Connect with us

Συνέδρια

HR Community Conference & Awards 2019 «Παραγωγικά Παίγνια»

HR Community Conference & Awards 2019 «Παραγωγικά Παίγνια»

Το παιχνίδι στην υπηρεσία της παραγωγικότητας

Μια πρωτότυπη προσέγγιση της ένταξης του παιχνιδιού στην παραγωγική διαδικασία διερευνήθηκε στο φετινό HR Community Conference & Awards, που διοργάνωσε  το Skywalker.gr στις 9 Μαΐου 2019 στον Πολυχώρο Πολιτισμού Αθηναΐς.

Στα «Παραγωγικά Παίγνια», όπως ήταν ο τίτλος της εκδήλωσης, συμμετείχε πλήθος εκπροσώπων από τον επιχειρηματικό και τον επιστημονικό κόσμο, σημαντικοί Έλληνες επιχειρηματίες, managers παραγωγής και διοίκησης, θεσμικοί, ακαδημαϊκοί,  στελέχη διαχείρισης ανθρώπινων πόρων, gamers, αθλητές, σύμβουλοι. Με βαθιά  γνώση της επιχειρηματικότητας και της καταλυτικής αξίας του ανθρώπινου δυναμικού, αλλά και με ανατρεπτική διάθεση, μοιράστηκαν προβληματισμούς, επιλέγοντας ωστόσο να καταρρίψουν τη στερεοτυπική πεποίθηση πως το παιχνίδι είναι αποκλειστική υπόθεση των παιδιών, ενώ μπορεί να γίνει καθοριστικής σημασίας τόσο για την αποτελεσματικότητα των εργαζομένων, όσο και για την ευχαρίστησή τους εν ώρα εργασίας.

Στόχος του συνεδρίου, όπως είπε η Διευθύντρια Ανθρώπινων Πόρων του Skywalker.gr κα Ιωάννα Μίχου, ήταν «η διερεύνηση της δυνατότητας εισαγωγής του παιχνιδιού στην παραγωγική διαδικασία». Ο Διευθυντής Επιχειρησιακής Συνέχειας του Skywalker.gr κ. Δημήτρης Φυντάνης χαιρέτισε την εκδήλωση, λέγοντας ότι θα μεριμνήσουμε ώστε να κάνουμε τη ζωή των εργατών παραγωγής ίσως καλύτερη μέσα από αυτό το πρώτο βήμα ενασχόλησης με τα παραγωγικά παίγνια.

Οι διαδρομές που θα οδηγήσουν στη συνύπαρξη παραγωγικής διαδικασίας και παιχνιδιού, όπως τουλάχιστον φάνηκε στο συνέδριο που πλαισίωνε το HR Community Conference & Awards, το οποίο διοργάνωσε  για 5η συνεχή χρονιά το Skywalker.gr, ήταν ποικίλες και στοχευμένες στην ανθρώπινη ευτυχία, η οποία μπορεί να προέλθει και από νέες επιχειρηματικές διαδικασίες όπου θα εντάσσεται το παιχνίδι των ενήλικων εργαζομένων ως παραγωγικό εργαλείο. Με ομιλίες, πάνελ απονομή βραβείων και τιμητικών διακρίσεων, αλλά και κόμβους εμπειρίας, μια πρωτότυπη διαδικασία δημιουργίας επιχειρηματικών ιδεών, τα «Παραγωγικά Παίγνια» πήραν σάρκα και οστά.

Για την αξία του βιωματικού ρόλου της εκπαίδευσης, για την ένταξη του gamification σε όλους τους τομείς της ζωής και για τη σημαντικότητα της ένταξης του παιχνιδιού στην επιχειρηματική ζωή μίλησε στον χαιρετισμό της η Ομότιμη Καθηγήτρια Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών κα Νάνσυ Παπαλεξανδρή. Όπως τόνισε: «Το gamification έχει μπει στη ζωή μας. Το παιχνίδι προκαλεί ικανοποίηση και μέσα από αυτό μπορούμε άμεσα να μετρήσουμε τις επιδόσεις μας, την επιτυχία των στόχων μας, να αναπτύξουμε τη                           συνεργατικότητά μας. Επιπλέον, το gamification έχει μπει στην επιχειρηματικότητα. Πολλές start-ups επενδύουν στο παιχνίδι προκειμένου να βελτιώσουν την παραγωγικότητα των εργαζομένων και να αποτρέψουν τη ρουτίνα στην εργασιακή ζωή.

Ο Policy Expert του ΣΕΒ κ. Γιάννης Σιδηρόπουλος αναφέρθηκε στην επιτακτική ανάγκη να βρούμε νέες μεθόδους ώστε να διασφαλιστεί η αποδοτικότητα.  «Υπάρχει αναντιστοιχία μεταξύ των αναγκών της χώρας και της αποδοτικότητας. Οι γνώσεις που αποκτούμε στα πανεπιστήμια απαξιώνονται έξι ή εφτά φορές στη διάρκεια της ζωής μας. Είναι δική μας ευθύνη να τις ανανεώνουμε και υπάρχει αναγκαιότητα για νέες μεθόδους ώστε να διασφαλιστεί η αποδοτικότητα. Μετά την κρίση πρέπει να δούμε τα πράγματα διαφορετικά. Πρόταση του ΣΕΒ είναι όλη η οικονομία να στηριχθεί σε ανταγωνιστικούς τομείς, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι επιχειρήσεις δεν είναι απρόσωπες, είναι οι άνθρωποί τους».

Ο κ. Γρηγόρης Ταπεινός,  Senior Partner της Key Consultants, στην εναρκτήρια ομιλία του τόνισε ότι θα περίμενε να δει εκπροσώπους από την Πολιτεία, διότι θα ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία να καταγράψουν γόνιμες σκέψεις σχετικά με την παραγωγικότητα και να τις εντάξουν με ορθό τρόπο στην πολιτική τους. Αφού παρουσίασε με περιεκτικό τρόπο την ιστορία της Βιομηχανικής Επανάστασης, καθώς και την εξέλιξη της παραγωγικής διαδικασίας, αναφέρθηκε σε πρόσφατη έκθεση του ΙΟΒΕ και τόνισε ότι στην Ελλάδα πρέπει να απαλλαγούμε από το φορτίο που κουβαλάμε και να βρούμε τρόπους να κάνουμε την παραγωγική διαδικασία πιο χαρούμενη.

Στην ομιλία της η Κοινωνιολόγος, Game Researcher, Game Lab, Πάντειο Πανεπιστήμιο, κα Ελίνα Ροϊνιώτη με θέμα «Το παιχνίδι ως κοινωνικό και πολιτισμικό αγαθό» είπε ότι το παιχνίδι είναι αρχαιότερο ακόμα και από τον πολιτισμό. Τόνισε πως με το παιχνίδι καταλύεται η βασική δομή της λογικής, αλλά ταυτοχρόνως έχει ένα σύστημα κανόνων που θα πρέπει να ακολουθούμε.

Ο Αναπληρωτής Καθηγητής Οργανωσιακής Συμπεριφοράς στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας, Διευθυντής του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Διευθυντής Έκδοσης (Editor In Chief) του διεθνούς επιστημονικού περιοδικού «International Journal of Selection and Assessment» κ. Ιωάννης Νικολάου ανέλαβε να εξηγήσει την παιχνιδοποίηση στις διαδικασίες προσέλκυσης και επιλογής ανθρώπινου δυναμικού. «Το παιχνίδι», είπε, «είναι σε πολύ μεγάλη ανάπτυξη στο εξωτερικό. Υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης και πλεονεκτήματα παιχνιδοποίησης ως προς την επιλογή προσωπικού, καθώς μεταξύ άλλων βοηθούν στην αντικειμενική επιλογή, ενώ δημιουργούν  θετική εμπειρία για τον υποψήφιο».

Θέμα της κεντρικής ομιλίας του HR Community Conference & Awards 2019 ήταν «”Τους κύκλους τάραττε”: Σκέψεις για τον “εμβολιασμό” της παραγωγικής διαδικασίας με τον “ιό” του παιχνιδιού», η οποία έγινε από τον Οργανωσιακό Ψυχολόγο, Cocreate, κ. Κώστα Παπαχριστόπουλο, ο οποίος ξεκίνησε τον λόγο του με μια ανατρεπτική και παράλληλα ανακουφιστική διαπίστωση: «Το παιχνίδι είναι κάτι πολύ σοβαρό, όμως έχουμε την ανάγκη ως ενήλικες να το αντιμετωπίζουμε ως serious για να ασχοληθούμε με αυτό. Το παιχνίδι αυξάνει τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία, τη συγκέντρωση. Μέσα από αυτό δημιουργούμε νέες δεξιότητες, νέες προοπτικές. Δεν υπάρχει παιχνίδι που να μη διαμορφώνει αποτέλεσμα. Η ελαφρότητα ενός παιχνιδιού, η ελαφρότητα γενικώς, είναι μια συνθήκη δυναμισμού και ασφάλειας. Τη στιγμή που παίζεις νιώθεις απόλυτα ασφαλής. Το παιχνίδι και οι ιδιότητές του μας αφορούν όλους. Για κάθε επιχείρηση όμως το ερώτημα που πρέπει να τίθεται όταν θέλει να εντάξει το παιχνίδι στην παραγωγική διαδικασία είναι για ποιο λόγο το χρειάζεται και ποιο συγκεκριμένα χρειάζεται. Πρέπει να ξέρουμε ποια είναι η αιτία του παιχνιδιού που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε».

Στο πλαίσιο διερεύνησης της ένταξης του παιχνιδιού στην παραγωγική διαδικασία στο  HR Community Conference & Awards 2019 φιλοξενήθηκαν δύο πάνελ. Στο πρώτο με τίτλο «”Τα παιδία παίζει”: Κυρίαρχος του παιχνιδιού το ίδιο το παιχνίδι» συντονίστρια ήταν η Κοινωνιολόγος, Certified Coach, University of Cambridge, Επιστημονικός Συνεργάτης Πανεπιστημίου Αιγαίου κα Δώρα Φούντα και ομιλητές ο Owner, ISON Psychometrica, κ. Νίκος Σταθόπουλος, ο Αναπληρωτής Καθηγητής Οπτικού Πολιτισμού, Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού, Πάντειο Πανεπιστήμιο, κ. Γιάννης Σκαρπέλος, η Θεατρολόγος, Σκηνογράφος, Σκηνοθέτης κα Αγγελική Τομαρά, ο Διευθυντής Ερευνών στο Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών & Υπολογιστών του ΕΜΠ (ΕΠΙΣΕΥ-ΕΜΠ) και Head of Games Programming στη SAE Athens κ. Κώστας Καρπούζης και ο Εμπορικός Διευθυντής ICON Platforms κ. Γιώργος Βεϊνόγλου. Με τη γενική διαπίστωση ότι το παιχνίδι είναι παρόν σε όλους τους τομείς της ζωής εξήγησαν την αξία του on-line gaming, της εικονικής εμπλουτισμένης πραγματικότητας, καθώς και τον ρόλο της παιχνιδοποίησης του marketing  και της επικοινωνίας. Τόνισαν τη δυνατότητα εναλλαγής ρόλων που δίνει το παιχνίδι και αναφέρθηκαν στο πρόγραμμα Horizon 2020, μέσα από το οποίο επιχειρείται η δημιουργία τεστ καταγραφής ικανοτήτων μέσω του παιχνιδιού. Οι ομιλητές επισήμαναν τη δυσκολία καταγραφής των ανθρώπινων χαρακτηριστικών, αναρωτήθηκαν εάν μπορούν να ανατραπούν τα παιχνίδια εξουσίας, ενώ εξήραν την αξία του παιχνιδιού, το οποίο, όπως είπαν, αφορά όλους τους ανθρώπους, καλλιεργεί το συνεργατικό πνεύμα, υποστηρίζει την κοινωνικοποίηση και ταυτοχρόνως ανατρέπει στερεότυπες κοινωνικές εικόνες, ενώ βοηθά όχι μόνο τη συναισθηματική νοημοσύνη, αλλά και την πολλαπλή νοημοσύνη, κομβική παράμετρο τόσο για την παραγωγικότητα, όσο και για μια καλύτερη ζωή.

