Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Ο πελάτης στο επίκεντρο

Μια από τις πιο σημαντικές ερμηνείες της παγκοσμιοποίησης είναι η δυνατότητα της περαιτέρω εξέλιξης των ήδη ανεπτυγμένων οικονομιών και η ραγδαία κοσμογονική αλλαγή των υπό ανάπτυξη χωρών.

Μέσα από το πέρασμά τους στον 21ο αιώνα απαιτείται δημιουργία συγκεκριμένων κοινωνικών και οικονομικών οραμάτων, αναθεώρηση των παραδοσιακών αντιλήψεων και συμπεριφορών και συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων σε ένα παιχνίδι με αβέβαιους ρόλους για τον καθένα, αλλά με δυνατές προκλήσεις για τους τολμηρούς.


Μετά την «εισβολή» της Κίνας και της Ινδίας άρχισαν να τρίζουν τα θεμέλια επιχειρηματικών κολοσσών και να καταρρέουν μικρότερες που δεν είχαν το χρόνο καν για ανασύνταξη και ανακατασκευή. Μαγικές συνταγές για την αναχαίτιση των «εισβολέων», σε ένα οικονομικά αβέβαιο περιβάλλον για την άμεση αντιμετώπισή τους και την εύρεση λύσεων, στα όποια οικονομικά αδιέξοδα περιήλθαν σήμερα οι επιχειρήσεις δεν υπάρχουν.

Οδηγίες προς… ναυτιλλομένους

Αν μπορούσαμε να δώσουμε γενικές οδηγίες πλοήγησης θα τις καταγράφαμε κατά σειρά προτεραιότητας ως εξής:

Πρώτον, δημιουργούμε ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον διατηρώντας με τον τρόπο αυτόν ικανοποιημένους εργαζομένους, οι οποίοι εκπαιδεύονται στο να εφαρμόζουν μοντέλα συμπεριφοράς και έκφρασης συναισθημάτων, με απώτερο σκοπό την επιτυχή προσέγγιση των πελατών και τη διασφάλιση της εξυπηρέτησής τους.


Δεύτερον, διασφαλίζουμε, συντηρούμε και ενισχύουμε τη φήμη και πελατεία μας ως πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο που συγκαταλέγεται πλέον στα πάγια της επιχείρησης στοχεύοντας συνεχώς στην εικόνα μας, και στην ικανοποίηση των πελατών μας.


Τρίτον, επενδύουμε στο να αποκτήσουμε μόνιμα ευχαριστημένους πελάτες οι οποίοι βρίσκουν κοντά μας λύση στο πρόβλημά τους, και ως εκ τούτου επανέρχονται και γίνονται επαναλαμβανόμενοι πελάτες. Το μυστικό αυτής της επένδυσης αποτελεί η δημιουργία ενός συστήματος after sales service καταπληκτικού, που αποτελεί πλέον και το φόρο προστιθέμενης αξίας μας στις υπηρεσίες που, παρέχουμε και είναι αυτό που προσδίδει τη διαφορετικότητα σε μας.


Τέταρτον, η παρεχόμενη εξαιρετική εξυπηρέτηση των πελατών μας δημιουργεί μια καινούργια εικόνα η οποία μας εισάγει σε νέα μοντέλα ανάπτυξης και μας ωθεί να προκαλέσουμε ακόμη μεγαλύτερους στόχους, συμπαρασύροντας το μυαλό των συνεργατών μας σε νέα οικονομικά μεγέθη, ανεβάζοντας τη στάθμη των αποτελεσμάτων και εισβάλλοντας θεαματικά στις καρδιές των πελατών μας.

