Connect with us

Μόδα

Βέρα Αδαμίδου | Οι 6 χειμερινές τάσεις της μόδας

Ξέρω ότι βαρέθηκες να ψάχνεις κάθε μέρα τι θα βάλεις, προσπαθώντας να αναδείξεις το προσωπικό σου στυλ αλλά παράλληλα να ακολουθήσεις και την επικαιρότητα. Ποιες είναι όμως οι σωστές τάσεις για εσένα και που θα τις βρεις; Φέτος είναι πολύ γνώριμες και κάποιες βρίσκονται πολύ πιο κοντά σου από ότι περίμενες. Ήρθα λοιπόν, να διευκολύνω την ζωή σου. Γυναίκα είσαι, ξέρω ότι είναι δύσκολη. Εδώ θα βρεις τις 6 (3+3) τάσεις του χειμώνα, tips και tricks!

Οι 6 χειμερινές τάσεις της μόδας για το υπόλοιπο 2024 που “κοιμούνται” στις ντουλάπες μας… ή του συντρόφου μας! Ξέρω ότι βαρέθηκες να ψάχνεις κάθε μέρα τι θα βάλεις, προσπαθώντας να αναδείξεις το προσωπικό σου στυλ αλλά παράλληλα να ακολουθήσεις και την επικαιρότητα. Ποιες είναι όμως οι σωστές τάσεις για εσένα και που θα τις βρεις; Φέτος είναι πολύ γνώριμες και κάποιες βρίσκονται πολύ πιο κοντά σου από ότι περίμενες. Ήρθα λοιπόν, να διευκολύνω την ζωή σου. Γυναίκα είσαι, ξέρω ότι είναι δύσκολη. Εδώ θα βρεις τις 6 (3+3) τάσεις του χειμώνα, tips και tricks! Καρό Burberry/Vogue Runway Τα καρό και τα σκωτσέζικα καρό υφάσματα επιστρέφουν δυναμικά στα ράφια των αγαπημένων μας καταστημάτων σε τυπώματα και υφάνσεις, πιο μεγάλα από ποτέ! Φέτος επιτέλους ξεπερνάμε το στερεοτυπικό καρό παντελόνι και συναντάμε looks δημιουργημένα από πάνω μέχρι κάτω με καρό κομμάτια.Αυτό μπορεί να έχει μεγάλο ενδιαφέρον για εσάς, που φέτος θα θέλατε να ξεχωρίσετε στο πλήθος, δημιουργώντας μια ψευδαίσθηση μονοχρωματικής εμφάνισης χρησιμοποιώντας το ίδιο μοτίβο από το κεφάλι έως τα νύχια. Για εσάς όμως που φέτος έχετε όρεξη να “παίξετε”, ας το κάνετε διαλέγοντας το χρώμα που υπερτερεί σε ένα μοτίβο, βρίσκοντας αποχρώσεις και τόνους του σε διαφορετικά από αυτό μοτίβα, στα οποία δεν αποτελεί κύριο χρώμα και συνδυάζοντάς τα. Ήρθε η ώρα να κάνεις μια βουτιά σε αυτήν την στοίβα παλιών, ξεχασμένων ρούχων που κρατάς στην ντουλάπα “μήπως και”. Όλο και κάποιο καρό πουκαμισάκι θα βρεθεί, που την ςτελευταία φορά που το δίπλωσες ήσουν σχεδόν σίγουρη ότι δεν θα ξανά φορεθεί ποτέ. Και αν δεν το βρεις στην δική σου στοίβα, ρίξε μια ματιά και στου συντρόφου σου, έτσι και αλλιώς oversized θα το φορούσες! Σε όποια και από τις δύο κατηγορίες αν ανήκεις, θα φοράς την τελευταία λέξη της μόδας. Να στην ξανά πω; Ξεκινάει από “κ” και τελειώνει σε “αρό”.


