Connect with us

Lifestyle

SUZUKI  IGNIS: Διαφορετικό από τα άλλα

SUZUKI  IGNIS 1.2  HYBRID

Το Ignis σχεδιαστικά είναι ένα αυτοκίνητο διαφορετικό από τα άλλα. Η Suzuki πήρε στοιχεία από την δική της παράδοση και τα ενσωμάτωσε πραγματικά πολύ επιτυχημένα στην εξωτερική εμφάνιση του μικρού αυτού SUV. Οι τρεις χαρακτηριστικές γραμμές τις πίσω κολώνας (Progressive Triad το ονομάζει η Suzuki), που τις βλέπουμε και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, αλλά και η πλαισίωση των εμπρός φωτιστικών σωμάτων, μας έρχονται από την 10ετία του 80 και τα μικρά σπορ αυτοκίνητα των Ιαπώνων Fronte Coupe και Cervo αντίστοιχα. Παράλληλα οι μαύρες εμπρός κολώνες και η σχεδίαση του καπό στις άκρες πάνω από τους προβολείς ανήκουν επίσης στα highlights της εμφάνισης προερχόμενα από τα Swift και Vitara. Μοντέρνο και νεο ρετρό παράλληλα το Ignis, με ένα σχήμα που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς με τη φρεσκάδα να συγκαταλέγεται επίσης στα δυνατά του σημεία.

Η σχεδιαστική παρέκκλιση από τα συνηθισμένα συνεχίζεται και στο αυστηρό εσωτερικό του Ignis που χωρίζεται χρωματικά σε δύο επίπεδα. Σκουρόχρωμο από πάνω μέχρι τη μέση, λευκό από εκεί και κάτω, όπως και το μεγαλύτερο μέρος στις πόρτες, το εσωτερικό του μικρού SUV της Suzuki παρουσιάζεται ευχάριστο και φωτεινό, έχοντας αποβάλλει την κλασική μουντάδα, με τα χειριστήρια για το κλιματιστικό να ξεχωρίζουν επίσης για την σχεδίαση και την διάταξή τους. Τα πλαστικά είναι σε γενικές γραμμές σκληρά, αλλά η υφή τους είναι προσεγμένη και σε συνδυασμό με τα υψηλά επίπεδα συναρμογής το Ignis παρουσιάζεται ποιοτικό και σε αυτόν το τομέα.

Κανένα πρόβλημα για αυτούς που κάθονται μπροστά αλλά κανένα πρόβλημα και για δύο άτομα που θα κάτσουν στο πίσω κάθισμα ακόμη και αν πλησιάζουν σε ύψος τα 1,85 μ. Το κάθισμα για τους πίσω δίνει παράλληλα την δυνατότητα αλλαγής κλίση,ς ενώ μπορεί να συρθεί προσφέροντας ακόμη περισσότερες επιλογές. Τα 204 λίτρα του χώρου αποσκευών, 56 λιγότερα σε σχέση με την προσθιοκίνητη έκδοση, σίγουρα δεν συγκαταλέγονται μεταξύ των κορυφαίων τιμών σε αυτές τις διαστάσεις αμαξώματος. Με κανονικό σχήμα ο χώρος είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος και με τα καθίσματα αναδιπλωμένα η χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.086 λίτρα.

Την κίνηση του υβριδικού Ignis έχει αναλάβει το 4κύλινδρο Dualjet μοτέρ της Suzuki, το οποίο έχει ως υποβοήθηση έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα. Αυτό το ηλεκτρικό μοτέρ φέρνει στην ζωή τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, τον υποβοηθά στις επιταχύνσεις, ενώ λειτουργεί σαν γεννήτρια, φορτίζοντας την κλασική μπαταρία μολύβδου αλλά και μία μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται περίπου κάτω από τη θέση του οδηγού. Η φόρτιση πραγματοποιείται κάθε φορά που το αυτοκίνητο φρενάρει ή παίρνετε το πόδι σας από το γκάζι από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα και πάνω (π.χ. όταν κινείστε παρατεταμένα σε κατηφόρα). Στόχος του ήπιου υβριδικού συστήματος δεν είναι η βελτίωση των απόλυτων επιδόσεων αλλά η μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου και στην πράξη το Ignis θα περιορίσει εύκολα την κατανάλωσή του κάτω από τα 5,8 λίτρα ανά 100 χλμ. σε μικτή χρήση. Το μοτέρ των 90 ίππων δεν προβληματίζεται καθόλου στο να κινήσει σβέλτα το πολύ ελαφρύ Ignis, το οποίο, ακόμη και στην 4κίνητη έκδοσή του, δεν ξεπερνά σε βάρος τα 920 ανακοινώσιμα κιλά. Είναι εύστροφο, ακούγεται εντός της καμπίνας όταν οι στροφές ξεπερνούν το μεσαίο φάσμα λειτουργίας (ευχάριστα ωστόσο), ενώ ο επιλογέας του μακριού σε κλιμάκωση κιβωτίου είναι ελαφρύς και ακριβής κάνοντας τις γρήγορες αλλαγές παιχνιδάκι. Θα θέλαμε βεβαίως να είχε και έκτη ταχύτητα.

