Connect with us

Έρευνες

Καριέρες: Που κατευθύνονται και από ποιους;

5th Human Capital Summit

Με κεντρικό θέμα «Καριέρες: Που κατευθύνονται και από ποιους;» ολοκληρώθηκε το 5ο Human Capital Summit, της ICAP People Solutions επικεντρώνοντας στην αναγκαιότητα της ενεργής ατομικής διαχείρισης της καριέρας, από κάθε επαγγελματία. Παράλληλα, ανέδειξε τον καίριο ρόλο των Διευθύνσεων Ανθρώπινου Δυναμικού στην στρατηγική διαχείριση και των τεσσάρων γενεών* που, πλέον, εργάζονται στις περισσότερες εταιρείες, προς όφελος των ανθρώπων, των εταιρειών, των αγορών αλλά και της κοινωνίας.

*Τους λεγόμενους «Βabyboomers» (55 ώ και άνω) και τις Γενιές «Χ» (43-54 ετών), «Υ» ή «Millenials» (24-42 ετών) και «Ζ» (μέχρι 23 ετών).

Το Συνέδριο, πραγματοποιήθηκε, με την συμμετοχή περισσοτέρων των 150 Στελεχών Ανθρώπινου Δυναμικού, την Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019 στο ξενοδοχείο Athens Caravel. Τις παρουσιάσεις του Συνεδρίου μπορείτε να λάβετε ΕΔΩ.

Οι εργασίες ξεκίνησαν με την στρατηγική τοποθέτηση του Γιώργου Χάρου, Εκτελεστικού Διευθυντή, ICAP People Solutions, για τη σημασία της ενθάρρυνσης των εργαζομένων να αναλάβουν την ευθύνη για την ανάπτυξη της απασχολησιμότητάς τους από τους ίδιους τους εργοδότες τους, ως το καλύτερο εργαλείο ανάπτυξης καριέρας εσωτερικά σ’ έναν οργανισμό.

Αποτελέσματα έρευνας και τοποθετήσεις Διευθυντών Ανθρώπινου Δυναμικού για την Επαγγελματική Ανάπτυξη στελεχών ηλικίας 45 και άνω, έτων.

O Γ. Χάρος παρουσίασε επίσης, τα αποτελέσματα της έρευνας «Καριέρες: Πού κατευθύνονται και από ποιους» την οποία διενήργησε η ICAP People Solutions σε σημαντικό δείγμα εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας:

  • Για τα Στελέχη που ήταν σε ηλικίες γύρω των 40 ετών το 2010 (και σήμερα είναι 48-50 ετών), οι ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης και ανάληψης θέσεων ευθύνης είναι σχετικά περιορισμένες.
  • Ωριμότητα (63%), ορθή στρατηγική σκέψη (58%), εκπαίδευση νεότερων συναδέλφων (54%) και ρεαλιστική εικόνα της αγοράς (44%) αναμένονται από τα Στελέχη ηλικίας 45-65 ετών, ενώ αναπτυξιακή προσέγγιση (13%),  προσαρμοστικότητα (6%), θέληση για επιτυχία (5%) και νέες ιδέες(3%) φαίνεται πως στη συνείδηση των εταιρειών ανήκουν μόνο στις νεότερες γενιές.

 

Ειδικότερα, τόνισε: «Οι νέοι σε ηλικία managers φαίνεται ότι ανταποκρίνονται στις ευθύνες που ανέλαβαν. Όμως, υπάρχει έλλειμμα στη ζήτηση εργασίας για τους μεγαλύτερους και, προκειμένου να επιλυθεί το πρόβλημα, πρέπει αφενός οι ίδιοι να δουν δυναμικότερα το επαγγελματικό τους παρόν και μέλλον,  αφετέρου και οι επιχειρήσεις να γίνουν πιο δεκτικές στη στήριξη και την αποδοχή ώριμων εργαζόμενων που μάχονται για τη  μετάβαση τους».

Με αφορμή τα ευρήματα της εν λόγω έρευνας, έμπειρα Στελέχη Ανθρώπινου Δυναμικού τοποθετήθηκαν στο θέμα: «Μετά από εννέα (9) χρόνια στασιμότητας ή αργής επαγγελματικής εξέλιξης, πως κάνουμε ουσιαστικές συζητήσεις καριέρας με τους Ανθρώπους μας;». Στο ερώτημα τοποθετήθηκαν οι:

  • Αργυρώ Αραπίδου, Διευθύντρια Οργανωτικής Ανάπτυξης και Διαχείρισης Ταλέντου, Όμιλος Τιτάν, αναφέροντας ότι τα Στελέχη που ανήκουν σε μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες αξιοποιούνται ευρέως σε κλάδους που, όπως η Bιομηχανία, χρειάζονται την εμπειρία, την τεχνογνωσία και την εξειδίκευση.
  • Σοφία Κάντα, HR Director Greece & Cyprus, CocaCola Τρία Έψιλον, τόνισε ότι κάθε γενιά μέσα σε μια εταιρεία χρειάζεται τη δική της στρατηγική ανάπτυξης και το πλάνο καριέρας πρέπει να αφορά κάθε εργαζόμενο που εξελίσσεται μέσα από την εμπειρία.
  • Νίκος Μοσχάτος, Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού, Accenture, που τόνισε την έννοια του σεβασμού προς κάθε ώριμο Στέλεχος ανεξαρτήτως ηλικίας και τη σημασία της κεφαλαιοποίησης της εμπειρίας και των δυνατών σημείων που, με τα χρόνια, αναπτύσσονται.
  • Σωτήρης Σταματίου, Group Human Resources Director, Onassis Group και Πρόεδρος Δ.Σ., ΣΔΑΔΕ, ο οποίος επέμεινε στην κουλτούρα της συνεχούς μάθησης με τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού να δίνει το παράδειγμα και της ισορροπημένης ανάπτυξης συμπεριφορών & τεχνικών δεξιοτήτων μέσω reskilling και upskilling.

 

Συνέντευξη και workshop για τη σημασία της Προσωπικής Εικόνας (Personal Βrand) στην επαγγελματική επιτυχία.

Στη σημασία της προσωπικής εικόνας (personal brand) στην επαγγελματική επιτυχία αναφέρθηκε ο γνωστός σχεδιαστής μόδας και επιχειρηματίας Βασίλης Ζούλιας, σε συζήτηση που έκανε με την Εύη Κουτσούγερα, Manager, ICAP People Solutions. Ερωτώμενος τι χρειάστηκε για να ξεκινήσει από το μηδέν, σε ηλικία 40 ετών και εν μέσω κρίσης, έναν οίκο μόδας με διεθνή απήχηση σήμερα, ο Β. Ζούλιας είπε: «Είχα πίστη ότι όλα θα πάνε καλά, ότι υπήρχε ένα τέλειο σχέδιο για εμένα και δεν άφηνα τον εαυτό μου να σκέφτεται αρνητικά.  Χρειάζεται άσκηση, αλλά αν επικεντρωνόμαστε σε εκείνα για τα οποία έχουμε πάθος, μπορούμε να ξεπεράσουμε το φόβο μας και να προχωρήσουμε μπροστά».

Στο διαδραστικό εργαστήριο (workshop) για τη δημιουργία της προσωπικής εικόνας (personal brand) ενός επαγγελματία που πραγματοποιήθηκε αμέσως μετά, η Άννα Μαρία Χρονοπούλου, Associate Coach, ICAP People Solutions, οδήγησε τους Συνέδρους στην ανάπτυξη του personal brand τους μέσα από τον εντοπισμό στοιχείων προσωπικότητας, εσωτερικών δυνάμεων, αλλά και επιτυχιών, προσωπικών ή επαγγελματικών, που έχουν καταφέρει στη ζωή τους.

Διαδραστικό workshop για την πρακτική του Coaching εσωτερικά μιας εταιρείας.

Τα οφέλη και τις προκλήσεις από την πρακτική του εσωτερικού Coaching παρουσίασε  ο Κώστας Ζούλιας, Director Human Capital Consulting, ICAP People Solutions, τονίζοντας ότι το Coaching είναι σημαντικό εργαλείο για τη διαχείριση της αλλαγής και παρόλο που οι εταιρείες το δοκιμάζουν, συχνά δε μπορούν να το διαθέσουν σε πολλούς εργαζομένους. Έτσι, η εναλλακτική του εσωτερικού Coaching επιτρέπει, με οικονομικό τρόπο, να υπάρχει ευρύτερη ωφέλεια.

Αποτελέσματα έρευνας και συζήτηση πάνελ για την Αλλαγή Καριέρας.

Η Μαρία Κοκκίνου, Manager, ICAP People Solutions, παρουσίασε τα αποτελέσματα ειδικής έρευνας για την επιτυχή διαχείριση μιας καριέρας που διαρκώς μεταβάλλεται ή εγκαταλείπεται για μια άλλη. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, μετά από μια αλλαγή καριέρας, οι εταιρείες δέχονται ευκολότερα ένα στέλεχος που αλλάζει γεωγραφική περιοχή ή εργασιακή μορφή (για παράδειγμα, από ελεύθερος επαγγελματίας σε μισθωτός), διατηρούν όμως επιφύλαξη για την πρόσληψη ενός επαγγελματία που έρχεται από άλλον κλάδο ή διαφορετικό αντικείμενο.

Σε συνέχεια των ευρημάτων αυτής της έρευνας, ο Νικήτας Κωνσταντέλλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος,  του ομίλου εταιρειών ICAP, συντόνισε συζήτηση πάνελ με θέμα: «Αλλαγή καριέρας: τι σημαίνει για τον επαγγελματία, τις εταιρείες, τις αγορές και την κοινωνία», με τη συμμετοχή των Δημήτρη Λιβά, Co-Founder & Managing Partner, Agile Actors, Φιλίππα Μιχάλη, Διευθύνουσα Σύμβουλο, Allianz Ελλάδος, Πρόεδρο Επιτροπής Ανθρώπινου Δυναμικού Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, Χάρη Μπρουμίδη, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο, Vodafone Ελλάδας, και Σπύρο Πουλίδα, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο, ΙΒΜ Ελλάδος & Κύπρου.

Αποτελέσματα έρευνας και σχολιασμός για τη γενιά του Βrain Drain:

Τέλος, η έρευνα για το Brain Drain που η ICAP People Solutions διενεργεί εδώ και πέντε χρόνια, έδειξε φέτος ότι η γενιά των νέων απόδημων Ελλήνων:

  • Σε ποσοστό (52%) είναι 31-40 ετών. Από αυτούς, το 48% είναι ανύπαντροι, ενώ το 75% εργάζεται στην Ευρώπη και κατά κύριο λόγο σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ολλανδία, Ελβετία, Γερμανία, Ιρλανδία, Λουξεμβούργο, Τσεχία και Κύπρο. Η πλειονότητα του δείγματος (63%) είναι άνδρες.
  • Πρόκειται για Στελέχη υψηλής εξειδίκευσης αφού, το 69% διαθέτει είτε διδακτορικό (13%) είτε μεταπτυχιακό τίτλο (56%) σε αντικείμενα όπως, διοίκηση επιχειρήσεων, οικονομικά και marketing.
  • το 43% (από 27% αντίστοιχα), λαμβάνουν ετήσιο μικτό μισθό από 61.000 και πάνω, το 27% κερδίζουν 21.000-40.000 ευρώ, ενώ μόλις το 8% λαμβάνουν έως 20.000.
  •  

ΧΟΡΗΓΟΣ: EDENRED ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤEΣ: kariera.gr,  Κρητών Άρτος , skywalker.gr, Sephora

ΧOΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, naftemporiki.gr, carrernet.gr, Ασφαλιστικό Marketing, Insurance Daily News, banks.com.gr, Χρήμα, epixeiro.gr, businesswoman.gr, Στέντορας, thriveglobal.gr

Η ICAP People Solutions (www.icapcareer.com), σε συνεργασία με διεθνώς αναγνωρισμένους οργανισμούς, προσφέρει ένα μεγάλο εύρος Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού σε Ελλάδα και Κύπρο, οι οποίες κατηγοριοποιούνται σε 3 διακριτές ομάδες:

Επαγγελματική εκπαίδευση, με εξειδίκευση σε προγράμματα Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών,   Διαπραγματεύσεων, Πιστωτικού Κινδύνου, καθώς και Πιστοποίησης επαγγελματιών.

–  Εξεύρεση, Αξιολόγηση και Επιλογή Μεσαίων και Ανώτερων  Στελεχών καθώς και πρώτης βαθμίδας για όλα τα τμήματα της εταιρείας.

