Connect with us

Lifestyle

SEAT LEON FR 1.5 eTSI mHEV : Sport είναι και φαίνεται

Οδηγούμε το κομψό Seat Leon στην ήπια υβριδική εκδοχή του,  με τον ήπιας υβριδικής υποβοήθησης turbo κινητήρα βενζίνης των 1.5 λίτρων και 150 ίππων.

Η πρώτη οπτική επαφή με το νέο Seat Leon δεν προκαλεί έκπληξη. Το αυτοκίνητο διατηρεί βασικές γραμμές του προηγούμενου μοντέλου, με πιο γλυπτές όμως επιφάνειες και πιο δυναμικές απολήξεις τόσο του εμπρός, όσο και του πίσω μέρους. Τα στενά φωτιστικά σώματα είναι στο πνεύμα της εποχής και συνολικά η φόρμα του αυτοκινήτου είναι αθλητική και ευχάριστη, χάρη στις σωστές αναλογίες. 

Οι διαστάσεις του αμαξώματος έχουν αυξηθεί αρκετά, το μήκος για παράδειγμα είναι μεγαλύτερο κατά 8,6 εκατοστά στα 4,368 μέτρα, παραμένουν όμως συμπαγείς. Σημαντικά αυξημένο είναι και το μεταξόνιο, στα 2,684 μέτρα. Στην έκδοση FR, οι τροχοί έχουν διάμετρο 18 ιντσών, ενώ η ανάρτηση είναι πιο σφιχτή σε σχέση με αυτή τις εισαγωγικές εκδόσεις εξοπλισμού Style και Xcellence. 

Η πραγματική έκπληξη έρχεται από το εσωτερικό, το οποίο είναι ιδιαίτερα προσεγμένο. Τα υλικά είναι κορυφαία, η μείωση των διακοπτών χαρακτηριστική και η σχεδίαση πολύ «καθαρή» και αφαιρετική. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με τις τέσσερις δυνατότητες διαμόρφωσης είναι από πολύ αναλυτικός έως και μίνιμαλ, κατ’ επιλογήν του οδηγού, ενώ η μεγάλη οθόνη του συστήματος πολυμέσων έχει μια πολύ ευπρόσδεκτη και εργονομική κλίση προς τον οδηγό.

Το γεγονός ότι δεν υπάρχουν ξεχωριστοί διακόπτες για τον κλιματισμό -τριών ζωνών παρακαλώ- δεν δημιουργεί πρόβλημα. Ωστόσο το λειτουργικό σύστημα έχει κάποιες αστοχίες ή ιδιαιτερότητες αν προτιμάτε. Όπως, για παράδειγμα, το μενού ρυθμίσεων για τον ήχο, το οποίο είναι προσβάσιμο για ελάχιστα δευτερόλεπτα και μόνο όταν ενεργοποιηθεί η ρύθμιση της έντασης.

Σε επίπεδο χώρων η αύξηση του μεταξονίου αλλά και του μήκους έχουν προσδώσει μια νέα διάσταση στο εσωτερικό, όπου τουλάχιστον τέσσερις επιβάτες θα νοιώσουν ιδιαίτερα ευπρόσδεκτοι, ακόμα και αν το ύψος τους ξεπερνά το μέσο όρο. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 380 λίτρα, με δυνατότητα επέκτασης στα 1.301 σε διθέσια διάταξη, ωστόσο το κατώφλι φόρτωσης βρίσκεται αρκετά ψηλά.

Εξαιρετική είναι η θέση οδήγησης, όπως μας έχουν άλλωστε συνηθίσει τα Leon και στις προηγούμενες γενιές τους. Το κάθισμα ρυθμίζεται καθ’ ύψος, προσφέρει πολύ καλή στήριξη και σκληρότητα, ενώ και το τιμόνι ρυθμίζεται τόσο τηλεσκοπικά, όσο και καθ’ ύψος. Η εργονομία των διακοπτών είναι άψογη και η ορατότητα σε όλα τα όργανα αβίαστη.