Η αδυναμία των επιχειρήσεων, οργανισμών και υπηρεσιών να εφαρμόσουν μοντέλα διοίκησης, μόνιμης εξυπηρέτησης των πελατών τους και να διατηρήσουν ένα ισχυρό after sales service εντοπίζεται συνήθως στη φιλοσοφία και κουλτούρα της κάθε οικονομικής μονάδας και στην απουσία γνώσης σχετικά με την ευρεία έννοια του επαγγελματισμού, η οποία δεν επιτρέπει στα στελέχη πωλήσεων και των χώρων πληροφόρησης όπως τηλεφωνικά κέντρα, τμήματα υποδοχής και εξυπηρέτησης πελατών, τμήματα αντιμετώπισης δυσαρεστημένων πελατών κ.λπ., να αναπτύξουν τα ταλέντα τους, τις έμφυτες δεξιότητες και την προσαρμοστικότητά τους στις διαπραγματεύσεις και στην αντιμετώπιση των παραπόνων.

Τι πρέπει να προσέξουν οι επιχειρήσεις

Οι επιχειρήσεις λοιπόν θα πρέπει:
1) Να επιδιώξουν να δημιουργήσουν μόνιμα συμβατό κύκλωμα επικοινωνίας με τους πελάτες τους.
2) Να υιοθετήσουν συστήματα πελατοκεντρικής κουλτούρας.
3) Να εφαρμόσουν διεθνή πρότυπα εξαιρετικής εξυπηρέτησης των πελατών τους.
4) Να εκπαιδεύσουν τα στελέχη τους στη φιλοσοφία της επαγγελματικής φροντίδας του πελάτη.
5) Να γίνει απόλυτα αντιληπτό και κατανοητό από όλους ότι, όταν ο πελάτης εκφράζει το θυμό του ή το παράπονο του, να τον ακούμε προσεκτικά ή καλύτερα να τον αφουγκραζόμαστε γιατί αυτό αποτελεί πηγή πληροφόρησης για μας. Σημαίνει ότι κάτι δεν κάναμε καλά και μας δίνεται η ευκαιρία να το διορθώσουμε. Σημαίνει ότι μας δίνεται η ευκαιρία να βελτιωθούμε εμείς προσωπικά. Σημαίνει ότι μας δίνεται η ευκαιρία να αναζητήσουμε μέσα μας ή γύρω μας καλύτερες πηγές ανάπτυξης.


Άρθρο αρχείου

Ρούλα Κωτούδη

Επιχειρηματικότητα

ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ: Στρατηγική πρωτοβουλία στήριξης νοικοκυριών σε συνεργασία με τη Cepal

Η ενέργεια υλοποιείται στο πλαίσιο της δέσμευσης της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ να
βρίσκεται συστηματικά στο πλευρό των καταναλωτών, ενισχύοντας έμπρακτα
την προσπάθεια όσων επιδιώκουν τη συνεπή εξυπηρέτηση των οικονομικών
τους υποχρεώσεων.
Σε μία εποχή αυξημένων οικονομικών προκλήσεων, η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, με
γνώμονα την κοινωνική υπευθυνότητα, αναγνωρίζει τις δυσκολίες που
αντιμετωπίζουν πολλά ελληνικά νοικοκυριά και φροντίζει, μέσα από
στοχευμένες πρωτοβουλίες, να τα στηρίξει ουσιαστικά. Σε αυτό το πλαίσιο, η
ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, σε συνεργασία με την εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων
Cepal, εγκαινιάζει ένα νέο πρόγραμμα επιβράβευσης – δίνοντας τη
δυνατότητα σε πελάτες της με δανειακές υποχρεώσεις υπό τη διαχείριση της
Cepal – να μειώνουν την οφειλή τους μέσα από τις καθημερινές αγορές τους.
Συγκεκριμένα, για κάθε αγορά στο e-shop ή στα καταστήματα ΚΡΗΤΙΚΟΣ με την
κάρτα Club, πραγματοποιείται κάθε μήνα επιστροφή του 10% της δαπάνης ως
πίστωση για την αποπληρωμή της δανειακής οφειλής που διαχειρίζεται
η Cepal. Το ποσό της επιστροφής υπολογίζεται σε συνολική μηνιαία δαπάνη
έως 1.000€ – όριο ιδιαίτερα υψηλό ώστε να καλύπτει το σύνολο των αγορών
που σχετίζονται με τις καθημερινές ανάγκες των ωφελούμενων.
Στην ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, σταθεροί στις αξίες μας, για μία ακόμα φορά κάνουμε
πράξη την υπόσχεσή μας να στεκόμαστε καθημερινά δίπλα στα ελληνικά
νοικοκυριά. Και συνεχίζουμε να αναζητούμε τρόπους για να τα στηρίζουμε
έμπρακτα κάθε φορά με όλες μας τις δυνάμεις.

