Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Πως θα έχετε πιστούς πελάτες

Θέλετε να έχετε ικανοποιημένους, αλλά κυρίως πιστούς πελάτες; Σίγουρα ναι. Για να το πετύχετε, δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές, αλλά απλές συμβουλές και επτά σημεία που πρέπει να προσέξετε. Οι 7 τρόποι που θα σας βοηθήσουν στο στόχο σας είναι οι εξής:

1) Να υλοποιείτε και να παρέχετε πάντα αυτό που υπόσχεστε. Βεβαιωθείτε πρώτα ότι η επιχείρηση σας είναι σε θέση να υλοποιήσει και να παράσχει τα βασικά προϊόντα ή τις υπηρεσίες της. Αν και φαίνεται υπερβολικό πολλές επιχειρήσεις επικεντρώνουν την προσοχή τους στο πώς να κρατήσουν τους πελάτες τους και χάνουν από την κακή ποιότητα και παροχή των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους. Βεβαιωθείτε ότι όσα προσφέρετε αξίζουν την αφοσίωση των πελατών σας και μετά καλλιεργήστε την.

2)Περιμένετε το καλύτερο. Πολλοί περιμένουν από τους πελάτες να «αποδείξουν» την αξία τους πριν αρχίσουν να χτίζουν μια σταθερή σχέση μαζί τους. Αντίθετα, προσεγγίστε όλους ως πιθανούς μακροχρόνιους πελάτες. Μην υιοθετείτε τη νοοτροπία ότι ο πελάτης πρέπει να «κερδίσει» το δρόμο για ειδική μεταχείριση από την επιχείρηση σας. Υποθέστε πάντα ότι ο νέος πελάτης είναι αφοσιωμένος και συμπεριφερθείτε του με τον ανάλογο σεβασμό από την αρχή. Τότε είναι πιθανότερο να τον κερδίσετε μακροχρόνια.

3) Ξεπεράστε το συνηθισμένο. Οταν έχετε εξασφαλίσει την παροχή των βασικών σας προϊόντων ή υπηρεσιών, ένας τρόπος για να κερδίσετε πελάτες για μια ζωή είναι να υπερβαίνετε αυτά που αναμένουν σε σταθερή βάση, να προσφέρετε πάντα κάτι περισσότερο. Καθορίστε το όριο που θεωρούν οι πελάτες σας ως «καλό» και υιοθετήστε την πολιτική να το υπερβαίνετε προς το καλύτερο και το περισσότερο.

4) Παρακολουθήστε τους πελάτες σας και όχι το αποτέλεσμα σας. Δώστε περισσότερη προσοχή στις ανάγκες και προτιμήσεις της πελατείας σας και λιγότερη στην ανάπτυξη των εσόδων σας. Φυσικά τα κέρδη είναι κρίσιμα. Η μακροχρόνια φερεγγυότητα προέρχεται από πελάτες που βρίσκονται κοντά σας σε καλούς και δύσκολους καιρούς. Μάθετε να ακούτε τους πελάτες σας για τη γνώμη τους, για νέες ιδέες προϊόντων ή υπηρεσιών, θα αισθάνονται πιο κοντά σας, ότι τους υπολογίζετε και συγχρόνως μπορούν να αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές για δημιουργικότητα και καινοτομία.

5) Καλλιεργήστε μακροχρόνια συνεργασία με τους συνεργάτες και το προσωπικό.
Καλλιεργήστε ένα σταθερό περιβάλλον, διατηρήστε τους υπαλλήλους και συνεργάτες σας για πολλά χρόνια. Συμπεριφερθείτε στο προσωπικό σας όπως στους πελάτες σας που θέλετε να παραμένουν αφοσιωμένοι σε εσάς. Άλλωστε, επενδύετε αρκετά χρήματα και χρόνο σ’ αυτούς. Οχι μόνο θα ενθαρρύνει το προσωπικό σας να έχει ως στόχο την αφοσίωση των πελατών, αλλά θα καλλιεργήσετε ένα περιβάλλον υποστήριξης και ανταπόκρισης τόσο στους εργαζόμενους, όσο και στους πελάτες σας.

6) Κινήστε το ενδιαφέρον των πελατών σας. Οι πολύ καλές υπηρεσίες και προϊόντα είναι θαυμάσια, αλλά είναι καλό να κάνετε περισσότερες κινήσεις που θα προσελκύουν μακροχρόνιους πελάτες. Μπορείτε, για παράδειγμα, να κάνετε ειδικές εκπτώσεις σε τακτικούς πελάτες σας, να τους στέλνετε επιστολές με νέα προϊόντα και ειδικές υπηρεσίες μόνο για αυτούς κ.λπ.

7) Επιλέξτε τους μακροχρόνιους πελάτες σας. Είναι γεγονός ότι κάποιοι πελάτες δημιουργούν περισσότερα προβλήματα από αυτό που αξίζουν. Αν, για να παραμείνει ένας πελάτης ικανοποιημένος, απαιτεί μεγάλες δαπάνες ή πολλή εργασία, είναι μάλλον προτιμότερο να αφήσετε τον πελάτη αυτό να απευθυνθεί και αλλού. Εξετάστε τα έξοδα παροχής υπηρεσιών και πωλήσεων σας. Ορισμένοι πελάτες μπορεί να απαιτούν ιδιαίτερα δαπανηρή κάλυψη πώλησης και κάποιοι πάντα επιμένουν να δουν προσωπικά κάποιον πωλητή ή αντιπρόσωπο σας. Αν είναι προβληματικοί, δώστε το τηλέφωνο ενός ανταγωνιστή σας ή διαχειριστείτε τη σχέση με περισσότερη προσοχή. Αποτελεί μύθο να λέτε ότι όλοι οι πελάτες πρέπει να είναι σταθεροί και αφοσιωμένοι.

Άρθρο αρχείου

Τζούλη Κυριακάκη

Προγράμματα

Το Επιμελητήριο Αρκαδίας στηρίζει την Καινοτομία και την Περιβαλλοντική Συνείδηση

Με συνέπεια στον ρόλο του ως φορέας ανάπτυξης, καινοτομίας και κοινωνικής ευθύνης, το Επιμελητήριο Αρκαδίας έδωσε το «παρών» σε δύο σημαντικές εκδηλώσεις με επίκεντρο την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και την περιβαλλοντική παιδεία.

Regional Growth Conference στην Πάτρα

Με ενεργό και ουσιαστικό ρόλο συμμετείχαν τα μέλη της Διοίκησης του Επιμελητηρίου Αρκαδίας στο κορυφαίο φόρουμ για την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, το Regional Growth Conference (RGC 2025), το οποίο διεξήχθη στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών, με συνδιοργανωτή το ίδιο το Πανεπιστήμιο.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η Αχαϊκή Επιμελητηριακή Ανάπτυξη  (ΑΧ.ΕΠ.ΑΝ) πραγματοποίησε workshop για τον ρόλο των αναπτυξιακών Εταιρειών ως βασικοί μοχλοί τοπικής και περιφερειακής αναπτυξιακής.

Το Επιμελητήριο εκπροσωπήθηκε από τα μέλη της Διοίκησης της Εταιρείας Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας του Επιμελητηρίου «Αγαπήνωρ», την Πρόεδρο κα. Ματίνα Παράσχου, την Αντιπρόεδρο κα. Χριστίνα Παρασκευοπούλου – Σύριου, το μέλος του ΔΣ κα. Άννα Γαβρήλου και τον Υπεύθυνο της εταιρείας «Αγαπήνωρ» κ. Νικόλαο Μεγρέμη.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, οι εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου συμμετείχαν σε γόνιμες συζητήσεις, ανταλλάσσοντας απόψεις με εκπροσώπους φορέων και εισηγητές από όλο το φάσμα της αγοράς, συμβάλλοντας ουσιαστικά στον διάλογο για την ενίσχυση της καινοτομίας και στρατηγικές συνεργασίας και δικτύωσης των αναπτυξιακών εταιρειών.

Περιβαλλοντική δράση «Εν αρχή ην η φύσις»

Ο Αναπληρωτής Πρόεδρος του Τμήματος Υπηρεσιών, κ. Κώστας Καλαμαράς, συμμετείχε ενεργά στη στην εκδήλωση της διήμερης περιβαλλοντικής δράσης «Εν αρχή ην η φύσις», που πραγματοποιήθηκε, με πρωτοβουλία της Δημόσιας Βιβλιοθήκης Τρίπολης και σε συνεργασία με τον ΦΟΔΣΑ Πελοποννήσου, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας και το Επιμελητήριο Αρκαδίας.

Στον χαιρετισμό του, ο κ. Καλαμαράς χαρακτήρισε την εκδήλωση ως ουσιαστική επένδυση στην περιβαλλοντική παιδεία και στο μέλλον της κοινωνίας μας, ενώ τόνισε τη σημασία της σύνδεσης της εκπαίδευσης με την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Όπως επεσήμανε, η αειφορία αποτελεί συλλογική ευθύνη που μας αφορά όλους.

Η συμμετοχή και συνεργασία του Επιμελητηρίου Αρκαδίας στις παραπάνω εκδηλώσεις επιβεβαιώνει τη διαρκή προσήλωση του στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας και τη δημιουργία συνεργειών για την ανάπτυξη της Αρκαδίας.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ: Στρατηγική πρωτοβουλία στήριξης νοικοκυριών σε συνεργασία με τη Cepal

Η ενέργεια υλοποιείται στο πλαίσιο της δέσμευσης της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ να
βρίσκεται συστηματικά στο πλευρό των καταναλωτών, ενισχύοντας έμπρακτα
την προσπάθεια όσων επιδιώκουν τη συνεπή εξυπηρέτηση των οικονομικών
τους υποχρεώσεων.
Σε μία εποχή αυξημένων οικονομικών προκλήσεων, η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, με
γνώμονα την κοινωνική υπευθυνότητα, αναγνωρίζει τις δυσκολίες που
αντιμετωπίζουν πολλά ελληνικά νοικοκυριά και φροντίζει, μέσα από
στοχευμένες πρωτοβουλίες, να τα στηρίξει ουσιαστικά. Σε αυτό το πλαίσιο, η
ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, σε συνεργασία με την εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων
Cepal, εγκαινιάζει ένα νέο πρόγραμμα επιβράβευσης – δίνοντας τη
δυνατότητα σε πελάτες της με δανειακές υποχρεώσεις υπό τη διαχείριση της
Cepal – να μειώνουν την οφειλή τους μέσα από τις καθημερινές αγορές τους.
Συγκεκριμένα, για κάθε αγορά στο e-shop ή στα καταστήματα ΚΡΗΤΙΚΟΣ με την
κάρτα Club, πραγματοποιείται κάθε μήνα επιστροφή του 10% της δαπάνης ως
πίστωση για την αποπληρωμή της δανειακής οφειλής που διαχειρίζεται
η Cepal. Το ποσό της επιστροφής υπολογίζεται σε συνολική μηνιαία δαπάνη
έως 1.000€ – όριο ιδιαίτερα υψηλό ώστε να καλύπτει το σύνολο των αγορών
που σχετίζονται με τις καθημερινές ανάγκες των ωφελούμενων.
Στην ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, σταθεροί στις αξίες μας, για μία ακόμα φορά κάνουμε
πράξη την υπόσχεσή μας να στεκόμαστε καθημερινά δίπλα στα ελληνικά
νοικοκυριά. Και συνεχίζουμε να αναζητούμε τρόπους για να τα στηρίζουμε
έμπρακτα κάθε φορά με όλες μας τις δυνάμεις.

Continue Reading

Παρουσίαση

Η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ αποδεικνύει έμπρακτα την ευαισθησία της για το περιβάλλον προωθώντας τη μείωση του ανθρακικού της αποτυπώματος!

Τα super market ΚΡΗΤΙΚΟΣ, πιστά στη δέσμευσή τους για βιώσιμη ανάπτυξη και σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Κλιματικού Νόμου, προχωράνε και φέτος στη μέτρηση και καταγραφή του ανθρακικού τους αποτυπώματος, όπως και στην υλοποίηση πλάνου μείωσής του. Και μάλιστα με τον πιο σύγχρονο και αποτελεσματικό τρόπο, επιλέγοντας να αξιοποιήσουν τα ψηφιακά εργαλεία της πλατφόρμας CarbonPlan και την υποστήριξη της συμβουλευτικής εταιρείας INNOVECO.

Ο υπολογισμός των ετήσιων εκπομπών CO2 που παράγονται, επιτρέπει στην ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ να υιοθετήσει επιχειρησιακά μοντέλα που θα μειώσουν ή ακόμα και θα εξαλείψουν τις αρνητικές επιπτώσεις των δραστηριοτήτων της στο περιβάλλον. Επιπλέον, αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία περιβαλλοντικής διαχείρισης και με τη βαθιά πεποίθηση πως η τεχνολογία θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην πράσινη μετάβαση, εναρμονίζεται με τα νέα πρότυπα βιωσιμότητας και απαντά στις απαιτήσεις της εποχής μας για έναν πιο σύγχρονο και υπεύθυνο τρόπο λειτουργίας, ώστε να αντιμετωπιστεί η κλιματική αλλαγή και να ενδυναμωθεί η προστασία του περιβάλλοντος.

Continue Reading

Trending