Το μοντέλο της Suzuki δεν περιορίζεται φυσικά μόνο στις εντός δρόμου αναζητήσεις σας. Θα βγει με αξιώσεις και στο χώμα με σύμμαχο το μικρό βάρος αλλά και την σχετικά μεγάλη απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 180 χλστ. Με ένα σετ πιο χωμάτινα ελαστικά θα βγάλει ακόμη περισσότερο το πνεύμα περιπέτειας από μέσα σας με το Hill Descent Control να ελέγχει σωστά την ταχύτητα στις κατηφόρες με μεγάλες κλίσεις και το Hill Hold να κάνει επίσης καλά την δουλειά του στην εκκίνηση στις ανηφόρες. Όπως και να έχει το Ignis θα καλύψει εύκολα και με το παραπάνω τις εκτός δρόμου ανάγκες και ανησυχίες του μέσου οδηγού.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτοκίνητο

THE BMW OIKOS: Μοναδική εκδήλωση πολυτέλειας και καινοτομίας με εντυπωσιακά μοντέλα BMW στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.

+++ Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα για τη νέα BMW iX. +++

Christopher Puth: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας και τους επόμενους μήνες θα προσφέρουμε το επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας». +++ Εντυπωσιακό drone show στο Opening Party. +++ Η στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών. +++

Αθήνα. Στην καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας, στον υπέροχο χώρο υψηλής αισθητικής του Domus (στα Αστέρια Γλυφάδας), το BMW Group Hellas διοργάνωσε την ιδιαίτερα επιτυχημένη εκδήλωση «THE BMW OIKOS». Παρουσία ξεχωριστών προσκεκλημένων, πελατών, συνεργατών, αντιπρόσωπων και εκπροσώπων των ΜΜΕ, η BMW επαναπροσδιόρισε την έννοια της «Premium» κινητικότητας παρουσιάζοντας εντυπωσιακά μοντέλα BMW που συμβολίζουν την πολυτέλεια και την καινοτομία, σε ένα καλαίσθητο  περιβάλλον δίπλα στη θάλασσα δίνοντας με αυτόν τον τρόπο το έναυσμα για την αρχή της καλοκαιρινής περιόδου. 

Οι υπερπολυτελείς BMW X7 και BMW Σειρά 7 κέντρισαν το ενδιαφέρον των καλεσμένων με την ασύγκριτη άνεση και τις καινοτόμες ψηφιακές λειτουργίες που προσφέρουν. Η αδρεναλίνη εκτοξεύτηκε με την παρουσία των υψηλών επιδόσεων μοντέλων, BMW XM και τη νέα εκρηκτική BMW M5 των 727 hp, που για πρώτη φορά διαθέτει σύστημα M HYBRID. Σε επίπεδο ηλεκτροκίνησης, οι αμιγώς ηλεκτρικές BMW i4 και i5 έκλεψαν τις εντυπώσεις, προσφέροντας απολαυστική οδήγηση με μηδενικούς ρύπους ενώ μοντέλα BMW που έχουν πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις, όπως η δυναμική BMW Σειρά 1 και οι επιβλητικές BMW X1 και X2, ήταν επίσης εκεί.

Η μεγάλη πρωταγωνίστρια του «THE BMW OIKOS» ήταν η νέα αμιγώς ηλεκτρική BMW iX που πραγματοποίησε Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα. Το νέο κορυφαίο Sports Activity Vehicle (SAV) της BMW που αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά βιώσιμης κινητικότητας της μάρκας, διαθέτει μια τολμηρή, φουτουριστική σχεδίαση με ευρύχωρο, πολυτελές εσωτερικό. Η νέα BMW iX προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης με αυξημένη αυτονομία έως 701 χλμ. και εντυπωσιακή ισχύ που αγγίζει τους 659 hp (για την έκδοση BMW iX M70 xDrive). 

Το «THE BMW OIKOS» άνοιξε τις πύλες του με ένα φαντασμαγορικό opening night με την ταλαντούχα, Γιολάντα Καλογεροπούλου να δίνει το έναυσμα και στη συνέχεια να καλωσορίζει τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του BMW Group Hellas, κύριο Christopher Puth. Σε μία άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση επί σκηνής, ο κύριος Puth αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία του BMW Group Hellas τους πρώτους μήνες της φετινής χρονιάς και στην πελατοκεντρική προσέγγιση που ακολουθεί η εταιρεία στη διαδικασία λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων. Χαρακτηριστικά επισήμανε: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας αναβαθμίζοντας τις Εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων μας τους επόμενους μήνες και να τις φέρουμε στο επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας». 

Ακολούθησαν σημαντικές αναφορές στην ολοκληρωμένη προϊοντική γκάμα των μοντέλων BMW που περιλαμβάνει όλα τα συστήματα κίνησης (κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά) και σημαντικές στιγμές από την ιστορία της μάρκας που αποτυπώνεται σχεδιαστικά από τη χαρακτηριστική μάσκα νεφρών, προτού ξεκινήσει ένα εντυπωσιακό χορευτικό act από έμπειρους dancers που οδήγησαν τους καλεσμένους στον εξωτερικό χώρο της εκδήλωσης για να παρακολουθήσουν ένα ανεπανάληπτο drone show. Φωτίζοντας τον ουρανό της Αθήνας, τα drones πραγματοποίησαν μία ιστορική αναδρομή της μάρκας BMW δημιουργώντας έντονα συναισθήματα ενώ στη συνέχεια προϊδέασαν το κοινό για την άφιξη της νέας μελλοντικής γενιάς μοντέλων BMW Neue Klasse. Η βραδιά κορυφώθηκε με δυνατή μουσική από την γνωστή DJ και Παραγωγό, Xenia Ghali.

Κατά τη διάρκεια του τετραήμερου event «THE BMW OIKOS», οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να οδηγήσουν την πιο πρόσφατη γκάμα μοντέλων BMW, να συμμετάσχουν σε διαδραστικές εκπαιδευτικές εμπειρίες και να ζήσουν από κοντά το πρώτο BMW Fine Art Activation byAKTO. Στο υψηλής αισθητικής περιβάλλον του Domus, μια BMW Σειρά 1 μεταμορφώθηκε in situ σε έργο τέχνης, μέσα από μια εντυπωσιακή 10ωρη live performance. Η δημιουργική ομάδα του προγράμματος σπουδών BA (Hons) Fine Art & New Media του AKTO εμπνεύστηκε από την πολυχρωμία, τη ροή και την αίσθηση της κίνησης στο αστικό τοπίο και εφάρμοσε masking, σχεδιαστικές σημάνσεις και ακρυλικά χρώματα με απόλυτη ακρίβεια. Οι οργανικές φόρμες που αναδείχθηκαν ενίσχυσαν τη γεωμετρία του οχήματος, αποτυπώνοντας τη δυναμική του design στον δημόσιο χώρο. Το αποτέλεσμα: ένα ισχυρό εικαστικό statement, το πρώτο BMW Fine Art Activation by AKTO, όπου η τέχνη συνάντησε την τεχνολογία και η premium κινητικότητα μετατράπηκε σε ζωντανή εμπειρία.

Η εκδήλωση «THE BMW OIKOS» δεν ήταν απλώς μια παρουσίαση αυτοκινήτων, αλλά μια εμπειρία που ανέδειξε την δέσμευση του BMW Group Hellas στην αριστεία και την καινοτομία. Η λέξη «ΟΙΚΟΣ» που χρησιμοποιείται για να εκφράσει την ιδέα πίσω από την εκδήλωση προέρχεται από την αρχαία ελληνική γλώσσα και ορίζεται ως το «σπίτι» που περιλαμβάνει το σύνολο των αγαθών και των ανθρώπων που το απαρτίζουν.

Με την αφοσίωση στη βιωσιμότητα και την καινοτομία, η BMW είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος και να παραμείνει στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου εφαρμόζοντας την στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της.  

Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Το δίκτυο παραγωγής του BMW Group περιλαμβάνει πάνω από 30 εγκαταστάσεις παραγωγής σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Το 2024, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,45 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 210.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2024 ήταν 11,0 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 142,4 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2024, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 159.104 ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογική και υπεύθυνη δράση. Η εταιρεία καθόρισε από νωρίς την πορεία της για το μέλλον και θέτει τη βιωσιμότητα και την αποδοτικότητα των πόρων στο επίκεντρο της στρατηγικής της κατεύθυνσης – από την αλυσίδα εφοδιασμού, μέχρι την παραγωγή, και το τέλος της φάσης χρήσης, για όλα τα προϊόντα της.

www.bmwgroup.com 

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/bmw-group/

YouTube: https://www.youtube.com/bmwgroup

Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup

Facebook: https://www.facebook.com/bmwgroup

X: https://www.x.com/bmwgroup

Κωνσταντίνος Διαμαντής

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Agrino – Επετειακή Διαφήμιση «70 χρόνια σκεφτόμαστε έξω από τα πλαίσια»

Η Agrino γεννήθηκε πριν από 70 χρόνια από 3 ανήσυχα πνεύματα, που «πάντα κοίταζαν ψηλά, μακριά απ’ τα γνωστά». Την ιστορία του Στράτου, του Θύμιου και του Γιώργου Πιστιόλα από το Αγρίνιο, αφηγείται η νέα επετειακή διαφήμιση της Agrino, μια που αξίζει να ειπωθεί, γιατί αποτελεί παράδειγμα διορατικότητας, αποφασιστικότητας και προσήλωσης στις αξίες της ποιότητας, καινοτομίας και ελληνικότητας

Μέσα σε μια φανταστική γκαλερί, οι 70 κορνίζες-πλαίσια που φιλοξενούν αποσπάσματα της ιστορίας της Agrino, ζωντανεύουν και αλληλεπιδρούν, μεταφέροντας τον θεατή από εποχή σε εποχή και εξιστορώντας τα γεγονότα, τις πρωτοπορίες και τις αξίες της μάρκας με έναν ευφάνταστο και μοντέρνο τρόπο. Η αφήγηση με παραδοσιακά τετράστιχα αλλά σύγχρονο λεκτικό, έρχεται να συμπληρώσει την πρωτότυπη εικόνα με μια γλώσσα λυρική αλλά και καθημερινή. 

Η ταινία συνολικής διάρκειας 70’’ φέρει την υπογραφή της δημιουργικής ομάδας του Λάζαρου Ευμορφία – LamaDDB, της Stefi στην παραγωγή, της Mellow στο 3D animation και του Chris Τσούνη στη σκηνοθεσία. Η καμπάνια προβάλλεται σε TV και digital. 

Η εταιρεία Agrino γιορτάζει την επέτειο των 70 χρόνων από την ίδρυση της με δράσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Μέχρι στιγμής, έχει πραγματοποιηθεί μία διήμερη εταιρική εκδήλωση στη γενέτειρα-Αγρίνιο με συμμετοχή των 200 εργαζομένων της και διακεκριμένων τοπικών παραγόντων, ενώ ακολούθησε η πρόσφατη εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη, όπου βρίσκεται η κεντρική της παραγωγική μονάδα. Το αποκορύφωμα του διημέρου αποτέλεσαν τα επίσημα εγκαίνια της νέας, υπερσύγχρονης μονάδας παραλαβής, ξήρανσης και αποθήκευσης ελληνικού ρυζιού στο Κλειδί Ημαθίας, με την παρουσία εκπρόσωπων των μέσων ενημέρωσης, της πολιτικής σκηνής, συνεργάτων από τον αγροτικό τομέα, καθώς και στελέχων της εταιρίας.

Λίγα λόγια για την εταιρεία:

Με ιστορία που κρατά 70 χρόνια, η AGRINO, αποτελεί μια από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες μάρκες στην ελληνική αγορά η οποία προσφέρει ελληνικά ρύζια, όσπρια και σνακ ρυζιού υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας. Με σταθερά ανοδική πορεία και σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα έχει καταφέρει με προσήλωση στους στόχους της να κερδίσει την πρώτη θέση στο καλάθι των καταναλωτών ήδη από τη δεκαετία του 1980. Η ποιότητα και η καινοτομία αποτελούν τις θεμελιώδεις αξίες της επιτυχημένης πορείας της AGRINO, επενδύοντας και ενισχύοντας συνεχώς την δυναμική των προϊόντων της.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Παρουσία Επιμελητηρίου Αρκαδίας οι εκδηλώσεις των Εμποροβιομηχανικών Συλλόγων Μεγαλόπολης και Τρίπολης

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, Γιάννης Τρουπής και μέλη της Διοίκησης συμμετείχαν στις εορταστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσαν οι Εμποροβιομηχανικοί Σύλλογοι Μεγαλόπολης και Τρίπολης, ενισχύοντας έμπρακτα τις πρωτοβουλίες που διατηρούν ζωντανή την πολιτιστική και θρησκευτική ταυτότητα της Αρκαδίας.

Την Κυριακή 18 Μαΐου, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, κ. Γιάννης Τρουπής, μαζί με τα μέλη της Διοίκησης, κ.κ. Ανδρέα Σύριο, Υπεύθυνο Συμβουλευτικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων, Παναγιώτη Πιτερό Πρόεδρο Τμήματος Εμπορίου, Χριστίνα Παρασκευοπούλου – Σύριου, Αναπ. Πρόεδρο Τμήματος Μεταποίησης, Σωτήρη Μπαλίκο  Αν. Πρόεδρο Τμήματος Εμπορίου, Γιώργο Λαμπίρη και Άννα Γαβρήλου συμμετείχαν στην καθιερωμένη εορτή του Αγίου Αθανασίου στη Μεγαλόπολη, η οποία έχει αναδειχθεί σε θεσμό για την περιοχή. 

Σημειώνεται ότι ο κ. Πιτερός και η κα. Γαβρήλου κατέχουν παράλληλα και θεσμικές θέσεις στον Εμποροβιομηχανικό Σύλλογο Τρίπολης, ως Πρόεδρος και Γραμματέας αντίστοιχα ενώ ο κ.Μπαλίκος τη θέση του Αναπ.  Γραμματέα του Εμποροβιομηχανικού Συλλόγου Μεγαλόπολης γεγονός που υπογραμμίζει τη διασύνδεση και τη συνεργασία των τοπικών φορέων.

Η εκδήλωση, με τη σφραγίδα του Εμποροβιομηχανικού Συλλόγου Μεγαλόπολης, συνδύασε θρησκευτική κατάνυξη με έντονο τοπικό χαρακτήρα, προωθώντας την εμπορική δραστηριότητα και ενδυναμώνοντας τη συλλογικότητα.

Ακολούθως, την Τετάρτη, ο Πρόεδρος κ. Τρουπής, ο Γενικός Γραμματέας κ. Παναγιώτης Μαντάς και τα μέλη της Διοίκησης κ.κ.  Κώστας Καλαμαράς Αν Πρόεδρος Τμήματος Υπηρεσιών, Παναγιώτης Πιτερός, Χριστίνα Σύριου – Παρασκευοπούλου και Παναγιώτης Σούπος παρέστησαν στον Εσπερινό και την Αρτοκλασία στον Ιερό Ναό Προφήτη Ηλία στην Τρίπολη, ενώ την επόμενη ημέρα, Πέμπτη 22 Μαΐου, παρακολούθησαν τη Θεία Λειτουργία στον ίδιο Ναό, που πραγματοποίησε ο Εμποροβιομηχανικός Σύλλογος Τρίπολης τιμώντας τους πολιούχους και προστάτες του Συλλόγου, Αγίους Νεομάρτυρες Δημήτριο και Παύλο.

Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας, ακολούθησε φιλική συνάντηση, όπου δόθηκε η ευκαιρία για ανταλλαγή απόψεων και ευχών μεταξύ επαγγελματιών, εκπροσώπων φορέων και πολιτών.

Το Επιμελητήριο Αρκαδίας παραμένει σταθερά στο πλευρό των τοπικών επαγγελματικών συλλόγων, αναγνωρίζοντας τον πολύπλευρο ρόλο τους στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και την ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας.

Continue Reading

Trending