Εκδηλώσεις
Τα νέα ταλέντα πρωταγωνίστησαν την 2 η μέρα του 33rd Athens FashionWeek
Αφιερωμένη στη δημιουργικότητα και το ταλέντο των νέων σχεδιαστών ήταν η τρίτη μέρα του 33ου Athens Fashion Week. Έντεκα νέοι δημιουργοί παρουσίασαν τις πολλά υποσχόμενες συλλογές τους εντυπωσιάζοντας το κοινό και τη κριτική επιτροπή των New Designers Awards by “HUAWEI WATCH GT4 .”
Οι πρωτοεμφανιζόμενοι σχεδιαστές μόδας παρουσίασαν τις δημιουργίες τους στη κριτική επιτροπή, διεκδικώντας τα βραβεία Best New Designer, Best Trendsetter και Best Catwalk. Τρία βραβείαπου αντιστοιχούν σε πολύ σημαντικά έπαθλα για τη μετέπειτα εξέλιξη τους στον κλάδο της μόδας. Επίσης, αυτή τη σεζόν ανακοινώθηκε κι άλλο ένα βραβείο έκπληξη το Best Fashion Tech Wearable, εμπνευσμένο από τον χορηγό των New Designers Awards, την εταιρεία Huawei και το νέο της smartwatch HUAWEI WATCH GT4.
Τη διοργάνωση τίμησαν με τη παρουσία τους και τη συμμετοχή τους στην κριτική επιτροπή ο Λάκης Γαβαλάς με την πολυετή εμπειρία του στο χώρο της μόδας και ωςσυνιδιοκτήτης Temeno, η Fashion Editor των Αττικών Εκδόσεων (Madame Figaro, Harpers Bazaar) Κατερίνα Πιπέρη, η Fashion Editor του περιοδικού L’Officiel Italia η Giorgia Cantarini, η σχεδιάστρια μόδας, καθηγήτρια και ιδιοκτήτρια του Athens Fashion Club η Μαρία Βυτινίδου και o Sales Manager της Huawei, Γιώργος Ζάρκας. Παρουσιάστρια της τελετής απονομής βραβείων ήταν μια από τις ιέρειες της μόδας και της ομορφιάς, η Τζίνα Αλιμόνου ενώ επίσης, τον λόγο πήρε και η Διευθύνουσα Σύμβουλος του Athens Fashion Week, Τόνια Φουσεκη η οποία μίλησε για την σπουδαιότητα του θεσμού και το πως στην πορεία της Εβδομάδας Μόδας αυτός έχει αναδείξει πολλούς ήδη καταξιωμένους σχεδιαστές μόδας.

Το HUAWEI WATCH GT4 είναι ο χορηγός των New Designers Awards. Το HUAWEI WATCH GT4, χτίζοντας στην 10ετή εμπειρία της Huawei στον τομέα των smartwatches, κάνει ένα τολμηρό “Fashion Forward” βήμα από τα κλασικά σχέδια της σειράς GT, εισάγοντας νέα σχεδιαστικά στοιχεία, διατηρώντας, όμως, τη σύγχρονη γεωμετρική αισθητική των προκατόχων του. Το νέο smartwatch της Huawei συνδυάζει το στυλ με τις τεχνολογικές καινοτομίες και λειτουργίες ευεξίας και φυσικής κατάστασης. Με το HUAWEI WATCH GT4, ο συνδυασμός της τεχνολογίας με την μόδα γίνεται αρμονικά και , δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να εξατομικεύουν το ταξίδι τους στην υγεία και τον αθλητισμό με βοηθό την τεχνολογία, χωρίς να «θυσιάζουν» το στυλ τους.
Επιπλέον, η ΔΕΠΑ και το FISIKON (το οικολογικό και οικονομικό καύσιμό στην κίνηση των οχημάτων) υποστηρίζουν τη νεανική επιχειρηματικότητα, τη δημιουργικότητα και τη ενίσχυση της εξωστρέφεια, με την ανάδειξη παραδειγμάτων αριστείας. Στόχος είναι η ενίσχυση των νέων ανθρώπων αλλά και των creative industries.

Πριν την απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε ένα special runway με looks από τους έντεκα διαγωνιζόμενους με μια δημιουργία από τον καθένα εμπνευσμένη από το smartwatch HUAWEI WATCH GT4, ενώ τα μοντέλα φορούσαν το Fashion Gadget της Huawei συνδυασμένο με την δημιουργία τους.