Ο κινητήρας αποτελεί μια ήδη γνωστή ποσότητα, ακόμα και σε αυτή την πιο πρόσφατη, ήπια υβριδική εκδοχή του. Ο mHEV eTSi των 1.5 λίτρων διαθέτει επιπλέον μια μπαταρία ιόντων λιθίου και έναν ηλεκτρικό κινητήρα/εναλλάκτη/μίζα, ο οποίος υποβοηθά το θερμικό κινητήρα σε κάποιες λειτουργίες του. Η ηλεκτρική ενέργεια που ανακτάται κατά την πέδηση ή την επιβράδυνση αποθηκεύεται στην 48V μπαταρία, η οποία με τη σειρά της παρέχει ενέργεια στο 3 σε 1 ηλεκτρικό μοτέρ, που συνδέεται με το θερμικό μέσω ιμάντα.

Στην πράξη, το ήπια υβριδικό σύστημα προσφέρει ταχύτατη σε απόκριση λειτουργία start/stop, τη δυνατότητα παύσης του κινητήρα εν κινήσει (διατηρώντας λειτουργικά το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης και το υδραυλικό σύστημα πέδησης) και τέλος την υποβοήθηση του κινητήρα κατά τη φάση της επιτάχυνσης από στάση. Ταυτόχρονα, ο eTSi διατηρεί και το σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων υπό μερικό φορτίο, με αποτέλεσμα να διαθέτει στη φαρέτρα του πολλά βέλη εναντίον της υψηλής κατανάλωσης.

Ο eTSi των 1.5 λίτρων συνεργάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Στα χέρια μας, όλα τα σενάρια λειτουργίας του ήπιου υβριδικού συστήματος απέδωσαν εξαιρετικά, όπως και η συνεργασία κινητήρα – κιβωτίου. Το μοτέρ έχει δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών, το κιβώτιο αλλάζει αστραπιαία σχέσεις τόσο προς τα επάνω, όσο και προς τα κάτω, ενώ υπάρχει διακριτή διαφοροποίηση ανάμεσα στα προγράμματα λειτουργίας Eco, Normal και Sport. Στο Individual, που επίσης είναι διαθέσιμο, ο οδηγός μπορεί να αποθηκεύσει τις δικές του προτιμήσεις.

Οι 150 ίπποι και τα 250 Nm της ροπής που αποδίδονται μόλις στις 1.500 σ.α.λ. δεν ιδρώνουν διόλου στην αλλαγή της κινητικής κατάστασης των 1.361 κιλών -με οδηγό- του αμαξώματος. Τα 221 χλμ./ώρα της μέγιστης ταχύτητας και τα 8,4 δλ. που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της επιτάχυνσης από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα, αποδεικνύουν ότι το Leon διαθέτει μια έντονα σπορ διάσταση. Με την αρωγή δε του ταχύτατου κιβωτίου, όλα γίνονται πιο εύκολα και απολαυστικά. Η Seat δηλώνει μέση κατανάλωση κατά WLTP 5,6 – 6,4 λίτρα/100 χλμ. Στην πράξη, η μέση δική μας σε όλες τις συνθήκες ήταν στα περίπου 7.0 λίτρα, ωστόσο με χαλαρή διάθεση, σε ταξίδι ή σε αμιγώς επαρχιακές διαδρομές αυτή μπορεί να πέσει στο επίπεδο των 6,0 – 6,5 λίτρων.

Ως σύνολο, το νέο Seat Leon 1.5 eTSI mHEV είναι ιδιαίτερα ευχάριστο και εύκολο στην οδήγηση. Το  τιμόνι δίνει καλή πληροφόρηση, οι αντιδράσεις του αμαξώματος παραμένουν πάντα στο πλαίσιο της ουδετερότητας, χωρίς έντονες υποστροφικές ή υπερστροφικές τάσεις, ενώ η πρόσφυση από τους μεγάλους τροχούς είναι εξαιρετική, τόσο η ελκτική όσο και η πλευρική.

Εξαιρετικό λοιπόν  το Seat Leon 1.5 eTSI mHEV. Στο ταμείο θα ζητήσει 26.890 ευρώ για την έκδοση της δοκιμής, τα οποία είναι κατά τι λιγότερα από ανταγωνιστικά μοντέλα με ίδιο εξοπλισμό και ισχύ κινητήρα. Γεγονός που το καθιστά εκτός από κορυφαίο σε απόδοση, κορυφαίο και ως αγορά. 

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Lifestyle

BMW iX3: Ολοκληρωμένη λύση

Στην απαίτηση για βιώσιμη κινητικότητα η BMW προτείνει ηλεκτροκίνηση με τη μορφή της iX3. 

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που διατίθενται στην αγορά έχουν πλέον φτάσει σε τέτοιο μεγάλο πλήθος, ώστε να συγκρίνονται όχι μόνο με τους υπέρ – εκατονταετούς τεχνολογίας αντιπάλους τους που διαθέτουν ΜΕΚ (Μηχανές Εσωτερικής Καύσης), αλλά και μεταξύ τους. Έτσι υπάρχουν πλέον αρκετά συγκριτικά στοιχεία ώστε να περνάμε από την εποχή της ελαφράς κριτικής τους ως εξωτικά είδη, σε αυτή της πιο εμπεριστατωμένης διερεύνησης.

Σε αυτό το κομβικό σημείο, η BMW παρουσίασε στις αρχές του 2022 την ανανεωμένη -κυρίως αισθητικά- εκδοχή της αμιγώς ηλεκτρικής iX3 που αποτελεί και το αντικείμενο της δοκιμής μας. Η iX3 βασίζεται στο πλαίσιο της Χ3, δεν μπορεί όμως να εκληφθεί απλώς ως η ηλεκτρική της εκδοχή. Το πλαίσιο CLAR (CLuster Architecture) των iX3 και X3 έκανε το ντεμπούτο του το 2015 και από τότε ενσωμάτωνε τη δυνατότητα φιλοξενίας κλασικών κινητήρων εσωτερικής καύσης, υβριδικών, plug in υβριδικών αλλά και καθαρά ηλεκτρικών μονάδων κίνησης. 

Έτσι η iX3 δεν έχει τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω, όπως η συμβατική αδελφή της, αλλά όλα πίσω -κινητήρα, κίνηση, κιβώτιο μιας σχέσης και τα σχετικά ηλεκτρονικά ισχύος. Όλα, σε ένα συμπαγές σύνολο το οποίο τοποθετείται ανάμεσα στον πίσω άξονα. Εμπρός αναπαύονται όλα τα βοηθητικά συστήματα, όπως αυτό του κλιματισμού ή της μπαταρίας των 12V, ενώ στο κέντρο και ανάμεσα στους άξονες, η συστοιχία των μπαταριών, με μέγιστο ενεργειακό περιεχόμενο 80 kWh και χρηστικό 74 kWh.

Παρότι μικρές σχετικά, οι αισθητικές βελτιώσεις στον εμπρός προφυλακτήρα, στη μάσκα, στους τροχούς και στα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, έχουν δημιουργήσει ένα πολύ πιο ενδιαφέρον αποτέλεσμα. Το μεγάλο σχετικά αμάξωμα μήκους 4,734 και πλάτους 1,891 μέτρων, έχει απόσταση από το έδαφος 18 πόντους παρά ένα χιλιοστό. Έτσι δεν φοβάται τους βατούς χωματόδρομους. Για πιο σοβαρές ωστόσο εκτός δρόμου καταστάσεις, η κίνηση στον ένα μόνο άξονα και τα ασφάλτινα ελαστικά, θέτουν τους όποιους περιορισμούς. 

Από άποψη χώρων, το αυτοκίνητο έχει να προσφέρει ότι χρειάζεται μια παρέα 4 ενηλίκων επιβατών και οριακά πέντε, καθώς το τούνελ στο πάτωμα των πίσω θέσεων -και ειδικά το ιδιαίτερα τονισμένο των πισωκίνητων BMW- λάμπει δια της απουσίας του. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 510 λίτρων και μπορεί σταδιακά και εύκολα να επεκταθεί έως τα 1.560, εν τη απουσία των πίσω επιβατών. 

Η ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό, όπως και η θέση οδήγησης, είναι υπεράνω κριτικής, ενώ τόσο ο οδηγός όσο και οι επιβάτες απολαμβάνουν πολύ καλή ορατότητα. Το σύστημα πολυμέσων, με το εξαιρετικά ενημερωμένο σύστημα πλοήγησης, που προσφέρει πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, ανταποκρίνεται σε χειρισμό μέσω αφής, περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, φωνητικές εντολές και τέλος χειρονομίες. 

Ο εξοπλισμός είναι εντυπωσιακά πλούσιος, με πανοραμική ηλιοροφή, ηλεκτρικά καθίσματα, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3”, προσαρμοζόμενη ανάρτηση και αυτόματη λειτουργία πόρτας χώρου αποσκευών από τη βασική έκδοση. Στο βασικό εξοπλισμό επίσης περιλαμβάνονται Driving Assistant Professional , σύστημα πλοήγησης βασισμένο σε cloud BMW Maps και BMW Intelligent Personal Assistant, ενσωμάτωση smartphone με Apple CarPlay και προεγκατάσταση Android Auto, Remote Software Upgrade και άλλες ψηφιακές υπηρεσίες της σειράς BMW Connected. Η κορυφαία έκδοση εξοπλισμού την οποία είχαμε στη διάθεσή μας, περιελάμβανε ένα εντυπωσιακό σε διαστάσεις head up display, ζάντες αλουμινίου 20”, ηχομονωτικά κρύσταλλα, δερμάτινη επένδυση Vernasca, σύστημα ήχου Surround της Harman Kardon και το σύστημα BMW IconicSounds. 

Στο δρόμο, η άμεση απόδοση των 286 ίππων και των 400 Nm της ροπής, προσφέρουν εντυπωσιακές επιδόσεις τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει, παρά τα 2.260 κιλά που ζυγίζει το αυτοκίνητο, έτοιμο για… απογείωση. Έως τα 180 χλμ./ώρα της ηλεκτρονικά περιορισμένης μέγιστης ταχύτητας, η iX3 θυμίζει ένα πολύ πιο ισχυρό σπορ αυτοκίνητο. Μια σχετική εικόνα, μπορεί να μας δώσει ο αριθμός 6,8, που αναφέρεται στα δλ. που χρειάζεται η iX3 για να τα προσεγγίσει την ταχύτητα των 100 χλμ./ώρα από στάση. 

Αν ο οδηγός αποφασίσει να εκμεταλλευτεί τα εξαιρετικά δυναμικά και οδικά χαρακτηριστικά της iX3, τότε θα δει την κατανάλωση να φλερτάρει με τις 30 kWh/100 χλμ., που σημαίνει αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση για 200 και κάτι λίγα χιλιόμετρα. Στην πόλη, το αυτοκίνητο μπορεί άνετα να «πέσει» στις 18 kWh/100 χλμ., ειδικά αν ο οδηγός αξιοποιήσει το πρόγραμμα οδήγησης Eco Pro και τη μέγιστη ανάκτηση ενέργειας με την επιλογή B από το κιβώτιο. Αυτή η τελευταία προσθέτει και το χαρακτηριστικό του one pedal drive, που προσωπικά μου αρέσει πολύ στην πόλη. Με αυτά τα δεδομένα, μια αυτονομία της τάξης των 400 χλμ./ώρα είναι απόλυτα ρεαλιστική. Επίσης πρέπει να σημειώσουμε ότι η δυνατότητα φόρτισης με συνεχές ρεύμα της BMW iX3 ανέρχεται στα 150 kW, που σημαίνει ότι σε μόλις 10 λεπτά μπορεί να ανακτήσει ενέργεια επαρκή για κάλυψη περίπου 100 χλμ. 

Η ανανεωμένη BMW iX3 είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο συνολικά, με πολύ δυνατά στοιχεία την εξαιρετική οδική συμπεριφορά, την άνεση, τους χώρους, τις επιδόσεις και την πληρότητα του εξοπλισμού. Επιπρόσθετα, οι μικρές αλλά ουσιώδεις αισθητικές επεμβάσεις προσέθεσαν χαρακτήρα και δυναμισμό στο σύνολο. Το κόστος ξεκινά από 61.940 ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνεται η δεύτερη φάση της αυξημένης επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά». 

Άρθρο από: Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Lifestyle

Νέος Θεσμός στον τουρισμό από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας: Τα βραβεία τουριστικής αριστείας.

Την Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2022 στις 12 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση απονομής για τα «ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ», έναν ολοκαίνουριο θεσμό που λαμβάνει χώρα για πρώτη χρονιά φέτος. Η απονομή των βραβείων θα διεξαχθεί στην αίθουσα “Αιμίλιος Ριάδης” της ΔΕΘ HELEXPO. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης κοινό και συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την παρουσίαση του Σήματος Υπευθυνότητας – Τοπικής Ποιότητας για το οποίο διαγωνίστηκαν για πρώτη φορά καθ’ όλη την τουριστική σεζόν του 2022 εκατοντάδες τουριστικές επιχειρήσεις από τις επτά περιφερειακές ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας. Μέσα σε μία ατμόσφαιρα άμιλλας και εξωστρέφειας, θα ακολουθήσει η βράβευση των επιχειρήσεων που έχουν διακριθεί στον θεσμό της Τουριστικής Αριστείας για το 2022. Σκοπός της Περιφέρειας είναι τα βραβεία να αποτελέσουν έναν δυναμικό θεσμό για την ενίσχυση και προβολή του τουριστικού προϊόντος της ΠΚΜ.

Πρόκειται για μία ξεχωριστή εκδήλωση, η οποία διοργανώνεται από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και την ανάδοχο Ένωση εταιριών «IDS-IDEA». Στόχος της εκδήλωσης είναι η ανάδειξη, προβολή και βράβευση των τουριστικών επιχειρήσεων, που ξεχώρισαν βάσει των ενεργειών τους και σημείωσαν εξαιρετικές επιδόσεις σε μια σειρά κριτηρίων. Ο θεσμός της βράβευσης αποτελεί αναγνώριση των δυνατών σημείων της κάθε επιχείρησης, ανάδειξή των τοπικών υπηρεσιών και προϊόντων και ανύψωση του κύρους των βραβευμένων επιχειρήσεων. Με την εκδήλωση ολοκληρώνεται μία σειρά πολυεπίπεδων δράσεων που έλαβαν χώρα στο πλαίσιο του Υποέργου 2 «Προώθηση περιφερειακού προτύπου ποιότητας», της Πράξης «Τουριστική προβολή Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας». Στις δράσεις αυτές αναπτύχθηκε το Σήμα Υπευθυνότητας-Τοπικής Ποιότητας με στόχο την ενθάρρυνση των επιχειρήσεων να βελτιώσουν την τουριστική εμπειρία στην Κεντρική Μακεδονία. Το Σήμα απευθύνεται στις επιχειρήσεις του τουριστικού τομέα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις θα αποκτήσουν οφέλη από την απόκτηση του Σήματος ενώ παράλληλα θα δημιουργηθεί ένα άτυπο δίκτυο συνεργασίας μεταξύ τους. Μέσα από τις διαδικασίες αυτές και την απονομή για τα ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ η Κεντρική Μακεδονία αναβαθμίζεται ακόμη περισσότερο ως τουριστικός προορισμός! Θα αποτελέσουν νέο θεσμό για την ποιοτική αναβάθμιση του παρεχόμενου τουριστικού προϊόντος στην περιφέρεια μας.

Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας 2014-2020 και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ζητούμενο αποτελεί, η διαμόρφωση ενός αμοιβαία αποδεκτού πλαισίου- συμφωνίας αρχών και θέσεων, πάνω στο οποίο θα αποτυπωθούν εκείνα που χαρακτηρίζουν την ποιότητα των υπηρεσιών σε όλους τους κλάδους που εμπλέκονται στο τουριστικό σύστημα της Περιφέρειας.