Continue Reading

Παρουσίαση

Η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ αποδεικνύει έμπρακτα την ευαισθησία της για το περιβάλλον προωθώντας τη μείωση του ανθρακικού της αποτυπώματος!

Τα super market ΚΡΗΤΙΚΟΣ, πιστά στη δέσμευσή τους για βιώσιμη ανάπτυξη και σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Κλιματικού Νόμου, προχωράνε και φέτος στη μέτρηση και καταγραφή του ανθρακικού τους αποτυπώματος, όπως και στην υλοποίηση πλάνου μείωσής του. Και μάλιστα με τον πιο σύγχρονο και αποτελεσματικό τρόπο, επιλέγοντας να αξιοποιήσουν τα ψηφιακά εργαλεία της πλατφόρμας CarbonPlan και την υποστήριξη της συμβουλευτικής εταιρείας INNOVECO.

Ο υπολογισμός των ετήσιων εκπομπών CO2 που παράγονται, επιτρέπει στην ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ να υιοθετήσει επιχειρησιακά μοντέλα που θα μειώσουν ή ακόμα και θα εξαλείψουν τις αρνητικές επιπτώσεις των δραστηριοτήτων της στο περιβάλλον. Επιπλέον, αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία περιβαλλοντικής διαχείρισης και με τη βαθιά πεποίθηση πως η τεχνολογία θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην πράσινη μετάβαση, εναρμονίζεται με τα νέα πρότυπα βιωσιμότητας και απαντά στις απαιτήσεις της εποχής μας για έναν πιο σύγχρονο και υπεύθυνο τρόπο λειτουργίας, ώστε να αντιμετωπιστεί η κλιματική αλλαγή και να ενδυναμωθεί η προστασία του περιβάλλοντος.

Continue Reading

Φορολογικά

Θέματα Υποβολής Φορολογικών Δηλώσεων Χρήσης ‘24

Οι κομβικές ημερομηνίες για τις υποβολές δηλώσεων / Ποσοστά εκπτώσεων σε περίπτωση εφάπαξ αποπληρωμής / Αυτοματοποιημένες εκκαθαρίσεις

Σε μια σημαντική μεταρρύθμιση του τρόπου υποβολής των φορολογικών δηλώσεων, προέβη φέτος η ΑΑΔΕ, εισάγοντας ένα σύστημα κλιμακωτών εκπτώσεων που ευνοεί όσους αποστείλουν τη δήλωσή τους το συντομότερο και -για να γίνουμε πιο ακριβείς- εντός των προβλεπόμενων ενδιάμεσων ημερομηνιών. Απώτερος στόχος; Η έγκαιρη φορολογική συμμόρφωση να μετατραπεί από υποχρέωση σε στρατηγική επιλογή με μετρήσιμο οικονομικό όφελος. Όλα αυτά βέβαια, με τη σημαντική υποσημείωση ότι η βασική προϋπόθεση ώστε να επωφεληθούν των σχετικών ευεργετημάτων είναι να αποπληρωθεί εφάπαξ ο φόρος, έως τις 31/7. 

Θα παραθέσουμε λοιπόν τις κομβικές ημερομηνίες, τα ποσοστά εκπτώσεων, λοιπά συγκεκριμένα δεδομένα για τις αυτοματοποιημένες εκκαθαρίσεις, καθώς επίσης και κάποιες πρόσθετες πληροφορίες που αφορούν τις υποβολές των δηλώσεων.

