Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Souzana:«Δημιουργική και Ανεξάρτητη»

Η Σουζάνα Κεγγιτσή είναι αναμφίβολα ένα πανέμορφο και υπερταλαντούχο πλάσμα. Είναι έξυπνή, δημιουργικός άνθρωπος και μέσω των social media της μας ταξιδεύει στον χώρο της μόδας και της ομορφιάς. Στο instagram της @souzana είναι έργο τέχνης με τα ποστ που ανεβάζει . Μετρώντας πάνω από 120Κ followers είναι ίσως μια από τις πιο πετυχημένες influencers της χώρας και όχι αδίκως. Στο κανάλι της στο YouTube Souzana’s Beauty Secrets
(https://www.youtube.com/channel/UCV2GFYOuqOS6NAHXSLrvsbA) δίνει συχνά συμβουλές ομορφιάς που σίγουρα βοηθούν πολλές γυναίκες εκει έξω.

– Πείτε μας λίγα λόγια για την τωρινή ασχολία σας.

-Ως δημοσιογράφος ομορφιάς τα τελευταία 10 χρόνια, με κάποιο τρόπο «μεγάλωσα» μέσα στα περιοδικά ομορφιάς. Έχοντας συνεργαστεί με μεγάλα διεθνή περιοδικά όπως το Elle και το Marie Claire, αποφάσισα να μεταφέρω τις εικόνες και το περιεχόμενο ενός περιοδικού στο internet, με μια πιο προσωπική πινελιά. Αυτό ακριβώς κάνω λοιπόν στα Social Media μου. Στο κανάλι μου στο Youtube (Souzana’s Beauty Secrets), θα βρείτε συμβουλές ομορφιάς, τις νέες τάσεις αλλά και τα πιο πρόσφατα λανσαρίσματα των μεγαλύτερων beauty brands και οίκων, reviews, ιδέες μακιγιάζ αλλά και μέρος της καθημερινότητας μου μέσα από Vlogs. Στο Instagram Account μου (@souzana) θα βρείτε εικόνες που με εμπνέουν, snapshots από όμορφα ταξίδια, αλλά και τις στιλιστικές μου προτάσεις.

 

– Πως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με το make up;

-Το μακιγιάζ ήταν για εμένα από πολύ μικρή ηλικία -και παραμένει- ένας τρόπος έκφρασης. Οι προτάσεις make up που κάνω στα Social Media μου, έχουν πάντα ως γνώμονα την ευκολία που ψάχνει ένα καθημερινό κορίτσι και όχι κάτι εξεζητημένο, μιας που αυτή είναι και η δική μου, προσωπική σχέση με το μακιγιάζ. Αγαπώ ό,τι με κάνει να νιώθω πιο όμορφη, χωρίς πολυπλοκότητα. Με ευκολία, γρήγορες κινήσεις και αποτελεσματικά προϊόντα. Δεν είμαι make up artist, αλλά ως Beauty Editor έχω μάθει πολλά από τα μυστικά των διασημότερων και αυτά προσπαθώ να μεταφέρω
στο κοινό μου, με τον πιο απλό και διασκεδαστικό τρόπο.

– Φροντίζετε να έχετε ελεύθερο χρόνο για τον εαυτό σας;

-Υπήρξε μια μεγάλη περίοδος που η δουλειά μου απασχολούσε το 80% της καθημερινότητας μου. Και ήταν μια τρομερά δημιουργική στιγμή της ζωής μου, την οποία δεν θα άλλαζα με τίποτα. Περνώντας όμως τα χρόνια, ένιωσα την ανάγκη για έξτρα προσωπικό χρόνο, καθώς συνειδητοποίησα ότι η δημιουργικότητα και η έμπνευση έρχονται ευκολότερα και πιο αβίαστα μέσα από δικές μου, προσωπικές στιγμές. Οπότε ναι, τον τελευταίο χρόνο έχω φροντίσει να έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο για να αφιερώσω όχι μόνο στον εαυτό μου αλλά και σε όσους αγαπώ.

– Ακολουθείτε πιστά τις επιταγές της μόδας ή αυτοσχεδιάζετε; Πώς ντύνεστε στην καθημερινή σας ζωή;

-Οι τάσεις της μόδας είναι πάντα μια πηγή έμπνευσης για εμένα και τις seasonal επιλογές μου όσον αφορά στο προσωπικό μου στυλ. Ποτέ όμως δεν τις έχω ακολουθήσει «κατά γράμμα». Βασικός γνώμονας για το καθημερινό μου ντύσιμο είναι η άνεση και η ασφάλεια. Θέλω οτιδήποτε επιλέγω να φορέσω να με κάνει να νιώθω ο εαυτός μου και να μου προσφέρει άνεση χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι στερείται θηλυκότητας. Ντύνομαι περισσότερο ανάλογα με τη διάθεση μου παρά με τις επιταγές της μόδας. Και αυτή για εμένα είναι και η μαγεία του styling, να μπορείς να συνδυάσεις κομμάτια που ταιριάζουν: στη διάθεση σου, την περίσταση, τη σεζόν αλλά και τις τάσεις της εποχής.

– Πείτε μας μια έκφραση που χρησιμοποιείτε συχνά και σας δίνει κουράγιο και δύναμη.

-«Trust the process», δηλαδή να εμπιστεύεσαι τη διαδικασία-την πορεία της ζωής. Πιστεύω στο μονοπάτι της τύχης του κάθε ανθρώπου, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι δεν χρειάζεται καθημερινός κόπος και προσπάθεια για να πετύχεις
τους στόχους σου. Το παρελθόν μου έχει αποδείξει περίτρανα ότι οτιδήποτε συμβαίνει, συμβαίνει μόνο για καλό. Και οι αποτυχίες και οι επιτυχίες έχουν το ρόλο τους και σίγουρα στη δική μου περίπτωση, όλα μου έχουν αφήσει και κάποιο
πολύτιμο μάθημα.

-Τα social media παίζουν σημαντικό παράγοντα στην καθημερινότητα σας. Σας επηρεάζουν αρνητικά τα κακόβουλα σχόλια;

-Τα Social Media είναι μεγάλο κομμάτι της δουλειάς μου, οπότε είναι και μεγάλο κομμάτι της καθημερινότητας μου. Νιώθω πολύ τυχερή που η δουλειά μου έχει να κάνει με την τόσο άμεση επικοινωνία με κόσμο που αγαπά το ίδιο παθιασμένα με εμένα την ομορφιά και τη μόδα και αυτή η επικοινωνία είναι κάτι που δεν θα άλλαζα με τίποτα. Εννοείται ότι υπάρχουν και αρνητικά σχόλια, τα οποία όταν είναι καλοπροαίρετα μόνο θετικό αντίκτυπο μπορεί να έχουν στο τέλος της ημέρας. Τα κακόβουλα σχόλια από την άλλη, έχω «εκπαιδευτεί» πλέον να μην με επηρεάζουν.

– Έχετε κάποια προσωπικά μυστικά ομορφιάς και υγείας;

-Ειδικά αυτή την περίοδο, όπου με τη χρήση της μάσκας έχουν επιδεινωθεί τα δερματικά προβλήματα , το πιο σημαντικό είναι η καθημερινή και σχολαστική περιποίηση του προσώπου. Τα 3 βήματα που δεν παραλείπω ποτέ είναι: διπλός καθαρισμός της επιδερμίδας (ξεκινώντας με νερό μισελέρ και ολοκληρώνοντας με ένα καθαριστικό τζελ), η βαθιά ενυδάτωση αλλά και το αντηλιακό προσώπου που είναι απαραίτητο χειμώνα-καλοκαίρι. Η βραδινή μου ρουτίνα συνήθως περιέχει κάποιο πιο «δυνατό» προϊόν skincare, με ενεργά συστατικά. Αυτή την περίοδο τα προϊόντα με παράγωγα της Βιταμίνης Α, είναι τα αγαπημένα μου. Βεβαίως, ακόμη πιο σημαντική από την υγεία της επιδερμίδας, είναι αυτή του οργανισμού. Φροντίζω καθημερινά να καταναλώνω φρούτα και λαχανικά, ακολουθώ μια ισορροπημένη μεσογειακή διατροφή, προσπαθώ να πίνω τουλάχιστον 1,5 με 2 λίτρα νερό και να κοιμάμαι σωστές ώρες.

– Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας;

-Από την περίοδο της καραντίνας και έπειτα, αποφάσισα να δώσω όλη μου την ενέργεια σε πολύ δημιουργικά projects, μιας που τον περισσότερο χρόνο μου τον περνάω στο γραφείο και το σπίτι μου. Στα πλαίσια αυτής της… έκρηξης δημιουργικότητας, έχω αρκετά πλάνα στο μυαλό μου και όμορφα σχέδια τα οποία ελπίζω να υλοποιηθούν σύντομα και τότε να μπορώ να μοιραστώ μαζί σας κάποιες παραπάνω λεπτομέρειες!

Επιμέλεια Άρθρου: Σοφία Μελεκίδου (@fiaraf)

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | First Cold Brew (Μάνος Αποστολόπουλος)

Μια παρέα τριών φίλων ο Νίκος Θεοδωρής, ο Φώτης Σπίνος και ο Μάνος Αποστολόπουλος με πολύ πάθος, γνώση, εμπειρία προσπαθούσαν από πάντα να προσφέρουν στους πελάτες τους την καλύτερη δυνατή γεύση του καφέ. Έτσι, ξεκίνησαν το εγχείρημά τους να δημιουργήσουν έναν ποιοτικό εμφιαλωμένο καφέ που μπορείς να καταναλωθεί οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε στιγμή.

Κύριε Αποστολόπουλε Μάνο, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Οι σπουδές μου ήταν στον τομέα της πληροφορικής, οι οποίες όμως δεν ολοκληρώθηκαν καθώς εκείνο τον καιρό προτίμησα να εργαστώ, αργότερα δεν υπήρχε ο χρόνος και ιδίως η διάθεση να τις συνεχίσω. Παρ όλα αυτά, το γεγονός πως δεν σπούδασα δεν με απέτρεψε να κάνω τα βήματα που ήθελα. Ομοίως οι συνεταίροι μου σπούδασαν σε διαφορετικά πεδία, όπως η ψυχολογία και η μηχανική αυτοκινήτων.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Και οι τρεις μας εργαστήκαμε από πολύ νωρίς στον χώρο της εστίασης και στον καφέ, στην πορεία καθώς εξειδικευτήκαμε με αφοσίωση μας στο να σερβίρουμε τον καλύτερο καφέ παντού και πάντα. Προσωπικά ασχολήθηκα με το κομμάτι της κρύας εκχύλισης το 2013 και ανέπτυξα τις γνώσεις μου σε αυτή την μέθοδο. Έξι χρόνια αργότερα, είδα ότι υπήρχε μεγάλο κενό στην ελληνική αγορά και ειδικά στα ποιοτικά  εμφιαλωμένα προϊόντα καφέ, καθώς μέχρι τότε υπήρχαν μόνο παρασκευάσματα καφέ με γάλα συντηρητικά και ζάχαρη. Όταν έγινε η πρόταση από τον Φώτη να κάνουμε την δική μας επιχείρηση, πρότεινα να κάνουμε την First Cold Brew δηλαδή την πρώτη και την μοναδική ελληνική εταιρεία παραγωγής εμφιαλωμένων καφέδων κρύας εκχύλισης.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Οι συμβουλές που έχουμε πλέον είναι αναρίθμητες, αρχικά σε πρακτικά κομμάτια και διαδικασίες, δεν θα σταθώ όμως σε αυτές.

