Connect with us

Μόδα

Βέρα Αδαμίδου | Οι 6 χειμερινές τάσεις της μόδας

Ξέρω ότι βαρέθηκες να ψάχνεις κάθε μέρα τι θα βάλεις, προσπαθώντας να αναδείξεις το προσωπικό σου στυλ αλλά παράλληλα να ακολουθήσεις και την επικαιρότητα. Ποιες είναι όμως οι σωστές τάσεις για εσένα και που θα τις βρεις; Φέτος είναι πολύ γνώριμες και κάποιες βρίσκονται πολύ πιο κοντά σου από ότι περίμενες. Ήρθα λοιπόν, να διευκολύνω την ζωή σου. Γυναίκα είσαι, ξέρω ότι είναι δύσκολη. Εδώ θα βρεις τις 6 (3+3) τάσεις του χειμώνα, tips και tricks!

Οι 6 χειμερινές τάσεις της μόδας για το υπόλοιπο 2024 που “κοιμούνται” στις ντουλάπες μας… ή του συντρόφου μας! Ξέρω ότι βαρέθηκες να ψάχνεις κάθε μέρα τι θα βάλεις, προσπαθώντας να αναδείξεις το προσωπικό σου στυλ αλλά παράλληλα να ακολουθήσεις και την επικαιρότητα. Ποιες είναι όμως οι σωστές τάσεις για εσένα και που θα τις βρεις; Φέτος είναι πολύ γνώριμες και κάποιες βρίσκονται πολύ πιο κοντά σου από ότι περίμενες. Ήρθα λοιπόν, να διευκολύνω την ζωή σου. Γυναίκα είσαι, ξέρω ότι είναι δύσκολη. Εδώ θα βρεις τις 6 (3+3) τάσεις του χειμώνα, tips και tricks! Καρό Burberry/Vogue Runway Τα καρό και τα σκωτσέζικα καρό υφάσματα επιστρέφουν δυναμικά στα ράφια των αγαπημένων μας καταστημάτων σε τυπώματα και υφάνσεις, πιο μεγάλα από ποτέ! Φέτος επιτέλους ξεπερνάμε το στερεοτυπικό καρό παντελόνι και συναντάμε looks δημιουργημένα από πάνω μέχρι κάτω με καρό κομμάτια.Αυτό μπορεί να έχει μεγάλο ενδιαφέρον για εσάς, που φέτος θα θέλατε να ξεχωρίσετε στο πλήθος, δημιουργώντας μια ψευδαίσθηση μονοχρωματικής εμφάνισης χρησιμοποιώντας το ίδιο μοτίβο από το κεφάλι έως τα νύχια. Για εσάς όμως που φέτος έχετε όρεξη να “παίξετε”, ας το κάνετε διαλέγοντας το χρώμα που υπερτερεί σε ένα μοτίβο, βρίσκοντας αποχρώσεις και τόνους του σε διαφορετικά από αυτό μοτίβα, στα οποία δεν αποτελεί κύριο χρώμα και συνδυάζοντάς τα. Ήρθε η ώρα να κάνεις μια βουτιά σε αυτήν την στοίβα παλιών, ξεχασμένων ρούχων που κρατάς στην ντουλάπα “μήπως και”. Όλο και κάποιο καρό πουκαμισάκι θα βρεθεί, που την ςτελευταία φορά που το δίπλωσες ήσουν σχεδόν σίγουρη ότι δεν θα ξανά φορεθεί ποτέ. Και αν δεν το βρεις στην δική σου στοίβα, ρίξε μια ματιά και στου συντρόφου σου, έτσι και αλλιώς oversized θα το φορούσες! Σε όποια και από τις δύο κατηγορίες αν ανήκεις, θα φοράς την τελευταία λέξη της μόδας. Να στην ξανά πω; Ξεκινάει από “κ” και τελειώνει σε “αρό”.


Όλες έχουμε μια γραβάτα στην ντουλάπα μας από εκείνο το ανδρόγυνο outfit που προσπαθήσαμε να
κάνουμε λίγο πιο στιβαρό, και αν όχι, έχει τουλάχιστον μια ο σύντροφος μας από αυτή την δεξίωση που τον αναγκάσαμε να την φορέσει για να φανεί πιο σοβαρός. Ήρθε η ώρα να ξανά πειραματιστούμε μαζί της. Αυτήν την φορά, δεν χρειάζεται να την συνδυάσουμε με σακάκι και παντελόνι, ας κρατήσουμε κάποια ρομαντικά στοιχεία. Η γραβάτα στις φετινές πασαρέλες χρησιμοποιήθηκε με αστραφτερές μίνι φούστες και oversized πουκάμισα, δίνοντας την ευκαιρία στο outfit να ορίσει τις διαστάσεις του σώματος. Φορώντας αυτό το αξεσουάρ σωστά, μπορείτε να επεξεργαστείτε το πάνω μέρος του σώματός σας, όπως θέλετε εσείς. Εγώ πάντως, λέω να του δώσω λίγο παραπάνω μάκρος φέτος!


Saint Lauren/Vogue Runway

Ποια άλλη έχει βαρεθεί τις φυσικές σιλουέτες; Η λύση στο πρόβλημα μας κρύβεται πίσω από την νέα τάση που δίνει υπερβολική έμφαση στους ώμους, δημιουργώντας μια αφύσικη μορφή, η οποία μοιάζει σχεδόν σε αφηρημένο σκίτσο μόδας. Με τέτοιες βάτες, τριπλάσιες από αυτές του 80’, εκτός από το ρούχο που παίρνει νέα διάσταση, παίρνει και ο χαρακτήρας. Αυτές οι βάτες δεν δημιουργούνε τίποτα λιγότερο από μια αίσθηση δυναμισμού, σοβαρότητας και σιγουριάς. Και ευτυχώς για εσένα, μπορείς να τις βρεις παντού! Πάρε λοιπόν εκείνο το μεγάλο σακάκι του συντρόφου σου, που έχει ξεχάσει και προσάρμοσε τις βάτες τις επιλογής σου όπως θέλεις εσύ. Την επόμενη φορά που θα ξυπνήσεις με αμφιβολίες για το πόσο δυναμική μπορείς να είσαι, ρίξε ένα τέτοιο blazer πάνω σου και ξεκίνησε την μέρα σου από εκείνη την στιγμή. Άλλωστε, η μέρα ξεκινάει όταν τελειώνει το πρωινό στήσιμο του ντυσίματος.


Αυτή η τάση είναι πολύ σημαντική για την ιστορία της μόδας που έγραψε το “New Look” του Dior, αλλά και για την επικαιρότητα, αφού τα πρότυπα ομορφιάς πλέον συμπεριλαμβάνουν και τις καμπύλες του γυναικείου σώματος. Η δεκαετία του 50’ χαρακτηρίστηκε από την στενή μέση και τον όγκο στους γοφούς. Ποια δεν θα ήθελε να εκφράσει την κομψότητά της, δημιουργώντας παράλληλα την ψευδαίσθηση της στενότερης μέσης; Η έμπνευση επέστρεψε πιο εκσυγχρονισμένη από ποτέ στις πασαρέλες των πιο γνωστών σχεδιαστών. Ποιος καλύτερος τρόπος, να συνδυάσεις την ιστορία και την κομψότητά με την άνεση του παντελονιού, που όλες κρυφά θέλουμε να νιώθουμε;


Το βράδυ, η μαύρη δαντέλα είναι μονόδρομος για να κλέψεις τα βλέμματα των γύρω σου. Η διαφάνεια αυτή με τις λεπτομέρειες σάρωσε τις φετινές επιδείξεις. Οι δαντέλες είναι η κατάλληλη κίνηση για μια γυναίκα η οποία θέλει να “ξυπνήσει” την αισθησιακή της τρυφερότητα με κομψότητα. Είναι ένα ύφασμα τόσο διαχρονικό και άμεσα συνδεδεμένο με την γυναικεία φύση που αφού ξανά θυμηθείς την δύναμη που κρατάει, δεν θα θέλεις να το βγάλεις από πάνω σου!


Ferragamo/Vogue Runway

Το ξέρω ότι ανυπομονείς να κάνει κρύο γιατί σου έλειψαν οι γούνες, παραδέξου το. Φέτος υπάρχει 730% εβδομαδιαία αύξηση στην αναζήτηση του όρου “φο γούνινο παλτό” και 25% περισσότερες in-store αγορές από ότι πέρυσι. Οπότε όσο κρύο και να έχει, η στιγμή που μπορείς επιτέλους να βγάλεις από την ντουλάπα το παλτό που τόσο καιρό κοιτάς, ήρθε! Η τελευταία λέξη της μόδας από ότι φαίνεται είναι μαλακή και ήρθε για να σε κρατήσει ζεστή και άνετη στην καθημερινότητά σου!

Συνταγμένο από την Βέρα Αδαμίδου

Μπορείτε να βρείτε την Βέρα στο ινσταγραμ πατώντας εδώ : https://www.instagram.com/veraadamidou/

Μόδα

Κινηματογραφική Μόδα

Audrey Hepburn: Το κορίτσι με τα 1000 πρόσωπα παραμένει ακόμη κομψή και διαχρονική έμπνευση

Το little black dress, τα μαργαριτάρια, τα υπερμεγέθη γυαλιά ηλίου και η μακριά τσιγαροθήκη της Audrey Hepburn έχουν γράψει την δική τους ιστορία.

Το Breakfast at Tiffany’s – η ταινία που βασίζεται στη νουβέλα του Truman Capote του 1958 – έχει γίνει πιο διάσημη για την οπτική της, τα σημαίνοντα της κομψής και μοντέρνας θηλυκότητας της Νέας Υόρκης, παρά για την πραγματική της ιστορία ή τους χαρακτήρες της.

Μια αμερικανική ρομαντική κωμωδία με πρωταγωνίστρια τη Βρετανίδα ηθοποιό Audrey Hepburn, μια εκκεντρική κοπέλα στη Νέα Υόρκη της εποχής του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου που έχει δημόσιες σχέσεις με διάσημους ανθρώπους, δημιουργεί προβλήματα, ραγίζει καρδιές, ενώ παράλληλα αρχίζει να ερωτεύεται έναν συγγραφέα με ανήσυχο πνεύμα. Η ταινία Truman Capote του 1958, ήταν υποψήφια για πέντε Όσκαρ και κέρδισε δύο, ενώ με τη μουσική, συμπεριλαμβανομένου του υπέροχου “Moon River”, ήταν υποψήφια για έξη Βραβεία και κέρδισε πέντε Γκράμι.

Η ταινία έμεινε στην ιστορία όχι τόσο για την ιδιαίτερη πλοκή ή τους χαρακτήρες της ταινίας, αλλά για την προβολή του fashion icon της μοναδικής κομψότητας, ρομαντικής και παράλληλα μοντέρνας θηλυκότητας της δεκαετίας του 60 στη Νέα Υόρκη. Το θρυλικό «little black dress» σχεδιάστηκε για την ιδιαίτερη και ξεχωριστή προσωπικότητά της Audrey από τον κορυφαίο Γάλλο Hubert de GivenchyH Audrey χαρακτήρισε τον Givenchy ως τον «καλύτερο της φίλο», ενώ ο ίδιος την αποκαλούσε «αδελφή» του. Το υπέροχο μαύρο φόρεμα αποτελεί ένα από τα πιο εμβληματικά ενδύματα του εικοστού αιώνα, ενώ στην ταινία η Audrey το συνδυάζει με ένα ασορτί ζευγάρι γάντια μέχρι τον αγκώνα και ένα μαργαριταρένιο κολιέ που κατασκευάστηκε από το Γάλλο κοσμηματοπώλη Roger Scemama στενό συνεργάτη του Givenchy. Μεγάλα σκούρα γυαλιά ηλίου ολοκλήρωναν το σύνολο. Η εμφάνιση της τότε αποθεώθηκε ως «μοναδικά θηλυκή» και «παριζιάνικη», ενώ η φήμη που απέκτησε το μικρό μαύρο φόρεμα ήταν τόσο μεγάλη που ακόμη και σήμερα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της γυναικείας γκαρνταρόμπας.

Η λάμψη της προσωπικότητας της Hepburn είναι στενά συνδεδεμένη με την ιστορία της μόδας. Τα ρούχα της στην οθόνη αλλά και εκτός θεωρούνται τα πιο διαχρονικά στην ιστορία του 20ου αιώνα. Σκηνές από το Breakfast at Tiffany’s έχουν κοσμήσει χιλιάδες τοίχους δωματίων νεαρών κοριτσιών, ενώ πολλά ρούχα από τις ταινίες της, όπως το μαύρο «polo neck» σήμερα γνωστό ως ζιβάγκο στο Funny Face (1957), θεωρούνται πλέον ο ορισμός του iconic.

Στην ταινία Roman Holiday (1953) η ηθοποιός πρωταγωνιστεί δίπλα στον Gregory Peck και υποδύεται μία πριγκίπισσα που εγκαταλείπει τα καθήκοντα της για να ζήσει υπέροχες στιγμές στη Ρώμη. Η απαράμιλλη κομψότητα της Audrey με μπλούζα και φούστα καμπάνα σφιγμένη ψηλά στη μέση, δημιούργησε μια υπέροχη θηλυκή σιλουέτα που κυριολεκτικά σκλάβωνε την οθόνη.

Παρόλο που Audrey αγαπούσε τις τιάρες συχνά εμφανίζεται με στέκες με φιόγκους, αλλά και απλές λευκές κορδέλες.

Λάτρευε τα μαντήλια τόσο στην οθόνη όσο και στη ζωή για λαμπερές εμφανίσεις. Σε πολλές σκηνές των Funny Face, Breakfast at Tiffany’s και Charade (1963) τα μεταξωτά της μαντήλια συνδυασμένα με δερμάτινα γάντια και γυαλιά ηλίου αναμφισβήτητα κάνουν θραύση!

Μια ακόμη διαχρονική εμφάνιση της Hepburn είναι τα παντελόνια στυλ gingham σε μονόχρωμες μπλε και ροζ αποχρώσεις συνδυασμένα με απλά φλατ παπούτσια. Με αυτήν την εμφάνιση προτιμούσε να φωτογραφίζεται με σκύλους και άλλα ζωάκια όπως το αγαπημένο της ελάφι Pippin.

Αγαπημένα της παπούτσια οι μπαλαρίνες και αναμενόμενο λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη αγάπη της για το χορό και το όνειρο της να γίνει χορεύτρια μπαλέτου.

Στη γαλλική ταινία Two for the Road (1967) πρόσφερε φανταστικές ενδυματολογικές στιγμές. Εδώ η Hepburn ντύνεται με αγαπημένους σχεδιαστές όπως Paco Rabanne και Mary Quant, σε μοναδικές casual εμφανίσεις με κόκκινο τοπ, τζιν και αθλητικά παπούτσια.

Αν και η Hepburn λάτρευε τις ελκυστικές εμφανίσεις με εφαρμοστές μπλούζες που συχνά έδενε στη μέση, παράλληλα λάνσαρε και τα φαρδιά λευκά ανδρικά πουκάμισα.

Η εμφάνιση της Hepburn στα Βραβεία Όσκαρ το 1954, όπου κέρδισε την Α’ Γυναικεία Ερμηνεία, με το λευκό δαντελένιο φόρεμά Givenchy και το παιχνιδιάρικο κοντό της κούρεμα σηματοδότησε τις εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί για τις επόμενες δεκαετίες.

Η Hepburn παντρεύτηκε το 1954 τον πρώτο της σύζυγο Mel Ferrer με σατέν νυφικό και ψηλό λαιμό, φουσκωτά μανίκια και γάντια μέχρι τον αγκώνα.

Ακολούθησε ο δεύτερος γάμος της το 1969 με τον Ιταλό ψυχίατρο Andrea Dotti όπου φορούσε ροζ μίνι φόρεμα με ψηλό λαιμό, ασορτί μαντίλα και μανίκια με τελείωμα σαν λουλούδια.

Στα τελευταία της χρόνια, η Χέπμπορν εμφανίζεται με παντελόνια σε απλή γραμμή, πουκάμισα και απλά πουλόβερ. Μετά την ολοκλήρωση της τελευταίας της ταινίας Always το 1989, η Hepburn διοχέτευσε όλη την ενέργειά της ως πρέσβειρα της UNICEF για τα παιδιά που υπέφεραν από ασθένειες και πείνα συγκεντρώνοντας σημαντικά χρηματικά ποσά για την οργάνωση μέχρι το θάνατό της το 1993.

Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος

Instagram: Siachou Christiana

Facebook:  Christiana Siachou

Πηγή: https://www.likewoman.gr/

Continue Reading

Μόδα

Ηθική και Μόδα: Η Μόδα Μπορεί να Συμβάλει στη Φτώχεια;

Η μόδα μπορεί να συμβάλει στη φτώχεια, αλλά είναι επίσης μια ισχυρή δύναμη που μπορεί να βοηθήσει τον κόσμο να βγει από τη φτώχεια.