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής είναι η 15η Ιουλίου. Και ειδικά φέτος, ενδεχομένως να είναι και η πρώτη χρονιά που δεν θα δοθεί παράταση, καθώς α) το σύστημα τέθηκε εγκαίρως σε λειτουργία και β) έχουν θεσμοθετηθεί πρόσθετα κίνητρα έγκαιρης υποβολής, με κλιμακωτές εκπτώσεις σε περίπτωση που τηρηθούν οι ανάλογες προθεσμίες.

Πιο συγκεκριμένα, οι εκπτώσεις είναι κλιμακωτές και έχουν ως εξής:

  • 4% εφόσον η δήλωση υποβληθεί έως τις 30/04
  • 3% (υποβολή έως τις 15/06)
  • 2% (υποβολή έως τις 15/07)

Αυτοματοποιημένες εκκαθαρίσεις

Για μια μερίδα μισθωτών και συνταξιούχων, η ΑΑΔΕ έχει ήδη ανακοινώσει ότι στις 25 Απριλίου πρόκειται να προβεί σε αυτοματοποιημένη υποβολή της δήλωσης. Τα κριτήρια επιλογής βέβαια δεν είναι τυχαία, συνήθως πρόκειται για πολίτες με ένα συγκεκριμένο φορολογικό προφίλ, όπου συνήθως δεν εμφανίζονται εισοδήματα από λοιπές, πλην της βασικής τους πηγής εισοδημάτων. Παρ’ όλα αυτά, και σε αυτές τις περιπτώσεις προτείνεται να γίνεται ένας σχετικός έλεγχος, καθώς δεν αποκλείεται α) η ΑΑΔΕ να μην έχει λάβει κάποια συγκεκριμένα δεδομένα και β) ο φορολογούμενος, εκτάκτως να θέλει να προβεί σε κάποια δεδομένη παρέμβαση στο έντυπο.

Όπως και να έχει πάντως, έως και τις 15/7 που είναι η καταληκτική ημερομηνία υποβολών, υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας και υποβολής τροποποιητικής δήλωσης, εμπρόθεσμης βεβαίως και χωρίς καμία επιβάρυνση. Και εδώ είχαμε πρόσθετες εξελίξεις των τελευταίων ημερών, τις οποίες παραθέτουμε ευθύς αμέσως.

Δυνατότητα υποβολής α) τροποποιητικών δηλώσεων για τη χρήση ’24, καθώς και β) αναδρομικών αποδοχών παρελθουσών χρήσεων

  • Με δύο διαφορετικές, και ταυτόχρονα λιτές ανακοινώσεις, η ΑΑΔΕ ανακοίνωσε τις τελευταίες μέρες τη δυνατότητα υποβολής τροποποιητικών δηλώσεων, τόσο α) για την τρέχουσα περίοδο (εισοδήματα ’24), όσο και β) για τις παρελθούσες χρήσεις, σε περίπτωση που υπάρχουν αναδρομικές αποδοχές ή συντάξεις.
  • Αναφορικά με την πρώτη περίπτωση και τις φετινές δηλώσεις, η εξέλιξη αυτή δίνει τη δυνατότητα στους φορολογούμενους να προβούν σε διορθώσεις τυχόν λαθών ή παραλείψεων στις αρχικές τους υποβολές, διασφαλίζοντας την ορθότητα των φορολογικών τους υποχρεώσεων.
  • Όσο για τις δηλώσεις αναδρομικών αποδοχών προηγούμενων ετών, αυτές δύνανται να υποβληθούν ηλεκτρονικά έως και το τέλος του έτους. Δεν επηρεάζονται δηλαδή από το τρέχον χρονοδιάγραμμα που αφορά τις φορολογικές δηλώσεις εισοδημάτων χρήσης ’24.

Παναγιώτης Τσένος – Φοροτεχνικός Σύμβουλος Επιχειρήσεων

Continue Reading

Trending