Το δεύτερο πάνελ είχε τίτλο «”Παιγνίου και Εργατών γωνία”: Ποιος και πώς μπορεί να βοηθήσει στο work gamification». Συντονίστρια ήταν η Professional Certified Coach by ICF, Certified mBIT Personal & Executive Coach, Σύμβουλος HRM & Επικοινωνίας, HRM-Business Mentor, Change Facilitator & Εισηγήτρια σε Ενδοεπιχειρησιακά & Εκπαιδευτικά Προγράμματα Ενηλίκων κα  Ειρήνη Νικολαΐδου και ομιλητές η Founder, Learning & Development Architect στην εταιρία Game Tree κα Ντόρα Αγγελοπούλου, η HeterArt Founder, Educational R&D, Cultural Planning, κα Άννα Βαφειάδου, ο General Manager, Ευ Ζην Greece, κ. Γιώργος Καπούλας και ο πρώην Διεθνής Αθλητής Πετοσφαίρισης, Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Αμειβόμενων Πετοσφαιριστών κ. Βασίλης Μηνούδης. Μέσα από την προσωπική τους εμπειρία, προερχόμενη από τις εταιρίες τους, αλλά και την αντίληψή τους για τον ρόλο του παιχνιδιού στην ανθρώπινη ευτυχία, οι ομιλητές δήλωσαν τη διάθεσή τους να παράσχουν τις υπηρεσίες τους και να λειτουργήσουν συμβουλευτικά σε επιχειρήσεις που θέλουν να εντάξουν το παιχνίδι στην παραγωγική διαδικασία.  Επίσης η αξία του παιχνιδιού στην επαγγελματική εξέλιξη βρίσκει την αντιπροσωπευτικότερη ίσως έκφρασή της στον αθλητισμό. Όπως ειπώθηκε, η εμπειρία των αθλητών, για παράδειγμα, να αντεπεξέρχονται σε συνθήκες πιεστικές, να αγωνίζονται για τον στόχο τους, είναι τόσο σημαντική, ώστε θα μπορούσαν να μεταφέρουν την τεχνογνωσία τους στον επιχειρηματικό τομέα. Χαρακτήρισαν το παιχνίδι super food προκειμένου να τονίσουν τις ευεργετικές ιδιότητές του στην ψυχική και σωματική υγεία του ανθρώπου, εξήγησαν πώς το παιχνίδι έχει εισαχθεί σε κάθε τύπου εταιρίες, όπως υγείας, χρηματιστηριακές, ασφάλειας, και τόνισαν πως με το παιχνίδι αλλάζει το συναίσθημα του ανθρώπου, καθώς αυτό προκαλεί ευεξία, ευελιξία, χαρά, δημιουργικότητα και ομαδικότητα. Τόνισαν ακόμα πως υπάρχουν συγκεκριμένα παιχνίδια τα οποία έχει αποδειχθεί πως, όταν χρησιμοποιούνται ως εκπαιδευτικά εργαλεία, έχουν αποτελεσματική συνεισφορά στη διαχείριση του άγχους, του χρόνου και αναπτύσσουν τη συναισθηματική νοημοσύνη. Επισήμαναν ότι το παιχνίδι μπορεί να αξιοποιηθεί από κάθε επιχείρηση, στη βιομηχανία, την εκπαίδευση, στο λιανεμπόριο κ.α. και διευκρίνισαν ότι η ώριμη παιγνιώδης συμπεριφορά μπορεί να συνυπάρξει με όλες τις αντιξοότητες της καθημερινότητας.

Ένα άκρως ενδιαφέρον, πρωτότυπο και παραγωγικό κομμάτι του φετινού HR Community Conference & Awards ήταν οι καθιερωμένοι κόμβοι εμπειρίας, που διαμορφώθηκαν με την υποστήριξη των: κ. Δημήτρη Κουτσομήστου, Game Designer, Ιδρυτή και CEO της Tamasenco,  κ. Μιχάλη Παπαγαθαγγέλου, Συνιδρυτή και Lead Game Designer, Τraptics, κ. Ιωάννη Χατζόπουλου, CEO, Noema Games, Programmer, και κ. Βασίλη Ζορμπά, Συμβούλου Βιομηχανίας, Inpractice. Αφού οι ομιλητές εξήγησαν πως το παιχνίδι χρειάζεται ένα stress-free περιβάλλον για να αναπτυχθεί, απαιτεί εργασιακή ασφάλεια και δείχνει τον δρόμο για να βγούμε από το «εγώ» και να προχωρήσουμε στο «εμείς», έδωσαν τη σκυτάλη στο κοινό της εκδήλωσης. Οι παριστάμενοι μοιράστηκαν στις ροτόντες της αίθουσας του συνεδρίου και με παιγνιώδη διάθεση και την καθοριστική βοήθεια των facilitators από την ICF Greece Charter Chapter δημιούργησαν εικονικές εταιρίες που στόχευαν στην αύξηση της αποδοτικότητας των εργαζομένων, εντάσσοντας στην παραγωγική διαδικασία το παιχνίδι. «Εταιρίες» όπως ο Μαγικός Κύκλος με αντικείμενο τον εθελοντισμό στο ΚΕΘΕΑ, οι Gamers με τη δημιουργία ενός θερμοκηπίου για την παραγωγή λουλουδιών για έναν επικείμενο γάμο, οι Magic 8 με ομάδες πωλητών που αναλαμβάνουν ένα απαιτητικό σύστημα διαχείρισης πληροφοριών, το Βανάκι της Ευτυχίας με παραγωγή γαλακτοκομικών μπροστά στον πελάτη έδωσαν δείγμα γραφής του επιχειρηματικού πνεύματος, αλλά και της ανάγκης των εργαζομένων να εξελίσσονται στο εργασιακό περιβάλλον τους μέσα από παιχνίδια, όπως η συλλογή πόντων για κάθε επιτυχημένη προσπάθεια και η επιβράβευση για την ολοκλήρωση ενός project είτε με ταξίδια-bonus είτε με ανανέωση συνεργασιών. Τα αποτελέσματα της διεργασίας των κόμβων θα συμπεριληφθούν στο HR Community Report 2019.

Μετά την απολαυστική παρουσίαση των κόμβων εμπειρίας από τους δημιουργούς τους η  MSc Επικοινωνιολόγος, Πιστοποιημένη Σύμβουλος Ανάπτυξης Σταδιοδρομίας, Mentor Επιχειρηματικότητας, Global Career Development Facilitator, Συγγραφέας Παιδικής Λογοτεχνίας κα Μαρία Γεωργαλά ανέλαβε τη συγκεφαλαίωση του συνεδρίου, καταλήγοντας στο ουσιαστικό ζητούμενο όχι μόνο του HR Community Conference & Awards, αλλά και της ίδιας της ζωής: «Τα πάντα», είπε, «είναι σχέσεις. Μια κοινωνία, για να έχει αξιοπρεπές επίπεδο, χρειάζεται κοινωνική παιδεία σε όλους τους τομείς. Με άλλα λόγια, μετά το εργασιακό οκτάωρο τι επακολουθεί; Ας θυμηθούμε τα λόγια του Αντρέ Μαρλό: “Πρώτον, οι άνθρωποι είναι πολύ πιο δυστυχισμένοι απ’ όσο φανταζόμαστε και, δεύτερον,… δεν υπάρχουν ενήλικες”. Ας θυμηθούμε τις τρυφερές παιδικές ερωτήσεις “Θέλεις να παίξουμε;”, “Θέλεις να γίνουμε φίλοι;”».

Με επιτυχία στέφθηκε η τελετή απονομής των HR Community Awards 2019, την οποία παρουσίασε η κα Μαρία-Δήμητρα Γριζά, Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων του Skywalker.gr.

Η πενταμελής επιτροπή απαρτιζόταν από την κα Ερμίνα Γάκη, Συµβουλευτική Ψυχολόγο, ΜΑ, την κα Μαρία Γεωργαλά, Κοινωνιολόγο, Σύμβουλο Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, DEA Επικοινωνίας & Πληροφορίας, Συγγραφέα Παιδικών Βιβλίων, τον κ. Ιωάννη Κώτη, Σύμβουλο Επιχειρήσεων & Executive Master Coach, τον κ. Δημήτριο Μιχαηλίδη, Δημοσιογράφο στα «Αγρονέα», και την κα Δώρα Φούντα, Κοινωνιολόγο, Certified Coach, University of Cambridge, Επιστημονικό Συνεργάτη Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Απονεμήθηκαν:

  • Το  Χρυσό Βραβείο Εργασιακής Διαπολιτισμικότητας από τον Εμπορικό Διευθυντή του Skywalker.gr κ. Σωτήρη Χατζηιωαννίδη στην εταιρία Teleperformance και στον κ. Σπύρο Χονδρογιάννη, HR Development Supervisor.
  • Η τιμητική διάκριση «Skywalker» HR Community 2019 από τον κ. Δημήτρη Φυντάνη, Διευθυντή Επιχειρησιακής Συνέχειας του Skywalker.gr, στην κα Μαρία Γεωργαλά, Κοινωνιολόγο, Σύμβουλο Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, DEA Επικοινωνίας & Πληροφορίας, Συγγραφέα Παιδικών Βιβλίων.
  • Η τιμητική διάκριση «HeRa» HRM Eκπαίδευση 2019 από την κα Ιωάννα Μίχου, Διευθύντρια Ανθρώπινων Πόρων του Skywalker.gr, στην Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων και στον κ. Μάκη Φιτέογλου, Υπεύθυνο Ανάπτυξης & Εκπαίδευσης.
  • Η τιμητική διάκριση «HeRa» HRM Υπηρεσία 2019 από την κα Μαίρη Κατσαπρίνη, Διευθύντρια Marketing του Skywalker.gr, στο Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ.
  • Η τιμητική διάκριση «HeRa» HRM Εργαλείο 2019 από την κα Δώρα Φούντα, Κοινωνιολόγο, Certified Coach, University of Cambridge, Επιστημονικό Συνεργάτη Πανεπιστημίου Αιγαίου, στην εταιρία SAP και στην κα Ιωάννα Δούκα, Senior Pre-Sales Specialist.

 

Η τελετή έκλεισε με την απονομή της διάκρισης «HeRa Κοινωνική Ευαισθησία 2019» στις 27 επιχειρήσεις που συμμετείχαν ολοκληρωμένα στη δράση JobDay 45+ ετών.

Αναλυτικά οι εταιρίες που τιμήθηκαν είναι: Media Markt, R Energy, BIC, CloudU, RE/MAX, B&S – Bournas & Sons, Teleperformance, Κορέλκο, NN, Adecco, Interamerican, Όμιλος Ευρωκλινική, Antipollution, GEP Group, Φυσικό Αέριο – Ελληνική Εταιρία Ενέργειας, Red Call, InGroup, ManpowerGroup, KΕΝ – Δίνει Ρεύμα, Cargo Express, PlegmaNet, WHSmith, Hyla Greece, LMW, Hartsas S.A., Sunsoft, Μεϊδάνης

Η διοργάνωση του HR Community Conference & Awards 2019 πραγματοποιήθηκε με τη συμβολή των:

Υπό την αιγίδα των:

  • ΣΕΒ – ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ
  • ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΜΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Χορηγοί επικοινωνίας: ΕΠΙΧΕΙΡΩ, CSRNEWS.GR, READER.GR, MAGDA’S NEWS.GR, INFOCOM.GR, ECONOMIA PUBLISING, SIGMA MEDIA GROUP, BUSINESS WOMAN, ENALLAKTIKOS.GR, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, ECOZEN.GR, STENTORAS.GR

 

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Marketing Director, Skywalker.gr,  [email protected]

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

«Ζούμε σε μια νέα ψηφιακή εποχή»

Την ανάγκη ενσωμάτωσης των νέων τεχνολογιών στα ξενοδοχεία και την κομβική ευθύνη της Πολιτείας στην εκπαίδευση των νέων ανθρώπων που θέλουν να εργαστούν στον τουριστικό τομέα, υπογράμμισε ο Γενικός Γραμματέας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων κ. Κώστας Χατζηκωνσταντίνου, μιλώντας στο 4ο συνέδριο Hotel Tech 2020 «Check In at the Digital Era Hotel» που πραγματοποιήθηκε στο Divani Caravel.  

«Ζούμε σε μια νέα ψηφιακή εποχή και η γενιά που ανέλαβε τα ηνία των επιχειρήσεων δεν έγιναν ξενοδόχοι «από σπόντα», αλλά από επιλογή. Το 25% του ελληνικού ΑΕΠ προέρχεται από τον τουρισμό και οφείλουμε να ενσωματώσουμε όλες τις νέες εξειδικευμένες τεχνολογίες στην τουριστική εκπαίδευση, εάν θέλουμε να αναβαθμίσουμε τις υπηρεσίες μας και να γίνουμε περισσότερο ανταγωνιστικοί», υπογράμμισε.

 Το Hotel Tech τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού και της ΠΟΞ και διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Smart Press. Ειδικοί στο χώρο της τεχνολογίας παρουσίασαν καινοτόμες ολοκληρωμένες λύσεις και υπηρεσίες για τις τουριστικές επιχειρήσεις και ιδιαίτερα για τις ξενοδοχειακές μονάδες, προηγμένες ψηφιακές προτάσεις στον τομέα της δικτύωσης και των επικοινωνιών, σύγχρονες υποδομές και συστήματα διαχείρισης εγκαταστάσεων που μειώνουν το κόστος των επιχειρήσεων, αλλά και έξυπνους, ψηφιακούς τρόπους προώθησης, προβολής και κρατήσεων που κάνουν μια επένδυση περισσότερο αποδοτική.  

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Καινοτομία και ισότητα στις επιχειρήσεις: ένα Design Jam από το Women On Top σε συνεργασία με το Ίδρυμα Konrad Adenauer

Στις 21 & 22 Φεβρουαρίου 2020, ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός Women On Top, σε
συνεργασία με το Ίδρυμα Konrad Adenauer Ελλάδος και Κύπρου, πραγματοποιεί την 3η
ετήσια ημερίδα του, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας WoT in Business για την ισότητα στις
επιχειρήσεις.
Η φετινή ημερίδα θα έχει τη μορφή ενός Design Jam, μέσα από το οποίο οι συμμετέχουσες
και οι συμμετέχοντες, από διαφορετικά γνωστικά και επαγγελματικά πεδία, θα
συνεργαστούν για να αναπτύξουν καινοτόμες και εφαρμόσιμες λύσεις -τεχνολογικές ή μη-
για τις πραγματικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην προσπάθεια τους
να γίνουν πιο ισότιμοι και συμπεριληπτικοί εργοδότες.
● Με ποια εργαλεία μπορούμε να προσδιορίσουμε και να γεφυρώσουμε το
μισθολογικό χάσμα;
● Πώς μπορούμε να προσελκύσουμε και να διατηρήσουμε γυναίκες σε βιομηχανικές
θέσεις και άλλα επαγγέλματα που παραδοσιακά ανδροκρατούνται;
● Ποιες λύσεις μπορούν να διευκολύνουν τη συμφιλίωση επαγγελματικής και
προσωπικής ζωής των εργαζόμενων με προστατευόμενα μέλη;
● Πώς μπορεί να γίνει πιο αποτελεσματική η αλλαγή κουλτούρας και η εξάλειψη των
έμφυλων προκαταλήψεων στο πλαίσιο μιας επιχείρησης;
● Μπορούμε να βρούμε νέους τρόπους για να προλάβουμε και να αντιμετωπίσουμε
τη σεξουαλική παρενόχληση και τις μικροεπιθέσεις;
● Μπορεί η τεχνολογία να βοηθήσει στο να εξαλειφθεί η ασυνείδητη προκατάληψη
που συχνά μπαίνει εμπόδιο στην πρόσληψη και την προαγωγή ικανών γυναικών;
● Πώς θα εφεύρουμε σύγχρονες εναλλακτικές στην ποσόστωση για την ισότιμη
εκπροσώπηση;
● Με ποια μέσα μπορούμε να υπολογίσουμε το κέρδος ή τη ζημιά μιας επιχείρησης
από την προώθηση ή την απουσία της ισότητας και της συμπερίληψης;
Από αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα θα κληθούν να επιλέξουν την έμπνευσή τους και να
υποβάλουν τις προτάσεις τους οι ομάδες που θα συμμετέχουν στο Design Jam, το οποίο θα
πραγματοποιηθεί στο χώρο  Athens Digital Lab, υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας
Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων.
Στο άνοιγμα της ημερίδας, θα απευθύνουν χαιρετισμό ο Χρίστος Δήμας, Υφυπουργός
Ανάπτυξης και Επενδύσεων, καθώς και η Μαρία Συρεγγέλα, Γενική Γραμματέας

Οικογεναικής Πολιτικής και Ισότητας Φύλων. Το συντονισμό της διαδικασίας και των
ομάδων θα αναλάβει η προσκεκλημένη του Ιδρύματος Konrad Adenauer, Janina
Sundermeier, Assistant Professor of Digital Entrepreneurship and Diversity και Founder of
Digital Entrepreneurship Hub & WoMenventures.
Στο τέλος της Ημερίδας, οι ομάδες, που θα έχουν εργαστεί πάνω σε συγκεκριμένες ιδέες,
θα παρουσιάσουν ένα πρότυπο της υπηρεσίας, της εφαρμογής, του προϊόντος ή της
καμπάνιας τους και θα αξιολογηθούν από την κριτική επιτροπή που θα αποτελείται από
εκπροσώπους του Women On Top, του Ίδρυμα Konrad Adenauer Ελλάδος και Κύπρου και
των εταιρικών χορηγών της ημερίδας. Τα μέλη των ομάδων που θα συγκεντρώσουν την
υψηλότερη βαθμολογία, θα βραβευτούν με σχετικά δώρα και μπορεί να δουν την ιδέα
τους να γίνεται πράξη, συνεισφέροντας έτσι στην επίλυση μιας από τις μεγαλύτερες
προκλήσεις της εποχής -στην Ελλάδα αλλά και έξω από αυτήν.
Οι ενδιαφερόμενοι/ες που είτε έχουν κάποια συγκεκριμένη ιδέα να υποβάλουν είτε
θέλουν να ενταχθούν σε κάποια από τις ομάδες που θα εργαστούν πάνω σε συγκεκριμένες
λύσεις, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScHR3L21WIhY_0ID3oL0OkX7bVQ2_ZbSu0hjfGPPX0aILA6fQ/viewform?mc_cid=b54d36d487&mc_eid=597369e3e1

