Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Πως θα έχετε πιστούς πελάτες

Θέλετε να έχετε ικανοποιημένους, αλλά κυρίως πιστούς πελάτες; Σίγουρα ναι. Για να το πετύχετε, δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές, αλλά απλές συμβουλές και επτά σημεία που πρέπει να προσέξετε. Οι 7 τρόποι που θα σας βοηθήσουν στο στόχο σας είναι οι εξής:

1) Να υλοποιείτε και να παρέχετε πάντα αυτό που υπόσχεστε. Βεβαιωθείτε πρώτα ότι η επιχείρηση σας είναι σε θέση να υλοποιήσει και να παράσχει τα βασικά προϊόντα ή τις υπηρεσίες της. Αν και φαίνεται υπερβολικό πολλές επιχειρήσεις επικεντρώνουν την προσοχή τους στο πώς να κρατήσουν τους πελάτες τους και χάνουν από την κακή ποιότητα και παροχή των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους. Βεβαιωθείτε ότι όσα προσφέρετε αξίζουν την αφοσίωση των πελατών σας και μετά καλλιεργήστε την.

2)Περιμένετε το καλύτερο. Πολλοί περιμένουν από τους πελάτες να «αποδείξουν» την αξία τους πριν αρχίσουν να χτίζουν μια σταθερή σχέση μαζί τους. Αντίθετα, προσεγγίστε όλους ως πιθανούς μακροχρόνιους πελάτες. Μην υιοθετείτε τη νοοτροπία ότι ο πελάτης πρέπει να «κερδίσει» το δρόμο για ειδική μεταχείριση από την επιχείρηση σας. Υποθέστε πάντα ότι ο νέος πελάτης είναι αφοσιωμένος και συμπεριφερθείτε του με τον ανάλογο σεβασμό από την αρχή. Τότε είναι πιθανότερο να τον κερδίσετε μακροχρόνια.

3) Ξεπεράστε το συνηθισμένο. Οταν έχετε εξασφαλίσει την παροχή των βασικών σας προϊόντων ή υπηρεσιών, ένας τρόπος για να κερδίσετε πελάτες για μια ζωή είναι να υπερβαίνετε αυτά που αναμένουν σε σταθερή βάση, να προσφέρετε πάντα κάτι περισσότερο. Καθορίστε το όριο που θεωρούν οι πελάτες σας ως «καλό» και υιοθετήστε την πολιτική να το υπερβαίνετε προς το καλύτερο και το περισσότερο.

4) Παρακολουθήστε τους πελάτες σας και όχι το αποτέλεσμα σας. Δώστε περισσότερη προσοχή στις ανάγκες και προτιμήσεις της πελατείας σας και λιγότερη στην ανάπτυξη των εσόδων σας. Φυσικά τα κέρδη είναι κρίσιμα. Η μακροχρόνια φερεγγυότητα προέρχεται από πελάτες που βρίσκονται κοντά σας σε καλούς και δύσκολους καιρούς. Μάθετε να ακούτε τους πελάτες σας για τη γνώμη τους, για νέες ιδέες προϊόντων ή υπηρεσιών, θα αισθάνονται πιο κοντά σας, ότι τους υπολογίζετε και συγχρόνως μπορούν να αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές για δημιουργικότητα και καινοτομία.

5) Καλλιεργήστε μακροχρόνια συνεργασία με τους συνεργάτες και το προσωπικό.
Καλλιεργήστε ένα σταθερό περιβάλλον, διατηρήστε τους υπαλλήλους και συνεργάτες σας για πολλά χρόνια. Συμπεριφερθείτε στο προσωπικό σας όπως στους πελάτες σας που θέλετε να παραμένουν αφοσιωμένοι σε εσάς. Άλλωστε, επενδύετε αρκετά χρήματα και χρόνο σ’ αυτούς. Οχι μόνο θα ενθαρρύνει το προσωπικό σας να έχει ως στόχο την αφοσίωση των πελατών, αλλά θα καλλιεργήσετε ένα περιβάλλον υποστήριξης και ανταπόκρισης τόσο στους εργαζόμενους, όσο και στους πελάτες σας.

6) Κινήστε το ενδιαφέρον των πελατών σας. Οι πολύ καλές υπηρεσίες και προϊόντα είναι θαυμάσια, αλλά είναι καλό να κάνετε περισσότερες κινήσεις που θα προσελκύουν μακροχρόνιους πελάτες. Μπορείτε, για παράδειγμα, να κάνετε ειδικές εκπτώσεις σε τακτικούς πελάτες σας, να τους στέλνετε επιστολές με νέα προϊόντα και ειδικές υπηρεσίες μόνο για αυτούς κ.λπ.

7) Επιλέξτε τους μακροχρόνιους πελάτες σας. Είναι γεγονός ότι κάποιοι πελάτες δημιουργούν περισσότερα προβλήματα από αυτό που αξίζουν. Αν, για να παραμείνει ένας πελάτης ικανοποιημένος, απαιτεί μεγάλες δαπάνες ή πολλή εργασία, είναι μάλλον προτιμότερο να αφήσετε τον πελάτη αυτό να απευθυνθεί και αλλού. Εξετάστε τα έξοδα παροχής υπηρεσιών και πωλήσεων σας. Ορισμένοι πελάτες μπορεί να απαιτούν ιδιαίτερα δαπανηρή κάλυψη πώλησης και κάποιοι πάντα επιμένουν να δουν προσωπικά κάποιον πωλητή ή αντιπρόσωπο σας. Αν είναι προβληματικοί, δώστε το τηλέφωνο ενός ανταγωνιστή σας ή διαχειριστείτε τη σχέση με περισσότερη προσοχή. Αποτελεί μύθο να λέτε ότι όλοι οι πελάτες πρέπει να είναι σταθεροί και αφοσιωμένοι.

Άρθρο αρχείου

Τζούλη Κυριακάκη

Επιχειρηματικότητα

Λύση… 4X4 για την αγορά

Ανασυγκροτούν τις δυνάμεις τους οι έμποροι – επιχειρηματίες του λιανικού εμπορίου για να μπορέσουν να αναχαιτίσουν τις μεγάλες… επιδημίες της εποχής μας, όπως είναι ο ανταγωνισμός, τα εισαγόμενα προϊόντα, η κινέζικη εισβολή, η χαμηλή ποιότητα παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, η έλλειψη ιδίων κεφαλαίων, η δυσκολία ανεύρεσης εκπαιδευμένων υπαλλήλων, η έλλειψη τεχνογνωσίας και η απουσία εξειδικευμένης γνώσης από τους επιχειρηματίες ιδιοκτήτες.


Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η παγκοσμιοποίηση επιφέρουν τη μεγάλη ανατροπή, τόσο στα οικονομικά όσο και στα κοινωνικά δεδομένα, μετατρέποντας τους παραδοσιακούς τρόπους λειτουργίας ενός λιανομάγαζου, κυρίως οικογενειακής μορφής σε ένα σύγχρονο μοντέρνο και λειτουργικό κατάστημα. Μπροστά σε αυτήν την κοσμογονική αλλαγή πραγμάτων που για χρόνια πολλά κυλούσαν καθημερινά προς την (δια κατεύθυνση, μας καταλαμβάνει ένας μεγάλος προβληματισμός για το αβέβαιο μέλλον της μικρής ή μικρομεσαίας επιχείρησης που για μακρύ χρονικό διάστημα συνεχόμενων γενιών ήταν πηγή οικονομικής στήριξης και κοινωνικής καταξίωσης πολλών οικογενειών.

Προβληματισμός

Γεννιούνται λοιπόν για τον κάθε μικροεπιχειρηματία εύλογα τα εξής απλά ερωτήματα που χρειάζονται άμεσα απάντηση:
1) Τι πρέπει να κάνω για να επιβιώσω;
2) Πώς πρέπει να επενδύσω για να επιμηκύνω τη ζωή της επιχείρησής μου;
3) Πού πρέπει να αποταθώ για να με βοηθήσουν;
4) Πότε είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή;
5) Γιατί θα πρέπει εγώ τώρα «στα γεράματα» να φρεσκάρω τις γνώσεις μου;
6) Ποιος μου εγγυάται ότι μετά από όλα αυτά θα έχω πετύχει;

Βρισκόμαστε μπροστά σε μια κατάσταση όπου το απλοϊκό κλασικό μοντέλο λειτουργίας μιας μικρομεσαίας οικογενειακής επιχείρησης δίνει τη θέση του σε ένα ευέλικτο και σύγχρονο μοντέλο διοίκησης, όπου συναντά κανείς ανάλογα με το μέγεθος, όλες τις διοικητικές λειτουργίες σύμφωνα πάντα με το πρίσμα του μάνατζμεντ, όπως αυτό διατυπώνεται από τους επαΐοντες γκουρού της εποχής μας.