Συμβουλευτικές υπηρεσίες  Ανθρώπινου Δυναμικού, Κέντρα Αξιολόγησης, Επανατοποθέτηση προσωπικού, Συστήματα Απόδοσης και Ανάπτυξης, Διαμόρφωση Εταιρικής Φιλοσοφίας, Αξιών και Συμπεριφορών.

Πηγή

Continue Reading

Έρευνες

Μελέτη της ICAP CRIF για τον κλάδο των Έτοιμων Φαγητών

Ο κλάδος των τυποποιημένων έτοιμων γευμάτων (ready meals), τα οποία διατίθενται μέσω των super markets στους καταναλωτές διακρίνονται σε τέσσερις βασικές κατηγορίες όσον αφορά τη «μορφή διάθεσής» τους: κατεψυγμένα, θερμοκρασίας ψυγείου, θερμοκρασίας περιβάλλοντος και αποξηραμένα.

Ο συγκεκριμένος κλάδος αποτελείται από σημαντικό αριθμό παραγωγικών επιχειρήσεων, όπως επίσης και από ορισμένες εταιρείες οι οποίες ασχολούνται με την εισαγωγή των εξεταζόμενων προϊόντων. Βασικό χαρακτηριστικό του αποτελεί η ανομοιογένεια όσον αφορά το μέγεθος των παραγωγικών και εισαγωγικών επιχειρήσεων και το βαθμό δραστηριοποίησής τους στα εξεταζόμενα προϊόντα (εκφραζόμενος ως ποσοστό που καταλαμβάνουν οι πωλήσεις των έτοιμων φαγητών στο συνολικό ετήσιο κύκλο εργασιών τους), καθώς στην πλειοψηφία τους δραστηριοποιούνται στους ευρύτερους κλάδους της Βιομηχανίας και του Εμπορίου Ειδών Διατροφής.

H ζήτηση για έτοιμα φαγητά είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τους γρήγορους ρυθμούς ζωής και ως αποτέλεσμα αυτών, την τάση για «λιγότερο μαγείρεμα στο σπίτι». Οι αυξημένες επαγγελματικές υποχρεώσεις των μελών της οικογένειας και η συνεπακόλουθη μείωση του ελεύθερου χρόνου, ιδιαίτερα στα μεγάλα αστικά κέντρα, ωθούν τους καταναλωτές σε εύκολες λύσεις διατροφής. Ακόμη, το μέγεθος και το διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών, η διαφήμιση που ωθεί το καταναλωτικό κοινό προς συγκεκριμένα εμπορικά σήματα, καθώς επίσης και οι συνθήκες έντονου ανταγωνισμού από τα προϊόντα των καταστημάτων εστίασης (ιδίως λόγω των υπηρεσιών delivery) και των εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης («fast food»), επηρεάζουν σημαντικά τη ζήτηση των τυποποιημένων έτοιμων φαγητών. Παρ’ όλα αυτά, η τιμή πώλησης αποτελεί τον κυριότερο παράγοντα που καθορίζει την τελική επιλογή του καταναλωτή ανάμεσα σε πλήθος εμπορικών σημάτων που διατίθενται στην αγορά.

Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Νέα έρευνα του ομίλου ManpowerGroup: Ποιους δείκτες εκπροσώπησης φύλων και διαφορετικότητας καταγράφουν οι Έλληνες εργοδότες.

Τι αναζητούν οι γυναίκες από την εργασία τους παγκοσμίως

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας που αφιερώνεται ολόκληρο τον μήνα, τα Ηνωμένα Έθνη, με το μήνυμα #BreaktheBias, μας καλούν να «σπάσουμε» τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις. Ποιες είναι, όμως, οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στην εργασία τους και τι κάνουν οι εργοδότες για να τις στηρίξουν; Ποιος είναι ο ρόλος της διαφορετικότητας και τι πρόοδο σημειώνουν οι εταιρείες προς αυτή την κατεύθυνση; 

Η τελευταία έρευνα της ManpowerGroup εξετάζει τους δείκτες που καταγράφουν οι Ελληνικές εταιρείες αναφορικά με την ισότητα των φύλων και την εκπροσώπηση της διαφορετικότητας καθώς και τι αναζητούν οι γυναίκες στην εργασία τους. Στόχος της έρευνας είναι να βοηθήσει τους εργοδότες να κατανοήσουν τις σημερινές τάσεις και προκλήσεις προκειμένου να είναι σε θέση να τις υποστηρίξουν.

