Connect with us

Συνέδρια

Konica Minolta Innovation Day 2019

 Η Konica Minolta, ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο των επιχειρησιακών τεχνολογιών, διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία το Konica Minolta Innovation Day 2019: Simplify ITτην Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2019 στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Πάνω από 200 άτομα παρακολούθησαν την εκδήλωση, που είχε ως κεντρικό άξονα τις εξελιγμένες τεχνολογίες που προωθούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό, μειώνοντας την πολυπλοκότητα ΙΤ εφαρμογών και τα λειτουργικά κόστη.

Την εκδήλωση άνοιξαν η Κατερίνα Καραδημητρίου, Executive Director της Konica Minolta Business Solutions Hellas και ο Székely Dániel, Regional Managing Director της Konica Minolta για την Ελλάδα, την Ουγγαρία και τη Σερβία, οι οποίοι εστίασαν στην πολυετή εμπειρία της εταιρίας στον ψηφιακό τομέα και ενημέρωσαν τους παραβρισκόμενους για τις καινοτομίες που έρχονται από την Konica Minolta.

Κεντρικός ομιλητής της ημερίδας ήταν ο διακεκριμένος επιστήμονας, Δημήτρης Νανόπουλος, ο οποίος ενέπνευσε τους παρευρισκόμενους με μία πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση που επικεντρώθηκε στο πως η πρόοδος της τεχνολογίας θα επηρεάσει τη ζωή μας και τον τρόπο με τον οποίο θα δραστηριοποιούμαστε στο μέλλον.

Ο Christian Kiesewetter, Head of Operations & Product Delivery του Business Innovation Centre της Konica Minolta ξεδίπλωσε μέσω της παρουσίασης του έναν πλήρως ψηφιοποιημένο χώρο εργασίας, όπως τον έχει οραματιστεί και εφαρμόσει η Konica Minolta.

Εκτός από τις κεντρικές ομιλίες, πραγματοποιήθηκαν και δύο παράλληλα sessions ειδικά διαμορφωμένα για τμήματα μηχανογράφησης και οικονομικών. Το πρώτο session αφορούσε στην Konica Minolta All-in-one platform που ως στόχο έχει τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας των τμημάτων μηχανογράφησης των επιχειρήσεων. Την πλατφόρμα παρουσίασε ο Γιώργος Δριμούσης, ITS Consultant της Konica Minolta Business Solutions Hellas. Το δεύτερο παράλληλο session αφορούσε στο Information Management που απευθύνεται στα οικονομικά τμήματα των επιχειρήσεων και παρουσιάστηκε από τον Δημήτρη Πηλίτσο, ITS Manager της Konica Minolta Business Solutions Hellas.

Η εκδήλωση έκλεισε με μια πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία από τον Phil Antoniou, Vice President Sales Europe South / West & MEA της Mobotix, o οποίος παρουσίασε τις καινοτόμες λύσεις της Mobotix στον τομέα των έξυπνων συστημάτων IP βίντεο, υψηλής ασφάλειας και αξιοπιστίας. Οι κάμερες Mobotix, περιλαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών επικοινωνίας και πρωτοποριακή τεχνολογία σε ανάλυση βίντεο και λογική συμβάντων. Πρόκειται για ολοκληρωμένα συστήματα ασφαλείας, που εξασφαλίζουν την έγκαιρη και αποτελεσματική αντίδραση.

Συντονιστής του Konica Minolta Innovation Day 2019 ήταν ο απολαυστικός Λάμπρος Φισφής, που με το πηγαίο χιούμορ του και τις εύστοχες παρατηρήσεις του πρόσφερε μία ψυχαγωγική νότα.

Στο χώρο της εκδήλωσης είχε επίσης τοποθετηθεί ένα ειδικά διαμορφωμένο demo experience area όπου οι παρευρισκόμενοι μπορούσαν να δουν και να βιώσουν στην πράξη όλες τις ευφυείς τεχνολογικές λύσεις που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια των ομιλιών.

To Konica Minolta Innovation Day 2019 ολοκληρώθηκε με την υποστήριξη των ΑΒΒΥΥ, M-Files, MOBOTIX, YSoft, Metrici, IN2SOLUTION, Milestone και SAFR, ενώ την εκδήλωση υποστήριξαν ως χορηγοί επικοινωνίας οι: BizTech.gr, Businessnews.gr, Channel Partner, Com Today, epixeiro.gr, Netfax και Netweek.

Σχετικά με την  Konica Minolta

Η Konica Minolta δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να ακολουθήσουν την ψηφιακή εποχή. Χάρη στην μοναδική της τεχνογνωσία σε θέματα imaging και επεξεργασίας δεδομένων, δημιουργεί ιδανικές λύσεις για τους πελάτες της και επιλύει ζητήματα, που απασχολούν την κοινωνία. Ως πάροχος ολοκληρωμένων υπηρεσιών πληροφορικής, η Konica Minolta παρέχει συμβουλευτική και υπηρεσίες για τη βελτιστοποίηση επιχειρηματικών διαδικασιών, μέσω αυτοματοποίησης της ροής εργασιών και υλοποίησης λύσεων στα πεδία του IT infrastructure, του IT security και των cloud environments. Η Konica Minolta τιμήθηκε με το βραβείο “Buyers Lab PaceSetter award for Smart Workplace Vision” από την Keypoint Intelligence, ως ο μόνος  προμηθευτής στον τομέα του, που διαθέτει προοδευτικό όραμα για το μέλλον της εργασίας και την επένδυση σε καινοτόμες τεχνολογίες. Όντας ένας ισχυρός συνεργάτης για τις εταιρείες της αγοράς παραγωγικής και βιομηχανικής εκτύπωσης, η Konica Minolta παρέχει συμβουλευτική, σύγχρονες τεχνολογίες και software, ενώ έχει αναδειχθεί (από την InfoSource), για περισσότερες από δέκα φορές, ηγέτης στην αγορά παραγωγικής εκτύπωσης, σε Ευρώπη, Ασία, Μ. Ανατολή και Αφρική. Το hardware portfolio που διαθέτει, καλύπτει ελαφρά και μεσαία παραγωγή, όπως επίσης και μηχανήματα βιομηχανικής εκτύπωσης.

Η Konica Minolta Business Solutions Europe εκπροσωπείται από θυγατρικές εταιρείες και διανομείς σε περισσότερες από 80 χώρες σε Ευρώπη, Ασία, Μ. Ανατολή και Αφρική. Με σχεδόν 9.900 υπαλλήλους, η Konica Minolta Europe είχε καθαρά κέρδη πάνω από 2,37 δισ. ευρώ το οικονομικό έτος 2017/18.

Για περισσότερες πληροφορίες,  επισκεφθείτε το http://newsroom.konicaminolta.eu/ και ακολουθήστε την Konica Minolta σε FacebookLinkedInYouTube και Twitter.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Δημόσια συνεδρίαση Ανθοπαραγωγών.

Ο κ Αθανάσιος Κελμάγερ, τέταρτη γενιά ανθοπαραγωγός, πρόεδρος του ΔΣ του ΑΑΣΑ, με συνεχείς καινοτόμες προσεγγίσεις και δράσεις προσπαθούν να δώσουν ευκαιρίες για αναγέννηση της «ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΘΟΠΑΡΑΓΩΓΗΣ». Τελευταία ενέργεια η πρωτότυπη διευρυμένη δημόσια συνεδρίαση του ΔΣ του ΑΑΣΑ με αντικείμενο την ευρύτερη δυνατή ενημέρωση των μελών του ΔΣ από φίλους, συνεργάτες και πελάτες των ελληνικών δρεπτών ανθέων. Στόχος η διαμόρφωση στρατηγικής εν μέσω covid 19, κυρίως για τον Συνεταιρισμό δρεπτών ανθέων, αλλά και για τους έλληνες ανθοπαραγωγούς μέλη του, καθώς και για την αλυσίδα αξίας της ελληνικής ανθοπαραγωγής δρεπτών ανθέων.

Ήδη μέλη του ΔΣ του ΑΑΣΑ μετείχαν στην διαδικτυακή συνάντηση της 13/11/2020 όλων σχεδόν των εμπλεκομένων στα φυτά, τα καλλωπιστικά και τα δρεπτά άνθη, ήδη συνυπέγραψε ο ΑΑΣΑ κοινή επιστολή προς τον Υπουργό Ανάπτυξης & Επενδύσεων, προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και προς τον Υφυπουργό Έρευνας & Τεχνολογίας στις 16/11/2020 και θα συνεχίσει να συνεργεί θεσμικά με παραπλήσια συμπληρωματικά προϊόντα, όπως τα καλλωπιστικά φυτά, τα φυτά και άλλα.

Η «αλυσίδα αξίας των ελληνικών δρεπτών ανθέων» ξεκινά από την ελληνική ανθοπαραγωή και ολοκληρώνεται με την κατανάλωση των δρεπτών ανθέων. Η ακόμα πιο σωστά η αλυσίδα ξεκινά από τις επιθυμίες και ανάγκες των καταναλωτών, και μέσω των ενδιάμεσων κρίκων (super Market, οργανωτών εκδηλώσεων, πωλητών λαϊκών αγορών, καταστημάτων ανθοπωλών, χονδρεμπόρων κλπ) τελικά ικανοποιείται από την παραγωγή πραγματικού πλούτου από τους αγροτες-ανθοπαραγωγούς. Είναι σαφές ότι η κάθε άλλης μορφής ικανοποίηση της κατανάλωσης ΔΕΝ δημιουργεί πλούτο για την Ελλάδα και όλους τους Έλληνες, απλά μερικοί κερδίζουν προμήθεια διαμεσολάβησης …

Τα μέλη του ΔΣ του ΑΑΣΑ αντιλαμβάνονται ότι για να είναι αποτελεσματική η «ΑΛΥΣΙΔΑ» πρέπει να είναι ανθεκτικοί όλοι οι κρίκοι της «αλυσίδας αξίας των ελληνικών δρεπτών ανθέων». 

Την συνεδρίαση τίμησε ο κ Μαυρουδής Βορίδης, Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, και οι άλλοι συμμετέχοντες στην διευρυμένη δημόσια συνεδρίαση του ΔΣ ήταν οι: κα Βρεττού Γεωργία (Αττική), κ Καλαιτζής Αργύρης (Βέροια), κα Καρκάλη Ντίνα (Θεσσαλονίκη), κ Κόρακας Κων/νος (Σαντορίνη, Αθήνα), κα Κυριανίδου Λένια (μύκονος Αθήνα), κ Λιονάκης Δημήτρης (Αθήνα), κ Μαλλιαρός Ιωάννης (Αττική), κ Μακρής Αλέξης (Πάτρα), κ Μποσώνης Φίλιππος (Κεφαλονιά), κ Μπούρης Ιωάννης (Πρέβεζα), κ Ξύδης Μιχάλης (Αττική). Στον χώρο του ΔΣ ήταν οι κκ: Αθανάσιος Κελμάγερ, Αλέκος Μόσχος, Κώστας Ηρειώτης, Αντώνης Σούχλας, ενώ οι κκ Σταύρος Κιτάντης, Άγγελος Αγγελόπουλςο και Χρήστος Φλεριανός συμμετείχαν από άλλους χώρους.

Την συνεδρίαση παρακολούθησαν συνεχώς πάνω από 120 διαδικτυακά μέσω facebook Skywalker-Εργασία στην Ελλάδα, η συνεδρίαση είχε 10.800 θεάσεις (views), 762 αλληλεπιδράσεις (σχόλια, κοινοποιήσεις κλπ) και είναι αναρτημένη στο https://www.facebook.com/Skywalker.gr/videos/1286390618398530, από όπου ήδη το είδαν 7.700 που το κατέβασαν.

Το ΔΣ άκουσε με προσοχή όλους τους συνεργάτες, από όπου καταγράφουμε:

  1. Ο ΑΑΣΑ ευχαριστεί το ΥπΑΑΤ για την άμεση υποστήριξη των καταστραφέντων ανθοπαραγωγών την άνοιξη 2020.
  2. Το ΥπΑΑΤ προσπαθεί συνεχώς διαχρονικά για στήριξη των ελλήνων αγροτών και εξετάζει όλες τις παραμέτρους και σήμερα.
  3. Οι ρυθμίσεις του φθινοπώρου 2020 καταστρέφουν επιλεκτικά τους αγρότες ανθοπαραγωγών δρεπτών ανθέων.
  4. Επισημάνθηκε από πολλούς η ανάγκη για εξεύρεση ενός σχήματος συνεννόησης για την προώθηση της ελληνικής αγροτικής παραγωγής δρεπτών ανθέων.
  5. Υποστηρίχθηκε ότι τα καταστήματα πώλησης ανθέων μπορούν να πουλάνε με e-shop και delivery, χωρίς να δέχονται ακόμα καταναλωτές λιανικής.
  6. Φάνηκε η ανάγκη για τυποποίηση-προτυποποίηση της ελληνικής παραγωγής δρεπτών ανθέων, και της εισαγωγής ψηφιοποίησης, η οποία θα επιτρέψει την καταλογογράφηση των δρεπτών ανθέων και την υποστήριξη επιτυχέστερα του ηλεκτρονικού εμπορίου και στα δρεπτά άνθη, αλλά και σε άλλες ανάγκες εκσυγχρονισμού διακίνησης και εμπορίας των ελληνικών δρεπτών ανθέων.
  7. Ο πρωτογενής τομέας θα πρέπει αμέσως μετά την πανδημία να αποκτήσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην εθνική οικονομία, διότι είναι ο μόνος που μπορεί να εξασφαλίσει αυτάρκεια επιβίωσης σε περιόδους κρίσεων …
  8. Ο Συνεργατισμός (Συνεταιρισμοί) είναι η ενδεδειγμένη οδός για τον ελληνικό αγροτικό τομέα …
  9. Ίσως τα οριζόντια μέτρα να ισοπεδώνουν βάναυσα την εμπορική δράση και ίσως θα πρέπει να γίνονται κάθετες επεμβάσεις, που όμως προϋποθέτουν σαφή προϊοντικό προσδιορισμό.

Ο κ Αθ. Κελμάγερ (6932381604) θύμισε ότι σε μια προσπάθεια βελτίωσης της κάθετης επικοινωνίας στους κρίκους της αλυσίδας για τα δρεπτά άνθη, είχε καθιερώσει τις ανοικτές ακροάσεις του ΔΣ κάθε Δευτέρα το μεσημέρι (12.00-13.00, τον Σεπ 2017), σε όποιον συνεργάτη ήθελε να συμβάλει στην ομαλοποίηση τυχόν προβλημάτων. ΔΕΝ ΠΡΟΣΗΛΘΕ ΚΑΝΕΙΣ, από πουθενά.

Ο Αγροτικός Ανθοπαραγωγικός Συνεταιρισμός Αθηνών-ΑΑΣΑ (Άνω Πατήσια, ΑΘΗΝΑΙ) προτίθεται να διευκολύνει την οργανωμένη τακτική θεσμική επικοινωνία, συζήτηση, συνεδρίαση και, γιατί όχι, συναπόφαση σε σημαντικά θέματα που απασχολούν τον κλάδο των δρεπτών ανθέων.

Και μετά την επιτυχημένη εσωτερική διευρυμένη συνεδρίαση του ΔΣ του ΑΑΣΑ στις 20/11/2020, που έγινε με την υποστήριξη του Skywalker-Εργασία στην Ελλάδα, ο κ Αθανάσιος Κελμάγερ εξέφρασε την άποψη ότι θα ήταν χρήσιμο να γίνει διαδικτυακή συνάντηση εκπροσώπων των εμπλεκόμενων ενδιαφερομένων φορέων ελληνικής παραγωγής καλλωπιστικών φυτών και ανθέων την προσεχή Πέμπτη, 26 Νοε 2020, στις 12.00, με πρόσκληση και όσων παρέλαβαν την επιστολή της 16/11/2020 από τους εννέα φορείς.

 

Για την καταγραφή, Δημήτριος Μιχαηλίδης, ΑγροΝέα

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Greek-Nordic Digital Trade Week» Ψηφιακή εκδήλωση προβολής του Αγροδιατροφικού τομέα στις Σκανδιναβικές χώρες

Την πρώτη ψηφιακή εκδήλωση προβολής του Ελληνικού Αγροδιατροφικού τομέα στις Σκανδιναβικές χώρες διοργανώνει η Reco Exports σε συνεργασία με τη Σουηδική εταιρεία Moreganic και με συνδιοργανωτή την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece).

 

Η «Greek-Nordic Digital Trade Week», θα διεξαχθεί στο διάστημα 16-20 Νοεμβρίου 2020 με την συμμετοχή 50 ελληνικών επιχειρήσεων. Στόχος της «Greek-Nordic Digital Trade Week»  είναι να αποτελέσει μια εποικοδομητική  πλατφόρμα επικοινωνίας και δικτύωσης Ελλήνων παραγωγών βιολογικών, πρωτίστως, τροφίμων και ποτών, με αγοραστές, διανομείς, χονδρεμπόρους, πωλητές λιανικής, bloggers, τύπο & μέσα ενημέρωσης, εμπειρογνώμονες κ.ά από τις Σκανδιναβικές Χώρες, αλλά και μια πλατφόρμα προβολής του Αγροδιατροφικού Τομέα της Ελλάδας και ιδίως των προϊόντων ΠΟΠ/ΠΓΕ/ΕΠΙΠ των Περιφερειών μας.

 

Ενόψει της Greek-Nordic Digital Trade Week, προβλέπεται :

  • Η δημιουργία ειδικής ψηφιακής ιστοσελίδας/πλατφόρμας για την προβολή των εταιρειών που θα λάβουν μέρος στην εκδήλωση καθώς και των Περιφερειών και άλλων φορέων
  • Η δυνατότητα προσθήκης βίντεο, φωτογραφιών προϊόντων και εμπορικών πληροφοριών σε ξεχωριστή σελίδα ανά εταιρεία και Περιφέρεια
  • Η πλήρη εξαγωγική υποστήριξη βάσει των κάτωθι 8 Βημάτων, που αφορούν στη  
    1. Διάγνωση της εξαγωγικής ετοιμότητας
    2. Εξατομικευμένη συμβουλευτική εισόδου στην αγορά + Εξατομικευμένο market entry research για τα προϊόντα της κάθε εταιρείας
    3. Ανάλυση της αγοράς, Webinars, Εκπαίδευση
    4. Αποστολή δειγμάτων και πληροφοριακού υλικού πριν από τις Online συναντήσεις
    5. Εξατομικευμένες Online Β2Β συναντήσεις με στοχευμένους αγοραστές των Σκανδιναβικών Χωρών
    6. Εξατομικευμένη συμβουλευτική ΜΕΤΑ τις συναντήσεις
    7. 12μηνη αποθήκευση εμπορευμάτων στην Σουηδία για τριγωνική πώληση σε όλες τις Σκανδιναβικές χώρες
    8. Ανάπτυξη αγοράς – Βranding – Μerchandising

