορφιάς.

Τον εκθεσιακό χώρο των περίπου 7.000τ.μ., επισκέφθηκαν 14.438 εγγεγραμμένοι επαγγελματίες, οι οποίοι περιηγήθηκαν στους χώρους της έκθεσης και συνάντησαν από κοντά, 135 εταιρείες/εκθέτες από τους κλάδους της Αισθητικής, του Μακιγιάζ, του Ημιμόνιμου Μακιγιάζ, της Κομμωτικής και της Περιποίησης Άκρων. Με αυτόν τον τρόπο, τους δόθηκε η ευκαιρία να εμπλουτίσουν την γκάμα των υπηρεσιών τους, με νέα προϊόντα και τεχνικές, αφού πρώτα ενημερώθηκαν, δοκίμασαν και έκαναν έρευνα αγοράς σε ποιότητα και τιμές!

Το Συνέδριο της BEAUTY, διεξήχθη στην αίθουσα του «Meeting Point» και προσέλκυσε μεγάλο αριθμό επισκεπτών, που παρακολούθησαν και ενημερώθηκαν από τις άκρως ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις εξειδικευμένων επαγγελματιών, με ποικιλία θεμάτων (Μακιγιάζ – Ονυχοπλαστική & Nail Art – Κομμωτική – Ημιμόνιμο Μακιγιάζ). Την Κυριακή, ξεκίνησε δυναμικά με ένα show Κομμωτικής γεμάτο φαντασία και θέμα «Μυθικά πλάσματα», από την Καλλιτεχνική ομάδα του «Σωματείου Κομμωτών Ν. Σερρών» και έκλεισε το απόγευμα, με ένα εξίσου εντυπωσιακό Show Κομμωτικής, με θέμα «Looks from the past», που παρουσίασαν οι Καλλιτεχνικές Ομάδες των «PIRAKI PROFESSIONAL» & «SEDE ACADEMY».

Ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα, με τον καλύτερο τρόπο, με το Happening Λήξης Συνεδρίου, που επιμελήθηκε με εξαιρετική επιτυχία, το «Σωματείο Επαγγελματιών Κομμωτών Δυτικής Θεσσαλονίκης». Μας παρουσίασαν ένα φαντασμαγορικό show για τις τάσεις στις κουπ, τα χτενίσματα και το μακιγιάζ του Καλοκαιριού.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία, BEAUTY GREECE TSIRIMOKOU, προσκαλεί όλους τους επαγγελματίες των κλάδων Παροχής Υπηρεσιών Ομορφιάς, στο επόμενο μεγάλο τους επαγγελματικό «ραντεβού», στη Βόρεια Ελλάδα, την «BEAUTY MACEDONIA Χειμώνας 2019», που θα διεξαχθεί από 30 Νοεμβρίου έως και 2 Δεκεμβρίου 2019, στη HELEXPO, στην Θεσσαλονίκη.

Με μεγάλη μας χαρά επίσης, θα θέλαμε να ανακοινώσουμε και την επόμενη «BEAUTY GREECE Χειμώνας 2019», που θα διεξαχθεί από τις 2 έως και τις 4 Νοεμβρίου 2019, στο ΜΕΚ Παιανίας.

Πληροφορίες: 2109010016 – www.beautygreece.gr

Κάρτες Εισόδου (Μέλη & Νέες Εγγραφές): www.bgt.gr

Facebook Group: BEAUTY GREECE TSIRIMOKOU (Official Group)

Facebook Page: @BeautyGreeceTradeFairs

Instagram: beauty_greece_trade_fairs

You Tube Channel: Beauty Greece   

Mobile App: “my BEAUTY GR app”   

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΛΕΖΑΝΤΕΣ
1.ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΙΣΟΔΟΣ & ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ «BEAUTY MACEDONIA ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2019»
2.ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
3.ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ & ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ «BEAUTY MACEDONIA ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2019»
3α.ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΚΟΜΜΩΤΩΝ Ν. ΣΕΡΡΩΝ Show Κομμωτικής με τίτλο «ΜΥΘΙΚΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ», από την Καλλιτεχνική Ομάδα του «Σωματείου Κομμωτών Ν. Σερρών»
3β. PIRAKI PROFESSIONAL & SEDE GROUP Show Κομμωτικής με τίτλο «LOOKS FROM THE PAST», από τις Καλλιτεχνικές Ομάδες των «PIRAKI PROFESSIONAL» & «SEDE GROUP»
                4. BACKDROP ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΣΤΟ «BACKDROP» ΤΗΣ BEAUTY
         5. ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ Happening Λήξης Συνεδρίου «ΚΟΜΜΩΤΙΚΕΣ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ», από την καλλιτεχνική ομάδα του «ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΚΟΜΜΩΤΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ».
6.ΧΟΡΗΓΟΙ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ:  GEL.IT.UP

ΧΟΡΗΓΟΙ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ: COSMITAL, STAR NAILS –  SERGIO, my BEAUTY APP               

7. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ Ημερολόγιο εκθέσεων BEAUTY

Πηγή

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Αγροδιατροφικός Διαγωνισμός «Trophy – Τροφή Challenge»

Εννιά ημέρες απομένουν για να δηλώσετε συμμετοχή στον μεγάλο αγροδιατροφικό διαγωνισμό «Trophy – Τροφή Challenge»

 

Παρατείνεται μέχρι τις 23 Ιουνίου 2019 η προθεσμία συμμετοχής στον Διαγωνισμό «Trophy – Τροφή Challenge». Μέχρι τότε οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις τους στο www.trophychallenge.gr.

Οι συμμετέχοντες στον διαγωνισμό διεκδικούν:

  1. Απ’ ευθείας συμμετοχή στον τελικό του παγκόσμιου αγροδιατροφικού διαγωνισμού Future Agro-challenge, που θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της ΔΕΘ 2019, και παρουσία με περίπτερο στην έκθεση.
  2. Πενθήμερο εκπαιδευτικό ταξίδι στα agri-food τμήματα και ερευνητικά εργαστήρια του Πανεπιστημίου Rutgers στις Η.Π.Α., όπου οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συναντηθούν με ερευνητές, επιχειρηματίες και επενδυτές, όλα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του καθενός ξεχωριστά.
  3. Xρηματικά έπαθλα ύψους €25.000.

Ο διαγωνισμός «Trophy – Τροφή Challenge», υλοποιείται από το πρόγραμμα «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά», υπό την καθοδήγηση του Πανεπιστημίου Rutgers, σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή και με την υποστήριξη των Industry Disruptors Game Changers (ID-GC) και της Πρεσβείας των Η.Π.Α. Μέγας δωρητής του ευρύτερου προγράμματος και του “Trophy – Τροφή Challenge” είναι το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), ενώ Χρυσός Χορηγός του Διαγωνισμού η Τράπεζα Πειραιώς.

Οι προτάσεις θα πρέπει να απαντούν σε προκλήσεις των δύο ευρύτερων θεματικών Agri-Tech / Πρωτογενής Παραγωγή και Food-Tech / Επεξεργασία και Ποιότητα Τροφίμων. Οι φιναλίστ θα λάβουν υποστήριξη για την επιχειρηματική τους ανάπτυξη, ειδικά ως προς το business planning και το marketing.

Σκοπός του διαγωνισμού είναι αφενός να αναδείξει και να επιβραβεύσει καινοτόμες ιδέες, που αξιοποιούν τεχνολογίες αιχμής για να αναπτύξουν προϊόντα, υπηρεσίες και επιχειρηματικές λύσεις στον τομέα της αγροδιατροφής, αφετέρου να δημιουργήσει τη δυνατότητα για νέα πεδία συνεργασίας και να δώσει πρόσβαση σε ευκαιρίες δικτύωσης και χρηματοδότησης. O διαγωνισμός περιλαμβάνει όλους τους τομείς της αγροδιατροφής, από την γεωργική και ζωική παραγωγή μέχρι την επεξεργασία και την τεχνολογία τροφίμων.