Οι περισσότερες Ελληνικές εταιρείες μετρούν την ισότητα των φύλων. Ωστόσο, πολύ λίγες εξετάζουν τη μεγάλη εικόνα – γυναίκες στην ηγεσία, γυναίκες σε διαφορετικούς ρόλους, ισότητα αμοιβών και άλλα​

Συγκεκριμένα, σε δείγμα 515 Ελλήνων εργοδοτών, το 89% των εταιρειών μετράει ως δείκτη την ισότητα των φύλων. ​Ωστόσο, μόνο το 19% των εταιρειών μετράει τον αριθμό των γυναικών που λαμβάνουν ανώτερους ηγετικούς ρόλους ή διευθυντικές θέσεις​ ενώ μόνο 1 στις 5 εταιρείες μετρά τον αριθμό των γυναικών από διαφορετικά περιβάλλοντα σε ηγετικές θέσεις​. Το 11% δεν μετρά καθόλου δείκτες εκπροσώπησης φύλου ούτε έχει θέσει στόχους​. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι κλάδοι που είναι πιο πιθανό να μετρήσουν ή να θέσουν στόχους είναι: Οικονομικών, Μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί, Εμπόριο, ενώ οι κλάδοι που είναι λιγότερο πιθανό να μετρήσουν ή να θέσουν στόχους είναι: η Βιομηχανία/Παραγωγή, το Δημόσιο και ο Τουρισμός.​ Περισσότεροι από το 90% των οργανισμών που θέτουν στόχους δηλώνουν ότι, κατά κάποιον τρόπο, είναι υπόλογοι για τους στόχους αυτούς: είτε μέσω αναφοράς στο διοικητικό συμβούλιο (25%), είτε στους εργαζόμενους (24%), είτε στους μετόχους (24%). Για περισσότερα στοιχεία, μπορείτε να κατεβάσετε το σχετικό Infographic. 

Επαναπροσδιορισμός της εργασίας – ευελιξία, παροχή επιλογών και αίσθηση σκοπού

Η παγκόσμια έρευνά «Τι αναζητούν οι γυναίκες από την εργασία», η οποία διεξήχθη σε 5.043 εργαζομένους σε πέντε χώρες (ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστραλία, Γαλλία και Ιταλία) αποκαλύπτει ότι τόσο οι γυναίκες όσο και οι άνδρες αναζητούν ευελιξία, δίκαιες αμοιβές και περισσότερη αυτονομία. Επιπλέον, πολλοί εργαζόμενοι φαίνεται πως εστιάζουν στις αξίες, την ύπαρξη ηγετών που διακρίνονται από ενσυναίσθηση και στην κουλτούρα εμπιστοσύνης. Η δυνατότητα επιλογής ευέλικτων ωραρίων έναρξης/ λήξης της εργασίας, η ύπαρξη ενός υβριδικού μοντέλου εργασίας, οι άδειες μετ’ αποδοχών και η υποστήριξη της ψυχικής υγείας αποτελούν σημαντικούς παράγοντες για τις εργαζόμενες. Όσον αφορά στην ευελιξία, το 65% των εργαζομένων θα προτιμούσε μια συμπιεσμένη τετραήμερη εβδομάδα για να εργάζεται​. Το 19% θα προτιμούσε να επιλέξει από τις 7 ημέρες –  και να ολοκληρώσει την εργασία του τις ημέρες / ώρες που του ταιριάζουν, ενώ 1 στις 5 γυναίκες θα ήθελε να εργαστεί τέσσερις ημέρες, σε σύγκριση με το ποσοστό 16% των ανδρών​.

Για περισσότερα στοιχεία, μπορείτε να κατεβάσετε το σχετικό Infographic.

Πως μπορούν οι εργοδότες να στηρίξουν τις γυναίκες

Οι εργοδότες οφείλουν να στηρίξουν τις γυναίκες τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Πιο συγκεκριμένα, οι οργανισμοί πρέπει να βοηθήσουν τις γυναίκες  να αναπτύξουν τόσο τεχνικές όσο και κοινωνικές δεξιότητες, να αναλάβουν ηγετικούς ρόλους και να διαμορφώσουν μία κουλτούρα εμπιστοσύνης και συμπερίληψης. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην εξισορρόπηση των εργασιακών και προσωπικών υποχρεώσεων, στην ύπαρξη υποστηρικτικών ομάδων και ευκαιριών ανάπτυξης.

Οι εταιρείες οφείλουν να αναλάβουν τις ευθύνες τους

Η πανδημία αποκάλυψε ότι υπάρχει περιθώριο προόδου για την προώθηση της ισότητας των φύλων στην εργασία, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τα ευρήματά μας. Συγκεκριμένα, αξίζει να αναφερθεί ότι το 14% των εργοδοτών παγκοσμίως δεν καταγράφουν καθόλου δείκτες εκπροσώπησης φύλου, ούτε έχουν θέσει ανάλογους μελλοντικούς στόχους. Παρόλο που οι ανισότητες προϋπήρχαν της πανδημίας, οι εργαζόμενοι φαίνεται να θέτουν πλέον τα όριά τους με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα. 

Σχετικά με τη ManpowerGroup™

Η ManpowerGroup®, η κορυφαία διεθνώς εταιρία παροχής λύσεων ανθρώπινου δυναμικού, βοηθά τους οργανισμούς να εξελίσσονται και να ξεχωρίζουν σε έναν κόσμο που αλλάζει γρήγορα παρέχοντας υπηρεσίες όπως η εύρεση, η αξιολόγηση, η ανάπτυξη και η διαχείριση ταλέντων. Αναπτύσσουμε καινοτόμες λύσεις για εκατοντάδες χιλιάδες οργανισμούς κάθε χρόνο, παρέχοντάς τους εξειδικευμένα ταλέντα, ενώ, παράλληλα, βρίσκουμε ουσιαστικές θέσεις εργασίας για εκατομμύρια ανθρώπους από ένα ευρύ φάσμα κλάδων και δεξιοτήτων. Η εξειδικευμένη οικογένεια των “brands” μας – Manpower®, Experis® και Talent Solutions® – δημιουργεί ουσιώδη αξία για τους υποψηφίους και πελάτες σε 80 χώρες εδώ και 70 χρόνια. Είμαστε αναγνωρισμένοι για την εταιρική μας ποικιλομορφία – ως μια από τις καλύτερες εταιρίες που δίνουν έμφαση στις γυναίκες, αλλά και στην ενσωμάτωση, στην ισότητα και την αναπηρία. Το 2022 η ManpowerGroup αναγνωρίστηκε για δέκα τρίτη φορά ως μία από τις πλέον Ηθικές Εταιρίες στον Κόσμο – “World’s Most Ethical Companies”, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως την πιο αξιόπιστη και αξιόλογη εταιρία στον κλάδο.

Ο όμιλος ManpowerGroup στην Ελλάδα 

Στην Ελλάδα, ο όμιλος ManpowerGroup ιδρύθηκε το 1998. Μέσα από το δίκτυο 2 υποκαταστημάτων στην Αττική και Θεσσαλονίκη εντοπίζουμε, αξιολογούμε, αναπτύσσουμε και διαχειριζόμαστε ταλέντα σε όλο το φάσμα βασικών κλάδων της οικονομίας. Πιστοποιημένη σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ποιότητας ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού καθώς και υπηρεσιών προσωρινής απασχόλησης σε όλο το δίκτυο των υποκαταστημάτων της. Ενώ, το 2020 η ManpowerGroup Ελλάδας απέκτησε την πιστοποίηση Great Place to Work® που υπογραμμίζει το επίπεδο του ομαδικού πνεύματος, της αξιοπιστίας και του σεβασμού που κυριαρχούν στον οργανισμό μας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη ManpowerGroup Ελλάδας επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες μας.

Για εταιρείες: www.manpowergroup.gr  

Για υποψήφιους: www.manpower.gr 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ανάκαμψη στις προθέσεις προσλήψεων παγκοσμίως.

Μετά την πανδημία, οι αγορές καταγράφουν ισχυρές προθέσεις προσλήψεων με την έλλειψη ταλέντου όμως να πρωταγωνιστεί.