Όλες έχουμε μια γραβάτα στην ντουλάπα μας από εκείνο το ανδρόγυνο outfit που προσπαθήσαμε να
κάνουμε λίγο πιο στιβαρό, και αν όχι, έχει τουλάχιστον μια ο σύντροφος μας από αυτή την δεξίωση που τον αναγκάσαμε να την φορέσει για να φανεί πιο σοβαρός. Ήρθε η ώρα να ξανά πειραματιστούμε μαζί της. Αυτήν την φορά, δεν χρειάζεται να την συνδυάσουμε με σακάκι και παντελόνι, ας κρατήσουμε κάποια ρομαντικά στοιχεία. Η γραβάτα στις φετινές πασαρέλες χρησιμοποιήθηκε με αστραφτερές μίνι φούστες και oversized πουκάμισα, δίνοντας την ευκαιρία στο outfit να ορίσει τις διαστάσεις του σώματος. Φορώντας αυτό το αξεσουάρ σωστά, μπορείτε να επεξεργαστείτε το πάνω μέρος του σώματός σας, όπως θέλετε εσείς. Εγώ πάντως, λέω να του δώσω λίγο παραπάνω μάκρος φέτος!


Saint Lauren/Vogue Runway

Ποια άλλη έχει βαρεθεί τις φυσικές σιλουέτες; Η λύση στο πρόβλημα μας κρύβεται πίσω από την νέα τάση που δίνει υπερβολική έμφαση στους ώμους, δημιουργώντας μια αφύσικη μορφή, η οποία μοιάζει σχεδόν σε αφηρημένο σκίτσο μόδας. Με τέτοιες βάτες, τριπλάσιες από αυτές του 80’, εκτός από το ρούχο που παίρνει νέα διάσταση, παίρνει και ο χαρακτήρας. Αυτές οι βάτες δεν δημιουργούνε τίποτα λιγότερο από μια αίσθηση δυναμισμού, σοβαρότητας και σιγουριάς. Και ευτυχώς για εσένα, μπορείς να τις βρεις παντού! Πάρε λοιπόν εκείνο το μεγάλο σακάκι του συντρόφου σου, που έχει ξεχάσει και προσάρμοσε τις βάτες τις επιλογής σου όπως θέλεις εσύ. Την επόμενη φορά που θα ξυπνήσεις με αμφιβολίες για το πόσο δυναμική μπορείς να είσαι, ρίξε ένα τέτοιο blazer πάνω σου και ξεκίνησε την μέρα σου από εκείνη την στιγμή. Άλλωστε, η μέρα ξεκινάει όταν τελειώνει το πρωινό στήσιμο του ντυσίματος.


Αυτή η τάση είναι πολύ σημαντική για την ιστορία της μόδας που έγραψε το “New Look” του Dior, αλλά και για την επικαιρότητα, αφού τα πρότυπα ομορφιάς πλέον συμπεριλαμβάνουν και τις καμπύλες του γυναικείου σώματος. Η δεκαετία του 50’ χαρακτηρίστηκε από την στενή μέση και τον όγκο στους γοφούς. Ποια δεν θα ήθελε να εκφράσει την κομψότητά της, δημιουργώντας παράλληλα την ψευδαίσθηση της στενότερης μέσης; Η έμπνευση επέστρεψε πιο εκσυγχρονισμένη από ποτέ στις πασαρέλες των πιο γνωστών σχεδιαστών. Ποιος καλύτερος τρόπος, να συνδυάσεις την ιστορία και την κομψότητά με την άνεση του παντελονιού, που όλες κρυφά θέλουμε να νιώθουμε;


Το βράδυ, η μαύρη δαντέλα είναι μονόδρομος για να κλέψεις τα βλέμματα των γύρω σου. Η διαφάνεια αυτή με τις λεπτομέρειες σάρωσε τις φετινές επιδείξεις. Οι δαντέλες είναι η κατάλληλη κίνηση για μια γυναίκα η οποία θέλει να “ξυπνήσει” την αισθησιακή της τρυφερότητα με κομψότητα. Είναι ένα ύφασμα τόσο διαχρονικό και άμεσα συνδεδεμένο με την γυναικεία φύση που αφού ξανά θυμηθείς την δύναμη που κρατάει, δεν θα θέλεις να το βγάλεις από πάνω σου!


Ferragamo/Vogue Runway

Το ξέρω ότι ανυπομονείς να κάνει κρύο γιατί σου έλειψαν οι γούνες, παραδέξου το. Φέτος υπάρχει 730% εβδομαδιαία αύξηση στην αναζήτηση του όρου “φο γούνινο παλτό” και 25% περισσότερες in-store αγορές από ότι πέρυσι. Οπότε όσο κρύο και να έχει, η στιγμή που μπορείς επιτέλους να βγάλεις από την ντουλάπα το παλτό που τόσο καιρό κοιτάς, ήρθε! Η τελευταία λέξη της μόδας από ότι φαίνεται είναι μαλακή και ήρθε για να σε κρατήσει ζεστή και άνετη στην καθημερινότητά σου!

Συνταγμένο από την Βέρα Αδαμίδου

Μπορείτε να βρείτε την Βέρα στο ινσταγραμ πατώντας εδώ : https://www.instagram.com/veraadamidou/

Lifestyle

Tο ιδανικό δώρο για εκείνη στη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου

Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι η μέρα που οι περισσότεροι άνδρες ιδανικά θα ήθελαν να διαγράψουν από το ημερολόγιο τους.

Από τη φύση τους (ας το αποδώσουμε εκεί) προτιμούν να μιλούν με πράξεις παρά με λόγια.  Ίσως γιατί είναι πιο εύκολο, λιγότερο ανώδυνο και μετρήσιμο από πλευράς αντιδράσεων, αλλά όταν πρόκειται για την γιορτή των ερωτευμένων τα πράγματα δυσκολεύουν. Κάθε χρόνο σχεδόν βρισκόνται στην όχι και τόσο ευχάριστη θέση να πρέπει να ψάξουν – στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή –  για να βρουν το ιδανικό δώρο για την εκλεκτή της καρδιάς τους. Αν ανήκεις και εσύ σε αυτή την κατηγορία τότε καλό είναι να διαβάσεις παρακάτω!

Σκέφτεσαι “Να της πάρεις λουλούδια, να της πάρεις σοκολατάκια, να της αγοράσεις ένα τεράστιο αρκούδο ή να την βγάλεις για ρομαντικό δείπνο;”. Δε θα σου απαριθμήσουμε τους λόγους που δε πρέπει να κάνεις τίποτε από τα παραπάνω. Θα σου πούμε μόνο ότι αν ήσουν 18 ετών μπορεί και να είχαν νόημα, αλλά από  ένα σημείο και ύστερα στη ζωή σου, οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες.

Τι είναι αυτό λοιπόν που θα την κάνει να καρδιοχτυπήσει και θα σου δώσει extra bonus, γιατί εδώ που τα λέμε όλοι μας θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι σε όλα. Οι άντρες με εμπειρία θα σου πουν ότι ο πιο γρήγορος δρόμος για να κατακτήσεις την καρδιά μιας γυναίκας είναι αυτός της καρδιάς σου. Και τι πιο ξεχωριστό από ένα κόσμημα που θα αντιπροσωπεύει ακριβώς αυτό; Μια καρδιά τόσο ξεχωριστή όσο η δική σου, που θα την κρατήσει στα χέρια της σαν ότι πιο πολύτιμο έχει! Για να μην ψάχνεις, βρήκαμε αυτήν που κάνει τη διαφορά, από το ελληνικό brand G&P Jewellery. Το κορίτσι σου θα εκτιμήσει ιδιαιτέρως τον ξεχωριστό σχεδιασμό του και την ιδιαίτερη αισθητική αυτού του δαχτυλιδιού. Όσο για το μέγεθος δε χρειάζεται να έχεις καμία ανησυχία. Το δαχτυλίδι αυξομειώνεται για να ταιριάζει σε όλα τα δάχτυλα.

Δες ΕΔΩ το Δαχτυλίδι Silver Wavy Heart

 

Δες ΕΔΩ το δαχτυλίδι Gold Wavy Heart

Θα το παραλάβεις σε πολυτελή κασετίνα!

 Eshop: gpjewellery.gr

FB: G&P Jewellery Designer 

Instagram: gpjewellerydesigners 

Continue Reading

Μόδα

WHO’S NEXT – BIJORHCA Δυναμική ελληνική παρουσία στις εκθέσεις ενδύματος

Εξήντα επτά (67) εταιρείες συμμετείχαν στα εθνικά περίπτερα που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στις διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος (WHO’S NEXT – BIJORHCA), καθώς και διακόσμησης σπιτιού και εσωτερικών χώρων (MAISON ET OBJET), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι, το διάστημα από 18 ως 22 Ιανουαρίου.

Η χώρα μας άφησε θετικές εντυπώσεις με την αξιοσημείωτη παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα του φετινού χειμώνα στο Παρίσι, δημιουργώντας πολλές προσδοκίες για το μέλλον, καθώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών-πελατών για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες συνεχώς αυξάνεται.

Πιο συγκεκριμένα στη MAISON ET OBJET PARIS, η οποία διεξήχθη από 18 έως 22 Ιανουαρίου 2024 στον εκθεσιακό χώρο Paris Nord Villepinte, συμμετείχαν 32 ελληνικές εταιρείες από τους δημιουργικούς κλάδους της διακόσμησης και των αντικειμένων. Στις 5 ημέρες που διήρκησε η έκθεση, δόθηκε η ευκαιρία στους Έλληνες συμμετέχοντες να αυξήσουν το πελατολόγιο τους μέσω προγραμματισμένων B2B συναντήσεων και γενικότερων δράσεων δικτύωσης. Στη φετινή διοργάνωση σημειώθηκε αύξηση κατά 9% στις συμμετοχές σε σύγκριση με την αντίστοιχη διοργάνωση του Ιανουαρίου του 2023, φτάνοντας τον αριθμό των 2516  συμμετεχουσών εταιρειών ενώ ποσοστό 30% αυτών συμμετείχαν για πρώτη φορά στη διοργάνωση.

Παράλληλα, στις 20 Ιανουαρίου ξεκίνησαν οι διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος WHO’S NEXT – BIJORHCA στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles. Στη χειμερινή διοργάνωση των Who’s Next – BIJORHCA, τις μεγαλύτερες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις μόδας και αξεσουάρ του Παρισιού, φιλοξενήθηκαν περισσότεροι από 1550 εκθέτες. Με την υποστήριξη της Enterprise Greece συμμετείχαν 35 ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς της μόδας, του κοσμήματος και των εσωρούχων, αριθμός που κατέταξε την Ελλάδα στην τέταρτη θέση ανάμεσα στις 40 χώρες που συμμετείχαν μέσω των brands τους στις διοργανώσεις.  Για πρώτη φορά φέτος στη διοργάνωση της Who’s Next,  λειτούργησε και ο τομέας της Salon international de la Lingerie, με τη συμμετοχή 250 εταιρειών.

Εξήντα επτά (67) εταιρείες συμμετείχαν στα εθνικά περίπτερα που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στις διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος (WHO’S NEXT – BIJORHCA), καθώς και διακόσμησης σπιτιού και εσωτερικών χώρων (MAISON ET OBJET), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι.

Η χώρα μας άφησε θετικές εντυπώσεις με την αξιοσημείωτη παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα του φετινού χειμώνα στο Παρίσι, δημιουργώντας πολλές προσδοκίες για το μέλλον, καθώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών-πελατών για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες συνεχώς αυξάνεται.

Πιο συγκεκριμένα στη MAISON ET OBJET PARIS, η οποία διεξήχθη από 18 έως 22 Ιανουαρίου 2024 στον εκθεσιακό χώρο Paris Nord Villepinte, συμμετείχαν 32 ελληνικές εταιρείες από τους δημιουργικούς κλάδους της διακόσμησης και των αντικειμένων. Στις 5 ημέρες που διήρκησε η έκθεση, δόθηκε η ευκαιρία στους Έλληνες συμμετέχοντες να αυξήσουν το πελατολόγιο τους μέσω προγραμματισμένων B2B συναντήσεων και γενικότερων δράσεων δικτύωσης. Στη φετινή διοργάνωση σημειώθηκε αύξηση κατά 9% στις συμμετοχές σε σύγκριση με την αντίστοιχη διοργάνωση του Ιανουαρίου του 2023, φτάνοντας τον αριθμό των 2516  συμμετεχουσών εταιρειών ενώ ποσοστό 30% αυτών συμμετείχαν για πρώτη φορά στη διοργάνωση.

