Connect with us

Lifestyle

KIA Stonic 1.0 100 HP : Στην πόλη και παντού

Συμπαγές, δυναμικό και με έντονη προσωπικότητα, το Kia Stonic είναι ένα SUV ιδανικό για τις καθημερινές διαδρομές αλλά και για κάθε απόδραση.

Το Kia Stonic ξεχωρίζει για το νεανικό χαρακτήρα και την αθλητική του υπόσταση. Η Kia επέλεξε για το Stonic έναν εξαιρετικά διακριτό χαρακτήρα, που ξεκινά από το εμπρός μέρος με τη χαρακτηριστική μάσκα και το μεγάλη εισαγωγή αέρα χαμηλά στον προφυλακτήρα, συνεχίζεται στο πλάι με τους τονισμένους θόλους τροχών και τις φαρδιές κολώνες της οροφής, για να καταλήξει σε ένα γλυπτό και στιβαρό αισθητικά πίσω μέρος.

Θέλοντας να ανταποκριθεί απόλυτα στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της εποχής, η Kia προσφέρει το Stonic με ένα πλούσιο πακέτο εξατομίκευσης, με 9 διαφορετικά χρώματα για το αμάξωμα, 5 για την οροφή και συνολικά 20 διαθέσιμους συνδυασμούς. Στο εσωτερικό του, συνεχίζεται η ίδια ευχάριστη εικόνα, ενώ οι διαθέσιμοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές ικανοποιούν και με το παραπάνω, με την χωρητικότητα του χώρου αποσκευών να κυμαίνεται από 352 έως 1.155 λίτρα, ανάλογα με τη διάταξη των πίσω καθισμάτων.

Η μεγάλη οθόνη αφής των 8 ιντσών στο κέντρo του ταμπλό ουσιαστικά αποτελεί το κέντρο ελέγχου του Stonic. Το σύστημα περιλαμβάνει τεχνολογίες Apple CarPlay και Android Auto, προσφέροντας πλήρη πρόσβαση στις λειτουργίες των smartphone. Παράλληλα, το Kia Stonic είναι διαθέσιμο με το πακέτο ενεργητικής ασφάλειας ADAS, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων συστήματα όπως το Forward Collision-avoidance Assist (FCA) με αναγνώριση πεζού, Blind-spot Collision Warning (BCW) με Rear Cross-traffic Collision Warning (RCCW) και Lane Departure Warning (LDW), καθώς και το Lane Keeping Assist (LKA).

Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του Stonic αποτελείται από κινητήρες βενζίνης 1.2 και 1.0 λίτρων με απόδοση 84, 100 και 120 ίππων. Εμείς δοκιμάσαμε την εκδοχή με τους 100 ίππους και το σύστημα mild-hybrid των 48V, η οποία μεταφέρει την ισχύ στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων τεχνολογίας iMT. 

Με τον turbo λοιπόν κινητήρα του λίτρου, το αυτοκίνητο έχει πολύ καλές επιδόσεις, καθώς το βάρος του αμαξώματος των 4,14 μέτρων μήκους, παραμένει χαμηλό στα 1.225 κιλά. Η υβριδική του φύση, με τη μικρή υποβοήθηση από το ηλεκτρικό μοτέρ, καθώς και η απόδοση των 172 Nm από τις μόλις 1.500 σ.α.λ., εξασφαλίζουν μεστό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές. Έτσι, τα πρώτα 100 χιλιόμετρα έρχονται από στάση σε 10,7 δλ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα ξεπερνά κατά 3 τα 180 χλμ./ώρα. 

Αυτές οι πολύ καλές επιδόσεις ευτυχώς δεν αυξάνουν την κατανάλωση, κυρίως και πάλι λόγω του ήπια υβριδικού συστήματος κίνησης των 48V. Έτσι, με βάση τα όσα και εμείς είδαμε κατά την περίοδο της δοκιμής, με ήπια χρήση η μέση κατανάλωση βενζίνης δεν ξεπερνά τα 6.0 λίτρα/100 χλμ., επιβεβαιώνοντας την κατά WLTP επίσημη μέση τιμή που δίνει η εταιρεία και η οποία είναι τα 5,2 – 5,7 λίτρα.

Οδηγικά το Stonic είναι ιδιαίτερα ευχάριστο, ευέλικτο και εύκολο, αν και όχι το πιο άνετο της αγοράς σε αυτή την κατηγορία. Οι μεγάλες ωστόσο διαδρομές της ανάρτησης απορροφούν με άνεση της κακοτεχνίες του οδοστρώματος, ενώ δεν αφήνουν το αυτοκίνητο να γέρνει υπερβολικά στις στροφές. 

Οι τιμές του Kia Stonic ξεκινούν από τα 16.340 ευρώ, ενώ είναι διαθέσιμο σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού: Inmotion, Optimum, Platinum και GT-Line.Το επίπεδο εξοπλισμού ακόμα και στη βασική εκδοχή είναι πλήρες, καθώς περιλαμβάνει σύστημα infotainment, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, σύστημα start/stop στον κινητήρα, air condition, αυτόματη ενεργοποίηση φώτων και πολλά ακόμα στοιχεία ασφάλειας και ψυχαγωγίας.  Η έκδοση της δοκιμής με το πλήρες πακέτο εξοπλισμού GT-Line και τα έντονα σπορ στοιχεία στο αμάξωμα, κοστίζει 21.340 ευρώ. 

Συνοψίζοντας το Stonic είναι ένα συμπαγές SUV με έντονη προσωπικότητα, δυναμικό χαρακτήρα και χαμηλό κόστος αγοράς και συντήρησης, που ανταποκρίνεται ιδανικά σε ένα μεγάλο εύρος χρήσης, χωρίς παραχωρήσεις. Επιπρόσθετα τα 7 έτη εργοστασιακής εγγύησης, αποτελούν το εχέγγυο μιας μακρόχρονης και χωρίς απρόοπτα εμπειρίας οδήγησης.

Video: https://youtu.be/KTvHtqHax6Y

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending