Connect with us

Lifestyle

SUZUKI  IGNIS: Διαφορετικό από τα άλλα

SUZUKI  IGNIS 1.2  HYBRID

Το Ignis σχεδιαστικά είναι ένα αυτοκίνητο διαφορετικό από τα άλλα. Η Suzuki πήρε στοιχεία από την δική της παράδοση και τα ενσωμάτωσε πραγματικά πολύ επιτυχημένα στην εξωτερική εμφάνιση του μικρού αυτού SUV. Οι τρεις χαρακτηριστικές γραμμές τις πίσω κολώνας (Progressive Triad το ονομάζει η Suzuki), που τις βλέπουμε και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, αλλά και η πλαισίωση των εμπρός φωτιστικών σωμάτων, μας έρχονται από την 10ετία του 80 και τα μικρά σπορ αυτοκίνητα των Ιαπώνων Fronte Coupe και Cervo αντίστοιχα. Παράλληλα οι μαύρες εμπρός κολώνες και η σχεδίαση του καπό στις άκρες πάνω από τους προβολείς ανήκουν επίσης στα highlights της εμφάνισης προερχόμενα από τα Swift και Vitara. Μοντέρνο και νεο ρετρό παράλληλα το Ignis, με ένα σχήμα που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς με τη φρεσκάδα να συγκαταλέγεται επίσης στα δυνατά του σημεία.

Η σχεδιαστική παρέκκλιση από τα συνηθισμένα συνεχίζεται και στο αυστηρό εσωτερικό του Ignis που χωρίζεται χρωματικά σε δύο επίπεδα. Σκουρόχρωμο από πάνω μέχρι τη μέση, λευκό από εκεί και κάτω, όπως και το μεγαλύτερο μέρος στις πόρτες, το εσωτερικό του μικρού SUV της Suzuki παρουσιάζεται ευχάριστο και φωτεινό, έχοντας αποβάλλει την κλασική μουντάδα, με τα χειριστήρια για το κλιματιστικό να ξεχωρίζουν επίσης για την σχεδίαση και την διάταξή τους. Τα πλαστικά είναι σε γενικές γραμμές σκληρά, αλλά η υφή τους είναι προσεγμένη και σε συνδυασμό με τα υψηλά επίπεδα συναρμογής το Ignis παρουσιάζεται ποιοτικό και σε αυτόν το τομέα.

Κανένα πρόβλημα για αυτούς που κάθονται μπροστά αλλά κανένα πρόβλημα και για δύο άτομα που θα κάτσουν στο πίσω κάθισμα ακόμη και αν πλησιάζουν σε ύψος τα 1,85 μ. Το κάθισμα για τους πίσω δίνει παράλληλα την δυνατότητα αλλαγής κλίση,ς ενώ μπορεί να συρθεί προσφέροντας ακόμη περισσότερες επιλογές. Τα 204 λίτρα του χώρου αποσκευών, 56 λιγότερα σε σχέση με την προσθιοκίνητη έκδοση, σίγουρα δεν συγκαταλέγονται μεταξύ των κορυφαίων τιμών σε αυτές τις διαστάσεις αμαξώματος. Με κανονικό σχήμα ο χώρος είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος και με τα καθίσματα αναδιπλωμένα η χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.086 λίτρα.

Την κίνηση του υβριδικού Ignis έχει αναλάβει το 4κύλινδρο Dualjet μοτέρ της Suzuki, το οποίο έχει ως υποβοήθηση έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα. Αυτό το ηλεκτρικό μοτέρ φέρνει στην ζωή τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, τον υποβοηθά στις επιταχύνσεις, ενώ λειτουργεί σαν γεννήτρια, φορτίζοντας την κλασική μπαταρία μολύβδου αλλά και μία μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται περίπου κάτω από τη θέση του οδηγού. Η φόρτιση πραγματοποιείται κάθε φορά που το αυτοκίνητο φρενάρει ή παίρνετε το πόδι σας από το γκάζι από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα και πάνω (π.χ. όταν κινείστε παρατεταμένα σε κατηφόρα). Στόχος του ήπιου υβριδικού συστήματος δεν είναι η βελτίωση των απόλυτων επιδόσεων αλλά η μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου και στην πράξη το Ignis θα περιορίσει εύκολα την κατανάλωσή του κάτω από τα 5,8 λίτρα ανά 100 χλμ. σε μικτή χρήση. Το μοτέρ των 90 ίππων δεν προβληματίζεται καθόλου στο να κινήσει σβέλτα το πολύ ελαφρύ Ignis, το οποίο, ακόμη και στην 4κίνητη έκδοσή του, δεν ξεπερνά σε βάρος τα 920 ανακοινώσιμα κιλά. Είναι εύστροφο, ακούγεται εντός της καμπίνας όταν οι στροφές ξεπερνούν το μεσαίο φάσμα λειτουργίας (ευχάριστα ωστόσο), ενώ ο επιλογέας του μακριού σε κλιμάκωση κιβωτίου είναι ελαφρύς και ακριβής κάνοντας τις γρήγορες αλλαγές παιχνιδάκι. Θα θέλαμε βεβαίως να είχε και έκτη ταχύτητα.

Το μοντέλο της Suzuki δεν περιορίζεται φυσικά μόνο στις εντός δρόμου αναζητήσεις σας. Θα βγει με αξιώσεις και στο χώμα με σύμμαχο το μικρό βάρος αλλά και την σχετικά μεγάλη απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 180 χλστ. Με ένα σετ πιο χωμάτινα ελαστικά θα βγάλει ακόμη περισσότερο το πνεύμα περιπέτειας από μέσα σας με το Hill Descent Control να ελέγχει σωστά την ταχύτητα στις κατηφόρες με μεγάλες κλίσεις και το Hill Hold να κάνει επίσης καλά την δουλειά του στην εκκίνηση στις ανηφόρες. Όπως και να έχει το Ignis θα καλύψει εύκολα και με το παραπάνω τις εκτός δρόμου ανάγκες και ανησυχίες του μέσου οδηγού.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending