Connect with us

Τουρισμός

#JobDay Τουρισμού-Hiring season

Το Skywalker.gr, στο πλαίσιο των δράσεών του «Επί το Έργον», διοργανώνει το #JobDay Τουρισμού, μια δράση πλαισιωμένη από συνεντεύξεις εταιριών από τον κλάδο του τουρισμού που αναζητούν προσωπικό. 

Για πρώτη φορά θα πραγματοποιηθεί ταυτόχρονα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, δίνοντας τη δυνατότητα στο ενδιαφερόμενο κοινό των δύο πόλεων να διεκδικήσει μια θέση εργασίας στον δυναμικό αυτό χώρο.

Η δράση της Αθήνας θα λάβει χώρα στο Σεράφειο του δήμου Αθηναίων, ενώ αυτή της Θεσσαλονίκης στο Μέγαρο Μουσικής. Η ημέρα διεξαγωγής είναι η 22η Ιανουαρίου και οι ώρες και για τις δύο πόλεις είναι 10:00-18:00.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες.

Βασικός σκοπός του #Jobday Τουρισμού, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, του δήμου Αθηναίων, της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος, του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Ν. Θεσσαλονίκης, της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής και της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης είναι η ενίσχυση της απασχολησιμότητας μέσα από τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος υποστήριξης, ενημέρωσης και δικτύωσης μεταξύ εργοδοτών που αναζητούν προσωπικό και υποψήφιων εργαζομένων.

Οι υποψήφιοι-επισκέπτες του #Jobday Τουρισμού θα έχουν τη δυνατότητα:

  • Να συναντήσουν εκπροσώπους εταιριών και να περάσουν από συνέντευξη εργασίας.
  • Να μιλήσουν προσωπικά με εξειδικευμένο μέντορα για το LinkedIn προφίλ τους και σε πραγματικό χρόνο να επιφέρουν τις βέλτιστες αλλαγές σε αυτό.
  • Να έρθουν σε επαφή με coaches, οι οποίοι θα τους βοηθήσουν να βελτιωθούν, να αναπτυχθούν, να μάθουν πώς να πετυχαίνουν τους στόχους τους και να διαχειρίζονται προσωπικές και επαγγελματικές προκλήσεις.
  • Να συζητήσουν με εξειδικευμένους συμβούλους για εργασιακά ζητήματα.
  • Να βγάλουν επαγγελματική φωτογραφία, που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στο βιογραφικό ή το LinkedIn προφίλ τους (μόνο στη Θεσσαλονίκη).
  • Να παρακολουθήσουν workshop συνυφασμένα με το πεδίο του τουρισμού (μόνο στη Θεσσαλονίκη).

Όσοι επιθυμούν να επισκεφθούν το #Jobday Τουρισμού μπορούν να δηλώσουν δωρεάν συμμετοχή στο https://jobdays.gr/jobdays2020/jobdaytourismoy-2020 και να ανεβάσουν το βιογραφικό τους σημείωμα στην αντίστοιχη φόρμα.

Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2018 περισσότερες από 8.500 εταιρίες δημοσίευσαν στο www.skywalker.gr περισσότερες από 82.000 αγγελίες για όλες τις ειδικότητες, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 8.000.000.

Παράλληλες δράσεις: CAREER IN PROGRESS, ICF GREECE CHAPTER, ΙΝΕ – ΓΣΕΕ, HCCMA, GIANNIS ANGELOU PHOTOGRAPHY

Χορηγοί επικοινωνίας: ΕΠΙΧΕΙΡΩ, THESTIVAL.GR, THESS NEWS.GR, VORIA.GR, THESOUT.GR, ORATHESS.GR, E-RADIO, E-DAILY, THESSALONIKI PRESS, ZOUGLA, TOURMARKET, SIGMA MEDIA GROUP, HOTEL TECH NEWS, GOVA STILETO, BUSINESSTODAY, EMEA, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ, LET IT BE, BUSINESS WOMAN, SETTLE.GR, STENTORAS.GR

Site: https://jobdays.gr/jobdays2020/jobdaytourismoy-2020

Facebook Event: #JobDay Τουρισμού (Αθήνα) & #JobDay Τουρισμού (Θεσσαλονίκη)

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τουρισμός

Η Δανία Επισκέπτεται την Χαλκιδική

 Η έκθεση Ferie For Alle πραγματοποιήθηκε στο Χέρνινγκ της Δανίας από 21 έως 23 Φεβρουαρίου και η Χαλκιδική συμμετείχε με δικό της stand στο περίπτερο της Εθνικής συμμετοχής. Εκτιμάται ότι πάνω από 60.000 ήταν οι επισκέπτες της έκθεσης κυρίως από το βόρειο τμήμα της Δανίας.

 Η συνεργασία του Tour Operator «Primo Tour» με το «Prima Holidays» η οποία προβλέπει απευθείας πτήση charter από το Billund της Δανίας στη Θεσσαλονίκη και συμβόλαια με τέσσερα ξενοδοχεία της Βορειοανατολικής Χαλκιδικής έδωσε και έτοιμο πακέτο διακοπών το οποίο ξεπέρασε κάθε προσδοκία και οι προκρατήσεις έχουν καλύψει πάνω από το 50% του προγράμματος.

 Η Χαλκιδική γενικά είναι ένας νέος τουριστικός προορισμός για τους πολίτες της Δανίας. Οι Δανοί λατρεύουν την Ελλάδα, αλλά ποτέ δεν εστίασαν ως τόπο διακοπών τους την Χαλκιδική. Η συμμετοχή μας στην έκθεση ήταν καθοριστική μιας και έδωσε στους Δανούς την ευκαιρία να μάθουν για έναν υπέροχο τόπο με μοναδικές παραλίες, εκπληκτικό γεωγραφικό ανάγλυφο, αρχαιολογικούς χώρους και εξαιρετικά τοπικά προϊόντα.

 Ο Διευθυντής του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής Γιώργος Μπρουτζάς είχε διαδοχικές συναντήσεις με εκπροσώπους των Tour Operator Primo Tours, Bravo Tours, Tvernoe Travel Group και Mixx Travel. Εκτός από το Primo Tours που ξεκίνησε πρόγραμμα για την Χαλκιδική και του χρόνου αναμένεται να επεκταθεί και στην περιοχή της Κασσάνδρας με δεύτερη πτήση charter, όλοι οι υπόλοιποι έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για τον προορισμό. Κάποιοι από αυτούς έχουν βάλει τη Χαλκιδική στο πρόγραμμα τους ξεκινώντας με ολιγομελή group.

Continue Reading

Τουρισμός

Στενές σχέσεις ανάμεσα στην Ιταλία και τη Χαλκιδική

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε με δικό του περίπτερο στη διεθνή τουριστική έκθεση BIT, που πραγματοποιήθηκε από τις 9 έως και 11 Φεβρουαρίου στο Μιλάνο. Η BIT 2020 έκλεισε με θετικό πρόσημο τις εργασίες της. Υπολογίζεται ότι περίπου 50.000 επισκέπτες παραβρέθηκαν στην έκθεση, ενώ συμμετείχαν 100 χώρες, μεταξύ αυτών 1.000 “hosted buyers”, τουριστικά γραφεία, δημοσιογράφοι και travel bloggers.

Το περίπτερο της Χαλκιδικής επισκέφθηκε ο Επίτιμος Πρόξενος της Ελλάδας στο Μιλάνο, κ. Νικόλαος Σάκκαρης, μαζί με ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους. Κατά την διάρκεια της έκθεσης έγινε η επίσημη παρουσίαση των καταλόγων  των ειδικευμένων Tour Operator VIAGGI OGGI & KARLITALIA «δημιουργοί» πακέτων διακοπών tailormade προς την Χαλκιδική.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Αegean airlines με την απευθείας σύνδεση από Μιλάνο και Ρώμη με την πόλη της Θεσσαλονίκης -τέλη Μαρτίου έως τέλη Οκτωβρίου-* άνοιξε την όρεξη των Ιταλών επαγγελματιών και μεμονωμένων ταξιδιωτών.