Για περισσότερες πληροφορίες: [email protected]
______________________________________________________________
Πρακτικές πληροφορίες

Πού; Στο Digital Lab, Σεράφειο του Δήμου Αθηναίων, Πειραιώς 160, 118 54, Αθήνα*
Πότε: Παρασκευή 21/2 (17.00-21.00) & Σάββατο 22/2 (09.00-21.00)
Πρόσβαση:
Με ΜΜΜ: Στάση Κεραμεικός (Μετρό, Γραμμή 3) | Στάση Πετράλωνα (ΗΣΑΠ) | Στάση
Κολυμβητήριο (Λεωφορεία: 049, 815 ,914 / Τρόλευ: Β18, Γ18)
Με αυτοκίνητο: Από Πειραιώς 160 (125 μέτρα από την Π. Ράλλη με κατεύθυνση προς
Πειραιά), ελέυθερο εξωτερικό πάρκινγκ
Όλοι οι χώροι του Σεραφείου και του Athens Digital Lab είναι πλήρως προσβάσιμοι από
ΑΜΕΑ.

Mπορείτε να ενημερώνεστε για το πρόγραμμα και τους ομιλητές εδώ και να εξασφαλίσετε
τη θέση σας συμπληρώνοντας την αντίστοιχη ηλεκτρονική φόρμα.
Η συμμετοχή στην ημερίδα είναι δωρεάν αλλά οι θέσεις είναι αυστηρά περιορισμένες.

Στο τέλος της ημερίδας θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής, ενώ σε όλη τη διάρκειά της θα
παρέχεται δημιουργική απασχόληση για τα παιδιά των συμμετεχόντων και των
συμμετεχουσών.
Για περισσότερες πληροφορίες: [email protected]

Continue Reading

Συνέδρια

Το TEDx NKUA επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά!

Στις 4 Απριλίου 2020, το TEDx NKUA επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, φιλοξενώντας και πάλι νέες ιδέες και σημαντικούς ομιλητές. Αυτή τη χρονιά, μέσα από τον αινιγματικό του χαρακτήρα, το συνέδριο επιθυμεί να φέρει κοντά τους ανθρώπους και να αφυπνίσει τις αισθήσεις τους.

Το TEDx NKUA θα φέρει στο προσκήνιο τον προσαρμοστικό  χαρακτήρα του ατόμου και θα δώσει χρώμα στα συναισθήματα, μέσα από ξεχωριστές ομιλίες και workshops.

Ο άνθρωπος έχει ως χαρακτηριστικά τη μίμηση και την ευελιξία. Αναζητά τρόπους να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή, να δραστηριοποιείται και να κοινωνικοποιείται. Υιοθετεί συμπεριφορές και ελίσσεται. Τελικά, δείχνει αυτό που είναι στην πραγματικότητα ή ενσαρκώνει έναν διαρκή ρόλο;  Θα επιτεθεί ή θα αμυνθεί; Θα κυνηγήσει ή θα παραιτηθεί; Θα τολμήσει ή θα φοβηθεί; 

Είναι φτιαγμένος από κόκκινο, μπλε και κίτρινο χρώμα. Το κόκκινο ορίζει τη δυναμικότητα, την αποφασιστικότητα, την ανάγκη για επανάσταση και αλλαγή, τον εγωκεντρισμό. Του δίνει πάθος και ένταση, ενώ με το μπλε, μαθαίνει να αποζητά τη γαλήνη, την ελευθερία, την ασφάλεια. Αισθάνεται μελαγχολία και θλίψη, έχει συστολές, βιώνει τη χαώδη ψυχρότητα, εμπνέει εμπιστοσύνη. Το κίτρινο προκαλεί τη ζωηρότητα, δίνει ενέργεια, ψάχνει την ευτυχία. Προκαλεί όμως και άγχος, μίσος ή ζήλεια.

Είσαι φτιαγμένος από κόκκινο, μπλε και κίτρινο.

Καλώς ήρθες στο “Chameleon”, το TEDx NKUA 2020!

Continue Reading

Trending