Παράλληλα, στις 20 Ιανουαρίου ξεκίνησαν οι διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος WHO’S NEXT – BIJORHCA στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles. Στη χειμερινή διοργάνωση των Who’s Next – BIJORHCA, τις μεγαλύτερες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις μόδας και αξεσουάρ του Παρισιού, φιλοξενήθηκαν περισσότεροι από 1550 εκθέτες. Με την υποστήριξη της Enterprise Greece συμμετείχαν 35 ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς της μόδας, του κοσμήματος και των εσωρούχων, αριθμός που κατέταξε την Ελλάδα στην τέταρτη θέση ανάμεσα στις 40 χώρες που συμμετείχαν μέσω των brands τους στις διοργανώσεις.  Για πρώτη φορά φέτος στη διοργάνωση της Who’s Next,  λειτούργησε και ο τομέας της Salon international de la Lingerie, με τη συμμετοχή 250 εταιρειών.

Continue Reading

Μόδα

Fashion show | Maison Margiela x Jonh Galliano

Το fashion week της haute couture δεν θα μπορούσε να κλείσει καλύτερα με ενα fashion show που αγγίζει τα όρια της τέχνης, η μαλλόν είναι η απόλυτη τέχνη. Ήταν μια απάντηση σε όλους αυτούς που πάντα περιμένουν κάτι καινούργιο , κάτι δυναμικό και μοναδικό.   


Η συγκεκριμένη επίδειξη του οίκου Margiela ήταν ένα μεγάλο θεατρικό δρώμενο. Ένα δρώμενο που εξελίσσονταν μπροστά στα μάτια των θεατών που ήταν τυχεροί να παραβρίσκονται εκεί και όλους εμάς που βλέπαμε όλο αυτό το θέαμα σε Live streaming.  Για το ξεκίνημα της παράστασης, ο σκηνοθέτης Baz Luhrmann δημιούργησε ένα φιλμ νουάρ με ένα inspo των πραγμάτων που θα ακολουθήσουν. Οι πρωταγωνιστές μας βγαλμένοι από μια άλλη πιο σκοτεινή εποχή , μέσα από τον υπόκοσμο και τα σκοτάδια του άλλοτε φωτεινού Παρισιού. Η εποχή αυτή δεν είναι άλλη από την Belle Epoque. 


Ο,τι περπάτησε σε αυτή την πασαρέλα θα μπορούσε να είναι κομμάτι αυτού του freak show, με φιγούρες που σίγουρα τραβούσαν την προσοχή ακόμα και από τις φανταστικές δημιουργίες. Όλοι οι χαρακτήρες-μοντέλα είχαν διαφορετικό περπάτημα , σταματούσαν σε διάφορα σημεία και έπαιρναν διάφορες πόζες κάνοντας ακόμα πιο ατμοσφαιρικό το show.  


Μερικά από τα υλικά που κυριάρχησαν στις μοναδικές του δημιουργίες ήταν η οργάντζα, το μαλλί, το τούλι και το μετάξι . Το make up που χρησιμοποιήθηκε ήταν και αυτό talk of the town , ήθελαν να δώσουν μια όψη μαριονέτας-πορσελάνινης κούκλας και κατά την γνώμη μου πιο εύστοχο make up δεν θα μπορούσε να ήταν.  

Είναι ένα show που πρέπει να δείτε. Είναι ένα show που ξεπερνάει κατά πολύ τα όρια της μόδας και αγγίζει και άλλες μορφές τέχνης. Είναι ένα που θα το θυμόμαστε όλοι οι λάτρεις και μη της συγκεκριμένης βιομηχανίας. Its a show to remember. 

Συνάκτης : Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Trending