Connect with us

Lifestyle

HYUNDAI BAYON 1.2: Πραγματικό Crossover

Με το νέο crossover Bayon η Hyundai έθεσε το στόχο να βελτιώσει την καθημερινή αστική κινητικότητα των οδηγών, προσθέτοντας το πλεονέκτημα των άνετων αποδράσεων.

Το νέο Hyundai Bayon είναι ένα συμπαγές crossover μοντέλο, το οποίο προφανώς βασίζεται στο πλαίσιο και στα μηχανικά μέρη του επίσης νέου i20. Στη γκάμα της κορεατικής μάρκας, τόσο από άποψη διαστάσεων όσο και τιμολογιακά, ήρθε να πάρει θέση μεταξύ του συμβατικού πεντάθυρου i20 και του SUV με την ονομασία Kona.

Ελάχιστα μικρότερο από το δεύτερο, το Bayon (προφέρεται Μπέιον) δεν είναι ανάλογα ογκώδες και επιβλητικό, παρόλα αυτά δεν το μπερδεύεις εύκολα με τα κλασικά hatchback. Το ύψος του, στα 1.5 μέτρα, είναι προφανώς αυξημένο, χωρίς όμως να φτάνει στο επίπεδο των αμιγών SUV. Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 16,5 εκατοστά, γεγονός που το φέρνει ψηλότερα από τα συμβατικά πεντάθυρα, αλλά χαμηλότερα από τα SUV.

Αισθητικά το μοντέλο ακολουθεί τη νέα τάση της μάρκας που χαρακτηρίζεται από τη φράση Sensuous Sportiness, που καθένας μπορεί να μεταφράσει όπως θέλει. Το αποτέλεσμα είναι διακριτό, σύγχρονο και χαρακτηριστικό, χωρίς όμως να προβοκάρει, όπως αυτό του Kona. Τα πιο χαρακτηριστικά του στοιχεία αποτελούν τα φωτιστικά σώματα δύο επιπέδων και η μεγάλη μάσκα εμπρός, οι έντονες ακμές που διατρέχουν τις πλευρικές επιφάνειες και τέλος τα κάθετα φώτα τύπου μπούμερανγκ στο πίσω μέρος.

Το εσωτερικό αποτελεί σχεδόν πιστή αποτύπωση αυτού του i20. Είναι δηλαδή αφαιρετικό, σύγχρονο, υλοποιημένο με σκληρά πλαστικά τυπικής ποιότητας αλλά κορυφαίας συναρμογής και ιδιαίτερα εργονομικό. Κυρίαρχο στοιχείο αποτελεί φυσικά ο ψηφιακός πίνακας οργάνων -ο οποίος δεν ανήκει στη βασική έκδοση του μοντέλου με τον συγκεκριμένο κινητήρα- καθώς και η οθόνη πολυμέσων 8”.

Οι σχεδιαστές της Hyundai έδωσαν έμφαση στην εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων, εστιάζοντας σε αυτούς ως κυρίαρχο πλεονέκτημα της κατασκευής. Υπό αυτό το πρίσμα τα κατάφεραν αρκετά καλά, καθώς παρά το συμπαγές μήκος των 4,18 μέτρων το Bayon μπορεί κάλλιστα να παίξει το ρόλο του ενός οικογενειακού αυτοκινήτου.

Τέσσερα ενήλικα άτομα θα μετακινηθούν πολύ άνετα, ενώ χαρακτηριστική είναι η άπλετη ορατότητα, τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 411 λίτρων -στην έκδοση της δοκιμής χωρίς ήπια υβριδική πρόωση- και φυσικά μπορεί να επεκταθεί σημαντικά, με την ασύμμετρη αναδίπλωση του πίσω καθίσματος. Ένα πρακτικό όσο και έξυπνο χαρακτηριστικό αποτελεί η δυνατότητα κάθετης αποθήκευσης της εταζέρας του χώρου αποσκευών στο πίσω μέρος του καθίσματος, όταν πρέπει να αφαιρεθεί.

Ταυτόχρονα, το νέο Hyundai Bayon είναι πολύ καλά εξοπλισμένο, κατά βάση με προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, ανεξαρτήτως έκδοσης εξοπλισμού. Συνολικά τρία διαφορετικά επίπεδα είναι διαθέσιμα: Exclusive, Premium και Distinctive. Ο οδηγός και οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέφτες, κάμερα οπισθοπορείας με αισθητήρες στάθμευσης και πολλά ακόμα στοιχεία.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι ακόμα και με το βασικό σύστημα πολυμέσων, οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να συνδέσουν τα κινητά τους τηλέφωνα σε αυτό, ενώ η Hyundai προσφέρει επίσης την εφαρμογή Bluelink® Connected Car Services, μέσω της οποίας ο οδηγός μπορεί να επικοινωνεί απομακρυσμένα με τον αυτοκίνητο, ενώ μέσω της δωρεάν πενταετούς συνδρομής στο πακέτο υπηρεσιών LIVE Services της Hyundai, το σύστημα πλοήγησης επιτρέπει να βρίσκετε διαθέσιμους χώρους στάθμευσης, να ενημερώνεστε με live δελτία κυκλοφορίας και να συγκρίνετε τιμές καυσίμου.

Αναφορικά με τα δυναμικά χαρακτηριστικά του νέου Hyundai Bayon, η ισχύς των 84 ίππων του τετρακύλινδρου κινητήρα και η ροπή των 117.6 Nm δεν συνηγορούν στον εντυπωσιασμό του οδηγού. Από την άλλη πλευρά, το σχετικά χαμηλό βάρος που κυμαίνεται ανάμεσα στα 1.050 και στα 1.150 κιλά ανάλογα με τον εξοπλισμό, επιτρέπει στο πρόθυμο μηχανικό σύνολο να ξεδιπλώσει άνετα τα θετικά του χαρακτηριστικά.

Με την αρωγή ενός καλού τόσο σε αίσθηση όσο και σε κλιμάκωση χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων, το νέο Hyundai Bayon επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 13,5 δλ. και έχει μέγιστη ταχύτητα 165 χλμ./ώρα. Διόλου άσχημα. Το χαμηλό βάρος της κατασκευής αποτελεί πλεονέκτημα και στο επίπεδο της κατανάλωσης, όπου τιμές της τάξης των 6,5 λίτρων αμόλυβδης είναι εφικτές.

Τα οδικά χαρακτηριστικά του νέου Hyundai Bayon δεν κρύβουν εκπλήξεις. Με γόνατα εμπρός, ημιάκαμπτο άξονα πίσω και μεγάλες σχετικά διαδρομές στις αναρτήσεις, η άνεση είναι καλή, οι κλίσεις στις στροφές ελαφρά αυξημένες και το περιθώριο πρόσφυσης υψηλό.

Με βάση το κόστος των 15.790 το νέο Hyundai Bayon είναι ένα ιδιαίτερα θελκτικό αυτοκίνητο. Αποκτά κανείς ένα χαρισματικό σε πολλά επίπεδα crossover, το οποίο υποστηρίζεται επιπρόσθετα από πενταετή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων. 

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending