Connect with us

Lifestyle

Peugeot 3008 1.5d EAT8 Το πρότυπο των οικογενειακών SUV

Με το 3008 ξεκίνησε όχι μόνο η μεταμόρφωση της Peugeot αλλά και ολόκληρης της κατηγορίας των SUV,  που λόγω αυτού του μοντέλου γνώρισε τεράστια άνθηση. 

Με μια περιορισμένης έκτασης αισθητική ανανέωση στο τέλος του 2020, το Peugeot 3008 δεύτερης γενιάς συνεχίζει να συγκινεί τους οδηγούς, παρότι έχουν περάσει σχεδόν 7 χρόνια από την πρώτη του παρουσίαση. 

Με κορυφαία ποιότητα στο εσωτερικό, εντυπωσιακή αισθητική στο αμάξωμα και σύγχρονα μηχανικά μέρη, το Peugeot 3008 συνεχίζει να αποτελεί το πρότυπο στην κατηγορία των συμπαγών οικογενειακών SUV. Επίσης, η μεγάλη γκάμα των κινητήρων του δίνει λύσεις σε κάθε ανάγκη. Εμείς το οδηγούμε με τον κινητήρα diesel των 1.5 λίτρων. Ο οποίος, παρόλες τις φήμες, αποτελεί ένα από τα καλύτερα σύνολα ανεξαρτήτως κατασκευαστή, με εντυπωσιακή οικονομία και υψηλή απόδοση. 

Αισθητικά, στην Peugeot επέλεξαν να μην επέμβουν δραστικά σε μια τόσο πετυχημένη συνταγή, επιλογή που φαντάζει απόλυτα δικαιολογημένη καθώς το μοντέλο παραμένει απόλυτα επίκαιρο και σύγχρονο. Έτσι, περιορίστηκαν σε μικρές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες αισθητικά και, διατηρώντας τις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, πρόσθεσαν και δύο plug-in υβριδικές για να συμπληρώσουν την γκάμα. 

Η μεγαλύτερη και πιο προφανής αλλαγή στο ανανεωμένο 3008 αφορά το εμπρός μέρος του. Το μάτι πέφτει αμέσως στα νέα φώτα ημέρας, που έχουν το χαρακτηριστικό σχήμα που είναι πλέον σήμα κατατεθέν των μοντέλων της μάρκας. Καινούρια είναι και η μάσκα, που δεν έχει πλαίσιο και ενώνει τα LED φωτιστικά σώματα (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις) ενώ ανασχεδίαση έχει δεχτεί και ο προφυλακτήρας. 

Στο πίσω μέρος ελαφρώς ανανεωμένα είναι τα φωτιστικά σώματα. Διατηρούν τη βασική σχεδίαση με τις τρεις «νυχιές», που όμως τώρα κάθε μία από αυτές είναι μια τριάδα από LED φώτα, ενώ τα φλας είναι κυλιόμενα. Συνολικά το 3008 παραμένει σύγχρονο και ξεχωριστό. Δεσπόζει στο δρόμο και σε αυτό βοηθά το ψηλό αμάξωμα και η απόσταση των 21,5 εκατοστών από την επιφάνεια του οδοστρώματος. 

Στο εσωτερικό του Peugeot 3008 οι αλλαγές είναι ακόμα λιγότερες και αυτό δεν αποτελεί κανένα πρόβλημα. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3” που είναι ευανάγνωστος και προσφέρει πλήθος πληροφοριών. Όπως είναι η πρακτική της Peugeot, ο οδηγός βλέπει τα όργανα πάνω από το μικρής διαμέτρου τιμόνι, που είναι επίπεδο στο πάνω και στο κάτω μέρος του. Υπάρχει επίσης η οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, από την οποία γίνεται ο χειρισμός του συστήματος πολυμέσων και του κλιματισμού. Λίγο πιο κάτω βρίσκονται οι ιδιαίτερα ποιοτικοί διακόπτες «piano keys». Όλα είναι στη θέση τους και πολύ εύχρηστα. 

Ο συνολικός σχεδιασμός, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί και η γενικότερη αίσθηση στο εσωτερικό του 3008 δείχνουν ξεκάθαρα την προσπάθεια της Peugeot να δώσει premium χαρακτήρα. Υπάρχουν πολύ καλής ποιότητας πλαστικά στα περισσότερα σημεία και ο συνδυασμός με το ύφασμα είναι πολύ καλός. Οι χώροι επίσης είναι άπλετοι για όλους τους επιβάτες, που θα βρουν πολλές και πρακτικές θήκες για να μικροαντικείμενά τους αλλά και για τις αποσκευές τους στο μεγάλο χώρο αποσκευών των 520 λίτρων. 

Ο premium χαρακτήρας του 3008 εκφράζεται και με τη συμπεριφορά του στο δρόμο. Άριστη ποιότητα κύλισης, εξαιρετική ηχομόνωση και άνετη ανάρτηση συνθέτουν αυτήν την εικόνα. Παρά τον όγκο, το αυξημένο ύψος από το έδαφος και την ανάρτηση που φιλτράρει τόσο καλά τις ανωμαλίες, το 3008 παραμένει ένα ιδιαίτερα σταθερό αυτοκίνητο. Ο οδηγός νιώθει ότι έχει πάντα τον έλεγχο και λαμβάνει αρκετή πληροφορία από το τιμόνι. Ως αποτέλεσμα, πάντα αισθάνεται σιγουριά, η οποία ενισχύεται από την παρουσία μιας πλήρους σουίτας βοηθημάτων, που φροντίζουν πολύ διακριτικά να αποφεύγονται οι υπερβολές. Επίσης, οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και η απόσταση από το έδαφος αφήνουν το περιθώριο για κίνηση και μακριά από την άσφαλτο. 

Ο σύγχρονος κινητήρας diesel των 1.5 λίτρων αποδίδει πλέον 130 ίππους και προσφέρει δυναμικές επιδόσεις, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10.8 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 192 χλμ./ώρα. Στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας συνδυαζόταν με το σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, σύνολο ιδανικό για να εκμεταλλευτεί κανείς και τις εκτός δρόμου δυνατότητες, σε συνδυασμό με τα προγράμματα οδήγησης Eco, Normal και Sport. 

Εντυπωσιακή είναι και η μέση κατανάλωση των 6 περίπου λίτρων σε πραγματικές συνθήκες, που επιτρέπει στον οδηγό να πραγματοποιεί με περισσή άνεση μεγάλα ταξίδια.

Συνολικά το 3008 δέχτηκε μια πολύ μικρή αλλά και ιδιαίτερα επιτυχημένη ανανέωση, διατηρεί το σύγχρονο χαρακτήρα του και είναι πιο ενδιαφέρον παρά ποτέ. Όπως και το καλό κρασί, το πέρασμα των ετών βελτιώνει το εμβληματικό SUV της Peugeot, επιτρέποντας τη σύγκριση ακόμα και με πολύ νεότερα μοντέλα ανταγωνιστών. 

Video: https://youtu.be/qctJCMeuy2M

Continue Reading

Lifestyle

BMW iX3: Ολοκληρωμένη λύση

Στην απαίτηση για βιώσιμη κινητικότητα η BMW προτείνει ηλεκτροκίνηση με τη μορφή της iX3. 

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που διατίθενται στην αγορά έχουν πλέον φτάσει σε τέτοιο μεγάλο πλήθος, ώστε να συγκρίνονται όχι μόνο με τους υπέρ – εκατονταετούς τεχνολογίας αντιπάλους τους που διαθέτουν ΜΕΚ (Μηχανές Εσωτερικής Καύσης), αλλά και μεταξύ τους. Έτσι υπάρχουν πλέον αρκετά συγκριτικά στοιχεία ώστε να περνάμε από την εποχή της ελαφράς κριτικής τους ως εξωτικά είδη, σε αυτή της πιο εμπεριστατωμένης διερεύνησης.

Σε αυτό το κομβικό σημείο, η BMW παρουσίασε στις αρχές του 2022 την ανανεωμένη -κυρίως αισθητικά- εκδοχή της αμιγώς ηλεκτρικής iX3 που αποτελεί και το αντικείμενο της δοκιμής μας. Η iX3 βασίζεται στο πλαίσιο της Χ3, δεν μπορεί όμως να εκληφθεί απλώς ως η ηλεκτρική της εκδοχή. Το πλαίσιο CLAR (CLuster Architecture) των iX3 και X3 έκανε το ντεμπούτο του το 2015 και από τότε ενσωμάτωνε τη δυνατότητα φιλοξενίας κλασικών κινητήρων εσωτερικής καύσης, υβριδικών, plug in υβριδικών αλλά και καθαρά ηλεκτρικών μονάδων κίνησης. 

Έτσι η iX3 δεν έχει τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω, όπως η συμβατική αδελφή της, αλλά όλα πίσω -κινητήρα, κίνηση, κιβώτιο μιας σχέσης και τα σχετικά ηλεκτρονικά ισχύος. Όλα, σε ένα συμπαγές σύνολο το οποίο τοποθετείται ανάμεσα στον πίσω άξονα. Εμπρός αναπαύονται όλα τα βοηθητικά συστήματα, όπως αυτό του κλιματισμού ή της μπαταρίας των 12V, ενώ στο κέντρο και ανάμεσα στους άξονες, η συστοιχία των μπαταριών, με μέγιστο ενεργειακό περιεχόμενο 80 kWh και χρηστικό 74 kWh.

Παρότι μικρές σχετικά, οι αισθητικές βελτιώσεις στον εμπρός προφυλακτήρα, στη μάσκα, στους τροχούς και στα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, έχουν δημιουργήσει ένα πολύ πιο ενδιαφέρον αποτέλεσμα. Το μεγάλο σχετικά αμάξωμα μήκους 4,734 και πλάτους 1,891 μέτρων, έχει απόσταση από το έδαφος 18 πόντους παρά ένα χιλιοστό. Έτσι δεν φοβάται τους βατούς χωματόδρομους. Για πιο σοβαρές ωστόσο εκτός δρόμου καταστάσεις, η κίνηση στον ένα μόνο άξονα και τα ασφάλτινα ελαστικά, θέτουν τους όποιους περιορισμούς. 

Από άποψη χώρων, το αυτοκίνητο έχει να προσφέρει ότι χρειάζεται μια παρέα 4 ενηλίκων επιβατών και οριακά πέντε, καθώς το τούνελ στο πάτωμα των πίσω θέσεων -και ειδικά το ιδιαίτερα τονισμένο των πισωκίνητων BMW- λάμπει δια της απουσίας του. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 510 λίτρων και μπορεί σταδιακά και εύκολα να επεκταθεί έως τα 1.560, εν τη απουσία των πίσω επιβατών. 

Η ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό, όπως και η θέση οδήγησης, είναι υπεράνω κριτικής, ενώ τόσο ο οδηγός όσο και οι επιβάτες απολαμβάνουν πολύ καλή ορατότητα. Το σύστημα πολυμέσων, με το εξαιρετικά ενημερωμένο σύστημα πλοήγησης, που προσφέρει πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, ανταποκρίνεται σε χειρισμό μέσω αφής, περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, φωνητικές εντολές και τέλος χειρονομίες. 

Ο εξοπλισμός είναι εντυπωσιακά πλούσιος, με πανοραμική ηλιοροφή, ηλεκτρικά καθίσματα, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3”, προσαρμοζόμενη ανάρτηση και αυτόματη λειτουργία πόρτας χώρου αποσκευών από τη βασική έκδοση. Στο βασικό εξοπλισμό επίσης περιλαμβάνονται Driving Assistant Professional , σύστημα πλοήγησης βασισμένο σε cloud BMW Maps και BMW Intelligent Personal Assistant, ενσωμάτωση smartphone με Apple CarPlay και προεγκατάσταση Android Auto, Remote Software Upgrade και άλλες ψηφιακές υπηρεσίες της σειράς BMW Connected. Η κορυφαία έκδοση εξοπλισμού την οποία είχαμε στη διάθεσή μας, περιελάμβανε ένα εντυπωσιακό σε διαστάσεις head up display, ζάντες αλουμινίου 20”, ηχομονωτικά κρύσταλλα, δερμάτινη επένδυση Vernasca, σύστημα ήχου Surround της Harman Kardon και το σύστημα BMW IconicSounds. 

Στο δρόμο, η άμεση απόδοση των 286 ίππων και των 400 Nm της ροπής, προσφέρουν εντυπωσιακές επιδόσεις τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει, παρά τα 2.260 κιλά που ζυγίζει το αυτοκίνητο, έτοιμο για… απογείωση. Έως τα 180 χλμ./ώρα της ηλεκτρονικά περιορισμένης μέγιστης ταχύτητας, η iX3 θυμίζει ένα πολύ πιο ισχυρό σπορ αυτοκίνητο. Μια σχετική εικόνα, μπορεί να μας δώσει ο αριθμός 6,8, που αναφέρεται στα δλ. που χρειάζεται η iX3 για να τα προσεγγίσει την ταχύτητα των 100 χλμ./ώρα από στάση. 

Αν ο οδηγός αποφασίσει να εκμεταλλευτεί τα εξαιρετικά δυναμικά και οδικά χαρακτηριστικά της iX3, τότε θα δει την κατανάλωση να φλερτάρει με τις 30 kWh/100 χλμ., που σημαίνει αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση για 200 και κάτι λίγα χιλιόμετρα. Στην πόλη, το αυτοκίνητο μπορεί άνετα να «πέσει» στις 18 kWh/100 χλμ., ειδικά αν ο οδηγός αξιοποιήσει το πρόγραμμα οδήγησης Eco Pro και τη μέγιστη ανάκτηση ενέργειας με την επιλογή B από το κιβώτιο. Αυτή η τελευταία προσθέτει και το χαρακτηριστικό του one pedal drive, που προσωπικά μου αρέσει πολύ στην πόλη. Με αυτά τα δεδομένα, μια αυτονομία της τάξης των 400 χλμ./ώρα είναι απόλυτα ρεαλιστική. Επίσης πρέπει να σημειώσουμε ότι η δυνατότητα φόρτισης με συνεχές ρεύμα της BMW iX3 ανέρχεται στα 150 kW, που σημαίνει ότι σε μόλις 10 λεπτά μπορεί να ανακτήσει ενέργεια επαρκή για κάλυψη περίπου 100 χλμ. 

Η ανανεωμένη BMW iX3 είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο συνολικά, με πολύ δυνατά στοιχεία την εξαιρετική οδική συμπεριφορά, την άνεση, τους χώρους, τις επιδόσεις και την πληρότητα του εξοπλισμού. Επιπρόσθετα, οι μικρές αλλά ουσιώδεις αισθητικές επεμβάσεις προσέθεσαν χαρακτήρα και δυναμισμό στο σύνολο. Το κόστος ξεκινά από 61.940 ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνεται η δεύτερη φάση της αυξημένης επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά». 

Άρθρο από: Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Lifestyle

Νέος Θεσμός στον τουρισμό από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας: Τα βραβεία τουριστικής αριστείας.

Την Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2022 στις 12 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση απονομής για τα «ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ», έναν ολοκαίνουριο θεσμό που λαμβάνει χώρα για πρώτη χρονιά φέτος. Η απονομή των βραβείων θα διεξαχθεί στην αίθουσα “Αιμίλιος Ριάδης” της ΔΕΘ HELEXPO. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης κοινό και συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την παρουσίαση του Σήματος Υπευθυνότητας – Τοπικής Ποιότητας για το οποίο διαγωνίστηκαν για πρώτη φορά καθ’ όλη την τουριστική σεζόν του 2022 εκατοντάδες τουριστικές επιχειρήσεις από τις επτά περιφερειακές ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας. Μέσα σε μία ατμόσφαιρα άμιλλας και εξωστρέφειας, θα ακολουθήσει η βράβευση των επιχειρήσεων που έχουν διακριθεί στον θεσμό της Τουριστικής Αριστείας για το 2022. Σκοπός της Περιφέρειας είναι τα βραβεία να αποτελέσουν έναν δυναμικό θεσμό για την ενίσχυση και προβολή του τουριστικού προϊόντος της ΠΚΜ.

Πρόκειται για μία ξεχωριστή εκδήλωση, η οποία διοργανώνεται από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και την ανάδοχο Ένωση εταιριών «IDS-IDEA». Στόχος της εκδήλωσης είναι η ανάδειξη, προβολή και βράβευση των τουριστικών επιχειρήσεων, που ξεχώρισαν βάσει των ενεργειών τους και σημείωσαν εξαιρετικές επιδόσεις σε μια σειρά κριτηρίων. Ο θεσμός της βράβευσης αποτελεί αναγνώριση των δυνατών σημείων της κάθε επιχείρησης, ανάδειξή των τοπικών υπηρεσιών και προϊόντων και ανύψωση του κύρους των βραβευμένων επιχειρήσεων. Με την εκδήλωση ολοκληρώνεται μία σειρά πολυεπίπεδων δράσεων που έλαβαν χώρα στο πλαίσιο του Υποέργου 2 «Προώθηση περιφερειακού προτύπου ποιότητας», της Πράξης «Τουριστική προβολή Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας». Στις δράσεις αυτές αναπτύχθηκε το Σήμα Υπευθυνότητας-Τοπικής Ποιότητας με στόχο την ενθάρρυνση των επιχειρήσεων να βελτιώσουν την τουριστική εμπειρία στην Κεντρική Μακεδονία. Το Σήμα απευθύνεται στις επιχειρήσεις του τουριστικού τομέα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις θα αποκτήσουν οφέλη από την απόκτηση του Σήματος ενώ παράλληλα θα δημιουργηθεί ένα άτυπο δίκτυο συνεργασίας μεταξύ τους. Μέσα από τις διαδικασίες αυτές και την απονομή για τα ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ η Κεντρική Μακεδονία αναβαθμίζεται ακόμη περισσότερο ως τουριστικός προορισμός! Θα αποτελέσουν νέο θεσμό για την ποιοτική αναβάθμιση του παρεχόμενου τουριστικού προϊόντος στην περιφέρεια μας.

Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας 2014-2020 και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ζητούμενο αποτελεί, η διαμόρφωση ενός αμοιβαία αποδεκτού πλαισίου- συμφωνίας αρχών και θέσεων, πάνω στο οποίο θα αποτυπωθούν εκείνα που χαρακτηρίζουν την ποιότητα των υπηρεσιών σε όλους τους κλάδους που εμπλέκονται στο τουριστικό σύστημα της Περιφέρειας.

Continue Reading

Lifestyle

Connect With Our Customers: Μία πρωτοβουλία των PET CITY και της HATZI FILAX GROUP

Η Hatzi Filax Group αποτελεί μία εταιρεία εκπαίδευσης και ανάπτυξης η οποία ειδικεύεται στο να βοηθήσει τους ανθρώπους και τις συνεργαζόμενες μαζί της επιχειρήσεις να ανακαλύψουν και να «ξεκλειδώσουν» δεξιότητες και δυνατότητες του Ανθρώπινου Δυναμικού τους. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία έχει αναλάβει να υλοποιήσει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα CX Accelerator Program για όλο το δίκτυο καταστημάτων Pet City, με επίκεντρο την Εμπειρία του Πελάτη για τη μετάβαση στη Νέα Εποχή των Pet City. Συγκεκριμένα, η συνεργασία των Pet City με την Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology αφορά την πραγματοποίηση του Connect With Our Customers, ένα πρόγραμμα ανάπτυξης ενιαίας κουλτούρας και εμπειρίας στον Πελάτη. 

Την υλοποίηση των εκπαιδεύσεων ανέλαβαν η κα Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και Founder της Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology και η κα Σοφία Σκευοφύλακα, CCO και Co-Founder της Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology, οι οποίες σε στενή συνεργασία με τον κο. Χρήστο Ντίκο, Διευθυντή Δικτύου των Pet City, υλοποιούν το πρωτοποριακό πρόγραμμα για τη Νέα Εποχή του Ομίλου.    

Οι εκπαιδεύσεις του Connect With Our Customers ξεκίνησαν για όλους τους εργαζομένους του Ομίλου στις 17 Οκτωβρίου και θα ολοκληρωθούν στις 7 Δεκεμβρίου του 2022. Στόχος της καθολικής συμμετοχής είναι μία οριζόντια εκπαίδευση σε μία νέα ενιαία κουλτούρα. Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί ακολουθώντας καινοτόμα πρότυπα ενώ παράλληλα εστιάζει στην εξέλιξη και την ευθυγράμμιση των συμμετεχόντων με τις σύγχρονες και απαραίτητες έννοιες της παροχής Εμπειρίας προς τον Πελάτη και τη βέλτιστη παροχή εξυπηρέτησης για τη Νέα Εποχή των Pet City. 

Ο κος. Χρήστος Ντίκος, Διευθυντής Δικτύου των Pet City δήλωσε: 

Η εμπειρία του πελάτη μέσα στα καταστήματα Pet City αποτελεί πρωταρχικό στόχο στην στρατηγική μας για τη νέα εποχή του δικτύου καθώς η αγοραστική εμπειρία δεν βασίζεται πλέον μόνο στα προϊόντα που θα προσφερθούν αλλά και στην άψογη εξυπηρέτηση, την βαθιά γνώση του αντικειμένου και την αγάπη μας για τα ζώα. Στοιχεία που έχει κάθε εργαζόμενος του δικτύου μας και θεωρούμε ότι η συνεργασία μας με την της Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology θα προσφέρει στο ανθρώπινο δυναμικό μας τα απαραίτητα επικοινωνιακά εργαλεία για να τα εκφράσει και να δώσει την προστιθέμενη αξία που επιθυμούμε. 

Η κα Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και Founder της Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology δήλωσε:

Είναι χαρά και τιμή για εμάς να συμμετέχουμε σ’ αυτό το σπουδαίο εργό για τη νέα εποχή των Pet City. H νοοτροπία της Εμπειρίας του Πελάτη σε επίπεδο οργανισμού συμβάλλει καθοριστικά στη διαμόρφωση μιας σύγχρονης εταιρικής κουλτούρας και θα βοηθήσει σημαντικά στην ανάπτυξη της νέας εποχής των Pet City! Το πρόγραμμα CX Accelerator Programme θα επικεντρωθεί στο μοντέλο Customer Experience (CX) και στις χρήσεις του.

 Η κα Σοφία Σκευοφύλακα, CCO και Co-Founder της Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology δήλωσε:

Οι εκπαιδεύσεις εξέλιξης θα βοηθήσει σημαντικά όλο το ανθρώπινο δυναμικό των Pet City στην ανάπτυξη επικοινωνιακών εργαλείων και γνώσεων για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Η μεθοδολογία του προγράμματος ακολουθεί τον τίτλο του προγράμματος Connect With Our Customers, αφού θα αναπτύξουμε δεξιότητες που θα διασφαλίσουν καλύτερη Εμπειρία στον Πελάτη. 

Continue Reading

Trending