Connect with us

Lifestyle

Peugeot e-2008: Σιωπηλή αλλά χαρισματική προσωπικότητα

Το Peugeot e-2008 έχει κατασκευαστεί καθ’ εικόνα και ομοίωση του συμβατικού του αδελφού, είναι όμως σε κάθε του έκφανση ένα σύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Αν πάρετε ένα ηλεκτρικό 2008 και το βάλετε δίπλα σε ένα βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο, η λίστα των διαφορών τους, αισθητγικά, θα είναι πολύ μικρή και θα περιορίζεται στη μάσκα, στο σήμα “e” στα φτερά και στην απουσία εξάτμισης.

Αντίστοιχα, το εσωτερικό σε ένα «συμβατικό» 2008  και στο ηλεκτρικό δεν έχει διαφορά. Είναι το ίδιο ευρύχωρο, ποιοτικό, όπου η τεχνολογία και η προσοχή στη λεπτομέρεια πρωταγωνιστούν. Στο e-2008 φυσικά υπάρχει το εντυπωσιακό τρισδιάστατο i-cockpit και η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο της κονσόλας και σε αυτά τα δύο σημεία εντοπίζονται οι μοναδικές διαφοροποιήσεις, καθώς οι ενδείξεις τους είναι εμπλουτισμένες για να περιλαμβάνουν τις απαιτούμενες πληροφορίες για την ηλεκτροκίνηση. Οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές είναι ακριβώς οι ίδιοι σε όλες τις εκδόσεις.

Κάτω από το καπό, εκεί που θα βρισκόταν ο θερμικός κινητήρας, τώρα βρίσκεται ο ηλεκτρικός. Οι μπαταρίες βρίσκονται κάτω από τις θέσεις των επιβατών και η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Ακόμα και τα νούμερα της απόδοσης δείχνουν να είναι συγκρίσιμα. Η μπαταρία των 50 KWh  φροντίζει για την τροφοδοσία με ενέργεια ενός μοτέρ που αποδίδει 136 ίππους και 260 Nm ροπή.  Το e-2008 επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε 8,5 δευτερόλεπτα και φτάνει μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα των 150 km/h.

Οδηγώντας το e-2008 απολαμβάνεις αμέσως τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης.  Απουσιάζει ο θόρυβος του κινητήρα και όλα γίνονται ήσυχα και ήρεμα. Ο οδηγός  έχει άμεσα διαθέσιμη όλη τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα, κάτι που προσθέτει στην ενεργητική ασφάλεια. Υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης, τα Eco, Normalκαι Sport, που διαφοροποιούν την απόδοση του κινητήρα (82 ίπποi στο Eco, 109 στο Normal και 136 στο Sport), την απόκριση του γκαζιού και του τιμονιού και τη λειτουργία του κλιματισμού.

Από τα προγράμματα οδήγησης το  Eco είναι λίγο πιο «τεμπέλικο», αλλά απολύτως επαρκές, το Normal ισορροπεί ανάμεσα στην απόδοση και στην οικονομία και το Sport είναι αρκετά πιο «ζωντανό». Η αίσθηση της επιτάχυνσης δεν είναι ακραία όπως σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα αλλά σίγουρα είναι δυνατή. Με τον επιλογέα στο D (Drive) το e-2008 απλώς κυλά όταν αφήνουμε το γκάζι ενώ στην επιλογή Β (Brake Regeneration) κάνει πιο έντονη ανάκτηση ενέργειας και φρενάρει αρκετά. Και πάλι, όχι τόσο πολύ όσο άλλα ηλεκτρικά και δύσκολα μπορεί να οδηγηθεί μόνο με το γκάζι.

Το e-2008 είναι ένα καλοστημένο μικρό SUV που προσφέρει υψηλή ποιότητα κύλισης, με την αίσθηση αυτήν να ενισχύεται από την ησυχία στο εσωτερικό. Η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί λίγο πιο σκληρά για να διαχειριστεί το αυξημένο βάρος των μπαταριών και αυτό γίνεται αισθητό, αλλά όχι ενοχλητικό. Το κέρδος βρίσκεται στο γεγονός ότι όλο αυτό το πρόσθετο βάρος είναι τοποθετημένο στο πάτωμα, κάτι που χαμηλώνει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου με όφελος την καλύτερη οδική συμπεριφορά.

Η Peugeot ανακοινώνει αυτονομία 320 χιλιομέτρων με μία φόρτιση και παρότι ξέρουμε ότι οι ανακοινώσεις των κατασκευαστών απέχουν από την πραγματικότητα, εδώ η απόσταση δεν είναι μεγάλη. Σε αστικό περιβάλλον, με προσεκτική οδήγηση στο Eco και αρκετή ανάκτηση τα 320 χιλιόμετρα δεν είναι άπιαστο νούμερο. Αν το παρακάνετε με το γκάζι ή βγείτε στον αυτοκινητόδρομο η αυτονομία λογικά δεν θα είναι η ίδια. Σε κάθε περίπτωση όμως μιλάμε για ωφέλιμη αυτονομία που ξεπερνά τα 250 χιλιόμετρα και αυτό αρκεί να καλύψει με άνεση όλες τις καθημερινές μετακινήσεις.

Τα σύγχρονα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τις μεγάλες σε χωρητικότητα μπαταρίες χρειάζονται αρκετό χρόνο για να φορτιστούν από οικιακές παροχές. Σε απλή σούκο πρίζα το e-2008 απαιτεί λίγο πάνω από 30 ώρες ενώ με wallbox ισχύος 7,4 ή 11 KW φορτίζει πλήρως σε 7,5 ή 5 ώρες  αντίστοιχα. Το πολύ θετικό όμως είναι ότι υποστηρίζει ταχεία φόρτιση έως 100 KW. Αυτό σημαίνει ότι σε αυτήν την περίπτωση η άδεια μπαταρία μόλις σε 30 λεπτά της ώρας φτάνει στο 80% της χωρητικότητάς της.

Το Peugeot e-2008 είναι ένα ευχάριστο, πρακτικό και οικονομικό όχημα που υπάρχει για να αντιμετωπίσει τις κυκλοφοριακές προκλήσεις του σήμερα. Η τιμή του είναι προφανώς «αλμυρή» και ξεκινά από τα 36.900 ευρώ, από τα οποία βέβαια πρέπει να αφαιρεθεί το ποσό της κρατικής επιδότησης ύψους 5.950 ευρώ. Με αυτό το δεδομένο, προκύπτει μια απόλυτα λογική και συμφέρουσα πρόταση.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

Τα βραβεία για την Παγκόσμια Ημέρα της γυναίκας στόχο έχουν την ανάδειξη και την επιβράβευση των γυναικών που τόλμησαν και πέτυχαν, που έγιναν πηγή έμπνευσης και άνοιξαν δρόμους, η κάθε μία στον τομέα της. 

Γυναίκες που αποτελούν φωτεινό παράδειγμα και μας δίνουν ελπίδα για να συνεχίσουμε  να πορευόμαστε με αξιοπρέπεια σε κάθε τομέα της ζωής μας.


Παρουσιάστρια της βραδιάς η μοναδική Ελένη Φιλίνη.

Επί σκηνής η ταλαντούχα Γεωργία Νταγάκη

Ο αγαπημένος συνθέτης Στέφανος Κόκκαλης στο πιάνο και ένα μουσικό πρόγραμμα υπό τον ήχο βιολιού & σαξόφωνου.

Τα βραβεία για την Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας θα παρουσιαστούν στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου (αίθουσα Καλοκαιρινού) στις 4 Μαρτίου 2024. Ώρα προσέλευσης 7:00.

 Στο Fuajé του Πολιτιστικού & Συνεδριακού Κέντρου, θα διεξαχθεί έκθεση φωτογραφίας για την γυναίκα με welcome Drink και finger food 

ΑΙΓΙΔΕΣ :

-Υπουργείου Ανάπτυξης και Τροφίμων

-Πανελλήνια Ένωση Γενικών Γραμματέων -Τοπικής Αυτοδιοίκησης «Κλεισθένης»

Δήμος Ηρακλείου

-Πανελλήνια Ομοσπονδία Πολιτιστικών Κρητικών Σωματείων

-Πανελλήνια Ομοσπονδία Στήριξης Ατόμων με Παχυσαρκία (ΙΜΕΡΟΕΣΣΑ)

-Επιμελητήριο Ηρακλείου

-Εθνική Ελληνική Επιτροπή Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου ICC HELLAS WOMAN

Λεύκωμα με τη στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης

Εισιτήρια θα προμηθευτείτε από την www.ticketservices.gr  και αναγράφουν τον ακριβή αριθμό της θέσης σας.

https://www.ticketservices.gr/event/vraveia-tis-xronias-2024-gia-tin-pagkosmia-imera-gynaikas/

Το εισιτήριο περιλαμβάνει:

welcome drink,κρασί και finger food .

https://womansdayawards.gr/

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο : 6981051520

Διεκπεραίωση: www.dspartners.gr 

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Αμάλθεια: Βιωματική εβδομάδα ερασιτεχνικής γεωργίας & μη φονικής παραγωγής τροφής

Για πρώτη φορά, το skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα διοργανώνει τη βιωματική εβδομάδα ερασιτεχνικής γεωργίας και μη φονικής παραγωγής τροφής με τον τίτλο «Αμάλθεια», στο Παλιό Αμαξοστάσιο του Ο.ΣΥ., από τις 5 μέχρι και τις 10 Μαρτίου και ώρες 10:00-20:00.

H Αμάλθεια, η οποία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Δήμου Αθηναίων, αποτελεί μια βιωματική εβδομάδα για όλες τις γενιές, με ευκαιρίες και πειρασμούς που θα τις φέρουν πιο κοντά στην παραγωγή αγαθών με άμεσο και αυθεντικό τρόπο.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες.

Σκοποί της δράσης είναι η ευαισθητοποίηση, η ενημέρωση, η εκπαίδευση, η εξοικείωση, η ενεργοποίηση, η κινητοποίηση, η δικτύωση και η επιβράβευση των σημερινών και μελλοντικών πολιτών στην ερασιτεχνική γεωργία και τη μη φονική παραγωγή τροφής.

Όσοι βρεθούν στην Αμάλθεια θα ανακαλύψουν τη χαρά της παράδοσης, τη γονιμότητα της γης και τη δύναμη της κοινότητας. Πιο συγκεκριμένα, θα έχουν τη δυνατότητα να ασχοληθούν με ντοματιές, πιπεριές, μαρούλια και πατάτες. Με μέλι, λάδι και ελιές, κρασί, μπίρα, τσίπουρο και λικέρ. Με  χυλοπίτες, τραχανά, τυρί, γιαούρτι, κομπόστες, τουρσί και σάλτσες. Με σαπούνια, αρωματικά φυτά και αποστάγματα. Με παραδοσιακή μαγειρική, ύφανση, πλέξη και κατασκευές. Με σπορά, φύτευση, πότισμα και φροντίδα. Με ανακύκλωση, κομποστοποίηση, μηδενικά απόβλητα, ορθολογική χρήση πόρων και μείωση περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Να πλέξουν καλάθια και να σκαλίσουν το χώμα. Να χτενίσουν στον αργαλειό, να καρφώσουν ξύλα από παλέτες, να μαγειρέψουν λαγγίτες και χορτόπιτες και να τις γευτούν.

Όσοι ασχολούνται με κάποιο από τα παραπάνω, μόνοι τους ή με παρέα, στη γειτονιά, στον σύλλογο, στο παρτέρι ή στο κτήμα, μπορούν να έρθουν στην Αμάλθεια να παρουσιάσουν το έργο τους για να κάνουν το ίδιο και οι επισκέπτες της εκδήλωσης. Επίσης, όσοι παράγουν ή εμπορεύονται αγροεφόδια, εξοπλισμό, αλεύρι, μούστο, αργαλειούς, οργανικά, μέλι ή έτοιμα παραδοσιακά προϊόντα μπορούν να παρευρεθούν για να τα δείξουν στους επισκέπτες.

 Ενδεικτικά, η βιωματική εβδομάδα ερασιτεχνικής γεωργίας και μη φονικής παραγωγής τροφής «Αμάλθεια» περιλαμβάνει:

  • Μεταποίηση (αλευρόμυλοι, συσκευασία, κομπόστες, τουρσί, χυλοπίτες, μακαρόνια τραχανάς, λιαστά, αποξήρανση τροφίμων, σάλτσες, καπνιστά, εξοπλισμός)
  • Κομποστοποίηση
  • Αγροεφόδια
  • Μελισσοκομία
  • Οινοποίηση, ζυθοποίηση, οινοπνευματώδη ποτά (ρακί, τσίπουρο), οινοπνευματώδη ηδύποτα
  • Παραγωγή, εμπόριο, εξαγωγή λαδιού, ελιών και παράγωγων προϊόντων
  • Αγροκτήματα
  • Το περιβόλι (Οικιακό περιβόλι, σπορά, φύτευση, πότισμα, φροντίδα, κύκλος ζωής, πυκνότητα, «συνύπαρξη», εξοπλισμός
  • Αρωματικά – φαρμακευτικά φυτά
  • Τυροκόμηση – γιαούρτι
  • Παραδοσιακή μαγειρική – ζαχαροπλαστική
  • Ύφανση – πλέξη – κατασκευές
  • Θεωρητικά και διαδραστικά workshops με θέματα τις Χειροτεχνίες, το Εργαστήριο Γης, τον Αργαλειό, τη Μελισσοκομία, τις Παλετοκατασκευές, το Μαγειρείο, τον Λαχανόκηπο, το Σχολειό, το Καφέ Παραγωγής, το Καφέ Μεταποίησης και το Καφέ Χειροτεχνίας
  • Τιμητικές διακρίσεις και βραβεία προκειμένου η δράση να ευχαριστήσει αυτούς οι οποίοι  προσφέρουν καθημερινά και δίνουν ένα κομμάτι του εαυτού τους για την ερασιτεχνική γεωργία και την παραγωγή τροφής
  • Ποικίλα δρώμενα ψυχαγωγικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα

Για το αναλυτικό πρόγραμμα και δωρεάν αιτήσεις συμμετοχής, μπορείτε να επισκεφτείτε το https://fieldsofamalthea.gr.

Επιπλέον, μπορείτε να δηλώσετε δωρεάν συμμετοχή στο Facebook Event Fields of Amathea by #skywalkergr.

Η διοργάνωση του φεστιβάλ πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των παρακάτω:

Υπό την αιγίδα: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

Υποστηρικτές: ΤΟΠΙΟΔΟΜΗ, OPEN FARM, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ, ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΝ ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ, ΒΙΟΖΩ, ΗΛΕΣΙΟΝ

Χορηγοί επικοινωνίας: STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR,ΕΠΙΧΕΙΡΩ, E-DAILY, E-RADIO,             START UP.GR,ENALLAKTIKOS.GR,THAT’S LIFE, TOURMISMTODAY.GR,BUSINESS WOMAN,PINK, IΠΟΡΤΑ, SIGMA MEDIA GROUP, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, CSR NEWS.GR, ECOZEN.GR, UNI-TIES.GR, HELLENIC MEDIA GROUP, MONEYVIEW, CULPANEWS, BULLMP.COM, LET IT BE.GR, EXPOS GREECE, STENTORAS.GR, STENT, SETTLE.GR

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Communication Strategist, skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα, 6947997884, [email protected]

Continue Reading

Μόδα

Τα “Μυώδη Χέρια” της Collina Strada γυρίζουν κεφάλια στην εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης

Θεωρούμε συχνά πως η επιτυχία ενός ανερχόμενου οίκου, κορυφώνεται όταν συζητιέται σε μια από τις εβδομάδες μόδας, άλλωστε η συμμετοχή σε μια από αυτές φαντάζει η καλύτερη ευκαιρία για την ανάδειξη της εταιρίας. Δεν είναι κρυφό όμως, πως αυτή η διαδικασία είναι κοστοβόρα, κάτι που την καθιστά ρίσκο για τους ανερχόμενους σχεδιαστές. Όχι όμως για την Hillary Taymour της
Collina Strada.


Η Taymour, καλλιτεχνική διευθύντρια και ιδρύτρια του οίκου, θεωρεί πως “κανένας σχεδιαστής δεν
θα έπρεπε να ξοδέψει ένα τόσο μεγάλο χρηματικό ποσό, όταν δεν έχει μια ισάξια μεγάλη ιδέα. Μια
μέση επίδειξη χρηματοδοτείται τουλάχιστον με 400.000$. Οι σχεδιαστές δεν μπορούν πάντα να
δημιουργήσουν το δικό τους πατρόν, μπορεί να χρειαστεί να αναθέσουν μια τέτοια δουλειά σε
εξωτερικό συνεργάτη και να ξοδέψουν χρήματα σε ένα μόνο ρούχο που θα αποτελέσει editorial
κομμάτι και δεν θα πουληθεί ποτέ.

Είναι λες και πετάνε λεφτά”. Μπορεί να ακούγεται κλισέ, αλλά
είναι πλέον γεγονός ότι η παρθενογένεση στην μόδα δεν αποτελεί συχνό φαινόμενο. Κανείς δεν θα
επιβραβεύσει έναν σχεδιαστή για ένα φόρεμα του, όσο όμορφο και καλοραμμένο και αν είναι, αν
δεν τοποθετηθεί στο πλαίσιο ενός επιδραστικού concept. Ο κόσμος της μόδας έχει ανάγκη να
νιώσει το κομμάτι που του παρουσιάζεται, κάτι που δύσκολα επιτυγχάνεται από το ρούχο το ίδιο,
μόνο του. “Έχω ένα θέμα, έχω έναν σκοπό, έχω μια ιδέα.” δηλώνει η Hillary Taymour λίγες ώρες
πριν την επίδειξή της.


Η καλλιτεχνική διευθύντρια της Collina Strada, δεν είναι μια κλασική επιχειρηματίας. Σχεδιάζει όχι
μόνο για την εταιρία της, αλλά και για όλα τα κοινωνικά προβλήματα που απασχολούν αυτήν και
όλες τις προοδευτικές γυναίκες που ακολουθούν την ίδια πορεία σκέψης και την ανάπλαση της
αυτοέκφρασης της. Η Taymour, για την συλλογή της “Stronger” Fall/Winter 24’, είχε την ιδέα να
ενθαρρύνει την γυναικεία δύναμη, σε όλες τις ενσαρκώσεις. Τα ρούχα της παρουσιάστηκαν από
γυναίκες με ειδικές ανάγκες, έγκυες, μητέρες, τράνς, ηλικιωμένες και plus-size γυναίκες.

Η πασαρέλα αυτήν την φορά, έμοιαζε με το γυμναστήριο της εταιρίας, όπου η εσωτερική θηλυκή
δύναμη των μοντέλων πήρε μια καλογραμμένη μορφή εξωτερικά. “Με τις γυναίκες να αγνοούνται
συνέχεια για θέσεις ισχύος, το γυναικείο σώμα μορφοποιείται για αρκετό καιρό από την φαντασία
των ανδρών. Είναι πια καιρός να ξανά πλάσουμε αυτό το όραμα σε κάτι πιο κοντινό στην
πραγματικότητα της θηλυκότητας, κάτι πιο “ιδρωμένο” αλλά ταυτόχρονα εκλεπτυσμένο.”
αποκάλυψε η Taymour. Παρατηρώντας κολοκύθες που έμοιαζαν με βάρη να περνάνε από την
πασαρέλα και ακούγοντας ένα remix του “Stronger” της Britney Spears, η θηλυκή ταξιαρχία της
Collina Strada εξέφρασε αυτήν την αίσθηση μέσα από 36 εμφανίσεις.


Η σειρά κατασκευάστηκε από νεκρά αποθέματα και ανακυκλωμένα υλικά με τα έντονα γραφικά και
φλοράλ υφάσματα της Taymour. Τα ρούχα συχνά κολάκευαν τους μυς των μοντέλων, ή τους
δημιουργούσαν τα ίδια. Είδαμε όγκους σε μερικά πατρόν που δημιουργούσαν την αίσθηση ενός
καλογυμνασμένου και δυνατού σώματος, αντιθετικές υφές, φορέματα σλιπ με βολάν, ψυχεδελικά
σατέν παντελόνια, φουσκωτά jackets, χυτό denim, καρό παλτά με τεράστιους στρογγυλούς ώμους,
υβριδικά επίσημα ενδύματα, διάφανες φούστες, φανέλες και φόρμες. Αυτό το αντιδραστικό
μανιφέστο της Hillary Taymour, δεν ήταν μόνο συγκινητικό για τα παγκόσμια κοινωνικά
προβλήματα των γυναικών αλλά και σθεναρά ανατρεπτικό για τις παραδόσεις της μόδας

Συντάκτης Βέρα Αδαμίδου

Μπορείτε να βρείτε την Βέρα Αδαμίδου στο instagram ακολουθώντας τον σύνδεσμο πατώντας εδώ: https://www.instagram.com/veraadamidou/

Continue Reading

Trending