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αγορές των Σκανδιναβικών χωρών και ιδιαίτερα της Δανίας, της Σουηδίας και της Νορβηγίας, είναι εξαιρετικά σημαντικές για τις εξαγωγές του αγροδιατροφικού  τομέα των Μεσογειακών χωρών, λόγω της πολύ υψηλής κατά κεφαλήν κατανάλωσης και του βιοτικού επιπέδου. Επιπλέον, τα μεσογειακά προϊόντα χαίρουν μεγάλης εκτίμησης λόγω της υψηλής θρεπτικής τους αξίας αλλά και της αδυναμίας παραγωγής τους στις Βόρειες χώρες και κατέχουν πολύ υψηλή θέση στις διατροφικές συνήθειες των χωρών αυτών.

 

Επιπρόσθετα, αξίζει να αναφερθεί ότι οι σκανδιναβικές χώρες αναμφισβήτητα πρωτοστατούν στην κατανάλωση αυτών των φυσικών προϊόντων στην Ευρώπη, αφού η κατανάλωση στην Σουηδία αυξήθηκε το 2019  κατά 11% σε σχέση με το 2018, στην Νορβηγία κατά 24% στην Δανία κατά 18% και στην Φιλανδία κατά 25%.

 

Enterprise Greece

Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

 

Περισσότερες Πληροφορίες για συντάκτες: 

ENTERPRISEGREECE | Διεύθυνση Ενημέρωσης, Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ – 210 3355732, [email protected]

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Greek Nordic Trade Week

H Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) διοργανώνει στις 9 – 13 Νοεμβρίου 2020, σε συνεργασία με τις εταιρείες RECO EXPORTS και MOREGANIC, την 1η ολοκληρωμένη διαδικτυακή δράση προβολής και προώθησης του κλάδου των Τροφίμων & Ποτών στις αναπτυγμένες αγορές των Σκανδιναβικών χωρών – την Greek Nordic Trade Week, https://www.greeknordictrade.com/

Στόχος της δράσης είναι η ενίσχυση της προβολής των ελληνικών προϊόντων διατροφής στις Σκανδιναβικές χώρες, η οποία ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια με την εθνική συμμετοχή στην έκθεση Ecolife Scandinavia και αποτελεί μια ολοκληρωμένη οnline B2B πρωτοβουλία για τον κλάδο των Τροφίμων & Ποτών που απευθύνεται ειδικά στις αγορές των Σκανδιναβικών Χωρών.

Σε αυτή τη δύσκολη χρονική συγκυρία όπου οι περισσότερες εμπορικές εκθέσεις ακυρώνονται και οι δράσεις προώθησης των εξαγωγών περιορίζονται λόγω της πανδημίας COVID-19, η Enterprise Greece στηρίζει κάθε αξιόλογη και καινοτόμα προσπάθεια προώθησης των ελληνικών εξαγωγών.

Έχει  σχεδιαστεί έτσι ώστε να εφοδιάσει τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις με τα εργαλεία εκείνα που θα διευκολύνουν την πρόσβασή τους στις συγκεκριμένες αγορές. Σε όλες τις συμμετέχουσες εταιρείες θα παρασχεθεί εξατομικευμένη συμβουλευτική, ανάλυση αγοράς και εκπαίδευση, ενώ η Enterprise Greece θα συνδράμει με οικονομική ενίσχυση ύψους έως του 50% του κόστους συμμετοχής (μέχρι εξαντλήσεως του εγκεκριμένου προϋπολογισμού). 

Enterprise Greece

Η Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ιδανικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

 

Περισσότερες Πληροφορίες για συντάκτες: 

ENTERPRISE GREECE | 210 3355705, [email protected]

 

Continue Reading

Trending