Connect with us

Μόδα

Οι τάσεις ενός απο τα αγαπημένα αξεσουάρ των γυναικών για τον χειμώνα.

Οι τσάντες αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι μια εμφάνισης, πάρα πολλές φορές ενισχύουν το τελικό look και άλλοτε αποτελούν κυρίαρχο item αυτού, κλέβοντας την παράσταση. Είναι αξιοσημείωτο πως πολλές φορές οι τσάντες έχουν τις δικές τους τάσεις και δεν ακολουθούν τα κυρίαρχα trend της εκάστοτε εποχής. 

Τα ρούχα είθισται να ακολουθούν μια κοινή τάση θέμα, ενώ τα αξεσουάρ μια πολύ μεγαλύτερη γκάμα τάσεων και στυλ μιας και πολλές φορές έχουν και πιο χρηστικό χαρακτήρα. 

Οι τάσεις στις τσάντες για τον χειμώνα δεν αποτελούν εξαίρεση. Υπάρχει μια τεράστια γκάμα , ικανή να καλύψει όλες τις ανάγκες των καταναλωτών. Η φαντασία είναι εμφανής τόσο στον αρχικό σχεδιασμό τους όσο και στις υφές και τα υλικά που έχουν επιλεχθεί για φέτος. Τσάντες σε όλες τις χρωματικές παλέτες με το κόκκινο να κυριαρχεί. Φυσικά θα δούμε και πολλές τσάντες να υπηρετούν ίσως την κυρίαρχη τάση στην μόδα για την περίοδο αυτή , με μια συγκρατημένη αισθητική του quite luxury.

Παρακάτω θα δούμε τις  κορυφαίες τάσεις στις τσάντες για τον χειμώνα και την άνοιξη του 2024. 

XXXL bags – chunky bags 

Για τη σεζόν, οι οίκοι παρουσίασαν τσάντες των οποίων το μέγεθος είναι τόσο μεγάλο που σίγουρα θα μπορεί να χωρέσει σχεδόν τα πάντα. Οι τσάντες αυτές τις περισσότερες φορές έχουν τόσους αποθηκευτικούς χώρους που μπορούν αν χρησιμοποιηθούν και ως weekend bag. Σίγουρα πολύ γεμάτες δεν δείχνουν τόσο ωραίες , για αυτό ας επιλέγουμε συγκεκριμένα πράγματα να τοποθετούμε μέσα τους. Επιπλέον χρειάζεται προσοχή στην επιλογή τους για να μπορούμε να την φοράμε και όχι να μας φοράει. 


Colorful bags

Ένα αδιαμφισβήτητο trend στα αξεσουάρ είναι τα εντονα χρώματα. Οι εξαιρετικά τολμηρές φωτεινές αποχρώσεις εμφανίστηκαν στην πλειονότητα των συλλογών από όλους τους οίκους μόδας. Τα φετινά χρώματα που επιλέχθηκαν διαφέρουν κατά πολύ απο αυτά του περσινού χειμώνα που το μαύρο και καφέ κυριαρχούσαν. Η επιλογή τσαντών με έντονο χρώμα σίγουρα μπορεί να αναδείξει ενα πιο basic look και να δώσει ένα πιο χαρούμενο και playful twist. Τολμήστε και σίγουρα δεν θα χάσετε. 


Quilting

Οι τσάντες καπιτονέ είναι εδώ και για αυτόν τον χειμώνα. Συνδυάστε την με το puffer μπουφάν σαν και παίξτε με όγκους που σίγουρα θα κλέψουν την παράσταση. Η περίοδος αυτή είναι η πιο ιδανική για το συγκεκριμένο trend μιας και τα outfit μας λόγω καιρού έχουν και αυτά τον δικό τους όγκο. Αρκετά luxury brands  πειραματίστηκαν με το συγκεκριμένο στυλ αξεσουάρ προσφέροντας


Chain Details

Oι διακοσμημένες με αλυσίδα τσάντες είναι μια ακόμα τάση για τον χειμώνα του 2024. Οι τσάντες αυτές προσφέρουν ένα συνδιασμό αξεσουάρ με jewellery , ολοκληρώνοντας ένα κλασσικό ή και πιο ανατρεπτικό look. Οίκοι όπως Chanel και Victoria Beckham αυτή τη σεζόν μας δίνουν την απόλυτη αποτύπωση του συγκεκριμένου trend , με την Chanel να το αναπαράγει επι πολλά έτη γράφοντας  ιστορία στις συγκεκριμένες τσάντες. 


Animal Prints

Ενα απο τα πλέον αγαπημένα trend του ελληνικού καταναλωτικού κοινού , μια επιλογή για όλες τις ηλικίες και τα στυλ.  Το 2024 φέρνει μαζί του εξωτικά mock-croc υλικά, λεοπάρ print, snake prints σε διάφορες αποχρώσεις και σχεδόν όλες τις υφές που μπορεί να θυμίζουν γούνα ζώου. Η καλύτερη επιλογή για ένα μονοχρωματικό look, για πιο rock εμφάνιση αλλά και πιο καθημερινή. 

Δίαλεξε λοιπόν την τσάντα που σου ταιριάζει και δημιούργησε μοναδικές εμφανίσεις.

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Lifestyle

Tο ιδανικό δώρο για εκείνη στη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου

Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι η μέρα που οι περισσότεροι άνδρες ιδανικά θα ήθελαν να διαγράψουν από το ημερολόγιο τους.

Από τη φύση τους (ας το αποδώσουμε εκεί) προτιμούν να μιλούν με πράξεις παρά με λόγια.  Ίσως γιατί είναι πιο εύκολο, λιγότερο ανώδυνο και μετρήσιμο από πλευράς αντιδράσεων, αλλά όταν πρόκειται για την γιορτή των ερωτευμένων τα πράγματα δυσκολεύουν. Κάθε χρόνο σχεδόν βρισκόνται στην όχι και τόσο ευχάριστη θέση να πρέπει να ψάξουν – στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή –  για να βρουν το ιδανικό δώρο για την εκλεκτή της καρδιάς τους. Αν ανήκεις και εσύ σε αυτή την κατηγορία τότε καλό είναι να διαβάσεις παρακάτω!

Σκέφτεσαι “Να της πάρεις λουλούδια, να της πάρεις σοκολατάκια, να της αγοράσεις ένα τεράστιο αρκούδο ή να την βγάλεις για ρομαντικό δείπνο;”. Δε θα σου απαριθμήσουμε τους λόγους που δε πρέπει να κάνεις τίποτε από τα παραπάνω. Θα σου πούμε μόνο ότι αν ήσουν 18 ετών μπορεί και να είχαν νόημα, αλλά από  ένα σημείο και ύστερα στη ζωή σου, οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες.

Τι είναι αυτό λοιπόν που θα την κάνει να καρδιοχτυπήσει και θα σου δώσει extra bonus, γιατί εδώ που τα λέμε όλοι μας θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι σε όλα. Οι άντρες με εμπειρία θα σου πουν ότι ο πιο γρήγορος δρόμος για να κατακτήσεις την καρδιά μιας γυναίκας είναι αυτός της καρδιάς σου. Και τι πιο ξεχωριστό από ένα κόσμημα που θα αντιπροσωπεύει ακριβώς αυτό; Μια καρδιά τόσο ξεχωριστή όσο η δική σου, που θα την κρατήσει στα χέρια της σαν ότι πιο πολύτιμο έχει! Για να μην ψάχνεις, βρήκαμε αυτήν που κάνει τη διαφορά, από το ελληνικό brand G&P Jewellery. Το κορίτσι σου θα εκτιμήσει ιδιαιτέρως τον ξεχωριστό σχεδιασμό του και την ιδιαίτερη αισθητική αυτού του δαχτυλιδιού. Όσο για το μέγεθος δε χρειάζεται να έχεις καμία ανησυχία. Το δαχτυλίδι αυξομειώνεται για να ταιριάζει σε όλα τα δάχτυλα.

Δες ΕΔΩ το Δαχτυλίδι Silver Wavy Heart

 

Δες ΕΔΩ το δαχτυλίδι Gold Wavy Heart

Θα το παραλάβεις σε πολυτελή κασετίνα!

 Eshop: gpjewellery.gr

FB: G&P Jewellery Designer 

Instagram: gpjewellerydesigners 

Continue Reading

Μόδα

WHO’S NEXT – BIJORHCA Δυναμική ελληνική παρουσία στις εκθέσεις ενδύματος

Εξήντα επτά (67) εταιρείες συμμετείχαν στα εθνικά περίπτερα που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στις διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος (WHO’S NEXT – BIJORHCA), καθώς και διακόσμησης σπιτιού και εσωτερικών χώρων (MAISON ET OBJET), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι, το διάστημα από 18 ως 22 Ιανουαρίου.

Η χώρα μας άφησε θετικές εντυπώσεις με την αξιοσημείωτη παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα του φετινού χειμώνα στο Παρίσι, δημιουργώντας πολλές προσδοκίες για το μέλλον, καθώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών-πελατών για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες συνεχώς αυξάνεται.

Πιο συγκεκριμένα στη MAISON ET OBJET PARIS, η οποία διεξήχθη από 18 έως 22 Ιανουαρίου 2024 στον εκθεσιακό χώρο Paris Nord Villepinte, συμμετείχαν 32 ελληνικές εταιρείες από τους δημιουργικούς κλάδους της διακόσμησης και των αντικειμένων. Στις 5 ημέρες που διήρκησε η έκθεση, δόθηκε η ευκαιρία στους Έλληνες συμμετέχοντες να αυξήσουν το πελατολόγιο τους μέσω προγραμματισμένων B2B συναντήσεων και γενικότερων δράσεων δικτύωσης. Στη φετινή διοργάνωση σημειώθηκε αύξηση κατά 9% στις συμμετοχές σε σύγκριση με την αντίστοιχη διοργάνωση του Ιανουαρίου του 2023, φτάνοντας τον αριθμό των 2516  συμμετεχουσών εταιρειών ενώ ποσοστό 30% αυτών συμμετείχαν για πρώτη φορά στη διοργάνωση.

Παράλληλα, στις 20 Ιανουαρίου ξεκίνησαν οι διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος WHO’S NEXT – BIJORHCA στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles. Στη χειμερινή διοργάνωση των Who’s Next – BIJORHCA, τις μεγαλύτερες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις μόδας και αξεσουάρ του Παρισιού, φιλοξενήθηκαν περισσότεροι από 1550 εκθέτες. Με την υποστήριξη της Enterprise Greece συμμετείχαν 35 ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς της μόδας, του κοσμήματος και των εσωρούχων, αριθμός που κατέταξε την Ελλάδα στην τέταρτη θέση ανάμεσα στις 40 χώρες που συμμετείχαν μέσω των brands τους στις διοργανώσεις.  Για πρώτη φορά φέτος στη διοργάνωση της Who’s Next,  λειτούργησε και ο τομέας της Salon international de la Lingerie, με τη συμμετοχή 250 εταιρειών.

Εξήντα επτά (67) εταιρείες συμμετείχαν στα εθνικά περίπτερα που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στις διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος (WHO’S NEXT – BIJORHCA), καθώς και διακόσμησης σπιτιού και εσωτερικών χώρων (MAISON ET OBJET), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι.

Η χώρα μας άφησε θετικές εντυπώσεις με την αξιοσημείωτη παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα του φετινού χειμώνα στο Παρίσι, δημιουργώντας πολλές προσδοκίες για το μέλλον, καθώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών-πελατών για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες συνεχώς αυξάνεται.

Πιο συγκεκριμένα στη MAISON ET OBJET PARIS, η οποία διεξήχθη από 18 έως 22 Ιανουαρίου 2024 στον εκθεσιακό χώρο Paris Nord Villepinte, συμμετείχαν 32 ελληνικές εταιρείες από τους δημιουργικούς κλάδους της διακόσμησης και των αντικειμένων. Στις 5 ημέρες που διήρκησε η έκθεση, δόθηκε η ευκαιρία στους Έλληνες συμμετέχοντες να αυξήσουν το πελατολόγιο τους μέσω προγραμματισμένων B2B συναντήσεων και γενικότερων δράσεων δικτύωσης. Στη φετινή διοργάνωση σημειώθηκε αύξηση κατά 9% στις συμμετοχές σε σύγκριση με την αντίστοιχη διοργάνωση του Ιανουαρίου του 2023, φτάνοντας τον αριθμό των 2516  συμμετεχουσών εταιρειών ενώ ποσοστό 30% αυτών συμμετείχαν για πρώτη φορά στη διοργάνωση.

Παράλληλα, στις 20 Ιανουαρίου ξεκίνησαν οι διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος WHO’S NEXT – BIJORHCA στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles. Στη χειμερινή διοργάνωση των Who’s Next – BIJORHCA, τις μεγαλύτερες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις μόδας και αξεσουάρ του Παρισιού, φιλοξενήθηκαν περισσότεροι από 1550 εκθέτες. Με την υποστήριξη της Enterprise Greece συμμετείχαν 35 ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς της μόδας, του κοσμήματος και των εσωρούχων, αριθμός που κατέταξε την Ελλάδα στην τέταρτη θέση ανάμεσα στις 40 χώρες που συμμετείχαν μέσω των brands τους στις διοργανώσεις.  Για πρώτη φορά φέτος στη διοργάνωση της Who’s Next,  λειτούργησε και ο τομέας της Salon international de la Lingerie, με τη συμμετοχή 250 εταιρειών.

Continue Reading

Μόδα

Fashion show | Maison Margiela x Jonh Galliano

Το fashion week της haute couture δεν θα μπορούσε να κλείσει καλύτερα με ενα fashion show που αγγίζει τα όρια της τέχνης, η μαλλόν είναι η απόλυτη τέχνη. Ήταν μια απάντηση σε όλους αυτούς που πάντα περιμένουν κάτι καινούργιο , κάτι δυναμικό και μοναδικό.   


Η συγκεκριμένη επίδειξη του οίκου Margiela ήταν ένα μεγάλο θεατρικό δρώμενο. Ένα δρώμενο που εξελίσσονταν μπροστά στα μάτια των θεατών που ήταν τυχεροί να παραβρίσκονται εκεί και όλους εμάς που βλέπαμε όλο αυτό το θέαμα σε Live streaming.  Για το ξεκίνημα της παράστασης, ο σκηνοθέτης Baz Luhrmann δημιούργησε ένα φιλμ νουάρ με ένα inspo των πραγμάτων που θα ακολουθήσουν. Οι πρωταγωνιστές μας βγαλμένοι από μια άλλη πιο σκοτεινή εποχή , μέσα από τον υπόκοσμο και τα σκοτάδια του άλλοτε φωτεινού Παρισιού. Η εποχή αυτή δεν είναι άλλη από την Belle Epoque. 


Ο,τι περπάτησε σε αυτή την πασαρέλα θα μπορούσε να είναι κομμάτι αυτού του freak show, με φιγούρες που σίγουρα τραβούσαν την προσοχή ακόμα και από τις φανταστικές δημιουργίες. Όλοι οι χαρακτήρες-μοντέλα είχαν διαφορετικό περπάτημα , σταματούσαν σε διάφορα σημεία και έπαιρναν διάφορες πόζες κάνοντας ακόμα πιο ατμοσφαιρικό το show.  


Μερικά από τα υλικά που κυριάρχησαν στις μοναδικές του δημιουργίες ήταν η οργάντζα, το μαλλί, το τούλι και το μετάξι . Το make up που χρησιμοποιήθηκε ήταν και αυτό talk of the town , ήθελαν να δώσουν μια όψη μαριονέτας-πορσελάνινης κούκλας και κατά την γνώμη μου πιο εύστοχο make up δεν θα μπορούσε να ήταν.  

Είναι ένα show που πρέπει να δείτε. Είναι ένα show που ξεπερνάει κατά πολύ τα όρια της μόδας και αγγίζει και άλλες μορφές τέχνης. Είναι ένα που θα το θυμόμαστε όλοι οι λάτρεις και μη της συγκεκριμένης βιομηχανίας. Its a show to remember. 

Συνάκτης : Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Trending