Connect with us

Lifestyle

Peugeot 3008 1.5d EAT8 Το πρότυπο των οικογενειακών SUV

Με το 3008 ξεκίνησε όχι μόνο η μεταμόρφωση της Peugeot αλλά και ολόκληρης της κατηγορίας των SUV,  που λόγω αυτού του μοντέλου γνώρισε τεράστια άνθηση. 

Με μια περιορισμένης έκτασης αισθητική ανανέωση στο τέλος του 2020, το Peugeot 3008 δεύτερης γενιάς συνεχίζει να συγκινεί τους οδηγούς, παρότι έχουν περάσει σχεδόν 7 χρόνια από την πρώτη του παρουσίαση. 

Με κορυφαία ποιότητα στο εσωτερικό, εντυπωσιακή αισθητική στο αμάξωμα και σύγχρονα μηχανικά μέρη, το Peugeot 3008 συνεχίζει να αποτελεί το πρότυπο στην κατηγορία των συμπαγών οικογενειακών SUV. Επίσης, η μεγάλη γκάμα των κινητήρων του δίνει λύσεις σε κάθε ανάγκη. Εμείς το οδηγούμε με τον κινητήρα diesel των 1.5 λίτρων. Ο οποίος, παρόλες τις φήμες, αποτελεί ένα από τα καλύτερα σύνολα ανεξαρτήτως κατασκευαστή, με εντυπωσιακή οικονομία και υψηλή απόδοση. 

Αισθητικά, στην Peugeot επέλεξαν να μην επέμβουν δραστικά σε μια τόσο πετυχημένη συνταγή, επιλογή που φαντάζει απόλυτα δικαιολογημένη καθώς το μοντέλο παραμένει απόλυτα επίκαιρο και σύγχρονο. Έτσι, περιορίστηκαν σε μικρές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες αισθητικά και, διατηρώντας τις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, πρόσθεσαν και δύο plug-in υβριδικές για να συμπληρώσουν την γκάμα. 

Η μεγαλύτερη και πιο προφανής αλλαγή στο ανανεωμένο 3008 αφορά το εμπρός μέρος του. Το μάτι πέφτει αμέσως στα νέα φώτα ημέρας, που έχουν το χαρακτηριστικό σχήμα που είναι πλέον σήμα κατατεθέν των μοντέλων της μάρκας. Καινούρια είναι και η μάσκα, που δεν έχει πλαίσιο και ενώνει τα LED φωτιστικά σώματα (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις) ενώ ανασχεδίαση έχει δεχτεί και ο προφυλακτήρας. 

Στο πίσω μέρος ελαφρώς ανανεωμένα είναι τα φωτιστικά σώματα. Διατηρούν τη βασική σχεδίαση με τις τρεις «νυχιές», που όμως τώρα κάθε μία από αυτές είναι μια τριάδα από LED φώτα, ενώ τα φλας είναι κυλιόμενα. Συνολικά το 3008 παραμένει σύγχρονο και ξεχωριστό. Δεσπόζει στο δρόμο και σε αυτό βοηθά το ψηλό αμάξωμα και η απόσταση των 21,5 εκατοστών από την επιφάνεια του οδοστρώματος. 

Στο εσωτερικό του Peugeot 3008 οι αλλαγές είναι ακόμα λιγότερες και αυτό δεν αποτελεί κανένα πρόβλημα. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3” που είναι ευανάγνωστος και προσφέρει πλήθος πληροφοριών. Όπως είναι η πρακτική της Peugeot, ο οδηγός βλέπει τα όργανα πάνω από το μικρής διαμέτρου τιμόνι, που είναι επίπεδο στο πάνω και στο κάτω μέρος του. Υπάρχει επίσης η οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, από την οποία γίνεται ο χειρισμός του συστήματος πολυμέσων και του κλιματισμού. Λίγο πιο κάτω βρίσκονται οι ιδιαίτερα ποιοτικοί διακόπτες «piano keys». Όλα είναι στη θέση τους και πολύ εύχρηστα. 

Ο συνολικός σχεδιασμός, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί και η γενικότερη αίσθηση στο εσωτερικό του 3008 δείχνουν ξεκάθαρα την προσπάθεια της Peugeot να δώσει premium χαρακτήρα. Υπάρχουν πολύ καλής ποιότητας πλαστικά στα περισσότερα σημεία και ο συνδυασμός με το ύφασμα είναι πολύ καλός. Οι χώροι επίσης είναι άπλετοι για όλους τους επιβάτες, που θα βρουν πολλές και πρακτικές θήκες για να μικροαντικείμενά τους αλλά και για τις αποσκευές τους στο μεγάλο χώρο αποσκευών των 520 λίτρων. 

Ο premium χαρακτήρας του 3008 εκφράζεται και με τη συμπεριφορά του στο δρόμο. Άριστη ποιότητα κύλισης, εξαιρετική ηχομόνωση και άνετη ανάρτηση συνθέτουν αυτήν την εικόνα. Παρά τον όγκο, το αυξημένο ύψος από το έδαφος και την ανάρτηση που φιλτράρει τόσο καλά τις ανωμαλίες, το 3008 παραμένει ένα ιδιαίτερα σταθερό αυτοκίνητο. Ο οδηγός νιώθει ότι έχει πάντα τον έλεγχο και λαμβάνει αρκετή πληροφορία από το τιμόνι. Ως αποτέλεσμα, πάντα αισθάνεται σιγουριά, η οποία ενισχύεται από την παρουσία μιας πλήρους σουίτας βοηθημάτων, που φροντίζουν πολύ διακριτικά να αποφεύγονται οι υπερβολές. Επίσης, οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και η απόσταση από το έδαφος αφήνουν το περιθώριο για κίνηση και μακριά από την άσφαλτο. 

Ο σύγχρονος κινητήρας diesel των 1.5 λίτρων αποδίδει πλέον 130 ίππους και προσφέρει δυναμικές επιδόσεις, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10.8 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 192 χλμ./ώρα. Στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας συνδυαζόταν με το σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, σύνολο ιδανικό για να εκμεταλλευτεί κανείς και τις εκτός δρόμου δυνατότητες, σε συνδυασμό με τα προγράμματα οδήγησης Eco, Normal και Sport. 

Εντυπωσιακή είναι και η μέση κατανάλωση των 6 περίπου λίτρων σε πραγματικές συνθήκες, που επιτρέπει στον οδηγό να πραγματοποιεί με περισσή άνεση μεγάλα ταξίδια.

Συνολικά το 3008 δέχτηκε μια πολύ μικρή αλλά και ιδιαίτερα επιτυχημένη ανανέωση, διατηρεί το σύγχρονο χαρακτήρα του και είναι πιο ενδιαφέρον παρά ποτέ. Όπως και το καλό κρασί, το πέρασμα των ετών βελτιώνει το εμβληματικό SUV της Peugeot, επιτρέποντας τη σύγκριση ακόμα και με πολύ νεότερα μοντέλα ανταγωνιστών. 

Video: https://youtu.be/qctJCMeuy2M

Continue Reading

Lifestyle

SEAT LEON FR 1.5 eTSI mHEV : Sport είναι και φαίνεται

Οδηγούμε το κομψό Seat Leon στην ήπια υβριδική εκδοχή του,  με τον ήπιας υβριδικής υποβοήθησης turbo κινητήρα βενζίνης των 1.5 λίτρων και 150 ίππων.

Η πρώτη οπτική επαφή με το νέο Seat Leon δεν προκαλεί έκπληξη. Το αυτοκίνητο διατηρεί βασικές γραμμές του προηγούμενου μοντέλου, με πιο γλυπτές όμως επιφάνειες και πιο δυναμικές απολήξεις τόσο του εμπρός, όσο και του πίσω μέρους. Τα στενά φωτιστικά σώματα είναι στο πνεύμα της εποχής και συνολικά η φόρμα του αυτοκινήτου είναι αθλητική και ευχάριστη, χάρη στις σωστές αναλογίες. 

Οι διαστάσεις του αμαξώματος έχουν αυξηθεί αρκετά, το μήκος για παράδειγμα είναι μεγαλύτερο κατά 8,6 εκατοστά στα 4,368 μέτρα, παραμένουν όμως συμπαγείς. Σημαντικά αυξημένο είναι και το μεταξόνιο, στα 2,684 μέτρα. Στην έκδοση FR, οι τροχοί έχουν διάμετρο 18 ιντσών, ενώ η ανάρτηση είναι πιο σφιχτή σε σχέση με αυτή τις εισαγωγικές εκδόσεις εξοπλισμού Style και Xcellence. 

Η πραγματική έκπληξη έρχεται από το εσωτερικό, το οποίο είναι ιδιαίτερα προσεγμένο. Τα υλικά είναι κορυφαία, η μείωση των διακοπτών χαρακτηριστική και η σχεδίαση πολύ «καθαρή» και αφαιρετική. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με τις τέσσερις δυνατότητες διαμόρφωσης είναι από πολύ αναλυτικός έως και μίνιμαλ, κατ’ επιλογήν του οδηγού, ενώ η μεγάλη οθόνη του συστήματος πολυμέσων έχει μια πολύ ευπρόσδεκτη και εργονομική κλίση προς τον οδηγό.

Το γεγονός ότι δεν υπάρχουν ξεχωριστοί διακόπτες για τον κλιματισμό -τριών ζωνών παρακαλώ- δεν δημιουργεί πρόβλημα. Ωστόσο το λειτουργικό σύστημα έχει κάποιες αστοχίες ή ιδιαιτερότητες αν προτιμάτε. Όπως, για παράδειγμα, το μενού ρυθμίσεων για τον ήχο, το οποίο είναι προσβάσιμο για ελάχιστα δευτερόλεπτα και μόνο όταν ενεργοποιηθεί η ρύθμιση της έντασης.

Σε επίπεδο χώρων η αύξηση του μεταξονίου αλλά και του μήκους έχουν προσδώσει μια νέα διάσταση στο εσωτερικό, όπου τουλάχιστον τέσσερις επιβάτες θα νοιώσουν ιδιαίτερα ευπρόσδεκτοι, ακόμα και αν το ύψος τους ξεπερνά το μέσο όρο. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 380 λίτρα, με δυνατότητα επέκτασης στα 1.301 σε διθέσια διάταξη, ωστόσο το κατώφλι φόρτωσης βρίσκεται αρκετά ψηλά.

Εξαιρετική είναι η θέση οδήγησης, όπως μας έχουν άλλωστε συνηθίσει τα Leon και στις προηγούμενες γενιές τους. Το κάθισμα ρυθμίζεται καθ’ ύψος, προσφέρει πολύ καλή στήριξη και σκληρότητα, ενώ και το τιμόνι ρυθμίζεται τόσο τηλεσκοπικά, όσο και καθ’ ύψος. Η εργονομία των διακοπτών είναι άψογη και η ορατότητα σε όλα τα όργανα αβίαστη.

Ο κινητήρας αποτελεί μια ήδη γνωστή ποσότητα, ακόμα και σε αυτή την πιο πρόσφατη, ήπια υβριδική εκδοχή του. Ο mHEV eTSi των 1.5 λίτρων διαθέτει επιπλέον μια μπαταρία ιόντων λιθίου και έναν ηλεκτρικό κινητήρα/εναλλάκτη/μίζα, ο οποίος υποβοηθά το θερμικό κινητήρα σε κάποιες λειτουργίες του. Η ηλεκτρική ενέργεια που ανακτάται κατά την πέδηση ή την επιβράδυνση αποθηκεύεται στην 48V μπαταρία, η οποία με τη σειρά της παρέχει ενέργεια στο 3 σε 1 ηλεκτρικό μοτέρ, που συνδέεται με το θερμικό μέσω ιμάντα.

Στην πράξη, το ήπια υβριδικό σύστημα προσφέρει ταχύτατη σε απόκριση λειτουργία start/stop, τη δυνατότητα παύσης του κινητήρα εν κινήσει (διατηρώντας λειτουργικά το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης και το υδραυλικό σύστημα πέδησης) και τέλος την υποβοήθηση του κινητήρα κατά τη φάση της επιτάχυνσης από στάση. Ταυτόχρονα, ο eTSi διατηρεί και το σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων υπό μερικό φορτίο, με αποτέλεσμα να διαθέτει στη φαρέτρα του πολλά βέλη εναντίον της υψηλής κατανάλωσης.

Ο eTSi των 1.5 λίτρων συνεργάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Στα χέρια μας, όλα τα σενάρια λειτουργίας του ήπιου υβριδικού συστήματος απέδωσαν εξαιρετικά, όπως και η συνεργασία κινητήρα – κιβωτίου. Το μοτέρ έχει δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών, το κιβώτιο αλλάζει αστραπιαία σχέσεις τόσο προς τα επάνω, όσο και προς τα κάτω, ενώ υπάρχει διακριτή διαφοροποίηση ανάμεσα στα προγράμματα λειτουργίας Eco, Normal και Sport. Στο Individual, που επίσης είναι διαθέσιμο, ο οδηγός μπορεί να αποθηκεύσει τις δικές του προτιμήσεις.

Οι 150 ίπποι και τα 250 Nm της ροπής που αποδίδονται μόλις στις 1.500 σ.α.λ. δεν ιδρώνουν διόλου στην αλλαγή της κινητικής κατάστασης των 1.361 κιλών -με οδηγό- του αμαξώματος. Τα 221 χλμ./ώρα της μέγιστης ταχύτητας και τα 8,4 δλ. που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της επιτάχυνσης από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα, αποδεικνύουν ότι το Leon διαθέτει μια έντονα σπορ διάσταση. Με την αρωγή δε του ταχύτατου κιβωτίου, όλα γίνονται πιο εύκολα και απολαυστικά. Η Seat δηλώνει μέση κατανάλωση κατά WLTP 5,6 – 6,4 λίτρα/100 χλμ. Στην πράξη, η μέση δική μας σε όλες τις συνθήκες ήταν στα περίπου 7.0 λίτρα, ωστόσο με χαλαρή διάθεση, σε ταξίδι ή σε αμιγώς επαρχιακές διαδρομές αυτή μπορεί να πέσει στο επίπεδο των 6,0 – 6,5 λίτρων.

Ως σύνολο, το νέο Seat Leon 1.5 eTSI mHEV είναι ιδιαίτερα ευχάριστο και εύκολο στην οδήγηση. Το  τιμόνι δίνει καλή πληροφόρηση, οι αντιδράσεις του αμαξώματος παραμένουν πάντα στο πλαίσιο της ουδετερότητας, χωρίς έντονες υποστροφικές ή υπερστροφικές τάσεις, ενώ η πρόσφυση από τους μεγάλους τροχούς είναι εξαιρετική, τόσο η ελκτική όσο και η πλευρική.

Εξαιρετικό λοιπόν  το Seat Leon 1.5 eTSI mHEV. Στο ταμείο θα ζητήσει 26.890 ευρώ για την έκδοση της δοκιμής, τα οποία είναι κατά τι λιγότερα από ανταγωνιστικά μοντέλα με ίδιο εξοπλισμό και ισχύ κινητήρα. Γεγονός που το καθιστά εκτός από κορυφαίο σε απόδοση, κορυφαίο και ως αγορά. 

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Μόδα

Κατερίνα Κοντή: Μέσα από τα μάτια ενός Στυλίστα.

Μόδα, Ομορφιά , Έμπνευση, Δημιουργικότητα ,Στυλ, με λίγα λόγια Στυλίστας.

Πόσα πολλά αλήθεια μπορούν να συνδεθούν σε μια εικόνα, σε ένα όνειρο?

Θέλετε να μάθετε? 

Φανταστείτε ότι βλέπετε ένα όνειρο, ένα περιβάλλον με στάχυα, όχι πολύ χρώμα κι εσείς να κάθεστε κάπου εκεί  αλλά να μην νιώθετε , ιδιαίτερα όμορφα.

Τώρα σκεφτείτε να κάθεστε στο ίδιο μέρος φορώντας όμορφα, ρούχα που σας κολακεύουν, λαμπερά αξεσουάρ ,που πάντα θέλατε αλλά δεν τολμούσατε!

Μα αλήθεια πόσο πολύ σας  ταιριάζουν?Και κάπου εκεί δίπλα σας να κάθετε εκείνη η νεραϊδόύλα!

Ναι , ναι με αυτό το ραβδάκι που σας μεταμορφώνει  τον πιο όμορφο εαυτό σας!

Ε,  αυτή η νεραιδούλα είναι ο Στυλίστας σας. Αυτό ακριβώς κάνει!

Αυτή   είναι η δουλειά ενός Στυλίστα!Να  σας μεταμορφώσει  στην ωραιότερη εκδοχή  του εαυτού σας, να σας κάνει να νιώθετε χαρούμενοι και να ξεχωρίζετε!

Σε συνεργασία πάντα μαζί σας, γιατί σημασία    για εμάς έχετε   εσείς και οι δικές σας ανάγκες.

Ο στυλίστας δεν επιλέγει τυχαία το συγκεκριμένο επάγγελμα!Πρέπει να το αγαπάει, να είναι κομματι του,  να νιώθει πάθος ,  να το νιώθει όνειρό του!Να ενημερώνετε συνέχεια, να διαβάζει, να εξελίσσετε!

Να βρίσκετε πάντα  στην πρώτη γραμμή ,να μαθαίνει συνέχεια, έτσι ώστε να δίνει στους πελάτες του, την  πιο ξεχωριστή ,την πιο στυλάτη και πιο πρωτοποριακή εικόνα τους,!

Αυτό ακριβώς θέλει να δημιουργήσει  ένας στυλίστας, αυτό τον εξιτάρει! Κουραστικό  σας ακούγεται?

Κι όμως  ΄όλο αυτό   που σε κάποιους μπορεί να ακούγεται κουραστικό, για  αυτόν αποτελεί διασκέδαση!

 Μα δεν είναι η μόδα και το στυλ, ένα παρτυ?       

 Μπορεί να φτιάξει μια ιστορία και να το μεταμορφώσει σε εικόνα! Και όχι μόνο! Θα σας δείξει και  θα  οργανώσει  την γκαρνταρόμπα σας , αλλά και θα σας προτείνει αυτά που σας        ταιριάζουν σύμφωνα με τα trends της μόδας ,της εποχής αλλά και το στυλ σας.Θα πάει μαζί σας στα μαγαζιά  η θα πάει εκείνος για εσάς και θα φροντίσει για την νέα, υπέροχη εικόνα σας.

Θα σας μάθει ότι το διαχρονικό   θα πρέπει να μείνει  στην ντουλάπα σας, και ότι η βιώσιμη μόδα,   δεν είναι απλά μόδα, αλλά η ελπίδα για το περιβάλλον και την ζωή μας!.Θα σας μιλήσει και για την ανακύκλωση. 

Και αυτό γιατί η φαντασία θέλει έμπνευση και η έμπνευση καθαρές εικόνες, άρα πάνω από όλα καθαρό περιβαλλον!

Ενας στυλίστας  επίσης  επιμελείται φωτογραφήσεις,  editorial σε περιοδικά, fashion show,  και πολλά αλλά!

Να  θυμάστε ένας Στυλίστας  κάνει  την  ζωή σας ευκολότερη, ομορφότερη αλλά και ευφάνταστη !

Για μένα είναι το μόνο που θέλω να κάνω στην ζωή μου και χαίρομαι που πραγματοποιώ το όνειρο μου! Όσο για εσάς να θυμάστε όπως είπε ο  Yves Saint Laurent . <Η μόδα ξεθωριάζει, το στυλ είναι αιώνιο>!!

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Βραβεία ανάδειξης έργου και προσωπικότητας Who is Who International Awards 

Η black tie εκδήλωση που το αγγλικό POLO Lifestyle Magazine, Luxury Edition εντάσσει ανάμεσα  στα 5 παγκόσμια κορυφαία Events για προσωπική εξέλιξη. Η απονομή βραβείων Who is Who International Awards θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου, 2022, στην Λίμνη Βουλιαγμένης. Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και της Περιφέρειας Αττικής.

Τα βραβεία Who is Who συγκεντρώνουν μια πληθώρα από προσωπικότητες ανά τον κόσμο κάθε χρόνο και σκοπό έχουν να αναδείξουν συγκεκριμένα πρότυπα που λειτουργούν με αξίες όπως την ακεραιότητα, το πάθος, την γενναιοδωρία, την αριστεία και την υπηρεσία στον συνάνθρωπο. Η εκδήλωση των βραβείων προωθεί την επιχειρηματική δικτύωση, την ανάπτυξη διπλωματικών σχέσεων και αναδεικνύει τη σημασία του Τουρισμού. 

Κάποια από τα ονόματα που θα συμπεριληφθούν στη λίστα των νικητριών και νικητών είναι: 

Ο Πρίγκιπας Nereides Antonio Giamundo de Bourbon, Ιδρυτής του Οίκου ραπτικής Νereides και financial strategist.

Η Πριγκίπισσα Maja von Hohenzollern, Σχεδιάστρια για σύγχρονους εναλλακτικούς εσωτερικούς χώρους, lifestyle προϊόντα και Ακτιβίστρια για την Προστασία των Ζώων.

Κατερίνα Ναυπλιώτη-Παναγοπούλου, National Ambassador of Greece to the Council of Europe for Sport, Tolerance and Fair Play, Πρόεδρος του Αθλητικού Σωματείου “Καλλιπάτειρα”

Ο Sir Dr. Ian Peter Anderson, Πρόεδρος & CEO – Crown Imperial Group, International Court of Justice, International Human Rights Community. 

Η κυρία Πέννυ Γριβέα Διευθύνουσα Σύμβουλος στην εταιρεία Managing Director at Rituals Cosmetics UK & IE. 

Η κυρία Μιμή Ντενίση, ηθοποιός, θεατρική συγγραφέας, σκηνοθέτης και θεατρική επιχειρηματίας.

Ο κύριος Νίκος Χατζηνικολάου, Έλληνας δημοσιογράφος, εκδότης και παρουσιαστής ειδήσεων.

Φέτος, τα Βραβεία Who is Who υποστηρίζουν το σημαντικό έργο της βραβευμένης από τα Ηνωμένα Έθνη και την Παγκόσμια Τράπεζα μη κερδοσκοπικής Wise Greece. Ποσοστό από κάθε πρόσκληση θα διατεθεί στη Wise Greece, για να αγοραστούν Hope Boxes με τρόφιμα πρώτης ανάγκης, τα οποία θα φτάσουν σε οικογένειες και παιδιά που δοκιμάζονται από τις συνεχόμενες κρίσεις στη χώρα μας.

Το μενού επιμελείται ο γνωστός βραβευθής σεφ, κύριος Σωτήρης Ευαγγέλου. 

Την βραδιά θα πλαισιώσουν η κυρία Μαρία Νικόλτσιου και ο κύριος Σωτήρης Πολύζος ως παρουσιαστές και μετά την τελετή απονομής θα ακολουθήσει μουσικό δρώμενο και γιορτή μέχρι το πρωί. 

Μπορείτε να προμηθευτείτε προσκλήσεις και να λάβετε περισσότερες πληροφορίες στον ιστότοπο: https://international-awards.com/ 

Η ομάδα του Who is Who

Επικοινωνία: [email protected] 

Continue Reading

Trending