Μπορεί η λέξη απογοήτευση να ακούγεται υπερβολική για την εξέλιξη και το μέλλον όλων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, αλλά θα πρέπει να αναφερθεί επίσης ότι, σύμφωνα με αποτέλεσμα έρευνας; υπάρχει ένα άλλο φαινόμενο γνωστό ως «το φαινόμενο της εργασιακής γήρανσης» που συνεπικουρεί επίσης στη δυσκαμψία που ήδη υπάρχει.

Τόσο στο λιανικό όσο και στο χονδρικό εμπόριο το 49,5% των εργαζομένων είναι πάνω από 40 ετών, γεγονός που δυσκολεύει την όποια ανάπτυξη και αναδιοργάνωση κάθε μικρής, πολύ μικρής ή μεσαίας επιχείρησης, λόγω ακριβώς του γερασμένου και δύσκαμπτου ανθρώπινου δυναμικού.

Σε τέσσερις βάσεις μπορεί να εστιασθεί η θεμελίωση ενός μακροβιότερου και σύγχρονου καταστήματος ή επιχείρησης:
Πρώτον, στην εφαρμογή στρατηγικού μάνατζμεντ, θα πρέπει λοιπόν να επενδύσουμε στον επανασχεδιασμό, σύμφωνα με τα σύγχρονα δεδομένα του μάνατζμεντ, ενός νέου τρόπου διοίκησης της επιχείρησης εφαρμόζοντας και προσαρμόζοντας σε μικρότερο ή πολύ μικρό μέγεθος τα νέα μοντέλα. Η στρατηγική που καθορίζει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα μιας επιχείρησης έναντι κάποιας άλλης είναι αυτή που καθορίζει τη διαχείριση των λειτουργιών και διαδικασιών της ίδιας της επιχείρησης και την εφαρμογή νέας τεχνολογίας και νέων πληροφοριακών συστημάτων και καινοτομιών.

Δεύτερον, στη δημιουργία δυναμικού τμήματος πωλήσεων θα πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στη δημιουργία οργανωμένου τμήματος ή δικτύου πωλήσεων, επειδή στόχος του καθενός θα πρέπει να είναι η συντήρηση καταρχήν και το μεγάλωμα κατά δεύτερο λόγο της επιχείρησής του, η διατήρηση των παλιών πελατών και η προσέλκυση νέων, και τέλος να έχει οικονομικό αποτελέσματα. Στόχος μας θα πρέπει να είναι η δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τον πελάτη, παρέχοντάς του τυποποιημένες αλλά και προσωπικές υπηρεσίες κατά περίπτωση, και εφαρμόζοντας νέες τακτικές προσέγγισης και νέες τεχνικές εξυπηρέτησης και φροντίδας.


Τρίτον, στη διά βίου εκπαίδευση προσωπικού και συνεργατών, θα πρέπει να διασφαλίσουμε σωστό και υγιές εργασιακό περιβάλλον για τους εργαζόμενους με διαρκή ενημέρωσή τους για τα τρέχοντα προβλήματα της αγοράς, του ανταγωνισμού και του κλάδου ιδιαίτερα, καθώς επίσης και να επενδύσουμε στη διά βίου εκπαίδευση και κατάρτιση στα νέα τεχνολογικά και επικοινωνιακά μοντέλα διοίκησης,τόσο του έμπειρου αλλά γερασμένου ηλικιακά όσο και του νέου και άπειρου προσωπικού.


Τέταρτον, στη διαχείριση γνώσης και μάθησης των επιχειρηματιών. Η διαχείριση γνώσης (knowledge Management) εστιάζεται στη σωστή αντιμετώπιση του ανθρώπινου παράγοντα και αποτελεί διαδικασία σύζευξης ανθρωπίνων πόρων και τεχνολογικών μέσων με στόχο την αποτελεσματικότητα.


Εξασφάλιση γνώσης για την επιχείρηση, σημαίνει πηγή πλούτου και δύναμης, σημαίνει καλύτερη επικοινωνία, σημαίνει αύξηση παραγωγικότητας. Διαχείριση γνώσης σημαίνει συγκέντρωση πνευματικών παγίων γνώσης και μεθόδων επικοινωνίας, με αποτέλεσμα σωστή εκμετάλλευση τεχνογνωσίας και τεχνολογίας, σχεδίασμά νέων προϊόντων, επιθετική προώθηση των προϊόντων στην αγορά, ανάπτυξη δημιουργικότητας, διασφάλιση καινοτόμου περιβάλλοντος για τον πελάτη.


Άρθρο αρχείου

Ρούλα Κωτούδη

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Αναδείξτε τις δεξιότητες σας

Μια από τις σημαντικές αλλαγές που βρίσκουμε μπροστά μας στον αιώνα που διανύουμε είναι και η υιοθέτηση της φιλοσοφίας περί ίσων ευκαιριών για όλους. Την ίδια ώρα, οι επερχόμενες αλλαγές στην αγορά εργασίας, οι επιπτώσεις τους στη γυναικεία απασχόληση λόγω των πολιτισμικών και φυλετικών διαφορών, ο προσανατολισμός προς τον πελάτη καταναλωτή και η δυνατότητα να αξιοποιείται το συναίσθημα το ίδιο αποδοτικά με τις γνωστικές ικανότητες, είναι παράγοντες οι οποίοι αναδεικνύουν τις δεξιότητες των γυναικών και συντελούν στην πολύπλευρη χρήση του μυαλού τους. Εφόσον, λοιπόν, η Ελλάδα θέλει να ανταποκριθεί στους στόχους της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την αύξηση της απασχόλησης στις γυναίκες, θα πρέπει να εντάξει στις πολιτικές της νέες τακτικές για τη στήριξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας, και νέες καινοτόμες λύσεις για την αντιμετώπιση των όποιων κοινωνικών αδιεξόδων προκαλούνται.

Η φυλετική ταυτότητα της γυναίκας έχει ταυτιστεί σε πάρα πολλές κοινωνίες με τον σωματότυπο της, δηλαδή, με το σώμα και τη φύση της, ενώ η αντίστοιχη του άνδρα με την υπέρβασή τους. Αυτό δε, είναι το σημείο όπου παγιώνεται η ανδροκρατική αντίληψη της ιστορίας όπου εμφανίζονται τα γυναικεία φυσικά χαρακτηριστικά, αποτέλεσμα των βιολογικών προτύπων άρα και διαφορετικά από εκείνα ενός άνδρα.

Στα εξώφυλλα…

Κάθε γυναίκα για να θεωρείται επιτυχημένη σήμερα θα πρέπει να συγκεντρώνει ικανότητες και δεξιοτεχνίες με δεδομένο τους πολλαπλούς ρόλους που υποστηρίζει, να επιβεβαιώνεται κοινωνικά, επαγγελματικά και οικογενειακά και να σχολιάζεται από τους άλλους τόσο για τα θετικά όσο και για τα αρνητικά της προσωπικότητάς της. Πολλοί είναι αυτοί που πιστεύουν ότι μια γυναίκα για να αποτελεί πρότυπο και παράδειγμα προς μίμηση θα έπρεπε να έχει μόνο θετικά στοιχεία.
Ένα είναι βέβαιο, ότι για να προβάλλει κανείς σε εξώφυλλο την προσωπικότητα που απέκτησε, δημιούργησε ή κληρονόμησε και για να διατηρεί συνεχώς την ίδια εικόνα με ή χωρίς τη βοήθεια των άλλων, απαιτείται πλέον ικανότητα,γνώση και συνεχής προσπάθεια και όχι μόνο τύχη.

Η γυναίκα επιχειρηματίας θα πρέπει να προτάσσει και να συνδυάζει και τη μία φύση και την άλλη, χωρίς να ταυτίζεται με αυτές. Καλό είναι να γνωρίζει πότε θα επιλέγει να επιτίθεται και πότε γα οπισθοχωρεί. Η επιβολή της θηλυκότητας και του επαγγελματικού προφίλ είναι τα όπλα της.

Οδηγός… επιβίωσης

Δημιουργείστε, λοιπόν, ένα κατάλληλο και επαγγελματικό πρότυπο ρόλου και Εκπαιδευτείτε να τον διαχειρίζεστε με αρμονία, καθιερώνοντας το προσωπικό σας στιλ εικόνας και παρουσίασης, για να μην κινδυνεύετε να υποστείτε τη λεγάμενη σύγχυση της φυλετικής ταυτότητας.
Οι γυναίκες γενικότερα έχουν τριών ειδών τρόπους σκέψης τις οποίες και αναδεικνύουν:

Πρώτον, κρίνουν από μόνες τους και αυτό αναδεικνύει εξαίρετο μυαλό.

Δεύτερον, κρίνουν και αξιολογούν πολύ έξυπνα την κρίση των άλλων, και αυτό αποτελεί διαδικασία εκπαίδευσης.
Τρίτον, δεν κρίνουν τίποτε από τα δύο, και αυτό παραπέμπει σε αποτέλεσμα άνευ ουσίας.
Το αν συναντάται και βρίσκει περιβάλλον εφαρμογής γύρω μας αποτελεί μελέτη περίπτωσης που δεν αφορά τη γυναίκα που εμείς επιθυμούμε να προβάλλουμε.
Σταματήστε, λοιπόν, να κρύβεστε επιμελημένα πίσω από την ταμπέλα του φύλου σας και ανατρέψτε το status της εικόνας σας. Εκμεταλλευτείτε τη δύναμη του μυαλού σας, τη μαγεία της καρδιάς σας και την επιρροή του συναισθήματος. Η γυναίκα έχει τεράστια αποθέματα υπομονής, επιμονής, δημιουργικότητας, αντοχής, ευελιξίας και συγχρόνως παίζει σε παιχνίδι πολλών παιχτών με διπλά ζάρια.

Αξιολογείστε τα θετικά σας στοιχεία και προβάλλετε τα, αλλά μη διστάσετε να παραδεχτείτε τα όποια αρνητικά σας, ακόμη και αν αυτά χαρακτηρίζονται σαν αδυναμία ή ανασφάλεια. Η Τζάκη Ωνάση ανέκαθεν αισθανόταν ανασφαλής και όμως κατάφερε να είναι πάντα πανίσχυρη γυναίκα. «Το θηλυκό μυαλό είναι σαν την φλόγα του κεριού. Μόνο όταν ανάβει δείχνει την ομορφιά του».

Μπορεί λοιπόν οι γυναίκες να έχουν καταβάλει μεγάλη προσπάθεια για να κατακτήσουν το δικαίωμα στην ίση επαγγελματική, κοινωνική και οικογενειακή αντιμετώπιση, αλλά δεν θα πρέπει να αμφισβητείται από κανέναν ότι ο τρόπος που διεκδικεί κανείς κάτι είναι αυτός που τελικά κρίνει και το αποτέλεσμα.


Ποτέ κανείς δεν αμφισβήτησε ότι μια γυναίκα μπορεί να καταφέρει τα πάντα χωρίς να διακυβεύεται η θηλυκότητά της. Επειδή το μόνο που μπορούμε να προσφέρουμε στους άλλους είναι οτι ακριβώς έχουμε σαν απόθεμα μέσα μας, σερφάρετε για λίγο στα κατάβαθα του μυαλό και της ψυχής σας και ανακαλύψτε τέτοιου είδους αποθέματα.
Σκιαγραφείστε τα χαρακτηριστικά σας και σκανάρετε κάποια που θεωρούνται έως πολύ σημαντικά, και διατηρείστε τα: Μυαλό – πνεύμα – ευφυΐα – καρδιά – ψυχή – συναίσθημα – κορμί – εμφάνιση – παρουσίαση- δύναμη – ενέργεια – αυτοσυγκράτηση – αυτοκυριαρχία – χρώματα – μουσική – κίνηση. Αυτά αποτελούν για πάντα τα πάγια περιουσιακά στοιχεία του χαρακτήρα σας και μπορείτε να τα αξιοποιείτε κάθε φορά που τα χρειάζεστε.


Άρθρο αρχείου

Ρούλα Κωτούδη

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ευνοϊκή εποχή για εξέλιξη

Καιρός να τινάξετε την άμμο και να γυαλίσετε τα παπούτσια σας! Μετά από δύο μήνες γεμάτους Σαββατοκύριακα στη θάλασσα και διακοπές, ο επιχειρηματικός κόσμος ξεκινά την πιο δραστήρια εποχή οργάνωσης και σχεδιασμού. Οι περισσότερες επιχειρήσεις σχεδιάζουν την οικονομική τους πολιτική και τις στρατηγικές τους το φθινόπωρο.

Αναζητάτε κάποια θέση εργασίας ή επιδιώκετε κάποια προαγωγή, άρα και σχετική αύξηση στις απολαβές σας? Τι μπορείτε να κάνετε εσείς για να λειτουργήσουν προς όφελός σας οι αποφάσεις που παίρνονται πίσω από τις κλειστές πόρτες; Την εποχή αυτή οι περισσότεροι προϋπολογισμοί για το 2006 είναι ακόμα εύπλαστοι, έτσι τώρα είναι η πιο κατάλληλη στιγμή να συζητήσετε με τους εργοδότες σας την πιθανότητα προαγωγής ή αύξησης των απολαβών σας για τον επόμενο χρόνο. Μπορείτε, λοιπόν, απλά να πείτε «Φαντάζομαι ότι βρίσκεστε στο στάδιο προγραμματισμού και ετοιμασίας του προϋπολογισμού για το επόμενο έτος, θα ήθελα να συζητήσουμε τη δυνατότητα κάποιας αύξησης». Αυτό, όμως, που στην ουσία ζητάτε είναι μια αξιολόγηση της μέχρι τώρα εργασίας και απόδοσής σας. Ετσι, λοιπόν, εκτός από το να ζητήσετε απλώς περισσότερα χρήματα, βεβαιωθείτε πρώτα ότι έχετε σκεφτεί, πώς μπορείτε να βελτιωθείτε, τι έχετε περισσότερο να προσφέρετε και πως θα γίνετε περισσότερο αποδοτικοί, ώστε να έχετε μεγαλύτερη αξία για την επιχείρηση.

Δικαιωθείτε…

Αν αναζητάτε εργασία ή σχεδιάζετε κάποια αλλαγή, αξιοποιήστε το φθινόπωρο για να προβάλλετε τον εαυτό σας σε πιθανούς εργοδότες. Μια συνάντηση, που θα κάνετε τον Οκτώβριο, μπορεί να σημαίνει την πρόσληψή σας τον Ιανουάριο. Τώρα που επέστρεψαν στα γραφεία τους τα ανώτερα διοικητικά στελέχη και όσοι είναι υπεύθυνοι για τη λήψη αποφάσεων είναι η κατάλληλη εποχή για δικτύωση.

Προωθήστε το βιογραφικό σας

Ένας πολύ μεγάλος αριθμός εργοδοτών και γραφείων ευρέσεως εργασίας ψάχνουν για υποψήφιους.Τώρα είναι η κατάλληλη εποχή να δικτυωθείτε και να προωθήσετε το βιογραφικό σας σε επιχειρήσεις, σε γραφεία και συμβούλους ευρέσεως εργασίας, σε σχετικές ιστοσελίδες
στο διαδίκτυο, κλπ.
Το πρώτο που πρέπει να πετύχετε, για να βρείτε εργασία, είναι να σας καλέσουν για συνέντευξη. Για να το πετύχετε αυτό, πρέπει το βιογραφικό σας να βρεθεί στο «Σωστό Σημείο την Κατάλληλη Στιγμή». Τώρα είναι η καλύτερη εποχή. Σκεφτείτε δημιουργικά και αξιοποιήστε τις γνωριμίες σας και τις πηγές σας. Παράδειγμα, οι ιστοσελίδες πού προβάλλουν θέσεις εργασίας, εκτός από μια πολύ καλή πηγή ανακοινώσεων θέσεων εργασίας, αποτελούν και μια μοναδική πηγή στοιχείων επικοινωνίας ενός πολύ μεγάλου αριθμού επιχειρήσεων, και μάλιστα, των Υπεύθυνων Προσλήψεων και Ανθρώπινου Δυναμικού.


Άρθρο αρχείου

Τζούλη Κυριακάκη

Continue Reading

Trending