H Χαλκιδική παράλληλα με την διεθνή έκθεση τουρισμού στο Μιλάνο, ξεκίνησε και μια σειρά εκδηλώσεων με θέμα τον Αριστοτέλη, σε συνεργασία με το ιστορικότερο Πανεπιστήμιο, Universita’ degli Studi di Milano και τους ιταλούς καθηγητές Zanetto  Giuseppe και Trabattoni Franco οι οποίοι επιβεβαίωσαν για τον επόμενο Σεπτέμβριο στην Χαλκιδική, το συνέδριο Ιταλών καθηγητών ελληνικής γλώσσας με θέμα τον Αριστοτέλη.

O Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής ξεκίνησε ακόμη μια σειρά εκδηλώσεων σε συνεργασία με το Dipartimento di Studi Umanistici dell’ Università degli Studi Roma Tre. Επιβεβαιώθηκε ακόμη την ερχόμενη άνοιξη η διοργάνωση press trip με θέμα τον εναλλακτικό & slow τουρισμό.

Οι εκπρόσωποι του ΤΟΧ είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν με τον διευθυντή της έκθεσης Fiera Milano Stefano Colombo σχετικά με την επόμενη διοργάνωση ΒΙΤ 7-9 Φεβρουαρίου 2021. Ταυτόχρονα θα συνεχιστούν οι δράσεις προβολής στην Ιταλία μέσω ειδικών «workshop» αλλά και διαφημιστικών καταχωρήσεων στον ιταλικό έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, με την βοήθεια της συνεργάτιδας του TOX στην Ιταλία, κας Ελένης Σαρηκώστα.

Continue Reading

Τουρισμός

Έντονο ενδιαφέρον για τη Χαλκιδική στις εκθέσεις τουρισμού των Κάτω Χωρών

Αισιόδοξα τα μηνύματα για τη Χαλκιδική από τις πρώτες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις στις Κάτω Χώρες «Vakantiebeurs 2020» που πραγματοποιήθηκε στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας [15-19 Ιανουαρίου 2020] και τη «Salon des Vacances 2020» στις Βρυξέλλες του Βελγίου [6-9 Φεβρουαρίου 2020].

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, συνεπής στο ραντεβού του με το ολλανδικό και το βέλγικο κοινό, συμμετείχε για ακόμα μία χρονιά ως συν-εκθέτης στο εθνικό περίπτερο του ΕΟΤ, στη μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις γενικού τουρισμού της Ολλανδίας και του Βελγίου.

Η έκθεση στην Ουτρέχτη κάθε χρόνο προσελκύει πάνω από 100.000 επισκέπτες ενώ συμμετέχουν πάνω 1000 εκθέτες, με την Ελλάδα να βρίσκεται στην 4η θέση των προτιμήσεων των Ολλανδών τουριστών, όπως προέκυψε από έρευνα που διεξήχθη το Σεπτέμβριο 2019 [NBTC-NIPO Research].

Οι εκπρόσωποι των μεγαλύτερων Ολλανδικών ΤΟ δηλώνουν ικανοποιημένοι από την πορεία των προ-κρατήσεων, όπως προέκυψαν μέσα από τις προ-καθορισμένες συναντήσεις που είχε η Διευθύντρια Marketing του Οργανισμού, κα Τάνια Ακριτίδου. Όπως ενημέρωσαν οι εκπρόσωποι της SUNWEB και TUI, ο μήνας Δεκέμβριος ξεκίνησε δυναμικά με αύξηση των προ-κρατήσεων της τάξεως του +10% ενώ την τρέχουσα περίοδο του Ιανουαρίου βρίσκεται στο +3-5% αντίστοιχα. Παράλληλα, ο κ Ben van Hecke του ταξιδιωτικού πρακτορείου SNP (Natuur Reizen van ANWB) -ένα από τα ιστορικότερα πρακτορεία περιπατητικού τουρισμού στην Ολλανδία- που για 1η φορά έβαλε στο πρόγραμμα του τη Χαλκιδική- δήλωσε απόλυτα ευχαριστημένος και μας ενημέρωσε ότι τα πακέτα του 2020 είναι σχεδόν sold out. Επίσης, για άλλη μία χρονιά αυξημένο ήταν το ενδιαφέρον για τη Χαλκιδική από Ολλανδούς τουρίστες που επιλέγουν να κάνουν διακοπές με αυτοκινούμενα σε camping.

Η Χαλκιδική συγκαταλέγεται τα τελευταία χρόνια στους 5 κορυφαίους Ελληνικούς ανερχόμενους προορισμούς για τους Ολλανδούς με σταθερή αύξηση αφίξεων της τάξεως του 8% ετησίως, γεγονός που οφείλεται στην απευθείας σύνδεση του Άμστερνταμ με το αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της Θεσσαλονίκης με την Transavia και από την Αμβέρσα με τη Ryanair.

Και η έκθεση των Βρυξελλών φέτος προσέλκυσε πάνω από 100.000 επισκέπτες και επαγγελματίες του τουρισμού. Αισιόδοξες οι προβλέψεις των μεγάλων τουριστικών γραφείων της χώρας για την Χαλκιδική με μέση αύξηση +5% στις προκρατήσεις των τουριστικών πακέτων. Η ζήτηση των Βέλγων πρόκειται να αυξηθεί κατακόρυφα αφού ο ΕΟΤ ετοιμάζει μία μεγάλη τηλεοπτική παραγωγή στην βελγική τηλεόραση, όπου τρεις μήνες θα μεταδίδει τις ομορφιές της χώρας μας.

Μεγάλο το ενδιαφέρον του Luxury T/O Silverjet για νέες συνεργασίες με ξενοδοχεία της Χαλκιδικής και μετά από συνομιλίες στην έκθεση που πραγματοποίησε ο Διευθυντής του ΤΟΧ Γιώργος Μπρουτζάς, προέκυψε το ενδιαφέρον για την πραγματοποίηση ενός Fam Trip στα τέλη Μαΐου με την υποστήριξη του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών.

Στα πολύ θετικά νέα για την Χαλκιδική μας η έναρξη των πτήσεων της Aegean και της Transavia στις 2 Απριλίου 2020 όπου θα συνδέσουν αεροπορικά την Θεσσαλονίκη με τις Βρυξέλλες δύο και τρεις φορές την εβδομάδα αντίστοιχα.

Οι Ολλανδοί και οι Βέλγοι που επισκέπτονται την έκθεση αναζητούν έμπνευση και πληροφορίες για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, αγαπούν την Ελλάδα και επιζητούν νέους προορισμούς. Στο πλαίσιο αυτό, η Χαλκιδική προβλήθηκε ως αυθεντικός ελληνικός προορισμός, που συνδυάζει τις εξωτικές παραλίες με τις ποικίλες δυνατότητες για δραστηριότητες στη θάλασσα και στη φύση, τις γνήσιες πολιτισμικές εμπειρίες και πλούσιες τοπικές γεύσεις.

Σημειώνεται ότι τον Μάιο του 2020 η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών και ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προγραμματίζουν την υλοποίηση fam trip στην Χαλκιδική, στο οποίο θα λάβουν μέρος οι συμμετέχοντες στην παρουσίαση “Unique Selling Points – USP of Halkidiki” που πραγματοποιήθηκε στις 29 Αυγούστου στο Άμστερνταμ, ενώ σχεδιάζονται θεματικά press trip στο πλαίσιο της καινούριας καμπάνιας του γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών “100 experiences in Greece” που ανακοίνωσε η διευθύντρια κα Ελένη Σκαρβέλη, με Ολλανδούς δημοσιογράφους και influencers.

 

www.visit-halkidiki.gr

www.facebook.com/HalkidikiTourismOrganization

https://twitter.com/VisitHalkidiki

youtube.com/user/visithalkidiki

www.pinterest.com/visithalkidiki

Continue Reading

Trending