Continue Reading

Lifestyle

Connect With Our Customers: Μία πρωτοβουλία των PET CITY και της HATZI FILAX GROUP

Η Hatzi Filax Group αποτελεί μία εταιρεία εκπαίδευσης και ανάπτυξης η οποία ειδικεύεται στο να βοηθήσει τους ανθρώπους και τις συνεργαζόμενες μαζί της επιχειρήσεις να ανακαλύψουν και να «ξεκλειδώσουν» δεξιότητες και δυνατότητες του Ανθρώπινου Δυναμικού τους. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία έχει αναλάβει να υλοποιήσει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα CX Accelerator Program για όλο το δίκτυο καταστημάτων Pet City, με επίκεντρο την Εμπειρία του Πελάτη για τη μετάβαση στη Νέα Εποχή των Pet City. Συγκεκριμένα, η συνεργασία των Pet City με την Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology αφορά την πραγματοποίηση του Connect With Our Customers, ένα πρόγραμμα ανάπτυξης ενιαίας κουλτούρας και εμπειρίας στον Πελάτη. 

Την υλοποίηση των εκπαιδεύσεων ανέλαβαν η κα Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και Founder της Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology και η κα Σοφία Σκευοφύλακα, CCO και Co-Founder της Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology, οι οποίες σε στενή συνεργασία με τον κο. Χρήστο Ντίκο, Διευθυντή Δικτύου των Pet City, υλοποιούν το πρωτοποριακό πρόγραμμα για τη Νέα Εποχή του Ομίλου.    

Οι εκπαιδεύσεις του Connect With Our Customers ξεκίνησαν για όλους τους εργαζομένους του Ομίλου στις 17 Οκτωβρίου και θα ολοκληρωθούν στις 7 Δεκεμβρίου του 2022. Στόχος της καθολικής συμμετοχής είναι μία οριζόντια εκπαίδευση σε μία νέα ενιαία κουλτούρα. Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί ακολουθώντας καινοτόμα πρότυπα ενώ παράλληλα εστιάζει στην εξέλιξη και την ευθυγράμμιση των συμμετεχόντων με τις σύγχρονες και απαραίτητες έννοιες της παροχής Εμπειρίας προς τον Πελάτη και τη βέλτιστη παροχή εξυπηρέτησης για τη Νέα Εποχή των Pet City. 

Ο κος. Χρήστος Ντίκος, Διευθυντής Δικτύου των Pet City δήλωσε: 

Η εμπειρία του πελάτη μέσα στα καταστήματα Pet City αποτελεί πρωταρχικό στόχο στην στρατηγική μας για τη νέα εποχή του δικτύου καθώς η αγοραστική εμπειρία δεν βασίζεται πλέον μόνο στα προϊόντα που θα προσφερθούν αλλά και στην άψογη εξυπηρέτηση, την βαθιά γνώση του αντικειμένου και την αγάπη μας για τα ζώα. Στοιχεία που έχει κάθε εργαζόμενος του δικτύου μας και θεωρούμε ότι η συνεργασία μας με την της Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology θα προσφέρει στο ανθρώπινο δυναμικό μας τα απαραίτητα επικοινωνιακά εργαλεία για να τα εκφράσει και να δώσει την προστιθέμενη αξία που επιθυμούμε. 

Η κα Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και Founder της Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology δήλωσε:

Είναι χαρά και τιμή για εμάς να συμμετέχουμε σ’ αυτό το σπουδαίο εργό για τη νέα εποχή των Pet City. H νοοτροπία της Εμπειρίας του Πελάτη σε επίπεδο οργανισμού συμβάλλει καθοριστικά στη διαμόρφωση μιας σύγχρονης εταιρικής κουλτούρας και θα βοηθήσει σημαντικά στην ανάπτυξη της νέας εποχής των Pet City! Το πρόγραμμα CX Accelerator Programme θα επικεντρωθεί στο μοντέλο Customer Experience (CX) και στις χρήσεις του.

 Η κα Σοφία Σκευοφύλακα, CCO και Co-Founder της Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology δήλωσε:

Οι εκπαιδεύσεις εξέλιξης θα βοηθήσει σημαντικά όλο το ανθρώπινο δυναμικό των Pet City στην ανάπτυξη επικοινωνιακών εργαλείων και γνώσεων για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Η μεθοδολογία του προγράμματος ακολουθεί τον τίτλο του προγράμματος Connect With Our Customers, αφού θα αναπτύξουμε δεξιότητες που θα διασφαλίσουν καλύτερη Εμπειρία στον Πελάτη. 

Continue Reading

Trending