Είναι γνωστό ότι οι πολυεθνικές εταιρείες ρούχων συχνά εκμεταλλεύονται τους εργαζόμενους για να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους. Πρόσφατο άρθρο από το International Law and Policy Brief αποκαλύπτει ότι από περίπου 75 εκατομμύρια εργαζόμενους σε πολυεθνικές παγκοσμίως, λιγότερο από το 2% κερδίζουν ένα αξιοπρεπή μισθό διαβίωσης σε ανθρώπινες συνθήκες εργασίας.

Πολλές χώρες που υποφέρουν από φτώχεια βασίζονται στην παραγωγή μόδας για να διατηρήσουν την οικονομία τους. Η μόδα συχνά ενοχοποιείται ως μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες που συμβάλει στη φτώχεια, όμως τα τελευταία χρόνια έχουν οργανωθεί σημαντικά κινήματα και πρωτοβουλίες που στηρίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα αλλά και το περιβάλλον μέσα από την μόδα. Τα “ethical fashion brands” στοχεύουν να ενδυναμώσουν τους εργαζόμενους, δίνοντας έμφαση στις γυναίκες και δίνοντας τους την ευκαιρία για πιο δίκαιους μισθούς. Πολλοί καταναλωτές υποστηρίζουν αυτές τις επωνυμίες στηρίζοντας παράλληλα την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αλλά και την βιώσιμη ανάπτυξη στον πλανήτη για ένα καλύτερο μέλλον.

Οι παρακάτω μάρκες παράγουν προϊόντα που βρίσκουν εναλλακτικούς τρόπους ανάπτυξης και εξέλιξης σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Η SOKO είναι μια πιστοποιημένη επωνυμία κοσμημάτων που απασχολεί γυναίκες που παράγουν υπέροχες συλλογές για καταναλωτές με συνείδηση. Η εταιρεία έχει στόχο τη μείωση της φτώχειας και της ανισότητας ενώ μέσω μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας συνδέει και προωθεί τα κοσμήματα που κατασκευάζονται από ανεξάρτητες τεχνίτριες. Η πλατφόρμα SOKO τους επιτρέπει να λαμβάνουν παραγγελίες και να πληρώνονται για τα χειροποίητα προϊόντα από ανακυκλωμένα υλικά. Στατιστικά, εργάζονται λιγότερο και κερδίζουν πέντε φορές περισσότερα από εκείνους που απασχολούνται σε μία αντίστοιχη εταιρεία.

Η Nudie Jeans είναι μια σουηδική μάρκα τζιν που ιδρύθηκε το 2001 και παράγει τζιν από 100% οργανικό βαμβάκι. Η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στην περιβαλλοντική και κοινωνική βιώσιμη ανάπτυξη μέσω των δωρεάν υπηρεσιών της, της μεταπώλησης μεταχειρισμένων τζιν παντελονιών έχοντας ελάχιστα έξοδα. Από το 2016 ένας μεγάλος αριθμός εργαζομένων έχει καταφέρει να εξασφαλίσει ένα αξιοπρεπή μισθό διαβίωσης, ενώ από το 2019 συμπεριλαμβάνονται και οι εργαζόμενοι που απασχολούνται στα κλωστήρια, σε μονάδες πλεξίματος και μεταποίησης ρούχων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός συστήματος δίκαιης κατανομής πόρων σε όλη την παραγωγική αλυσίδα της εταιρείας.

Η Akola είναι μια επωνυμία κοσμημάτων που στηρίζει τις γυναίκες της Ουγκάντα. Η εταιρεία απασχολεί ένα μεγάλο αριθμό γυναικών που κατασκευάζουν χειροποίητα το κάθε κομμάτι, ενώ οι εργάτριες μέσω των θέσεων εργασίας και έχοντας δίκαιες αμοιβές απελευθερώνονται από τη φτώχεια και οδηγούνται σε οικονομική ανεξαρτησία. Το brand μέσω πολλών προγραμμάτων κατάρτισης εκπαιδεύει τις γυναίκες σε διάφορες δεξιότητες για να είναι αυτόνομες. Ο αντίκτυπος της Akola φαίνεται από το γεγονός ότι ένα ποσοστό των γυναικών που εργάζονται στην εταιρεία έχουν σπίτι, τα παιδιά τους πηγαίνουν σχολείο ενώ και ένα μικρό ποσοστό των γυναικών έχει ήδη κατακτήσει ηγετικές θέσεις στην κοινότητα.