Πηγή

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Γυναίκα και αναπηρία: Φεμινιστικές διεκδικήσεις και πολιτικές»

Η επιτυχής εκδήλωση με θέμα: «Γυναίκα και αναπηρία: Φεμινιστικές διεκδικήσεις και πολιτικές» στη Βιβλιοθήκη Θεμάτων Ισότητας και Φύλου της ΓΓΙΦ

 

Η καθολικότητα των ίσων ευκαιριών και της ανεμπόδιστης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία παντού προϋποθέτουν και τη λήψη ειδικών μέτρων

 

Ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία η εκδήλωση με θέμα «Γυναίκες και αναπηρία: Φεμινιστικές διεκδικήσεις και πολιτικές», που πραγματοποιήθηκε στις 11/6/2019 στη Βιβλιοθήκη Θεμάτων Ισότητας και Φύλου της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων (ΓΓΙΦ).

Η Γενική Γραμματέας Ισότητας των Φύλων, Φωτεινή Κούβελα, στο χαιρετισμό της, επεσήμανε εξ΄ αρχής ότι μέσω της εκδήλωσης προσφέρεται η δυνατότητα να ακουστεί η δυνατή φωνή των γυναικών που υφίστανται αναπηρία, ως άτομα απολύτως και εξίσου ισότιμα όλων μας υπό τις αρχές και τις αξίες της ισότητας των φύλων.

Στη συνέχεια, αναγνώρισε ότι σε καιρούς γενικότερης αμφισβήτησης και συνάμα όμως προόδου και εξελίξεων, είναι τουλάχιστον οξύμωρο οι γυναίκες με αναπηρία να βιώνουν κοινωνικούς αποκλεισμούς, έμφυλες ή/και πολλαπλές διακρίσεις, γεγονός που εντείνει την ανάγκη εντατικοποίησης του αγώνα εκ μέρους όλων μας για την υπέρβαση όλων αυτών των ανισοτήτων. Σε αυτό το πλαίσιο, πρόσθεσε ότι: «Η καθολικότητα των ίσων ευκαιριών και της ανεμπόδιστης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία παντού προϋποθέτουν και τη λήψη ειδικών μέτρων».

Περαιτέρω, έκανε αναφορά στις πολιτικές και τα μέτρα της Κυβέρνησης για τους ανθρώπους με αναπηρία, αλλά και στο έργο της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων, εμμένοντας στη θεματική «Κοινωνική ένταξη και ισότιμη μεταχείριση γυναικών που υφίστανται πολλαπλές διακρίσεις» του «Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Ισότητα των Φύλων» της περιόδου 2016-2020, μέσα από τις δράσεις της οποίας επιδιώκεται η οριστική άρση των έμφυλων διακρίσεων και η εγκαθίδρυση της ουσιαστικής  ισότητας και της κοινωνικής δικαιοσύνης.

Επιπρόσθετα, η κα Κούβελα επεσήμανε ότι η αναγνώριση των δικαιωμάτων όλων των ατόμων με αναπηρία και ιδίως των γυναικών, συνιστά αδιαπραγμάτευτο συνταγματικό δικαίωμα, ώστε η οποιαδήποτε παραβίασή του να αντιτίθεται στο Σύνταγμά μας και τόνισε ότι: «Οι πολιτικές μας, συνολικά, βρίσκονται σε άρρηκτη σύνδεση και συνέχεια των φεμινιστικών διεκδικήσεων, τιμώντας, κατ’ αυτή την αναλογία, τα προτάγματα, τους αγώνες και τις κατακτήσεις του φεμινιστικού κινήματος» και συμπλήρωσε ότι: «Οφείλουμε να συσπειρωθούμε ακόμη περισσότερο, προκειμένου να επιτύχουμε την οριστική απόλαυση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην καθολικότητα και την πληρότητά τους για όλες και όλους ανεξαιρέτως. Και από ένα τέτοιο πλαίσιο είναι αδύνατο να μη λαμβάνεται υπόψη η παράμετρος της αναπηρίας».

 

Πηγή

Continue Reading

Trending