Νικητές των New Designers Awards by HUAWEI WATCH GT4 αναδείχθηκαν οι:
Best New Designer: Triamia κέρδισε τις εντυπώσεις με τη συλλογή “Recharge your spirit”αποσπώντας το σημαντικό βραβείο που εξασφάλισε το Athens Fashion Week και αντιστοιχεί σε συμμετοχή της νικήτριας σε Fashion Week του εξωτερικού χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση προσφέροντας της μια καταπληκτική εμπειρία για την μετέπειτα καριέρας της.
Η συλλογή A/W 2023-24 “Recharge Your Spirit” διαθέτει τα χαρακτηριστικά ασπρόμαυρα μοτίβα της μάρκας, ενώ η χρωματική παλέτα κυμαίνεται σε ζωηρές αποχρώσεις, δίνοντας μια νότα αισιοδοξίας στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε. Το βραβείο απένειμε η κ. Τόνια Φουσέκη, Πρόεδρος της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας.

Best Trendsetter:Ο νέος σχεδιαστής μόδας Ιωάννης Κουλούρης με την συλλογή “What is femininity” fall/winter 2023 απέσπασε το βραβείο που αντιστοιχεί σε μονοετές εκπαιδευτικό πρόγραμμα Σχεδιαστών Μόδας “Foundation Fashion Design & Production” το πιο πρωτοπόρο στην Ελληνική Εκπαίδευση, καθώς παρέχει συμμετοχή σε διεθνείς διαγωνισμούς με Χορηγίες των καλύτερων εργοστασίων παραγωγής υφασμάτων και δωρεάν συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις.
Η συλλογή “What is femininity fall/winter 2023” πρόκειται για μια εξερεύνηση της σχέσης μεταξύ των ρούχων και των στερεοτύπων αρρενωπότητας και θηλυκότητας. Αυτή η συλλογή εξετάζει την τρέχουσα στροφή προς τη γυναικεία ενδυνάμωση, η οποία οδηγεί σε μια αίσθηση ενηλικίωσης. Χρησιμοποιούνται αιχμηρές ραφές χεριών σε συνδυασμό με ρομαντικές πιέτες και βολάν για να προκληθεί ένα τολμηρό φεμινιστικό αίσθημα. Το βραβείο απένειμε o κος Γιώργος Ζάρκας, Sales Manager της Huawei.
Best Catwalk: Τοfashion brand Galactik Geisha με την συλλογή “Milky Way Oasis” απέσπασε το βραβείο που αντιστοιχεί σε μια συνέντευξη- παρουσίαση σε fashion μέσο των Αττικών Εκδόσεων. Η έμπνευση της σχεδιάστριας για την συγκεκριμένη συλλογή εμφανίστηκε σε ένα διαυγές όνειρο, όπου διάφορες εξωγήινες φυλές από το ηλιακό μας σύστημα και τους γύρω αστερισμούς διεξήγαγε μια επική μάχη ενάντια στην καταπιεστική Γαλαξιακή Ομοσπονδία. Βγαίνοντας νικητές, ενώθηκαν για να ξαναχτίσουν τα οικοσυστήματα τους, συνεισφέροντας το καθένα με τη μοναδική του τεχνογνωσία στη δημιουργία του Milky Way Oasis. Το βραβείο απένειμε η κα Ζωή Μπίρη από το Fisikon, τη ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ.
Επίπλέον, και οι τρεις νικητές κέρδισαν από ένα καταπληκτικό ρολόι HUAWEI WATCH GT4.
Best Fashion Tech Wearable: Η ανταπόκριση, ο ενθουσιασμός και η αγάπη που έχει δείξει ο κόσμος στο νέο αυτό fashion gadget είναι τεράστια και δικαίως το βραβείο αυτό το κέρδισε το smartwatch, HUAWEI WATCH GT4, για τον Fashion Forward συνδυασμό του στυλ και της τεχνολογίας!Το βραβείο το παρέλαβε ο κος Πέτρος Δρακόπουλος, Marketing Director της εταιρείας Huawei, ο οποίος ευχαρίστησε όλους του συμμετέχοντες για τις πρωτοποριακές δημιουργίες τους και την κ. Τόνια Φουσέκη, Πρόεδρο της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας για την άψογη διοργάνωση, τονίζοντας με την σειρά του πως «Η τεχνολογία έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας και η Huawei έχει καταφέρει εκτός από λειτουργικότητα να προσφέρει και μοναδικότητα, συνδυάζοντας έτσι τεχνολογία και μόδα, με τον πιο αρμονικό τρόπο».