Mayamiko, Μαλάουι. Η μάρκα ξεκίνησε στο Μαλάουι της Αφρικής, όπου οι τεχνίτες εμπνέονται από την παραδοσιακή αφρικανική τέχνη. Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν ακόμη και υφάσματα τοπικής προέλευσης και παρέχουν στον κόσμο όμορφα ρούχα που αποδεικνύουν ότι η βιώσιμη μόδα αυξάνει την ποιότητα, το σχεδιασμό αλλά και τη αξία τέτοιων κομματιών. Μερικές από τις ηθικές υποσχέσεις της Mayamiko απαγορεύουν τη χρήση καταναγκαστικής ή παιδικής εργασίας και διασφαλίζουν ασφαλείς συνθήκες, μισθούς διαβίωσης, λογικές ωράριο εργασίας και γεύματα για τους εργαζόμενους. Η Mayamiko είναι μια μάρκα vegan και είναι αφοσιωμένη στην υπεράσπιση των καλύτερων εργασιακών δικαιωμάτων. Η δημιουργία του Mayamiko Trust εργάζεται για την «προώθηση της κοινωνικής δικαιοσύνης και της ισότητας για τις γυναίκες στη Νότια Αφρική».

Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος

Instagram: Siachou Christiana

Facebook:  Christiana Siachou

Πηγή: https://www.likewoman.gr/

Continue Reading

Μόδα

THE BRITELINE® Yachting Line 

Στα πλαίσια της 36ης Eβδομάδας Mόδας της Αθήνας, παρουσιάστηκε η συλλογή Yachting του brand THE BRITELINE® που είναι αφιερωμένο από την αρχή της δημιουργίας του στην ενδυνάμωση των γυναικών, εστιάζοντας στην εσωτερική ομορφιά και δύναμη της γυναίκας. Μαζί με τις επαγγελματίες μοντέλα στην πασαρέλλα περπάτησαν γνωστές influencers και γυναίκες που έχουν διακριθεί στο χώρο της μόδας, των επιχειρήσεων και της δημοσιογραφίας.

Η συλλογή είναι εμπνευσμένη από την Ομορφιά, τα Χρώματα και το Φως της Αθηναικής Ριβιέρας και σχεδιασμένη από το συνδυασμό των concepts του brand “Rays & Waves” και “Let The Star Guide you”,που συμβολίζουν το προσωπικό ταξίδι ζωής κάθε γυναίκας που φωτίζεται από ακτίνες κατά καιρούς περισσότερο ή λιγότερο φωτεινές και περνά κύματα άλλοτε μικρά και άλλοτε μεγάλα, φτάνοντας στον προορισμό του μέσα από μια εσωτερική πυξίδα που του δείχνει τη σωστή διαδρομή.       

                                                                                            

Η δημοσιογράφος Ελευθερία Νταβατζή και η fashion influencer Αλίκη Μαρινάκη & Η δημοσιογράφος και blogger Lia Igamberdiyeva – Lia Igam

H δημιουργός και καλλιτεχνική διευθύντρια Χριστίνα Χαροκόπου σχεδίασε τη συλλογή μετατρέποντας την “λαμπερή” γραμμή από το λογότυπο του brand σε “ακτίνες” και “κύματα”, Brite Rays & Brite Waves, δημιουργώντας τα μοτίβα “Plaid Reinvented”  & “Nautical Lines Reinvented”, τα οποία, σε συνδιασμό με το “Compass Star”δανεισμένο από το Concept “Aphrodite Reinvented”, δημιούργησαν μια ανάλαφρη, πολύχρωμη, θηλυκή και διαχρονική συλλογή από φούστες, πουκάμισα, φορέματα, μαντήλια, εσάρπες, τσάντες και κοσμήματα για όλες τις ώρες. 

Η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της AFW Μαρία Κάλλια άνοιξε την πασαρέλα & H επιχειρηματίας και  fashion influencer Στέλλα Μουγκαλιάν – Style Melligan. 

Η συλλογή είναι διαθέσιμη στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.thebriteline.com

Continue Reading

Trending