Πως οι οργανισμοί την αντιμετωπίζουν

Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα Προοπτικών Απασχόλησης της ManpowerGroup για το 4ο τρίμηνο του 2021, οι προθέσεις προσλήψεων των 45.000 εργοδοτών που συμμετείχαν στην ερεύνα είναι υψηλότερες σε ετήσια σύγκριση -σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2020.  Οι 14 από τις 43 χώρες αναφέρουν τις υψηλότερες προθέσεις των τελευταίων δέκα ετών. ΄Ωστόσο, η εύρεση εξειδικευμένων ταλέντων παραμένει κορυφαία πρόκληση για τους εργοδότες παγκοσμίως – το 69% αναφέρει δυσκολία στην κάλυψη κενών θέσεων – το υψηλότερο ποσοστό των 15 ετών για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο. Οι εργοδότες με την μεγαλύτερη δυσκολία καταγράφονται στην Ινδία (89%), στη Ρουμανία (84%) και στη Σιγκαπούρη (84%). Και οι Έλληνες εργοδότες αγωνίζονται να βρουν εξειδικευμένα ταλέντα με το ποσοστό να αγγίζει το 72% – ίδιο ποσοστό και για τις ΕΜΕΑ χώρες. 

Αντιμετώπιση Έλλειψης Ταλέντου

Οι Έλληνες εργοδότες προσφέρουν τα παρακάτω κίνητρα ώστε να προσελκύσουν ταλέντα τις επιχειρήσεις τους: 

  • Εκπαίδευση, Ανάπτυξη δεξιοτήτων ή η επαγγελματική καθοδήγηση (55%)
  • Ευέλικτα ωράρια εργασίας (42%)
  • Υψηλό μισθό (39%) και Μπόνους και (29%)

Από την άλλη πλευρά, παγκοσμίως ο πρωταρχικός τρόπος αντιμετώπισης της έλλειψης ταλέντου αποτελεί η προσφορά εργασιακής ευελιξίας (67%) τόσο σε επίπεδο ωραρίου όσο και χώρου εργασίας ενώ το 41% ​​επενδύει στην κατάρτιση, την ανάπτυξη δεξιοτήτων και το mentoring.

Ανάπτυξη και διακράτηση ταλέντων 

Σε περιόδους μετασχηματισμών και αβεβαιότητας, οι προσωπικές και τεχνικές δεξιότητες είναι πιο σημαντικές από ποτέ για τους εργαζόμενους αλλά και τους ηγέτες. Τα προγράμματα αναβάθμισης τεχνικών δεξιοτήτων, προσωπικών δεξιοτήτων και τα προγράμματα ανάπτυξης για μάνατζερς και ανώτερα στελέχη αποτελούν βασικές προτεραιότητες ανάπτυξης και διακράτησης ταλέντων για τις ομάδες ανθρώπινου δυναμικού. Συγκεκριμένα, το 42% των Ελλήνων εργοδοτών σχεδιάζει να υιοθετήσει προγράμματα αναβάθμισης προσωπικών δεξιοτήτων (π.χ. διαχείριση χρόνου, επικοινωνία) (διάρκειας 6 εβδομάδων ή λιγότερο), το 38% σχεδιάζει να εφαρμόσει προγράμματα ανάπτυξης για μάνατζερς και ανώτερα στελέχη και το 37% σχεδιάζει να επενδύσει σε προγράμματα αναβάθμισης τεχνικών δεξιοτήτων (διάρκειας 6 εβδομάδων ή λιγότερο).

Όπως αναφέρουν οι εργοδότες, το μεγαλύτερο εμπόδιο αναφορικά με την αύξηση εφαρμογής προγραμμάτων ανάπτυξης δεξιοτήτων στον οργανισμό τους είναι: τα χρήματα (33%), ο χρόνος (16%) και η πρόσβαση στους κατάλληλους συνεργάτες για αναβάθμιση/ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού (12%). 

Επένδυση στο υπάρχον ταλέντο 

Γνωρίζουμε ότι η διακράτηση των ανθρώπων είναι η βέλτιστη οικονομική λύση σε μακροπρόθεσμο επίπεδο, σε σύγκριση με την διαδικασία πρόσληψης και εκπαίδευσης νέων ανθρώπων. Το κόστος της πρόσληψης είναι 25% υψηλότερο σε σχέση με το κόστος της διακράτησης. Εάν οι οργανισμοί επενδύσουν στο υπάρχον ανθρώπινο δυναμικό τους, δε θα δημιουργήσουν μόνο πιο εξειδικευμένους εργαζόμενους, αλλά θα εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα. Η επένδυση στους ανθρώπους είναι ένας σημαντικός τρόπος για να παραμείνει ένας οργανισμός ανταγωνιστικός.

Continue Reading

Trending