Στα New Designers Awards διαγωνίστηκαν και άλλοι 8 ταλαντούχοι νέοι σχεδιαστές (με σειρά εμφάνισης):
Μαρία Αδαμίδου: Παρουσίασε μια συλλογή εμπνευσμένη από τα γκράφιτι και τη hip -hop με σκοπό κάθε ρούχο να δώσει τη δυνατότητα σε κάθε άτομο που το φοράει να μπορεί να εκφράσει τη προσωπικότητα του.
Λαζαρία Μπεντζαρτζιάν: Παρουσίασε τη συλλογή “Armatenery”, που σημαίνει ρίζες και αποτελεί φόρο τιμής στο ανθεκτικό πνεύμα της αρμενικής κουλτούρας. Εμπνευσμένη από τη βαθιά ριζωμένη ιστορία και την τραγική γενοκτονία των Αρμενίων, τα σχέδιά αγκαλιάζουν υφές και χρώματα που λένε μια δυνατή ιστορία.
Envreta: Παρουσίασε τη συλλογή “ Enchanted Oasis” που είναι εμπνευσμένη από το μαγευτικό τοπίο και τα αρχιτεκτονικά θαύματα των αραβικών ερήμων. Η συλλογή αγκαλιάζει το αρμονικό συνδυασμό του πορτοκαλί, λευκού και τις αποχρώσεις της ανατολής.

Triskeleon : Στη συλλογή Triskélèon αποτυπώνεται το μαγικό μεσογειακό φως και ο ήχος του ανέμου ως ένας τόπος οικείος και καθησυχαστικός. Οι δημιουργίες αυτές αντλούν έμπνευση από τον εντατικό ρυθμό της σύγχρονης ζωής, όπου η τεχνολογία κυριαρχεί, αλλά παράλληλα εκφράζει μια αίσθηση απελευθέρωσης που μόνο το φυσικό περιβάλλον μπορεί να προσφέρει. Στη συλλογή χρησιμοποιήθηκαν αποκλειστικά βιώσιμα υφάσματα.
Στυλιάνα Κουλουντή: Παρουσίασε την συλλογή “the tomorrow’s today”. Πηγή έμπνευσης αποτελεί η διαφορετικότητα του σώματος και η αλλαγή που μπορεί να κάνει ο κάθε άνθρωπος στο σώμα του. Ο όγκος που έχουν τα ρούχα είναι εμπνευσμένος από της καμπύλες του σώματος . Το concept πήρε την κατεύθυνση του sci-fi δηλαδή πιο διαστημικό και πιο φουτουριστικό. Το λευκό χρώμα συμβολίζει την αγνότητα και την ελευθερία.
ΝΜ Nasia Marcou: Μια συλλογή εμπνευσμένη από τους ανθρώπους όλων των ηλικιών που προσπαθούν ακόμα να καταλάβουν ποιοι είναι. Σε όλη αυτή την συλλογή θα δείτε όλες τις κλειστές πόρτες του μυαλού σας που σας εμποδίζουν να αποδεχτείτε αυτό που είστε.

Συλλογές επίσης παρουσίασαν η νέα σχεδιάστρια Βέρα Σεφιλίδου και το fashion brand, Cicad.
Νωρίτερα την ίδια μέρα, oi σπουδαστές της σχολής RK FASHION SCHOOL παρουσίασαν τις μοναδικές δημιουργίες τους στην εβδομάδα μόδας της Αθήνας. Συγκεκριμένα το show άνοιξε με τους πρωτοετείς σπουδαστές του προγράμματος Σχεδίου Μόδας, Τεχνολογία και Κατασκευή που κλήθηκαν να δουλέψουν ομαδικά και υπεύθυνα σχεδιάζοντας και δημιουργώντας μια ανατρεπτική sustainable συλλογή σε συνεργασία με το PERSIL στοχεύοντας στο μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Το θέμα της συλλογής είναι BACK to BLACK και έχει εμβληματικές ροκ επιρροές.
Χρησιμοποιώντας όλες τις δεξιότητες που αναπτύξανε κατά την διάρκεια των σπουδών τους οι τελειόφοιτοι του προγράμματος παρουσίασαν την πρώτη προσωπική τους capsule collection ως κομμάτι της διπλωματικής τους εργασίας. Η συλλογή αυτή αποτελεί τη γέφυρα από το εκπαιδευτικό περιβάλλον στο επαγγελματικό τους μέλλον.
Η εκδήλωση καλύφθηκε από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα, από την Αμερική το δημοφιλές site, fashionweekonline.com που καλύπτει όλα τα Fashion Weeks ανά τον κόσμο, το L’Officiel Arabia, το Elle Serbia, από την Ιταλία το L’Officiel , το Pitty Magazine και το Office Magazine, το Sigma Cyprus κ.α.
Η COSMOTE TV έχει εξασφαλίσει την αποκλειστική τηλεοπτική προβολή της εβδομάδας μόδας και θα παρουσιάσει ένα μοναδικό τηλεοπτικό show με παρουσιάστρια την ταλαντούχα Άννα Πρέλεβιτς σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί!
Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, οι παρευρισκόμενοι έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν τα εντυπωσιακά showrooms των εταιρειών: iPerfumes και να δοκιμάσουν αρώματα με ασύγκριτη ποιότητα και διάρκεια, Pavone Rossa και να ανακαλύψουν τα μοναδικά χειροποίητα ξύλινα γυαλιά ηλίου και οράσεως και το showroom του Brag Fashion με τις ιδιαίτερες χειροποίητες τσάντες.
Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς αλλά και της βιωσιμότητας, αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στηρίζει το σημαντικό έργο του παγκόσμιου μη κερδοσκοπικού, περιβαλλοντικού οργανισμούWWF όπου μέρος των εσόδων των εισιτήριων θα διατεθούν για αναδάσωση και δενδροφύτευση σε πληγείσες περιοχές της Ελλάδας.
Χορηγοί της 33ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι:
Η Colgate που φοράει το πιο λαμπερό της χαμόγελο και συμμετέχει ως Gold Sponsor στο Athens Fashion Week. Εκεί θα «γνωρίσετε» την οδοντόκρεμα Colgate Max White Ultra που χαρίζει λευκότερα δόντια σε μόλις 3 ημέρες χάρη στη μοναδική της και κλινικά αποδεδειγμένη τεχνολογία λεύκανσης.Κατά τη διάρκεια του event, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα και να φωτογραφηθούν στο special booth, ενώ θα τους περιμένουν και διάφορα δώρα έκπληξη!
Fashion Design Project by Starbucks. Από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής τους στην Ελλάδα, μια χώρα με ισχυρή παράδοση στον καφέ, οι φίλοι του καφέ αγκάλιασαν τα Starbucks, επιλέγοντας τον χώρο των καταστημάτων όχι μόνο ως το χώρο στον οποίο απολαμβάνουν εξαιρετικής ποιότητας καφέ, αλλά και ως το δικό του στέκι. Αυτή τη σεζόν η αγαπημένη εταιρεία καφέ θα είναι χορηγός μετονομασίας του Fashion Design Project και καλεί όλους όσους αγαπούν την μόδα να σχεδιάσουν ένα ρούχο που να εκφράζει το στυλ και τη προσωπικότητα τους χρησιμοποιώντας τα 3 χρώματα των Starbucks (βαθύ κόκκινο, φούξια και πράσινο).
To SYOSS, μια από τις πιο αγαπημένες μάρκες περιποίησης, βαφών & styling μαλλιών θα είναι ο επίσημος χορηγός του Athens Fashion Week. Επιδεικνύοντας τη δέσμευσή του στην καινοτομία και την υψηλή ποιότητα, το SYOSS εγγυάται λάμψη και εντυπωσιακά looks, αναδεικνύοντας τις νέες τάσεις της μόδας για Όμορφα μαλλιά, Κάθε μέρα.
Με το δυναμικό tagline “Rethink Fashion”, το Persil, ως επίσημος χορηγός του Athens Fashion Week, επιδιώκει να υπογραμμίσει τη σημασία της βιώσιμης μόδας και την ανάγκη για μια πιο υπεύθυνη κατανάλωση. Ενώνοντας την τέχνη της μόδας με την περιβαλλοντική συνείδηση, η Persil στρέφεται προς το μέλλον, υιοθετώντας την φιλοσοφία μιας πιο βιώσιμης σκηνής μόδας.
H εταιρεία Demak up γιορτάζει τα 45 χρόνια της με την επετειακή συσκευασία DEMAK’ UP EXPERT οβάλ δίσκοι βαμβακιού η οποία κυκλοφορεί σε περιορισμένο αριθμό και κάνει την φροντίδα της επιδερμίδας δική σας γιορτή! Η ολοκληρωμένη σειρά ντεμακιγιάζ, δίσκοι βαμβακιού και υγρά μαντηλάκια, κατάλληλα για κάθε τύπο επιδερμίδας και κάθε περίσταση θα είναι στη διάθεση των επισκεπτών του Fashion Week.