Αυτό που πρέπει να κάνει ένας άνθρωπος που θέλει να ξεκινήσει κάτι δικό του, είναι αρχικά να διαλέξει με σύνεση τους ανθρώπους που θα ξεκινήσει την κοινή αυτή πορεία, να μοιράζετε τις ιδέες του και να μην φοβάται ότι θα τις κλέψουν γιατί δεν είναι η ιδέα το ζήτημα αλλά η ομάδα που την κάνει πραγματικότητα και τέλος να έχει πίστη στο εγχείρημα και υπομονή.


Ποια είναι η πολιτική σας ως προς την βιώσιμη παραγωγή και την κοινωνική ευθύνη;

Προσπαθούμε ιδιαίτερα να μην σπαταλάμε άσκοπα ενέργεια. Σε αυτό βοηθάει και η κρύα εκχύλιση καθώς χρειάζονται λιγότεροι πόροι για να την παραγωγή μας, οπότε θα έλεγε κανείς ότι είναι ένας πιο «πράσινος» καφές, παράλληλα επιλέγουμε συσκευασίες οι οποίες ανακυκλώνονται και σε κάθε μας στάδιο έχουμε ελαχιστοποιήσει τις φύρες. Το υπόλειμμα του καφέ το πετάμε σε καφέ κάδους για οργανικά απορρίμματα και παράλληλα συνεργαζόμαστε με διάφορες εταιρείες που μπορούν να το επαναχρησιμοποιήσουν, όπως για καλλυντικά σαπούνια και οργανικά λιπάσματα.  


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Πρωτοπορία, καινοτομία και αφοσίωση για αυτό που κάνουμε,

Να συνεχίσουμε με την ίδια αγάπη γιατί πιστεύουμε ότι αξίζει.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;

Στα σχέδια μας είναι να ξεκινήσουμε τις εξαγωγές, για να γίνει όμως αυτό πρέπει πρώτα να αναπτύξουμε επιπλέον την μονάδα παραγωγής.

Θα θέλαμε επίσης να μπορούμε να προσλάβουμε επιπλέον προσωπικό και να γίνει η εταιρεία μας, ένας σταθμός ζωής για περισσότερους ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο πάθος.

Μάνος Αποστολόπουλος

Συνιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος του First Cold Brew


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα

Το “Naughty Dogs” είναι μια εταιρεία που προέκυψε μέσα από τις φυλακές όσο οι ιδρύτριες της Αντρέα και Κική έμαθαν να δημιουργούν κρέμες και άλλα προϊόντα καλλωπισμού από συνταγές που μοιράζονταν. Πρόκειται για μια επιχείρηση που έχει ως στόχο να προσφέρει αξέχαστα αρώματα μέσα από ποικίλα προϊόντα που κάθονται πάνω στο σώμα με αγάπη και σεβασμό.

Κυρία Κική και κυρία Αντρέα, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Κική: Έχω σπουδάσει ηθοποιός σε δημόσιο ΙΕΚ. Η επαγγελματική μου πορεία μέχρι στιγμής ξεκινάει από το δημοτικό, όπου αγόραζα ζελεδάκια από το σούπερ μάρκετ και τα πουλούσα ακριβότερα σε
μικρές συσκευασίες στους συμμαθητές μου. Έπειτα αναβάθμισα τη δραστηριότητα μου με αξεσουάρ από χάντρες που τα έφτιαχνα μόνη μου σπίτι και τα εμπορευόμουν. Με τα λεφτά που έβγαλα αγόρασα λάπτοπ στο οποίο έγραφα CD τα οποία πουλούσα στους συμμαθητές μου . Έπειτα στην Αθήνα δούλευα ως σερβιτόρα και παράλληλα πουλούσα τσαντάκια. Λέγοντας αστείες ιστορίες από τη
δουλειά μου ως σερβιτόρα έγινα γνωστή , κατάφερα να κάνω επιτυχημένες παραστάσεις και να βγάζω χρήματα με αυτόν τον τρόπο. Ύστερα αφού μάζεψα κάποια χρήματα αποφάσισα να τα επενδύσω ανοίγοντας το naughty dogs με την καλή μου φίλη Αντρέα.


Αντρέα: Έχω σπουδάσει χημικός. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Ρουμάνια. Στα 26 μου αποφάσισα να μεταναστεύσω στην Ελλάδα για να κάνω κάτι καλύτερο για μένα. Η προσαρμογή μου και η επαγγελματική μου πορεία ήταν δύσκολη,δουλεύοντας αρκετά χρόνια στην εστίαση και παράλληλα
μεγαλώνοντας ένα παιδί μόνη μου. Καταλήξαμε σε αυτήν την επιχείρηση με την κολλητή μου φίλη Κική.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Επιλέξαμε μαζί με την φίλη μου Κική να ξεκινήσουμε αυτή την επιχείρηση από την επιθυμία μας για ανεξαρτησία. Πάντα θέλαμε να δημιουργήσουμε μια «οικογένεια» την οποία τελικά δημιουργήσαμε, με τα άτομα που εμείς επιλέξαμε να είναι κοντά μας σε αυτό το ταξείδι. Λόγω της δύσκολης επαγγελματικής μας πορείας ήταν ανάγκη να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον που απευθύνεται κυρίως στις γυναίκες.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Να ρισκάρουν , και να γνωρίζουν ότι δεν υπάρχουν ήττες, παρά μόνο μαθήματα.
Μην κάνετε κάτι εφήμερο αλλά χτίστε τη δική σας ιστορία!


Ποια η έμπνευση πίσω από το ιδιαίτερο design και τις ιδιαίτερες ονομασίες των προϊόντων σας;

Καθημερινά παρατηρούμε την ανάγκη του κόσμου να εκφραστεί ελεύθερα. Η ιδέα
μας ήταν αφού όλοι τα σκεφτόμαστε από μέσα μας, γιατί να μη τα βγάλουμε προς
τα έξω;

Οι ονομασίες των προϊόντων δείχνουν και την άποψη μας για τη ζωή, δεν
χρειάζεται να την παίρνουμε στα σοβαρά , όλα εμπεριέχουν χιούμορ μέσα τους, αν
έχει κανείς τα μάτια να το δει. Σίγουρα αυτή η πινελιά έλειπε από την αγορά όπως και
αποδείχθηκε.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Μία λέξη μας εμπνέει: Η αγάπη


Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες για την εταιρεία σας;

Στα επόμενα δυο χρόνια θα ανοίξουμε δυο φυσικά κατάστημα, ένα στο κέντρο της Αθήνας
και ένα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Στο πολύ κοντινό μέλλον, θα λανσάρουμε 20
νέους κωδικούς που σίγουρα θα σας συναρπάσουν οπότε… αναμείνατε στις θέσεις
σας!

Andreea Boboc | Συνιδρυτής Naughty Dogs
Κική Λιτσάκη | Συνιδρυτής Naughty Dogs


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…

Η κυρία Παναγιώτα Μαθιουδάκη είναι απόφοιτη του τμήματος Αισθητικής και Κοσμητολογίας , του Τ.Ε.Ι. Αθήνας (νυν Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής). Στην πορεία της έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων στο τομέα της κοσμητολογίας και της αισθητικής , τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.


Κυρία Μαθιουδάκη μπορείτε να μας πείτε ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα; Τι σας έκανε να θέλετε να ακολουθήσετε αυτό τον δρόμο;

Η φροντίδα. Η φροντίδα και η περιποίηση του υγιούς δέρματος. Η επιστήμη μας αφορά ακριβώς αυτό.
Καθημερινά βιώνουμε έναν αγώνα δρόμου, με αντίπαλο τον χρόνο. Ο ρόλος της αισθητικού είναι να μας βοηθήσει με την φροντίδα της, να διατηρήσουμε την νεανικότητα και την σφριγηλότητα της επιδερμίδας μας. Για αυτό και η σχέση αισθητικού – πελάτισσας είναι πολύ δυνατή, είναι μία σχέση αμφίδρομης εμπιστοσύνης που σπάνια την συναντάς.


