Ξενοδοχεία
Μετατροπή παλαιάς κατοικίας σε Boutique Hotel από το studio LILA architect + designer

Μετατροπή παλαιάς κατοικίας σε Boutique Hotel από το studio LILA architect + designer
Στην Σύρο, πολύ κοντά τόσο στο κέντρο όσο και στο λιμάνι, σε ένα μικρό σοκάκι βρίσκεται μια 3όροφη οικοδομή που κατασκευάστηκε τμηματικά μέχρι το 1990 αδιαφορώντας για την παραδοσιακή αρχιτεκτονική και το ύφος του νησιού.
Αποτέλεσε στοίχημα το να μπορέσει μετά την πλήρη ανακατασκευή του να μπορεί να “σταθεί’’ ισότιμα δίπλα στα άλλα παραδοσιακά κτίρια της περιοχής, αλλά και να αποτελέσει, επιχειρηματικά, μια επικερδή επένδυση για τους ιδιοκτήτες του, στον τομέα των Boutique Hotels.
Η περιορισμένη επιφάνεια των διαμερισμάτων ανά όροφο, αλλά και η επικοινωνία τους και η σχέση τους με τον δρόμο ήταν επίσης παράγοντες που αύξησαν τον βαθμό δυσκολίας της μελέτης.
Τροποποιήθηκαν τα στηθαία, τοποθετήθηκαν γύψινες διακοσμήσεις στην όψη, σχεδιάστηκε ένα παραδοσιακό κιγκλίδωμα και δόθηκε ιδιαίτερη σημασία στην μεταλλική σκάλα από λαμαρίνα ώστε πάρα τον περιορισμένο χώρο και ύψος, να αποτελεί έναν ιδιαίτερο χώρο μετάβασης με το δάπεδο-σκακιέρα και τα υπερμεγέθη πιόνια σε άσπρο-μαύρο, σε ρόλο κιγκλιδώματος.
Στο πέτρινο ισόγειο, το μικρό κελάρι φιλοξενεί τώρα την κουζίνα, ενώ ειδικές ξύλινες κατασκευές, σε συνδυασμό με τις επιφάνειες τσιμεντοκονίας δημιουργούν ενδιαφέροντα mix and match μεταξύ μοντέρνου και νησιώτικου ύφους.
Οι όροφοι, πιο περιορισμένοι, παίζουν με το φως και τη θέα, έχοντας για σύμμαχο τις μικρές βεράντες, όπου απολαμβάνει κάνεις τον ήλιο και την θάλασσα. Κάθε αντικείμενο ή κατασκευή των δωμάτιων ακολουθεί τον σπαρτιάτικο σχεδιασμό, που όμως προσφέρει συνολικά μια άνετη διαμονή, με γούστο και χαρακτήρα, λαμβάνοντας υπέροχες κριτικές στις πλατφόρμες διαχείρισης καταλυμάτων, κάτι που οι επενδυτές επιθυμούσαν εξαρχής. Να ξεχωρίσουν.

Profile
Το studio LILA architect + designer με έδρα την Αθήνα, ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 1999 από την Λίλα Αθανασοπούλου, αρχιτέκτονα μηχανικό ΕΜΠ (NTUA). Ασχολείται με τον σχεδιασμό + την κατασκευή ιδιωτικών έργων, ενώ δραστηριοποιείται + πειραματίζεται σ’ ένα ευρύ πεδίο κλίμακας που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: ιδιωτικές κατοικίες, συγκροτήματα κατοικιών, ξενοδοχεία + καταστήματα, αλλά και σχεδιασμό αντικειμένου.
Έχει λάβει μέρος σε πανελλήνιες εκθέσεις αρχιτεκτονικής + design και άρθρα με έργα του γραφείου έχουν παρουσιαστεί περιστασιακά σε ελληνικές εκδόσεις.
Στόχος αποτελεί η γνησιότητα + η μοναδικότητα, αποτυπωμένη σε κάθε έργο μέσα από την βιωματική δυναμικότητα του χώρου, προβάλλοντας συγκεκριμένα πρότυπα ζωής, έχοντας σαν γνώμονα την βιοκληματική + ενεργειακή αναβάθμιση των έργων αλλά + interior design μέσα από οικονομικές προτάσεις σχεδιασμού, φτάνοντας μέχρι + τον σχεδιασμό αντικειμένου.


In Syros, very close to the center and the port, on a small alley, stands a 3-storey building that was constructed gradually until 1990, transgressing any architectural regulation act and traditional style on the island.
Its refurbishment was a challenge and the building had to “stand” on par with the other traditional buildings in the area after its completion, as well as to serve as a profitable investment for its owners in the Boutique Hotels sector.
The limited surface area of the apartments per floor, as well as their connectivity and access to the street, were also factors that heightened the difficulty of the project.
The sill plates were modified, gypsum decorations were placed on the facade, a traditional railing was designed, and special attention was given to the metal staircase made of sheet metal so that despite the limited space and height, it could serve as a special transition space with a chessboard floor and oversized black and white pawns, acting as a railing.
On the stony ground floor, the small cellar hosts the kitchen now, while special wooden constructions, combined with cementitious surfaces, create an interesting mix and match between modern and islandy styles.
The narrow floors reflect light and view, having small balconies as subordinate elements, where one can enjoy the sun and the sea. Every object or construction in the rooms follows the Spartan design, which offers an overall comfortable stay, with taste and character, receiving excellent reviews on accommodation management platforms, something the investors desired from the beginning. To stand out.
Profile
The studio LILA architect + designer, based in Athens, was founded in April 1999 by Lila Athanasopoulou, an architect and civil engineer from the National Technical University of Athens (NTUA). The studio is engaged in the design and construction of private projects, exploring a wide range of scales, including private residences, residential complexes, hotels, and stores, as well as object design.
LILA architect + designer has participated in national architecture and design exhibitions and works from the studio have been occasionally featured in Greek publications. The studio’s goal is authenticity and uniqueness, expressed in each project through the experiential dynamism of space, promoting specific lifestyle standards. The focus is on bioclimatic and energy upgrades of projects, as well as interior design through economical design proposals, extending to object design.
Site: http://www.architectlila.gr
Facebook Page: LILA architect + designer
Linkedin Account: Lila Athanasopoulou
Instagram: lila_architect_design
Ξενοδοχεία
Τα Επώνυμα Τοπικά Προϊόντα ως εργαλείο Marketing Προορισμών & Ξενοδοχείων

Με το βλέμμα στην επόμενη ημέρα της πανδημίας, ανακοινώθηκε η επανεκκίνηση του καινοτόμου έργου “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ”, από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ), το Δίκτυο “AuthenticGreece” και τους λοιπούς συντελεστές του. Το έργοβασίζεται σε δράσεις ανάδειξης και κοινής προβολής Ξενοδοχείων, Προορισμών και Παραγωγών – χρησιμοποιώντας ως “όχημα” επιλεγμένα Επώνυμα Τοπικά Προϊόντα.
Είναι αποδεκτό ότι η γαστρονομία αποτελεί πλέον σημαντικό εργαλείο στη διαμόρφωση της ταυτότητας των προορισμών και αποτελεί σοβαρό λόγοεπιλογής τόπου διακοπών. Ωστόσο οι σχετικές μεθοδολογίες αξιοποίησης είναι σε πρώιμα στάδια οργάνωσης, με βασικό πρόβλημα ότι η διασύνδεση αυτή βασίζεται συνήθως σε λύσεις μη-τυποποιημένες και “μη-Επώνυμες” (πχ ένα φεστιβάλ, μια τοπική συνταγή, προϊόντα χωρίς επωνυμία και τοπική ταυτότητα, κλπ).
Πολύ πριν την έκρηξη της πανδημίας, η ΠΟΞ είχε υιοθετήσει την οργανωμένη διασύνδεση του τουρισμού με τη γαστρονομία, μέσα από την πρόταση που διαμορφώθηκε από τους συνεργαζόμενους Φορείς “Authentic Greece – δίκτυο παραγωγών και γαστροτουρισμού” και “We Do Local”, το δίκτυο Φιλοξενίας με έδρα στην Κρήτη.
Συγκεκριμένα, το έργο “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” βασίζεται στο Μοντέλο ΤΕΤοΠ, δηλαδή «Το Επώνυμο Τοπικό Προϊόν ως αποδοτικό εργαλείο Marketing Ξενοδοχείων & Προορισμών». Βασικό εργαλείο του μοντέλου, είναι η άμεση επικοινωνία με το ευρύ κοινό μέσα από κοινές ενέργειες προώθησης και προβολής τροφίμων και τουρισμού προς καταναλωτές και δυνητικούς τουρίστες. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι ότι σημαντικές δράσεις προβολής διενεργούνται στα καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων, σε Ελλάδα και εξωτερικό..
Επιπλέον το έργο ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις “Αυθεντικότητας” για σήμανση και “επώνυμη” χρήση, επιλεγμένων τοπικών προϊόντων μέσα στα ξενοδοχεία, παρουσιάζοντας παραγωγούς καιτόπους προέλευσης αυτών. Σκοπός του έργου είναι, από τη μια οι τουρίστες να επαναγοράζουν τοπικά προϊόντα που γεύτηκαν στις διακοπές τους και οι αγοραστές ελληνικών τοπικών προϊόντων να θέλουν να γνωρίσουν τους Ελληνικούς προορισμούς.
Σύμφωνα με τον Πρόεδρό της, κ. Γρηγόρη Τάσιο, «η ΠΟΞ γίνεται υποστηρικτής τέτοιων συνεργειών, που ενισχύουν το τουριστικό προφίλ της χώρας μας και επανατοποθετούν την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη των προορισμών πιο δυναμικά, σε ένα περιβάλλον αβεβαιότητας και σκληρού ανταγωνισμού, με επίκεντρο την Ελληνική διατροφή, την υγεία και την ποιότητα ζωής. Η Ελληνική γαστρονομία αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο, ώστε η χώρα να μπορέσει να προωθήσει τον ποιοτικό τουρισμό σε μια δύσκολη εποχή για όλο τον κλάδο».
Η ΠΟΞ, με 62 μέλη της τις τοπικές Ενώσεις Ξενοδόχων της χώρας, δηλαδή τους Ελληνικούς προορισμούς,αναπτύσσει μια εξωστρεφή πολιτική και γίνεται υποστηρικτής δράσεων που προωθούν τα προϊόντα των Ελλήνων παραγωγών τόσο στην χώρα μας όσο και στο εξωτερικό. Συγχρόνως όμως εξετάζει και τρόπους με τους οποίους το Τουριστικό Προϊόν της χώρας μπορεί να γίνει υψηλότερης Προστιθέμενης Αξίας αλλά και να προβληθεί και προωθηθεί αποδοτικότερα στο ευρύ κοινό, από περισσότερα κανάλια άμεσης προβολής και διανομής.
Από τη μεριά του, το Δίκτυο “AuthenticGreece”, όπως επεσήμανε ο ιδρυτής του κ. Δημήτρης Η. Βασιλείου, «εισήγαγε ως βασική καινοτομία τη διαμόρφωση μιας γκάμας Προϊόντων επιλεγμένων Παραγωγών τοπικού χαρακτήρα, με δύο ταυτόχρονα χαρακτηριστικά: 1.Ικανό αριθμό προϊόντων για σχηματισμό μιας ενιαίας γκάμας, ικανής να ικανοποιήσει μια διατροφική πρόταση στηριγμένη στη Μεσογειακή Διατροφή και 2.Πλήρη και ισότιμη παρουσίαση παραγωγού και τόπου στην σήμανση ΚΑΘΕ προϊόντος σε κάθε συσκευασία – υπηρετώντας τις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις για αυθεντικότητα».
Το έργο “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” τελεί υπό την Αιγίδα των Υπουργείων Τουρισμού και Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και έχει επίσης την υποστήριξη του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου (ΤΟΠ), τουΣυνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) και του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τυποποίησης Ελαιολάδου (ΣΕΒΙΤΕΛ). Χορηγός Επικοινωνίας του έργου είναι ο Όμιλος KSD/Money &Tourism, ενώ Υποστηρικτές Επικοινωνίας είναι ο Όμιλος 100% Hotel Show και το GTP (Greek Travel Pages)
Οι εκπρόσωποι Προορισμών, μέλη τοπικών Ενώσεων Ξενοδόχων ή μεμονωμένα ξενοδοχεία που επιθυμούν να έχουν αναλυτική πληροφόρηση ώστε να εξετάσουν τη συμμετοχή τους στο έργο, μπορούν να επικοινωνούν με τους :
Δημήτρη Η. Βασιλείου, Project Manager του έργου, εκπρόσωπο της “Authentic Greece” (6932.277.779, [email protected]) και
Ιωάννη Χατζή, Αναπληρωτή Γενικό Γραμματέα – Υπεύθυνο του ΔΣ της ΠΟΞ (e-mail: [email protected]), ή με τα γραφεία της ΠΟΞ.
Ξενοδοχεία
Καλύτερη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων για το 2021 η CHC GROUP

Τον τίτλο Best Hotel Management Company 2021, καλύτερη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων για το 2021, κατέκτησε επάξια η CHC GROUP Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A. στα International Travel Awards 2021.
Μια ακόμη διάκριση για τον Όμιλο CHC με διεθνή απήχηση, που επιτεύχθηκε έπειτα από σκληρή δουλειά και εντυπωσιακά αποτελέσματα στον δύσκολο, όσο και απαιτητικό, επαγγελματικό στίβο της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας, η οποία έρχεται ως επιστέγασμα των προσπαθειών που το σύνολο των συνεργατών του Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A. καταβάλλουν αδιάκοπα.
Με αφορμή αυτή τη βράβευση, ο Γενικός Διευθυντής και Ιδρυτής του Ομίλου CHC Ζαχαρίας Α. Χνάρης προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση: «Μια ακόμη βράβευση που μας φέρνει συναισθήματα χαράς και ικανοποίησης. Αλλά και μια διεθνής διάκριση, που μας γεμίζει με ακόμα μεγαλύτερο αίσθημα ευθύνης για το μέλλον. Η δε χρονική συγκυρία αυτής της αναγνώρισης, μια χρονιά με πολλά προβλήματα για το τουρισμό διεθνώς λόγω της πανδημίας όπως είναι το 2021, έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.
Θα ήθελα να συγχαρώ όλες και όλους τους συνεργάτες μου που ενστερνίζονται το όραμα του Ομίλου CHC. Ένα όραμα που έχει στο επίκεντρο την προσφορά ολοκληρωμένων υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών σε όλα τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα που μας εμπιστεύονται. Συνεχίζουμε δυναμικά, με πίστη στις δυνατότητες των ανθρώπων μας, ρεαλιστικά οραματικό σχεδιασμό βασισμένο στη γνώση, την εμπειρία και τις ιδιαιτερότητες της παγκόσμιας αγοράς, αλλά και με αισιοδοξία για το μέλλον του Ελληνικού τουρισμού.».
Τα International Travel Awards
Τα International Travel Awards θεωρούνται τα κορυφαία βραβεία στον κλάδο του τουρισμού και των ταξιδιών. Απονέμονται έπειτα από διαδικασία ψηφοφορίας 100.000 και πλέον επαγγελματιών της τουριστικής βιομηχανίας, επισκεπτών και ταξιδιωτών, έπειτα από προσεκτική επιλογή των συμμετεχόντων, που γίνεται από εξειδικευμένη κριτική επιτροπή. Κάθε υποψηφιότητα αξιολογείται προσεκτικά έτσι ώστε να πληροί τα αυστηρά κριτήρια συμμετοχής και να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο των συμμετεχόντων. Χαρακτηριστικό της αναγνώρισης που τυγχάνουν τα International Travel Awards διεθνώς, είναι το γεγονός ότι για το 2021 έλαβαν μέρος περισσότερες από 4.500 εταιρείες από 50 και πλέον χώρες.
Τα International Travel Awards διοργανώνονται από την KSA Tourism Marketing & PR Company, μια εταιρεία με εμπειρία δεκαετιών στην τουριστική προώθηση και το branding περισσοτέρων από 5.000 τουριστικών εμπορικών σημάτων σε όλο τον κόσμο.
Ξενοδοχεία
Δήλωση του Προέδρου της ΠΟΞ κ. Γρηγόρη Τάσιου για το Ψηφιακό Πράσινο Πιστοποιητικό.

Με αφορμή την πρόταση της Κομισιόν για τη δημιουργία του Ψηφιακού Πράσινου Πιστοποιητικού, ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων κ. Γρηγόρης Τάσιος, δήλωσε:
«Η ανακοίνωση του Ψηφιακού Πράσινου Πιστοποιητικού για τις μετακινήσεις και τα ταξίδια είναι μια ιστορική μέρα για την Ευρώπη, καθώς όλοι οι Ευρωπαίοι πολίτες ξανακερδίζουμε σήμερα το δικαίωμα της ασφαλούς ελεύθερης κυκλοφορίας εντός της Ε.Ε.
Είναι επίσης μια μέρα δικαίωσης για την Ελλάδα. Πρώτος από όλους ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έδειξε από τις 12 Ιανουαρίου τη σωστή κατεύθυνση. Σωστή για την Ευρώπη, σωστή για την Ελλάδα και την οικονομία της, αφού ο τουρισμός έχει καθοριστική σημασία για την ανάκαμψη της χώρας.
Η συμβολή της Ελλάδας στο Ψηφιακό Πράσινο Πιστοποιητικό επιβεβαιώνει τον ηγετικό ρόλο της στον ευρωπαϊκό και παγκόσμιο τουρισμό. Αξίζει να είμαστε περήφανοι για μια χώρα – οδηγό και όχι ουραγό, όπως συνέβαινε για πολλά χρόνια.
Είναι, τέλος, μια μέρα που αναπτερώνει τις ελπίδες κάθε Έλληνα ξενοδόχου πως παρά τις δυσκολίες, η ζήτηση που υπάρχει θα μεταφραστεί και σε κρατήσεις, ώστε να επιβιώσει, να σταθεί στα πόδια του αυτό το καλοκαίρι και να ανακάμψει στη συνέχεια».
-
Συνεντεύξεις
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προσκεκλημένος του Οργανισμού Περιφέρειας Τοσκάνης
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | First Cold Brew (Μάνος Αποστολόπουλος)
-
Τουρισμός
Οι καλύτερες πόλεις για ήσυχη διαβίωση
-
Επιχειρηματικότητα
Golden Rule vs Platinum Rule
-
Lifestyle
Πέγκυ Μουζάκη | Δεν έχω αυτοπεποίθηση!
-
Ψυχολογία
Συναισθηματική Νοημοσύνη ή Νοημοσύνη Της Καρδιάς :
10 Comments