Τα Hondos Center όπου μπορείτε να βρείτε τη μεγαλύτερη ποικιλία σε κορυφαία, επώνυμα beauty και fashion brand θα είναι χορηγός της διοργάνωσης και επιφυλάσσει στους επισκέπτες της πολλές εκπλήξεις.
Στην Εβδομάδα Μόδας θα γνωρίσουμε καλυτέρα την Version, την κορυφαία εταιρεία αντιγηραντικής περιποίησης δέρματος με παράδοση 30+ ετών στον χώρο των δερμοκαλλυντικών. Με τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών, ανταποκρίνεται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες κάθε τύπου επιδερμίδας, με στόχο την καθημερινή προστασία και φροντίδα του δέρματος.
Χορηγοί σίτισης της 33ης Εβδομάδας μόδας της Αθήνας είναι η αγαπημένη εταιρεία Starbucks και η εταιρεία my nutri που δημιουργήθηκε για να βάλει την υγιεινή διατροφή και την κίνηση στην καθημερινότητα του Έλληνα, με στόχο μία καλύτερη ζωή. Οι υπηρεσίες της my nutri είναι πρωτόγνωρες στην ελληνική πραγματικότητα και εγγυόνται ορατά αποτελέσματα που θα αλλάξουν τη ζωή κάθε ανθρώπου που θέλει να γίνει καλύτερος και να ζήσει καλύτερα.
Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, AutographCollection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design.
Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.
Για περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να πατήσετε ΕΔΩ
Εκδηλώσεις
Το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας το Δεκέμβριο στον Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου
Το μεγάλο ραντεβού της μελισσοκομίας
Το μεγάλο γιορτινό ραντεβού του κόσμου της μελισσοκομίας, το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας, διοργανώνεται στις 5, 6 και 7 Δεκεμβρίου, στο σύγχρονο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου.
Το Φεστιβάλ τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και περιμένει να υποδεχτεί και φέτος χιλιάδες καταναλωτές αλλά και τους φίλους μελισσοκόμους που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του Φεστιβάλ.
Δίνει τη δυνατότητα στους μικρούς μελισσοκόμους να διαθέσουν την παραγωγή τους απευθείας στον καταναλωτή.
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού και Προϊόντων Μέλισσας αποτελεί τη μεγαλύτερη εκδήλωση του κλάδου που γίνεται στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Αποτελεί τον τόπο συνάντησης των ανθρώπων της μελισσοκομίας και έναν άριστο τρόπο για την προβολή του Ελληνικού Μελιού, τόσο στους χώρους εστίασης και εμπορίας όσο και στο καταναλωτικό κοινό, που κατακλύζουν κάθε χρόνο τους χώρους του.
Επιπλέον, αποτελεί τον τόπο για τη σύναψη εμπορικών και επιχειρηματικών συμφωνιών μεταξύ των παραγωγών και των επιχειρήσεων παραγωγής και διακίνησης μελισσοκομικών προϊόντων.
Στόχος του Φεστιβάλ είναι η προβολή και προώθηση του επώνυμου ελληνικού μελιού στο καταναλωτικό κοινό και στους χώρους μαζικής εστίασης.
Στο πλαίσιο του 16ου Φεστιβάλ πραγματοποιείται η «Έκθεση Μελισσοκομικών Προϊόντων και Εξοπλισμού».
Επίσης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί το «16ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας» με τη συνεργασία των φορέων και επιστημόνων του κλάδου, καθώς και ο «5ος Διαγωνισμός Μελιού», που έχει ως στόχο την ανάδειξη του καλύτερου μελιού και τη γνωριμία του καταναλωτικού και εμπορικού κοινού με τον πλούτο και την ποιότητα των ελληνικών μελιών.
Στον Τομέα Μελισσοκομικού Εξοπλισμού οι μελισσοκόμοι και οι επαγγελματίες και θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις νέες εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες του κλάδου. Στον τομέα αυτό θα παρουσιαστούν μηχανήματα και μελισσοκομικός εξοπλισμός, κυψέλες, μελισσοεφόδια, μελισσοκομικές ζυγαριές, προϊόντα καταπολέμησης ασθενειών μελισσών, εξοπλισμός μελισσοκόμου και πολλά άλλα.
Το Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, όπου θα διεξαχθεί το Φεστιβάλ είναι ένα σύγχρονο εκθεσιακό κέντρο μέσα στον εμπορικό άξονα της Αθήνας, εκατό μέτρα από το σταθμό του Μετρό Ανθούπολης. Περιλαμβάνει εκθεσιακό χώρο 6.600 τετραγωνικών μέτρων και άνετο parking.
Εκδηλώσεις
Η Coffee Island έκανε τον κόσμο…latte.
Η Coffee Island άνοιξε ένα παράθυρο στον κόσμο στο φετινό Athens Coffee Festival. Σε
ένα τριήμερο γεμάτο αρώματα, χρώματα και χαμόγελα, οι επισκέπτες ταξίδεψαν μέσα
από πέντε μοναδικά Iced Latte, δημιουργίες της ομάδας R&D αποκλειστικά για τη
διοργάνωση.
Ισπανία, Αίγυπτος, Ινδία, Καναδάs, κάθε latte μια ιστορία, ένα μίγμα αρωμάτων και
πολιτισμικών αναφορών που ζωντάνευε μέσα στο ποτήρι. Από το γεμάτο χαρακτήρα
Spanish Latte μέχρι το ανατολίτικο Egyptian Latte και το δροσερό Canadian Latte,
κάθε γουλιά ήταν μια πρόσκληση να γνωρίσεις τον κόσμο μέσα από τον καφέ. Το ταξίδι
ολοκληρώθηκε με το Matcha Coconut Iced Latte, εμπνευσμένο από το παγκόσμιο
trend του matcha, που χάρισε μια πράσινη, εξωτική πινελιά.
Ξεχώρισε το Indian Iced Latte, εμπνευσμένο από τη ζωντανή και πολύχρωμη
κουλτούρα της Ινδίας, που θα κλέψει τις εντυπώσεις και στην Παγκόσμια Ημέρα Καφέ. Θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα καταστήματα Coffee Island για λίγο καιρό. Το μυστικό της γεύσης του κρύβεται στον πουρέ μάνγκο – το εμβληματικό
φρούτο της Ινδίας – που χαρίζει έναν φρουτώδη, εξωτικό χαρακτήρα και κάνει κάθε
γουλιά πραγματικά ξεχωριστή.

Τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Καφέ επέλεξε η Coffee Island για να γιορτάσει με ένα
μοναδικό event μια ξεχωριστή στιγμή. Στο Κάιρο, στην ιστορική περιοχή Korba,
ανοίγει τις πόρτες του το νέο flagship store. Εκεί, οι Coffee Island Explorers θα
καλωσορίσουν το κοινό και τον Έλληνα Πρέσβη, σε μια χαρούμενη γιορτή αφιερωμένη
στον καφέ και τον πολιτισμό.
Σε κάθε της βήμα, στην Ελλάδα και στον κόσμο, η Coffee Island υπενθυμίζει ότι ο καφές
είναι έμπνευση, πολιτισμός και μια παγκόσμια γλώσσα.
Σχετικά με την Coffee Island
Ξεκινώντας πριν από 26 χρόνια από την Πάτρα με όραμα να κατακτήσει τον κόσμο του καφέ,
σήμερα η Coffee Island είναι μια παγκόσμια κοινότητα ανθρώπων με αφοσίωση όχι μόνο στον
καφέ, αλλά και σε κάθε ιδέα που κάνει την καθημερινότητα μας πιο όμορφη, βιώσιμη και
ποιοτική. Με 426 καταστήματα σε 50 νομούς και 92 πόλεις της Ελλάδας, καθώς και πάνω από 60 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Λονδίνο, Ελβετία, Ρουμανία, Ισπανία, Καναδάς, Αίγυπτος, Ντουμπάι,
Βουλγαρία, Ιράκ & Ινδία), σε 4 ηπείρους, η Coffee Island συνδυάζει την επιχειρηματική της ανάπτυξη με την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών. Μέσω της Direct Trade συνεργασίας με παραγωγούς καφέ, επεξεργάζεται 1.900 τόνους καφέ ετησίως στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της.
Απασχολεί 206 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης και συνεργάζεται με περισσότερους από
390 επιχειρηματίες μέσω του συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο σύνολο του δικτύου της
διατηρούνται πάνω από 4.600 θέσεις εργασίας. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία,
επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία και δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 1.200 συνεργαζόμενες
ελληνικές εταιρείες-προμηθευτές.

Η Coffee Island, με δέσμευση στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη βελτίωση της κοινωνικής ευημερίας,
είναι η πρώτη ελληνική αλυσίδα καφεστίασης που δημοσιεύει ESG Report.
Με οδηγούς τους στρατηγικούς πυλώνες: Άνθρωπος, Περιβάλλον, Προϊόν παραμένει
αφοσιωμένη στο όραμά της για ένα καλύτερο Αύριο.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://corporate.coffeeisland.gr
Εκδηλώσεις
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη ηγέτης στον ευρωπαϊκό και διατλαντικό ενεργειακό χάρτη
9ο Ενεργειακό Φόρουμ Νοτιοανατολικής Ευρώπης (SEEF2025)
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη ηγέτης στον ευρωπαϊκό και διατλαντικό ενεργειακό χάρτη
Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 9ου Southeast Europe Energy Forum (SEEF2025) που διοργάνωσαν το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο και η Ελληνική Ένωση για την Ενεργειακή Οικονομία (HAEE) σε στρατηγική συνεργασία με το Atlantic Council και το Global Energy Institute του Εμπορικού Επιμελητηρίου των ΗΠΑ την Παρασκευή, στο ξενοδοχείο MET στη Θεσσαλονίκη.
Όπως τόνισε ο Πρόεδρος του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου κ. Ιωάννης Δ. Σαρακάκης κατά την έναρξη του συνεδρίου «Η πρόοδος στις ανανεώσιμες πηγές, η αποθήκευση ενέργειας, η υπεράκτια αιολική ενέργεια, η δέσμευση άνθρακα, το υδρογόνο και οι ψηφιακές τεχνολογίες μεταμορφώνουν το ενεργειακό τοπίο. Είναι οι συγκεκριμένοι δρόμοι για επενδύσεις, δημιουργία θέσεων εργασίας και κοινή ευημερία. Οι συνιστώσες αυτές δίνουν στην Νοτιοανατολική Ευρώπη την ευκαιρία να τοποθετηθεί ως ηγέτης στον ευρωπαϊκό και διατλαντικό ενεργειακό χάρτη. Η περιοχή μας βρίσκεται σε σταυροδρόμι — γεωγραφικά, στρατηγικά και πολιτικά. Περιβαλλόμενη από συγκρούσεις και αβεβαιότητες, η Νοτιοανατολική Ευρώπη μπορεί να εξελιχθεί είτε σε ανάχωμα είτε σε γέφυρα. Επιλέγοντας τη διασυνδεσιμότητα, ενισχύοντας τη συνεργασία στην περιοχή και αγκαλιάζοντας τις μετασχηματιστικές τεχνολογίες, μπορούμε να μετατρέψουμε την ευαλωτότητα σε ανθεκτικότητα και τις προκλήσεις σε βιώσιμη ανάπτυξη. Η Ελλάδα, με τη στρατηγική της θέση, τον δυναμικό ιδιωτικό τομέα και τις ισχυρές διατλαντικές σχέσεις της, είναι μοναδικά τοποθετημένη για να αποτελέσει κομμάτι αυτού του μετασχηματισμού».
Ο Γενικός Διευθυντής του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου κ. Ηλίας Σπυρτούνιας υπογράμμισε ότι:

«Ο παγκόσμιος ενεργειακός τομέας βρίσκεται σήμερα στο μέσον μιας βαθιάς μεταμόρφωσης, που διαμορφώνεται από τις διπλές πιέσεις της κλιματικής αλλαγής και της γεωπολιτικής. Οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν πρόσφατα αναπροσανατολίσει την πολιτική τους, δίνοντας νέα έμφαση στην ανάπτυξη πετρελαίου και φυσικού αερίου και στην ενεργειακή ανεξαρτησία, ενώ συνεχίζουν να συνεργάζονται στρατηγικά με τους συμμάχους τους για την προώθηση της καινοτομίας, των υποδομών και των καθαρότερων τεχνολογιών. Αυτή η αναπροσαρμογή έχει σημαντικές επιπτώσεις για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η οποία αναδεικνύεται όλο και περισσότερο σε κρίσιμο κόμβο διαμετακόμισης, αποθήκευσης και επενδύσεων. Για την περιοχή μας, πρόκειται για μια καίρια στιγμή. Η στρατηγική θέση της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και ο πλούτος των συμβατικών και ανανεώσιμων πόρων της, την καθιστούν μοναδικά ικανή να συμβάλει τόσο στην ασφάλεια εφοδιασμού όσο και στην καθαρή ενεργειακή μετάβαση. Η επίτευξη των κοινών μας στόχων — διαφοροποίηση, απανθρακοποίηση και τεχνολογική καινοτομία — απαιτεί όραμα, ρεαλισμό και ισχυρές συνεργασίες.»