Ποια είναι η εξειδίκευση σας στον χώρο της κοσμητολογίας και ποια είναι η γνώμη σας για τη συνεχή εκπαίδευση και προσαρμογή σε νέες τάσεις στον κλάδο που δραστηριοποιείστε;

Αγαπάω πολύ το πρόσωπο. Είναι ο καθρέφτης μας, είναι το πρώτο πράγμα που θα δει κάποιος όταν μας συναντήσει, λέει την αλήθεια για εμάς. Προσπαθώ να παρακολουθώ όλες τις νέες τάσεις, νέα δραστικά συστατικά, νέα προϊόντα και τεχνολογίες. Κάθε χρόνο προσπαθώ να παρευρίσκομαι σε όλα τα σημαντικά διεθνή συνέδρια , ώστε να ανακαλύπτω από τους πρώτους τις καινοτομίες και το που οδηγούνται η αισθητική και η κοσμητολογία. Θεωρώ σημαντικό να μην μένεις πίσω, ειδικά σε μία επιστήμη που συνεχώς εξελίσσεται και τις τελευταίες δεκαετίες έχει κάνει άλματα προόδου.


Ποια είναι η φιλοσοφία πίσω από το κέντρο αισθητικής σας; Πώς διασφαλίζετε την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχετε;

Η φιλοσοφία η δική μου και των συνεργατών μου βασίζεται στον συνδυασμό της καινοτομίας και της διαχρονικότητας. Θα επιλέξουμε το μοντέρνο αλλά δεν θα εγκαταλείψουμε το κλασικό, το δοκιμασμένο, το αποτελεσματικό. Για παράδειγμα, ο βαθύς καθαρισμός αποτελεί το Α και το Ω για τη σωστή περιποίηση του προσώπου. Παρά την εξέλιξη στην κοσμητολογία τα στάδια του παραμένουν ίδια. Η κύρια μας προτεραιότητα είναι η επιστημονική προσέγγιση στις υπηρεσίες που παρέχουμε. Επιλέγουμε προσεκτικά και με αυστηρά κριτήρια τις συνεργασίες μας. Χρησιμοποιούμε μόνο πιστοποιημένα και αξιόπιστα μηχανήματα και προϊόντα, με κλινικές μελέτες που αποδεικνύουν αυτό που υπόσχονται. Επιπλέον, διατηρούμε υψηλά πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας σε όλες μας τις διαδικασίες..


Ούσα ειδικός, ποιες θα λέγατε ότι είναι οι τελευταίες και πιο ενδιαφέρουσες τάσεις της κοσμητολογίας;

Το νέο trend είναι τα εξωσώματα. Τα εξωσώματα είναι νανοκυστίδια που παράγονται από όλα τα ευκαρυωτικά κύτταρα. Χρησιμεύουν ως ένα φυσικό σύστημα επικοινωνίας μεταξύ των κυττάρων. Λειτουργούν ως αγγελιοφόροι, στέλνοντας σήματα στα κύτταρα και πυροδοτώντας την αναγέννηση των κουρασμένων και ανενεργών κυττάρων του δέρματος. Ολοένα και περισσότερα εργοστάσια παραγωγής καλλυντικών προσπαθούν να τα ενσωματώσουν στις φόρμουλές τους, αναπτύσσοντας νέες θεραπείες και σκευάσματα που βασίζονται στις ιδιότητες τους.


Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες που οραματίζεστε;

Πρόσφατα επενδύσαμε επιχειρηματικά στον κλάδο του φαρμακείου. Είναι μία διαχρονική , αλλά συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά. Με τους συνεργάτες μου και μία ομάδα επιστημόνων εργαζόμαστε στην ανάπτυξη μίας καινοτόμου σειράς δερμοκαλλυντικών χρησιμοποιώντας φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες και ανανεώσιμα υλικά. Θα μου επιτρέψετε όμως, να σας πω περισσότερα για αυτό στο μέλλον.

Παναγιώτα Μαθιουδάκη,

Αισθητικός – Κοσμητολόγος, Επιχειρηματίας.

Ιδιοκτήτρια των Laserskin Solutions (www.laserskin.gr)


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Trending