Ο Δρ Κώστας Ανδριοσόπουλος, Πρόεδρος της Επιτροπής Ενέργειας του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητήριου ανέφερε μεταξύ άλλων πως: «Tους τελευταίους μήνες, πολλά έχουν ειπωθεί σχετικά με τις εξελίξεις στον τομέα της ενέργειας. Έχουμε γίνει μάρτυρες ακόμη μίας γεωπολιτικής αναταραχής που ξεδιπλώνεται παγκοσμίως, φέρνοντας αβεβαιότητα και πολυπλοκότητα στις διεθνείς αγορές. Παρατηρείται σημαντική μεταβολή στις ροές ενέργειας από διαφορετικά καύσιμα, γεγονός που επηρεάζει άμεσα το ενεργειακό μείγμα, τη δυναμική και την οικονομία πολλών κλάδων και χωρών. Κάθε χώρα επηρεάζεται με τον δικό της τρόπο, ανάλογα με τη δομή του ενεργειακού της συστήματος και τις συνθήκες της αγοράς της. Αντιμετωπίζουμε πολλές αλλαγές και προκλήσεις, αλλά και μεγάλες ευκαιρίες να μετατρέψουμε αυτές τις προκλήσεις σε θετικά αποτελέσματα και σε μακροχρόνια ανάπτυξη. Στην καρδιά αυτού του μετασχηματισμού βρίσκεται η υποδομή, η οποία αποτελεί τη ραχοκοκαλιά όλων όσων συζητούμε. Τα τελευταία εννέα χρόνια, όσο εξελισσόταν το Forum, η Θεσσαλονίκη αναδεικνύεται σε σημαντικό ενεργειακό κόμβο για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη.»
Ο Δρ. Σπύρος Παπαευθυμίου, Πρόεδρος ΗΑΕΕ , Καθηγητής Πολυτεχνείου Κρήτης στην εισήγησή του τόνισε: «Η Νοτιοανατολική Ευρώπη βρίσκεται στην καρδιά της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης. Η περιοχή μας δεν είναι μόνο γέφυρα ανάμεσα στον Βορρά, τον Νότο, την Ανατολή και τη Δύση· είναι και πεδίο δοκιμής, όπου η ενεργειακή ασφάλεια, η ενοποίηση των αγορών και η απανθρακοποίηση πρέπει να προχωρούν ταυτόχρονα. Τα τελευταία χρόνια μας υπενθύμισαν ότι η ενέργεια δεν είναι απλώς ένα εμπόρευμα· είναι στρατηγικός πυλώνας σταθερότητας, ευημερίας και ανθεκτικότητας. Ωστόσο, οι προκλήσεις παραμένουν. Το υψηλό ενεργειακό κόστος εξακολουθεί να βαραίνει τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις. Τα κενά στις υποδομές επιβραδύνουν την ένταξη των ΑΠΕ. Και οι γεωπολιτικές εντάσεις μας θυμίζουν πόσο εύθραυστα είναι τα ενεργειακά μας συστήματα. Η αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων απαιτεί συνεργασία—όχι μόνο μεταξύ κυβερνήσεων, αλλά και με ηγέτες της αγοράς, χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και την κοινωνία των πολιτών. Γι’ αυτό οι σημερινές μας συζητήσεις είναι τόσο κρίσιμες.»

Στο 9ο SEEF2025 συμμετείχαν κυβερνητικοί εκπρόσωποι από χώρες της ΝΑ Ευρώπης, policy-makers, πανεπιστημιακοί και ειδικοί στα θέματα ενέργειας καθώς και εκπρόσωποι της επιχειρηματικής κοινότητας του κλάδου της ενέργειας από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
-
ΤουρισμόςΠροκλήσεις που μπορεί να αντιμετωπίσεις αν κάνεις συχνά ταξίδια για δουλειά
-
ΥγείαΠώς να ξεκινήσετε ένα νέο πρόγραμμα άσκησης
-
ΥγείαΒαριατρική: Η λύση στην παχυσαρκία
-
ΓαστρονομίαΤο μέλλον του fine dining: Τα trends & οι εμπειρίες που αξίζει να δοκιμάσεις
-
Επίκαιρα ΠρόσωπαΔέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves
-
Εκδηλώσεις«Μια βραδιά αφιερωμένη στη μουσική και την αλληλεγγύη: Το σωματείο “Ανοιχτή Αγκαλιά” ευχαριστεί θερμά όλους όσους στήριξαν τη φιλανθρωπική συναυλία με τον Νίκο Πορτοκάλογλου»
-
LifestyleΑνακατασκευή Μεζονέτας στη Βούλα από το studio LILA architect + designer
-
ΚινηματογράφοςΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΡΟΛΟΣ ΝΤΙΚΕΝΣ ΣΤΟ RADIO CITY

